אַחֵר

תאימות Dell WD15 USB-C Dock?

הקודם
  • 1
  • 2
  • 3
הַבָּא ראשון הקודם

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון ה

LeoP15

10 בדצמבר 2016
  • 10 בדצמבר 2016
היי חבר 'ה
אני כל כך שמח שמצאתי את השרשור הזה כי אני משתגע עם תחנת העגינה הזו של Dell...

כרגע זה המצב שלי:
Dell WD15 עם מטען 180w, Macbook 12 retina (2015), צג Dell U2715H

אין סיכוי שאוכל לקבל פלט וידאו.
המזח המחובר למקבוק עובד בכל דבר מלבד וידאו.
רכזת USB עובדת, טעינה עובדת, LAN עובד, המסך החיצוני אמנם מזוהה בהעדפות המערכת אבל לא מראה כלום. ניסיתי גם Dp וגם HDMI, ניסיתי כל שילוב אפשרי של רזולוציה/הרץ. ניסיתי לשנות פרופילי צבע הן בהעדפות ה-Mac והן בתפריט הצג של Dell. שום דבר.

מכיוון שאני מריץ את Windows 10 גם עם Bootcamp, ניסיתי עם Windows אבל אותה תוצאה. נכנסתי לאתר התמיכה של Dell כדי לראות אם יש עדכון קושחה כלשהו אבל כל מה שמצאתי זה 2 עדכוני מנהלי התקנים עבור LAN ושמע. התקינו אותם, עדיין שום דבר בצד הווידאו כמובן.

אם אני מחבר את הצג עם מתאם Apple AV Multiport דרך HDMI, הוא עובד בצורה מושלמת (2560x1440 @ 60hz) כל עוד המתאם מחובר גם לחשמל. אם אני מנתק את החשמל מהמתאם, מסך הצג יאבד גם וידאו.

מה אני תוהה: אני רואה על המחבר של כבל העגינה של WD15 (בצד המחשב) יש נורית קטנה שלדעתי היא אמורה להידלק ברגע שהיא מחוברת למחשב, אבל במקרה שלי היא לא. יכול להיות שזו בעיה של חשמל/טעינה?
כפי שאמרתי, הרציפים אמנם טוענים את ה-Mac אבל אני לא יכול לדעת כמה ואט כוח הוא נותן.

כל עזרה/הצעה תתקבל בברכה!

אהנדרמן

23 בפברואר 2013
  • 11 בדצמבר 2016
אני לא בטוח למה שלי (ואחרים) עובדים בעוד שלך לא.
הנה הדגם שיש לי, אתה יכול להשוות אותו לשלך.

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

בהגדרה שלי, הווידאו עובד גם מיציאת HDMI וגם מיציאת miniDP, אבל הם משקפים זה את זה בלבד.

הנורית הקטנה במחבר ה-USB-C אינה דולקת כשהוא מחובר ל-Macbook. הוא פועל כאשר הוא מחובר ל-XPS 15.

אני משתמש בסוללת קוקוס כדי לומר לי כמה וואט הוא נטען.

בהצלחה ה

LeoP15

10 בדצמבר 2016


  • 11 בדצמבר 2016
ahendarman אמר: אני לא בטוח למה שלי (ואחרים) עובדים בעוד שלך לא.
הנה הדגם שיש לי, אתה יכול להשוות אותו לשלך.

בהגדרה שלי, הווידאו עובד גם מיציאת HDMI וגם מיציאת miniDP, אבל הם משקפים זה את זה בלבד.

הנורית הקטנה במחבר ה-USB-C אינה דולקת כשהוא מחובר ל-Macbook. הוא פועל כאשר הוא מחובר ל-XPS 15.

אני משתמש בסוללת קוקוס כדי לומר לי כמה וואט הוא נטען.

בהצלחה לחץ להרחבה...

תודה רבה על תשובתך.

הדגם של ה-WD15 שלי זהה בדיוק לזה שמוצג בתמונה ששלחת...

כשעברתי באתר של Dell מצאתי את ההערה הזו:
הצג את פריט המדיה '> 684aa263f9.png
מה שכנראה מסביר שזה נורמלי שהלד לא נדלק.
עם זאת, אני עדיין מתקשה להבין מדוע איני יכול לקבל פלט וידאו.

האם יש דרך לבדוק את גרסת הקושחה ברציף? אם כן, האם אתה יכול להודיע ​​לי מה הגרסה שלך?
אני חושב שהפתרון היחיד שנותר לי הוא למצוא חבר עם מחברת תואמת Dell ולעבור על עדכון הביוס/קושחה/דרייבר (שלא זמין עבור מערכות שאינן של Dell) ואולי לנסות שוב לאחר מכן.

שוב תודה רבה על תמיכתך

אהנדרמן

23 בפברואר 2013
  • 11 בדצמבר 2016
אני חושב שגם קושחת המזח עודכנה יחד עם עדכון הקושחה / מנהל ההתקן של Dell הקשור לרציף הזה. אז למצוא מישהו שיעדכן את המזח שלך עם Dell זה רעיון טוב.

יש גם כמה הבדלים קטנים בין ההגדרות שלנו. המסך שלי הוא U2412M (1920x1200), אולי הרזולוציה שלו מוגבלת. אני גם משתמש מתאם פעיל של miniDP ל-DVI ,אולי זה משנה.

נ.ב. אם אתה במקרה בלוס אנג'לס (91301 zip), נוכל לנסות עם ה-XPS שלי

LogiLink

30 בדצמבר 2016
פּוֹלִין
  • 30 בדצמבר 2016
זה נכון, שאתה יכול להתקין מנהלי התקנים עבור WD-15, אבל רק עבור Windows, ורק במערכת הסביבה של Dell.
קניתי לאחרונה Macbook Pro Late 2016 חדש עם 2 יציאות USB-C.
כמו כן, קניתי את Dell WD-15
מידע טכני שניתן לכל הלקוחות באתר Dell, שכנע אותי לקנות עבורו את החומרה הזו 200 דולר

686b52ddbc.png

קודם כל, Dell WD-15 לעולם לא תטעין את ה-Mac שלך - ללא מנהלי התקנים, ללא טעינה, Dell שכחת לציין ? אוי לא !
שנית, אתה אף פעם לא מקבל 2 סביבות עבודה נפרדות על ידי חיבור של 2 מסכי FHD - הדבר היחיד שאתה יכול להשיג הוא שיקוף מסך, ללא מנהלי התקנים, ללא סביבות עבודה נפרדות, Dell שכחת לציין? אוי לא !

אז מה באמת קורה כשאתה מחבר 2 מסכים ל-WD-15?
שום דבר ! הצג היחיד של OS X System Spec של הצג האחד!


68761da93b.png

כיצד ייתכן ? יש 2 מסכים מחוברים?

7c904f2359.png

גם השיטה הזו לא עובדת:
https://github.com/KhaosT/tb3-enabler

אז אתה יכול להשתמש ב-WD-15 עם Macbook Pro 2016 החדש, אם לא אכפת לך משני צגים.
- USB3 עובד
- USB 2 עובד
- Gigabit LAN עובד
- יציאת השמע פועל

אהנדרמן

23 בפברואר 2013
  • 31 בדצמבר 2016
LogiLink אמרה: קודם כל, Dell WD-15 לעולם לא תטעין את ה-Mac שלך - ללא מנהלי התקנים, ללא טעינה, Dell שכחת לציין ? אוי לא !
שנית, אתה אף פעם לא מקבל 2 סביבות עבודה נפרדות על ידי חיבור של 2 מסכי FHD - הדבר היחיד שאתה יכול להשיג הוא שיקוף מסך, ללא מנהלי התקנים, ללא סביבות עבודה נפרדות, Dell שכחת לציין? אוי לא !

אז אתה יכול להשתמש ב-WD-15 עם Macbook Pro 2016 החדש, אם לא אכפת לך משני צגים.
- USB3 עובד
- USB 2 עובד
- Gigabit LAN עובד
- יציאת השמע פועל לחץ להרחבה...

ה-WD15 טוען את ה-Macbook, הוא חלק מתקן USB-C ואינו תלוי במנהל התוכנה.
רק שהנורית הקטנה במחברי ה-USB-C אינה דולקת כאשר היא מחוברת ל-Macbook בזמן שהיא עושה זאת כאשר היא מחוברת ל-Dell.

אני מסכים איתך לגבי חיבור שני מסכים. קיבלתי בדיוק את אותה התנהגות.

עדיין רציף שנראה טוב עם הרבה פונקציות עבודה שימושיות. אני משתמש בו כל יום.

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

LogiLink

30 בדצמבר 2016
פּוֹלִין
  • 31 בדצמבר 2016
ahendarman אמר: ה-WD15 טוען את ה-Macbook, הוא חלק מתקן USB-C ואינו תלוי במנהל התקן של תוכנה.
צפה בקובץ המצורף 681039 לחץ להרחבה...

ובכן, אתה צודק - בשיחה עם התמיכה הטכנית של Dell, הם ציינו שיש כמה בעיות בטעינת אף מכשיר של Dell, כך שייתכן שזה קשור ל-LED במחבר USB-C.

Screen%20Shot%202017-01-07%20at%205.29.46%20pm.png

אז עכשיו אנחנו צריכים לחכות למישהו שיוכל להכין דרייבר עבור OS X
נותרה שאלה אחת, מה לגבי המטען המקורי, אם הוא נותן את אותם ערכי מתח?
וכאשר אתה מחבר את המטען WD-15 ומטען אפל, מאיזה מכשיר Mac ייטען?

אהנדרמן

23 בפברואר 2013
  • 31 בדצמבר 2016
ה-WD15 טוען את ה-MacBook בערך באותו קצב כמו המטען של אפל (17.77W לעומת 18.20W).
ה-MBP שלך אמור להיטען בקצב גבוה יותר כפי שמוצג בצילום המסך שלך.
ל-MacBook שלי יש רק יציאה אחת, אז אני לא יכול לחבר את שניהם ר

רקטהאוס

6 ביולי 2013
  • 6 בינואר 2017
jpjk אמר: האם עשית משהו שונה? להתקין דרייברים חדשים וכו'? לחץ להרחבה...

היי סליחה על התגובה המאוחרת. לא, לא עשיתי שום דבר מיוחד רק חיברתי אותו לחשמל וזה עבד.

עריכה: קניתי אחד כזה עבור המשרד שלי אז יש לי את אותה ההגדרה והבית והמשרד ושניהם עבדו בסדר במשך כמה שבועות אבל עכשיו יציאות ה-USB של הבית שלי הפסיקו לעבוד... הטעינה והמוניטור עדיין עובדים בסדר אבל שום דבר אחר... לא בטוח אם זה באג עם סיירה אבל אני לא חושב שעדכנתי מאז.

לעוד מישהו יש בעיות עם יציאות ה-USB? חיברתי דיסק קשיח נייד והנורית בכונן הקשיח נדלקת אבל שום דבר לא עולה על המק. ממשק האודיו שלי לא עושה כלום בכלל... אין אורות או חיבור.
[doublepost=1483772482][/doublepost]ובכן בדקתי עכשיו את קצב הטעינה שלי ואת 8 וואט בלבד...? אני תוהה אם זה גורם לבעיה של נשירת יציאות ה-USB. האם זו יכולה להיות בעיית חשמל מהבית שלי? או WD15 פגום? אני אריץ בדיקה על wd15 של המשרד שלי ואראה איך זה הולך.

KvR

תוֹרֵם
11 בינואר 2017
אמסטרדם
  • 11 בינואר 2017
יש לי את אותה בעיה עם ה-MacBook 12 שלי ( 2015. ). במשרד יש לנו מספר WD15 ובמשך החיים שלי אני לא יכול להוציא שום סרטון. התצוגה מזוהה. אבל פשוט אין פלט. אני אפילו מתרשם שמצביע העכבר שלי נע לתוך הריק.. אני אבדוק שוב מחר. יכול להיות שזה משהו לגבי דגם 2015. זה אמור לתמוך ב-Displayport 1.2 דרך USB-C. ומתאמים אחרים עובדים מצוין.

LeoP15 אמר: היי חברים
Dell WD15 עם מטען 180w, Macbook 12 retina (2015), צג Dell U2715H
...
אין סיכוי שאוכל לקבל פלט וידאו.
המזח המחובר למקבוק עובד בכל דבר מלבד וידאו.
...
כל עזרה/הצעה תתקבל בברכה! לחץ להרחבה...

LogiLink

30 בדצמבר 2016
פּוֹלִין
  • 12 בינואר 2017
עם WD-15 הכל עובד, אבל אתה לא יכול קבל 2 סביבות עבודה נפרדות על ידי חיבור 2 מסכי FHD.

אתה צריך מנהלי התקנים, ו-Dell לא תומכת ב-apple OS. סוף הסיפור.

KvR

תוֹרֵם
11 בינואר 2017
אמסטרדם
  • 13 בינואר 2017
LogiLink אמר: עם WD-15 הכל עובד, אבל אתה לא יכול קבל 2 סביבות עבודה נפרדות על ידי חיבור 2 מסכי FHD.

אתה צריך מנהלי התקנים, ו-Dell לא תומכת ב-apple OS. סוף הסיפור. לחץ להרחבה...
עדיין יש הבדל בהתנהגות בין MacBook 2015 ו-2016 MacBook

LogiLink

30 בדצמבר 2016
פּוֹלִין
  • 14 בינואר 2017
ארכיטקטורת מעבד שונה?

אטוסן

16 בינואר 2017
  • 16 בינואר 2017
rockethouse אמר: עריכה: קניתי אחד נוסף כזה עבור המשרד שלי אז יש לי את אותה ההגדרה והבית והמשרד ושניהם עבדו בסדר במשך כמה שבועות אבל עכשיו יציאות ה-USB של הבית שלי הפסיקו לעבוד... טעינה וצג עדיין עובד בסדר אבל שום דבר אחר... לא בטוח אם זה באג עם סיירה אבל אני לא חושב שעדכנתי מאז. לחץ להרחבה...

יש לי את אותה בעיה בדיוק. WD15 עבד עם ה-MB שלי עד לשבוע שעבר, כאשר יציאות ה-USB וה-NIC הפסיקו לעבוד. לא השתמשתי בעבר בצג חיצוני אז אני לא יודע אם זה עבד, אבל היום חיברתי מסך VGA וזה עובד.

יש לי את OSX10.12.2 העדכני ביותר, אין עדכונים זמינים. אין לי Dell לעדכן את הקושחה ב-WD15-dock. זה כנראה השלב הבא בפתרון הבעיות.

לְסַכֵּם:
יציאות USB: לא עובד
יציאת NIC: לא עובד
יציאת אוזניות: לא עובד
יציאת VGA: עובד
DP/HDMI/Line-out: לא נבדק
טעינה MB: עובד

מידע נוסף:
בדקתי כעת תחנת עגינה נוספת של WD15 ב-MB שלי, אותה תוצאה. רציף זה שימש משתמש מק אחר עם MBP-touchbar ועבד יום אחד כדי להפסיק לעבוד למחרת (2017-01-19 -- 2017-01-20). לא הוחלו עדכוני אפל מיום אחד למחרת. ל-MBP-Touchbar יש OSX10.12.2.

פִּתָרוֹן:
עכשיו מצאתי פתרון! הפעל מחדש את ה-Mac במצב בטוח (אתחל מחדש והחזק את SHIFT לחוץ). אתחל שוב למצב רגיל וה-WD15 עובד!

אני אמשיך בפתרון הבעיות כדי לראות אם המזגן נתקע שוב, ואם עדכון הקושחה מפסיק את ההתנהגות השגויה. נערך לאחרונה: 20 בינואר 2017

KvR

תוֹרֵם
11 בינואר 2017
אמסטרדם
  • 12 בפברואר 2017
KvR אמר: יש לי את אותה בעיה עם ה-MacBook 12 שלי ( 2015. ). במשרד יש לנו מספר WD15 ובמשך החיים שלי אני לא יכול להוציא שום סרטון. התצוגה מזוהה. אבל פשוט אין פלט. אני אפילו מתרשם שמצביע העכבר שלי נע לתוך הריק.. אני אבדוק שוב מחר. יכול להיות שזה משהו לגבי דגם 2015. זה אמור לתמוך ב-Displayport 1.2 דרך USB-C. ומתאמים אחרים עובדים מצוין. לחץ להרחבה...
באמצעות מחשב נייד של Dell עמיתים עדכנתי את ה-WD15 לקושחה העדכנית ביותר ועכשיו הוא עובד עם ה-MacBook 2015 שלי. מסך אחד, אבל זה ה-MacBook לא ה-WD15. ו

פלקיינטור

13 בפברואר 2017
  • 13 בפברואר 2017
jpjk אמר: אני חייב רק גרסה ישנה או משהו כזה - התצוגה היא הדבר היחיד שעובד טוב. זה גם משקף או מתרחב.

עשית משהו שונה? להתקין דרייברים חדשים וכו'? לחץ להרחבה...

אז יש לי MacBook Pro חדש לגמרי (בן כמה שבועות) בגודל 15 אינץ' עם סרגל מגע ואני משתמש בגרסת תחנת העגינה של Dell USB-C בגרסת 130 וואט ובצגים כפולים של Dell P2317H. הנה פירוט של איך הדברים עובדים (גם זו מכונת העבודה שלי אז כל זה נעשה בעבודה ולא בסביבה ביתית):

1. ה-ethernet, ה-USB, הטעינה וה-HDMI כולם עובדים בסדר גמור.
2. ה-Displayport עובד אבל עושה רק שיקוף. זו מגבלה של אפל מכיוון שהם שיחקו עם Displayport/MacOS כדי למנוע ממנו לעבוד אם לא Thunderbolt. זו גם אותה סיבה שאני לא יכול לשרשר שני צגי Displayport 1.2 ביחד.

אני גם משתמש במתאם USB-C של Dell שיש לו Ethernet, USB 3, VGA ו-HDMI. הדבר הזה עובד נהדר גם כן והוא מאוד קומפקטי.

אני גם רוצה להוסיף החל מביצוע העדכון בשבוע שעבר עבור macOS Sierra, הוא שבר את ה-ethernet ברציף (אני משתמש במתאם שהוזכר למעלה במקום זאת) ויש לי גם בעיות עם הרציף באופן כללי לשמור על החיבור שלו דרך USB -C למכונה שלי. הדונגל עדיין עובד בסדר ועברתי להשתמש ב-Ethernet על זה במקום זאת. ברגע שייצא עדכון חדש אני אראה אם ​​זה מתקן לי דברים. ג

camcancook

13 בפברואר 2017
  • 13 בפברואר 2017
LogiLink אמר: אז אתה יכול להשתמש ב-WD-15 עם Macbook Pro 2016 החדש, אם לא אכפת לך משני צגים.
- USB3 עובד
- USB 2 עובד
- Gigabit LAN עובד
- יציאת השמע פועל לחץ להרחבה...

יש לי את ה-Macbook pro 2016 ואת ה-Dell WD-15.
אני לא מצליח לשמוע אודיו דרך תחנת העגינה. האם תוכל לספק הדרכה כלשהי?

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
עדכנתי את הקושחה של ה-WD-15 ל-1.0.0.8 שיצא ב-2016/12/20.
השמע עובד מצוין דרך תחנת העגינה כאשר יש לי את Dell XPS שלי מחובר דרך יציאת Thunderbolt, אז אולי זו הגדרה ב-Mac שלי? ו

פלקיינטור

13 בפברואר 2017
  • 13 בפברואר 2017
camcancook אמר: יש לי את ה-Macbook pro 2016 ואת ה-Dell WD-15.
אני לא מצליח לשמוע אודיו דרך תחנת העגינה. האם תוכל לספק הדרכה כלשהי?

***עדכון***

אז בדקתי הבוקר בעבודה את אוזניות אפל שמחוברות לתחנת העגינה דרך היציאה בחזית. אני מנגן אודיו בסדר גמור דרך המזח. יש עדכון חדש יותר ל-Dock שיצא בשבוע שעבר שעשוי לעזור. כמו כן, כאשר מחוברים לתחנת העגינה עם אוזניות מחוברות לחצו על סמל הסאונד בסרגל בחלק העליון של המסך והקפידו לבחור ב-Realtek USB2.0 Audio. ברגע שעשיתי את הצליל הזה התחיל להתנגן. אני הולך לחזור עכשיו לאוזניות ה-Bluetooth שלי. מקווה שזה עוזר.

