פורומים

iPad iPad 6th Gen to iPad 8th Gen: שווה את עלות השדרוג הקטנה?

ס

scottSE

פוסטר מקורי
17 בספטמבר 2020
  • 20 בספטמבר 2020
היי. אני בחור שנוטה לאהוב לראות מה הקצה הנמוך מציע, ולהחזיק מעמד בטכנולוגיה עד שהוא לא מקבל יותר עדכוני תוכנה - אבל אני מתפתה לעלות הנמוכה של האייפד החדש.

אפל תיתן לי 140 פאונד עבור האייפד הנוכחי שלי. עבור שימוש יומיומי, האם אתם (רצוי עם ניסיון בשדרוג זה) חושבים ש-189 ליש'ט (בתוספת הכיסוי החכם של 49 ליש'ט) שווה את השדרוג?

שיפורים:
- מסך גדול יותר
- זיכרון RAM נוסף של 1GB (מביא תמיכה עבור 3 אפליקציות פעילות בכל פעם)
- מחבר חכם (אם כי זה רק פותח דרך להוציא יותר כסף)
- מעבד מהיר יותר
- כבל/מטען USB-C 20w בקופסה
- צבע אחר

לחיים! י

James10in

10 באוגוסט 2020


  • 20 בספטמבר 2020
ובכן, אין הבדל משמעותי באיכות המסך (גודל מסך של חצי אינץ' בלבד)
אתה לא תרגיש שיפור רב במעבר מ-A10 ל-A12 במשימות יומיומיות, ריבוי משימות הולך להיות הרבה יותר טוב מ-a10.
שמגיע יחד עם זיכרון RAM נוסף של 1GB.

אני אומר: אם אתה צרכן מולטימדיה, מדיה חברתית, קריאה, אז אני לא רואה מה תרוויח עם השדרוג הזה bcz זה כרוך באיכות תצוגה שהייתה זהה..

אתה יכול להתייחס לסרטון זה

תגובות:scottSE

מְלוּמָד

9 ביולי 2012
  • 20 בספטמבר 2020
אם יש לך את האמצעים, הייתי הולך על זה. בעיקר בגלל ביצועי A12 ו-RAM נוסף.
מסך גדול יותר לא פוגע גם בצריכת מדיה.

Shanghaichica

8 באפריל, 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 20 בספטמבר 2020
הייתי הולך על זה. זה רק עלות קטנה לשדרוג כמו שאתה אומר. אם אתה משתמש בו למשחקים בכלל תבחין בהבדל בביצועים וכעת תוכל להשתמש איתו במקלדת החכמה. אתה יכול גם לשקול את מקלדת Logitech עם משטח עקיבה מובנה ומקשים עם תאורה אחורית.


גם טעינה מהירה יותר.


אני חושב שתבחין גם בשינוי בגודל המסך.

שדרגתי תחילה מה-iPad Air 2 לאייפד פרו 10.5 ולאחר מכן מה-10.5 אינץ' פרו לאייפד פרו בגודל 11 אינץ' ושמתי לב להבדל גם בגודל המסך.
תגובות:EugW ו-rui no onna

סודק

19 באוקטובר 2018
  • 20 בספטמבר 2020
יש לי אייפד דור 6 ועבור משתמשי משימות בודדות אני חושב שזה נהדר. הבעיה היא שאני לא משתמש במשימה בודדת. אני משתמש מרובה משימות. הייתי שם את ספוטיפיי, משוחח עם חברים בסקייפ בזמן קריאת ספר באפל בוקס. לחלופין, אקרא ספר ב-Apple Books ואז אעבור שם על הדגשים שלי כדי ליצור הערות בכתב יד ב-Notability. אני נוטה להיות בין 15 ל-20 כרטיסיות פתוחות בספארי.

ועל זה הדור השישי נאבק. חוויתי לעתים קרובות מספיק קריסות של אפליקציות (בעיקר אפל ספרים). ראיתי יותר מדי כרטיסיות נטענות מחדש. ואני אפילו לא משחק. אני לא יכול לדמיין מה יקרה אם אנשים משחקים על מה שציינתי עד כה. אז אני כן מאמין שאייפד דור 8 יעזור בהקשר הזה - יותר זיכרון RAM, מעבד חדש.

עכשיו קיבלתי iPP 2018 אז אני לא צריך את הדור השמיני אבל כל כך הערכתי את המעבד הטוב יותר ואת יותר זיכרון RAM. אני עדיין חווה כמה קריסות וטעינות מחדש, אבל זה הרבה פחות לעתים קרובות ואני באמת יכול להיות משתמש בריבוי משימות. הפסקתי להשתמש בדור השישי שלי למשהו אחר מלבד Notability כי ריבוי המשימות היה מבאס כל כך.

ian87w

22 בפברואר 2020
אִינדוֹנֵזִיָה
  • 20 בספטמבר 2020
שדרוג Imo רק לקבלת סוללה חדשה ורעננה (מחיר רגיל להחלפת סוללה בלבד: $99) או אם אתה רוצה מסך גדול יותר. אני בספק אם ה-A12 ייתן הבדל משמעותי בשימוש היום-יומי הרגיל לעומת ה-A10. באופן אישי, אם האייפד הנוכחי לא נותן לך בעיות, סביר להניח שהייתי מחכה אותו ל-2021. נראה שאפל מרעננת כעת את האייפדים על בסיס שנתי, ואולי בשנה הבאה הם ימירו את האייפד הבסיסי לפורמט החדש עם USB-C.
תגובות:מרלון DLTH :) ט

עוגות

16 באוקטובר 2013
  • 20 בספטמבר 2020
secretk אמר: יש לי אייפד דור 6 ועבור משתמשי משימות בודדות אני חושב שזה נהדר. הבעיה היא שאני לא משתמש במשימה בודדת. אני משתמש מרובה משימות. הייתי שם את ספוטיפיי, משוחח עם חברים בסקייפ בזמן קריאת ספר באפל בוקס. לחלופין, אקרא ספר ב-Apple Books ואז אעבור שם על הדגשים שלי כדי ליצור הערות בכתב יד ב-Notability. אני נוטה להיות בין 15 ל-20 כרטיסיות פתוחות בספארי.
נשמע שזו יותר בעיית זיכרון RAM מאשר במעבד. A10 הוא ליבה כפולה ולא Single Core ודברים כמו צ'אט, קריאה או האזנה למוזיקה אינם דורשים מעבד כלל.
תגובות:סודק י

ג'ופלין

5 באוקטובר 2008
  • 20 בספטמבר 2020
יש לי גם את האייפד מהדור השישי ואני חושב בדיוק כמוך אם שדרוג לדור השמיני יהיה שווה את זה. כפי שציינת העלות תהיה מינימלית למדי.

בצפייה בהכרזות האלה כולנו מתרגשים ומכיוון שה-A12 הוא עדיין שבב מהיר מאוד, וה-RAM הנוסף והמסך המעט גדול יותר, ובכן, הכל מרגיש כל כך נחמד שיש!

אבל כמובן שזה בדיוק מה שחברות כמו אפל רוצות. בשבילי השאלה האמיתית היא: האם יש משהו שאני רוצה לעשות עם האייפד שלי שאני לא יכול לעשות עם הנוכחי שלי? אני משתמש בו לקריאת עיתונים, גלישה, Spotify, Garageband ולפעמים Netflix.

האפליקציה עתירת המשאבים ביותר היא Garageband וזה עובד בסדר גמור. בטח, אני מקבל מדי פעם טעינות מחדש של כרטיסיות ב-Safari (במיוחד YouTube דרך Safari) אבל למען האמת, זה לא בעייתי (ובנוסף יש עדיין אנשים עם אייפד ברמה גבוהה יותר שיש להם את הבעיה הזו מדי פעם).


ian87w אמר: שדרוג Imo רק לקבלת סוללה חדשה ורעננה (מחיר רגיל להחלפת סוללה בלבד: $99) או אם אתה רוצה מסך גדול יותר. אני בספק אם ה-A12 ייתן הבדל משמעותי בשימוש היום-יומי הרגיל לעומת ה-A10. באופן אישי, אם האייפד הנוכחי לא נותן לך בעיות, סביר להניח שהייתי מחכה אותו ל-2021. נראה שאפל מרעננת כעת את האייפדים על בסיס שנתי, ואולי בשנה הבאה הם ימירו את האייפד הבסיסי לפורמט החדש עם USB-C.

מסכים לגמרי עם הפוסטר הזה. האם אי פעם אתה מרגיש כאילו ה-A10 באמת נחנק? אני לא. אני לא יכול לדמיין שה-A12 יהיה כל כך בולט מיום ליום. בטח, כשהמכשירים זה לצד זה יש יתרון קל בביצועים ב-A12, אבל למי אכפת אם ה-A10 עדיין בסדר גמור?

למה לא להמשיך להשתמש במכשיר שלנו עד שהוא לא יעשה ממנו את מה שאנחנו צריכים? החלטתי להיות מרוצה ממה שיש לי ולהשתמש בו עד שהוא לא מתפקד טוב יותר. ולמרות שערך המכירה החוזרת של מכשירי האייפד מהדור ה-6 שלנו יירד מעט בשנים הקרובות, יחס המחיר/ביצועים של שדרוג שנעשה ב-2021 או 2022 עדיין יהיה הרבה יותר טוב ממה שאנו מקבלים על-ידי שדרוג לדור ה-8 כעת.

גולשים בהרבה פורומים וב-Reddit בימים האחרונים, זה די מדהים איך הרבה אנשים ממליצים על ה-Air או אפילו על Pro אם אנשים אומרים שהם רוצים להשתמש באייפדים שלהם לדברים בסיסיים ואולי לציור. האייפדים הבסיסיים האלה באמת נהדרים בימינו ואני חושב שהדור השישי מחזיק מעמד בצורה מושלמת ב-2020 עבור רוב המשימות.
תגובות:CosminM ו-Jxdawg ל

*~קים~*

ל
6 במאי 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 20 בספטמבר 2020
140 פאונד נראה מחיר טוב עבור הדור ה-6 עבור טרייד אין, תלוי בתצורה, מכיוון שיש כעת שני דגמים מאוחרים ממנו. זה נראה מפתה לתפוס אותו כל עוד זה נמשך. לשם השוואה כשנכנסתי לאפליקציית Apple Store לפני כמה ימים, זה אומר שאני יכול לקבל עד 170 פאונד עבור ה-64GB Cellular Mini שלי, שהוא עדיין הדגם הנוכחי.

לא הייתי ממליץ על שדרוג דור 6 עד 7 בשנה שעברה מכיוון שהמעבד היה זהה, אבל עכשיו אתה מקבל מסך נוסף, תוספת זיכרון RAM ו-2 דורות קדימה במעבד. אני מניח שהמשוואה היא האם אתה מרגיש שהעסקה הטובה יותר היא מחיר הגון עבור שלך ומשדרוג עכשיו, או להפסיד יותר כסף על שלך ולדלג על דגם אחר?

אם דור 9 יקבל USB-C וכו', המחיר הבסיסי צפוי לעלות (נראה כמו 100 פאונד אם זה הולך באותה דרך כמו ה-Air), אולי הם ימשיכו למכור את ה-8 לצד עבור משתמשי חינוך וכו'.

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 20 בספטמבר 2020
scottSE אמר: היי. אני בחור שנוטה לאהוב לראות מה הקצה הנמוך מציע, ולהחזיק מעמד בטכנולוגיה עד שהוא לא מקבל יותר עדכוני תוכנה - אבל אני מתפתה לעלות הנמוכה של האייפד החדש.

אפל תיתן לי 140 פאונד עבור האייפד הנוכחי שלי. עבור שימוש יומיומי, האם אתם (רצוי עם ניסיון בשדרוג זה) חושבים ש-189 ליש'ט (בתוספת הכיסוי החכם של 49 ליש'ט) שווה את השדרוג?

שיפורים:
- מסך גדול יותר
- זיכרון RAM נוסף של 1GB (מביא תמיכה עבור 3 אפליקציות פעילות בכל פעם)
- מחבר חכם (אם כי זה רק פותח דרך להוציא יותר כסף)
- מעבד מהיר יותר
- כבל/מטען USB-C 20w בקופסה
- צבע אחר

לחיים!
במקומך, הייתי מסתכל על הסרטון הזה.

כתב הטלוויזיה

ל
11 באפריל, 2012
ליד טורונטו
  • 20 בספטמבר 2020
יש לי את הדור השישי (128GB) ומרוב סקרנות בדקתי מה אפל עשויה להציע בטרייד ב... 170 דולר קנדי.
מְאַכזֵב.

ילדים משתמשים בו בעיקר - חושבים שאני אוותר על עדכון זה. אשתי ואני משתמשים באייפד אייר 2019 (64GB) שקנינו במרץ בדיוק כשהמגיפה פגעה.

אפל מציעה עבורו 240 דולר קנדי ​​פתטי. שילמתי $730 ($820 עם AppleCare).

מגוחך ועלבון לארנק שלי! ל

*~קים~*

ל
6 במאי 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 20 בספטמבר 2020
נראה שהמסחר שלהם בערכים החמיר, לפחות במדינות מסוימות. אני חושב שהם הציעו 30 ליש'ט עבור ה-iPad 3 שלי 16GB סלולרי באפריל 2019. כשמסתכלים על 170 ליש'ט שהם מציעים במכשיר שהם מוכרים חדש כרגע ב-519 ליש'ט, הוא לא יהיה שווה כלום עד שהוא יצא כבר 7 שנים. M

מפרש גדול

19 בספטמבר, 2010
  • 20 בספטמבר 2020
טורטי אמר: נשמע שזו יותר בעיה של זיכרון RAM מאשר מעבד. A10 הוא ליבה כפולה ולא Single Core ודברים כמו צ'אט, קריאה או האזנה למוזיקה אינם דורשים מעבד כלל.

אני מסכים לחלוטין. עבור משימות יומיומיות נפוצות, מעבדי האייפד הרחיקו את התוכנה במשך שנים. היה לי iPad Air מדור שלישי עם A12 ו-3GB RAM, ועכשיו יש לי iPad מדור 7 עם A10 ו-3GB RAM. בכנות, למטרותיי, לא שמתי לב להבדל בביצועים.

אם יש לך דור 6 ומעלה עם 2 GB RAM או פחות, השדרוג עשוי להיות שווה את זה.

האייפדים האלה הם מתוקים אמיתיים. עמיד מאוד. ערך רב. עבור אנשים שמשתמשים במחשבים ניידים כמחשב הראשי שלהם, האייפד הזה מהווה מכשיר משני נהדר.
תגובות:rui no onna ו-Jxdawg

סודק

19 באוקטובר 2018
  • 20 בספטמבר 2020
טורטי אמר: נשמע שזו יותר בעיה של זיכרון RAM מאשר מעבד. A10 הוא ליבה כפולה ולא Single Core ודברים כמו צ'אט, קריאה או האזנה למוזיקה אינם דורשים מעבד כלל.

מסכים איתך. עבור השימוש שלי (מה שהסברתי למעלה שאני אפילו לא מחשיב אותו כמשתמש כוחני) 2 GB RAM פשוט לא מספיק. עם השדרוג אתה מקבל גם מעבד טוב יותר, אבל אף פעם לא ראיתי את המעבד כצוואר בקבוק באייפד מהדור השישי. זה היה זיכרון ה-RAM שלא הספיק למה שאני צריך. פ

punchdrunk55

13 באפריל, 2010
  • 21 בספטמבר 2020
לידיעתך, אייפדים הולכים להרבה בשוק הפייסבוק כרגע, הרבה הורים מחפשים לקנות אותם לילדים. היה לי דור 6 ו-7 שמכרתי לקראת האירוע הזה.

הדור ה-6 הביא לי 230 וה-7 270. הייתי מסתכל על מכירה במקום מסחר פנימה. אנשים נפלו על עצמם כדי לעמוד בתור לקנות אותם. לעזאזל, אני אפילו רואה אייפדים ישנים מהדור הרביעי שעומדים ב-120
תגובות:פטריק27 M

מר קנדי

8 באוגוסט 2011
  • 21 בספטמבר 2020
אני מתפתה לעשות את אותו הדבר, OP. מרגישים את הצביטה של ​​האיל הנמוך בדור השישי. A12 + RAM נוסף הוא ניצחון בספר שלי.

מבחינה פיננסית זה כנראה חכם יותר פשוט להשתמש במה שיש לי עד שזה מפסיק לעבוד... אבל זה באמת מטרד עבור האפליקציות וצמדי האפליקציות שלי להתאפס לעתים קרובות כל כך.

עדכן אותנו אם אתה משדרג. אולי בשבועות הקרובים. ס

scottSE

פוסטר מקורי
17 בספטמבר 2020
  • 22 בספטמבר 2020
מר קנדי ​​אמר: אני מתפתה לעשות את אותו הדבר, OP. מרגישים את הצביטה של ​​האיל הנמוך בדור השישי. A12 + RAM נוסף הוא ניצחון בספר שלי.

מבחינה פיננסית זה כנראה חכם יותר פשוט להשתמש במה שיש לי עד שזה מפסיק לעבוד... אבל זה באמת מטרד עבור האפליקציות וצמדי האפליקציות שלי להתאפס לעתים קרובות כל כך.

עדכן אותנו אם אתה משדרג. אולי בשבועות הקרובים.

זה מכשיר מתסכל במובן מסוים, בכך שהוא באמת די מושלם. כל מה שה-Air וה-Pro יכולים לעשות הם רק גרסאות טובות יותר של מה שה-iPad הבסיסי יכול לעשות, ולא שונה. אני חושב שאני הולך לשמור את הדור השישי שלי עד שהוא לא יקבל יותר עדכוני תוכנה.

מְלוּמָד

9 ביולי 2012
  • 22 בספטמבר 2020
scottSE אמר: זה מכשיר מתסכל במובן מסוים, בכך שהוא באמת די מושלם. כל מה שה-Air וה-Pro יכולים לעשות הם רק גרסאות טובות יותר של מה שה-iPad הבסיסי יכול לעשות, ולא שונה. אני חושב שאני הולך לשמור את הדור השישי שלי עד שהוא לא יקבל יותר עדכוני תוכנה.

לא לגמרי נכון - ממשק usb-c ב-Pro וב-Air (במידה פחותה) מאפשר תרחישים נוספים לשימוש: כוננים קשיחים חיצוניים, טעינת מכשירים ישירות מהאייפד וכו'.

אבל עבור, נניח, 80% ממקרי השימוש, אני באמת מסכים, ה-Pro וה-Air - במקרים רבים - הם רק ייצוג יפה יותר של מה שאייפד מסוגל לעשות. אם אתה ב-20%, זה סיפור אחר
תגובות:scottSE

EugW

18 ביוני 2017
  • 22 בספטמבר 2020
השדרוג המועדף עליי לאייפד בגודל 10.2 אינץ' מרוב דגמי ה-9.7 אינץ' הוא המחבר החכם למקלדת החכמה של אפל.

חשובים גם 3 GB RAM והמסך הרחב יותר, מה שאומר לא רק יותר מקום על המסך, אלא גם מקלדת בגודל מלא (אם כי הגרסה הקטנה יותר של בגודל מלא). ה-9.7' Pro מקבל רק מקלדת חכמה לא בגודל מלא, וה-9.7' הלא מקצוענים לא יכולים להשתמש במקלדות חכמות בכלל.

אתה יכול לקנות מקלדות חכמות מחודשות בזול יחסית באמזון. נערך לאחרונה: 22 בספטמבר, 2020

Jxdawg

17 בדצמבר 2019
  • 22 בספטמבר 2020
האם ה-iPad 8th Gen אושר כבעל 3GB של זיכרון RAM? M

מפרש גדול

19 בספטמבר, 2010
  • 22 בספטמבר 2020
Jxdawg אמר: האם הדור השמיני של ה-iPad אושר שיש לו 3GB של זיכרון RAM?
אני חושד שאפל פשוט משתמשת באותו שבב A12 כמו ה-Air הקודם (דור 3), ושהיה לו 3GB של זיכרון RAM.

זהו האייפד התקציבי, אז כנראה שאפל השתמשה בשבב מדף.

EugW

18 ביוני 2017
  • 22 בספטמבר 2020
Jxdawg אמר: האם הדור השמיני של ה-iPad אושר שיש לו 3GB של זיכרון RAM?
יהיה לו לפחות 3 GB RAM, שכן לאייפד 7 הקודם היה 3 GB RAM.

אני מנחש, אבל אני חושב שזה לא סביר שהוא יקבל 4 GB RAM.

לַעֲרוֹך:

Everymac.com אישר 3 GB RAM עבור iPad 8. (עדיין אין מידע על iPad Air 4.)
תגובות:AutomaticApple, MrKennedy ו-Jxdawg M

מר קנדי

8 באוגוסט 2011
  • 22 בספטמבר 2020
EugW אמר: יהיה לו לפחות 3 GB RAM, שכן לאייפד 7 הקודם היה 3 GB RAM.

אני מנחש, אבל אני חושב שזה לא סביר שהוא יקבל 4 GB RAM.

לַעֲרוֹך:

Everymac.com אישר 3 GB RAM עבור iPad 8. (עדיין אין מידע על iPad Air 4.)

3GB עובד בשבילי! A12 הוא הבונוס שמגיע מדור 6 M

מפרש גדול

19 בספטמבר, 2010
  • 22 בספטמבר 2020
מר קנדי ​​אמר: 3GB עובד בשבילי! A12 הוא הבונוס שמגיע מדור 6

אני חושב שהאייפד מהדור השמיני הוא שדרוג ראוי מהדור השישי: מעבד מהיר יותר, יותר זיכרון RAM, מסך גדול יותר, מחבר חכם, לבנת טעינה מהירה יותר. זה כנראה לא שווה את זה אם יש לך את האייפד מהדור השביעי. M

מר קנדי

8 באוגוסט 2011
  • 22 בספטמבר 2020
Mainsail אמר: אני חושב שהאייפד מהדור השמיני הוא שדרוג ראוי מהדור השישי: מעבד מהיר יותר, יותר זיכרון RAM, מסך גדול יותר, מחבר חכם, לבנת טעינה מהירה יותר. זה כנראה לא שווה את זה אם יש לך את האייפד מהדור השביעי.

שכחת את לבנת הטעינה החדשה. זה הולך להיות שדרוג נחמד עבורי. היכולת להשתמש במקלדת החכמה עשויה להקל על השארת המחשב הנייד שלי מאחור גם בזמן נסיעה! יש לי Bluetooth ל-6 שלי וזה בסדר - עצם השילוב שלו בכיסוי החכם שאני כבר משתמש בו עושה אותו קצת יותר שימושי.
תגובות:Jxdawg