פורומים

מה עושה אפל עם מוצרים שהוחזרו בתקופת החזרה של 14 יום?

אוגוסטיה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
17 בפברואר 2012
  • 7 בדצמבר 2017
היי חבר 'ה,

יש לי שאלה, אנשים שמחזירים את מכשירי אפל שלהם בתוך תקופת ההחזרה של 14 יום, מה אפל עושה עם המוצרים האלה? יכולים להיות אנשים שלצורך שימוש בחינם במוצר אפל למשך 14 יום יכולים גם לקנות אותו ואז להחזיר אותו תמורת החזר מלא, אם כולם יתחילו לעשות זאת אפל תישאר נערמת עם מוצרים פתוחים ומשומשים. מה עושה אפל עם מכשירים כאלה? ד

דינגסטר101

1 ביוני 2015


  • 7 בדצמבר 2017
למכור כפריטים משופצים
תגובות:mattshup, Oldmanmac, kazmac ו-2 אחרים

אוגוסטיה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
17 בפברואר 2012
  • 7 בדצמבר 2017
וואו ! הלוואי ואוכל פשוט להמשיך לקנות מוצרי אפל להשתמש בו בחינם למשך 14 יום ולהחזיר אותו בחזרה לקבלת החזר מלא! ואני יכול להמשיך לעשות את זה! מי צריך לקנות במקרה כזה! חחח ! ד

darkarn

ל
8 באפריל, 2017
סינגפור
  • 7 בדצמבר 2017
אוגוסטיה אמרה: וואו! הלוואי ואוכל פשוט להמשיך לקנות מוצרי אפל להשתמש בו בחינם למשך 14 יום ולהחזיר אותו בחזרה לקבלת החזר מלא! ואני יכול להמשיך לעשות את זה! מי צריך לקנות במקרה כזה! חחח !

יש להם תיעוד של ההחזרים שלך, אני לא ממליץ לעשות זאת כתוצאה מכך. אל תתפלא אם יעצרו אותך יום אחד חחח
תגובות:leebroath, Newtons Apple, max2 ואדם אחד נוסף

אוגוסטיה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
17 בפברואר 2012
  • 7 בדצמבר 2017
darkarn אמר: יש להם תיעוד של ההחזרים שלך, אני לא ממליץ לעשות זאת כתוצאה מכך. אל תתפלא אם יעצרו אותך יום אחד חחח

אז אתה אומר שחבר'ה של Apple Store מאפשרים החזרה רק לזמנים מסוימים ולא מעבר לזה?

ריצ'רד8655

11 באפריל, 2009
שיקגו
  • 7 בדצמבר 2017
אני חושב שהנקודה היא שאפל כנראה מציינת מי עלול לנצל לרעה את מדיניות ההחזרה שלהם, כמו גם אמזון. לדעתי, אנשים שמחזירים מוצרים שוב ושוב בגלל בעיות לא משמעותיות רק מחמירים את זה עבור כל השאר עם סיבות לגיטימיות. כולנו עשויים לראות את מדיניות ההחזרה מופחתת או מוגבלת עוד יותר כתוצאה מכך.
תגובות:xxray, leebroath, 12vElectronics ו-5 אחרים פ

pika2000

מוּשׁהֶה
22 ביוני, 2007
  • 7 בדצמבר 2017
אוגוסטיה אמרה: וואו! הלוואי ואוכל פשוט להמשיך לקנות מוצרי אפל להשתמש בו בחינם למשך 14 יום ולהחזיר אותו בחזרה לקבלת החזר מלא! ואני יכול להמשיך לעשות את זה! מי צריך לקנות במקרה כזה! חחח !
בתיאוריה, כן, אתה יכול לעשות את זה. אבל האם באמת יהיה לך זמן לחזור אחורה לקנות ולהחזיר מוצר כל 14 יום? זה לא כולל את הזמן שהושקע בשחזור נתונים כלשהם במכשיר. העובדה שלא הרבה אנשים 'משתמשים לרעה' במדיניות זו היא שבאופן כללי, אנשים מוצאים דברים טובים יותר לעשות מאשר לעשות זאת. אפילו תלמידים שבורים ויש להם הרבה זמן לא טורחים לעשות את זה.
תגובות:קייפ דייב

אוגוסטיה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
17 בפברואר 2012
  • 7 בדצמבר 2017
pika2000 אמר: בתיאוריה, כן, אתה יכול לעשות את זה. אבל האם באמת יהיה לך זמן לחזור אחורה לקנות ולהחזיר מוצר כל 14 יום? זה לא כולל את הזמן שהושקע בשחזור נתונים כלשהם במכשיר. העובדה שלא הרבה אנשים 'משתמשים לרעה' במדיניות זו היא שבאופן כללי, אנשים מוצאים דברים טובים יותר לעשות מאשר לעשות זאת. אפילו תלמידים שבורים ויש להם הרבה זמן לא טורחים לעשות את זה.

יש הרבה מדינות בעולם שבהן אפל פועלת שאין להן מדיניות החזרה של 14 יום ברגע שהמוצר נמכר הוא נמכר לנצח מישהו מאותה מדינה נוחת בארה'ב או באירופה, הוא הולך לנצח את כדור חייו תגובות:smirking, Newtons Apple, bambooshots ו-2 אחרים

ספינת כוכבים 67

מוּשׁהֶה
28 באוקטובר 2017
ה
  • 7 בדצמבר 2017
Dingster101 אמר: למכור כפריטים משופצים

אפילו לא קרוב להיות אמיתי. נ

NukeDuke

6 באפריל, 2017
  • 7 בדצמבר 2017
Starship67 אמר: אפילו לא קרוב להיות אמיתי.


אז מהי התשובה הנכונה אם כך? הם לא יכולים למכור אותו מחדש כחדש....
תגובות:macfacts

ריצ'רד8655

11 באפריל, 2009
שיקגו
  • 7 בדצמבר 2017
NukeDuke אמר: אז אני לא חושב שאפל באמת אכפת אם אתה קונה ומחזיר את הפריטים שלך.

ברור שאכפת להם. חברות לא מרוויחות כסף על החזרות שצריכות לעבור את תהליך השיפוץ. זה תקורה נוספת במונחים של עיבוד טכני וניהול. זו אותה סיבה שבגללה אמזון משעה מתעללים בהחזרות סדרתיות.
תגובות:יריות במבוק

ספינת כוכבים 67

מוּשׁהֶה
28 באוקטובר 2017
ה
  • 7 בדצמבר 2017
NukeDuke אמר: אז מה היא התשובה הנכונה? הם לא יכולים למכור אותו מחדש כחדש....

שולחים אותם למפעל. איפה שהם נבדקים לבעיה ואז מפורקים. לאחר מכן משתמשים בחלקים שמישים לייצור מחדש של טלפונים. הם לא פשוט מסתובבים ומוכרים שוב החזרות כטלפונים משופצים משופצים.
תגובות:Krevnik ו-XT550

XT550

30 בספטמבר 2014
  • 7 בדצמבר 2017
אוגוסטיה אמרה: יש הרבה מדינות בעולם שבהן אפל פועלת שאין להן מדיניות החזרה של 14 יום ברגע שהמוצר נמכר הוא נמכר לנצח מישהו מאותה מדינה נוחת בארה'ב או באירופה הוא הולך לקבל כדור של חייו תגובות:SDColorado ו-Earth45

קל-037

7 באפריל, 2015
תלוי ביום, אבל בדרך כלל אני חי בכל מקום.
  • 8 בדצמבר 2017
הפופ שלי היה שוטר שעבד באגף ההונאה, הוא לא הביא עבודה הביתה, אבל קיבלתי קורס מזורז באכיפת חוק והייתי שם להרבה מעצרים מהנים. למרות שזה רעיון טוב לכאורה, אני ממליץ בחום להתנגד לו. זו עבירה פלילית לבצע כל סוג של הונאה, כמו שאחרים אמרו שאפל שומרת תיעוד של החזרות ורוב החברות האחרות עושות גם עכשיו. אתה כנראה סתם צוחק, אבל אפילו בכל זאת, הייתי נזהר בהחזרת מוצרים שאינם פגומים או שאין להם סיבה אמיתית להחזרה.
תגובות:כדור הארץ45

שפי דייב

5 בפברואר 2007
פלורידה השמשית, על חוף המפרץ בהומוססה פלורידה
  • 8 בדצמבר 2017
Starship67 אמר: הם נשלחים למפעל. איפה שהם נבדקים לבעיה ואז מפורקים. לאחר מכן משתמשים בחלקים שמישים לייצור מחדש של טלפונים. הם לא פשוט מסתובבים ומוכרים שוב החזרות כטלפונים משופצים משופצים.
סוס פאקי!

ספינת כוכבים 67

מוּשׁהֶה
28 באוקטובר 2017
ה
  • 8 בדצמבר 2017
שפי דייב אמר: סוס פאקי!

ובכן אתה מאמין במה שאתה אוהב. התגובה שלך משכנעת ככל שתראה לך.
אפל הוכיחה שאתה טועה וקבעה זאת בהערות מרכזיות. עשה מחקר קטן ותחנך את עצמך.

קרבניק

8 בספטמבר 2003
  • 8 בדצמבר 2017
שפי דייב אמר: סוס פאקי!
Starship67 אמר: ובכן, אתה מאמין במה שאתה אוהב. התגובה שלך משכנעת ככל שתראה לך.
אפל הוכיחה שאתה טועה וקבעה זאת בהערות מרכזיות. עשה מחקר קטן ותחנך את עצמך.

מוסכם. התהליך של דברים מהסוג הזה גם די מוכר למי שבמקרה מכיר כמה מטכניקות התיקון שעובדות עבור חברות כמו אפל, נינטנדו, סוני, אמזון וכו'.

לפחות בחברה שאני מכיר, מרכז תיקונים לאזור קיבל את ההחזרים. אם זה היה נראה כאילו זה החזרת חרטה, אז זה עדיין היה עובר מבחני אישור שיפוץ/תיקון. אם זה יעבור, אז זה יימכר מחדש כשיפוץ או ישמש להחלפות. כל דבר שהיה למעשה פגום פורק, החלקים נבדקו, ולאחר מכן הוכנס למלאי לשימוש לתיקונים או עבודות שיפוצים/ייצור מחדש. מינוס החלק/ים הפגומים, ובדרך כלל הסוללה. בדרך כלל, המפעל לא מקבל את ההחזרים, אלא רק מרכז התיקונים לאזור זה.

באופן כללי, עדיף מבחינת עלות שמרכזי התיקונים יעשו את העבודה. אין צורך לשלוח לשני הכיוונים מעבר לאוקיינוס ​​כדי להיפרד או להיבדק, ואם תחלק החזרה באזור שבו התרחשה המכירה, זה אומר שצריך לשלוח פחות חלקים גולמיים מהמפעל לאזור זה.
תגובות:BoneHead001 ו-Earth45

כדור הארץ45

מוּשׁהֶה
29 בנובמבר 2017
  • 8 בדצמבר 2017
darkarn אמר: כמו מה שאמרו השאר, אם הם יודעים שהמשכת לחזור (בסופו של דבר לזהות את הפנים שלך אם יש רק אפל סטור אחת באזור שלך חחחחחחחחח), הם עשויים לחשוב שאתה רוצה לעשות שימוש לרעה במערכת ובכך לעצור את זה על ידי או לא לקבל עוד החזרות או גרוע מכך, למנוע אותך מחנות אפל.

למעשה יש להם את השם שלך בתור הרוכש. ד

darkarn

ל
8 באפריל, 2017
סינגפור
  • 8 בדצמבר 2017
Earth45 אמר: למעשה יש להם את השם שלך בתור הרוכש.

כן, וגם זה! הזכרתי את הפנים שכן ניתן להתגבר על זה בקלות גם אם כי; אינך נדרש לספק תעודה מזהה עם תמונה עבור רכישות/החזרות, אלא אם כן אתה משתמש בהנחות אקדמיות
  • 1
  • 2
  • 3
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון