פורומים

סדרה 6 אי התאמות במד גובה

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
שמתי לב היום, אולי מאז עדכון 7.0.1, שאפליקציית מד הגובה של המניות מציגה גובה שונה מהותית מהאפליקציה My Altitude. אני יודע שהאפליקציה My Altitude נכונה מכיוון שחיפשתי במפות Google והיא מתאימה בדיוק למיקום שלי. יש בערך 10-15 מ' הבדל בין השניים וזה מגוחך. מישהו יכול לאשר את זה שהם מדויקים בבקשה? תודה.
י

jdb8167

17 בנובמבר, 2008


  • 25 בספטמבר 2020
מעניין. נראה שהגובה של הבית שלי ירד 15 רגל.
תגובות:StumpyBloke M

michaelb5000

23 בספטמבר 2015
  • 25 בספטמבר 2020
לא שמתי לב לשום דבר השבוע, אבל לא היה לי את ה-S6 מספיק זמן כדי לבדוק את מד הגובה (נראה שהוא עובד מצוין). אבל אני חושב שהמפתח כאן הוא שלמדדי גובה אין דרך לדעת את המיקום ההתחלתי שלך. מדי גובה משמשים למדידת השינוי שלך בגובה לאורך זמן, כך שאתה זז. אני די בטוח שאתה מקבל את המיקום הראשוני שלך מ-GPS, אולי בסיוע סלולרי או wifi. כל השיטות הללו מועדות לשגיאה במונחים של גובה (הרבה יותר ממיקום GPS). אז המיקום ההתחלתי שלך מקפץ על מד גובה זה נורמלי. אפליקציות מדי גובה/ברומטר רבות מאפשרות לך לקבוע את המיקום ההתחלתי שלך. האם עשית את זה או אי פעם עשית זאת עבור 'הגובה שלי'?
תגובות:StumpyBloke ב

בהמה 417

11 באפריל, 2009
  • 25 בספטמבר 2020
הגובה שלי קורא נמוך יותר עבורי באמצעות חיישן המכשיר מאשר בעת שימוש בנתוני GPS.
הפרש של ~10 מ'
תגובות:StumpyBloke IN

wilberforce

15 באוגוסט 2020
אזור מפרץ SF
  • 25 בספטמבר 2020
מדי גובה ברומטריים הם בעלי דיוק יחסי גבוה, אך דיוק מוחלט נמוך, שכן הלחץ הברומטרי בגובה פני הקרקע משתנה בהתאם למזג האוויר. לפיכך הם צריכים לכייל מחדש לגובה בגובה פני הקרקע שנקבע באמצעים אחרים כגון GPS, או הגובה הידוע של מיקומך (נתוני מפה), או, במקרה של מטוסים, הלחץ הברומטרי האמיתי הנמדד במדויק של שדה התעופה בגובה הקרקע.
תגובות:sixtydashone, chabig ו-StumpyBloke ד

שמונה עשרה

14 ביוני 2010
לָנוּ
  • 25 בספטמבר 2020
גובה GPS ידוע לשמצה לא מדויק. קשור לאופן חישוב המיקום. דיוק דו מימדי יכול להיות טוב, אבל ציר ה-Z בדרך כלל לא כל כך טוב. https://www.geoawesomeness.com/accurate-altimeter-gps-watch/

אני לא מכיר את My Altitude. האם זה מתייחס ללחץ הברומטרי הנוכחי במיקומך?
תגובות:StumpyBloke

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
jdb8167 אמר: מעניין. נראה שהגובה של הבית שלי ירד 15 רגל.

האם זה מאז העדכון ל-watchOS 7.0.1? אני בטוח למדי שלפני העדכון הזה, הנתון היה כמעט זהה לזה של MyAltitude.

אני ממליץ על אפליקציית MyAltitude, והיא בחינם. יהיה מעניין לראות אם אתה מקבל את אותה אי התאמה.

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
תודה על כל התשובות. הוספתי שתי תמונות מאפליקציית MyAltitude אשר בתקווה יענו על השאלות שלך, זה הכל מעל הראש שלי. האחד מציג קריאות מהחיישן והשני מציג קריאות מקבצי הנתונים שלו. אני לא חושב שיש תקלה במד הגובה כי אפליקציית MyAltitude מציגה את אותו נתון כמו בשעון הקודמים שלי בסדרה 5.




בינתיים, השעון שלי המשתמש באפליקציית מד הגובה של המניות מציג 70 מ' כרגע.

עריכה: ובדיוק בדקתי שוב כעבור שתי דקות ועכשיו זה מראה את הקריאה הנכונה של 86 מ'. ממש לא מבין את זה. זה היה שגוי שעות על גבי שעות על גבי שעות ועכשיו זה פתאום נכון. נערך לאחרונה: 25 בספטמבר, 2020

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
כדי להוסיף, הוא מציג כעת את הגובה כ-86 מ' ואחריו פלוס או -5 מ'. כשהיא הראתה גובה של כ-70 מ' הוא אמר פלוס או -10 מ'.

בעוד בוהה בו, הוא עדיין מראה 86 מ', אך כעת הוא השתנה לפלוס או -10 מ'. מעניין מאיפה זה מביא את המיקום?

עריכה: כנראה שזה מד גובה ברומטרי ד

שמונה עשרה

14 ביוני 2010
לָנוּ
  • 25 בספטמבר 2020
@StumpyBloke אני מתכוון לנחש שהמיקום מגיע מ-GPS. +/- 23.91 מ' הם מרווח שגיאה טיפוסי למדי עבור תנאים לא אידיאליים.

לגבי 70 מ' +/- 10 מ' ו-86 מ' +/- 5 מ' -- האם אתה במיקום שטוח או שהטופוגרפיה הקרקעית משתנה במקצת? הסיבה שאני שואל היא שמהמקום שבו אני יושב עכשיו, 20 מ' בכיוון אחד לעומת השני בהחלט יביאו להפרשי גובה של כ-5 מ'.

כמו כן, שימו לב שלחץ האוויר משתנה מעט מתחת ל-1 מ'מ כספית לכל שינוי גובה של 10 מטר (כאשר קרוב לגובה פני הים). שתי התמונות מציגות הבדל של למעלה מ-3 מ'מ כספית, ולכן רק זה ייצג קצת יותר מ-30 מ' הפרש גובה (אלא אם כן אני רחוק במתמטיקה שלי?)

אני חושב שהמקרה כאן הוא שאני לא חושב שאנחנו יכולים לצפות לדיוק משמעותי או הסכמה לגבי מידע גובה מוחלט, במיוחד כאשר מקורות הנתונים הבסיסיים אינם ידועים. האם הם עובדים אך ורק מלחץ ברומטרי? האם לחץ הידיעה במיקום ידוע באותו יום נלקח בחשבון? האם נעשה שימוש כלשהו במיקום הקרקעי, ואם כן איזה מדד ספציפי נחשב? האם נלקחת בחשבון גובה GPS, שכבר ידוע כבעל רמה גבוהה של שונות מהמציאות?

לבסוף - מה קורה עם הצגת Pa, kPa, ו hPa באותו מסך? האם אנשים לא יכולים להזיז נקודה עשרונית במהירות בראשם? תגובות:StumpyBloke

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
שוב תודה על תשובתך. אני באמת לא מבין את הטכניות. אני מניח שציפיתי שהנתונים יהיו זהים באפליקציות שונות, בין אם במלאי ובין אם לא, כי זה לוקח קריאות מהחיישן המובנה. אפליקציית המניות ירדה כעת ל-81 מ' פלוס או -5 מ' ואפליקציית MyAltitude מציגה 85.9 מ' פלוס או -10 מ'. נו טוב...
תגובות:שמונה עשרה ל

עוגת תפוחים

28 באוגוסט 2012
בין החופים
  • 25 בספטמבר 2020
הקריאה הברומטרית של חיישן ההתקן שונה מקריאת קבצי הנתונים. זה לבדו יכול להסביר את ההבדל בגובה המחושב. בעוד שניתן להשתמש גם בנתוני GPS, הדיוק של GPS בשעון הוא כזה (בדרך כלל +/- 30-40 רגל) שהוא עשוי לא לספר את כל הסיפור - כל מי שטייל ​​בשטח הררי יעריך זאת. שילוב של GPS ולחץ ברומטרי עשוי להיות מדויק יותר.

ככל הנראה, Data Files מגיע מתחנת מזג אוויר מקומית. אפשר לקוות שהחיישנים של תחנת מזג האוויר מדויקים יותר מאלו של השעון. עם זאת, התנאים בתחנת מזג האוויר עשויים להיות שונים מאשר במיקומך הנוכחי (גובה, מיקום חזית מזג האוויר וכו').

בסך הכל, אתה צריך לקחת את כל זה עם גרגר מלח. עבור הגובה הנגזר מקבצי נתונים, הוא מציג דיוק של +/- 3.00 מטר. עבור הגובה שמקורו בחיישן ההתקן, הדיוק הוא +/- 8.01 מטר. כמעט בהחלט ניתן לייחס את זה לדיוק הצפוי של ה-Watch לעומת מכשירי תחנת מזג האוויר. בסופו של דבר, זה מה שיש. השווה שעון של 400 דולר עם רשימה ארוכה של רכיבים מלבד מד הגובה למכשיר של תחנת מזג אוויר שעלותו ללא ספק אלפי דולרים... אתה יודע מי אמור לצאת המנצח.

אני מטייל ומתגורר/מטייל באזור הררי - זה נחמד לקבל נתוני גובה מהטיולים שלי, אבל אני יכול גם לגשת לנתוני גובה מדויקים הרבה יותר ממשאבי מיפוי. אם אני מגיע לראש גבעה, אני לא צריך מד גובה כדי לדעת כמה גבוה טיפסתי. אני מוצא את זה כיף, עם זאת, לקבל מספר גובה כולל מהשעון שלי שעונה, פחות או יותר, על כל העליות והמורדות הקטנות לאורך השביל. הדיוק הכולל אינו חשוב, מכיוון שאני לא מייצר מפות - זה פשוט נתון מהנה שלא באמת צריך להיות מדויק נקודתי.
תגובות:deeddawg ו-StumpyBloke

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
דבר נוסף ששמתי לב אליו הוא כאשר אני מטה את פרק כף היד שלי (שעון) מרמה של 0 מעלות שיפוע לעברי, הוא מגיע ל-54 מעלות ואז ל-0 מעלות. על מה כל זה? ד

שמונה עשרה

14 ביוני 2010
לָנוּ
  • 25 בספטמבר 2020
StumpyBloke אמר: דבר נוסף ששמתי לב אליו הוא כאשר אני מטה את פרק כף היד שלי (שעון) מרמה של 0 מעלות שיפוע לעברי, הוא הולך ל-54 מעלות ואז ל-0 מעלות. על מה כל זה?

מעבר מהתייחסות אופקית להתייחסות אנכית.
תגובות:StumpyBloke

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 25 בספטמבר 2020
תודה. כאשר הוא מראה 54 סביר יותר בערך 80. באמת לא רואה את הטעם בזה בשעון.

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 11 בדצמבר 2020
רק חוזר על זה. יצאתי היום להליכה קצרה למדי של כ-1.5 מייל על קרקע די שטוחה. הקריאות על מד הגובה מסדרה 6 נעו בין 87 מ' (נכון) ולאחר מכן כמה מטרים במורד הקו 150 מ' וחוזר חלילה. עכשיו אם ניקח בחשבון שמדובר בקרקע שטוחה, הקריאות הללו הן שטותיות ובזבוז זמן מוחלט. מזג האוויר היה מעונן ולח אך לא ירד גשם וכ-10 מעלות צלזיוס.

אני באמת לא מצליח להבין איך זה אמור להועיל. האם מישהו אחר מקבל קריאות מגוחכות שכאלה? אני אגב בבריטניה. M

מקיין

21 בדצמבר 2018
  • 11 בדצמבר 2020
מצאתי את ה-GPS בשעון בזמן טיול בהרים הסקוטיים מדויק ביותר, דיוק של + או - 5 מ' בהשוואה לנתוני מפת מערכת ההפעלה.

תוך כדי בדיקת השעון הכנסתי אותו למצב מטוס (GPS עדיין עובד) ובמהלך הימים הבאים הלכתי לאותה נקודה על גבעה קטנה וקריאות הגובה היו כמעט זהות. הלחץ האטמוספרי היה שונה בכל יום כך שהשעון אינו משתמש בברומטר המובנה לקריאה.
זכור לקריאת GPS מדויקת עליך להיות בחוץ עם נוף ברור של השמיים, וודא גם שאינך מחובר לטלפון שלך מכיוון שיש לי הרגשה שהשעון משתמש בחיישן ה-GPS של הטלפון כדי לחסוך בסוללה.

באשר לחלק ההטיה, אני מנחש שזה לצורך קריאה מהמצפן המובנה, וודא שהשעון שטוח ככל האפשר לפני ביצוע כיוון.

כל הבדיקות שלי היו על AW 5 עם שעון OS6

טייס לילה

13 באפריל, 2018
שיקגו
  • 17 בדצמבר 2020
יש לי בעיית כיול עם מד הגובה של Apple Watch Series 6. זה עבד בהתחלה, ואז שמתי לב שזה מצביע על 2100 רגל גבוה מדי, עם שגיאה של +/- 1650 רגל. אם אני מבטל את ההתאמה ומצמיד מחדש את השעון, הוא מתקן את הבעיה (חזרה לשגיאה של +/- 20 עד +/- 40 רגל והגובה הנכון המוצג), ואז הוא מתקלקל לאחר יום עד יומיים. כמו כן, כשהתקנתי את Watch OS 7.2, זה תיקן את הבעיה במשך יום בערך. עכשיו זה חזר לגובה של 2100 רגל מדי.
אני יכול לראות את מד הגובה עובד אם אני מרים/מוריד את פרק כף היד שלי כמה מטרים או נוסע במעלית. רק שהכיול כבוי לחלוטין (אין שינוי בטמפרטורה/לחץ שיגרום לשגיאה זו).
לדבר עם אפל באמצעות צ'אט טקסט או טלפון היה תסכול גדול מכיוון שלא הצלחתי להגיע לאדם שמבין כיצד פועל מד גובה ברומטרי.

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 17 בדצמבר 2020
טייס הלילה אמר: יש לי בעיית כיול עם מד הגובה של Apple Watch Series 6 שלי. זה עבד בהתחלה, ואז שמתי לב שזה מצביע על 2100 רגל גבוה מדי, עם שגיאה של +/- 1650 רגל. אם אני מבטל את ההתאמה ומצמיד מחדש את השעון, הוא מתקן את הבעיה (חזרה לשגיאה של +/- 20 עד +/- 40 רגל והגובה הנכון המוצג), ואז הוא מתקלקל לאחר יום עד יומיים. כמו כן, כשהתקנתי את Watch OS 7.2, זה תיקן את הבעיה במשך יום בערך. עכשיו זה חזר לגובה של 2100 רגל מדי.
אני יכול לראות את מד הגובה עובד אם אני מרים/מוריד את פרק כף היד שלי כמה מטרים או נוסע במעלית. רק שהכיול כבוי לחלוטין (אין שינוי בטמפרטורה/לחץ שיגרום לשגיאה זו).
לדבר עם אפל באמצעות צ'אט טקסט או טלפון היה תסכול גדול מכיוון שלא הצלחתי להגיע לאדם שמבין כיצד פועל מד גובה ברומטרי.

שלח אימייל ישירות לטים קוק. זה מה שעשיתי ותוך יומיים היה לי חבר מצוות ההנהלה של בריטניה בטלפון שהעביר אותי לחבר בצוות הטכנולוגי שאתה לא יכול לעבור אליו באמצעים אחרים.

עבורי, מאז עדכון 7.2 שלי היה די טוב. לא בטוח אם זה צירוף מקרים או לא, אבל עכשיו יש לי את פרטי ההתקשרות הישירים של אנשי הצוות ברמה גבוהה יותר אם זה ישתבש שוב.
תגובות:טייס לילה M

michaelb5000

23 בספטמבר 2015
  • 17 בדצמבר 2020
אני חושב שכשאנשים אומרים שיש אי התאמה בשעון האפל, כלומר כשקוראים את המיקום הנוכחי בסיבוך הגובה ו/או באפליקציית המצפן? אני מסכים שאתה יכול לראות קריאות בתצוגה הזו כבויות ב-+/- 100 רגל או יותר, וזה כמעט בוודאות נגרם משינויים בלחץ במיקום שלך הקשורים למזג האוויר. עקבתי אחר לחץ ברומטרי באפליקציה בטלפון שלי ואני יכול לראות את הגובה הנוכחי עולה ויורד ביחס ישיר לזה. אבל לא ראיתי שום הוכחה לכך שזה משפיע על הפונקציה בפועל של מד הגובה תמיד: מעקב אחר שינויי הגובה שלך, ישירות בשעוני אפל המובנים ב'טיסות טיפסו' בנתוני הבריאות, או כאשר מד הגובה נמצא בשימוש בכל אפליקציה בשעון שלך שמשתמש בו, אז אפליקציות מד גובה או אפליקציות מיפוי ומעקב (כמו WorkOutdoors). אפליקציות אלו ידווחו עבורך על מיקום גובה שונה ויעקבו אחר גובה שונה כשאתה משתמש בהן, ולאחר מכן אחר הערכים שהוצגו בסיבוך הגובה או באפליקציית המצפן. אני מסכים שזה באג ושאפל מקווה שתתקן את זה.

לפחות עד כה, בבדיקה המוגבלת שלי, הדרך הסבירה ביותר לגרום לסיבוך Apple Watch להתאפס ולכייל את עצמו היא לנסוע למקום כלשהו, ​​אז 5-10 מיילים; עם גבעה גדולה עשוי להיות אפילו טוב יותר. אני לא יכול לדעת במהלך הנסיעה מתי הוא מתאפס, אז לא בדרך כלל בדרך החוצה, סביר יותר שבדרך חזרה, אבל זה איפס את הסיבוך לערך הנכון כשאני חוזר. נסיעה לראש שביל בהרים, עשויה לייצר אפקט דומה. כפתור לאיפוס או כיול של מד הגובה לערך ה-GPS הנוכחי יעזור שכן אז נוכל לעשות זאת באופן ידני.

אם מישהו רואה שגיאות במיקום מד הגובה ונסע מרחקים ועלה וירד גבעות (רצוי עם הטלפון שלך) ולא רואה את זה מתקן בעצמו, אז זה מראה שהתיאוריה הזו לא נכונה או נכונה רק חלקית.

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 17 בדצמבר 2020
כאשר מד הגובה שלי שגוי, הקריאות השגויות הללו באות לידי ביטוי גם בסטטיסטיקות האימון שלי באפליקציית הכושר. לדוגמה, למסלול נפוץ שאני לוקח יש הפרש גובה של כ-60 רגל, אבל כאשר מד הגובה מתנגן הוא יכול להסתיים באלפי רגל. אבל כמו שאמרתי, עד כה עם 7.2 זה נראה בסדר.

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 26 בדצמבר 2020
רק תוהה אם מישהו, במיוחד בבריטניה אולי, אם הוא שם לב שקריאת מד הגובה שלהם נעשית יותר ויותר לא מדויקת במהלך היום האחרון בערך כשהם קוראים יותר ויותר. שלי נמצא כעת במרחק של 167 מ'. ג

עליז

27 בדצמבר 2020
  • 27 בדצמבר 2020
StumpyBloke אמר: רק תוהה אם מישהו, במיוחד בבריטניה אולי, אם הוא שם לב שקריאת מד הגובה שלהם נעשית יותר ויותר לא מדויקת במהלך היום האחרון בערך כשהם קוראים יותר ויותר. שלי נמצא כעת במרחק של 167 מ'.
כן - בסקוטלנד כאן. היה לי את הסדרה 6 שלי במשך שלושה ימים. ניסיתי את מד הגובה אתמול וזה היה בערך 200 מטר בבית שלי. הגובה הנכון הוא 60 מטר ואפליקציית המצפן באייפון שלי אומרת 60 מטר. גם Google Earth - 60 מטר. עדכנתי ל-7.2 ב-25 אז אני לא יודע איך היה מד הגובה לפני שעדכנתי אותו. ביליתי שנים בצ'אט של התמיכה של אפל אתמול והם ביצעו ניתוח מרחוק בחיישנים שלי - שום דבר לא נמצא. אתמול בלילה איפסתי לחלוטין את השעון ואחר כך היה אפילו יותר גרוע בקריאה של 380 מטר במקום 60 מטר. היום זה עוד יותר גרוע - עכשיו קוראים 425 מטר. זה לא קשור למרווח הטעות או ללחץ ברומטרי משתנה. ברור שזה לא עובד כמו שצריך. ניסיתי את השעון שלי בחוף ליד החברים שלי מסדרה 5 ושלה אמרו 5 מטר - שלי אמרו 270 מטר. זו הייתה אחת הסיבות שקניתי את השעון הזה.
תגובות:StumpyBloke

StumpyBloke

פוסטר מקורי
21 באפריל, 2012
אַנְגלִיָה
  • 27 בדצמבר 2020
זה מוחלט **** לא? ותודה גם על האישור. אני אעביר את זה כשאדבר עם אפל הבא.

אני יכול לראות דפוס עם שלי, כשהלחץ יורד חוסר הדיוק של מד הגובה מחמיר. עכשיו זה מראה לי בגובה של יותר מ-320 מ' מעל מה שאני צריך להיות והחמיר במהלך 48 השעות האחרונות כשהלחץ ירד.

אני בקשר עם מהנדס בכיר של אפל בקשר לזה מכיוון שזה הופך את התכונה החדשה הזו לחסרת תועלת לחלוטין ואינה מתאימה למטרה. במקור שלחתי מייל לטים קוק שהייתי כל כך מתוסכל מזה. וכמובן שהוא לא קרא את זה אבל למען ההגינות לאפל הם כן התקשרו אלי מהמשרד ההנהלה תוך 48 שעות. איך לעזאזל התכונה הזו עברה מבחנים איכותיים כלשהם?? המוח מתבלבל. ה-QC של אפל ירד בגדול.

עריכה: להוסיף, אני לא מניח שאתה יודע אם הלחץ ירד באזור שלך בזמן שקריאות מד הגובה הלכו והחמירו (התגברו)? ג

עליז

27 בדצמבר 2020
  • 27 בדצמבר 2020
StumpyBloke אמר: זה מוחלט **** לא? ותודה גם על האישור. אני אעביר את זה כשאדבר עם אפל הבא.

אני יכול לראות דפוס עם שלי, כשהלחץ יורד חוסר הדיוק של מד הגובה מחמיר. עכשיו זה מראה לי בגובה של יותר מ-320 מ' מעל מה שאני צריך להיות והחמיר במהלך 48 השעות האחרונות כשהלחץ ירד.

אני בקשר עם מהנדס בכיר של אפל בקשר לזה מכיוון שזה הופך את התכונה החדשה הזו לחסרת תועלת לחלוטין ואינה מתאימה למטרה. במקור שלחתי מייל לטים קוק שהייתי כל כך מתוסכל מזה. וכמובן שהוא לא קרא את זה אבל למען ההגינות לאפל הם כן התקשרו אלי מהמשרד ההנהלה תוך 48 שעות. איך לעזאזל התכונה הזו עברה מבחנים איכותיים כלשהם?? המוח מתבלבל. ה-QC של אפל ירד בגדול.

עריכה: להוסיף, אני לא מניח שאתה יודע אם הלחץ ירד באזור שלך בזמן שקריאות מד הגובה הלכו והחמירו (התגברו)?
כן הלחץ הברומטרי ירד במידה ניכרת ובהתאם למה שאמרת הדיוק החמיר בהרבה. מכיוון שאני עושה הרבה מטפסים על מונרו, אני מסתמך על הידיעה מה הגובה שלי, כך שכפי שהוא AW 6 שלי לא מתאים בשום אופן לשימוש שלי. אני מוצא שזה די מדהים שיכולה להיות שגיאה כזו. נראה שחיישן הברומטר גובר על גובה קואורדינטות ה-GPS. ה-GPS שלי עובד בצורה מושלמת ומתאים לחלקים אחרים של ערכה שיש לי. אני לא מומחה אבל המתאם בין הברומטר ל-GPS שגוי או מושפע ממשהו. בדיוק אותה אפליקציה באייפון שלי עובדת בצורה מושלמת. כמו שאתה אומר, כפי שהוא, זה לא מתאים למטרה.
תגובות:StumpyBloke
  • 1
  • 2
  • 3
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 6
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון