פורומים

פתרון Mojave Hybrid AMD/NVIDIA GPU כפול (הצלחה מוגבלת) - ללא תצוגה דרך RX 580

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 15 באפריל, 2019
אז מצאתי משהו מעניין ומהנה, תאוצת מתכת גם ב-GTX770 וגם ב-RX580 וגם האצת חומרה כמו שאני יודע לבדוק את זה גם ב-Mojave 10.14.3 וגם ב-Win10-פשוט אין תצוגה ב-Mojave דרך ה-RX580.

ה-NVIDIA GPU שלי הוא MVC GTX 770 Founders Edition בנפח 2GB, ומדווח כהלכה כ-770 מאז שרכשתי ב-2016 מ-eBay. ספק MVC מקורי-אבל הביוס הוא דוחות נעול ככזה; קיבלתי את זה ממוכר בחוף המזרחי. אולי זה פשוט נמכר לי מחדש.

נאמר לי שה-Quadro 4000 נתקע באתחול אם מנסים לאתחל את Mojave עם Polaris:
blue_macaco אמר: ...אם אני בוחר לאתחל לתוך Mojave, זה נתקע בסרגל ההתקדמות, לרוב בסביבות חצי מלא או 3/4 מלא. Mojave יאתחל אפילו עם Quadro 4000 בלבד, אבל יש תקלות גרפיות.

AMD GPU שלי הוא Sapphire Pulse RX580 8GB bios כפול OOTB סטנדרטי, תוך שימוש בביוס הראשי. הייתי מאוד מרוצה מהביצועים הכוללים של ההתקנה הזו הן ב-macOS והן ב-Windows, אך התגעגעתי מאוד ל- Bootscreen ו- PhysX ב- Windows.

היזהר - אתה עדיין יכול להפעיל כיבויים רק אם אתה משתמש רק במגברי PCIe (כלומר, אל תנסה מה-Aux Boosters לבד מכיוון שכל עיבוד יגרום לכיבוי ככל הנראה). ערכו תוכנית לספק כוח לפני שתשקלו אפילו GPU כפולים של כל תצורה לטווח ארוך.

לאחר ששני הכרטיסים פועלים בוויסות עצמי עם ה-GTX כוח נוסף באמצעות ה-Aux Boosters ו-Powerlink, וה-RX580 באמצעות מוד Pixlas. תכננתי להריץ את ה-GTX 770 מהמוד Pixlas, אבל גיליתי שהכיבויים עדיין מופעלים אפילו תחת אתחול Bootcamp, אלא אם כן הכוח מוגבל ב-Afterburner במצב קרנל. החזרת ה-GTX 770 ל-PCIe Aux Boosters ו-Powerlink, וניתוב מתח ישיר ל-RX 580 מנקודות ההלחמה של PSU תיקנו את הצורך להגביל את ההספק ומאפשרים רינדור מלא בשתי מערכת ההפעלה. לדעתי האישית - פתרון נתיב יחיד כמו Quadro 4000 למק (Fermi אבל אני לא בטוח ביכולת מתכת) או קפלר עם נתיב בודד יהיה הרבה יותר קרוב למעטפת הספק המפרט עבור יישום תחנת עבודה רגילה אבל זה מה שיש לי נבדק ועבד בתפקוד מוגבל.

ה-RX580 בחריץ 1 היה הניסיון הראשון שלי, שעבד - אבל עם אותן מגבלות שיש לי כרגע, אבל ה-RX580 יפעל חם יותר בגלל הפעלת ה-Chill (אך לא מתחמם מספיק כדי להפעיל את המאווררים). ה-580 בחריץ 1 פועל ב-42 מעלות צלזיוס, אך בחריץ 2 הוא יפעל ב-38 מעלות צלזיוס (כנראה שהמאוורר של ה-GTX FE מסתובב ממש ליד גוף הקירור של ה-RX580). כמו כן, ה-GTX דרש ניתוק כאשר הוא נמצא בחריץ 2 כדי למנוע מהמאווררים של ה-RX לחתוך את נקודת ההלחמה על ה-GTX שלי שאין לו לוח אחורי.

כיסוי משני ו-PSU יכולים להיות מוצדקים - אבל גם ללא תצוגה ב-macOS, ה-RX580 מספק מחשוב מואץ שנראה על ידי האפליקציה והצג, שהן הסיבה העיקרית שרובנו משתמשים בהם וזו הסיבה שאני בהחלט רואה בכך הצלחה.

ב-macOS:

10.13.6 (17G4015- קו בסיס):
1) שני הכרטיסים פונקציונליים כולל מנהלי רשת של NVIDIA פעילים, CUDA ומחשוב דרך ה-GTX.
2) תצוגה באמצעות ה-RX 580 וה-GTX 770 גם באמצעות מנהלי התקן אינטרנט של Apple וגם של NVIDIA 387.10.10.15.15.108; באופן מקורי או באמצעות מנהלי התקנים של היצרן כאשר מנסים להציג רק GPU אחד בכל פעם.
3) FCPX מנצל באופן מלא את שני הכרטיסים לצורך מחשוב. רד 6K דגימות התנהגות של התאמות מפחידות הייתה מקובלת עליי - אני לא מתעסק עם קבצים אדומים באופן קבוע.
4) כל ניסיון של פלט תצוגת GPU כפול יוצר התנתקות מיידית של מערכת ההפעלה (כאשר אחד הדרייברים פעילים).

10.14.5:

5) יש להשתמש ב-GTX770 מכיוון ש-DP ראשי הוא פונקציונלי (אבל כאשר מחליפים אותו ל-RX580 לא).
6) CLing מדווח על האצת מתכת בשני ה-GPUs
7) נראה ש-FCPX לא משתמש ב-RX580, אבל מדחס עושה זאת כ-GPU מאיץ.
8) Heaven/Valley משתמש רק ב-GTX770, אבל מזהה את הנוכחות של ה-RX580 (או שפשוט לא הצלחתי עדיין להפעיל את ה-RX580).
9) אני מקווה שצג שני עשוי להשתנות #6/#7 (או עדכוני תוכנה עתידיים?).
10) ניסיונות לפלט תצוגת GPU כפולה מזוהים על ידי מערכת ההפעלה והם גלויים על ידי מערכת ההפעלה תחת לשונית תצוגה/סידור, אך שולחן העבודה המוצג על ידי RX580 אינו מוציא פלט.

ב-Win10:

10) עדיף להשתמש ב-RX580 כראשי-שני הכרטיסים ניתנים לשימוש.
10) GTX770 מתפקד בצורה מושלמת ככרטיס PhysX/CUDA ייעודי בעת שימוש ב-DP של RX580.
12) הגדרות מסוימות בכל לוח בקרה של AMD/NVIDIA נגישות רק כאשר צג מחובר לכרטיס של כל יצרן, לכן יש להגדיר את PhysX ל-GTX בלוח הבקרה של NVIDIA לפני ההחלפה ל-RX580 לשימוש ב-Windows. זה צריך להיעשות רק פעם אחת בדרך כלל, אלא אם כן אתה מזיז את מיקום חריץ הכרטיסים.

13) ודא שהכרטיסים שלך הם כראוי מופעל על ידי קבלת PSU שני או אספקת חשמל באחוזה מתאימה.

יש לי מתג mDP שייעדתי אותו מחדש (בעבר היה בעייתי לפעמים בשימוש עם ה-MBP שלי, אז אני לא ממליץ עליו לפי שם המותג), זה עובד טוב לעת עתה בין ה-GPUs. בעת ההגדרה פשוט החלפתי את כבל ה-DP ביד לאחר אתחול ל-Windows בין ה-GTX/RX שבו החלפות חמות אינן בעיה. הם לא מהווים בעיה ב-macOS, אבל שוב - פשוט אין לך תצוגה דרך ה-RX580 ב-Mojave.

אני מתכנן מוד של Pixlas שיפעיל בסופו של דבר את ה-RX580, או PSU משני עבור שניהם (לא החליט) - אבל רציתי לחלוק את כדאיות ההגדרות הזו לאלה שכבר מכוסים את הבסיסים האלה. אני אישית מעדיף PSU משני לשימוש ארוך טווח, אבל זה בהחלט כדאי לשימוש שלי ב בדיקה .

הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> נערך לאחרונה: 27 במאי, 2019 ב

bsbeamer

19 בספטמבר 2012


  • 15 באפריל, 2019
האם יש סיבה שאתה רוצה/צריך להפעיל את שני ה-GPUs בו זמנית? בין שני הכרטיסים, ל-RX580 8GB יהיו ביצועי macOS טובים בהרבה ב-Mojave, בהנחה ש-GTX 770 FE 2GB שלך הוא GK104 (בעצם זהה ל-GTX 680 Mac Edition 2GB).

אתה יכול לנסות להחליף חריצי PCIe כדי לראות אם זה משפיע על עדיפות macOS. נהג לפעול כך עם GPUs מעורבים, לא בטוח אם זה עדיין עושה זאת.
תגובות:אייל_משחקי

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 15 באפריל, 2019
גישה למסך אתחול והיתרון הנוסף של CUDA ו- PhysX ב-Windows, בעצם. בחלונות ה-770 אפילו לא פוגע במגביל הכוח של 120W, אז אני חושב שהמאיצים וה-Powerlink שלי אמורים להיות בסדר לבדיקה מכיוון שהוא כמעט ולא הגיע לשיא ב-macOS. אני מעדיף להשתמש ב-RX580 ב-macOS, אבל עדיין לא השגתי תצוגה. אבל אפילו עם שימוש רק ב-770 ב-macOS יש איסוף ביצועים ניכר - בדיוק כמו אם היו לי מנהלי אינטרנט מעורבים.; זה מהיר.

לחשוב שתצוגה משנית צריכה להגדיר אותה בצורה מושלמת, עבור היישום שלי - מכיוון שהיא צריכה לעסוק בשניהם. פשוט אולי אין לי צגים כפולים ב-Mojave - מה שאני בסדר איתו. החיסרון הגדול ביותר עד כה הוא שהייתי צריך למשוך את כרטיס ה-USB-C שלי כדי לקבל גישה מלאה ל-GPU השני. אני בוחן אפשרויות השתלה - שחלקן דיברנו בעבר. נערך לאחרונה: 17 במרץ 2019 ב

bsbeamer

19 בספטמבר 2012
  • 15 באפריל, 2019
פעם הייתה קופסת הרחבה PCIe חיצונית עם מתג PCIe (בעצם מתג A/B). לא ראיתי את זה לפחות 10 שנים, אבל אולי שווה לבדוק את השימוש הספציפי שלך. כנראה יפתור גם את דילמת ה-PSU החיצוני שלך די בקלות.

אם כבר ניסית להחליף חריצים עם GPU ועדיין לא קיבלת תצוגה עם RX580, התנגשות מנהלי ההתקן עם מספר GPUs משני יצרנים עדיין קיימת ב-Mojave ולא טופלה. מניח שה-GTX770 שלך מהבהב? משתמש ב-GTX680 EFI?
תגובות:אייל_משחקי

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 15 באפריל, 2019
bsbeamer אמר: מנחש שה-GTX770 שלך מהבהב? משתמש ב-GTX680 EFI?

ערכו והעבירו נתונים נוספים לפוסט מס' 1.

נכון זה מהבהב. אני משתמש במתג mDP כדי להחליף את ה-GPU המנותב ל-Cinema Display שלי שעובד מספיק טוב לעת עתה.

הצג את פריט המדיה '> נערך לאחרונה: 21 במרץ, 2019

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 15 באפריל, 2019
bsbeamer אמר: פעם הייתה קופסת הרחבה חיצונית של PCIe עם מתג PCIe (בעצם מתג A/B). לא ראיתי את זה לפחות 10 שנים, אבל אולי שווה לבדוק את השימוש הספציפי שלך. כנראה יפתור גם את דילמת ה-PSU החיצוני שלך די בקלות.

משהו כמו startergo המופיע בשרשור PCIe Expansion ובעל מתג פיצול נתיב יהיה נחמד, אבל הרבה מעל התקציב המוגבל שלי לניסויים. התקציב שלי מאפשר שימוש חוזר יותר, כמו מארז מיקרו-ATX משומש עם PSU משודרג וכמה מרחבי PCIe מתקדמים. בנוסף, זה לא פרויקט שאני אישית מחפש להגדיל - אבל אחרים עשויים למצוא בו ערך. אני יכול להתמודד עם פרויקט אקראי של $200, לא $2K-LOL. אבל זה עדיין ייקח כמה חודשים לאסוף את החלקים אלא אם כן אתקל באחד שכבר ממוחזר לפחות PSU חצי מודולרי.

מצאתי כמה השתמשו במארזי TB3 eGPU באופן סביר ושקלתי לאסוף כמארז למוד, כך שתהיה לי חומרה לחזור למארזי eGPU בעתיד. בכל אופן שאני בוחר, נראה שה-GPU האלה עובדים במקביל, מה שדי התלהבתי ממנו.

אני די מחשיב את זה כפתור עבור היישום שלי (חוץ ממודי ההשתלה וההפעלה), אבל רוצה להשאיר אותו פתוח עבור אלה שיש להם את אותם/דומים של GPU וציוד זמין יותר, אם הם רוצים לנסות לשנות קנה מידה. נערך לאחרונה: 16 במרץ 2019

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 16 באפריל 2019
הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '>
שניים ראשונים הם צילומים קודמים, אחד ב-HS, והשני לאחר שדרוג ל-Mojave.

השניים השניים הם צילומים חדשים ב-Mojave ומציגים רינדור ב-RX580 כשהם מותקן לצד ה-GTX770 המהבהב - אבל זה מדווח רק כ-1GB (כנראה שגיאת דיווח של Novabench, macOS מזהה את מלוא ה-8GB במידע מערכת). נערך לאחרונה: 17 במרץ 2019

h9826790

3 באפריל, 2014
הונג קונג
  • 16 באפריל 2019
Reindeer_Games אמר: צפה בקובץ המצורף 826691 צפה בקובץ המצורף 826692

צילום חדש מציג רינדור ב-RX580 כשהוא מותקן לצד ה-GTX770 המהבהב - אבל הוא מדווח רק כ-1GB (כנראה שגיאת דיווח של Novabench, macOS מזהה את מלוא ה-8GB במידע מערכת).

מעניין, לא ידעתי שיש ל-NovaBench גרסת 2017. אבל בכל מקרה, נראה שמבחן ה-GPU עדיין מיושן מאוד ואינו מסוגל למדוד דבר.

אני פשוט מוריד ומפעיל אותו עם ה-1080Ti שלי. זהה לשלך, מציג 1GB VRAM. וברור שה-FPS מוגבל לקצב הרענון של הצג עקב סינכרון V.
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
תגובות:אייל_משחקי

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 16 באפריל 2019
h9826790 אמר: מעניין, לא ידעתי של-NovaBench יש גרסת 2017. אבל בכל מקרה, נראה שמבחן ה-GPU עדיין מיושן מאוד ואינו מסוגל למדוד דבר.

אני פשוט מוריד ומפעיל אותו עם ה-1080Ti שלי. זהה לשלך, מציג 1GB VRAM.

זוהי הגרסה הנוכחית למיטב ידיעתי, ואני מנסה להשתמש בתוכניות רינדור כלשהן כדי לראות באיזה GPU macOS בוחרת להשתמש לעיבוד. Novabench היה במקרה הראשון שבחר באופן מקורי ובלעדי את ה-RX580 ב-Mojave תוך שהוא מוצג רק דרך ה-770. לא היה אכפת לי מה הוא קיבל, רק זה משתמש ב-RX580 כדי לעשות זאת - והוא השיג מהירות מלאה לצדו ה-770 המהבהב שלי ב-Mojave הוא בונוס.

התמונות רק מציגות את ה-770 המדווח במסך ההתחלה כאשר ה-580 נמצא בשימוש בחלק השמאלי העליון של מסך העיבוד באחד, בעוד שהשני מציג ציוני RX580 ועדיין מדווח על GTX770 כ-GPU לתצוגה. ה-GTX שלי יקבל ציון דומה לציון הנוכחי שלי ב-High Sierra וקודם לכן, אבל מעולם לא קלע מעל 30 FPS ב-Novabench ב-Mojave, עד עכשיו. הציונים ההיסטוריים שלי תומכים בירידה בביצועים כתוצאה משדרוג ל-Mojave, אני טוען שזה טוב בדיוק כמו מנהלי התקן אינטרנט עבורי אם אפל תטמיע את זה במלואו בתוכניות, אם נוכל להציג רק ב-macOS. מוסיף עוד יותר ערך לכך שכבר יש את ה-RX580 ב-Windows 10, שהוא משופר ממה שראיתי.

תודה - אז אני מניח שה-1GB הוא מגבלה של Novabench (אם אני זוכר שה-770 שלי היה זהה לפני שנכנסתי ל-RX580).

אני בעצם מנסה לעקוף כי הלוואי שיכולתי לקבל 1070 או טוב יותר - אבל ל-Mojave יש את המגבלות שאני צריך לעבוד בתוכם לעת עתה. ומבחינת מפרט הכרטיסים האלה קרובים למושלמים להתאמה בהתחשב שאני מעדיף רענון של 60 הרץ. כמשתמש GTX אני בטוח שאתה מבין ש-PhysX הוא נכס יקר של כל תוכנה שמשתמשת בו; אותו דבר לגבי משתמשי CUDA. התכונה היחידה שאני רואה לא 'עובדת' היא פלט תצוגה דרך ה-RX580 ב-macOS, ואני מאמין שזה אפשרי שזה ישתנה אם מישהו היה מוכן לגרום לזה לקרות.

הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '> הצג את פריט המדיה '>

הערה צדדית, לפני שכל מבחני ה-CPU/RAM/OpenCL הפסיקו לעבוד ב- Novabench ב-macOS (בשבילי) המכונה הזו קיבלה ציונים של 2220-2430 בסך הכל, בעיקר תרמה מה-CPU - אבל עדיין יש לה את ההטבות שלה. למעלה יש תמונות המדווחות על הצלחה עם מנהלי התקנים זמינים באופן חופשי לכל מי שיש לו רינדור 770 ב-Windows - שוב לא אכפת לי מהניקוד, אני נדהם שהכל עובד יחד באופן טבעי לרוב. שניהם מציגים בערך את אותו קצב פריימים ב-Windows Novabench של ~65-69 FPS במבחן GPU אבל ה-GTX מנצח באופן שולי.

אני גם מגביל את הכוח של הכרטיסים האלה כרגע - אז אני מצפה לשיפור מסוים בכל זאת ברגע שאקבל אותם כראוי. אני מאוד מעוניין אם GT120 יעבוד באותה צורה ב-Mojave מכיוון שהוא מחשב טוב יותר ומגיע לשיא ב-50w בלבד, למרות שרשמתי שימוש של עד 25% GPU ו-1GB VRAM בעת שימוש בכרטיס PhysX ב-Windows עם שיא ב- צריכת חשמל של כ-48%. זה בסביבות 110w, וה-GTX מצייר 2:1 אז ~73.6w על המאיץ שלו; ה-RX הגיע לשיא של המגביל של 70% שהוא ~129.5w והם מצייר תיאורטית סביב יחס 3:1 שיהיה ~97.125w (הרבה מעל המפרט ובאזור סכנה).

ה-GTX נמשך לשימוש יומיומי ושני המאיץ חזרו ל-RX580 עד שאקבל כבלים נוספים כדי לסיים את ניתוב המוד של Pixlas שלי ומניעת פגיעה בלוח האחורי שלי באמצעות מאיץ כוח. אז שוב, תכסו את הבסיסים שלכם אם תנסו בדיקות נוספות. אני די בטוח ששילוב של Pulse 56 ו- Kepler GTX יקבלו את הביצועים שאני באמת רוצה למרות הכל תוך שמירה על כל התכונות האהובות עליי ב-Bootcamp. נערך לאחרונה: 17 במרץ 2019

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 21 בפברואר 2019
מצאתי כמה מאמרים חדשים באתר Apples Developer המסבירים הקצאת מנועי עיבוד. קצת מעל הראש שלי אבל אני בוחן את זה יותר:
הצג את פריט המדיה '>
https://developer.apple.com/documen...selection_and_fallback_for_graphics_rendering

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 23 באפריל, 2019
היה לי קצת זמן פנוי היום וכרטיס NVIDIA PC נשמר הגיע לידי - זה היה 9400 GT ואחרי שהורדתי אותו במקום ה-GTX 770 המהבהב ואתחול לתוך Mojave:

הצג את פריט המדיה '>

התצוגה הייתה רק דרך ה-AMD, אבל זה משאיר שאלה אחת להישאל - מדוע רק ערכת השבבים המהבהבת של אפל/EFI מפעילה את חוסר התצוגה של ה-AMD כאשר כל ההגדרות פועלות בצורה זורמת ב-High Sierra (כולל ה-9400 GT!)? אני מבין למה ערכת השבבים הישנה יותר לא מזוהה ב-Mojave, אבל זה מוזר - בכל זווית התקפה. נערך לאחרונה: 24 במרץ, 2019
תגובות:MIKX ב

bsbeamer

19 בספטמבר 2012
  • 24 בפברואר 2019
ב-HS האם התקנתם מנהלי התקנים של NVIDIA Web, או שמא זו הייתה התקנת מערכת הפעלה נקייה?

אולי תרצה לעשות השוואה בין הרחבות החומרה ב-Mojave ו-HS (התקנה נקייה) כדי לראות מה בוטל ואם מוצרים כלשהם של NVIDIA רשומים/היו רשומים ב-HS שאינם ב-Mojave. אם התקנתם מנהלי התקן אינטרנט, פשוט הסר כל אחד מאלה עם Web בסוף.

ניסיתי לפרסם מנהלי התקנים נבחרים ל-Mojave ולכתוב מחדש עבור מספר גרסת ברירת המחדל של מנהל ההתקן של macOS ללא הצלחה. ניסיתי גם להפעיל מחדש את דרייבר ה-Volta מהשחרור הנמשך עם סט הדרייבר/החלפה החדש ללא הצלחה. יש משהו בקבצי המאסטר של NVIDIA שמאפשר/דוחה. יצטרך להשקיע כמויות עצומות של זמן בחפירה ופשוט לא שווה את זה. מסלול התקנת האקינטוש יהיה למעשה הרבה יותר קל עבור זה במיוחד.

FWIW, כרטיסים עם 9400M הוכנסו לרשימה השחורה מ-Mojave. לא בטוח אם הם גם נחסמו מ-HS, אבל אני בטוח שהקוד נוקה במהלך דרישת המתכת.
תגובות:אייל_משחקי

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 24 בפברואר 2019
התקנה נקייה עם שחזור מ-Time Machine במהלך ההגדרה הראשונית של ה-HS ה-Build האחרון שלי שזרקתי יחד; ו-10.13.6 (17G4015) עובד יפה עם או בלי 387.10.10.15.15.108 מנהלי אינטרנט פעילים; עם ה-9400 GT או GTX 770 בנפרד, בו זמנית, ולצד ה-RX 580.

ל-Windows 10 הייתה התנגשות במנהלי התקנים עם כל שלושת ה-GPUs בשימוש, ללא בעיות עם 9400 GT או GTX 770 (לא המטרה הסופית שלי אבל נבדקה לבדיקת נאותות בחקירת ארכיטקטורות GPU יחיד נתיב).

לגבי ה-9400 GT (טסלה), לא מצאתי שום חומר שמציע שהארכיטקטורה של טסלה תהיה נתמכת ב-Mojave (אך בוחן את השימוש) כך שאוכל להשתמש ב-Apple GT 120 (Tesla)/Quadro 4000 עבור Mac ( Fermi) כדי להפעיל את המשניות שלי, קלטתי לאחרונה בזמן שהקדשתי את ה-RX 580 לתצוגת הקולנוע. אני מבין שאף אחת מהן (טסלה) איננה מאושרת מתכת, אבל גם 9400 GT וגם GTX 770 מציגים מתכת די טוב שהוצגה ב-RX 580 ב-High Sierra.

האמת, אם היה לי תקציב בלתי מוגבל-הייתי מוצא Titan V/GV100 וקורא לו טוב עם הדרייברים של HS/Volta אבל זה לא צפוי לקרות ב-5 השנים הבאות-LOL.

עריכה: מספר בנייה של macOS תיקן.

הערה נוספת: אני משתמש רק ב-9400 GT בינתיים כדי להפעיל 1 משני בזמן שכבלים נוספים נמצאים במעבר, רק ההבדל הבולט ב-HS/Win10 אינו PhysX ב-Windows (9400 GT מעולם לא היה מסוגל ל-PhysX). נוספה תמונה של כל צד שלישי kext ב-HS:

הצג את פריט המדיה '>

עובד כמו קסם. אני צריך PC Kepler כדי לבדוק איתו את Mojave כדי לראות אם הוא מחשב אבל לא מוצג, מכיוון שברור שמנהלי התקנים קיימים. נערך לאחרונה: 25 במרץ, 2019

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 24 בפברואר 2019
startergo אמר: לפי השרשור הזה העדכון הזה נותן מסך אתחול GOP ל:
סדרת NVIDIA TITAN:
TITAN X (מקסוול), TITAN X (פסקל), TITAN XP

סדרת GeForce 10:
GeForce GT 1030, GeForce GTX 1050, GTX 1050Ti, GTX 1060, GTX 1070, GTX 1070Ti, GTX 1080, GTX 1080Ti

סדרת GeForce 900:
GeForce GTX 950, GTX 950Ti, GTX 960, GTX 970, GTX 980, GTX 980Ti

סדרת GeForce 700:
GeForce GTX 745, GTX 750, GTX 750 Ti

סדרת Quadro:
מוצרי Quadro Maxwell ו-Pascal עשויים להיות מושפעים. לתמיכה ופרטים נוספים, צור קשר עם שותף OEM/ערוץ. אם נדרש סיוע נוסף, בקר //support.nvidia.com

אני תוהה האם העדכון הזה ייתן מסך אתחול לפחות עם טוען אתחול כמו refind?

אה, זה יכול להיות טוב ויפתח אפשרויות עבור כרטיס מחשוב של Windows. נערך לאחרונה: 24 במרץ, 2019

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 26 בפברואר 2019
תאימות לכרטיס מסך עבור Final Cut Pro X, Motion 5 ו-Compressor 4
למד אילו כרטיסים גרפיים מובנים ועבור השוק עובדים עם Final Cut Pro X, Motion 5 ו-Compressor 4.



דרישות כרטיס מסך
Final Cut Pro X, Motion 5 ו-Compressor 4 דורשים כרטיס גרפי בעל יכולת OpenCL או Intel HD Graphics 3000 ואילך ו-256MB של VRAM. אם אתה עורך וידאו ב-4K, משתמש בכותרות תלת-ממד, או עורך וידאו ב-360º, מומלץ 1GB של VRAM .
הצג את פריט המדיה '>

'נתמכים בכרטיסי מסך מובנים
הכרטיסים הגרפיים הבאים מגיעים עם מחשבי Mac ותומכים ב-OpenCL ב-macOS Sierra, macOS High Sierra ו-macOSמוהאבי.

  • GeForce 320M
  • GeForce 9400M
  • GeForce 8600M GT 128MB*
  • GeForce 8600M GT 256MB
  • GeForce 8600M GT 512MB
  • GeForce 8800 GS
  • GeForce 8800 GT
  • GeForce 9600M GT
  • GeForce GT 120
  • GeForce GT 130
  • GeForce GT 330M
  • GeForce GT 640M
  • GeForce GT 650M
  • GeForce GT 750M
  • GeForce GT 755M
  • GeForce GTX 660M
  • GeForce GTX 675M
  • GeForce GTX 680MX
  • GeForce GTX 775M
  • GeForce GTX 780M
  • Quadro FX 5600'
https://support.apple.com/en-us/HT202239#nvidia

הצג את פריט המדיה '>

אני מחכה שהרשימה הזו תיגמר (ואולי תתווסף ל...) מכיוון שהיא הייתה 'תאריך פרסום: 15 בנובמבר 2018'.

או שאולי הם צריכים לפחות לנסח את זה בצורה מדויקת יותר - אבל הייתי לוקח 1/2 מלא בכל יום בשבוע. נערך לאחרונה: 26 במרץ 2019 ב

bsbeamer

19 בספטמבר 2012
  • 26 בפברואר 2019
Reindeer_Games אמר: אני מחכה שהרשימה הזו תסתיים (ואולי תתווסף ל...) מכיוון שהיא הייתה 'תאריך פרסום: 15 בנובמבר 2018'.

לא בטוח איזו תועלת זה מספק, או מה אתה מקווה להיות מורכב. אין GPU חדש יותר מדגם 2010 שיצא ברשימה זו.

רשימת ה-FCPX שלאחר השוק עשויה להיות מועילה יותר. כמה ממעבדי הגרפיקה האלה לא עובדים עם Mojave:

כרטיסי מסך נתמכים לאחר השוק
כרטיסי הגרפיקה הבאים של השוק תומכים ב-OpenCL ב-OS X Yosemite:
  • AMD Radeon HD 7950 Mac Edition
  • NVIDIA GeForce GTX 285 Mac Edition
  • NVIDIA GeForce GTX 680 Mac Edition
  • NVIDIA Quadro 4000 עבור Mac
  • NVIDIA Quadro FX 4800 עבור Mac
  • NVIDIA Quadro K5000 עבור Mac

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 26 בפברואר 2019
אני מציין שיש להם קונפליקט שיווקי/מציאות שצריך לתקן, ובאמת קיוויתי שהמהדורה של 10.14.4 תוסיף תמיכה עבור GPUs שאפל מכרה וממשיכה לפרסם בדף האינטרנט שלהם עבודה עם FCPX ב Mojave, כאשר ערכת השבבים של טסלה שלי בטוח לא מזוהה ב-10.14 בכלל (בגלל שאין מנהלי התקנים וזו הסיבה שזה מוזר שדף האינטרנט של אפל אומר שהם נתמכים).

מתכת היא לא מה שמניע את Final Cut Pro X-הפוסט שלי מציין שזה OpenCL. נערך לאחרונה: 26 במרץ 2019 ב

bsbeamer

19 בספטמבר 2012
  • 26 בפברואר 2019
ל-FCPX (עדיין) יש כמה בעיות. תאמין ש-Optical Flow הוא עדיין התכונה/תוסף היחידה הנתמכת ב- Metal2. אפל גם לא ממש עדכנה את הערות התמיכה/הפצה שלה עבור FCPX או את דרישות המערכת ( https://www.apple.com/final-cut-pro/specs/ ), אולם הם מזכירים שם בבירור את RX 580.

מצא באופן אישי את Adobe Premiere Pro או Blackmagic Davinci Resolve מתפקדים הרבה יותר כשזה מגיע לניצול ה-GPU. אפילו Avid Media Composer נראה טוב יותר מ-FCPX לפעמים.

tsialex

13 ביוני 2016
  • 26 בפברואר 2019
Reindeer_Games אמר: אני מציין שיש להם קונפליקט שיווקי/מציאות שצריך לתקן, ובאמת קיוויתי שהמהדורה של 10.14.4 תוסיף תמיכה עבור GPUs שאפל מכרה וממשיכה לפרסם בעבודת דף האינטרנט שלהם. עם FCPX ב-Mojave, כשערכת השבבים של טסלה שלי בטוח לא מזוהה ב-10.14 בכלל (בגלל שאין מנהלי התקנים וזו הסיבה שזה מוזר שדף האינטרנט של אפל אומר שהם נתמכים).

מתכת היא לא מה שמניע את Final Cut Pro X-הפוסט שלי מציין שזה OpenCL.
גם אם FCP-X עם 10.13.6 תומך בהמון GPUs, ברגע שאתה משדרג ל-Mojave הקו הבסיסי הוא הרשימה הנתמכת ב-Mojave GPU. לחשוב שאפל תחזור מזה זה פשוט לא הגיוני.
תגובות:bsbeamer

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 26 בפברואר 2019
tsialex אמר: גם אם FCP-X עם 10.13.6 תומך בהרבה GPUs, ברגע שאתה משדרג ל-Mojave הקו הבסיסי הוא הרשימה הנתמכת ב-Mojave GPU. לחשוב שאפל תחזור מזה זה פשוט לא הגיוני.

אני רק מצטט את האתר שלהם - אני מסכים במידה מסוימת, במיוחד לגבי 10.13.6; זה עובד ללא רבב.

אבל זה לא משנה את העובדה שהאפליקציות המובילות ביותר של אפל מבוססות על OpenCL, ומעולם לא אמרתי ללכת אחורה מכיוון שהכרטיסים הללו הם כולם כרטיסי חיזוק מחשוב מסוג OpenCL ויציאות משניות נוספות; במיוחד של הטסלה.

bsbeamer אמר: ל-FCPX (עדיין) יש כמה בעיות. תאמין ש-Optical Flow הוא עדיין התכונה/תוסף היחידה הנתמכת ב- Metal2. אפל גם לא ממש עדכנה את הערות התמיכה/הפצה שלה עבור FCPX או את דרישות המערכת ( https://www.apple.com/final-cut-pro/specs/ ), אולם הם מזכירים שם בבירור את RX 580.

מצא באופן אישי את Adobe Premiere Pro או Blackmagic Davinci Resolve מתפקדים הרבה יותר כשזה מגיע לניצול ה-GPU. אפילו Avid Media Composer נראה טוב יותר מ-FCPX לפעמים.

למעשה זרימה אופטית עבדה מצוין במשך 3 שנים לפחות כשהתחלתי להשתמש בה. יש לי כמה חברים שמעדיפים את DaVinci או Phase One, אבל אני לא שוחה כל כך עמוק במים האלה; אני רק עוזר איפה שאני יכול והם עוסקים בפורמטים בינוניים. היה לי את Adobe במשך כמה שנים אבל היה יותר ממה שהייתי צריך באמת.

כן, ה-RX 580 מופיע ברשימה - עושה את זה מצוין, ועם התאמות מטפל ברוב הדברים שאני צריך. עם זאת, כרטיסי מסלול יחיד עוצמתיים אינם זולים ויש רק כל כך הרבה נתיבים זמינים במכונה - וכרטיסי מחשוב לא צריכים להיות תחנת כוח כדי להועיל. נערך לאחרונה: 26 במרץ 2019

tsialex

13 ביוני 2016
  • 26 בפברואר 2019
Reindeer_Games אמר: אני רק מצטט את האתר שלהם-אני מסכים במידה מסוימת, במיוחד לגבי 10.13.6; זה עובד ללא רבב.

אבל זה לא משנה את העובדה שהאפליקציות המובילות ביותר של אפל מבוססות על OpenCL, ומעולם לא אמרתי ללכת אחורה מכיוון שהכרטיסים הללו הם כולם כרטיסי חיזוק מחשוב מסוג OpenCL ויציאות משניות נוספות; במיוחד של הטסלה.

חומר התמיכה של FCP-X משקף שהאפליקציה פועלת עם גרסאות macOS לאחר סיירה. אתה מוגבל עם תמיכת ה-GPU עבור כל אחת ממהדורות macOS אלה - לא להיפך כפי שאתה רומז.
תגובות:bsbeamer

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 26 בפברואר 2019
אני לא זה שכתב את ההצהרה שאומרת שכל ערכות השבבים האלה של GPU נתמכות על ידי FCPX בכל אותן מחלקת השיווק של מערכת ההפעלה-Apples הייתה המחבר; אני פשוט מעתיק ומדביק.

אני מודע היטב למה הם מתכוון - אבל זה מקשה על אמון כאשר אפילו החומר השיווקי שלהם לא משקף נכון את המציאות התפעולית.

tsialex

13 ביוני 2016
  • 26 בפברואר 2019
Reindeer_Games אמר: אני לא זה שכתב את ההצהרה שאומרת שכל ערכות השבבים האלה של GPU נתמכות על ידי FCPX בכל אלה שמחלקת השיווק של מערכת ההפעלה-Apples הייתה המחבר; אני פשוט מעתיק ומדביק.

אני מודע היטב למה הם מתכוון - אבל זה מקשה על אמון כאשר אפילו החומר השיווקי שלהם לא משקף נכון את המציאות התפעולית.
מדוע אתה מנסה להפוך את ההצהרה הזו לתקפה אם אתה כבר יודע שרשימת התמיכה של Mojave GPU גוברת על רשימת התמיכה של FCP?

תן לי לצטט אותך בדיוק:

'ממש קיוויתי שהמהדורה של 10.14.4 תוסיף תמיכה עבור GPUs שאפל מכרה וממשיכה לפרסם בדף האינטרנט שלהם עבודה עם FCPX ב מוהאבי , כאשר ערכת השבבים של טסלה שלי בטוח לא מזוהה ב-10.14 בכלל ( בגלל שאין נהגים נוכחים ובגלל זה מוזר שדף האינטרנט של אפל אומר שהם נתמכים).'

זה סביר לחשוב שאפל צריכה לערוך את דף התמיכה של FCP כדי להבהיר זאת, אבל זה לא הגיוני לחשוב שאפל תשנה את רשימת התמיכה של Mojave GPU כדי להפוך את רשימת התמיכה של FCP GPU לתקפית גם עבור Mojave. נערך לאחרונה: 26 במרץ 2019
תגובות:bsbeamer ב

bsbeamer

19 בספטמבר 2012
  • 26 בפברואר 2019
אפל לא מעדכנת באופן קבוע את ה-FCPX שלהם או כל חומרי שיווק של תוכנות מקצועיות. הייתי טוען שזו אחת מכמה סיבות לכך שמקצוענים רבים כבר לא משתמשים בתוכנה הזו. הם נוראיים עם הערות שחרור על פני הלוח.

NAB 2019 הוא בעוד מספר שבועות. אם אתה מחפש יישומי Metal2 נוספים, המתן עד אז. גרסה 10.5 או 11 אמורה להיות בעבודות עבור המעבר ל-macOS 10.15, שכנראה תנטוש את OpenCL אם הפחת של Mojave היה אינדיקציה כלשהי. הם גם נוטשים את כל ה-codec של 32 סיביות ואת כל זרימות העבודה מבוססות QT7. FCPX יצטרך להיכתב (מחדש) כדי לתמוך בכך בחלק מסוים.

Mojave היה מעבר סלעי במקרה הטוב, שהסתבך עוד יותר בגלל התמיכה המתמשכת ב-MacPro5,1. הישאר עם מה שעובד או השאר עם High Sierra או הקודם.
תגובות:אייל_משחקי

אייל_משחקי

פוסטר מקורי
29 בנובמבר 2018
פואבלו, CO
  • 26 בפברואר 2019
tsialex אמר: ובגלל זה מוזר שדף האינטרנט של אפל אומר שהם נתמכים)

כי לפי אפל-הנהג צריך להיות נוכח, אבל לא; אני מניח שזו הסיבה שהוא לא מוצג. טעות מצידי בהצהרת יתר.

Reindeer_Games אמר: או שאולי הם צריכים לפחות לנסח את זה בצורה מדויקת יותר - אבל הייתי לוקח 1/2 שלם בכל יום בשבוע.

מאוד הגיוני ומשאלה שמישהו ישמע עד כמה המשתמשים נואשים לשמור על מסך האתחול.
  • 1
  • 2
  • 3
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון