פורומים

מה קרה לטפט הנוף/למחשבים שולחניים דינמיים?

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 27 באוקטובר 2021
אז, כפי שכל מי שהתקין את מונטריי יודע עד עכשיו, אין טפט חדש לצילום נוף, בניגוד מוחלט למהדורות קודמות של שם הקוד בקליפורניה של macOS. באופן הבולט ביותר, אין שולחן עבודה דינמי לצילום נוף עבור מונטריי. אני יודע שזה לא משנה הרבה בתוכנית הגדולה של הדברים, אבל זה נראה דבר כל כך מוזר לעזוב את זה פתאום. הטפטים האלה העניקו למהדורות קודמות זהות ויזואלית ייחודית והם פשוט נראו טוב, לעזאזל. יש לנו מחשבים שולחניים דינמיים רק שלוש שנים (מאז Mojave): למה כבר לנטוש את התכונה הזו?
הנה כל ההסברים האפשריים שאני יכול לחשוב עליהם:

*דמויות בכירות באפל לא רוצות יותר להוציא כסף על הצילום הזה ו/או לשלם דמי רישוי.
*דמויות בכירות באפל החליטו שהם פשוט לא אוהבים אותם.
*מונטריי לא נחשבה לפוטוגנית מספיק.
*מונטריי נמצאת בביג סור אז אפל החליטה שצילום נוף חדש יהיה מיותר.
*יש להם סיבה להאמין שהטפטים האלה לא היו פופולריים בקרב רוב המשתמשים.
*טפט מונטריי נדחה לעדכון נקודתי קרוב מסיבות לא ידועות.
*אפל נמצאת במחלוקת כלשהי עם הצלמים שצילמו את הצילומים הקודמים

מה אתם חושבים? אולי היו כמה רמזים להתפתחות הזו בביג סור בשנה שעברה, עם ההופעה הפתאומית של שולחן העבודה הדינמי של אגם מצויר וחוף, והמעבר הפתאומי לגרפיקת ביג סור כברירת מחדל. ח

Heat_Fan89

23 בפברואר 2016


  • 27 באוקטובר 2021
זו בהחלט לא תכונת יצירה או שבירה עבורי. אני בדרך כלל משנה את טפט שולחן העבודה לאחר מספר שבועות. הטפטים הדינמיים היחידים שאני אוהב עדיין שם, כלומר מינימליסטים טפטים. הם גם לא לקחו אף אחד מהטפטים הדינמיים מקטלינה וביג סור.

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 27 באוקטובר 2021
Heat_Fan89 אמר: זה בהחלט לא תכונה של יצירה או הפסקה עבורי. אני בדרך כלל משנה את טפט שולחן העבודה לאחר מספר שבועות. הטפטים הדינמיים היחידים שאני אוהב עדיין שם, כלומר מינימליסטים טפטים. הם גם לא לקחו אף אחד מהטפטים הדינמיים מקטלינה וביג סור. לחץ להרחבה...
כן, גם בשבילי זה לא עשה או שבר: שדרגתי למונטריי אתמול. וכן, הטפטים הישנים של קטלינה וביג סור עדיין שם. השאלה לא הייתה: האם עלינו להתעלם להימנע ממונטריי כי טפטים - זה היה למה אפל נטשה פתאום את התכונה הזו?

rehkram

7 במאי 2018
בצפון מדינת ניו יורק
  • 27 באוקטובר 2021
באופן אישי אני מעדיף את מראה שולחן העבודה האקספרסיוניסטי של ביג סור ומונטריי. כצלם חובב עם נטיות OCD מצאתי את התמונות מסיחות את הדעת.

הייתי תופס את עצמי מבקר אותם, מבחין בעריכות, כמו הקצוות החדים והסוריאליסטיים של דיונות החול האלה, רוויון הצבעים או הפוטושופ של זריחת הירח המושלמת. היה בהם יותר מדי מידע, בשבילי.

גם אין לי הרבה אומנות ייצוגית תלויה על הקירות. אני נוטה ללכת על אקספרסיוניזם מופשט, למשל הדפסי קנדינסקי. אני מוצא את זה יותר מרגיע. אבל זה רק אני.
תגובות:קמרונדונל ח

Heat_Fan89

23 בפברואר 2016
  • 27 באוקטובר 2021
קמרונדונל אמרה: כן, זה גם לא עושה או שבר בשבילי: שדרגתי אתמול למונטריי. וכן, הטפטים הישנים של קטלינה וביג סור עדיין שם. השאלה לא הייתה: האם עלינו להתעלם להימנע ממונטריי כי טפטים - זו הסיבה מדוע אפל נטשה לפתע את התכונה הזו? לחץ להרחבה...
טוב, זה בהחלט אפשרי כי אנחנו כיום חברת מיקרוגל שאנשים נוטים להשתעמם די מהר. אפל אולי החליטה לשנות משהו רק בשביל השינוי בין אם מסכימים איתם ובין אם לא. הם עשו זאת על ידי התרחקות ממתן שם למערכת ההפעלה שלהם על בסיס Big Cats למיקומים בקליפורניה והתרחקות מ-OS X ל-macOS 11 ועכשיו ל-macOS 12.
תגובות:קמרונדונל

WildSky

תוֹרֵם
16 באפריל, 2020
ממזרח לשמש, ממערב לירח
  • 27 באוקטובר 2021
אני גם לא מרגיש שזה עניין גדול ומעדיף להשתמש ברקע מותאם אישית.

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 27 באוקטובר 2021
rehkram אמר: באופן אישי אני מעדיף את מראה ברירת המחדל של שולחן העבודה האקספרסיוניסטי של ביג סור ומונטריי. כצלם חובב עם נטיות OCD מצאתי את התמונות מסיחות את הדעת.

הייתי תופס את עצמי מבקר אותם, מבחין בעריכות, כמו הקצוות החדים והסוריאליסטיים של דיונות החול האלה, רוויון הצבעים או הפוטושופ של זריחת הירח המושלמת. היה בהם יותר מדי מידע, בשבילי.

גם אין לי הרבה אומנות ייצוגית תלויה על הקירות. אני נוטה ללכת על אקספרסיוניזם מופשט, למשל הדפסי קנדינסקי. אני מוצא את זה יותר מרגיע. אבל זה רק אני. לחץ להרחבה...
פרספקטיבה מעניינת - לא כזו שחשבתי עליה
תגובות:rehkram

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 27 באוקטובר 2021
Heat_Fan89 אמר: ברור, זה בהחלט אפשרי כי אנחנו כיום חברה למיקרוגל שאנשים נוטים להשתעמם די מהר. אפל אולי החליטה לשנות משהו רק בשביל השינוי בין אם מסכימים איתם ובין אם לא. הם עשו זאת על ידי התרחקות ממתן שם למערכת ההפעלה שלהם על סמך Big Cats למיקומים בקליפורניה והתרחקות מ-OS X ל-macOS 11 ועכשיו ל-macOS 12. לחץ להרחבה...
כן, אולי זה פשוט ס

סטוקלן

25 בספטמבר 2013
  • 27 באוקטובר 2021
קאמרונדונלי אני מסכים איתך.

תמיד היו לי את הטפטים האלה ב-3 המהדורות האחרונות ונהניתי מהעובדה שהם השתנו במהלך היום - זה היה כמעט כמו שיש לי רקעים מתחלפים ללא הפסקה.

שמתי לב מיד לדבר הסגול שאנחנו מקבלים עם מונטריי ומיד הלכתי לחפש את המונטריי החדש... אבל כמובן שאין כזה.

אני לא מבין למה.

ולכל אלה שאומרים שהם לא אוהבים אותם ולא השתמשו בהם וכו'. זה בסדר גמור - כל אחד משלו - אבל נחמד שיש בחירה.

אני מתגעגע אליהם. הטהרני שבי לא ישתמש ב-Big Sur כי זה כך בשבוע שעבר עכשיו תגובות:Alwis, JBB4, Javabird ו-2 אחרים

rehkram

7 במאי 2018
בצפון מדינת ניו יורק
  • 27 באוקטובר 2021
אולי אני לא זוכר נכון אבל נראה שאני זוכר תוכן חדש לשולחן העבודה שהגיע עם מהדורת ביניים של גרסה עיקרית של macOS עדכנית.

אם כן, ייתכן שאפל התאפקה בסט שלם של מחשבים שולחניים חדשים לקראת המהדורה הראשונה של מונטריי כדי לספק קצת רחש בהמשך הדרך. או שאולי הם פשוט לא היו מוכנים לפריים טיים.
תגובות:קמרונדונל

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 28 באוקטובר 2021
סטוקלן אמר: camerondonal אני מסכים איתך.

תמיד היו לי את הטפטים האלה ב-3 המהדורות האחרונות ונהניתי מהעובדה שהם השתנו במהלך היום - זה היה כמעט כמו שיש לי רקעים מתחלפים ללא הפסקה.

שמתי לב מיד לדבר הסגול שאנחנו מקבלים עם מונטריי ומיד הלכתי לחפש את המונטריי החדש... אבל כמובן שאין כזה.

אני לא מבין למה.

ולכל אלה שאומרים שהם לא אוהבים אותם ולא השתמשו בהם וכו'. זה בסדר גמור - כל אחד משלו - אבל נחמד שיש בחירה.

אני מתגעגע אליהם. הטהרני שבי לא ישתמש ב-Big Sur כי זה כך בשבוע שעבר עכשיו תגובות:rehkram

מונוטרמטה

11 באפריל, 2019
אונטריו, קליפורניה
  • 28 באוקטובר 2021
די התבאסתי שלא קיבלנו אחד במהדורה הסופית (קיוויתי שהם רק חיכו להכניס אותו בסוף), אבל לפחות הרקע האמנותי של מונטריי אינו מזעזע כמו הביג סור. אלה היו מגעילים חח.
תגובות:אשקה, אלוויס וקמרונדונל

loekf

23 באפריל, 2015
ניימיגן, הולנד
  • 28 באוקטובר 2021
מונוטרמטה אמר: די הייתי מבולבל שלא קיבלנו אחד במהדורה הסופית (קיוויתי שהם רק חיכו להכניס אותו בסוף), אבל לפחות הרקע האמנותי של מונטריי לא נורא כמו הביג סור אחד. אלה היו מגעילים חח. לחץ להרחבה...

אני רק תוהה, מה לעזאזל יש לאפל עם סגול וורוד. הרקע האמנותי והמצויר הזה של מונטריי פשוט מזעזע.
תגובות:אלוויס ח

Heat_Fan89

23 בפברואר 2016
  • 28 באוקטובר 2021
אני לא מקבל את המכה והשיפוט של מערכת הפעלה על סמך הטפטים שלה. ישנם מאות אלפי טפטים מכל הסוגים שהם בחינם. ס

סטוקלן

25 בספטמבר 2013
  • 28 באוקטובר 2021
Heat_Fan89 אמר: אני לא מקבל את המכה והשיפוט של מערכת הפעלה על סמך הטפטים שלה. ישנם מאות אלפי טפטים מכל הסוגים שהם בחינם. לחץ להרחבה...
אתה מפספס את הנקודה ואת הטון של הדיון כאן.

כמובן שאף אחד לא נותן עין על טפטים.... ואף אחד לא מבקר או שופט את מונטריי על זה הנה הם!

אף אחד לא ידחה את מונטריי רק בגלל שהוא לא יצר טפט דינמי צילום.

כל מה שאנחנו מעירים עליו הוא שזה מוזר שהם עשו זאת עבור 3 המהדורות האחרונות של מערכת ההפעלה ולא עבור מונטריי.

אלה מאיתנו (לא אתה, כמובן) שהשתמשו ונהנו מהם פשוט מהרהר בקול למה הם לא היו עושים זאת עבור מונטריי.
תגובות:Alwis, Camerondonal, Monotremata ואדם אחד נוסף י

javabird

27 באפריל, 2015
  • 28 באוקטובר 2021
חשבתי שחסר לי משהו כשלא ראיתי רקע צילום דינמי חדש ויפה. באופן אישי, לא אכפת לי מורוד מזעזע והתאכזבתי לא לראות כמה אפשרויות אחרות.
תגובות:אלוויס וקמרונדונל

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 2 בנובמבר 2021
סטוקלן אמר: אתה מפספס את הנקודה ואת הטון של הדיון כאן.

כמובן שאף אחד לא נותן עין על טפטים.... ואף אחד לא מבקר או שופט את מונטריי על זה הנה הם!

אף אחד לא ידחה את מונטריי רק בגלל שהוא לא יצר טפט דינמי צילום.

כל מה שאנחנו מעירים עליו הוא שזה מוזר שהם עשו זאת עבור 3 המהדורות האחרונות של מערכת ההפעלה ולא עבור מונטריי.

אלה מאיתנו (לא אתה, כמובן) שהשתמשו ונהנו מהם פשוט מהרהר בקול למה הם לא היו עושים זאת עבור מונטריי. לחץ להרחבה...
אז נראה שלא היינו היחידים שהבחינו במחדל המוזר הזה! המאמץ שלהם נראה די מבטיח
www.macrumors.com

שלישיית החברים צור טפט macOS חסר של מונטריי נוף

אפל התעלמה מגמה כאשר חשפה את macOS Monterey ביוני, הכוללת גרפיקת טפט מופשטת, ששברה מסורת של שמונה שנים של שימוש ב... www.macrumors.com www.macrumors.com
תגובות:javabird

קמרונט 9

6 באוגוסט 2006
  • 3 בנובמבר 2021
loekf אמר: אני רק תוהה, מה לעזאזל יש לאפל עם סגול וורוד. הרקע האמנותי והמצויר הזה של מונטריי פשוט מזעזע. לחץ להרחבה...
דוגמה ברורה של https://en.wikipedia.org/wiki/Bisexual_lighting

rehkram

7 במאי 2018
בצפון מדינת ניו יורק
  • 3 בנובמבר 2021
אוי יקירי, אז עכשיו הגיע הזמן לאסור שילובי צבעים, אמנות מופשטת וקריקטורות. בקרוב כולכם תשרפו ספרים שאתם לא מסכימים איתם. תתבגר, ותקרא את ספרי ההיסטוריה. SMH ל

Kissmo1980

16 בפברואר 2021
  • 4 בנובמבר 2021
אני משתמש בטפטים של Windows 11 - מופשטים אבל עם טעם - אני חושב ש-MS הצליחה להשיג אותם.

בדרך כלל חשבתי על טפטים כדבר מטורף להתעצבן עליו, אבל עם צבעי הסוכרייה המטורפים האלה אפל נוסעת על כל המכשירים, מערכת ההפעלה נראית כמו בדיחה - מה שהם לא.

זה מדהים עד כמה טפט בימינו (כנראה בגלל שקיפות של חלונות) משפיע על מצב הרוח והאינטראקציה שלך עם מערכת ההפעלה.

יש לי מחשב למשחקים ומאז שהתקנתי ווינדוס 11 הבנתי שאני נהנה ממנו מאוד והסיבה נובעת מהטפט! זה באמת מרחיק הסחות דעת, משפר את הנראות והם ממש נחמדים.
כן... אני יודע... אולי יותר מדי פילוסופיה בגלל טפט תגובות:קמרונדונל ו-Javabird ד

דייבוויל

16 ביולי 2012
  • 9 בנובמבר 2021
זה היה הלם לראות את הרקע המסחרי של סותרי חומצה כשהמערכת שלי הופעלה מחדש לאחר השדרוג. אני מאוד מודאג שמישהו באפל חושב שזה נראה טוב.
תגובות:קמרונדונל ו-MBAir2010 ו

fl_MDG

26 באוקטובר 2021
  • 9 בנובמבר 2021
שולחן העבודה של Mavericks wave הוא הדבר הראשון שהעברתי ל-macbook pro החדש. אני לא יודע למה, אבל אני לא יכול לתת לעצמי להפסיק להשתמש בזה, למרות שהוא בהחלט לא מסתיר את החריץ.

MBAir2010

30 במאי 2018
פלורידה שטופת שמש
  • 9 בנובמבר 2021
אאאאאה
מוהאבי!

קמרונדונל

פוסטר מקורי
7 ביוני 2011
הממלכה המאוחדת
  • 10 בנובמבר 2021
DaveWil אמר: זה היה הלם לראות את הרקע המסחרי של סותרי חומצה כאשר המערכת שלי מופעלת מחדש לאחר השדרוג. אני מאוד מודאג שמישהו באפל חושב שזה נראה טוב. לחץ להרחבה...
כן. לאחר מחשבה על כל השאלה הזו, הגעתי למסקנה שההסבר הסביר ביותר לאי הופעת טפטים נוף במונטריי הוא זה, פחות או יותר. הרמז המכריע שלא שקלתי הוא שטפט מסך הכניסה המוגדר כברירת מחדל ב-Big Sur היה, בפעם הראשונה, לא צילום נוף, אלא פיתול הצבע המופשט הזה. זה נראה בהחלט מתקבל על הדעת שגבינה גדולה באפל החליטה בשנה שעברה, מכל סיבה שהיא, שפיתולי הצבע הם הדרך ללכת, וצילום קו החוף של ביג סור נכלל רק כי זה כבר נעשה ואבק בשלב זה. אם כן, צילומי נוף אפילו לא היו על הקלפים השנה. ולמה הצבע מתפתל? אם - כפי שהוצע - טפט ברירת המחדל של מונטריי נועד לייצג קניון תת-ימי באזור מונטריי, אז ברירת המחדל של השנה שעברה הייתה בוודאי (?) ייצוג מופשט של קו החוף ביג סור. האחרון הוא תמונה כל כך מופשטת שלא יצרתי את החיבור קודם