אַחֵר

כלי הפעלת המשכיות מודדים (כרטיסי BTLE) עם El Capitan פועל

הקודם
  • 1
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
הַבָּא ראשון הקודם

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון ט

TomH TX

18 באוקטובר 2010
  • 2 בספטמבר 2016
כפי שאני מבין את ההליך עבור El Cap ו-Sierra, עליך לאתחל להתאוששות, להשבית sip, לאתחל ולהריץ את CAT, אשר לאחר מכן מאתחל שוב. הכל הלך לי בסדר עד שאחרי שהרצתי את CAT, כשהיא נכנסה ללולאת אתחול מחדש ונתלה שם. הייתי צריך לאתחל בחזרה לשחזור ואז להתחיל את שחזור ה-TM. עדיין מפעיל דיסק קשיח, אז עדיין כמה שעות לסיום. איזה PITA. ???? האם עשיתי משהו לא בסדר? ט

TomH TX

18 באוקטובר 2010


  • 3 בספטמבר 2016
אני צריך עזרה בבקשה. משהו פגום. השלמתי בהצלחה שחזור TM כולל בחזרה ל-El Cap 10.11.6. עם זאת, רציתי להיפטר לחלוטין מ-CAT 2.2.3, אז הרצתי אותו ובחרתי להסיר. כאשר הוא עלה מחדש, אני חוזר ללולאת האתחול, ואני צריך לבצע שחזור שוב. אני חושב שזה חייב להיות קשור לקבצי Kext שגויים, אבל אני לא בטוח איך לתקן את זה. אני רק רוצה לחזור ל'רגיל', לבצע גיבוי נקי ואז לנסות את הגרסה החדשה ביותר של CAT. תודה מראש, וסליחה על הטרחה. טום

סיימון לפיש

ל
29 בספטמבר 2014
  • 3 בספטמבר 2016
TomH TX אמר: אני צריך עזרה בבקשה. משהו פגום. השלמתי בהצלחה שחזור TM כולל בחזרה ל-El Cap 10.11.6. עם זאת, רציתי להיפטר לחלוטין מ-CAT 2.2.3, אז הרצתי אותו ובחרתי להסיר. כאשר הוא עלה מחדש, אני חוזר ללולאת האתחול, ואני צריך לבצע שחזור שוב. אני חושב שזה חייב להיות קשור לקבצי Kext שגויים, אבל אני לא בטוח איך לתקן את זה. אני רק רוצה לחזור ל'רגיל', לבצע גיבוי נקי ואז לנסות את הגרסה החדשה ביותר של CAT. תודה מראש, וסליחה על הטרחה. טום
שחזר את הגיבוי שלך 10.11.6

הורד את עדכון 10.11.6 (רגיל או משולב, מה שאתה מעדיף) מאפל והתקן https://support.apple.com/downloads/macos

כעת תחזור למלאי 10.11.6 ט

TomH TX

18 באוקטובר 2010
  • 3 בספטמבר 2016
שמעון: תודה רבה. אנסה זאת מחר לאחר שחזור ה-TM האיטי עד כאב יסתיים. הבא ברשימה שלי הוא להשיג SSD. שוב תודה. טום

סיימון לפיש

ל
29 בספטמבר 2014
  • 4 בספטמבר 2016
TomH TX אמר: סיימון: תודה רבה. אנסה זאת מחר לאחר שחזור ה-TM האיטי עד כאב יסתיים. הבא ברשימה שלי הוא להשיג SSD. שוב תודה. טום
אין בעיה.

SSD יהיה בהחלט שדרוג. עשיתי את זה ב-MBP של סוף 2011, זמן האתחול הוא 20 שניות. ט

TomH TX

18 באוקטובר 2010
  • 20 בספטמבר 2016
בסדר, אני מודה שיש לי בעיה. לאחר שביליתי שעות בהצלחה בשחזור, ולאחר מכן התקנתי מחדש לחלוטין של El Cap, התקנתי SSD ושדרגתי ל-16 ג'יגה-בייט של זיכרון. כמובן שהזיכרון היה פגום, ונתן לי מספר רב של קריסות במהלך מספר ימים עד שמשכתי אותו, חזרתי למלאי ואז החלפתי בזיכרון חלופי. עכשיו, אחרי כל זה, ה-mbp15' המוקדם שלי פועל בצורה מושלמת, ובכל זאת אני מרגיש מוכרח לנסות שוב לגרום ל-CAT לרוץ. אני לא יכול לסבול לעזוב דברים לבד או להפסיק בזמן שאני לפני. אז, נא לאשר - אתחול לשחזור, השבת לגימה, אתחל מחדש, הרץ את CAT 2.3 אשר לאחר מכן יאתחל מחדש? זה המקום שבו המכונה שלי השתגעה בפעם הקודמת ונתלה בלולאת האתחול. ברור שאני מודאג, אבל אני מתגעגע לכל התכונות ש-CAT אפשרו לי להשתמש בהן בזמן שהייתי ביוסמיטי. יש מחשבות? בטח כולכם עשיתם את זה בהצלחה. לא יודע למה שלי ניתק בפעם הקודמת.

סיימון לפיש

ל
29 בספטמבר 2014
  • 21 בספטמבר 2016
האם למישהו יש עותק של CAT v2.3 שהוא יכול להעלות? ניסיתי את v2.4b ב-MBP שלי ונראה שזה לא עובד כל כך טוב. חשבתי שיש לי עותק של v2.3 אבל כנראה שלא.

עריכה: לא משנה. מצאתי עותק. נערך לאחרונה: 21 בספטמבר, 2016

סיימון לפיש

ל
29 בספטמבר 2014
  • 21 בספטמבר 2016
אז למי כאן יש MBP עם כרטיס alt BT מותקן ומשתמש באייפון עם iOS 10? האם Handoff/Airdrop עובד בשבילך? הפעם היחידה שאחת מהן עובדת היא אם אפתח את חלונית ההעדפות של BT, אז Handoff יוצג ב-Mac שלי. אותו דבר עם Handoff. ברגע שאני סוגר את העדפות BT, Handoff לא יעבוד. יכול להיות שזה משהו ב-iOS 10? גם הטלפונים של העבודה וגם הטלפונים האישיים שלי לא יעבדו. אני יודע שזה שרשור מק, אבל רק רציתי לראות אם למישהו אחר יש את אותן בעיות.

המערכת נכשלה

5 בדצמבר 2007
  • 21 בספטמבר 2016
אם מישהו יכול לתת לי רמז על ארבע אני אודה לו. יש לי cMP 5,1 (סוף 2012). התקנתי את Apple Broadcom BCM94360CD שהזמנתי דרך OSXWifi. המשכיות עובדת מצוין (שיחות טלפון וכו') אבל Handoff לא.

האם אני עדיין צריך להשתמש בכלי CAT כדי לגרום ל-Handoff לעבוד, גם אם זה ציוד תפוח? אני לא מצליח להבין את החלק הזה גם אחרי שקראתי את השרשור הזה. IN

מוח עץ

2 בספטמבר 2009
  • 27 באוקטובר 2016
SystemHasFailed אמר: אם מישהו יכול לתת לי רמז לפי ארבע אני אודה לו. יש לי cMP 5,1 (סוף 2012). התקנתי את Apple Broadcom BCM94360CD שהזמנתי דרך OSXWifi. המשכיות עובדת מצוין (שיחות טלפון וכו') אבל Handoff לא.

האם אני עדיין צריך להשתמש בכלי CAT כדי לגרום ל-Handoff לעבוד, גם אם זה ציוד תפוח? אני לא מצליח להבין את החלק הזה גם אחרי שקראתי את השרשור הזה.

יש לי אותה שאלה. במקרה שלי זה MP 4,1 (תחילת 2009) עם קושחה מעודכנת ל-5,1. כרגע ב-OS X 10.11.6, מתכוון לשדרג ל-Sierra.

התקנתי את כרטיס OSXWifi והכל נראה טוב בפרופיל המערכת. (4.0 אוקס6). אבל אין מזל בהאנדוף בכלל. כל ההגדרות הן כפי שהן צריכות להיות (אפשר מסירה בשני המכשירים, יציאה והיכנס ל-icloud, החלפת Bluetooth/wifi, איפוס עגלה ב-Mac, קובץ com.apple.bluetooth.plist נמחק).

אז האם נדרש להשתמש בכלי CAT? חשבתי שהחומרה הזו של OSXWifi אמורה לעבוד מחוץ לקופסה? אני מעדיף לא לתקן קבצי kext בכל שדרוג מערכת אם אין צורך.

מאמת את סטטוס רשימת ההיתרים של Wi-Fi... בסדר. מזהה הלוח שלך עדיין לא ברשימת ההיתרים. הכלי הזה יכול לתקן את זה.
אימות תאימות דונגלים של BT4... בסדר. תאימות עם דונגלים USB BT4 אינה מופעלת, כלי זה יכול לתקן זאת אם דונגל מחובר לחשמל
מאמת את הנוכחות הישנה של Wi-Fi kext... בסדר. קיים מנהל התקן Wi-Fi מדור קודם של Brcm4331. הכלי הזה יכול לתקן את זה.
מאמת תיקון כרטיס Wi-Fi מדור קודם... בסדר. תיקון ה-Wi-Fi מדור קודם אינו קיים. הכלי הזה יכול לתקן את זה.
[/ציטוט

slvrscoobie

ל
24 באפריל, 2013
NJ
  • 27 באוקטובר 2016
ובכן, מעולם לא השתמשתי בכרטיסי OSXWifi, אבל גם אם התפוח המקורי שלו, הוא עדיין לא 'נועד' עבור המערכת שלך. לכן עליך להפעיל CAT כדי לאפשר מסירה. כנראה שאתה גם צריך להשבית את SIP כדי לאפשר ל-CAT לפעול כהלכה. IN

מוח עץ

2 בספטמבר 2009
  • 27 באוקטובר 2016
slvrscoobie אמר: ובכן, מעולם לא השתמשתי בכרטיסי OSXWifi, אבל גם אם התפוח המקורי שלו, הוא עדיין לא 'נועד' עבור המערכת שלך. לכן עליך להפעיל CAT כדי לאפשר מסירה. כנראה שאתה גם צריך להשבית את SIP כדי לאפשר ל-CAT לפעול כהלכה.

המממ... אני מעריך את התגובה הזו, אבל אני באמת לא בטוח עד כמה זה מדויק. ערכת השבבים של מה שהם מוכרים צריכה להיות 'מקורית', ויש הרבה אנשים שנראה שהזמינו ערכה זו ומדווחים על הצלחה עם מסירה, מבלי להזכיר את הצורך להפעיל CAT. אבל אם אתה צודק, האם זה אומר שצריך להפעיל אותו בכל שדרוג מערכת?

slvrscoobie

ל
24 באפריל, 2013
NJ
  • 27 באוקטובר 2016
אני אגיד לך את זה, קניתי כרטיס אפל, וכל עדכון אני מריץ מחדש את CAT כדי לאפשר מסירה והמשכיות.
אני לא יודע כמה יותר 'יליד' זה מקבל מאשר ישר מתפוח.
הבעיה היא שהחומרה (מספר החומרה) מקודדת כדי לומר למערכת ההפעלה שהמערכת לא תומכת בהמשכיות.
CAT מסיר את הקוד הזה ואומר למערכת ההפעלה שיש לה את החומרה להפעיל אותו, ו'מפעיל אותו'. נערך לאחרונה: 27 באוקטובר 2016
תגובות:מוח עץ

סיימון לפיש

ל
29 בספטמבר 2014
  • 27 באוקטובר 2016
woodenbrain אמר: המממ... אני מעריך את התגובה הזו, אבל אני באמת לא בטוח עד כמה זה מדויק. ערכת השבבים של מה שהם מוכרים צריכה להיות 'מקורית', ויש הרבה אנשים שנראה שהזמינו ערכה זו ומדווחים על הצלחה עם מסירה, מבלי להזכיר את הצורך להפעיל CAT. אבל אם אתה צודק, האם זה אומר שצריך להפעיל אותו בכל שדרוג מערכת?

הדבר הטוב ביותר לעשות יהיה לבצע גיבוי של המערכת שלך (רצוי שיבוט הניתן לאתחול) ולאחר מכן להפעיל CAT. אם זה עובד, מגניב. אם לא, והמערכת שלך נדפקת, פשוט תשכפל את התמונה בחזרה לכונן שלך והמשיך כאילו כלום לא קרה. IN

מוח עץ

2 בספטמבר 2009
  • 28 באוקטובר 2016
BasicGreatGuy אמר: עדכנתי את ה-OP פעם נוספת, כדי לשקף את הקישור למהדורת ה-CAT האחרונה של Sysfloat. הסרתי גם אזכור ב-OP של צורך להוריד את קובץ ה-cloudpaird המוקדם יותר של Scoobie, מכיוון שזה כבר לא נדרש עם התקנת CAT האחרונה.

תודה. זה מידע עצום לאלו מאיתנו שמנסים לקרוא את כל השרשור הזה. אולי במקום להסיר אזכור מ-OP אתה יכול לציין שזה כבר לא נדרש ולהסביר למה.

crjackson2134

6 במרץ 2013
שרלוט, צפון קרוליינה
  • 28 באוקטובר 2016
BasicGreatGuy אמר: נערך כדי להוסיף: CAT עובד כעת. ניתן למצוא את ה-sysfloat CAT העדכני ביותר פה .

לינק שבור. איפה אני יכול להשיג את הגרסה הכי חדשה?

המערכת נכשלה

5 בדצמבר 2007
  • 28 באוקטובר 2016
crjackson2134 אמר: קישור שבור. איפה אני יכול להשיג את הגרסה הכי חדשה?

https://github.com/dokterdok/Continuity-Activation-Tool/tree/beta IN

מוח עץ

2 בספטמבר 2009
  • 28 באוקטובר 2016
slvrscoobie אמר: הבעיה היא שהחומרה (מספר החומרה) מקודדת כדי לומר למערכת ההפעלה שהמערכת לא תומכת בהמשכיות.
CAT מסיר את הקוד הזה ואומר למערכת ההפעלה שיש לה את החומרה להפעיל אותו, ו'מפעיל אותו'.

ובכן, רק רצתי CAT 2.3 ב-El Cap 10.11.6. זה אמר רק שהמשכיות כבר פעילה אבל היא עדיין עומדת לתקן משהו בכל מקרה. SIP הושבת ולאחר מכן אתחלתי מחדש למצב שחזור והפעלתי מחדש את SIP ואתחלתי מחדש.

עד כה Handoff עדיין לא עובד.

ולפי ה רשימת התאימות של CAT wiki זה אומר ש'תיקון תוכנה' (למשל CAT) הוא לֹא נדרש עבור החומרה שלי (MacPro 2009 עם כרטיס wifi/בלוטוס 'BCM94360CD + מתאם'). אז אני שוב מבולבל לגמרי.

ובכל זאת לאחר 'תיקון' זה מדווח על כך באבחון:

מאמת ContinuitySupport... בסדר. כבר תוקן.
מאמת את קריאות ה-kexts... בסדר. נמצאו קבצי Wi-Fi ו-Bluetooth וניתן לקרוא אותם
מאמת את סטטוס רשימת ההיתרים של Wi-Fi... בסדר. מזהה הלוח שלך עדיין לא ברשימת ההיתרים. הכלי הזה יכול לתקן את זה.
אימות תאימות דונגלים של BT4... בסדר. תאימות עם דונגלים USB BT4 אינה מופעלת, כלי זה יכול לתקן זאת אם דונגל מחובר לחשמל
מאמת את הנוכחות הישנה של Wi-Fi kext... בסדר. קיים מנהל התקן Wi-Fi מדור קודם של Brcm4331. הכלי הזה יכול לתקן את זה.
מאמת תיקון כרטיס Wi-Fi מדור קודם... בסדר. תיקון ה-Wi-Fi מדור קודם אינו קיים. הכלי הזה יכול לתקן את זה.

איך אני יכול לוודא אם משהו באמת תוקן? היכן מועתקים בדיוק הגיבויים של קבצי המערכת המקוריים?

יש עוד רעיונות מה יכול להיות לא בסדר? (שים לב כמו לעיל כבר התנתקתי/נכנסתי/כבוי/ב-icloud/wifi/bluetooth).

crjackson2134

6 במרץ 2013
שרלוט, צפון קרוליינה
  • 28 באוקטובר 2016
SystemHasFailed אמר: https://github.com/dokterdok/Continuity-Activation-Tool/tree/beta

תודה... IN

מוח עץ

2 בספטמבר 2009
  • 4 בנובמבר 2016
סוף סוף אני מצליח להביא את האנדוף לעבודה. נראה כי כל מה שזה היה כרוך היה ניקוי מטמון kext של המערכת ואתחול מחדש. רשמתי את שלי כל חווית השדרוג בבלוג שלי, והחלק הזה נמצא בסוף.

המערכת נכשלה

5 בדצמבר 2007
  • 5 בנובמבר 2016
woodenbrain אמר: סוף סוף אני מצליח להביא את Handoff לעבודה. נראה כי כל מה שזה היה כרוך היה ניקוי מטמון kext של המערכת ואתחול מחדש. רשמתי את שלי כל חווית השדרוג בבלוג שלי, והחלק הזה נמצא בסוף.

זה מאמר נהדר. תודה שכתבת את זה.

עריכה: ניקוי המטמונים של kext המתואר כאן: http://superuser.com/questions/251113/safe-to-delete-system-library-caches-com-apple-kext-caches נראה שעשה את העבודה! נערך לאחרונה: 5 בנובמבר, 2016 ל

axd1152

22 בספטמבר 2016
  • 9 בנובמבר 2016
האם אתה צריך להשבית את SIP כדי שזה יעבוד? אוקיי, הרגע בדקתי, ה-SIP שלי היה מושבת כל הזמן.

מותקן CAT על macbook 13 5,1 בסוף 2008. ההתקנה עברה בסדר אבל לאחר אתחול, macbook לא מתחיל. קבלו איזה מסך פאניקה סופני. אני משתמש בדונגל GMYLE.

האם יש משהו שאני יכול לעשות בנידון? נערך לאחרונה: 9 בנובמבר, 2016

המערכת נכשלה

5 בדצמבר 2007
  • 9 בנובמבר 2016
axd1152 אמר: האם אתה צריך להשבית את SIP כדי שזה יעבוד? אוקיי, הרגע בדקתי, ה-SIP שלי היה מושבת כל הזמן.

מותקן CAT על macbook 13 5,1 בסוף 2008. ההתקנה עברה בסדר אבל לאחר אתחול, macbook לא מתחיל. קבלו איזה מסך פאניקה סופני. אני משתמש בדונגל GMYLE.

האם יש משהו שאני יכול לעשות בנידון?

בשלב זה תצטרך דיסק שחזור או מדיית התקנה ניתנת לאתחול עבור OSX. אתה יכול גם לנסות להיכנס למצב שחזור ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה.

https://support.apple.com/en-us/HT201314 ל

axd1152

22 בספטמבר 2016
  • 9 בנובמבר 2016
SystemHasFailed אמר: בשלב זה תצטרך דיסק שחזור או מדיית התקנה ניתנת לאתחול עבור OSX. אתה יכול גם לנסות להיכנס למצב שחזור ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה.

https://support.apple.com/en-us/HT201314
היי תודה! כבר שחזרתי את ה-macbook באמצעות מחיצת שחזור ומכונת זמן. הנקודה היא שרכשתי את הדונגל כדי שהמשכיות תעבוד, וה-CAT עכשיו לא עובד. ואני לא יודע איך לגרום לזה לעבוד עכשיו, מכיוון שכבר ניסיתי להתקין אותו פעמיים, ובשתי הפעמים המחשב שלי בסופו של דבר מת עם אתחול מחדש. ל

axd1152

22 בספטמבר 2016
  • 10 בנובמבר 2016
ביגפרל אמרה: ה-macbook שלי לא תאתחל מעבר לזה
זו בדיוק אותה שגיאה שאני מקבל. אבל אין לי VirtualBox מותקן. האם זה אומר שאני צריך להתקין מערכת הפעלה נקייה ולראות אם זה עוזר? אם כן, אז איך אוכל לגלות איזו תוכנה גורמת לבעיה? האם יש אפליקציה אחרת שידועה נותנת בעיה זו מלבד VB? הקודם
  • 1
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
הַבָּא ראשון הקודם

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון