skimcpip
פוסטר מקורי- 28 באוגוסט 2013
- 15 בספטמבר 2018
ob81
- 11 ביוני, 2007
- וירג'יניה ביץ'
- 15 בספטמבר 2018
skimcpip
פוסטר מקורי- 28 באוגוסט 2013
- 15 בספטמבר 2018
mk313
- 6 בפברואר 2012
- 15 בספטמבר 2018
שאר הגדלים יעבדו אבל הם בולטים מעט
skimcpip
פוסטר מקורי- 28 באוגוסט 2013
- 15 בספטמבר 2018
mk313 אמר: הם יעבדו אבל אני חושב שהם יבלטו קצת. לפי הבנתי, רצועות ה-38 מ'מ יתאימו לשעון ה-40 מ'מ וה-42s יתאימו ל-44s.
שאר הגדלים יעבדו אבל הם בולטים מעט
בסדר. תודה. כנראה שרק אז יקבל את ה-44
ג'וליאן
- 30 ביוני 2007
- אטלנטה
- 15 בספטמבר 2018
mk313 אמר: הם יעבדו אבל אני חושב שהם יבלטו קצת....אתה חושב????
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> M
mk313
- 6 בפברואר 2012
- 15 בספטמבר 2018
ג'וליאן
- 30 ביוני 2007
- אטלנטה
- 15 בספטמבר 2018
38 מ'מ ו-S4 40 מ'מ הם בדיוק אותו רוחב המארז (היכן שהלהקה נכנסת) ולהשתמש באותן להקות.
42 מ'מ ו-S4 44 מ'מ הם בדיוק אותו רוחב המארז (היכן שהלהקה נכנסת) ולהשתמש באותן להקות.
ערוך כדי לעזור jbizzybeetle תגובות:praterkeith, Tapiture, jaymc ואדם אחד נוסף M
mk313
- 6 בפברואר 2012
- 15 בספטמבר 2018
ג'וליאן אמר: זה פשוט.
38 מ'מ ו-S4 40 מ'מ הם בדיוק אותו רוחב המארז ומשתמשים באותן פסים.
42 מ'מ ו-S4 44 מ'מ הם בדיוק אותו רוחב המארז ומשתמשים באותן פסים.
בְּדִיוּק. השאלה המקורית הייתה האם רצועת 42 מ'מ תעבוד בשעון 40 מ'מ.
ג'וליאן
- 30 ביוני 2007
- אטלנטה
- 15 בספטמבר 2018
mk313 אמר: בדיוק. השאלה המקורית הייתה האם רצועת 42 מ'מ תעבוד בשעון 40 מ'מ.תבין וזה בדיוק כמו לשאול: האם ה-42 מ'מ יעבוד על שעון ה-38 מ'מ או האם רצועת ה-44 מ'מ תעבוד על שעון ה-40 מ'מ.
כמובן שאפל אשמה בעיקר והייתה יכולה בקלות למנוע את רוב הבלבול על ידי המעשה הפשוט הזה. כמה זה פשוט ואינפורמטיבי?
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
לניוולנטין
- 25 באפריל, 2011
- 15 בספטמבר 2018
mk313 אמר: השאלה המקורית הייתה האם רצועת 42 מ'מ תעבוד בשעון 40 מ'מ.כן, זה יעבוד שכן הרצועה תתאים ותנעל במקומה כראוי, אבל מכיוון שרצועת ה-42 מ'מ מיועדת לשעון הגוף הרחב יותר, הקצוות של הזיזים ייחרטו החוצה משני צידי השעון. זה כנראה ייראה די מטופש לרוב האנשים, אבל אולי לחלקם לא יהיה אכפת. זה תלוי בכל אחד ואחת מאיתנו אם נוכל להתמודד נפשית עם ההצפה. תגובות:Sword86 ו-mk313 M
mk313
- 6 בפברואר 2012
- 15 בספטמבר 2018
ג'וליאן אמר: תבין וזה בדיוק כמו לשאול: האם ה-42 מ'מ יעבוד על שעון ה-38 מ'מ או האם רצועת ה-44 מ'מ תעבוד על שעון ה-40 מ'מ.
כמובן שאפל אשמה בעיקר והייתה יכולה בקלות למנוע את רוב הבלבול על ידי המעשה הפשוט הזה. כמה זה פשוט ואינפורמטיבי?
צפה בקובץ המצורף 782056
אני מניח שאני לא מבין את ההודעה המקורית שלך שאומר 'אתה חושב ככה????' כשאמרתי זאת במקור בשרשור. זה נשמע כאילו אתה לא מסכים עם מה שאמרתי. M
mk313
- 6 בפברואר 2012
- 15 בספטמבר 2018
Lennyvalentin אמר: כן, זה יעבוד שכן הרצועה תתאים ותנעל במקומה כראוי, אבל מכיוון שרצועת ה-42 מ'מ מיועדת לשעון הגוף הרחב יותר, הקצוות של הזיזים ייחרטו החוצה משני צידי השעון. זה כנראה ייראה די מטופש לרוב האנשים, אבל אולי לחלקם לא יהיה אכפת. זה תלוי בכל אחד ואחד מאיתנו אם נוכל להתמודד נפשית עם ההצפה. תגובות:לניוולנטיןmacduke
- 27 ביוני 2007
- מרכז ארה'ב
למה אנשים כל הזמן אומרים שזה לא מתאים? אפל אמרה שהם יתאימו בצורה מושלמת, סוף הסיפור.
- 15 בספטמבר 2018
ג'וליאן
- 30 ביוני 2007
- אטלנטה
- 15 בספטמבר 2018
mk313 אמר: אני מניח שאני לא מבין את ההודעה המקורית שלך שאומר 'אתה חושב ככה????' כשאמרתי זאת במקור בשרשור. זה נשמע כאילו אתה לא מסכים עם מה שאמרתי.מה שאמרתי הוא שזה לא אתה חושב כך אבל אתה יכול לדעת זאת (חיזוק). תגובות:Sword86 ו-mk313 Mmk313
- 6 בפברואר 2012
- 15 בספטמבר 2018
ג'וליאן אמר: מה שאמרתי זה שזה לא אתה חושב כך אבל אתה יכול לדעת זאת (חיזוק). זו הסיבה שפרסמתי את התמונה שמראה שהגדלים של הרצועות ורוחב המארז היו זהים, רק שמות הלהקות השתנו.
ברור! זה הגיוני. יjbizzybeetle
ל
- 9 במרץ 2015
- 15 בספטמבר 2018
ג'וליאן אמר: זה פשוט.
38 מ'מ ו-S4 40 מ'מ הם בדיוק אותו רוחב המארז ומשתמשים באותן פסים.
42 מ'מ ו-S4 44 מ'מ הם בדיוק אותו רוחב המארז ומשתמשים באותן פסים.
לא, הרוחב אינו זהה, למרות שהעיצוב כנראה יתאים להקות ישנות יותר.
קרא את המפרט של S3 לעומת S4. S4 רחב יותר באופן פרופורציונלי.ג'וליאן
- 30 ביוני 2007
- אטלנטה
- 16 בספטמבר 2018
jbizzybeetle אמר: לא, הרוחב אינו זהה, למרות שהעיצוב כנראה יתאים להקות ישנות יותר.אני מבין היטב שהמארז OVERALL רחב יותר (1.6 מ'מ עבור ה-42 לעומת 44) ולא לזה התכוונתי. השרשור הזה הוא על הרצועות והמארזים הם באותו רוחב שבו הרצועות מוכנסות. חשבתי שזה יהיה ברור לאור השרשור והתמונה שפרסמתי (עם חץ). אני אערוך את ההודעה שלי כדי לעזור לך להבין טוב יותר. נערך לאחרונה: 16 בספטמבר 2018
קרא את המפרט של S3 לעומת S4. S4 רחב יותר באופן פרופורציונלי.TScottTX
- 14 בספטמבר 2016
- DFW TX
- 16 בספטמבר 2018
jbizzybeetle אמר: לא, הרוחב אינו זהה, למרות שהעיצוב כנראה יתאים להקות ישנות יותר.
קרא את המפרט של S3 לעומת S4. S4 רחב יותר באופן פרופורציונלי.
כן, גדלי המארז שונים אבל, הערוץ של הלהקה מוקם מחדש (על העיקול של המארז) כך שהוא יהיה באורך זהה לסדרה הקודמת והלהקה מתאימה כמו שצריך.
רשום פופולרי