אַחֵר

מכבה את Apple Pencil?

IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 18 בנובמבר 2015
זה מעניין. לאחר ששייכת עיפרון לאייפד פרו, הסוללה פשוט תתרוקן מהעיפרון, גם אם אינך משתמש בעיפרון! הדרך היחידה לכבות את העיפרון היא לכבות את בלוטות' באייפד פרו. הבעיה עם זה היא שכאשר אתה מכבה את ה-Bluetooth, זה למעשה מסיר את Apple Pencil מהאייפד וזו הסיבה שהעיפרון עובר 'לשינה'.

זה אומר שכאשר אתה מפעיל שוב בלוטות', אתה למעשה צריך לחבר את העיפרון ליציאת Lightning ב-iPad Pro כדי לגרום לו לאתחל מחדש את הצימוד הקיים, וזה קצת מטרד.

קצת מוזר, אלא אם כן אני מפספס משהו.
תגובות:dysamoria, subjonas, AleXXXa ואדם אחד נוסף

hovscorpion12

12 בספטמבר 2011


שימושים
  • 18 בנובמבר 2015
אני לא חושב שהסוללה של העיפרון של אפל תתרוקן באותה מידה כשאתה לא משתמש בה (בערך כמו המתנה). כשאתה משתמש בו, כגון ציור, הקלדה, חיי הסוללה יצטמצמו מהר יותר.
תגובות:BigMcGuire

AbSoluTc

21 בספטמבר 2008
  • 18 בנובמבר 2015
WilliamG אמר: זה מעניין. לאחר ששייכת עיפרון לאייפד פרו, הסוללה פשוט תתרוקן מהעיפרון, גם אם אינך משתמש בעיפרון! הדרך היחידה לכבות את העיפרון היא לכבות את בלוטות' באייפד פרו. הבעיה עם זה היא שכאשר אתה מכבה את ה-Bluetooth, זה למעשה מסיר את Apple Pencil מהאייפד וזו הסיבה שהעיפרון עובר 'לשינה'.

זה אומר שכאשר אתה מפעיל שוב בלוטות', אתה למעשה צריך לחבר את העיפרון ליציאת Lightning ב-iPad Pro כדי לגרום לו לאתחל מחדש את הצימוד הקיים, וזה קצת מטרד.

קצת מוזר, אלא אם כן אני מפספס משהו.

Bluetooth במכשירי iDevices לא עובד ככה. לאחר ההתאמה, הוא נמצא ברשימת המכשירים של המכשיר שאליו הוא מתחבר. גם אם תכבה את BT, הוא עדיין שם כשתדליק אותו מחדש. אני בטוח שהעיפרון הולך 'לשינה' כאשר לא נעשה בו שימוש. הפעם היחידה שאתה צריך להתאים אותו מחדש היא אם תסיר אותו מה-iDevice שהוא היה מחובר מדי.
תגובות:BigMcGuire IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 18 בנובמבר 2015
AbSoluTc אמר: Bluetooth במכשירי iDevice לא עובד ככה. לאחר ההתאמה, הוא נמצא ברשימת המכשירים של המכשיר שאליו הוא מתחבר. גם אם תכבה את BT, הוא עדיין שם כשתדליק אותו מחדש. אני בטוח שהעיפרון הולך 'לשינה' כאשר לא נעשה בו שימוש. הפעם היחידה שאתה צריך להתאים אותו מחדש היא אם תסיר אותו מה-iDevice שהוא היה מחובר מדי.

אני מבין איך בלוטות' עובד. תגובות:dysamoria, elliotpaulstern, Diane B ו-2 נוספים

זומביפטה

6 באוגוסט 2008
סן אנטוניו, טקסס
  • 18 בנובמבר 2015
AbSoluTc אמר: הזמן היחיד שאתה צריך להתאים אותו מחדש הוא אם אתה מסיר אותו מה-iDevice שגם הוא היה מחובר.
בעצם, במקרה הזה זה לא נכון.
תגובות:whitedragon101, wwe2008 ו-WilliamG IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 18 בנובמבר 2015
זומביפיט אמר: בעצם, במקרה הזה זה לא נכון.

מדף Apple זה: 'אם אתה מכבה את ה-Bluetooth - למשל, אם אתה מפעיל מצב טיסה - תצטרך להפעיל את ה-Bluetooth ולהתאים שוב את Apple Pencil שלך.'

כן, האאוץ' המאושר... וזה באמת אאוץ' גדול. היה נחמד אם היה כפתור הפעלה נסתר איפשהו...

מבחינה טכנית, למרות מה שאפל אומרת, היא לא משככת את העיפרון מחדש. זה פשוט מחדש- מְקַשֵׁר העיפרון. ההיסטוריה של ההתאמה עדיין גלויה בהגדרות BT גם לאחר כיבוי והדלקה של Bluetooth. וזה לא יבקש ממך להתאים שוב אחרי הפעם הראשונה.

נו טוב, לא יפתיע אותי אם העיפרון מהדור השני יסדר את זה, כי זה בהחלט גורם לאי נוחות. אני לא צריך להשאיר את בלוטות' 24/7, ועושה זאת עם העיפרון בסביבה מרוקנת את סוללת העיפרון... אבל אז אני צריך לחבר פיזית את העיפרון הארור אם אני מכבה את הבלוטות'!

תודה, אפל!

נ.ב. בעיות בעולם הראשון, הבנתי.
תגובות:Sydde, Ladyc0524, shox2k2 ואדם אחד נוסף

bizzy045

5 באוקטובר 2011
  • 18 בנובמבר 2015
איך בודקים את הסוללה של העיפרון כדי לראות כמה היא התרוקנה?

appleguy123

1 באפריל, 2009
15 דקות בעתיד
  • 18 בנובמבר 2015
bizzy045 אמר: איך בודקים את הסוללה של העיפרון כדי לראות כמה היא התרוקנה?
במרכז ההתראות. ניתן למצוא שם סוללה לכל מכשירי הבלוטוס (שעון, עיפרון, כמה אוזניות של צד שלישי) התומכים בה.
תגובות:jeremiah256, Ladyc0524, joshavtech ו-2 אחרים ל

וולרוס אטומי

ל
24 בספטמבר 2012
  • 18 בנובמבר 2015
WilliamG אמר: כן, האאוץ' המאושר... וזה באמת אאוץ' גדול. היה נחמד אם היה כפתור הפעלה נסתר איפשהו...

תהיתי על זה בעצמי. בלי כפתור הפעלה אין דרך לכבות אותו.

פתרון חלופי יכול להיות שהוא יכבה את עצמו לאחר פרק זמן מסוים שלא קיים אינטראקציה עם ה-iPP, ואז יפעיל מחדש כאשר הוא יוצר קשר שוב. זה יהיה חשוב שהתקופה הזו תהיה ארוכה מספיק (כמו לא רק כמה דקות) כי ברור שזה ייקח רגע להתחיל לעבוד כשאתה הולך להשתמש בו לראשונה, וזה יהיה מאוד מעצבן אם זה יקרה בכל פעם שאתה הנח את העיפרון לרגע.

bizzy045

5 באוקטובר 2011
  • 18 בנובמבר 2015
appleguy123 אמר: במרכז ההודעות. ניתן למצוא שם סוללה לכל מכשירי הבלוטוס (שעון, עיפרון, כמה אוזניות של צד שלישי) התומכים בה.

תודה. אני רואה את השעון שלי רק בטלפון שלי. האם אתה יכול לראות את השעון שלך במרכז ההתראות של האייפד שלך?

ZBoater

2 ביולי 2007
פלורידה שטופת השמש
  • 18 בנובמבר 2015
Pencilgate!
תגובות:xb2003 IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 18 בנובמבר 2015
bizzy045 אמר: תודה. אני רואה את השעון שלי רק בטלפון שלי. האם אתה יכול לראות את השעון שלך במרכז ההתראות של האייפד שלך?

לא, הוא התכוון באייפון לשעון. יהיה מוזר לראות את חיי הסוללה של Watch באייפד כשהוא לא משויך לאייפד. תגובות:Ladyc0524 IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 18 בנובמבר 2015
וולרוס אטומי אמר: תהיתי על זה בעצמי. בלי כפתור הפעלה אין דרך לכבות אותו.

פתרון חלופי יכול להיות שהוא יכבה את עצמו לאחר פרק זמן מסוים שלא קיים אינטראקציה עם ה-iPP, ואז יפעיל מחדש כאשר הוא יוצר קשר שוב. זה יהיה חשוב שהתקופה הזו תהיה ארוכה מספיק (כמו לא רק כמה דקות) כי ברור שזה ייקח רגע להתחיל לעבוד כשאתה הולך להשתמש בו לראשונה, וזה יהיה מאוד מעצבן אם זה יקרה בכל פעם שאתה הנח את העיפרון לרגע.

ימין. אפילו חצי שעה יהיה בסדר. פשוט לא מעריץ גדול של איך שזה עובד כרגע.

צ'ונס יוסטון

29 באפריל, 2015
טקסס
  • 18 בנובמבר 2015
העיפרון אינו זורם מדיה בזמן המתנה. יש לי אוזניות בלוטות' שיכולות להחזיק את Achaemenid במשך זמן רב בזמן שאינך משתמש בה. ה-Bluetooth 4.0 החדש יותר מעוצב כך, לדעתי.

צ'ונס יוסטון

29 באפריל, 2015
טקסס
  • 18 בנובמבר 2015
אני רוצה תפס או אחסון מסוג כלשהו לחבר את העיפרון שלי. אני לא יכול לחכות שמשהו יתפתח. מלבד שימוש בקצת סקוטש. חחח פ

לְהִתְחַרֵט

4 במרץ 2008
  • 18 בנובמבר 2015
וולרוס אטומי אמר: תהיתי על זה בעצמי. בלי כפתור הפעלה אין דרך לכבות אותו.

פתרון חלופי יכול להיות שהוא יכבה את עצמו לאחר פרק זמן מסוים שלא קיים אינטראקציה עם ה-iPP, ואז יפעיל מחדש כאשר הוא יוצר קשר שוב. זה יהיה חשוב שהתקופה הזו תהיה ארוכה מספיק (כמו לא רק כמה דקות) כי ברור שזה ייקח רגע להתחיל לעבוד כשאתה הולך להשתמש בו לראשונה, וזה יהיה מאוד מעצבן אם זה יקרה בכל פעם שאתה הנח את העיפרון לרגע.

התמזל מזלי היום והצלחתי לרכוש עיפרון. זה נראה כאילו העיפרון הולך לישון אחרי זמן מה ויתעורר כשהוא יורים. ברגע שאתה מרימה אותו הוא מופיע בווידג'ט הסוללה, אבל ברגע שהוא עובר למצב שינה הוא נעלם מהווידג'ט עד שהוא נאסף שוב.
תגובות:BigMcGuire, PeterJH3, RadioGaGa1984 ו-4 אחרים פ

לְהִתְחַרֵט

4 במרץ 2008
  • 18 בנובמבר 2015
CjonesHouston אמר: אני רוצה קליפ או אחסון כלשהו לחבר את העיפרון שלי. אני לא יכול לחכות שמשהו יתפתח. מלבד שימוש בקצת סקוטש. חחח
אני חושב שאני הולך להחזיר את הכיסוי החכם, אבל כן שמתי לב שהעיפרון יידבק אליו מגנטית!
תגובות:tonyunreal וקאבס לעזאזל

mcdj

10 ביולי, 2007
ניו יורק
  • 18 בנובמבר 2015
תאכל קצת לחם שום ונשום עליו. מכבה את אשתי בכל פעם.

תודה, אני כאן כל השבוע.
תגובות:BigMcGuire, bhodinut, noshooz ו-11 אחרים

לעזאזל קאבס

31 ביולי 2007
  • 18 בנובמבר 2015
pento אמר: אני חושב שאני הולך להחזיר את הכיסוי החכם, אבל שמתי לב שהעיפרון יידבק אליו מגנטית!

אוומייגוד! אתה צודק....תמצוץ את זה לכל אדם ששם את זה כשלילי (חוסר מגנטים)
תגובות:צ'ונס יוסטון ופנטו IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 18 בנובמבר 2015
pento אמר: התמזל מזלי היום והצלחתי לרכוש עיפרון. זה נראה כאילו העיפרון הולך לישון אחרי זמן מה ויתעורר כשהוא יורים. ברגע שאתה מרימה אותו הוא מופיע בווידג'ט הסוללה, אבל ברגע שהוא עובר למצב שינה הוא נעלם מהווידג'ט עד שהוא נאסף שוב.

אתה צודק. העיפרון הולך לישון אחרי מה שנראה כמו 20 דקות! ברגע שהרמתי את העיפרון, הוא התעורר והתחבר מחדש ל-Bluetooth. מעניין.
תגובות:BigMcGuire, Ladyc0524 ו- ZombiePete ב

biosci

ל
16 באפריל, 2010
שיקגולנד, IL
  • 18 בנובמבר 2015
איזה מד תאוצה שם אולי? IN

WilliamG

פוסטר מקורי
29 באפריל, 2008
סיאטל
  • 19 בנובמבר 2015
biosci אמר: איזה מד תאוצה שם אולי?

ובכן שאנו יודעים בוודאות מכיוון שהוא מזהה זוויות להצללה וכו' בעת ציור.

צ'ונס יוסטון

29 באפריל, 2015
טקסס
  • 19 בנובמבר 2015
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
pento אמר: אני חושב שאני הולך להחזיר את הכיסוי החכם, אבל שמתי לב שהעיפרון יידבק אליו מגנטית!
תודה על הטיפ. נערך לאחרונה: 19 בנובמבר, 2015
תגובות:dolphin2421 ו-tonyunreal נ

נלבגלי

11 בספטמבר 2014
  • 30 בדצמבר 2015
עבורי זו הייתה בעיה ענקית, העיפרון הוא הגורם המרכזי שבגללו קניתי את האייפד פרו ואחרי יום וחצי בהם לא השתמשתי בעיפרון הסוללה ירדה מ-100% ל-84%, זה כמעט שובר עסקה עבורי, זה אומר שאחרי שבוע או פחות אם אני לא אשתמש בעט הוא ישוחרר במלואו. לעת עתה אני פשוט מכבה את ה-Bluetooth אבל זה לא פתרון מצוין עבורי מכיוון שכעת אני צריך לחבר את העיפרון באופן פיזי בכל פעם ואני לא יכול יותר להשתמש בהמשכיות באייפד שלי.

אני באמת לא מבין איך אפל לא הצליחה לחשוב על זה טוב יותר.
תגובות:דיסמוריה

PattyMc

7 במרץ 2012
  • 30 בדצמבר 2015
סוללת העיפרון לא מתרוקנת אלא אם כן אתה מזיז אותה קצת ליד ה-IPP, הטענתי ל-100%, הנחתי אותה על השולחן שלי וכל עוד אני לא מרים אותה או מזיז אותה, היא נרדמת ולא מתרוקנת. . השארתי אותו במשך 6 שעות או יותר וכאשר אני לוקח אותו, עדיין 100%.
תגובות:BigMcGuire, RadioGaGa1984, jgelin ואדם אחד נוסף
  • 1
  • 2
  • 3
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 7
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון