deuxani
ל
פוסטר מקורי- 2 בספטמבר 2010
- 17 באוגוסט 2017
אתה יכול לקבל מיקום ייעודי לטעינה של Apple Watch בבית, אבל אני נוסע הרבה ואני צריך לצלול מתחת לשולחנות בכל מיקום כדי להתחבר לשקעים, אז אני צריך פתרון גמיש יותר. אני עדיין לא מבין למה בפאק הטעינה יש את הכבל מוטבע בפנים במקום להיות מסוגל לחבר אליו כבל Lightning כך:
עם הכבל הנ'ל אתה רק צריך להביא או להשתמש בכבל אחד ולהטעין את Apple Watch שלך בכל מקום מבלי להביא את הכבל הארוך מאוד של Apple Watch בלבד.
האם מישהו עדיין מצא פתרון לבעיה הזו? שמעתי על כמה מושגים ופרויקטים שניסו לפתור את הבעיה הזו, אבל הם לא הצליחו לקבל את אישור Lightning ולכן הם עברו ל-MicroUSB שלא פותר את הבעיה בכלל.
או שמשהו כזה יהיה אפשרי: מטען Diskus MicroUSB Apple Watch
ולאחר מכן השתמש במתאם Lightning to MicroUSB איתו:
בעצם, מתאם Lightning ל-MicroUSB מוכנס למטען של Diskus כל הזמן ותוכל לטעון את Apple Watch שלך עם כל כבל Lightning זמין בכל מקום.
אני חושב שיש גם אביזר רשמי של אפל זמין, אבל המשטח הזה הוא ענק ודי יקר:
האם יש אביזר שחסר לי או שמא אלו האפשרויות היחידות?
ג'וליאן
- 30 ביוני 2007
- אטלנטה
- 17 באוגוסט 2017
deuxani
ל
פוסטר מקורי- 2 בספטמבר 2010
- 17 באוגוסט 2017
ג'וליאן אמר: מאז שחייב אותך שעון הוא בעיה גדולה כל כך לא נוחה איך אתה/האם אתה מתמודד עם האייפון שלך?
זה כתוב במשפט הראשון של ההודעה שלי תגובות:jagooch, g-7 ו-zaxxon72
פדרונר
- 24 באוגוסט 2016
- 17 באוגוסט 2017
צריפים כן
מוּשׁהֶה
- 14 ביולי 2015
- 17 באוגוסט 2017
אולי הם יציגו אחד בסתיו הקרוב. אני יכול לראות איך זה יהיה תוספת קטנה נהדרת לתיק נסיעות. לא כל כך הרבה פעמים אני צריך לטעון את הטלפון שלי וגם את ה-AW שלי בו-זמנית. לחלופין, אם אני ליד המחשב הנייד שלי, אני יכול לטעון אותם מהמחשב הנייד עצמו, ועדיין לא אפספס שום הודעות כי כולן מגיעות דרך המחשב הנייד בכל מקרה.
(דבר אחד שהייתי רוצה הוא פאק עם מעבר, כך שיציאת USB אחת יכולה לטעון גם את ה-AW וגם את הטלפון בו זמנית)
[doublepost=1502978044][/doublepost]בטוח, אמרתי שאם אקבל צמיד Link -- ו/או, אם אקבל עבודה עם הרבה יותר נסיעות נדרשות -- אני אקבל את משטח הטעינה של אפל כמו זה שצילמת בפוסט הפתיחה. מכיוון שהוא מונח שטוח, הוא יתאים בקלות לכל מקום שמתאם מתח יתאים לו.
ז'ניה
- 6 בינואר 2005
- 17 באוגוסט 2017
לנסיעות, קנה מטען USB עם יותר מיציאה אחת.
צריפים כן
מוּשׁהֶה
- 14 ביולי 2015
- 17 באוגוסט 2017
pedroerner אמר: אתה יכול להשיג מטען עם יותר מיציאת USB אחתזה מה שיש לי. מצאתי מתאם USB כפול שבקושי גדול מזה של אפל (אני חושב שהוא מ-Griffin), ואני מחבר אותו לאחד מהשקעים בחדר המלון שלי (לרובם יש שקע ברוב מנורות השולחן שלהם גם עכשיו) .
רביעית...
עדיין לא הייתי צריך לטעון את ה-AW שלי יותר מפעם אחת ביום. אבל, הכי קרוב שהגעתי לניקוז זה היה בנסיעת לילה באוטובוס, שבה במשך יומיים כמעט לא הייתה לי אפשרות להירגע ולחבר אותו למקום כלשהו. בעודי באוטובוס, הצלחתי להצמיד את כבל הטעינה של ה-AW לחולצה שלי באמצעות אטב קלסר משרדי, אבל הוא עדיין לא היה מאובטח לחלוטין, וה-AW יכול היה להחליק מחיקי ולרדת על רצפת האוטובוס.
בתרחיש הזה, הייתי מרוויח מתיק נשיאה לטעינה. ראיתי כמה באינטרנט. הם מכילים ערכת סוללות ופאק טעינה, והם סוגרים את ה-AW במיכל עם רוכסן, בערך כמו מה שהיית רואה עבור משקפיים או שעוני יד רגילים.
זה יהיה פתרון נחמד לטעינת השעון בזמן מעבר בטיול. לא באמת תצטרכו להשתמש בו במטוס, אז תוכלו לתקוע אותו בתיק טעינה, לשים אותו ב-caraon שלכם, ואז יהיה טוב ללכת ליום המלא הבא ביעד.
דוגמה אחת מני רבות:
http://www.senacases.com/watch-case נערך לאחרונה: 17 באוגוסט, 2017
deuxani
ל
פוסטר מקורי- 2 בספטמבר 2010
- 17 באוגוסט 2017
zhenya אמר: למה שלא תשאיר את מטען ה-AW מחובר ליד המיטה שלך בדיוק כמו כבל ברק? אין צורך להחליף אותם כל הזמן.
לנסיעות, קנה מטען USB עם יותר מיציאה אחת.
pedroerner אמר: אתה יכול להשיג מטען עם יותר מיציאת USB אחת
גם זו אפשרות כן, אבל אני רק רוצה להיפטר מהכבל הנוסף הזה של Apple Watch בלבד. אתה יכול לטעון את האייפון, האייפד, ה-AirPods, ה-Magic Mouse, כולם עם כבל Lightning, למה לא ה-Apple Watch? אני מחפש משהו שאוכל לחבר לכבל Lightning.
BarracksSi אמר: בעצם, כל מה שאתה צריך זה פאק, נכון?
אולי הם יציגו אחד בסתיו הקרוב. אני יכול לראות איך זה יהיה תוספת קטנה נהדרת לתיק נסיעות. לא כל כך הרבה פעמים אני צריך לטעון את הטלפון שלי וגם את ה-AW שלי בו-זמנית. לחלופין, אם אני ליד המחשב הנייד שלי, אני יכול לטעון אותם מהמחשב הנייד עצמו, ועדיין לא אפספס שום הודעות כי כולן מגיעות דרך המחשב הנייד בכל מקרה.
(דבר אחד שהייתי רוצה הוא פאק עם מעבר, כך שיציאת USB אחת יכולה לטעון גם את ה-AW וגם את הטלפון בו זמנית)
[doublepost=1502978044][/doublepost]בטוח, אמרתי שאם אקבל צמיד Link -- ו/או, אם אקבל עבודה עם הרבה יותר נסיעות נדרשות -- אני אקבל את משטח הטעינה של אפל כמו זה שצילמת בפוסט הפתיחה. מכיוון שהוא מונח שטוח, הוא יתאים בקלות לכל מקום שמתאם מתח יתאים לו.
בדיוק זה. ל-Diskus היה פתרון אפילו יותר נחמד:
יש לו גם בנק כוח בפנים, כך שתוכל לטעון את Apple Watch שלך 1.5 פעם מבלי שהוא יהיה מחובר. לצערי זה עדיין לא למכירה. יש גם כמה פתרונות סיניים, אבל הם מוכרים אותם רק בכמויות גדולות.
צריפים כן
מוּשׁהֶה
- 14 ביולי 2015
- 17 באוגוסט 2017
deuxani אמר: אני מחפש משהו שאוכל לחבר לכבל Lightning.משטח הטעינה בסגנון עב'מים של אפל מתחבר לכל כבל Lightning - אבל אני חושב שאתה כבר יודע את זה (ואני מבין למה אתה מתכוון לגבי היותו מגושם ויקר).
ניוטון אפל
מוּשׁהֶה
- 12 באפריל, 2014
- ג'קסונוויל, פלורידה
- 17 באוגוסט 2017
deuxani אמר: זה כתוב במשפט הראשון של ההודעה שלי תגובות:Sunny1990פדרונר
- 24 באוגוסט 2016
עולם ראשון 1% בעיות...
- 17 באוגוסט 2017
תגובות:JamiLynee, Jessemtz25, chabig ועוד 4
deuxani
ל
פוסטר מקורי
- 2 בספטמבר 2010
- 17 באוגוסט 2017
pedroerner אמר: עולם ראשון 1% בעיות...
בהחלט. אולי אפילו פחות מ-1%. אבל בעולם שלי זה קורה לעתים קרובות למדי (אני יועץ IT ונוסע למקומות רבים ושונים ברחבי העולם). לשניים מעמיתיי יש את אותו צורך בדיוק ב-Apple Watch שלהם. הם שונאים את הכבל הנוסף של Apple Watch והיו מעדיפים פשוט להיות מסוגלים לתקוע את כבל ה-Lightning ישירות בשעון.
ניוטון אפל אמר: אני, בוודאות, לא הייתי עונד שעון שצריך לטעון מדי יום אם הייתי צריך לעבור את מה שאתה עושה. . .מְגוּחָך! אני לא נוסע ולפי מה שאני רואה ושומע, לטוס זה כמו לנסוע באוטובוס גרייהאונד, אז שמח שאני לא נוסע כל כך הרבה.
זו גם אחת הסיבות שאני לא לוקח איתי את Apple Watch כל פעם, כי זה מאוד מעצבן. עם זאת, כשאני במשרד זה די שימושי לפעמים. כשאני מתרחק מהשולחן שלי, אני פשוט משאיר הכל שם ועדיין אקבל את ההתראות שלי. אבל אני אוהב שעונים, אז להשאיר את Apple Watch בבית ולהרכיב שעון אמיתי על פרק היד שלי זה משהו שאני עושה בשמחה.
אגב, הטיול ממש כיף! לעולם לא אתלונן על זה.
BarracksSi אמר: בדוק גם את המעקב שלי.
משטח הטעינה בסגנון עב'מים של אפל מתחבר לכל כבל Lightning - אבל אני חושב שאתה כבר יודע את זה (ואני מבין למה אתה מתכוון לגבי היותו מגושם ויקר).
אני מבין, זה נראה נחמד, אבל תיק סנה די גדול. הבעיה עם נרתיק הנסיעות הזה היא שעדיין היית משתמש בכבל הרגיל במקום בלייטנינג שלך.
רק ניסיתי לראות אם יש דרך אחרת לטעון את ה-Apple Watch שלך באמצעות כבל Lightning. אבל נראה כי תחנת הטעינה הרשמית הגדולה והיקרה של אפל היא היחידה שמאפשרת כניסה של ברק נשי.תגובות:jagooch, BigMcGuire וניוטון אפל
ניוטון אפל
מוּשׁהֶה
- 12 באפריל, 2014
- ג'קסונוויל, פלורידה
- 17 באוגוסט 2017
deuxani אמר: דרך אגב, הנסיעה ממש מהנה! לעולם לא אתלונן על זה.
לטוס זה לא מה שהיה פעם, שמח שאני עושה את זה לעתים רחוקות.
שמח שאתה מוצא את זה מהנה/מהנה.תגובות:BigMcGuire
צריפים כן
מוּשׁהֶה
- 14 ביולי 2015
- 17 באוגוסט 2017
deuxani אמר: אני מבין, זה נראה נחמד, אבל תיק סנה די גדול. הבעיה עם נרתיק הנסיעות הזה היא שעדיין היית משתמש בכבל הרגיל במקום בלייטנינג שלך.יש מקרים קטנים יותר מזה של סנה (ראיתי זוג שנראה כמעט בגודל ארנק שמן), אבל כן, עדיין צריך להטעין אותם עם כבל שאינו מסוג Lightning. היתרון של אחד מאלה הוא שהוא יעשה את הטעינה כשאתה לא צריך את ה-AW על פרק כף היד שלך, אז כשסוף סוף תחזיר אותו, תהיה לו 100% סוללה.
רק ניסיתי לראות אם יש דרך אחרת לטעון את ה-Apple Watch שלך באמצעות כבל Lightning. אבל נראה כי תחנת הטעינה הרשמית הגדולה והיקרה של אפל היא היחידה שמאפשרת כניסה של ברק נשי.
עדיין הייתי מציע להשתמש במתאם רב-USB כפתרון הקל ביותר. ציינתי קודם שיש לי מתאם גריפין קטן עם שתי יציאות USB. זה זה שאני לוקח כשאני לא מתכנן לקחת את המחשב הנייד שלי.
יש לי גם מגן מתח נייד של Belkin שמתחבר ישר לקיר ויש לו שלושה שקעי AC ו שתי יציאות USB. זה ממש מגניב כשאני באזור המתנה בשדה התעופה ואנשים אחרים כבר תפסו את כל שקעי ה-AC. אני בוחר מישהו שנראה ידידותי, מושך את תשומת ליבו, מראה לו את הבלקין, ואז מנתק את המטען שלו, מחבר אותו לבלקין שלי, ומחבר את כולו לקיר. (עד כה נאלצתי לעשות את זה רק פעם אחת; כשעשיתי זאת, האישה שאת המטען שלו ניתקתי וחיברתי מחדש כמעט צחקה ואמרה, 'היי, זה די מגניב!')
http://www.belkin.com/us/BST300-Belkin/p/P-BST300/
[עריכה - נראה שהוא לא מדורג לשקעי 220-240V, לפי בלקין עצמם]ז'ניה
- 6 בינואר 2005
אני נוסע גם כן ומנסה למזער לחלוטין את העומס בכבלים. אני מסכים שפאק שמתחבר לכבל ברק תהיה אופציה נחמדה. במקום זה, קניתי מטען AW שני עם כבל 3 אינץ' ולא זה ש-6 אינץ' שאפל כוללת עם השעון. זה גר על השולחן שלי בעבודה, והוא זה שאני אורז כשאני צריך לנסוע.
- 17 באוגוסט 2017
כוח בלתי פוסק
- 12 ביולי 2016
- 17 באוגוסט 2017
zhenya אמר: אני גם נוסע ומנסה למזער את העומס בכבלים. אני מסכים שפאק שמתחבר לכבל ברק תהיה אופציה נחמדה. במקום זה, קניתי מטען AW שני עם כבל 3 אינץ' ולא זה ש-6 אינץ' שאפל כוללת עם השעון. זה גר על השולחן שלי בעבודה, והוא זה שאני אורז כשאני צריך לנסוע.
יש לי גם כבלי טעינה אינדוקטיביים נוספים. ברוב הפעמים שבהן אני נמצא, יש לבני טעינה מונחות מסביב. אני פשוט אורז איתי את כבל הטעינה וזה כל מה שאני צריך לטעינה מהירה. זה פשוט עושה את זה כל כך חלק עם תהליך הטעינה האינדוקטיבית ללא יציאת טעינה.Gav2k
- 24 ביולי 2009
הצג את פריט המדיה '> גריפין הכין את אלה. אתה יכול לאסוף אותם די בזול....
- 17 באוגוסט 2017
תגובות:קולסון, דינו פ ולדג'ם
לְהִתְפַּאֵר
- 12 בנובמבר, 2007
- פיניקס, ארה'ב
יש לי אמנם בבית ליד המיטה שלי עבור האייפון, השעון וה-AirPods שלי. לנסיעות, אני משתמש בנייד מטען Apple Watch כמו הגריפין שפורסם למעלה. נערך לאחרונה: 24 באוגוסט 2017
- 17 באוגוסט 2017
תגובות:טלפון ט
tivoboy
- 15 במאי 2005
- 17 באוגוסט 2017
Gav2k אמר: צפה בקובץ המצורף 713335 גריפין יצר את אלה. אתה יכול לאסוף אותם די בזול....זה די מגניב!
אבל לעזאזל, 70$ זה הרבה כסף בשביל זה.. אם זה היה כמו 30-35$ אני חושב שהייתי לוקח אחד. לגריפין יש לפעמים 30% הנחה על כל קופונים, אולי צריך לקחת אחד אז.תגובות:jagooch
מר קראם
- 1 באוקטובר 2008
הגריפין הזה מגניב. הלוואי וידעתי על זה יש לי רק 3 מטענים של אפל. אחד לבית, אחד לנסיעות, אחד חילוף רק בגלל. י
- 17 באוגוסט 2017
יקיריצווה
מוּשׁהֶה
- 12 ביולי 2008
למה לא לחבר את כבל ה-Puck ליציאת ה-USB במחשב הנייד? אני יודע שאמרת שיש לך רק אחד, אבל כבל קצר, רכזת USB פותר טוב מאוד את הבעיה.
- 17 באוגוסט 2017
השעון שלי 2 נמשך כמעט שלושה ימים, בדרך כלל. אני פשוט מטעין אותו כל לילה. אז גם אם אני מפספסת יום, זה טוב לשניים, ואפילו שלושה אם אני נבון. מכיוון שאני ישן כמעט כל לילה, אני נותן לו להיטען בזמן שאני ישן.
עריכה: שגיאת הקלדה נכונהתגובות:QuarterSwede
boston04and07
- 13 במאי 2008
אני מסכים איתך לחלוטין, @deuxani. איך שהבית שלי מסודר, גם לי יש את כל השקעים שלי במקומות שקשה לגשת אליהם בדרך כלל, ואני מעדיף שלא יהיו לי כבלים מאריכים או רצועות נחשול או כל דבר אחר שנראה לעין. יש לי כבלי ברק ארוכים בגובה 10 רגל מחוברים בכל מיני מקומות נוחים ברחבי הבית, אז כשקיבלתי את ה-Apple Watch שלי, באמת רציתי שאוכל פשוט להשתמש בכבלי Lightning הקיימים כדי להטעין אותו. זה מעצבן שאפל לא תאפשר ליצרנים לצרף קלט Lightning לדיסק טעינה של Apple Watch.
- 17 באוגוסט 2017
אז מה שעשיתי זה בדיוק מה שהצעת - הצמדתי מתאם ברק למטען נסיעות מיקרו-USB. פשוט חיברתי אותו והשתמשתי בסרט חשמלי לבן כדי לוודא שהוא לא הולך לשום מקום. זה לא מושלם, והייתי מעדיף שהוא יהיה קטן יותר, אבל זה עדיף מכלום ופירושו שאני יכול לטעון את השעון שלי בכל מקום שאני נמצא בבית ולא צריך לנתק שום דבר.
זֶה הוא מתאם המיקרו USB שבו השתמשתי, והשתמשתי באותו מתאם ברק שפרסמת למעלה. עובד בסדר עד כה, אבל הלוואי ואפל תוציא אחד אמיתי.תגובות:noslenpar
DamFu
- 13 ביולי, 2007
אני נוסע לעתים קרובות, לפעמים בינלאומי. קניתי תיק נסיעות של Smatree. זה קצת מגושם אבל אני אוהב את זה. הסוללה יכולה להטעין את השעון לפחות 4 פעמים ויש לה יציאת מיקרו USB מאחור לטעינת המארז.
- 23 באוגוסט 2017
תגובות:פדרונר
מאצל
- 2 ביוני 2014
או אולי משהו כמו זֶה ? יכול לטעון את השעון שלך ישירות, אתה יכול לחבר אליו כבל USB ל-Lightning כדי לטעון את הטלפון שלך ויכול לטעון אותו באמצעות USB ל-Microusb. וקצת יותר זול מהגריפין.
- 23 באוגוסט 2017
אוריקשה
- 20 בנובמבר 2017
https://www.etsy.com/listing/555172...=Raw&share_time=1511227478000&utm_term=so.slt
- 20 בנובמבר 2017
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>הַבָּא 1 מתוך 3
- 1
- 2
- 3
לך לעמוד
ללכתהַבָּא אחרון
רשום פופולרי