צפה בקובץ המצורף 688452
עדכנתי את הקושחה של ה-WD-15 ל-1.0.0.8 שיצא ב-2016/12/20.
השמע עובד מצוין דרך תחנת העגינה כאשר יש לי את Dell XPS שלי מחובר דרך יציאת Thunderbolt, אז אולי זו הגדרה ב-Mac שלי? לחץ להרחבה...

אני מצטער אבל אני לא יכול. אני משתמש באוזניות Bluetooth עם ה-Mac שלי עבור האודיו שלי אז לא ניסיתי דרך תחנת העגינה. אם יש לי הזדמנות אני אנסה את זה מחר ואראה אם ​​זה עובד. יש גם מתאם HDMI של Dell שאני משתמש בו עבור HDMI אז יש לי מסכים כפולים. עדיין מאוכזב שאני לא יכול להשתמש ב-DisplayPort. נערך לאחרונה: 14 בפברואר 2017 ב

מעורסל

6 בינואר 2012
  • 17 בפברואר 2017
פשוט זורק את זה לשם:
סיירה 10.12.3
MacBook Pro (13 אינץ', 2016, שתי יציאות Thunderbolt 3)
Nixeus Display Port תצוגה בלבד: NX-VUE27D

USB ו-Ethernet עבדו ישירות מהקופסה.
המחשב הנייד נטען ומופעל לחלוטין מ-USB-C ברגע שהסוללה מלאה.
לא בדקתי אודיו.
כדי לגרום לתצוגה לעשות כל דבר אחר מלבד 1280x720 נדרש יצירת פרופיל SwitchResX מותאם אישית @ 40hz. (מריץ את הרזולוציה המקורית של 2560x1440)

בסך הכל אני מרוצה. ו

פלקיינטור

13 בפברואר 2017
  • 17 בפברואר 2017
bakermd אמר: פשוט זורק את זה לשם:
סיירה 10.12.3
MacBook Pro (13 אינץ', 2016, שתי יציאות Thunderbolt 3)
Nixeus Display Port תצוגה בלבד: NX-VUE27D

USB ו-Ethernet עבדו ישירות מהקופסה.
המחשב הנייד נטען ומופעל לחלוטין מ-USB-C ברגע שהסוללה מלאה.
לא בדקתי אודיו.
כדי לגרום לתצוגה לעשות כל דבר אחר מלבד 1280x720 נדרש יצירת פרופיל SwitchResX מותאם אישית @ 40hz. (מריץ את הרזולוציה המקורית של 2560x1440)

בסך הכל אני מרוצה. לחץ להרחבה...

HDMI עובד ללא בעיה אבל בסופו של דבר נתקלתי בבעיות Ethernet. בעת הפעלת כלי עזר לרשת הייתי מקבל שגיאות שליחה שנגרמו על ידי הצפת מכשירים. עברתי למתאם ברעם 3 עד 2 ואז ברעם 2 ל-Ethernet והשגיאות הללו נעלמו. אפילו ניסיתי תחנת עגינה מסוג USB C אחרת ויציאה אחרת באותה לוחית קיר. לא בטוח אם זה עניין של אפל או עניין של Dell. אולי יותר מדי נתונים נשלחים דרך ה-Dock אבל Gigabit צריך להיות Gigabit. נ

נרדו12

20 באוקטובר 2011
  • 24 בפברואר 2017
MacBook Pro 2016, 13, Touch Bar,
סיירה 10.12.3
תוכנת DisplayLink מותקנת עבור Mac
לא בטוח לגבי הקושחה של ה-WD15

DP עובד, טעינה עובדת

עם זאת Ethernet ו-USB לא עובדים בכלל, ניסיתי מספר התקני USB ורשת שעובדת על מחשבים ניידים אחרים, פשוט לא עובדת.

מישהו ראה את זה בעבר? הטעינה וה-DP (אני מניח שאלו תכונות מעבר?) עובדים אבל ה-USB וה-Ethernet מתים לגמרי, אין לי את ה-XPS שלי בשלב זה ואני לא יכול לעדכן את הקושחה, אבל אני חושב שזו יכולה להיות בעיה עם החומרה של המזח אם רכיבי USB אינם מוצגים כלל. ו

פלקיינטור

13 בפברואר 2017
  • 24 בפברואר 2017
nardow12 אמר: MacBook Pro 2016, 13, Touch Bar,
סיירה 10.12.3
תוכנת DisplayLink מותקנת עבור Mac
לא בטוח לגבי הקושחה של ה-WD15

DP עובד, טעינה עובדת

עם זאת Ethernet ו-USB לא עובדים בכלל, ניסיתי מספר התקני USB ורשת שעובדת על מחשבים ניידים אחרים, פשוט לא עובדת.

מישהו ראה את זה בעבר? הטעינה וה-DP (אני מניח שאלו תכונות מעבר?) עובדים אבל ה-USB וה-Ethernet מתים לגמרי, אין לי את ה-XPS שלי בשלב זה ואני לא יכול לעדכן את הקושחה, אבל אני חושב שזו יכולה להיות בעיה עם החומרה של המזח אם רכיבי USB אינם מוצגים כלל. לחץ להרחבה...


ההודעה שלי ממש למעלה מזכירה את זה. ה-Ethernet עבורי המשיכו לקבל שגיאות שליחה ויציאת התצוגה עשתה רק שיקוף אז השתמשתי ב-HDMI במקום זאת. עבור Ethernet אני משתמש במתאמי אפל ו-USB אכן עובד בשבילי. נ

נרדו12

20 באוקטובר 2011
  • 24 בפברואר 2017
Flakeinator אמר: ההודעה שלי ממש למעלה מזכירה את זה. ה-Ethernet עבורי המשיכו לקבל שגיאות שליחה ויציאת התצוגה עשתה רק שיקוף אז השתמשתי ב-HDMI במקום זאת. עבור Ethernet אני משתמש במתאמי אפל ו-USB אכן עובד בשבילי. לחץ להרחבה...

DP עובד בשבילי, אבל יציאות ה-USB וה-Ethernet אינן קיימות ב-Macbook שלי, אז אני חושב שאנחנו מתמודדים עם בעיות שונות לגמרי כאן, אבל לעזאזל העניין הזה של WD15 ו-MacOS מעצבן

jolsonz

14 באפריל, 2017
שיאמן
  • 14 באפריל, 2017
camcancook אמר: יש לי את ה-Macbook pro 2016 ואת ה-Dell WD-15.
אני לא מצליח לשמוע אודיו דרך תחנת העגינה. האם תוכל לספק הדרכה כלשהי?

צפה בקובץ המצורף 688452
עדכנתי את הקושחה של ה-WD-15 ל-1.0.0.8 שיצא ב-2016/12/20.
השמע עובד מצוין דרך תחנת העגינה כאשר יש לי את Dell XPS שלי מחובר דרך יציאת Thunderbolt, אז אולי זו הגדרה ב-Mac שלי? לחץ להרחבה...

אותו דבר עם הצרות שלך, WD15 עובד היטב על Dell XPS 13 9360 אבל יציאת האודיו לא עובדת על mbp 2016 13 אינץ', פתרת את זה? אם יש לך בבקשה תן לי יד. V

va1984

27 בינואר 2011
  • 29 באפריל, 2017
drkrab אמר: באמצעות תחנת העגינה WD15 עם DP, אני יכול להגיע רק ל-720 אנכי על תצוגת הקולנוע שלי של Apple בגודל 27 אינץ' (1/2 רזולוציה מקורית). לחץ להרחבה...


האם זה עדיין נכון לאחר עדכוני הקושחה האחרונים עבור ה-WD15? אני שוקל את אותה משולבת (12' MacBook -- Dell WD15 -- ACD 27).
נכון לעכשיו, יש לי 2016 MBP ו-Apple Thunderbolt Display אבל מסיבות שונות אני רוצה לשדרג לאחור את שניהם... הקודם
  • 1
  • 2
  • 3
הַבָּא ראשון הקודם

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון