פורומים

צריך לרכוש Mac ישן יותר עבור אפליקציות Adobe CS4 וכו'.

ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 4 בדצמבר 2020
היי,

לפני כמה חודשים הפסקתי את המנוי שלי ל-Adobe CC ותכננתי (איכשהו) להשתמש באפליקציות ה-CS4 הישנות שלי במקום זאת.

ניסיתי ללא הצלחה - ועם שעות רבות בטלפון עם התמיכה של Adobe - לנסות לנקות את המחשב הראשי שלי, MacBook Pro (15 אינץ', אמצע 2010, Yosemite 10.10.5), מכל האפליקציות של Adobe CC ויישומים אחרים באמצעות Adobe Cleaner /Uninstaller כדי שאוכל להתקין את יישומי CS4 הישנים יותר שלי (ניסיתי התקנות CD והורדות דיגיטליות כאחד). הם הותקנו בעבר על ה-MacBook הזה, אבל אני חושב שהתקנת Adobe CC עליו מחקה אותם, כזכור.

זה היה ללא מאמץ מוחלט, והתמיכה לא הייתה מועילה כלל. זה פשוט נעצר באמצע הדרך ועדיין נעצר במהלך הסרת ההתקנה וכו': 'שגיאת התקנה'. אז ה-MacBook שלי פגום בגלל שיש בו שאריות של נתוני Adobe, פלאגין וכו', או כל דבר אחר, אז אני לא יכול להתקין ולהשתמש בו ב-CS4 שלי. יש לי השערה של קונספירציה שאדובי דפקה את אפליקציות ה-CS הישנות שלי לאחר שהורדתי את Adobe CC ל-MacBook Pro שלי. מי יודע.

מאז אני משתמש במחשב שני, G4, שכבר היו בו אפליקציות ה-CS4 שלי, אבל היום הוא מת. אולי בגלל הפסקת חשמל בביתי; זה לא נדלק בכלל. G4 השולחן העבודה הישן והאיטי משמעותית הזה לא היה מכונת החלומות, אבל הצלחתי לבצע את עבודת הפוטושופ, ה-InDesign/Illustrator שלי עליה - בסופו של דבר.

אני צריך לקנות גרסה ישנה יותר של Mac - שולחן עבודה או מחשב נייד - עם מערכת הפעלה לשימוש באפליקציות CS 4. הם נמצאים בתקליטור, כך שלמחשב החדש צריך להיות כונן CD ו-Mac כדי להשתמש בו. אני צריך הרבה זיכרון (לפוטושופ, הדמיה וכו').

1. האם אפשר לקחת את הכונן הקשיח מה-G4 המת שלי ולהשתיל אותו למק אחר שאולי יש לך שמתאים לחשבון? אני לא איש טכנולוגיה אבל אני כנראה יכול לעשות תיקונים פשוטים או החלפת חלקים בתוך מק.

2. אם ההשתלה אינה אפשרית, מה אתה מציע למפרט על מק משומש ואיזו גרסאות מערכת הפעלה? שמעתי כמעט הכל עד ש-El Capitan עשוי לעבוד, אבל אני לא בטוח איזו Mac ישן יותר ואיזו גרסת מערכת הפעלה תעבוד הכי טוב עם CS4.

3. כמה רם צריך להיות לי לפחות עבור פוטושופ וכו' והאם יש אפילו הרבה מחשבי מק ישנים שיש להם אפילו כונן CD? ה-MacBook שלי מוגבל לצערי ל-8GB של זיכרון RAM. זה יהיה נחמד לקבל את האפשרות להתקין את CS4 גם באמצעות התקנת התקליטור וגם בהורדה דיגיטלית.

4. האם יש לך המלצות של ספקים? אני בבוסטון ואצטרך לשלוח לי את זה.

5. בשלב זה, אני מעל ה-G4. זה נהיה חם וזה ישן מאוד. איך אני יכול להרוס את הכונן הקשיח (למען הפרטיות), שאני לא צריך, ולזרוק אותו בצורה אתית/אחראית לסביבה? אני בטוח שגם אני יכול לחפש בגוגל.

תודה חברה!

פישרמן

20 בפברואר 2009


  • 5 בדצמבר 2020
איזו גרסה של מערכת ההפעלה אתה צריך כדי להפעיל?
זה קובע מי יהיה ה-Mac 'האחרון' לקנות...
תגובות:תאימות AdobeMac ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 5 בדצמבר 2020
Fishrrman אמר: איזו גרסה של מערכת ההפעלה אתה צריך כדי להפעיל?
זה קובע מי יהיה ה-Mac 'האחרון' לקנות... לחץ להרחבה...
אני צריך שמערכת ההפעלה תהיה ב-Mac (שולחן העבודה בסדר) שהוא חזק לעבודה בפוטושופ ו-Lightroom (6) ותואם לאפליקציות Adobe CS4 ורצוי שיש לו כונן CD. אני מבקש כאן כל הנחיות והצעות מכל מי שהתנסה בסוג כזה של CS4 ומערכת הפעלה. לא ברור בדיוק איזו מערכת הפעלה תואמת ל-CS4 מהמחקר שלי, אבל נראה ש-El Capitan הוא התאמה טובה: https://roaringapps.com/app/adobe-cs4 נערך לאחרונה: 5 בדצמבר, 2020 ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 5 בדצמבר 2020
AdobeMacCompatibility אמר: היי,

לפני כמה חודשים הפסקתי את המנוי שלי ל-Adobe CC ותכננתי (איכשהו) להשתמש באפליקציות ה-CS4 הישנות שלי במקום זאת.

ניסיתי ללא הצלחה - ועם שעות רבות בטלפון עם התמיכה של Adobe - לנסות לנקות את המחשב הראשי שלי, MacBook Pro (15 אינץ', אמצע 2010, Yosemite 10.10.5), מכל האפליקציות של Adobe CC ויישומים אחרים באמצעות Adobe Cleaner /Uninstaller כדי שאוכל להתקין את יישומי CS4 הישנים יותר שלי (ניסיתי התקנות CD והורדות דיגיטליות כאחד). הם הותקנו בעבר על ה-MacBook הזה, אבל אני חושב שהתקנת Adobe CC עליו מחקה אותם, כזכור.

זה היה ללא מאמץ מוחלט, והתמיכה לא הייתה מועילה כלל. זה פשוט נעצר באמצע הדרך ועדיין נעצר במהלך הסרת ההתקנה וכו': 'שגיאת התקנה'. אז ה-MacBook שלי פגום בגלל שיש בו שאריות של נתוני Adobe, פלאגין וכו', או כל דבר אחר, אז אני לא יכול להתקין ולהשתמש בו ב-CS4 שלי. יש לי השערה של קונספירציה שאדובי דפקה את אפליקציות ה-CS הישנות שלי לאחר שהורדתי את Adobe CC ל-MacBook Pro שלי. מי יודע.

מאז אני משתמש במחשב שני, G4, שכבר היו בו אפליקציות ה-CS4 שלי, אבל היום הוא מת. אולי בגלל הפסקת חשמל בביתי; זה לא נדלק בכלל. G4 השולחן העבודה הישן והאיטי משמעותית הזה לא היה מכונת החלומות, אבל הצלחתי לבצע את עבודת הפוטושופ, ה-InDesign/Illustrator שלי עליה - בסופו של דבר.

אני צריך לקנות גרסה ישנה יותר של Mac - שולחן עבודה או מחשב נייד - עם מערכת הפעלה לשימוש באפליקציות CS 4. הם נמצאים בתקליטור, כך שלמחשב החדש צריך להיות כונן CD ו-Mac כדי להשתמש בו. אני צריך הרבה זיכרון (לפוטושופ, הדמיה וכו').

1. האם אפשר לקחת את הכונן הקשיח מה-G4 המת שלי ולהשתיל אותו למק אחר שאולי יש לך שמתאים לחשבון? אני לא איש טכנולוגיה אבל אני כנראה יכול לעשות תיקונים פשוטים או החלפת חלקים בתוך מק.

2. אם ההשתלה אינה אפשרית, מה אתה מציע למפרט על מק משומש ואיזו גרסאות מערכת הפעלה? שמעתי כמעט הכל עד ש-El Capitan עשוי לעבוד, אבל אני לא בטוח איזו Mac ישן יותר ואיזו גרסת מערכת הפעלה תעבוד הכי טוב עם CS4.

3. כמה רם צריך להיות לי לפחות עבור פוטושופ וכו' והאם יש אפילו הרבה מחשבי מק ישנים שיש להם אפילו כונן CD? ה-MacBook שלי מוגבל לצערי ל-8GB של זיכרון RAM. זה יהיה נחמד לקבל את האפשרות להתקין את CS4 גם באמצעות התקנת התקליטור וגם בהורדה דיגיטלית.

4. האם יש לך המלצות של ספקים? אני בבוסטון ואצטרך לשלוח לי את זה.

5. בשלב זה, אני מעל ה-G4. זה נהיה חם וזה ישן מאוד. איך אני יכול להרוס את הכונן הקשיח (למען הפרטיות), שאני לא צריך, ולזרוק אותו בצורה אתית/אחראית לסביבה? אני בטוח שגם אני יכול לחפש בגוגל.

תודה חברה! לחץ להרחבה...
האם אפשר להתקין גרסה ישנה יותר של מערכת הפעלה על דיסק קשיח ולעבוד ממנה במחשב העבודה הראשי שלי (MacBook Pro 15 אינץ', אמצע 2010, שיש לו יוסמיטי 10.10.5) כדי שאוכל להחליף בין מערכת הפעלה אחרת, כמו אל קפיטן, לבין יוסמיטי? אני מהסס לשדרג או לחזור אחורה במערכת ההפעלה ב-MacBook שלי, מכיוון שיש לי תוכנה שעובדת עכשיו (כלומר, Lightroom 6) שאני צריך. G

gilby101

תוֹרֵם
17 באפריל, 2010
טזמניה
  • 5 בדצמבר 2020
AdobeMacCompatibility אמר: האם זה אפשרי עבורי להתקין גרסה ישנה יותר של מערכת הפעלה על דיסק קשיח ולעבוד ממנה במחשב העבודה הראשי שלי (MacBook Pro 15 אינץ', אמצע 2010, שיש לו יוסמיטי 10.10.5) כדי שאהיה מסוגל לעבור בין מערכת הפעלה אחרת, כמו אל קפיטן, ויוסמיטי? לחץ להרחבה...
כן, אתה יכול לעשות את זה. ההגבלה היחידה היא שאינך יכול להפעיל macOS ישן יותר מאשר כאשר הדגם המסוים של Mac שוחרר לראשונה או חדש יותר מהתמיכה של Apple. במקרה שלך הישן ביותר הוא 10.6.3 והאחרון הוא 10.13.6

כפי שכבר גילית, מאמינים ש-CS4 עובד עם Yosemite - אז הישאר עם זה אם זה מה שאתה אוהב. ואתה יכול לעדכן את מערכת ההפעלה הראשית ל-macOS 10.13.6 (High Sierra).

להיפטר מהפיסות והחתיכות שנותרו על ידי התקנת CC היא עבודה מייגעת. כמעט קל יותר למחוק את הדיסק שלך, להתקין מחדש macOS ואפליקציות ואז לשחזר נתונים מהגיבוי שלך. נערך לאחרונה: 5 בדצמבר, 2020
תגובות:תאימות AdobeMac

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 6 בדצמבר 2020
OP כתב:
'...תואם ליישומי Adobe CS4 ורצוי שיש לו כונן תקליטורים.'

שים לב של-Mac חדש יותר (שיכול להריץ את El Cap) לא יהיה כונן CD מובנה.
פשוט קנה צורב DVD/CD חיצוני USB -- הם זולים.

לפי everymac.com, ה-iMac החדש ביותר שעדיין יכול לאתחל את El Cap הוא גרסת 'סוף 2015'.

2015 MacBook Pros עדיין יאתחל את El Cap (יש לי אחד, עדיין מפעיל את El Cap).

אתה לא יכול לאתחל את El Cap על שום דבר 'חדש' יותר מאלה.
אתה יכול להפעיל את El Cap באמצעות 'מכונה וירטואלית' במחשבי Mac חדשים יותר (באמצעות VMWare Fusion או Parallels).

נְבוּאָה:
בשלב מסוים אתה עומד להיתקל במחסום, ולא תהיה לך ברירה אלא לשדרג את התוכנה שלך...
תגובות:תאימות AdobeMac

iluvmacs99

9 באפריל, 2019
  • 6 בדצמבר 2020
AdobeMacCompatibility אמר: אני צריך שמערכת ההפעלה תהיה ב-Mac (שולחן עבודה בסדר) שהוא חזק לעבודה בפוטושופ ו-Lightroom (6) ותואם לאפליקציות Adobe CS4 ורצוי שיהיה לו כונן CD. אני מבקש כאן כל הנחיות והצעות מכל מי שהתנסה בסוג כזה של CS4 ומערכת הפעלה. לא ברור בדיוק איזו מערכת הפעלה תואמת ל-CS4 מהמחקר שלי, אבל נראה ש-El Capitan הוא התאמה טובה: https://roaringapps.com/app/adobe-cs4 לחץ להרחבה...

אני משתמש ב-Mac Mini 2011 וב-CS5 (בעבר 4, אבל השתמשתי בשדרוג זול) ושאני מסכים ש-El-Capitan היא מערכת ההפעלה הטובה ביותר עבור CS4 ו-CS5 כאחד. למרות שמאז שדרגתי לסיירה עבור המיני 2011 וזה עובד טוב עד לסיירה עם CS5. לא הייתי ממליץ על סיירה אם אתה משתמש ב-CS4. עם זאת, ה-2011 משתמש במעבד Core i5 שהוא טוב יותר מה-Core 2 Duo ויש לו GPU משולב שפוטושופ משתמש בו להאצה גרפית מסוימת. לא הרבה האצה, אבל בהחלט הרבה יותר מהר מאשר לעבוד על המחשב הנייד PowerBook G4 1.67Ghz שלי, שגם עליו יש לי פוטושופ. וזו הסיבה ששמרתי את 2 המכונות האלה איתי כי לא רציתי לשלם את מנוי ה-CC בהתקדם מכיוון שפרשתי למחצה מהקריירה המקצועית שלי בגרפיקה וצילום, אבל אני צריך מכונת גיבוי אם אחת תבעט את הכף. וזו הסיבה שיש לי את ה-Mini וה-G4 Powerbook, שניהם מריצים את CS4 ו-CS5 עבור Mini. G4 נמצא על Leopard.

קבל מיני מותקן נקי, או 2011 או 2012 ואז קבל כונן USB DVD חיצוני שהוא ממש זול בימינו ואתה יכול להתקין ממנו. לחלופין, אתה יכול לרשת את ה-Macbook שלך ל-Mini ולהשתמש בכונן התקליטורים הפנימי של ה-Macbook כדי לשתף עם ה-Mini ולהתקין את התוכנה שלך כך אם אינך רוצה לקנות DVD חיצוני.

מקווה שזה עוזר. שאל אותי יותר אם אתה צריך עוד הבהרה..
תגובות:תאימות AdobeMac ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 6 בדצמבר 2020
iluvmacs99 אמר: אני משתמש ב-Mac Mini 2011 וב-CS5 (בעבר 4, אבל קיבלתי שדרוג זול בשימוש) ושאני מסכים ש-El-Capitan היא מערכת ההפעלה הטובה ביותר גם ל-CS4 וגם ל-CS5. למרות שמאז שדרגתי לסיירה עבור המיני 2011 וזה עובד טוב עד לסיירה עם CS5. לא הייתי ממליץ על סיירה אם אתה משתמש ב-CS4. עם זאת, ה-2011 משתמש במעבד Core i5 שהוא טוב יותר מה-Core 2 Duo ויש לו GPU משולב שפוטושופ משתמש בו להאצה גרפית מסוימת. לא הרבה האצה, אבל בהחלט הרבה יותר מהר מאשר לעבוד על המחשב הנייד PowerBook G4 1.67Ghz שלי, שגם עליו יש לי פוטושופ. וזו הסיבה ששמרתי את 2 המכונות האלה איתי כי לא רציתי לשלם את מנוי ה-CC בהתקדם מכיוון שפרשתי למחצה מהקריירה המקצועית שלי בגרפיקה וצילום, אבל אני צריך מכונת גיבוי אם אחת תבעט את הכף. וזו הסיבה שיש לי את ה-Mini וה-G4 Powerbook, שניהם מריצים את CS4 ו-CS5 עבור Mini. G4 נמצא על Leopard.

קבל מיני מותקן נקי, או 2011 או 2012 ואז קבל כונן USB DVD חיצוני שהוא ממש זול בימינו ואתה יכול להתקין ממנו. לחלופין, אתה יכול לרשת את ה-Macbook שלך ל-Mini ולהשתמש בכונן התקליטורים הפנימי של ה-Macbook כדי לשתף עם ה-Mini ולהתקין את התוכנה שלך כך אם אינך רוצה לקנות DVD חיצוני.

מקווה שזה עוזר. שאל אותי יותר אם אתה צריך עוד הבהרה.. לחץ להרחבה...
עוזר מאוד! תודה על כל הפירוט. זה עוזר מאוד. יבדוק את האפשרות הזו. אשמח לאחד את כל העבודה שלי למחשב אחד. הצורך להפעיל את ה-G4 היה כאב וגם הוא היה די חם/חם. לא יכול לחכות 'לזבל' או בתקווה למחזר אותו! אני אמן וצלם עצמאי ורוצה להתמקד יותר בלייטרום/צילום, אבל צריך את האפליקציות האחרות של אדובי לעבודה שלי עבור לקוחות עיצוב. ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 6 בדצמבר 2020
פישרמן אמר: OP כתב:
'...תואם ליישומי Adobe CS4 ורצוי שיש לו כונן תקליטורים.'

שים לב של-Mac חדש יותר (שיכול להריץ את El Cap) לא יהיה כונן CD מובנה.
פשוט קנה צורב DVD/CD חיצוני USB -- הם זולים.

לפי everymac.com, ה-iMac החדש ביותר שעדיין יכול לאתחל את El Cap הוא גרסת 'סוף 2015'.

2015 MacBook Pros עדיין יאתחל את El Cap (יש לי אחד, עדיין מפעיל את El Cap).

אתה לא יכול לאתחל את El Cap על שום דבר 'חדש' יותר מאלה.
אתה יכול להפעיל את El Cap באמצעות 'מכונה וירטואלית' במחשבי Mac חדשים יותר (באמצעות VMWare Fusion או Parallels).

נְבוּאָה:
בשלב מסוים אתה עומד להיתקל במחסום, ולא תהיה לך ברירה אלא לשדרג את התוכנה שלך... לחץ להרחבה...
תודה! אני מאוד מעריך את תגובתך. הפעלת מערכת הפעלה נפרדת על דיסק קשיח נפרד או מכונה וירטואלית נשמעת קצת מסובכת/מורכבת, אבל אולי אוכל לגרום לזה לעבוד. אני חושב שההתקנה הנקייה ש-gilby1010 מתארת ​​בהערות כאן נשמעת אידיאלית אם אני מסוגל לעשות זאת. מה אתה חושב? ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 6 בדצמבר 2020
gilby101 אמר: כן, אתה יכול לעשות את זה. ההגבלה היחידה היא שאינך יכול להפעיל macOS ישן יותר מאשר כאשר הדגם המסוים של Mac שוחרר לראשונה או חדש יותר מהתמיכה של Apple. במקרה שלך הישן ביותר הוא 10.6.3 והאחרון הוא 10.13.6

כפי שכבר גילית, מאמינים ש-CS4 עובד עם Yosemite - אז הישאר עם זה אם זה מה שאתה אוהב. ואתה יכול לעדכן את מערכת ההפעלה הראשית ל-macOS 10.13.6 (High Sierra).

להיפטר מהפיסות והחתיכות שנותרו על ידי התקנת CC היא עבודה מייגעת. כמעט קל יותר למחוק את הדיסק שלך, להתקין מחדש macOS ואפליקציות ואז לשחזר נתונים מהגיבוי שלך. לחץ להרחבה...
ההצעה האחרונה שלך לגבי התקנה נקייה היא כמו התגלות. אני מקווה שאוכל לאחד את כל העבודה שלי למחשב אחד.

אני קצת עצבני לגבי ניגוב/התקנה מחדש מכיוון שאני לא יודע מספיק על זה ועדיין לא הייתי צריך לעשות את זה. האם יש בכך סיכונים? יש לך קישורים על זה? ברור שאני יכול לחפש בגוגל ולחפש גם באתר אפל. רק סקרן. כל הנתונים שלי או רובם (אצטרך לבדוק) מגובים ל-HD הנייד שלי באמצעות Time Machine.

התכוונתי לכונן הקשיח ה-SP הנייד שלי בנפח 2TB, לא ל-'HDD' בהודעה המקורית שלי. תהיתי אם אני יכול להריץ מערכת הפעלה ישנה יותר מכונן קשיח נייד.

תודה לך על ההצעות הנהדרות האלה שאני מקווה שאוכל ליישם.

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 6 בדצמבר 2020
תן לי לנסות לאמת את מצבך...
AdobeMacCompatibility אמרה: ניסיתי ללא הצלחה - ועם הרבה שעות בטלפון עם התמיכה של Adobe - לנסות לנקות את המחשב הראשי שלי, MacBook Pro (15 אינץ', אמצע 2010, Yosemite 10.10.5), מכל האפליקציות של Adobe CC ויישומים אחרים באמצעות ה-Adobe Cleaner/Uninstaller כדי שאוכל להתקין את יישומי CS4 הישנים יותר (ניסיתי גם התקנות CD וגם הורדה דיגיטלית). הם הותקנו בעבר על ה-MacBook הזה, אבל אני חושב שהתקנת Adobe CC עליו מחקה אותם, כזכור.

זה היה ללא מאמץ מוחלט, והתמיכה לא הייתה מועילה כלל. זה פשוט נעצר באמצע הדרך ועדיין נעצר במהלך הסרת ההתקנה וכו': 'שגיאת התקנה'. אז ה-MacBook שלי פגום בגלל שיש בו שאריות של נתוני Adobe, פלאגין וכו', או כל דבר אחר, אז אני לא יכול להתקין ולהשתמש בו ב-CS4 שלי. יש לי השערה של קונספירציה שאדובי דפקה את אפליקציות ה-CS הישנות שלי לאחר שהורדתי את Adobe CC ל-MacBook Pro שלי. מי יודע. לחץ להרחבה...
למרבה הצער, מסיר התוכנה של macOS היה ידוע לשמצה זבל עבור אפליקציות רבות - כנראה בגלל שבאופן כללי, זה היה בסדר לכאורה להתעצל ולמחוק את האפליקציה מתיקיית היישומים.

עם זאת, נוכל לנסות לעזור לך עוד יותר לנקות את מערכת ההפעלה שלך, אבל זה יכול מאוד להיות חסר תועלת מייגע. עם זאת, האם שקלת לוודא שיש לך גיבויים עדכניים ולהתקין מחדש את macOS ואפליקציות - התקנות טריות, כלומר - ב-MBP 2010 שלך? בתיאוריה, התקנת CS4 וכו' אמורה לעבוד כל עוד אתה לא משחזר תמיכה באפליקציות, קבצי העדפות וכו'. במילים אחרות, פשוט גיבוי והעברה של מסמכים, קבצי שולחן עבודה, מוזיקה, תמונות וכו'.

או... האם אתה מוכן להשתמש במצב זה כדי לבצע שדרוג קל של Mac?
AdobeMacCompatibility אמרה: אני צריך לקנות גרסה ישנה יותר של Mac - שולחן עבודה או מחשב נייד - עם מערכת הפעלה לשימוש באפליקציות CS 4. הם נמצאים בתקליטור, כך שלמחשב החדש צריך להיות כונן CD ו-Mac כדי להשתמש בו. אני צריך הרבה זיכרון (לפוטושופ, הדמיה וכו').

1. האם אפשר לקחת את הכונן הקשיח מה-G4 המת שלי ולהשתיל אותו למק אחר שאולי יש לך שמתאים לחשבון? אני לא איש טכנולוגיה אבל אני כנראה יכול לעשות תיקונים פשוטים או החלפת חלקים בתוך מק.

2. אם ההשתלה אינה אפשרית, מה אתה מציע למפרט על מק משומש ואיזו גרסאות מערכת הפעלה? שמעתי כמעט הכל עד ש-El Capitan עשוי לעבוד, אבל אני לא בטוח איזו Mac ישן יותר ואיזו גרסת מערכת הפעלה תעבוד הכי טוב עם CS4.

3. כמה רם צריך להיות לי לפחות עבור פוטושופ וכו' והאם יש אפילו הרבה מחשבי מק ישנים שיש להם אפילו כונן CD? ה-MacBook שלי מוגבל לצערי ל-8GB של זיכרון RAM. זה יהיה נחמד לקבל את האפשרות להתקין את CS4 גם באמצעות התקנת התקליטור וגם בהורדה דיגיטלית.

4. האם יש לך המלצות של ספקים? אני בבוסטון ואצטרך לשלוח לי את זה.

5. בשלב זה, אני מעל ה-G4. זה נהיה חם וזה ישן מאוד. איך אני יכול להרוס את הכונן הקשיח (למען הפרטיות), שאני לא צריך, ולזרוק אותו בצורה אתית/אחראית לסביבה? אני בטוח שגם אני יכול לחפש בגוגל. לחץ להרחבה...
AdobeMacCompatibility אמר: מאוד מועיל! תודה על כל הפירוט. זה עוזר מאוד. יבדוק את האפשרות הזו. אשמח לאחד את כל העבודה שלי למחשב אחד. הצורך להפעיל את ה-G4 היה כאב וגם הוא היה די חם/חם. לא יכול לחכות 'לזבל' או בתקווה למחזר אותו! אני אמן וצלם עצמאי ורוצה להתמקד יותר בלייטרום/צילום, אבל צריך את האפליקציות האחרות של אדובי לעבודה שלי עבור לקוחות עיצוב. לחץ להרחבה...
אם אתה נוטה להצעה @iluvmacs99, אני מתכנן למכור את ה-Mac mini שלי 2012 -- מפרט בחתימה -- ולהחליף אותו במערכת M1. חשבתי לדחות עד האביב/קיץ הבא כי זה הזמן שבו אני מצפה באמת להזדקק לתוספת הביצועים. עם זאת, אם אתה באמת מעוניין, כנראה שאוכל לשחרר אותו מוקדם יותר במחיר סביר -- אם כי אני לא בטוח מה התעריף הנוכחי. יש לי גם USB LG DVD - / + RW כונן שלא היו לו בעיות תאימות עם מערכת ההפעלה או תוכנת Apple. אני משתמש ב-Catalina, עם זאת, ה-macOS המקורי היה 10.8 Mountain Lion. אפל ככל הנראה מספקת מתקנים עבור macOS ישנים יותר , אז זו לא אמורה להיות בעיה. לא מכירה בלחץ בשום אופן. חשבתי להזכיר עם ההצעה של Mac mini 2011/2012.
תגובות:תאימות AdobeMac ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 6 בדצמבר 2020
MacChetah3 אמר: תן לי לנסות לאמת את המצב שלך...

למרבה הצער, מסיר התוכנה של macOS היה ידוע לשמצה זבל עבור אפליקציות רבות - כנראה בגלל שבאופן כללי, זה היה בסדר לכאורה להתעצל ולמחוק את האפליקציה מתיקיית היישומים.

עם זאת, נוכל לנסות לעזור לך עוד יותר לנקות את מערכת ההפעלה שלך, אבל זה יכול מאוד להיות חסר תועלת מייגע. עם זאת, האם שקלת לוודא שיש לך גיבויים עדכניים ולהתקין מחדש את macOS ואפליקציות - התקנות טריות, כלומר - ב-MBP 2010 שלך? בתיאוריה, התקנת CS4 וכו' אמורה לעבוד כל עוד אתה לא משחזר תמיכה באפליקציות, קבצי העדפות וכו'. במילים אחרות, פשוט גיבוי והעברה של מסמכים, קבצי שולחן עבודה, מוזיקה, תמונות וכו'.

או... האם אתה מוכן להשתמש במצב זה כדי לבצע שדרוג קל של Mac?


אם אתה נוטה להצעה @iluvmacs99, אני מתכנן למכור את ה-Mac mini שלי 2012 -- מפרט בחתימה -- ולהחליף אותו במערכת M1. חשבתי לדחות עד האביב/קיץ הבא כי זה הזמן שבו אני מצפה באמת להזדקק לתוספת הביצועים. עם זאת, אם אתה באמת מעוניין, כנראה שאוכל לשחרר אותו מוקדם יותר במחיר סביר -- אם כי אני לא בטוח מה התעריף הנוכחי. יש לי גם USB LG DVD - / + RW כונן שלא היו לו בעיות תאימות עם מערכת ההפעלה או תוכנת Apple. אני משתמש ב-Catalina, עם זאת, ה-macOS המקורי היה 10.8 Mountain Lion. אפל ככל הנראה מספקת מתקנים עבור macOS ישנים יותר , אז זו לא אמורה להיות בעיה. לא מכירה בלחץ בשום אופן. חשבתי להזכיר עם ההצעה של Mac mini 2011/2012. לחץ להרחבה...
תודה על המשוב שלך. מעריך את זה לגמרי. אני אבדוק את כל זה ואחזור אליך בהקדם שאוכל. מסיר התוכנה שניסיתי היה Adobe Cleaner, לא Mac OS, אם זה משנה.

אם אני מקבל מחשב אחר, הוא חייב להיות תואם ל-CS4 וזה יהיה אידיאלי אם הוא יתאים לדרישות המערכת האלו של Lightroom 6: https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/system-requirements/earlier-versions.html נראה שלמיני אין כונן CD אבל המשתמש מעל ilovemacs99 מזכיר כונן DVD חיצוני.

באופן אידיאלי, אני רוצה לאחד הכל על מחשב אחד, וכרגע יש לי 2 מסכים לעבוד, וזה אידיאלי: MacBook ותצוגת LG. כמה חזק יותר המיני שלך לעומת ה-MacBook Pro שלי (15 אינץ', אמצע 2010, יוסמיטי 10.10.5)? שלי כרגע מאחסן רק 8GB של זיכרון RAM; שלך יש 16GB, אני מבין? האם אתה מרוצה מהצג של Samsung 27' שלך? אם אשדרג את התצוגה בשלב מסוים, היא צריכה להיות גדולה ונהדרת לעבודה עם תמונות תמונות, פרטים, צבע וכו'.

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 6 בדצמבר 2020
AdobeMacCompatibility אמר: אם אני מקבל מחשב אחר, הוא חייב להיות תואם ל-CS4 וזה יהיה אידיאלי אם הוא יתאים לדרישות המערכת האלו של Lightroom 6: https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/system-requirements/earlier-versions.html לחץ להרחבה...
המיני 2012 אכן עומד בדרישות Lightroom, כולל 'דרישות האצת המעבד הגרפי'.
AdobeMacCompatibility אמר: נראה שלמיני אין כונן CD אבל המשתמש מעל ilovemacs99 מזכיר כונן DVD חיצוני. לחץ להרחבה...
כן, הדגם קצת יותר חדש מזה שיש לי עולה בערך 30 דולר באמזון. אני מניח שכולם במגרש הכדורים הזה.
AdobeMacCompatibility אמר: כמה חזק יותר ה-Mini שלך לעומת ה-MacBook Pro שלי (15 אינץ', אמצע 2010, Yosemite 10.10.5)? שלי כרגע מאחסן רק 8GB של זיכרון RAM; שלך יש 16GB, לחץ להרחבה...
ב מבחני אמת מידה בסיסיים , נראה שהוא מהיר יותר בכ-25-30%. עם זאת, יחד עם מיצוי הזיכרון (ל-16GB), הוספתי גם א SSD 480GB ללכת יחד עם כונן הקשיח המקורי בנפח 500GB. בכנות, אין לי תלונות על ביצועים פרט לגרסאות Xcode האחרונות, אלה היו איטיות - ובעיקר בגלל זה הייתי משדרג למערכת M1. אני לא עושה הרבה עריכת תמונות, אבל מה שעשיתי לא הפגין שום פיגור בולט בתצלום זיקה -- בעבר השתמשתי ב-Photoshop Elements 6 (אני חושב), אבל זה היה רק ​​32 סיביות ולכן לא תואם עם macOS Catalina. בטוח שלא התכוונתי לשלם דמי מנוי לאדובי.
AdobeMacCompatibility אמר: האם אתה מרוצה מהצג של Samsung 27' שלך? אם אשדרג את התצוגה בשלב מסוים, היא צריכה להיות גדולה ונהדרת לעבודה עם תמונות תמונות, פרטים, צבע וכו'. לחץ להרחבה...
אני מרוצה ממנו. האם זה (FHD/1080p) חד כמו צג 4K או 5K? כנראה שלא - בנוסף ה-Mac mini הזה לא יכול לדחוף 4K בכל מקרה. בעיניי, למסך יש חדות טובה, והייתי אומר, צבע טוב מאוד, במיוחד עבור המחיר ( 160 דולר בוולמארט ). ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 10 בדצמבר 2020
MacChetah3 אמר: תן לי לנסות לאמת את המצב שלך...

למרבה הצער, מסיר התוכנה של macOS היה ידוע לשמצה זבל עבור אפליקציות רבות - כנראה בגלל שבאופן כללי, זה היה בסדר לכאורה להתעצל ולמחוק את האפליקציה מתיקיית היישומים.

עם זאת, נוכל לנסות לעזור לך עוד יותר לנקות את מערכת ההפעלה שלך, אבל זה יכול מאוד להיות חסר תועלת מייגע. עם זאת, האם שקלת לוודא שיש לך גיבויים עדכניים ולהתקין מחדש את macOS ואפליקציות - התקנות טריות, כלומר - ב-MBP 2010 שלך? בתיאוריה, התקנת CS4 וכו' אמורה לעבוד כל עוד אתה לא משחזר תמיכה באפליקציות, קבצי העדפות וכו'. במילים אחרות, פשוט גיבוי והעברה של מסמכים, קבצי שולחן עבודה, מוזיקה, תמונות וכו'.

או... האם אתה מוכן להשתמש במצב זה כדי לבצע שדרוג קל של Mac?


אם אתה נוטה להצעה של @iluvmacs99, אני מתכנן למכור את ה-Mac mini 2012 שלי - מפרט בחתימה - ולהחליף אותו במערכת M1. חשבתי לדחות עד האביב/קיץ הבא כי זה הזמן שבו אני מצפה באמת להזדקק לתוספת הביצועים. עם זאת, אם אתה באמת מעוניין, כנראה שאוכל לשחרר אותו מוקדם יותר במחיר סביר -- אם כי אני לא בטוח מה התעריף הנוכחי. יש לי גם USB LG DVD - / + RW כונן שלא היו לו בעיות תאימות עם מערכת ההפעלה או תוכנת Apple. אני משתמש ב-Catalina, עם זאת, ה-macOS המקורי היה 10.8 Mountain Lion. אפל ככל הנראה מספקת מתקנים עבור macOS ישנים יותר , אז זו לא אמורה להיות בעיה. לא מכירה בלחץ בשום אופן. חשבתי להזכיר עם ההצעה של Mac mini 2011/2012. לחץ להרחבה...
באורח פלא, ה-G4 הישן שלי פועל כעת לאחר שינה ארוכה או תרדמת, ואני יכול להפעיל אותו בדרך כלל לאחר 'מנוחה', אז אולי זו בעיה פנימית של חשמל/סוללה? אני לא בטוח אם הפסקת החשמל ניתקה את החשמל באופן זמני או מה.

בכל מקרה, לעת עתה אני רוצה להתמקד בהתקנה נקייה של ה-MacBook Pro 15' שלי ובהתקנה חדשה של אפליקציות CS4 ואפליקציות Lightroom 6 שלי באמצעות התקליטורים שיש לי עבור כולם, או הורדה דיגיטלית מ-Adobe. אז עדיין יהיו לי 2 צגים (זה ב-MacBook וב-LG), וזה נהדר לעבודה שלי.

בעתיד אנסה למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבור מכונת עבודה חזקה יותר שיכולה להתמודד עם אפליקציות Adobe מדור קודם.

למה בדיוק אתה אומר את זה? מה אני יכול לעשות כדי למנוע בעיות בתהליך זה? האם אפל יכולה לעשות את זה בשבילי בחנויות/ברים גאוניים?:

'עם זאת, נוכל לנסות לעזור לך לנקות את מערכת ההפעלה שלך, אבל זה יכול מאוד להיות חסר תועלת מייגע. עם זאת, האם שקלת לוודא שיש לך גיבויים עדכניים ולהתקין מחדש את macOS ואפליקציות - התקנות טריות, כלומר - ב-MBP 2010 שלך? בתיאוריה, התקנת CS4 וכו' אמורה לעבוד כל עוד אתה לא משחזר תמיכה באפליקציות, קבצי העדפות וכו'. במילים אחרות, פשוט גיבוי והעברה של מסמכים, קבצי שולחן עבודה, מוזיקה, תמונות וכו'. ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 10 בדצמבר 2020
AdobeMacCompatibility אמר: באורח פלא, ה-G4 שלי פועל כעת לאחר שינה ארוכה או תרדמת, ואני יכול להפעיל אותו בדרך כלל לאחר 'מנוחה', אז אולי זו בעיה פנימית של מתח/סוללה? אני לא בטוח אם הפסקת החשמל ניתקה את החשמל באופן זמני או מה.

בכל מקרה, לעת עתה אני רוצה להתמקד בהתקנה נקייה של ה-MacBook Pro 15' שלי ובהתקנה חדשה של אפליקציות CS4 ואפליקציות Lightroom 6 שלי באמצעות התקליטורים שיש לי עבור כולם, או הורדה דיגיטלית מ-Adobe. אז עדיין יהיו לי 2 צגים (זה ב-MacBook וב-LG), וזה נהדר לעבודה שלי.

בעתיד אנסה למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבור מכונת עבודה חזקה יותר שיכולה להתמודד עם אפליקציות Adobe מדור קודם.

למה בדיוק אתה אומר את זה? מה אני יכול לעשות כדי למנוע בעיות בתהליך זה? האם אפל יכולה לעשות את זה בשבילי בחנויות/ברים גאוניים?:

'עם זאת, נוכל לנסות לעזור לך לנקות את מערכת ההפעלה שלך, אבל זה יכול מאוד להיות חסר תועלת מייגע. עם זאת, האם שקלת לוודא שיש לך גיבויים עדכניים ולהתקין מחדש את macOS ואפליקציות - התקנות טריות, כלומר - ב-MBP 2010 שלך? בתיאוריה, התקנת CS4 וכו' אמורה לעבוד כל עוד אתה לא משחזר תמיכה באפליקציות, קבצי העדפות וכו'. במילים אחרות, פשוט גיבוי והעברה של מסמכים, קבצי שולחן עבודה, מוזיקה, תמונות וכו'. לחץ להרחבה...
אולי לא הייתי ברור, אבל שרידי Adobe CC עדיין נמצאים כנראה במחשב הראשי שלי, ה-MBP 2010, לא ה-G4 הישן בהרבה. אז אני לא יכול להתקין את יישומי CS4 מדור קודם שלי ב-MBP 2010 בגלל ש-Adobe Cleaner לא עובד לגמרי. אז נטשתי את הספינה וחזרתי ל-G4, שכבר יש עליו CS4. מקווה שזה יותר ברור? אז כשאתה אומר שאתה יכול לעזור לי לנקות את מערכת ההפעלה שלי, אני חושב שאתה מתכוון ל-G4? האם אתה חושב שניתן יהיה לבצע התקנה נקייה של ה-MBP 2010 שלי בעצמי (אין לי ניסיון בכך) ואז להתקין עליו מחדש את CS4 - באמצעות CD או הורדה של Adobe? האם אפל תומכת או גאוני חנות עושים זאת עבור לקוחות, בתשלום או לא? אני פשוט לא רוצה עוד דרמה דיגיטלית. ; )

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 10 בדצמבר 2020
AdobeMacCompatibility אמר: אז כשאתה אומר שאתה יכול לעזור לי לנקות את מערכת ההפעלה שלי, אני חושב שאתה מתכוון ל-G4? לחץ להרחבה...
לא. התכוונתי ל-MBP. יש תיקיות נסתרות (תמיכה באפליקציות, העדפות וכו') המכילות חלקים של יישום. למרבה הצער, למרבה הצער, רוב הכלים להסרת ההתקנה של Mac, אפילו אלה שסופקו על ידי המפתח המקורי, הם חסרי ברק בעצם הסרת כל רכיבי האפליקציה. עם זאת, זו לא ערובה מוחלטת לתיקון הבעיה שלך, וזו הסיבה שהצעתי התקנה אפשרית מחדש של מערכת ההפעלה.
AdobeMacCompatibility אמר: אולי לא הייתי ברור, אבל שרידי Adobe CC עדיין נמצאים כנראה במחשב הראשי שלי, ה-MBP 2010, לא ה-G4 הישן בהרבה. אז אני לא יכול להתקין את יישומי CS4 מדור קודם שלי ב-MBP 2010 בגלל ש-Adobe Cleaner לא עובד לגמרי. אז נטשתי את הספינה וחזרתי ל-G4, שכבר יש עליו CS4. מקווה שזה יותר ברור? אז כשאתה אומר שאתה יכול לעזור לי לנקות את מערכת ההפעלה שלי, אני חושב שאתה מתכוון ל-G4? האם אתה חושב שניתן יהיה לבצע התקנה נקייה של ה-MBP 2010 שלי בעצמי (אין לי ניסיון בכך) ואז להתקין עליו מחדש את CS4 - באמצעות CD או הורדה של Adobe? האם אפל תומכת או גאוני חנות עושים זאת עבור לקוחות, בתשלום או לא? אני פשוט לא רוצה עוד דרמה דיגיטלית. ; ) לחץ להרחבה...
AdobeMacCompatibility אמר: האם אתה חושב שניתן יהיה לבצע התקנה נקייה של ה-MBP 2010 שלי בעצמי (אין לי ניסיון בכך) ואז להתקין מחדש את CS4 - באמצעות CD או הורדה של Adobe - עליו? לחץ להרחבה...
אני לא יודע אם אני יכול לעשות את השיפוט/מסקנה הזו.

ישנן דרכים רבות לבצע גיבוי של הנתונים שלך: מכונת זמן , שיבוט, העתקה פשוטה והדבקה/גרירה ושחרור, לכונן חיצוני, וכן הלאה -- שאמורה להיות לך שיטה כלשהי עבור נתונים חשובים שאין להם תחליף. שום דבר אינו חסר טעות לחלוטין.
AdobeMacCompatibility אמרה: האם אפל תומכת או גאוני חנות עושים זאת עבור לקוחות, בתשלום או לא? לחץ להרחבה...
אני מכיר אותם עזרה בהעברות נתונים מסוג הגירה . אני מניח שהם יהיו מוכנים למצב של התקנה מחדש. הייתי מציע ליצור איתם קשר כדי לוודא ולקבוע פגישה.
www.apple.com

Apple Store - מצא חנות - אפל

מצא חנות אפל וקנה עבור Mac, iPhone, iPad, Apple Watch ועוד. הירשם להיום בתוכניות אפל. או לקבל תמיכה בבר Genius. www.apple.com

הזמנת בר Genius ואפשרויות תמיכה של Apple

בצע הזמנה של Genius Bar או קבל עזרה עכשיו עם התמיכה של Apple. ענה על כמה שאלות ונחבר אותך למומחה המתאים, מיד. www.apple.com ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 10 בדצמבר 2020
MacChetah3 אמר: לא. התכוונתי ל-MBP. יש תיקיות נסתרות (תמיכה באפליקציות, העדפות וכו') המכילות חלקים של יישום. למרבה הצער, למרבה הצער, רוב הכלים להסרת ההתקנה של Mac, אפילו אלה שסופקו על ידי המפתח המקורי, הם חסרי ברק בעצם הסרת כל רכיבי האפליקציה. עם זאת, זו לא ערובה מוחלטת לתיקון הבעיה שלך, וזו הסיבה שהצעתי התקנה אפשרית מחדש של מערכת ההפעלה.


אני לא יודע אם אני יכול לעשות את השיפוט/מסקנה הזו.

ישנן דרכים רבות לבצע גיבוי של הנתונים שלך: מכונת זמן , שיבוט, העתקה פשוטה והדבקה/גרירה ושחרור, לכונן חיצוני, וכן הלאה -- שאמורה להיות לך שיטה כלשהי עבור נתונים חשובים שאין להם תחליף. שום דבר אינו חסר טעות לחלוטין.

אני מכיר אותם עזרה בהעברות נתונים מסוג הגירה . אני מניח שהם יהיו מוכנים למצב של התקנה מחדש. הייתי מציע ליצור איתם קשר כדי לוודא ולקבוע פגישה.
www.apple.com

Apple Store - מצא חנות - אפל

מצא חנות אפל וקנה עבור Mac, iPhone, iPad, Apple Watch ועוד. הירשם להיום בתוכניות אפל. או לקבל תמיכה בבר Genius. www.apple.com

הזמנת בר Genius ואפשרויות תמיכה של Apple

בצע הזמנה של Genius Bar או קבל עזרה עכשיו עם התמיכה של Apple. ענה על כמה שאלות ונחבר אותך למומחה המתאים, מיד. www.apple.com לחץ להרחבה...
תודה רבה על תגובתך.

יש לי את התקליטור המקורי עם Snow Leopard עליו. אני יכול לעשות את זה:

1. נקה הסר את ההתקנה של MPB של מערכת ההפעלה שלי והתקן את Snow Leopard (ובהמשך אולי תעדכן ל- Yosemite/El Cap בהתאם לתאימות עם CS4 לפי הקישור שנתת לי https://support.apple.com/en-us/HT211683; זה עדיין לא סופי או פה אחד לגבי מערכת ההפעלה הטובה ביותר במחקר שלי באינטרנט).

איפה אני יכול למצוא את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? אני יכול להתקשר לתמיכה כמובן, אבל אני לא מצליח למצוא את זה בגוגל כרגע. יש לו הסרה נקייה של 'אפליקציות' של Mac שאני מניח שאינה מערכת ההפעלה בפועל וכו'.*

2. התקן מחדש את הגיבוי של הנתונים שלי מגיבוי Time Machine המאוחסן כעת בכונן חיצוני SP 2TB (יש לי 817 GB פנוי מ-2TB בכונן זה). אני אבדוק אם ומה אפל יכולה לעשות איתי/עבורי בתהליך הזה.

אני עשוי לנסות לעשות גיבוי יסודי של כל התמונות שלי ושל קבצים חשובים אחרים בנפרד בחשבון התמונות שלי באמזון כדי לגבות הכל - ליתר ביטחון. או אולי לקבל שדרוג זמני של אחסון ה-iCloud שלי כדי שיהיה שם גם הכל.

3. התקן אפליקציות CS4 והפרד את LR6 מתקליטורים (כולם רשומים ב-Adobe.com) או הורדה דיגיטלית במידת הצורך.

איך זה נשמע? אני מפספס משהו? שוב תודה.

* https://www.google.com/search?ei=mJ...OYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEIwAEB&sclient=psy-ab

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 10 בדצמבר 2020
זו לא תוכנית רעה. עם זאת, במקרה הספציפי שלך, הייתי מחליף את השלבים השניים והשלושה מכיוון שאיננו יודעים מה הסיבה לבעיית ההתקנה של Adobe. לכן, התקנה והפעלה של CS4 ו-LR בהצלחה לפני שחזור נתונים קודמים נראה לי הגיוני ביותר.

ההמלצה המשנית שיש לי להגדיל את ההסתברות להתקנה מחדש חלקה היא לבצע התנתקות באפליקציות שמשתמשות בחשבונות לאימות (iTunes וכו') ו-iCloud לפני אתחול ה-MBP ועובר את תהליך ההתקנה.

גיבוי משני של תמונות וכאלה הוא אכן גם שיקול טוב.

www.dummies.com

כיצד לאתחל את Snow Leopard מ-DVD-ROM - בובות

ה-DVD-ROM הניתן לאתחול של Mac OS X Snow Leopard התקנת DVD-ROM חשוב אם ה-Mac שלך אי פעם מסרב לאתחל כמו רגיל. אם אין לך DVD-ROM הניתן לאתחול - רצוי Mac OS X Snow Leopard Install DVD-ROM - התקשר לאפל או למשווק אפל שלך כדי לארגן החלפה. כדי לאתחל את ה-Mac שלך מ- […] www.dummies.com www.dummies.com osxdaily.com

כיצד לבצע התקנה נקייה של OS X Snow Leopard

מתקין OS X Snow Leopard תוכנן רק עבור שדרוגים, אבל עם כמה שלבים נוספים, אתה יכול לגרום לו לבצע מחק והתקנה עבורך. www.lifewire.com ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 7 בינואר 2021
היי, כדי לרענן את זכרונך, אני מנסה לנקות להתקין גרסה של מערכת הפעלה שתהיה תואמת הן לאפליקציות Adobe CS4 והן ל-Lightroom 6. אני בקיפאון. אנא הודע לי על כל מחשבה. מקווה שזה הגיוני…

ניסיתי לנקות את ההתקנה (למחוק HD) מתקליטור Snow Leopard המקורי שלי אבל קיבלתי את ההודעה המצורפת, שמערכת ההפעלה הנוכחית צריכה להיות 23.1.1. אני אפילו לא בטוח מה זה 23.

אחר כך הלכתי יותר לעניינים האלה... ואני לא בטוח אם אני יכול לעשות את מה שאני רוצה לעשות... עדיין.


המחשב שלי:

MacBook Pro (15 אינץ', אמצע 2010)
מעבד 2.66 GHz Intel Core i7
זיכרון 8GB
מערכת ההפעלה התואמת החדשה ביותר: macOS High Sierra 10.13.6
כרטיס מסך הוא NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB


**** 10.14 מינימום עבור LR Classic - MOJAVE: כן

****10.4.1110.5.4 מינימום עבור CS4 TIGER: לא


דרישת מערכת Lightroom Classic

דרישות מערכת Lightroom Classic

דרישות מערכת עבור Lightroom Classic עבור Mac ו-Windows OS helpx.adobe.com מערכת הפעלהmacOS Mojave (גרסה 10.14) ואילך
macOS Big Sur (גרסה 11)
macOS Catalina (גרסה 10.15)macOS Mojave (גרסה 10.14) ואילך - צריך 8GB

macOS Big Sur (גרסה 11) - צריך 16GB או יותר
macOS Catalina (גרסה 10.15) - צריך 16GB או יותר



דרישות מערכת ADOBE CS4

גרסאות Mac OS תואמות ל-CS4

אני בעל אתר המריץ כעת Mac OS X 10.6.8, משתמש ב-Adobe Creative Suite CS4 וב-QuarkXPress 8.5.1. אני רוצה לעדכן את עצמי עם הגרסאות הנוכחיות של Photoshop, Illustrator, InDesign ו-Acrobat. הבעיה היא שאני רוצה להפעיל מבחן את iCloud כדי להכיר את אלה... community.adobe.com
CS4 אינו תואם לגרסת El Capitan של Mac OS. ישנן בעיות ידועות ב-CS4 מגרסה 10.7 בעיות ידועות במוצרי Adobe CS ב-Mac OS 10.7 (Lion) דרישות מערכת | Adobe Creative Suite 4, Point Products


דרישות מערכת | Adobe Creative Suite 4, Point Products

דרישות מערכת עבור Adobe Creative Suite 4 ומוצרי Point helpx.adobe.com
PowerPC G5 או מעבד אינטל מרובה ליבות

Mac OS X v10.4.1110.5.4

Java Runtime Environment 1.5 נדרש עבור Adobe Version Cue Server

1GB של זיכרון RAM או יותר מומלץ

8.2 GB (Design Standard) או 10.3 GB (Design Premium) של שטח פנוי בדיסק הקשיח להתקנה. דרוש שטח דיסק קשיח נוסף במהלך ההתקנה (לא ניתן להתקין באמצעי אחסון המשתמש במערכת קבצים תלוית-רישיות או בהתקני אחסון מבוססי פלאש).

מסך 1,024x768 (מומלץ 1,280x800) עם כרטיס מסך של 16 סיביות

חלק מהתכונות המואצות של GPU דורשות תמיכה גרפית עבור Shader Model 3.0 ו-OpenGL 2.0

כונן DVD-ROM

QuickTime 7.4.5 נדרש עבור תכונות מולטימדיה

נדרש חיבור לאינטרנט בפס רחב לשירותים מקוונים לקבלת העדכון המעודכן ביותר לדרישות המערכת, בחר במוצר Adobe Creative Suite 4 בדף מוצרי Adobe.


CS4 עם Mac High Sierra

אני משתמש ב-CS4 Creative Suite כבר כמה שנים ועם כל שדרוג מערכת אני חושש שלא אוכל להמשיך להשתמש בה. (אני לא משתמש בו באופן קבוע אבל יש לי מסמכים חשובים שאני צריך לגשת אליהם מעת לעת). זה עתה עדכנתי את ה-MacBook Pro שלי למערכת ההפעלה העדכנית ביותר, High Sierra... community.adobe.com
אתה צריך להיות מודע לכך שאפילו לתוכנה הנוכחית (ובקליפת CC 2017 InDeignDO) תהיה בעיה פוטנציאלית הפועלת בגרסה הראשונה של אופציה חדשה. C4 לא נתמך לפחות בשתי גרסאות של ה-Mac או ל-Walk המקצועני היחיד שתוכל לתקן זאת  לבטל את נו (אני חושב שיוימיט צפה בגרסה האחרונה כדי תמוך ב- C4 אבל אני יכול לטעות בכך).


****** OS X אידאלי ???
**** 10.14 מינימום ל-LR Classic - MOJAVE: כן??? פשרה טובה גם ל-LR 6 וגם ל-Adobe CS4??

אבל.....

נראה כי Mac Pro Mid 2010 15 אינץ' אינו תואם ל-Mojave 10.14, אם אין לו מעבד גרפי תואם מתכת המופיע כאן ככל הנראה:
osxdaily.com

רשימת מחשבי Mac תואמים ל-MacOS Mojave

MacOS Mojave היא המהדורה הגדולה הבאה שהוכרזה לאחרונה של תוכנת מערכת Mac OS, עם מראה מדהים של מצב אפל ומגוון תכונות נהדרות אחרות המוגדרות לשיפור חוויית ה-Mac... www.macrumors.com osxdaily.com
כרטיס המסך שלי הוא NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB -- לא מתכת, נכון?
www.macrumors.com

אפל מתאר כרטיסים בעלי יכולת מתכת התואמים ל-macOS Mojave בדגמי Mac Pro 2010 ו-2012

העדכון החדש של macOS Mojave של אפל אינו תואם לאמצעי 2010 ואמצע 2012 Mac Pros עם GPUs מלאי, אבל הוא נתמך ב-2010 ו-2012 Mac... www.dummies.com www.macrumors.com

'העדכון החדש של macOS Mojave של אפל אינו תואם לאמצעי 2010 ואמצע 2012 של Mac Pros עם GPUs במלאי, אבל הוא נתמך בדגמי 2010 ו-2012 Mac Pro ששודרגו עם כרטיסים גרפיים התומכים במטאל.'


האם כל זה נשמע נכון, גורם לי להתקע קצת...?

אני לא יודע כלום על התקנת כרטיס גרפי משודרג בעל יכולת מתכת. האם אני יכול להיכנס לחנות של אפל ולבקש מהם לעשות זאת, בתשלום או בחינם, מה שלא יהיה? או שזה די פשוט שאני יכול לעשות את זה? כל קישור יתקבל בברכה.

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-01-07-at-4-43-12-pm-png.1708613/' > www.dummies.com צילום מסך 2021-01-07 בשעה 4.43.12 PM.png'file-meta'> 518.3 KB · צפיות: 26
ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 7 בינואר 2021
MacChetah3 אמר: זו לא תוכנית רעה. עם זאת, במקרה הספציפי שלך, הייתי מחליף את השלבים השניים והשלושה מכיוון שאיננו יודעים מה הסיבה לבעיית ההתקנה של Adobe. לכן, התקנה והפעלה של CS4 ו-LR בהצלחה לפני שחזור נתונים קודמים נראה לי הגיוני ביותר.

ההמלצה המשנית שיש לי להגדיל את ההסתברות להתקנה מחדש חלקה היא לבצע התנתקות באפליקציות שמשתמשות בחשבונות לאימות (iTunes וכו') ו-iCloud לפני אתחול ה-MBP ועובר את תהליך ההתקנה.

גיבוי משני של תמונות וכאלה הוא אכן גם שיקול טוב.

www.macrumors.com

כיצד לאתחל את Snow Leopard מ-DVD-ROM - בובות

ה-DVD-ROM הניתן לאתחול של Mac OS X Snow Leopard התקנת DVD-ROM חשוב אם ה-Mac שלך אי פעם מסרב לאתחל כמו רגיל. אם אין לך DVD-ROM הניתן לאתחול - רצוי Mac OS X Snow Leopard Install DVD-ROM - התקשר לאפל או למשווק אפל שלך כדי לארגן החלפה. כדי לאתחל את ה-Mac שלך מ- […] www.macrumors.com www.dummies.com osxdaily.com

כיצד לבצע התקנה נקייה של OS X Snow Leopard

מתקין OS X Snow Leopard תוכנן רק עבור שדרוגים, אבל עם כמה שלבים נוספים, אתה יכול לגרום לו לבצע מחק והתקנה עבורך. www.lifewire.com לחץ להרחבה...

פרסמתי ועדכנתי, תן ​​לי לדעת את דעתך. שוב תודה! ל

תאימות AdobeMac

פוסטר מקורי
4 בדצמבר 2020
בוסטון, MA
  • 7 בינואר 2021
פרסמתי ועדכנתי, תן ​​לי לדעת את דעתך. שוב תודה! G

gilby101

תוֹרֵם
17 באפריל, 2010
טזמניה
  • 7 בינואר 2021
AdobeMacCompatibility אמר: **** 10.14 מינימום עבור LR Classic - MOJAVE: כן??? לחץ להרחבה...
זה עבור הגרסה הנוכחית של Lightroom Classic. קודם אמרת שאתה רוצה להשתמש ב- Lightroom 6.

עבור LR 6 ה https://helpx.adobe.com/lightroom-classic/system-requirements/earlier-versions.html מבלבל (בשבילי). זה אומר שהדרישות עבור Lightroom Classic CC 7.x/Lightroom 6.x הן:

Mac OS X v10.11 (El Capitan), macOS v10.12 (Sierra), או macOS v10.13 (High Sierra) **

וה-** מצביע על:
** Lightroom CC 2015.1/Lightroom 6.1 וגרסאות קודמות נתמכות ב-Mac OS X v10.8. Lightroom CC 2015.6.1/Lightroom 6.6.1 ואילך נתמכים ב-Mac OS X v10.9. Lightroom CC 2015.6.12/Lightroom 6.12 ואילך נתמכים ב-Mac OS X v10.10.

אני חושב שזה אומר שאתה חייב להיות זהיר לגבי גרסת macOS נתמכת עבור כל תת-גרסת מדוייקת של LR 6.

אבל שימו לב שהוא משתמש במילה 'נתמכת' (על ידי Adobe). זה לא אותו דבר כמו 'עובד עם'.

אני לא יודע הרבה על CS4, אבל די ברור שלא תקבל גרסה של macOS שבה Adobe תומכת גם ב-CS4 וגם בכל גרסה של LR 6. אבל אולי יש גרסה של macOS שבה שניהם עובדים - תצטרך להתנסות.
תגובות:AdobeMacCompatibility ו-MacChetah3 G

gilby101

תוֹרֵם
17 באפריל, 2010
טזמניה
  • 7 בינואר 2021
AdobeMacCompatibility אמר: אני לא יודע כלום על התקנת כרטיס גרפי משודרג בעל יכולת מתכת. האם אני יכול להיכנס לחנות של אפל ולבקש מהם לעשות זאת, בתשלום או בחינם, מה שלא יהיה? או שזה די פשוט שאני יכול לעשות את זה? כל קישור יתקבל בברכה. לחץ להרחבה...

הדרך היחידה שאפל תשדרג מק 'וינטג' או ישן יותר היא על ידי מכירת לך אחד חדש יותר. תצטרך למצוא מתקן לא רשמי של אפל שאולי יודע אם ניתן לעשות זאת ויעשה זאת עבורך. אבל אני די בטוח שאי אפשר לעשות את זה. (מקווה שאני טועה).
תגובות:תאימות AdobeMac

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 8 בינואר 2021
AdobeMacCompatibility אמר: כרטיס המסך שלי הוא NVIDIA GeForce GT 330M 512 MB -- לא מתכת, נכון?
osxdaily.com

אפל מתאר כרטיסים בעלי יכולת מתכת התואמים ל-macOS Mojave בדגמי Mac Pro 2010 ו-2012

העדכון החדש של macOS Mojave של אפל אינו תואם לאמצעי 2010 ואמצע 2012 של Mac Pros עם GPUs במלאי, אך הוא נתמך ב-Mac 2010 ו-2012... www.macrumors.com לחץ להרחבה...
נכון. לרוב, דגמי 2012 ואילך.
AdobeMacCompatibility אמר: אני לא יודע כלום על התקנת כרטיס גרפי משודרג בעל יכולת מתכת. האם אני יכול להיכנס לחנות של אפל ולבקש מהם לעשות זאת, בתשלום או בחינם, מה שלא יהיה? או שזה די פשוט שאני יכול לעשות את זה? כל קישור יתקבל בברכה. לחץ להרחבה...
עבור Mac Pro אולי, אבל אני לא יודע אם הם היו בדגם כל כך ישן, כלומר חוסר במלאי לכרטיס גרפי משודרג. ב-MacBook Pro, אני לא מאמין שכן. למיטב ידיעתי, ה-GPU מולחם ללוח הלוגי.
AdobeMacCompatibility אמר: ניסיתי לנקות את ההתקנה (למחוק HD) מתקליטור Snow Leopard המקורי שלי אבל קיבלתי את ההודעה המצורפת, שמערכת ההפעלה הנוכחית צריכה להיות 23.1.1. אני אפילו לא בטוח מה זה 23. לחץ להרחבה...
מודה, לא ראיתי את ההודעה הזו, שגיאה לפני כן. לאחר מחקר, גיליתי שה-'23.1.1' הוא הפניה לגרסת ה-Mac OS Installer. במילים אחרות, אפליקציית ההתקנה בגרסת ה-macOS שבה אתה משתמש כעת לא עובדת עם גרסת ה-Mac OS שאתה מנסה להתקין.

תצטרך לאתחל מה-DVD כדי להתקין מחדש -- אני מניח שהגיבויים שלך הושלמו.

אתחל מק מ-CD/DVD

אם ל-Mac שלך יש כונן SuperDrive או דיסק, אתה יכול לאתחל את ה-Mac מכל DVD או CD שניתן לאתחול באמצעות קיצור מקשים מיוחד. הדיסק הניתן לאתחול יכול להיות דיסק שחזור מערכת OS X, התקנה של OS X... osxdaily.com אם מחזיק ג לא עובד, נסה להחזיק אוֹפְּצִיָה מיד לאחר הצלצול ובחירת ה-DVD.

לאחר מכן... אם במהלך תהליך ההתקנה, Macintosh HD אינו ניתן לבחירה או שהוא לא יאפשר לך להתקין מה-DVD, ייתכן שיהיה עליך למחוק ולפרמט את ה-DVD.

השתמש ב-Disk Utility כדי למחוק מחשב Mac מבוסס אינטל

כיצד למחוק (לפרמט) דיסק הפעלה מובנה של מק מבוסס אינטל. support.apple.com
אפל אמרה:

השתמש ב-Disk Utility כדי למחוק את הדיסק שלך

  1. מחלון כלי השירות ב-macOS Recovery, בחר ב-Disk Utility ולחץ על Continue.
  2. בחר Macintosh HD בסרגל הצד של כלי השירות לדיסק. לא רואה את Macintosh HD?
  3. לחץ על הלחצן מחק בסרגל הכלים, ולאחר מכן הזן את הפרטים המבוקשים:
    • שם: המשך להשתמש ב- Macintosh HD כשם, או הזן שם אחר.
    • פורמט: המשך להשתמש ב-APFS או ב-Mac OS Extended (Journaled), כפי שהומלץ על ידי תוכנית השירות לדיסק.
  4. לחץ על מחק קבוצת נפח. אם אינך רואה כפתור זה, לחץ במקום זאת על מחק.
  5. אם תמצא אותי מופעל עבור Mac זה, ייתכן שתתבקש להזין את ה-Apple ID שלך כדי לאשר את המחיקה. שכחת את ה-Apple ID שלך?
  6. לאחר סיום המחיקה, בחר בכל אמצעי אחסון פנימיים אחרים שעשויים להיות רשומים בסרגל הצד, ולאחר מכן לחץ על לחצן מחק עוצמת הקול (–) בסרגל הכלים כדי למחוק כל אמצעי אחסון.
    אינך צריך למחוק את אמצעי האחסון של Macintosh HD שזה עתה מחקת, או כל אמצעי אחסון חיצוניים או תמונות דיסק.
  7. צא מתוכנית השירות דיסק כדי לחזור לחלון כלי השירות.
  8. אם ברצונך להפעיל מחדש מהדיסק שמחקת, עליך כעת התקן מחדש את macOS בדיסק הזה.
לחץ להרחבה...
נערך לאחרונה: 9 בינואר 2021
תגובות:AdobeMacCompatibility ו-gilby101

מוטס 67

23 בינואר 2021
  • 23 בינואר 2021
לידיעתך, אני מפעיל MacBook Pro 15 אינץ' באמצע 2019 עם Mojave. CS4 עובד מצוין עם Mojave וזו הסיבה שעדיין לא שדרגתי לביג סור. אני מחכה לראות אם מישהו אחר מצליח לגרום לזה לעבוד לפני שממשיכים.
תגובות:תאימות AdobeMac