פורומים

iCloud מאלץ אותנו להסכים לתנאים חדשים כדי להמשיך להשתמש בשירות שלו

ו

תולעת מזרח

פוסטר מקורי
18 בספטמבר 2021
  • 20 בספטמבר 2021
אני ב-iOS14, אז הבוקר כשאני לוחץ על הגדרות iCloud, זה מבקש ממני להסכים לתנאים חדשים. מישהו כאן מקבל את אותה הנחיה? יש לך מושג מה ההבדל? האם זה יכול להיות קשור ל-CSAM כמו שחרור iOS15 היום?

BugeyeSTI

19 באוגוסט 2017


אריזונה
  • 20 בספטמבר 2021
eastworm אמר: אני ב-iOS14, אז הבוקר, כשאני לוחץ על הגדרות iCloud, זה מבקש ממני להסכים לתנאים חדשים. מישהו כאן מקבל את אותה הנחיה? יש לך מושג מה ההבדל? האם זה יכול להיות קשור ל-CSAM כמו שחרור iOS15 היום?
קרה לי אותו דבר.. החלטתי ללכת לתנאים וההגבלות המשפטיים של Apples עבור iCloud באתר האינטרנט שלהם ולמרות שזה היה משעמם במיוחד, לא הזכיר את סריקת ה-CSAM. תמיד היו סעיפים על שימוש ב-iCloud למטרות לא חוקיות ושאם לאכיפת החוק יש צו הם חייבים לציית, אבל לא הצלחתי למצוא שום דבר ספציפי ב-CSAM. הם הזכירו הרבה מהתכונות החדשות ב-iOS15 כמו ממסר פרטי, הגנה על פרטיות דואר וכו'. אולי זה היה בשביל אלה? נערך לאחרונה: 20 בספטמבר, 2021
תגובות:ארץ השלג ט

Tech198

21 באפריל, 2011
אוסטרליה, פרת'
  • 22 בספטמבר 2021
BugeyeSTI אמר: קרה לי אותו דבר.. החלטתי ללכת לתנאים וההגבלות המשפטיים של Apples עבור iCloud באתר שלהם למרות שזה היה משעמם ביותר זה לא הזכיר את סריקת ה-CSAM.
חחח.. בגלל זה אף אחד לא קורא אותם.
תגובות:BugeyeSTI פ

פואנטי

14 באפריל, 2011
  • 22 בספטמבר 2021
סביר להניח שזה קשור ל-iCloud+ החדש - Hide My Email, Private Relay ו-Custom Email Domains למשל מוזכרים בהסכם החדש.
תגובות:progx

ולאד סואר

23 באפריל, 2019
בוקורסטי, רומניה
  • 22 בספטמבר 2021
Tech198 אמר: חחח.. בגלל זה אף אחד לא קורא אותם.
אני, למשל, לא קורא אותם לא בגלל שהם משעממים, אלא בגלל שזה לא משנה אם אני מסכים איתם או לא. אי הסכמה משמעה שאצטרך להפסיק להשתמש בשירות, מה שאני לא מתכוון לעשות. אני יכול להשתמש בשירותים שלהם רק כל עוד אני אומר להם את מה שהם רוצים לשמוע. אז אני עושה בדיוק את זה.
תגובות:2muchcoffeeman, ignatius345, antiprotest ו-4 אחרים G

אל תלך

22 בספטמבר 2021
  • 22 בספטמבר 2021
אני תוהה אם זה קשור לזה?
https://www.forbes.com/sites/zakdof...5-users-stop-secret-access-to-your-imessages/ (18 בספטמבר 2021)

'.....אפל מספקת לך מפתח הצפנה מקצה לקצה שמבטיח שהודעות שנשלחות למכשיריך וממנו לא יוכלו לקרוא על ידי אף אחד מלבדך והצדדים המקבילים שלך. אבל אז הוא מאחסן עותק של המפתח הזה בגיבוי ה-iCloud שלך, וגיבוי ה-iCloud הזה אינו מוצפן מקצה לקצה, כלומר אפל יכולה לגשת לגיבוי, לאחזר את המפתח ואז לגשת לכל ההודעות האלה ב-iCloud. פ

פואנטי

14 באפריל, 2011
  • 22 בספטמבר 2021
gistme אמר: אני תוהה אם זה קשור לזה?
לא סביר, מכיוון שהצד של אפל בו אינו חדש.

w5jck

ל
9 בנובמבר 2013
  • 22 בספטמבר 2021
כמעט כל שירות גורם לך להסכים לספר מלא בהצהרות שאפילו ישעממו עורך דין. אתה צריך לעשות את אותו הדבר עבור אפליקציות תוכנה. הם יודעים שסביר להניח שלא נקרא את הכל, או אפילו את כולם. לעזאזל אנחנו יכולים לחתום את הילד הראשון שלנו, על כל מה שאנחנו יודעים! תגובות:kpeex, mikecwest ו-BigMcGuire עם

כובע

6 ביולי 2019
  • 23 בספטמבר 2021
החלטתי לא להתקין או לקבל שום דבר חדש מאפל, אז אני משנה את האופן שבו אני משתמש באייפד שלי עכשיו.
תגובות:ignatius345 ו-UniqueUserName12345 G

אל תלך

22 בספטמבר 2021
  • 23 בספטמבר 2021
zkap אמר: החלטתי לא להתקין או לקבל שום דבר חדש מאפל, אז אני משנה את הדרך שבה אני משתמש באייפד שלי עכשיו.
תגיד למה? ואיך אתה משנה את הדרך שבה אתה משתמש באייפד? ס

זוֹנָה

24 בספטמבר 2021
  • 24 בספטמבר 2021
בטח, כל התנאים וההגבלות החדשים נראים משעממים ותמימים עד שתגיע לפסקה על מי אפל יכולה לשתף נתונים ב-iCloud. באופן מוזר, יש קישור, אבל זה לא קישור היפר כחול. מה שאמור לגרום לאדם חי לחשוד. עליך לגזור ולהדביק קישור זה בדפדפן, למרות שיש קישורי הייפ כחולים לאורך שאר התנאים. אז בעקבות הקישור, אני מציין שאפל עורכת איתך חוזה (כפי שצוין בבירור על ידיהם מלפנים) כדי לשתף את נתוני הבריאות שלך עם צדדים שלישיים. ראשית, איך אפל משיגה עליי כל דייט בריאות חוץ ממרושע, ומול הפרות HIPPA. ושנית, למה הם מוכרים את זה? שוב, נגד HIPPA... מה שהם יכולים לעשות רק אם אתה נותן להם רשות. בעידן קוביד - בתקופה שבה ל-CDC יש דף על מחנות הכליאה (שנקראים במילים אחרות אזורים ירוקים ומיגון) - זה מאוד חשוד ומבשר רעות. (אם המפלגה הקומוניסטית רוצה לדחוף משהו אנטי-אנושי, הם מצמידים לזה ירוק. עדיף לרסן את המטלטלין.
תגובות:ignatius345, VulchR, Fuchal ואדם אחד נוסף עם

כובע

6 ביולי 2019
  • 26 בספטמבר 2021
gistme אמר: האם תאמר למה? ואיך אתה משנה את הדרך שבה אתה משתמש באייפד?

התעצבנתי על CSAM מספיק כדי להחליט להפסיק לחלוטין לעדכן / לשדרג כל דבר של אפל, וזה תורגם אפילו לא לרצות לקבל תנאים והגבלות חדשים עבור iCloud.

השתמשתי ב-iPad לעבודה לא מעט, יש לי הכל ב-iCloud אז יהיה לי את ה-iPad ליד ה-Mac בזמן העבודה, בתור מכשיר צד להגדלת משטח הצפייה, מכיוון שאוכל לפתוח כל קובץ שיש לי גישה אליו למקבוק שלי. עכשיו, חלק מדברי העבודה שאני עדיין עושה באייפד, אני כבר לא יכול לעשות ב-iCloud בלי לקבל תנאים והגבלות חדשים, מה שבהחלט לא אעשה (אני יודע שלתנאים אין שום קשר ל-CSAM, זה העיקרון) . אז אני חייב למצוא דרכים לעקיפת הבעיה, אבל הן מעטות ולא אתארח בהן הרבה או אתאר אותן כאן. במקום זאת, האייפד הוא כיום בעיקר מכשיר שאני משתמש בו כדי לגלוש באינטרנט, אז בעצם ממכשיר חיוני לעבודה הוא נדחק למכשיר בידור שבסופו של דבר אבטל מרשימת המכשירים שלי. לא להשתמש יותר ב-iCloud יקל מאוד על ביטול האייפד מחיי.
תגובות:VulchR G

אל תלך

22 בספטמבר 2021
  • 26 בספטמבר 2021
תודה לך, זקאפ, אני לגמרי מבין. לא זכור לי שנאלצתי לקבל באופן ספציפי את תנאי iCloud. אייפון כן. אני מסכים עקרונית. זה מרגיש כמו פיתול זרוע. לא יכול אפילו לשנות את הגדרות icloud, כלומר לכבות דברים מבלי לקבל. אני

אני.am.apple.corporate

24 בספטמבר 2021
  • 26 בספטמבר 2021
eastworm אמר: אני ב-iOS14, אז הבוקר, כשאני לוחץ על הגדרות iCloud, זה מבקש ממני להסכים לתנאים חדשים. מישהו כאן מקבל את אותה הנחיה? יש לך מושג מה ההבדל? האם זה יכול להיות קשור ל-CSAM כמו שחרור iOS15 היום?
כן קיבלתי את אותן הנחיות במכשירים שלי, וכן, אני מאמין שזו ההתחלה של השקת תכונת ה-CSAM של אפל.

אתה מתייחס ל'תנאים וההגבלות החדשים של iCloud' מתאריך 20 בספטמבר 2021:
www.apple.com

חוקי - iCloud - אפל

תנאים והגבלות של iCloud www.apple.com
מעולם לא הקדשתי תשומת לב רבה לתנאים וההגבלות של אפל לפני ה-5 באוגוסט 2021, התאריך שבו הכריזה אפל על השחרור הקרוב של תכונת ה-CSAM החדשה שלהם. במהלך השנים תמיד בחרתי ב'מסכים' כאשר התבקשתי בגלל המוניטין של אפל בפרטיות. הציטוט הזה של טים קוק ב-16 בפברואר 2016 תמיד היה קרוב ויקר ללבי:

אבל עכשיו ממשלת ארה'ב ביקשה מאיתנו משהו שפשוט אין לנו, ומשהו שאנחנו מחשיבים מסוכן מכדי ליצור. הם ביקשו מאיתנו לבנות דלת אחורית לאייפון.

מכתב לקוח - אפל

מסר ללקוחות שלנו www.apple.com
עם הכרזת תכונת ה-CSAM של אפל משהו השתנה, כמו סדק באדמה, וזה היה כל כך מבלבל אותי שהייתי מוכן לפני ה-20 בספטמבר 2021 לבחור 'לא מסכים', מה שעשיתי, ואשר נעל אותי כעת מחוץ ל-iCloud שירותים קדימה במכשירים אלה.

המילה 'CSAM' לא מופיעה במפורש בתנאים וההגבלות החדשים של אפל, אבל הקריאה שלי בתנאים וההגבלות החדשים אמרה לי שזהו זה.
תגובות:ניקיבי11 M

madisonjar

27 בספטמבר 2021
  • 27 בספטמבר 2021
ג. הסרת תוכן

אתה מאשר כי אפל אינה אחראית או אחראית בשום צורה לכל תוכן שסופק על ידי אחרים ואין לה חובה לסנן תוכן כזה. עם זאת, אפל שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לקבוע אם התוכן מתאים ותואם להסכם זה, ורשאית לסנן, להעביר, לסרב, לשנות ו/או להסיר תוכן בכל עת, ללא הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, אם תוכן כזה נמצא כמפר הסכם זה או מעורר התנגדות אחרת.

זה מדאיג אותי, מישהו יכול להסביר את זה ואם זה חדש? האם הם יכולים להסיר את התוכן שלי אם הם רואים בו התנגדות? אני לא עושה שום דבר לא חוקי אבל העולם הזה כל כך מקוטב יותר, מי יודע מה כבר מעורר התנגדות
תגובות:VulchR ו-Nikibee11

mw360

15 באוגוסט 2010
  • 27 בספטמבר 2021
אם אתה מעוניין בשינויים, ערכתי השוואה זו ב-diffchecker בקישור למטה (מספטמבר 2019). שימו לב שהייתי צריך לסדר מחדש את המונחים החדשים כדי לגרום להם להתיישר טוב יותר (אבל שמרתי את האותיות/הספרות המקוריות)

למעשה ישנה התייחסות עדינה ל-CSAM (כפי שצוין לעיל), אך גם רמז לכך שייתכן כי ל-iCloud יהיו יותר תכונות שיתוף בעתיד.

www.diffchecker.com

Diffchecker

Diffchecker ישווה טקסט כדי למצוא את ההבדל בין שני קבצי טקסט. פשוט הדבק את הקבצים שלך ולחץ על Find Difference! www.diffchecker.com
עדכון: למרות שנראה שהפסקה הזו למטה היא 'חדשה' בהבדל שלמעלה, היא לא. הוא מופיע פעמיים במונחים החדשים, אבל רק פעם אחת במונחים הישנים...

אתה מאשר כי אפל אינה אחראית או אחראית בשום צורה לכל תוכן שסופק על ידי אחרים ואין לה חובה לסנן תוכן כזה. עם זאת, אפל שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לקבוע אם התוכן מתאים ותואם להסכם זה, ורשאית לסנן, להעביר, לסרב, לשנות ו/או להסיר תוכן בכל עת, ללא הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, אם תוכן כזה נמצא כמפר הסכם זה או מעורר התנגדות אחרת.
נערך לאחרונה: 27 בספטמבר 2021
תגובות:dhtmlkitchen, schneeland, Nikkibee11 ו-2 אחרים פ

פואנטי

14 באפריל, 2011
  • 27 בספטמבר 2021
madisonjar אמר: זה זה שמדאיג אותי, מישהו יכול להסביר את זה ואם זה חדש?
זה לא חדש. זה קיים בהסכם הרישיון בפורמט הזה לפחות מאז ה-26 בדצמבר 2019:

חוקי - iCloud - אפל
תגובות:mw360
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון