פורומים

מה ה-imac הישן והטוב 27 אינץ' לקנות ב-2021

ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 25 במרץ 2021
היי אני מחפש imac משומש/משופץ בגודל 27 אינץ', שדגמים ישנים טובים לכסף שלך
2013-2015
מה העצה שלך .
אני רוצה להשתמש בכונן USB sata כדי לאתחל מכיוון שהכונן המכני הפנימי איטי.
תודה

Ledgem

18 בינואר 2008


הוואי, ארה'ב
  • 25 במרץ 2021
אני ממליץ לבדוק את דגמי 2017 ומעלה. הסיבה היא ש-2017 היה הראשון עם Thunderbolt 3. שימוש ב-Thunderbolt 3 מגדיל את יכולות ההרחבה שלך, מהפעלת כונן NVME בקלות בביצועים מקוריים (ככונן האתחול שלך או ככונן משני) וכן היכולת להשתמש כרטיס מסך חיצוני. אני מאמין שה-iMac של 2013 השתמש ב-Thunderbolt 1, בעוד שה-iMac של 2015 משתמש ב-Thunderbolt 2 - מהירות כפולה מהמהירות של Thunderbolt 1, אבל חצי מהמהירות של Thunderbolt 3.

יש לי iMac 27' בסוף 2015. אני משתמש בהתקני Thunderbolt 3 אבל נאלצתי לרכוש תחנת עגינה של Thunderbolt כדי להשתמש בכונן NVME, מכיוון שכל מארזי ה-Thunderbolt 3 מנותקים מיציאת Thunderbolt, אך לא ניתן להפעיל אותם מיציאות Thunderbolt 1 או 2 אפילו עם מַתאֵם. ה-Mac הזה גם לא תומך במעבדי GPU חיצוניים.
תגובות:ElectronGuru

AlexisV

12 במרץ 2007
מנצ'סטר, בריטניה
  • 25 במרץ 2021
כל עוד יש לו שני דברים שאתה צריך: צג Retina ו-SSD.
תגובות:ElectronGuru וזדסדד ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 25 במרץ 2021
אז זה אומר שהוא נפתח כדי לעדכן את הכונן המכני הפנימי ל-SSD.
חשבתי לעשות את זה בעצמי ולקבל ssd חיצוני של 1TB כדי לאתחל את המערכת.
איזה דגם שנה הכי מתאים לזה אני מניח שלכל ה-27 iMac יהיה RAM שניתן לשדרג רק על ידי פתיחת הכיסוי הקטן האחורי והוספת זיכרון RAM חדש??
אתה יכול בבקשה להדריך אותי ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 25 במרץ 2021
מה דעתך על iMac 27 אינץ' i5 3.2GHz בסוף 2015 עם 16GB RAM 1TB Fusion Drive וכרטיס גרפי m390.
לפני הקנייה מה הם הדברים שאני צריך לבדוק כדי להיות בטוח שזו מכונה טובה.
תודה

davegoody

9 באפריל, 2003
נוטינגהאם, אנגליה.
  • 25 במרץ 2021
Beejan181 אמר: היי אני מחפש imac משומש/משופץ בגודל 27 אינץ', שדגמים ישנים טובים לכסף שלך
2013-2015
מה העצה שלך .
אני רוצה להשתמש בכונן USB sata כדי לאתחל מכיוון שהכונן המכני הפנימי איטי.
תודה
לאחרונה שדרגתי מ-iMac 27 2014 ל-2019. ל-2019 יש Fusion Drive איטי אך שמיש. השתמש בזה לאחסון נוסף, ואתחל מ-USB-C SSD, וזה הרבה יותר מהיר מה-Mac הישן שלי, הרבה השתנה בחמש השנים האלה בערך....

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 25 במרץ 2021
קנה מהחנות המשופצת המקוונת של אפל.

אני ממליץ על ה-iMac 2019 27 אינץ'.
קבל 8GB של זיכרון RAM.
קבל SSD בפנים. 512GB, 1TB, מה שאתה יכול להרשות לעצמך. אפילו SSD של 256 ג'יגה-בייט יצליח.

אתה לא רוצה לקנות שום iMac אלא אם כן יש לו SSD בפנים, מותקן מראש מהמפעל !!!

אני לא מאמין שהחנות המשופצת עדיין מוכרת iMac של 2017, אבל הם גם די טובים.
שוב, קנה רק עם SSD 'מהמפעל'.
תגובות:JaysonW, AlexMaximus, Nguyen Duc Hieu ואדם אחד נוסף

davegoody

9 באפריל, 2003
נוטינגהאם, אנגליה.
  • 25 במרץ 2021
פישרמן אמר: קנה מהחנות המשופצת המקוונת של אפל.

אני ממליץ על ה-iMac 2019 27 אינץ'.
קבל 8GB של זיכרון RAM.
קבל SSD בפנים. 512GB, 1TB, מה שאתה יכול להרשות לעצמך. אפילו SSD של 256 ג'יגה-בייט יצליח.

אתה לא רוצה לקנות שום iMac אלא אם כן יש לו SSD בפנים, מותקן מראש מהמפעל !!!

אני לא מאמין שהחנות המשופצת עדיין מוכרת iMac של 2017, אבל הם גם די טובים.
שוב, קנה רק עם SSD 'מהמפעל'.
אני מסכים אם אתה יכול להשיג אחד עם SSD. עם זאת, אתחול מחיצוני מהיר הוא עדיין מעשי אם אינך יכול להשיג אחד. אז מסכים עקרונית ש-SSD פנימי, במיוחד במכונות החדשות יותר, אבל אני עדיין מקבל קריאה/כתיבה מהירה יותר ב-50% מ-SSD של 1050mb/s USB-C SSD מה-SSD הפנימי הישן (2014) שלי, כך שזו עדיין אפשרות מעשית. כשאני מוכר את ה-iMac של 2019, אשמור על ה-SSD ואשתמש בו עם ה-M1X / M2 החדש שלי או כל Mac כשיצא. ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 25 במרץ 2021
מה אתה חושב על ה-Mac 27 אינץ' i5 3.2GHz בסוף 2015 עם 16GB RAM 1TB Fusion Drive וכרטיס גרפי m390.
תודה פ

pmiles

ל
12 בדצמבר 2013
  • 25 במרץ 2021
אתה לא בהכרח צריך לקנות iMac עם SSD כבר בתוכו. ברור שזה פחות כאב ראש, אבל זה לא סוף העולם אם תשדרג את זה בעצמך.

הנה חבורה של סרטוני התקנת עשה זאת בעצמך שיש ל-OWC עבור הרבה מדגמי ה-Mac השונים. תסתכל עליהם והחליט בעצמך אם שדרוג רכיבים הוא מעבר ליכולות שלך או במסגרת היכולות שלך. הרבה אנשים פתחו את ה-iMac שלהם כדי להחליף GPUs, כוננים וכו'. גלול מטה אל ה-iMacs ובחר את הדגם וסוג השדרוג להתקנה.

סרטוני התקנת OWC

סרטוני ההתקנה המפורטים של OWC שלב אחר שלב מראים לך כיצד להתקין זיכרון, כוננים קשיחים וכוננים אופטיים ב-Mac שלך! אתה יכול גם ללמוד כיצד להתקין סוללה חדשה באייפוד שלך, או להעלות את המהירות של PowerMac הישן שלך עם מאיץ מעבד! eshop.macsales.com
קניית iMac טעון במלואו עשויה לעלות לך יותר מאשר לשדרג אחד בעצמך.

הייתי אומר שאם אתה מתכנן להשתמש בציוד היקפי שמשתמש בחומרה חדשה יותר, תרצה לראות אם אתה יכול להשיג אחד עם יציאת Thunderbolt 3 עליו מכיוון שהכל כברירת מחדל כבסיס בימים אלה. אתה תמיד יכול להשיג מתאם, אבל הוא לעולם לא יתפקד במהירות האמיתית שלו אלא אם כן יש למחשב יציאת מהירות שווה. ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 25 במרץ 2021
האם כונן היתוך בנפח 1 TB יסווג כ-SSD מכיוון שיש לו 128 ג'יגה-בייט של ssd.

תודה

נמבוקהדסו

19 באוקטובר 2007
Blue Mountains NSW אוסטרליה
  • 25 במרץ 2021
תלוי בדגם החל משנת 2015 ה-1TB Fusion הגיע עם 32GB SSD בלבד, אפילו לא מספיק מקום להתקין עליו את מערכת ההפעלה. הומלץ לך לרכוש אחד עם SSD פנימי. זו עצה מצוינת מהפישו.

פיל77354

תוֹרֵם
22 ביוני 2014
Pacific Northwest, ארה'ב
  • 26 במרץ 2021
Beejan181 אמר: אז זה אומר שהוא נפתח כדי לעדכן את הכונן המכני הפנימי ל-SSD.
חשבתי לעשות את זה בעצמי ולקבל ssd חיצוני של 1TB כדי לאתחל את המערכת.
איזה דגם שנה הכי מתאים לזה אני מניח שלכל ה-27 iMac יהיה RAM שניתן לשדרג רק על ידי פתיחת הכיסוי הקטן האחורי והוספת זיכרון RAM חדש??
אתה יכול בבקשה להדריך אותי
Beejan181 אמר: האם כונן היתוך בנפח 1 TB יסווג כ-SSD מכיוון שיש לו 128 ג'יגה-בייט של ssd.

תודה
הפוסטים הקודמים היו צריכים להבהיר זאת כבר, אבל ליתר ביטחון, בואו נדגיש:

- ה-iMac זמין עם SSD שהותקן במפעל מאז סוף 2014 לפחות
- כונן פיוז'ן אינו SSD בלבד, הוא שילוב עם SSD קטן בתוספת כונן מסתובב גדול
- אנשים כאן בפורומים האלה ממליצים בדרך כלל נגד כונני היתוך, אני מסכים עם ההמלצה הזו
- אל תדאג לגבי זיכרון RAM, קל מאוד לשדרג את עצמך לאחר הרכישה
- ההצעה לקבל 2017 ומעלה היא כנראה טובה, מסיבות שצוינו קודם לכן

לא אמרת מה התקציב שלך או מה יהיה השימוש שלך. ביחס לתגובות לנקודות שהעלית עד כה, זה מה שאני חושב שכדאי לך לשקול.
תגובות:פישרמן וקולודן IN

wilberforce

15 באוגוסט 2020
אזור מפרץ SF
  • 26 במרץ 2021
החלפתי ב-2014 iMac 27'5k עם i7 ו-1 TB SSD תמורת $530. כן, יכולתי למכור את זה יותר באופן פרטי, אבל לא יכולתי להיות מוטרד. הנקודה היא שאמור להיות אפשרי לקנות iMac מוקדם של 5k שכבר יש לו SSD במחיר סביר (כמו פחות מ-$1000).
הבעיה הגדולה ביותר עבורי עם ה-iMacs 2014/2015 היא ששולי המסך מקבלים שימור תמונה (לא צריבה) או גוון ורדרד. אבל אם אתה לא בררן לגבי זה אז אני חושב שהם בסדר. ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 26 במרץ 2021
אני אעשה עריכת וידאו 1080p עד 4k על Final Cut Pro אבל מדי פעם,
ה-imac ישמש לגלישה, משחקי Fortnite וכו' ועבודה בבית ספר לילדים כולל עריכת תמונות עם LR או תוכנית דומה.
התקציב שלי הוא בסביבות 1K
הילדים משתמשים כרגע ב-imac i5 21.5 בסוף 2013 2.9 גיגה-הרץ מרובע ליבות 8GB RAM nvidia g force GT 750m 1 gb
(זה imac ישן אבל עדיין עושה את העבודה אבל נהיה קצת נמוך)

Ledgem

18 בינואר 2008
הוואי, ארה'ב
  • 27 במרץ 2021
Beejan181 אמר: אני אעשה עריכת וידאו 1080p עד 4k על Final Cut Pro אבל מדי פעם,
ה-imac ישמש לגלישה, משחקי Fortnite וכו' ועבודה בבית ספר לילדים כולל עריכת תמונות עם LR או תוכנית דומה.
התקציב שלי הוא בסביבות 1K
הילדים משתמשים כרגע ב-imac i5 21.5 בסוף 2013 2.9 גיגה-הרץ מרובע ליבות 8GB RAM nvidia g force GT 750m 1 gb
(זה imac ישן אבל עדיין עושה את העבודה אבל נהיה קצת נמוך)
אם אתה מחפש לעבור משנת 2013 לסוף 2015, ייתכן שלא תראה שיפורים דרמטיים בביצועים, אם כי בהחלט יהיה לך שדרוג מסך.

הזכרת מערכת בסוף 2015 עם כרטיס המסך m390. כפי שציינתי, יש לי גם iMac בגודל 27 אינץ' מאוחר של 2015, אבל הצלחתי לנצל את הכרטיס הגרפי (m395X). השוויתי את הביצועים ב-Capture One (אלטרנטיבה של Lightroom) למישהו עם מערכת דומה אבל עם כרטיס המסך התחתון, וההבדלים היו בולטים. לדוגמה, הם חוו פיגור בעת התאמת תמונות, בעוד שלי היה חלק לחלוטין. זה הבדל עצום בחוויית משתמש, והשפעה מוחשית בזמן.

שני לוקחים שלי:
1) אם אתה מתכוון לבזבז את הכסף כדי לשדרג, ודא שזה באמת ייחשב. מבחינת ארכיטקטורת המעבד, הקפיצה ממערכת 2013 למערכת 2015 היא רק דור אחד. זה עדיין משהו, אבל תחווה דחיפה מרשימה יותר אם תשתמש במערכת 2017 (שני דורות) או מערכת חדשה יותר.

2) הוציאו כסף על החלקים שתתקעו איתם, ושדרגו את השאר מאוחר יותר. אתה יכול לשדרג זיכרון RAM משלך, אז אלא אם כן יציעו לך עסקה טובה לקבל את הכל, קח מערכת עם כמות הזיכרון המינימלית ושדרג אותה מאוחר יותר. SSD פנימי ישפר את הביצועים, אבל אתה יכול לברוח עם גודל קטן יותר ולתכנן לפצות שטח אחסון עם כוננים חיצוניים (בין אם כוננים SSD חיצוניים או כוננים קשיחים). אם אתה מקבל מערכת 2017 ומעלה אתה יכול להשיג GPU חיצוני, אחרת קבל את ה-GPU הטוב ביותר שאתה יכול כי אין דרך חזרה. הצורך להוסיף את כל האפשרויות הללו ולהפעיל אותן חיצונית יש בה פוטנציאל להפוך ליקר ולהרוס מעט את האסתטיקה של אפל עם ה-iMac, אבל זה יאריך את החיים והתועלת של המערכת שלך. ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 1 באפריל, 2021
תודה
יחפשו דגם iMac 2017 ואילך עם SSD וכרטיס גרפי טוב.
האם יש קישור שאומר איזה מפרט יש ל-iMac בשנים שונות כדי שאוכל לחפש את הכרטיסים הגרפיים הגבוהים יותר ב-imac 5k 2017, ישדרג את ה-RAM מאוחר יותר, אני מניח שניתן לשדרג את ה-iMac Ram 2017 ל-2019 על ידי פתיחת החלק האחורי חלון ממש מעל כבל החשמל. ה-iMac 2020 ואילך איבד את האפשרות הזו לשדרוג זיכרון RAM.
רק חיפשתי ב-GPU
  • 3.4GHz
    Radeon Pro 570 עם 4GB של VRAM
  • 3.5GHz
    Radeon Pro 575 עם 4GB של VRAM
  • 3.8GHz
    Radeon Pro 580 עם 8GB של VRAM
באיזו שנה ל-iMac 5k יש מצלמת 1080p קדמית עבור FT, לא ברור באתר כי כתוב מצלמת HD, אני מניח ש-720 p הוזכרה כ-HD IN

wilberforce

15 באוגוסט 2020
אזור מפרץ SF
  • 1 באפריל, 2021
ניתן לשדרג את כל מחשבי ה-iMac בגודל 27 אינץ' עד כה בקלות.
רק ל-iMac 27 אינץ' 2020 יש מצלמת 1080p. לכל השאר יש 720p

זהה את דגם ה-iMac שלך

השתמש במידע זה כדי לגלות איזה iMac יש לך, והיכן הוא משתלב בהיסטוריה של iMac. support.apple.com נערך לאחרונה: 1 באפריל, 2021 י

javanate

13 במאי 2005
  • 1 באפריל, 2021
Beejan181 אמר: היי אני מחפש imac משומש/משופץ בגודל 27 אינץ', שדגמים ישנים טובים לכסף שלך
2013-2015
מה העצה שלך .
אני רוצה להשתמש בכונן USB sata כדי לאתחל מכיוון שהכונן המכני הפנימי איטי.
תודה
אני לא יודע כמה אתה עוקב אחר החדשות הטכנולוגיות, אבל זכור שאתה קונה לפלטפורמה גוססת. ייתכן שתרצה לשקול ברצינות mac mini חדש או לחכות כמה חודשים ל-iMac חדש בקצה נמוך ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 2 באפריל, 2021
ובכן, אני כן צופה בחדשות ומכיוון שכולם לא בטוחים אם אפל תשנה את עיצוב ה-imac הישן או אפילו תוסיף שבב M1.

האם ה-256 GB 2020 imac 5k או שעלי ללכת על ה-512 GB שהוא 200 יותר רחב.
לשניהם יש את אותו GPU ומעבד, אם מדברים על דגמי המניות.
מה תעדיפו, או שעלי לחכות ולראות את המוצרים החדשים של תפוח. IN

wilberforce

15 באוגוסט 2020
אזור מפרץ SF
  • 2 באפריל, 2021
ובכן, הפוסט הראשון שלך אומר: 'רק מחפש imac משומש/משופץ בגודל 27 אינץ', שדגמים ישנים טובים לכסף שלך' ועכשיו אתה שוקל '2020 imac 5k' ו'האם כדאי לחכות ולראות את התפוח החדש מוצרים.'
אז נראה שאתה על כל המפה, ולא יודע אם אתה רוצה ישן, חדש, זול, יקר, עכשיו או מאוחר יותר.

זה בסדר להתלבט, אבל במקרה כזה אני מציע לך לחכות עד שהאפשרויות יתבהרו. נערך לאחרונה: 2 באפריל, 2021

rpmurray

תוֹרֵם
21 בפברואר 2017
Back End of Beyond
  • 2 באפריל, 2021
הייתי הולך על דגם 2017 עם מפרט גבוה ככל שתוכל להרשות לעצמך. אתה עדיין יכול להריץ עליו High Sierra או Mojave ולעקוף לחלוטין את Crapalina וביג סאק. זה עדיין צריך להפעיל את כל מה שאפל מוציאה מהתחת שלה בתור מערכת ההפעלה הבאה, ובתקווה שהם ישובו לעצמם ויתנו למהנדסי התוכנה להתחיל לקבל את ההחלטות במקום מונים שעועית השיווק. ב

Beejan181

פוסטר מקורי
20 באוגוסט 2016
  • 2 באפריל, 2021
טוב תודה על התשובות שלך,
נכון התחלתי לשדרג לראשונה את ה-imac הישן שלי מסוף 2013 21.5 שהוא המפרט האמצעי מהמפעל.
התחלתי לחפש כי זה מזדקן אבל עדיין עובד עבור מה שהילדים רוצים לגלישה ולשימוש ביתי בסיסי.
זה הולך להיות מוריד כדי לקבל קצת כסף שיתווסף לחדש.
התחלתי לחפש 2015 -2017 עם מפרט גבוה אבל המחיר היה די קרוב יותר לדגמי הבסיס של imac 5 k 2020.
חשבתי אחרי שקראתי ללכת על ה-imac 2020 עם 256 ג'יגה-בייט או 512 ג'יגה-בייט RAM והחלטתי ללכת על ה-512 ג'יגה-בייט.
הייתי רק על ללחוץ על ההדק אבל ה-c/c שלי לא עבד.
אז עכשיו אני אחכה כמה חודשים ואחכה ל-Imac החדש אם הוא יגיע אחרת אני נוטה יותר לשנת 2020 עם 512 ג'יגה-בייט RAM וכרטיסי מסך של 4 ג'יגה-בייט radeon.
אני אמשיך לחפש מפרט גבוה יותר 2017-2020 אם אצליח למצוא אחד למקרה שאפל לא תכריז על שדרוג ה-imac וזה המקרה בשנתיים האחרונות. ל

ADGrant

26 באפריל 2018
  • 2 באפריל, 2021
Beejan181 אמר: טוב תודה על התשובות שלך,
נכון התחלתי לשדרג לראשונה את ה-imac הישן שלי מסוף 2013 21.5 שהוא המפרט האמצעי מהמפעל.
התחלתי לחפש כי זה מזדקן אבל עדיין עובד עבור מה שהילדים רוצים לגלישה ולשימוש ביתי בסיסי.
זה הולך להיות מוריד כדי לקבל קצת כסף שיתווסף לחדש.
התחלתי לחפש 2015 -2017 עם מפרט גבוה אבל המחיר היה די קרוב יותר לדגמי הבסיס של imac 5 k 2020.
חשבתי אחרי שקראתי ללכת על ה-imac 2020 עם 256 ג'יגה-בייט או 512 ג'יגה-בייט RAM והחלטתי ללכת על ה-512 ג'יגה-בייט.
הייתי רק על ללחוץ על ההדק אבל ה-c/c שלי לא עבד.
אז עכשיו אני אחכה כמה חודשים ואחכה ל-Imac החדש אם הוא יגיע אחרת אני נוטה יותר לשנת 2020 עם 512 ג'יגה-בייט RAM וכרטיסי מסך של 4 ג'יגה-בייט radeon.
אני אמשיך לחפש מפרט גבוה יותר 2017-2020 אם אצליח למצוא אחד למקרה שאפל לא תכריז על שדרוג ה-imac וזה המקרה בשנתיים האחרונות.
אם אתה לא ממהר ואין לך צורך ספציפי במעבד אינטל, הכי טוב שתחכה. אחרת, ה-iMac 2020 27' הוא כנראה הבחירה הטובה ביותר.

עם זאת, יש הבדל גדול בין מחשבי ה-iMac של 2020 וקודמים שכדאי להיות מודעים אליו. ככל שה-iMac המוקדמים יותר הם מכונות אינטל טהורות, ה-iMac 2020 לא. כמו ה-iMac Pro וה-MacBook Pro, יש לו מעבד משותף ARM הנקרא T2. זה נקרא 'שבב אבטחה' אבל זה מעבד משותף ARM של 64 סיביות המבוסס על ה-A10 שהיה באייפון 7. יש לזה כמה יתרונות כמו SSD מהיר יותר, הצפנה מהירה יותר ותמיכה בחומרה עבור קודקים שונים. עם זאת, זה גם הופך את ה-iMac 2020 לקנייני יותר כמו מחשבי ה-M1 Mac. זה כולל טוען אתחול מאובטח כך שהחלפת MacOS בלינוקס יכולה להיות אתגר. מלבד MacOS, מערכת ההפעלה היחידה שתוכל לאתחל היא Windows 10 באמצעות Bootcamp.

הבעיה הנוספת של T2 היא שמערכת ההפעלה שפועלת ב-T2 גורמת לפעמים ל-MacOS לקרוס במעבד הראשי של אינטל.
תגובות:avz V

vj008

3 באפריל, 2021
  • 8 באפריל, 2021
iMac 2020 היא מכונה נחמדה, אבל אל תקנו אותה אם אתם מתכננים לבצע שדרוג כלשהו. עבורי הבחירה הטובה ביותר היא 2017, יש בה כמעט כל מה שאתה צריך וניתן למצוא אותה במחיר מקובל. M1X iMac בהחלט יהיה שדרוג בולט אבל עדיין לא בטוח באיזה מחיר.