פורומים

צג אולטרה רחב הטוב ביותר? שטוח או מעוקל?

1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 27 באוגוסט 2020
שאלה לא נדירה אני בטוח!

אני מחפש צג אולטרה רחב למחשב המשחקים שלי. כרגע אני משתמש במשהו ASUS בגודל 27' - לא זוכר את הדגם, אבל זה קצב רענון של 165Hz, 2560 x 1440. המחשב הזה הוא בעיקר מכונת עבודה (אני סופר), אבל אני כן משחק ב-World of Warcraft. יש לי Nvidia 1070 GPU.

שקלתי תצוגת 4K, מכיוון שאני אוהב את תצוגת 4K במחשב הנייד של Lenovo, אבל אני יודע שזה ידרוש גם GPU חדש אם אני רוצה לשחק WoW בכל סוג של קצב פריימים הגון, ואני לא בטוח שאני יכול לחזור למסך 60Hz לאחר שימוש ב-165Hz כל כך הרבה זמן (כנראה 3-4 שנים עכשיו). אני יודע שיש מסכי 4K עם קצב רענון גבוה, אבל הם עולים הון תועפות.

נראה ש-90% מהאולטרה-רחבים מעוקלים, נכון? אני חושב שראיתי כמה לוחות שטוחים, אבל לא הרבה. מעולם לא השתמשתי במסך מעוקל לפני כן אז אין לי מושג אם זה יהיה מוזר לעבודת היום שלי? אני רוצה את הרוחב הנוסף כדי שאוכל להחזיק מסמכים מרובים זה לצד זה בזמן הכתיבה, אבל אני לא יודע אם באמת צריך להיות לי תצוגה רחבה שטוחה בשביל זה.

בכל מקרה, למישהו יש המלצות? באיזה ultrawide אתה משתמש ואיך אתה אוהב את זה?

שקר_

23 באפריל, 2013


בְּרִיטַנִיָה
  • 27 באוגוסט 2020
עבור UW, עקומה נחמדה מאוד, זה אומר שהקצוות של הצג לא מרגישים רחוקים מדי וזה יוצר חוויה סוחפת בזמן משחק.

יש לך תקציב בראש?

אני חושב שאתה צודק להתרחק מ-4K, זה תובעני, אלא אם כן אתה הולך על צג גדול יותר, צפיפות הפיקסלים הנוספת במרחק צפייה רגיל לא עושה הבדל עצום להנאת המשחקים. 1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 27 באוגוסט 2020
LiE_ אמר: עבור UW עקומה נחמדה מאוד, זה אומר שהקצוות של הצג לא מרגישים רחוקים מדי וזה יוצר חוויה סוחפת בזמן משחק.

יש לך תקציב בראש?

אני חושב שאתה צודק להתרחק מ-4K, זה תובעני, אלא אם כן אתה הולך על צג גדול יותר, צפיפות הפיקסלים הנוספת במרחק צפייה רגיל לא עושה הבדל עצום להנאת המשחקים.
אני יכול לראות איך העקומה עובדת למשחקים, אבל מה אם אני מסתכל על 3-4 מסמכי Word זה לצד זה? זה החלק שאני לא בטוח בו.

אני בבריטניה שם הכל עולה פי שניים, אז התקציב המקסימלי שלי הוא 1000 פאונד (אבל זה לא אומר שאני צריך להוציא את הכל).

גרמלין

16 בפברואר 2015
  • 27 באוגוסט 2020
בכל מקרה יש רק צג Ultrawide גבוה dpi אחד, זה זה שאני משתמש בו והזכרתי בשרשור אחר.

www.lg.com

LG 34'' Class 21:9 UltraWide® 5K2K Nano IPS LED Monitor עם HDR 600 (34 אינץ' באלכסון) (34WK95U-W) | LG ארה'ב

קנה את LG 34WK95U-W באתר האינטרנט הרשמי של LG.com לקבלת המידע העדכני ביותר. קנה אונליין למשלוח או איסוף בחנות. www.lg.com
MSI מוכרת את אותו הדבר במקרה אחר (גרוע יותר imo).
אני משתמש בשלי לעבודה, ואין סיכוי שאי פעם אחזור למסך ברזולוציה נמוכה. אני לא יכול לסבול את הבלגן המטושטש הזה בזמן התכנות. גם לא רציתי שום דבר מעוקל. זה פשוט מסיח ומעוות מדי לטעמי לעבודה. משחק לא אמור להיות בעיה אני מניח.

שיחקתי ב-Civ 6 על שלי לזמן קצר וזה ממש מגניב. עם זאת, לא כל המשחקים תומכים ב-ultrawides, אז זכור זאת. 1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 27 באוגוסט 2020
grmlin אמר: בכל מקרה יש רק צג Ultrawide גבוה ב-dpi אחד, זה זה שאני משתמש בו והזכרתי בשרשור אחר.

www.lg.com

LG 34'' Class 21:9 UltraWide® 5K2K Nano IPS LED Monitor עם HDR 600 (34 אינץ' באלכסון) (34WK95U-W) | LG ארה'ב

קנה את LG 34WK95U-W באתר האינטרנט הרשמי של LG.com לקבלת המידע העדכני ביותר. קנה אונליין למשלוח או איסוף בחנות. www.lg.com
MSI מוכרת את אותו הדבר במקרה אחר (גרוע יותר imo).
אני משתמש בשלי לעבודה, ואין סיכוי שאי פעם אחזור למסך ברזולוציה נמוכה. אני לא יכול לסבול את הבלגן המטושטש הזה בזמן התכנות. גם לא רציתי שום דבר מעוקל. זה פשוט מסיח ומעוות מדי לטעמי לעבודה. משחק לא אמור להיות בעיה אני מניח.

שיחקתי ב-Civ 6 על שלי לזמן קצר וזה ממש מגניב. עם זאת, לא כל המשחקים תומכים ב-ultrawides, אז זכור זאת.
זה צג מדהים, אבל ב-5120 x 2160 זה בהחלט יזדקק למעבד גרפי טוב יותר מה-1070 שלי כדי אפילו לשחק בוורקראפט בקצב פריימים הגון, אני חושד (אני יודע ש-Wow לא דורש הרבה בחומרה, למרבה המזל!) .

מה קצב הרענון בו? אני לא יכול לראות את המידע הזה באתר LG.

גרמלין

16 בפברואר 2015
  • 27 באוגוסט 2020
זה רק 60Hz (כמובן). אז אם המשחק הוא הדאגה העיקרית שלך, לא הייתי מקבל את זה.

אני יכול לנסות להריץ עליו WoW עם ה-RX 470 שלי, אבל אני לא חושב שזה יצליח יותר מדי (אין לי גם מנוי ל-Wow)

שקר_

23 באפריל, 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 27 באוגוסט 2020
צג המשחקים הטוב ביותר של UW הנוכחי הוא LG 34GN850, ב-1,000 פאונד.

www.overclockers.co.uk

LG 34GN850 34' 3440x1440 NANO IPS 160Hz 1ms FreeSync/G-Sync מסך רחב LED מעוקל גיימינג ב'

34 אינץ' UltraWideTM QHD (רזולוציה של 3440x1440) מעוקל, לוח LG Nano IPS, זמן תגובה של 1ms (GtG), FreeSync, תואם NVIDIA G-SYNC®, קצב רענון 144Hz, Overclock 160Hz, HDR400 www.overclockers.co.uk 1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 27 באוגוסט 2020
LiE_ אמר: צג המשחקים הטוב ביותר של UW הנוכחי הוא LG 34GN850, ב-1,000 פאונד.

www.overclockers.co.uk

LG 34GN850 34' 3440x1440 NANO IPS 160Hz 1ms FreeSync/G-Sync מסך רחב LED מעוקל גיימינג ב'

34 אינץ' UltraWideTM QHD (רזולוציה של 3440x1440) מעוקל, לוח LG Nano IPS, זמן תגובה של 1ms (GtG), FreeSync, תואם NVIDIA G-SYNC®, קצב רענון 144Hz, Overclock 160Hz, HDR400 www.overclockers.co.uk
מעניין, תודה! אף פעם לא באמת שקלתי מסכי גיימינג של LG.

שקר_

23 באפריל, 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 27 באוגוסט 2020
קרנאקי אמר: מעניין, תודה! מעולם לא שקלתי מסכי גיימינג של LG.

LG מייצרת כמה ממסכי המשחקים הטובים ביותר הזמינים.

אם אתה לא רוצה מעוקל, ה-Iiyama G-Master הוא ערך יוצא דופן. יש לו כמה מוזרויות, אבל בחצי מהעלות של ה-LG הוא ממוקם באופן ייחודי בשוק. 144Hz 1ms 3440x1440 ISP עבור £400.

iiyama G-Master Red Eagle GB3461WQSU-B1 34' UWQHD | Box.co.uk

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 28 באוגוסט 2020
בדוק את הפוסט שלי כאן שנמצא בשרשור הזה: תצוגת 4k הטובה ביותר לשולחן העבודה?

יש לו כמה קישורים ל-displayninja ומה לא. אני בחרתי לזה: LG 34WN80C-B צג 34 אינץ' 21:9 עקום UltraWide WQHD IPS עם קישוריות USB Type-C sRGB 99% סולם צבעים ותאימות HDR10, שחור (2019)

זה לא 4k, למרות שפרסמתי בשרשור 4k, בהתחלה רציתי 4k אבל אז הבנתי ש-3440 x 1440 מתאים יותר לצרכים שלי מכיוון שיש פחות קנה מידה ואנחנו יודעים כמה טוב קנה המידה של החלון

קיבלתי את זה בנובמבר 2019 וזה היה תוספת נהדרת, אין תלונות בכלל 1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 28 באוגוסט 2020
maflynn אמר: בדוק את ההודעה שלי כאן שנמצאת בשרשור הזה: תצוגת 4k הטובה ביותר לשולחן העבודה?

יש לו כמה קישורים ל-displayninja ומה לא. אני בחרתי לזה: LG 34WN80C-B צג 34 אינץ' 21:9 עקום UltraWide WQHD IPS עם קישוריות USB Type-C sRGB 99% סולם צבעים ותאימות HDR10, שחור (2019)

זה לא 4k, למרות שפרסמתי בשרשור 4k, בהתחלה רציתי 4k אבל אז הבנתי ש-3440 x 1440 מתאים יותר לצרכים שלי מכיוון שיש פחות קנה מידה ואנחנו יודעים כמה טוב קנה המידה של החלון

קיבלתי את זה בנובמבר 2019 וזה היה תוספת נהדרת, אין תלונות בכלל
תודה, זה מעניין! למרות שאני כן חושב שארצה תצוגה של 144Hz ומעלה.

אבל הרבה המלצות על LG. אני חייב לבדוק אותם. הבעיה כאן בבריטניה היא שגם בלי המגיפה, אף חנות לא באמת מחזיקה במלאי ציוד מסוג זה, כך שקשה לבדוק.

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 28 באוגוסט 2020
Carnacki אמר: המלצות עבור LG
הם אחד מיצרני פאנל ה-OEM הגדולים, אז כשאתה קונה צג אחר, נגיד Dell. הסיכוי שזה יהיה LG הוא גבוה, אז למה לא רק עם LG ¯\_(ツ)_/¯ 1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 28 באוגוסט 2020
maflynn אמר: הם אחד מיצרני פאנל ה-OEM הגדולים, אז כשאתה קונה צג אחר, נגיד Dell. הסיכוי שזה יהיה LG הוא גבוה, אז למה לא רק עם LG ¯\_(ツ)_/¯
נקודה טובה. ואני אוהב את טלוויזיית LG OLED שלי!

גרמלין

16 בפברואר 2015
  • 28 באוגוסט 2020
maflynn אמר: בדוק את ההודעה שלי כאן שנמצאת בשרשור הזה: תצוגת 4k הטובה ביותר לשולחן העבודה?

יש לו כמה קישורים ל-displayninja ומה לא. אני בחרתי לזה: LG 34WN80C-B צג 34 אינץ' 21:9 עקום UltraWide WQHD IPS עם קישוריות USB Type-C sRGB 99% סולם צבעים ותאימות HDR10, שחור (2019)

זה לא 4k, למרות שפרסמתי בשרשור 4k, בהתחלה רציתי 4k אבל אז הבנתי ש-3440 x 1440 מתאים יותר לצרכים שלי מכיוון שיש פחות קנה מידה ואנחנו יודעים כמה טוב קנה המידה של החלון

קיבלתי את זה בנובמבר 2019 וזה היה תוספת נהדרת, אין תלונות בכלל
אני משתמש בצג 4K שלי מאז תחילת 17' עם Windows. קנה המידה בסדר ב-Windows 10. 🤷

אם אתה מתכנן להשתמש בלינוקס, הייתי נמנע מזה כמו המגיפה. קנה מידה HighDPI בלינוקס הוא בלגן.

שקר_

23 באפריל, 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 28 באוגוסט 2020
מכיוון שזה ישמש למשחקים ול-OP יש GTX 1070, בהחלט הייתי מתרחק מ-4K.

@Carnacki האם אתה מתכנן לשדרג את ה-GPU שלך כי הוצאה של 1000 פאונד על צג והצמדתו ל-GXT 1070 לא יהיה שימוש יעיל במסך זה.

גרמלין

16 בפברואר 2015
  • 28 באוגוסט 2020
אה, כמובן. אני חושב אותו דבר. אל תרכוש משחקי 4K (או יותר) אלא אם כן אתה מוכן לקנות GPU ב-$1000 או משהו
ובכן, נראה מה יש לדור הבא של כרטיסי RTX להציע. אולי משחקי 4K יהיו קצת יותר משתלמים עבור שחקני מחשב 1

1221320

מבוטל
פוסטר מקורי
16 ביוני 2020
  • 28 באוגוסט 2020
LiE_ אמר: מכיוון שזה ישמש למשחקים ול-OP יש GTX 1070, בהחלט הייתי מתרחק מ-4K.

@Carnacki האם אתה מתכנן לשדרג את ה-GPU שלך כי הוצאה של 1000 פאונד על צג והצמדתו ל-GXT 1070 לא יהיה שימוש יעיל במסך זה.
אה כן, בשנה הבאה. אני מחכה שסדרת NVidia 30xx תצא, אז אני מקווה שה-20xx ירד במחיר ואני יכול לקחת 2080.

אחרי שאמרתי את זה - המשחק היחיד שאני משחק בו הוא WoW, ועם 1070 התצוגה הנוכחית שלי (Asus PG279Q ROG Swift, 2560 x 1440, 165Hz), אני מקבל בערך 180fps בהגדרות אולטרה (אני יודע שב-165Hz אני לא ממש רואה 180 פריימים לשנייה). להרחבה הבאה של WoW (תצא באוקטובר) יש תמיכה במעקב אחר קרניים, כך שאשדרג את ה-GPU שלי גם אם אשמור על התצוגה הנוכחית שלי.

בעיה פוטנציאלית אחת היא Brexit - לאחר ה-1 בינואר, אנו עלולים להיפגע עם תעריף על אלקטרוניקה של עד 40%, כך שזה יבטל את כל תוכניות הרכישה שיש לי לזמן מה.

שקר_

23 באפריל, 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 28 באוגוסט 2020
@Carnacki הסתכלת על האייאמה?

iiyama G-Master Red Eagle GB3461WQSU-B1 34' UWQHD | Box.co.uk

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 28 באוגוסט 2020
grmlin אמר: השתמש בצג 4K שלי מאז תחילת 17' עם Windows. קנה המידה בסדר ב-Windows 10. 🤷
הניסיון שלי, כמו רבים אחרים, היה פחות מהמם. קנה המידה לא רע, אבל זה לא טוב כמו macOS. המחשבה שלי היא למה לקנות צג 4k ואז להגביר את ההגדלה כשאני יכול להשיג משהו יותר מתאים לי ¯\_(ツ)_/¯

גרמלין

16 בפברואר 2015
  • 28 באוגוסט 2020
ובכן, אני מעדיף את הפריכות של צג ברזולוציה גבוהה, טקסטים חדים ללא פיקסלים גלויים וכו'. ואני לא רוצה להסתכל על אחד, כשכל השאר שאני משתמש בו (טלפונים, טאבלטים) הוא 'רשתית' בימינו. כשאני מסתכל על מסכי 24' הישנים שלי עם רזולוציית 1920x1200px אני תמיד חושב שהם שבורים קודם חחח.

הבעיה היחידה שיש ל-Windows הם כל היישומים שאינם תומכים בקנה המידה המקורי של Windows. זה מה שאפל עושה הרבה יותר טוב imo. אין דבר כזה אפליקציה ללא קנה מידה בשום מקום. אבל אם האפליקציה משתנה בצורה נכונה היא פועלת טוב יותר מאשר ב-MacOS, מכיוון שהיא פועלת ללא קנסות בביצועים. (לפחות למעני).

סליחה על הוצאת השרשור מהפסים, מסך dpi גבוה לא בא בחשבון בכל מקרה M

תודה

30 במאי 2010
  • 6 בספטמבר 2020
אני מאוד מרוצה מכך שה-Dell 3818 UW שלי פועל ב-mac mini של 2019 אבל אני לא גיימר.

ארי דובון

מוּשׁהֶה
16 בפברואר 2018
אין שירות
  • 7 בספטמבר 2020
אומנם אני מאוד חדש במשחקים אולם א') נראה שהמשחקים שבהם אני מתעניין לא מרוויחים הרבה מ-4K@60Hz, וב') העיניים שלי ישנות ועייפות (ולא ישתפרו).

אני מרוצה מיחס רוחב-גובה של 16:9. אלה כבר כל כך רחבים בגיל 27 שאני אפילו לא מפעיל דפדפני אינטרנט במסך מלא, אני שומר אותם בחלון כדי להשתמש בכ-75% מרוחב המסך.

היה לי צג 27 LG 4K UHD טוב (60Hz, FreeSync2, דגם 27UL850) אבל בסופו של דבר שיחקתי משחקים ב-1440p, רזולוציה לא מקורית עבור הצג הזה. כרטיס המסך שלי הוא ה-Reference Nvidia GeForce RTX 2070 Super שהוא מצוין למשחקי אולטרה 1440p.

לאחרונה רכשתי צג 32 Dell QHD (165Hz, דגם S3220DGF) שעובד די טוב. Windows 10 לא מטפל בקנה מידה HiDPI כמו גם ב-macOS, אז אני מוצא שעדיף להפעיל את כל היישומים ברזולוציית הצג המקורית בקנה מידה של 100%.

ל-Dell 32 יש עיקול קל שלא מפריע לי; המסך של LG 27 שטוח.

ניסיתי 32 BenQ (גם מעוקל) אבל שלחתי אותו בחזרה תוך שבוע בגלל ביצועים לא מספקים. נערך לאחרונה: 7 בספטמבר, 2020