פורומים

דרושה עזרה רצינית: כיצד לפתוח בבטחה קבצי RAR? :(

ב

אישה יפה_1984

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
5 בספטמבר 2016
  • 3 במאי 2020
היי חברים,

אני מצטער שאני פותח שרשור בנושא, אבל ביליתי את כל היום בחיפוש אחר תשובות ולא מצאתי שום עזרה.

אני צריך להוריד קבצי .rar רבים למחשב Windows 10 שלי. החשש הגדול שלי הוא שקובצי ה-.rar האלה יכילו כמה תוכנות זדוניות/תוכנות ריגול/זדוניות ומחשב Windows 10 שלי יידבק. כיצד אוכל לנקוט באמצעי בטיחות ולבדוק שקובצי .rar אלה בטוחים לפני שאני פותח אותם?

יש לתקן את ה-Mac שלי אז יש לי גישה רק למחשבי Windows 10 תגובות:אני ב

אישה יפה_1984

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
5 בספטמבר 2016


  • 3 במאי 2020
Elitegate אמרה: אתה רוצה להשתמש ב-WinRAR (או ב-WinZip או ב-7-Zip) כדי לפתוח את הארכיונים. הקפידו גם על תוכנת אנטי וירוס. כל תוכנה זדונית צריכה להיות בהסגר / למחוק אוטומטית לאחר חילוץ הקבצים שלך. תוכנת אנטי וירוס יכולה גם לזהות וירוסים שמתחבאים בארכיונים לפני שתחליט לפתוח/לחלץ את הארכיון.

תודה אבל כבר יש לי את האפליקציות הדרושות לפתיחת קבצי ה-.rar. עם זאת, החשש שלי הוא שמחשב Windows 10 שלי יידבק כשאני פותח אחד מקבצי RAR אלה.

גרמלין

ל
16 בפברואר 2015
  • 3 במאי 2020
אם ה-rar אינו מוגן בסיסמה, בדוק אותו בתוכנת אנטי-וירוס במחשב האישי שלך או באינטרנט?

חוץ מזה: תוכנת האנטי וירוס שלך צריכה לטפל בזה בכל מקרה כשאתה פותח אותה. ב

אישה יפה_1984

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
5 בספטמבר 2016
  • 3 במאי 2020
grmlin אמר: אם ה-rar אינו מוגן באמצעות סיסמה, בדוק אותו בתוכנת אנטי-וירוס במחשב האישי שלך או באינטרנט?

חוץ מזה: תוכנת האנטי וירוס שלך צריכה לטפל בזה בכל מקרה כשאתה פותח אותה.
אין הגנת סיסמה בקבצי .rar אלה.

מהי הדרך הבטוחה ביותר עבורי לפתוח את קבצי ה-.rar האלה? פשוט סורק אותם עם האנטי וירוס לפני שאני פותח אותם?
תגובות:אני

עילית

ל
2 בנובמבר 2014
  • 3 במאי 2020
BeautifulWoman_1984 אמרה: אין הגנת סיסמה בקבצי ה-.rar האלה.

מהי הדרך הבטוחה ביותר עבורי לפתוח את קבצי ה-.rar האלה? פשוט סורק אותם עם האנטי וירוס לפני שאני פותח אותם?

כן, זה אמור לעשות את העבודה. חוץ מזה, מה גורם לך לחשוב שקבצי ה-.rar שלך נגועים? רוב קבצי ה-.rar צריכים להיות בטוחים בכל מקרה.
תגובות:אני

MarkC426

14 במאי 2008
בְּרִיטַנִיָה
  • 3 במאי 2020
הדרך הבטוחה היא לפתוח רק קבצי zip, rar וכו' ממקור מהימן.
זה נשמע כאילו אתה מזמן משהו...... תגובות:מר חשיבה חיובית_@ ב

אישה יפה_1984

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
5 בספטמבר 2016
  • 7 במאי 2020
Elitegate אמרה: כן, זה אמור לעשות את העבודה. חוץ מזה, מה גורם לך לחשוב שקבצי ה-.rar שלך נגועים? רוב קבצי ה-.rar צריכים להיות בטוחים בכל מקרה.
תודה על תשובתך.

זה פשוט נראה כל כך קל עבור האקר/אדם זדוני להכניס תוכנות ריגול/וירוס/תוכנות זדוניות לקבצי RAR.

אני אפילו יותר מודאג מזה כי אני צריך להוריד כל כך הרבה קבצי RAR אז בזמן הורדת קבצי ה-.RAR אני עלול להוריד בטעות קובץ RAR אחד שמכיל וירוס/תוכנות ריגול/תוכנות זדוניות... תגובות:עילית

גרמלין

ל
16 בפברואר 2015
  • 7 במאי 2020
למה אתה צריך להוריד כל כך הרבה קבצי rar ממקור שאתה לא סומך עליו מלכתחילה? בכל מקרה, אתה יכול להשתמש בלינוקס חי כדי להוריד ולבדוק את הקבצים אם אתה רוצה להיות בטוח.
תגובות:עילית

עילית

ל
2 בנובמבר 2014
  • 7 במאי 2020
BeautifulWoman_1984 אמרה: תודה על תשובתך.

זה פשוט נראה כל כך קל עבור האקר/אדם זדוני להכניס תוכנות ריגול/וירוס/תוכנות זדוניות לקבצי RAR.

אני אפילו יותר מודאג מזה כי אני צריך להוריד כל כך הרבה קבצי RAR אז בזמן הורדת קבצי ה-.RAR אני עלול להוריד בטעות קובץ RAR אחד שמכיל וירוס/תוכנות ריגול/תוכנות זדוניות... תגובות:מלכה 6

MarkC426

14 במאי 2008
בְּרִיטַנִיָה
  • 8 במאי 2020
עם זאת, אני חוזר על דבריי..... פתח רק קבצים דחוסים/ארכיון ממקורות מהימנים.
למה לקחת סיכון.
תגובות:Mr_Brightside_@ ו-Queen6

RogerWilco6502

12 בינואר 2019
ארץ הצעירים
  • 10 במאי 2020
התלבטתי אם להגיב על זה או לא, אבל אני אעשה זאת אם לא מסיבה כלשהי מלבד רק לתת את דעתי על זה. פתיחת קבצי RAR אינה מסוכנת מטבעה. אין בהם שום דבר רע במיוחד, וכפי שכבר נאמר, לכל קובץ יש פוטנציאל לעשות משהו למערכת שלך. מניסיוני (ופתחתי קבצים רבים ממקורות אקראיים באינטרנט) גיליתי שאתה בסדר כל עוד יש לך תוכנת אנטי וירוס טובה. אני משתמש ב- Avast! ויש לו הגנה ממש מגיבה בזמן אמת. בנוסף, כאשר אני רוצה להיות בטוח מעבר לכל ספק סביר שתוכנית לא רעה, אני משתמש בסורק הקבצים שלה כדי לסרוק את הקובץ. לא פעם זה עשה לי רע. אתה לא צריך להשתמש ב- Avast! ואני מניח שכל אנטי וירוס מכובד יעבוד. בקיצור, אתה צריך להיות בסדר לפתוח את קובץ ה-RAR כל עוד יש לך אנטי וירוס טוב ואם אתה רוצה להיות בטוח מעבר לכל ספק סביר, השתמש בסורק הקבצים (לרוב תוכנות האנטי וירוס יש כזה). תגובות:אני

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 10 במאי 2020
אליגייט אמרה: אתה מוזמן. MacOS הוא הבטוח ביותר, ידידותי מאוד למשתמש.
Windows ולינוקס בטוחים גם כן, ובלי קשר לפלטפורמה, עדיף להשתמש בתרגול מחשוב בטוח על ידי אי פתיחת כל סוג קובץ אם אינך בטוח לחלוטין שהוא בטוח. זה לא משנה אם זה RAR, Doc, XLS או קובץ הפעלה.
תגובות:iMi, MarkC426 ו-RogerWilco6502

2984839

מבוטל
19 באפריל, 2014
  • 10 במאי 2020
העלה אותם ל https://www.virustotal.com/gui/home אם אתה לא בטוח.
תגובות:RogerWilco6502

עילית

ל
2 בנובמבר 2014
  • 10 במאי 2020
maflynn אמר: Windows ו-Linux בטוחים גם כן, וללא קשר לפלטפורמה, עדיף לתרגל מחשוב בטוח על ידי אי פתיחת כל סוג קובץ אם אינך בטוח לחלוטין שהוא בטוח. זה לא משנה אם זה RAR, Doc, XLS או קובץ הפעלה.

אני מסכים, ואני גם משתמש ב-Windows 10. אני רק רוצה לציין שאם אתה מפחד שאתה תופס וירוס בגלל ארכיון .RAR שהורדת, אולי כדאי לך להישאר ב-macOS.

RogerWilco6502

12 בינואר 2019
ארץ הצעירים
  • 10 במאי 2020
Elitegate אמר: אני מסכים, ואני גם משתמש ב-Windows 10. אני רק רוצה לציין שאם אתה מפחד שאתה תופס וירוס בגלל ארכיון .RAR שהורדת, אולי כדאי לך להישאר ב-macOS.
למרות שאני רואה מאיפה אתה בא, האמת היא שווירוסים קיימים עבור כל המחשבים וכל מערכות ההפעלה. זה רק תלוי עד כמה הם זדוניים ומזיקים. לומר שלמחשבי Windows יש סיכוי גבוה יותר לחטוף וירוס זה כמו לומר שתוחלת החיים הממוצעת של מעשנים ארוכה יותר מזו של לא מעשנים. שניהם מדויקים, אך הסבר לנתונים חסר ולכן עלול להטעות. אני מסכים עם @maflynn כאן. ההגנה הטובה ביותר היא תרגול גלישה בטוחה ובמיוחד במקרים כאלה, סורק וירוסים/מערכת הגנה בזמן אמת טובה.

זה קצת מוזר למה ה-OP לא יודע אם הקבצים יהיו נגועים או לא.
תגובות:AndyMacAndMic ו- Elitegate

MarkC426

14 במאי 2008
בְּרִיטַנִיָה
  • 10 במאי 2020
בדיוק מה שחשבתי.
כל אדם בר דעת לא יתקרב לקובץ (במיוחד דחוס) ממקור אקראי כלשהו.
אבל אז יש אנשים שילחצו על כל דבר אם הם יכולים לקבל את זה בחינם........🤪
זה בדיוק מה שרמאים ניזונים ממנו.

TiggrToo

24 באוגוסט 2017
שם בחוץ... הדרך לשם
  • 10 במאי 2020
BeautifulWoman_1984 אמרה: תודה אבל כבר יש לי את האפליקציות הדרושות לפתיחת קבצי ה-.rar. עם זאת, החשש שלי הוא שמחשב Windows 10 שלי יידבק כשאני פותח אחד מקבצי RAR אלה.

למה? מה כל כך מיוחד בקבצים האלה שאין לקבצים אחרים?

פתיחת ארכיון rar אינה בסיכון יותר או פחות מכל סוג אחר של קובץ ארכיון - בין אם זה cpio, tar, 7zip, zip או כל אחד מסוגי קבצי הארכיון האחרים בחוץ...

MarkC426

14 במאי 2008
בְּרִיטַנִיָה
  • 10 במאי 2020
הנקודה היא שנראה שה-OP אפילו לא יודע מה יש עליהם......!
אם זה פריט שנרכש וזו הורדת .rar, אז זה בסדר (אם זה ממקור מהימן)
אם אתה רק תופס דברים אקראיים מהרשת האפלה אז בהצלחה........

עילית

ל
2 בנובמבר 2014
  • 10 במאי 2020
MarkC426 אמר: הנקודה היא שנראה שה-OP אפילו לא יודע מה יש עליהם......!
אם זה פריט שנרכש וזו הורדת .rar, אז זה בסדר (אם זה ממקור מהימן)
אם אתה רק תופס דברים אקראיים מהרשת האפלה אז בהצלחה........

הורדתי אינספור קבצי .rar במהלך השנים ומעולם לא היו לי בעיות עם וירוסים. אבל אני גם משתמש באנטי וירוס... ואני לא מוריד דברים אקראיים מאתרים מפוקפקים. פיתחתי עין טובה לטקטיקות הונאה נפוצות.

xraydoc

macrumors חצי אל
9 באוקטובר 2005
192.168.1.1
  • 10 במאי 2020
Elitegate אמרה: הורדתי אינספור קבצי .rar במהלך השנים ומעולם לא היו לי בעיות עם וירוסים. אבל אני גם משתמש באנטי וירוס... ואני לא מוריד דברים אקראיים מאתרים מפוקפקים. פיתחתי עין טובה לטקטיקות הונאה נפוצות.
OP צריך לפתוח אותם ב-VM.
תגובות:עילית ח

מאוורר HD

תוֹרֵם
30 ביוני 2007
  • 10 במאי 2020
RogerWilco6502 אמר: אני משתמש בסורק הקבצים שלו כדי לסרוק את הקובץ.

לפני שאני נוגע בקובץ (כולל קבצי אפליקציה של ספקים) שרכשתי בהורדה או בכל שיטה אחרת, אני סורק ידנית את הקובץ עם Sophos. יש לי סריקה בזמן אמת, אז כנראה שזה מוגזם, אבל רק רוצה להיות בטוח שהוא מקבל את האור הירוק.

TiggrToo

24 באוגוסט 2017
שם בחוץ... הדרך לשם
  • 10 במאי 2020
xraydoc אמר: OP צריך לפתוח אותם ב-VM.

Rowhammer, Spectre ומלטדאון הראו כולם את היכולת לעזוב את הסביבה הוירטואלית.

אפילו שימוש ב-VMs זרוקים אינו בטוח למחשבה ראשונה.