פורומים

iPad Pro קבל את ה-iPad Pro החדש ב-Costco וחסוך הרבה

ל

ac360

פוסטר מקורי
2 באוקטובר 2018
  • 2 במאי 2021
ביצעתי הזמנה של ה-iPad Pro 11 אינץ' החדש בחנות החינוך של אפל (50$ הנחה בהשוואה לחנות רגילה). כרטיס אפל שלי יחסוך לי עוד 27 דולר.

שמתי לב שקוסטקו מוכרת גם את האייפד פרו החדש באותו מחיר כמו חנות החינוך של אפל. לאחרונה, Costco נותנת לחברים קודי פרומו של 100$ (מקוון בלבד; יפוג ב-05/07). קודי המבצע נשלחו לחברים מסוימים באמצעות דואר אלקטרוני. אם לא קיבלת את הקוד, תוכל לנסות להתקשר או לצ'אט מקוון; ככה קיבלתי את שלי.

אז, קיבלתי את האייפד פרו 11 אינץ' החדש בקוסטקו, בתמחור ההשכלה של אפל, בתוספת 100 דולר הנחה, בתוספת פרס של 15 דולר לחברי ההנהלה של קוסטקו, ובנוסף 10 דולר הנחה בכרטיס אשראי.

הנה הערה אחת: ההזמנה לא תהיה זמינה עד 24/05 ואילך. כמו כן, קוסטקו תגבה משלוח סטנדרטי של 4.99 דולר גם אם בוחרים באיסוף במחסן של קוסטקו.
תגובות:mi7chy ו-thadoggfather

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018


מסצ'וסטס
  • 2 במאי 2021
ac360 אמר: הנה הערה אחת: ההזמנה לא תהיה זמינה עד 24/05 או לאחר מכן. כמו כן, קוסטקו תגבה משלוח סטנדרטי של 4.99 דולר גם אם בוחרים באיסוף במחסן של קוסטקו.
זה לא משלוח חינם? זה די מאכזב. תגובות:BigMcGuire ט

TheRealAlex

2 בספטמבר 2015
  • 2 במאי 2021
ac360 אמר: ביצעתי הזמנה של ה-iPad Pro 11 אינץ' החדש בחנות החינוך של אפל (50$ הנחה בהשוואה לחנות רגילה). כרטיס אפל שלי יחסוך לי עוד 27 דולר.

שמתי לב שקוסטקו מוכרת גם את האייפד פרו החדש באותו מחיר כמו חנות החינוך של אפל. לאחרונה, Costco נותנת לחברים קודי פרומו של 100$ (מקוון בלבד; יפוג ב-05/07). קודי המבצע נשלחו לחברים מסוימים באמצעות דואר אלקטרוני. אם לא קיבלת את הקוד, תוכל לנסות להתקשר או לצ'אט מקוון; ככה קיבלתי את שלי.

אז, קיבלתי את האייפד פרו 11 אינץ' החדש בקוסטקו, בתמחור ההשכלה של אפל, בתוספת 100 דולר הנחה, בתוספת פרס של 15 דולר לחברי ההנהלה של קוסטקו, ובנוסף 10 דולר הנחה בכרטיס אשראי.

הנה הערה אחת: ההזמנה לא תהיה זמינה עד 24/05 ואילך. כמו כן, קוסטקו תגבה משלוח סטנדרטי של 4.99 דולר גם אם בוחרים באיסוף במחסן של קוסטקו.
הולך לשם עכשיו. התכוון להצטרף לקוסטקו בקרוב. כמו כן, האם אתה יודע שאתה יכול להצטרף לקוסטקו ולבטל את החברות לפני שתגמר ולקבל החזר חברות מלא. עם זאת, יש מרכז עסקים חדש של COSTCO בקרבת מקום, שמיועד בלעדי לחברי ההנהלה (חייבים להציג רישיון עסקי כדי להצטרף ל-$120) ורק חברים ברמת ההנהלה מורשים להיכנס. קוסטקו מקומיים מוגזמים ועמוסים בהרבה. ד

דובוי

6 ביולי 2007
  • 2 במאי 2021
TheRealAlex אמר: הולך לשם עכשיו. התכוון להצטרף לקוסטקו בקרוב. כמו כן, האם אתה יודע שאתה יכול להצטרף לקוסטקו ולבטל את החברות לפני שתגמר ולקבל החזר חברות מלא. עם זאת, יש מרכז עסקים חדש של COSTCO בקרבת מקום, שמיועד בלעדי לחברי ההנהלה (חייבים להציג רישיון עסקי כדי להצטרף ל-$120) ורק חברים ברמת ההנהלה מורשים להיכנס. קוסטקו מקומיים מוגזמים ועמוסים בהרבה.
מרכז העסקים המקומי שלנו פתוח לכל חבר ל

ac360

פוסטר מקורי
2 באוקטובר 2018
  • 2 במאי 2021
TheRealAlex אמר: הולך לשם עכשיו. התכוון להצטרף לקוסטקו בקרוב. כמו כן, האם אתה יודע שאתה יכול להצטרף לקוסטקו ולבטל את החברות לפני שתגמר ולקבל החזר חברות מלא. עם זאת, יש מרכז עסקים חדש של COSTCO בקרבת מקום, שמיועד בלעדי לחברי ההנהלה (חייבים להציג רישיון עסקי כדי להצטרף ל-$120) ורק חברים ברמת ההנהלה מורשים להיכנס. קוסטקו מקומיים מוגזמים ועמוסים בהרבה.
טוב לדעת. אני כן קונה די הרבה מקוסטקו בכל שנה, והתגמולים של 2% שאני מקבל יכסו את החברות שלי. אז אני מתכנן לשמור על חברות קוסטקו.

לאחרונה, הזמנתי רכב שכור באמצעות Costco travel לטיול הקרוב. הדבר הגדול בהשגת רכב שכור דרך Costco Travel הוא שאפשר להוסיף נהג בחינם. זה לבדו יחסוך הרבה כסף כדי להצדיק את החברות בקוסטקו.
תגובות:אריקון ה

LibbyLA

ל
16 ביוני 2017
  • 2 במאי 2021
ac360 אמר: אתה צודק. דגמי WiFi בלבד.

פעם היה לי דגם סלולרי ובקושי השתמשתי בחיבור סלולרי. רוב הזמן, היה לי WiFi או נקודה חמה ניידת בקרבת מקום. אז אני הולך עם WiFi רק הפעם.
יש לי טלפון של סמסונג ותוכנית נתונים 2G (עם נתוני בונוס נוספים של 2G). אנחנו בדרך כלל מבלים כמה סופי שבוע בחודש במחנה שלנו, שאין בו חשמל (יש לנו חניון עם מיכל פרופאן, קצת שמש וגנראטורים כשאנחנו צריכים חשמל) אז אין טלפון, אין אינטרנט ואות סלולרי גרוע. הייתי עובר על הנתונים האלה תוך זמן קצר אם הייתי מזהה את הטלפון שלי. פעם היה לי מכשיר נקודה חמה בתוכנית שלי, אבל ביטלתי אותו ברגע שקיבלתי אייפד סלולרי.

הטלפון שלי הוא Verizon ויש לנו אות Verizon גרוע במחנה אבל AT&T הגון. זול יותר עבורי לשלם 70$ ל-AT&T עבור שירות סלולרי בשני אייפדים (מיני 5 להובלה כשאני מפעיל את המצלמות שלי, iPP 11 כשאני צריך מסך/מקלדת גדולים יותר) מאשר ללכת לתוכנית Verizon גדולה יותר (ללא הגבלה). ולהוסיף לו שני טאבלטים, שלא לדבר על בעיית האות של Verizon. אני משלם פחות מ-$160 לחודש עבור שירות עבור שני טלפונים של סמסונג ומצלמות שבילים סלולריות (מתחת ל-$90 ל-Verizon ועוד 70$ ל-AT&T), שזה לא מעט פחות ממה שהייתי מוציא על תוכנית נתונים גדולה יותר, שלא לדבר על נוחות .

כשאנחנו נוסעים למחנה שלנו (קצת יותר משעתיים), יש לי את ה-Mini 5 מנווט, מזרים את תחנת הרדיו האהובה עלינו, ואני בודק מייל, מדיה חברתית, משחק משחקים וכו'. כשאני בודק מצלמות ב- במחנה, אני משתמש ב-Mini 5 כדי לפקח על מצלמות סלולריות שאני מתעסק איתן, בנוסף לשמור על קשר כשצריך.

יש לנו הפסקות חשמל תכופות למדי בגלל מזג אוויר גרוע, אבל האייפדים הסלולריים שלי משמרים אותי. להורים שלי אין אינטרנט ואות Verizon גרוע. נראה של-T-Mobile יש אות סביר שם אז אני עובר בין T-Mo ל-AT&T בזמן שאני שם. אני צריך לצאת לחצר כדי לקבל אות בטלפון Verizon שלי. (למה Verizon? בבית, איפה שאני נמצא רוב הזמן, זה הרבה יותר אמין מ-AT&T בזמן אסונות וזה עולה לי פחות.)

אני יודע שסלולר זה לא עבור כולם, כנראה אפילו לא עבור רוב האנשים, אבל זה פשוט הכרח בשבילי. ל

ac360

פוסטר מקורי
2 באוקטובר 2018
  • 2 במאי 2021
LibbyLA אמרה: יש לי טלפון של סמסונג ותוכנית נתונים 2G (עם נתוני בונוס נוספים של 2G). אנחנו בדרך כלל מבלים כמה סופי שבוע בחודש במחנה שלנו, שאין בו חשמל (יש לנו חניון עם מיכל פרופאן, קצת שמש וגנראטורים כשאנחנו צריכים חשמל) אז אין טלפון, אין אינטרנט ואות סלולרי גרוע. הייתי עובר על הנתונים האלה תוך זמן קצר אם הייתי מזהה את הטלפון שלי. פעם היה לי מכשיר נקודה חמה בתוכנית שלי, אבל ביטלתי אותו ברגע שקיבלתי אייפד סלולרי.

הטלפון שלי הוא Verizon ויש לנו אות Verizon גרוע במחנה אבל AT&T הגון. זול יותר עבורי לשלם 70$ ל-AT&T עבור שירות סלולרי בשני אייפדים (מיני 5 להובלה כשאני מפעיל את המצלמות שלי, iPP 11 כשאני צריך מסך/מקלדת גדולים יותר) מאשר ללכת לתוכנית Verizon גדולה יותר (ללא הגבלה). ולהוסיף לו שני טאבלטים, שלא לדבר על בעיית האות של Verizon. אני משלם פחות מ-$160 לחודש עבור שירות עבור שני טלפונים של סמסונג ומצלמות שבילים סלולריות (מתחת ל-$90 ל-Verizon ועוד 70$ ל-AT&T), שזה לא מעט פחות ממה שהייתי מוציא על תוכנית נתונים גדולה יותר, שלא לדבר על נוחות .

כשאנחנו נוסעים למחנה שלנו (קצת יותר משעתיים), יש לי את ה-Mini 5 מנווט, מזרים את תחנת הרדיו האהובה עלינו, ואני בודק מייל, מדיה חברתית, משחק משחקים וכו'. כשאני בודק מצלמות ב- במחנה, אני משתמש ב-Mini 5 כדי לפקח על מצלמות סלולריות שאני מתעסק איתן, בנוסף לשמור על קשר כשצריך.

יש לנו הפסקות חשמל תכופות למדי בגלל מזג אוויר גרוע, אבל האייפדים הסלולריים שלי משמרים אותי. להורים שלי אין אינטרנט ואות Verizon גרוע. נראה של-T-Mobile יש אות סביר שם אז אני עובר בין T-Mo ל-AT&T בזמן שאני שם. אני צריך לצאת לחצר כדי לקבל אות בטלפון Verizon שלי. (למה Verizon? בבית, איפה שאני נמצא רוב הזמן, זה הרבה יותר אמין מ-AT&T בזמן אסונות וזה עולה לי פחות.)

אני יודע שסלולר זה לא עבור כולם, כנראה אפילו לא עבור רוב האנשים, אבל זה פשוט הכרח בשבילי.
אני מסכים. אני תלוי בצרכים של כל אדם.
תגובות:דהולצר

iamMacPerson

12 ביוני 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 2 במאי 2021
אם אתה קונה מ-Costco, כדאי גם לאסוף את AppleCare. זה בדרך כלל $129 ו-$149 עבור 11' ו-12.9' בהתאמה מאפל, אבל לקוסטקו יש אותם עבור $99 ו-$114.99. הייתי צריך לשבת ולעשות קצת מתמטיקה של מפיות. מבחינתי, מאז שקיבלתי את הנחת החינוך מאפל, החיסכון יהיה כ-79$ כולל AppleCare עוברת דרך Costco. ישבתי והתלבטתי וחיכיתי לזה, אם ההזמנה של Costco לקחה יותר זמן להגיע מאשר בשבוע האחרון של מאי, ואז נזכרתי שאני משתמשת בחבורה של כרטיסי מתנה של אפל כדי לקנות את האייפד והחלטתי שזה לא שווה את זה חחח . עם זאת, זו עסקה מצוינת! רק דעו שנראה שתוקף הקופונים האלה יפוג ביום שישי הבא אז פעלו מהר.

כמו כן, לא רק שאין להם את דגמי הסלולר, נראה שאין להם את דגמי ה-1TB וה-2TB. אני לא מוצא אותם בשום מקום. אני לא בטוח אם הם יקרים מדי והם לא הולכים לשאת אותם או שזה נובע ממחסור בדגמי Terabyte.
תגובות:ac360 ל

ac360

פוסטר מקורי
2 באוקטובר 2018
  • 2 במאי 2021
iamMacPerson אמר: אם אתה קונה מ-Costco, כדאי גם לאסוף את AppleCare. זה בדרך כלל 129 $ ו- $149 עבור 11' ו- 12.9' בהתאמה מאפל, אבל לקוסטקו יש אותם עבור 99 $ ו- $114.99. הייתי צריך לשבת ולעשות קצת מתמטיקה של מפיות. מבחינתי, מאז שקיבלתי את הנחת ההשכלה מאפל, החיסכון יהיה כ-79 דולר כולל AppleCare שעובר דרך Costco. ישבתי והתלבטתי וחיכיתי לזה, אם ההזמנה של Costco לקחה יותר זמן להגיע מאשר בשבוע האחרון של מאי, ואז נזכרתי שאני משתמשת בחבורה של כרטיסי מתנה של אפל כדי לקנות את האייפד והחלטתי שזה לא שווה את זה חחח . עם זאת, זו עסקה מצוינת! רק דעו שנראה שתוקף הקופונים האלה יפוג ביום שישי הבא אז פעלו מהר.

כמו כן, לא רק שאין להם את דגמי הסלולר, נראה שאין להם את דגמי ה-1TB וה-2TB. אני לא מוצא אותם בשום מקום. אני לא בטוח אם הם יקרים מדי והם לא הולכים לשאת אותם או שזה נובע ממחסור בדגמי Terabyte.
אה הו, כבר ביצעתי את הזמנת האייפד ללא AppleCare+.

הממ, לא בטוח אם אני יכול להוסיף את AppleCare+ מ-Costco בשלב זה...

נו טוב.

אבא תדוגג

1 באוקטובר 2007
  • 2 במאי 2021
ac360 אמר: אה הו, כבר ביצעתי את הזמנת האייפד ללא AppleCare+.

הממ, לא בטוח אם אני יכול להוסיף את AppleCare+ מ-Costco בשלב זה...

נו טוב.

דלג על כמה AC+ והטיל את הקוביות, ותשלם עבור מכשיר חדש לאחר קומץ רכישות.

אני כבר לא משוכנע שזה שווה את זה. גם כאשר צצות בעיות עיקריות, כמו זרקור, היא עברה הרבה מעבר לתקופת AC+.

הקילומטראז' שלך עשוי להשתנות ל

ac360

פוסטר מקורי
2 באוקטובר 2018
  • 2 במאי 2021
thadoggfather אמר: דלג על כמה AC+ והטיל את הקוביות, ותשלם עבור מכשיר חדש לאחר קומץ רכישות.

אני כבר לא משוכנע שזה שווה את זה. גם כאשר צצות בעיות עיקריות, כמו זרקור, היא עברה הרבה מעבר לתקופת AC+.

הקילומטראז' שלך עשוי להשתנות
זה היה הניסיון שלי עם ה-MBP שלי וה-iPad Pro הקודם שלי. מעולם לא השתמשתי בהם AC+, אז הפסקתי לקנות AC+ עבור המכשירים האלה.

תמיד היה לי AC+ באייפון שלי בגלל תוכנית השדרוג של האייפון (זה התענוג שלי שיש לי אייפון חדש בכל שנה).

iamMacPerson

12 ביוני 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 2 במאי 2021
thadoggfather אמר: דלג על כמה AC+ והטיל את הקוביות, ותשלם עבור מכשיר חדש לאחר קומץ רכישות.

אני כבר לא משוכנע שזה שווה את זה. גם כאשר צצות בעיות עיקריות, כמו זרקור, היא עברה הרבה מעבר לתקופת AC+.

הקילומטראז' שלך עשוי להשתנות
אני מתכוון שזה 149 $ עבור 12.9 אינץ' מאפל ישירות. תצטרך לדלג על קנייתו ב-7 אייפד באותו מחיר כדי לשלם עבור דגם בסיס חדש 12.9 אינץ'.

בשבילי זה שווה את זה. כמעט כל מכשיר שבבעלותי היה צריך לעבור תיקון או החלפה תוך 1-2 שנים נוספות של הכיסוי שמעניקה AppleCare. זה לא היה נדיר שיש לי 4-5 החלפות לוח לוגי לבעיות וידאו ב-MacBook Pros שלי עד שנחתתי ב-2018 שלי. כמה שנאה שמקבל ה-MacBook Pro 2018, זה היה האמין ביותר מבין כל ה-MacBooks שיש לי. בבעלות. ל-iPad Pro בגודל 10.5 אינץ' שלי, כפתורי עוצמת הקול הפסיקו להגיב בזמן שהם תחת AppleCare, ולאייפון שלי היו בעיות רמקול סטטי וניתוק כחודשיים לפני פקיעת האחריות. רק מקרה אחד של תיקון עושה את AppleCare שווה את זה וכמעט תמיד אני צריך להשתמש בו.

אבא תדוגג

1 באוקטובר 2007
  • 2 במאי 2021
iamMacPerson אמר: אני מתכוון שזה 149 $ עבור ה-12.9' מאפל ישירות. תצטרך לדלג על קנייתו ב-7 אייפד באותו מחיר כדי לשלם עבור דגם בסיס חדש 12.9 אינץ'.

בשבילי זה שווה את זה. כמעט כל מכשיר שבבעלותי היה צריך לעבור תיקון או החלפה תוך 1-2 שנים נוספות של הכיסוי שמעניקה AppleCare. זה לא היה נדיר שיש לי 4-5 החלפות לוח לוגי לבעיות וידאו ב-MacBook Pros שלי עד שנחתתי ב-2018 שלי. כמה שנאה שמקבל ה-MacBook Pro 2018, זה היה האמין ביותר מבין כל ה-MacBooks שיש לי. בבעלות. ל-iPad Pro בגודל 10.5 אינץ' שלי, כפתורי עוצמת הקול הפסיקו להגיב בזמן שהם תחת AppleCare, ולאייפון שלי היו בעיות רמקול סטטי וניתוק כחודשיים לפני פקיעת האחריות. רק מקרה אחד של תיקון עושה את AppleCare שווה את זה וכמעט תמיד אני צריך להשתמש בו.
זה תרחיש אחד

אחר הוא שאתה מהמר על הפסד היכן שלא תצטרך

יש טיעונים לשני הכיוונים

אם תקפיד על עלות אחריות, עסקת Costco הופכת לנקודת שבירה. אם אינך צריך להשתמש באחריות הזו, בעצם לא חסכת כלום

מעולם לא היה צורך להשתמש בשעון S4 שלי AC+, פג תוקף. אף פעם לא הייתי צריך להשתמש באחריות המניות שלי ב-iPad mini 5 וב-AC+ אם היה לי זה היה יפוג עד עכשיו

הייתי יכול להשתמש ב-12.9 2017 ac+ שלי אם היה לי אותו לזרקור בלבד... אם רק זה לא היה קורה כמה שנים מאוחר יותר כמו שזה קרה, לא בפרק הזמן של שנתיים

תוכנית AC 'משומשת' ב-No Touch Bar MacBook Pro משנת 2016 שלי, אבל זה היה עבור דברים מכוסים עם הרחבה אפילו ללא אחריות (הזרקור הוכר כבעיה, אותו דבר עם מקשי הפרפר שנכשלו)

יש קונטרה שבה זה לא היה עוזר לשום דבר

iamMacPerson

12 ביוני 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 2 במאי 2021
thadoggfather אמר: זה תרחיש אחד

אחר הוא שאתה מהמר על הפסד היכן שלא תצטרך

יש טיעונים לשני הכיוונים

אם תקפיד על עלות אחריות, עסקת Costco הופכת לנקודת שבירה. אם אינך צריך להשתמש באחריות הזו, בעצם לא חסכת כלום

מעולם לא היה צורך להשתמש בשעון S4 שלי AC+, פג תוקף. אף פעם לא הייתי צריך להשתמש באחריות המניות שלי ב-iPad mini 5 וב-AC+ אם היה לי זה היה יפוג עד עכשיו

הייתי יכול להשתמש ב-12.9 2017 ac+ שלי אם היה לי אותו לזרקור בלבד... אם רק זה לא היה קורה כמה שנים מאוחר יותר כמו שזה קרה, לא בפרק הזמן של שנתיים

תוכנית AC 'משומשת' ב-No Touch Bar MacBook Pro משנת 2016 שלי, אבל זה היה עבור דברים מכוסים עם הרחבה אפילו ללא אחריות (הזרקור הוכר כבעיה, אותו דבר עם מקשי הפרפר שנכשלו)

יש קונטרה שבה זה לא היה עוזר לשום דבר
עבורי לעתים רחוקות זה לא היה שווה את זה, אז אני עדיין קונה את זה. לכל אחד יש את שלו. באופן אישי אני עדיין ממליץ לקבל את זה. הפעם היחידה שלא עשיתי זאת הייתה ב-Apple Watch שלי, מכיוון שלעתים רחוקות הם היו מכשירים בעייתיים, וה-iPad 8th Gen של חבר, שכן המחיר שהאחריות היוו יותר מדי אחוז מהמכשיר עצמו. ד

דובוי

6 ביולי 2007
  • 2 במאי 2021
ac360 אמר: זה היה הניסיון שלי עם ה-MBPs שלי וה-iPad Pro הקודם שלי. מעולם לא השתמשתי בהם AC+, אז הפסקתי לקנות AC+ עבור המכשירים האלה.

תמיד היה לי AC+ באייפון שלי בגלל תוכנית השדרוג של האייפון (זה התענוג שלי שיש לי אייפון חדש בכל שנה).
מעולם לא רכשתי AC+ באף אייפד שלי שבבעלותי (9 מהם עד כה) וגם לא אקנה אחד עבור זה. עם זאת, השתמשתי בכרטיס Citi Costco שמרחיב את האחריות בשנתיים נוספות, אם כי לא קל לשימוש כמו AC. לדפוק על עץ. ה

LarrySW

29 בספטמבר 2016
  • 2 במאי 2021
ac360 אמר: אה הו, כבר ביצעתי את הזמנת האייפד ללא AppleCare+.

הממ, לא בטוח אם אני יכול להוסיף את AppleCare+ מ-Costco בשלב זה...

נו טוב.
זה לא נמכר בנפרד בקוסטקו למרבה הצער.

קירקגורדן

ל
13 בדצמבר 2018
שימושים
  • 2 במאי 2021
האם מישהו יכול לחלוק את הניסיון שלו עם שירות אחריות דרך Costco/Citi? הסיבה היחידה לקבל AC+ דרך Costco תהיה הכיסוי המקרי, כי אחרת האחריות של Costco ארוכה יותר - אם כי אני לא יודע אם זה טרחה להגיש תביעות. M

muzzy996

ל
16 בפברואר 2018
  • 2 במאי 2021
thadoggfather אמר: דלג על כמה AC+ והטיל את הקוביות, ותשלם עבור מכשיר חדש לאחר קומץ רכישות.

אני כבר לא משוכנע שזה שווה את זה. גם כאשר צצות בעיות עיקריות, כמו זרקור, היא עברה הרבה מעבר לתקופת AC+.

הקילומטראז' שלך עשוי להשתנות
הטלת קוביות בוודאות ומשתנה. לא היה שווה את זה עבור ה-macbook pro שלי לפני שנים אבל היה שווה את זה עבור ה-gen2 iPP 12.9 שלי. אני על מכשיר חלופי 3 לאחר ששילמתי רק את עמלת AC+ המקורית של $129 וכ-7 חודשים של תשלומים של $6 לחודש על AC+. כל מכשיר שקיבלתי פיתח בעיות רגישות של מסך המגע מספר חודשים בבעלותו. לו הייתי מטיל את הקוביות ולא מקבל AC+ הייתי צריך לקנות את דגם 2018 והייתי עומד מאחורי כמה מאות דולרים בתהליך כרגע, במיוחד בהתחשב שהייתי צריך לקנות גם מקלדת ועיפרון מהדור החדש יותר. .

בעיני זה תלוי במחיר הרכישה של ה-iPP. לא הייתי מקבל AC+ במכשיר קצה נמוך יותר, אבל לפחות הייתי שוקל את זה באחסון סלולרי גבוה יותר 12.9. אני כן מאמין שהחלפה מחוץ לאחריות היא תעריף אחיד של 699 דולר או משהו כזה, אבל בכל זאת, הוצאת מזומנים מהסוג הזה בנוסף למחיר הרכישה המקורי הגבוה עוקץ.

כל זה אמר, דגמי הדור החדש של ה-iPP נטו פחות לפתח בעיות במסך המגע או בעיות כתמים לבנים שנראו ב-12.9 ו-10.5, כך שלמרות שעלות הבעלות גבוהה יותר כעת, הסיכון עשוי להיות נמוך יותר . הזמן יגיד איך ייראה מסך XDR 12.9.
תגובות:iamMacPerson

אבא תדוגג

1 באוקטובר 2007
  • 2 במאי 2021
muzzy996 אמר: גלגול קוביות בוודאות ומשתנה. לא היה שווה את זה עבור ה-macbook pro שלי לפני שנים אבל היה שווה את זה עבור ה-gen2 iPP 12.9 שלי. אני על מכשיר חלופי 3 לאחר ששילמתי רק את עמלת AC+ המקורית של $129 וכ-7 חודשים של תשלומים של $6 לחודש על AC+. כל מכשיר שקיבלתי פיתח בעיות רגישות של מסך המגע מספר חודשים בבעלותו. לו הייתי מטיל את הקוביות ולא מקבל AC+ הייתי צריך לקנות את דגם 2018 והייתי עומד מאחורי כמה מאות דולרים בתהליך כרגע, במיוחד בהתחשב שהייתי צריך לקנות גם מקלדת ועיפרון מהדור החדש יותר. .

בעיני זה תלוי במחיר הרכישה של ה-iPP. לא הייתי מקבל AC+ במכשיר קצה נמוך יותר, אבל לפחות הייתי שוקל את זה באחסון סלולרי גבוה יותר 12.9. אני כן מאמין שהחלפה מחוץ לאחריות היא תעריף אחיד של 699 דולר או משהו כזה, אבל בכל זאת, הוצאת מזומנים מהסוג הזה בנוסף למחיר הרכישה המקורי הגבוה עוקץ.

כל זה אמר, דגמי הדור החדש של ה-iPP נטו פחות לפתח בעיות במסך המגע או בעיות כתמים לבנים שנראו ב-12.9 ו-10.5, כך שלמרות שעלות הבעלות גבוהה יותר כעת, הסיכון עשוי להיות נמוך יותר . הזמן יגיד איך ייראה מסך XDR 12.9.

אני חושב שזה הגיוני. אם אתה הולך עם מק'ט גבוה, אני בהחלט רואה את הערך הנתפס.

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 2 במאי 2021
muzzy996 אמר: בעיני זה תלוי במחיר הרכישה של ה-iPP. לא הייתי מקבל AC+ במכשיר קצה נמוך יותר, אבל לפחות הייתי שוקל את זה באחסון סלולרי גבוה יותר 12.9. אני כן מאמין שהחלפה מחוץ לאחריות היא תעריף אחיד של 699 דולר או משהו כזה, אבל בכל זאת, הוצאת מזומנים מהסוג הזה בנוסף למחיר הרכישה המקורי הגבוה עוקץ.

כֵּן. בעלות התיקון הגבוהה של OOW, אפשר די להתלבט בין החלפת אחריות עם אחריות של 90 יום או פשוט לשדרג למכשיר חדש עם אחריות מלאה. גרוע מכך הוא אם המכשיר נשבר זמן קצר לפני ההרצאה המרכזית, אך יותר מתקופת ההחזרה.

שיקול נוסף עבורי, ש-$699 כפופים למס מכירה באזור שלי אז זה יותר כמו $770.
תגובות:iamMacPerson ש

שואל76

27 באפריל, 2011
  • 3 במאי 2021
תודה על הטיפ! לאנשים שצריכים להתקשר או לבקש מ-Costco את קוד ההטבה (מה שרק סיימתי לעשות), מדובר בחיסכון של 100$ הנחה על קוד קידום מכירות של 500$. זה עשוי להפוך את הדברים למהירים יותר עבורך.

python0704

8 באפריל, 2015
  • 3 במאי 2021
קיבלתי גם את הקוד אבל מתלבט אם לשדרג את ה-10.5 Pro שלי שעדיין פועל טוב חוץ מהסוללה המזדקנת. אני יכול פשוט להחליף את הסוללה תמורת 99 דולר אבל אני לא רוצה לבזבז קוד כל כך טוב.
  • 1
  • 2
  • 3
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון