פורומים

צריך עצה ב&t לא יבטל את נעילת הטלפון שלי

ל

אמיאנג'ל

פוסטר מקורי
12 בספטמבר 2012
  • 17 באפריל, 2017
אז אני הבעלים של האייפון 6 שלי שרכשתי עבור $600 מ- Walmart.com כטלפון מחודש ב-2015/יוני.

היה לי את הטלפון הזה ברשת At&t בתוכנית ללא חוזה מאז. מהר קדימה לעכשיו כשאני צריך לנסוע וביקשתי לפתוח אותו כדי שאוכל לעשות זאת. ההודעה באתר At&t הייתה שהוא בחוזה ולא ניתן לבטל את הנעילה.

התקשרתי לקו הניידות ב-3 הימים האחרונים הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה בשבילי וללכת לחנות. הלכנו היום לחנות חברה ליד הבית שלי והנציג שם אמר שהם לא יכולים לעשות כלום אבל הם התקשרו אלינו ל-AT&T והבחורה באימון בטלפון אמרה שהוא לא נעול אחרי המתנה של 30 דקות. הלכתי הביתה וחיפשתי שוב באינטרנט וזה עדיין אמר נעול התקשרתי בחזרה והם שלחו אותי לתמיכה טכנית שרצו שאשלח בפקס עותקים של הקבלה שלי משנת 2015, למרות שהחשבון שלי מראה בבירור שהשתמשתי בטלפון הזה וזה לא בחוזה ואני הבעלים שלו.


אף אדם אחד לא יכול לעזור לי. שלחתי בפקס את הניירת היום והם התקשרו בחזרה ואמרו שהם רוצים שוולמארט תיתן לי הוכחה עם imei מודפס על ניירת. טענתי שזה לא משנה כי ברור שאין לי חוזה ואני הבעלים של הטלפון הזה. לבסוף הם פתחו כרטיס אבל אמרו לא בטוח אם הם יכולים לפתוח לי ואני צריך לחכות עוד 3 ימים.

האם מישהו יכול לייעץ לשירות צד שלישי מכובד שיכול לפתוח טלפונים של AT&T?
עברתי דרך כמה מנהלים, טכנאים ואפילו מומחי ניידות ב-at&t וכולם מסכימים איתי אבל לא יכולים או לא רוצים לעשות את זה.

ההודעה המדויקת בביטול הנעילה שלי מהאתר שלהם אומרת שאני בחוזה כשאני לא.

תודה על העצות מראש. ה

לוליS

8 במרץ 2017


  • 17 באפריל, 2017
amyangel אמר: אז אני הבעלים של האייפון 6 שלי שרכשתי ב-$600 מ- Walmart.com כטלפון מחודש ב-2015/יוני.
נשמע שהקו של הבעלים המקורי עדיין בחוזה.

בפעם הבאה שלמו $1 עבור דוח GSX מ-ebay כשאתם קונים אייפון משומש - זה יגיד לכם אם הטלפון נעול או לא.

כמו כן, נסה לבקש ביטול נעילה כלקוח שאינו AT&T כאן:

https://www.att.com/deviceunlock/#/
[doublepost=1489814738][/doublepost]
amyangel אמר: טענתי שזה לא משנה כי ברור שאין לי חוזה ואני הבעלים של הטלפון הזה.
נכון, אבל הקו של הבעלים המקורי עדיין בחוזה וזה מה שחשוב. אני יודע שזה מבאס אבל וולמארט מוכרת 'שיפוץ' אבל הם פשוט החזרות הרבה פעמים, לא שיפוץ. אם מדובר בהחזרות, הם יפעלו לפי מדיניות פתיחת הנעילה של הקו של הבעלים המקורי.

בפעם הבאה קנה את השיפוץ שלך ישירות דרך Apple או קנה טלפון משומש של Verizon שאינו נעול. שלם תמיד את $1 עבור דוח GSX.
תגובות:JustJoshua ו-Statusnone88 פ

pika2000

מוּשׁהֶה
22 ביוני, 2007
  • 17 באפריל, 2017
אין לך הרבה מה לעשות.
מוסר השכל של הסיפור, אל תקנו מוצרי אפל 'משופצים' ממקומות אחרים מלבד אפל.
תגובות:RetroCase ו-Statusnone88

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 17 באפריל, 2017
pika2000 אמר: אין הרבה מה לעשות.
מוסר השכל של הסיפור, אל תקנו מוצרי אפל 'משופצים' ממקומות אחרים מלבד אפל.

הייתי מסכים עם זה. וסביר להניח ש-AT&T תעביר את ה-OP סדרה של חישוקים אם הם בכלל יעזרו במצב הזה.

bopajuice

מוּשׁהֶה
22 באפריל, 2016
הצד האפל של הירח
  • 17 באפריל, 2017
amyangel אמר: אז אני הבעלים של האייפון 6 שלי שרכשתי ב-$600 מ- Walmart.com כטלפון מחודש ב-2015/יוני.

היה לי את הטלפון הזה ברשת At&t בתוכנית ללא חוזה מאז. מהר קדימה לעכשיו כשאני צריך לנסוע וביקשתי לפתוח אותו כדי שאוכל לעשות זאת. ההודעה באתר At&t הייתה שהוא בחוזה ולא ניתן לבטל את הנעילה.

התקשרתי לקו הניידות ב-3 הימים האחרונים הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה בשבילי וללכת לחנות. הלכנו היום לחנות חברה ליד הבית שלי והנציג שם אמר שהם לא יכולים לעשות כלום אבל הם התקשרו אלינו ל-AT&T והבחורה באימון בטלפון אמרה שהוא לא נעול אחרי המתנה של 30 דקות. הלכתי הביתה וחיפשתי שוב באינטרנט וזה עדיין אמר נעול התקשרתי בחזרה והם שלחו אותי לתמיכה טכנית שרצו שאשלח בפקס עותקים של הקבלה שלי משנת 2015, למרות שהחשבון שלי מראה בבירור שהשתמשתי בטלפון הזה וזה לא בחוזה ואני הבעלים שלו.


אף אדם אחד לא יכול לעזור לי. שלחתי בפקס את הניירת היום והם התקשרו בחזרה ואמרו שהם רוצים שוולמארט תיתן לי הוכחה עם imei מודפס על ניירת. טענתי שזה לא משנה כי ברור שאין לי חוזה ואני הבעלים של הטלפון הזה. לבסוף הם פתחו כרטיס אבל אמרו לא בטוח אם הם יכולים לפתוח לי ואני צריך לחכות עוד 3 ימים.

האם מישהו יכול לייעץ לשירות צד שלישי מכובד שיכול לפתוח טלפונים של AT&T?
עברתי דרך כמה מנהלים, טכנאים ואפילו מומחי ניידות ב-at&t וכולם מסכימים איתי אבל לא יכולים או לא רוצים לעשות את זה.

ההודעה המדויקת בביטול הנעילה שלי מהאתר שלהם אומרת שאני בחוזה כשאני לא.

תודה על העצות מראש.

כשהם אומרים שהם לא יכולים לעזור לך איזו סיבה הם נותנים?

עסקתי בעבר בשירות לקוחות ארגוני, ולא הצלחתי לפתור את הבעיה שלי. בסופו של דבר הגשתי תביעה קטנה. נוצר קשר תוך פחות משבוע והכל נפתר. אולי תהיה התקווה היחידה שלך. תתבע אותם במחיר הטלפון. זה ימשוך את תשומת לבם.
תגובות:אולדמנמק, nburwell ו-Applejuiced

EDH667

25 בנובמבר, 2009
צפון קליפורניה
  • 18 באפריל, 2017
אמיאנג'ל אמר: התקשרתי לקו הניידות ב-3 הימים האחרונים הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה בשבילי וללכת לחנות. הלכנו היום לחנות חברה ליד הבית שלי והנציג שם אמר שהם לא יכולים לעשות כלום אבל הם התקשרו אלינו ל-AT&T והבחורה באימון בטלפון אמרה שהוא לא נעול אחרי המתנה של 30 דקות. הלכתי הביתה וחיפשתי שוב באינטרנט וזה עדיין אמר נעול התקשרתי בחזרה והם שלחו אותי לתמיכה טכנית שרצו שאשלח בפקס עותקים של הקבלה שלי משנת 2015, למרות שהחשבון שלי מראה בבירור שהשתמשתי בטלפון הזה וזה לא בחוזה ואני הבעלים שלו.

האם באמת ניסית כרטיס SIM אחר כמו T-Mobile כדי לראות אם הוא כבר לא נעול?
תגובות:nburwell ו-Mlrollin91

מיץ תפוחים

16 באפריל, 2008
במדור פריצות לאייפון.
  • 18 באפריל, 2017
הם יתנו לך להתרוצץ במשך שבועות וישגע אותך.
הפסק להתקשר או ליצור קשר עם AT&T.
הגש תלונה רשמית ל-bbb ול-FCC.
לאחר מכן AT&T תאגיד ייצור איתך קשר ויפתור את הבעיה.
תגובות:Oldmanmac, edlex, nburwell ואדם אחד נוסף ל

אמיאנג'ל

פוסטר מקורי
12 בספטמבר 2012
  • 18 באפריל, 2017
EDH667 אמר: האם באמת ניסית כרטיס SIM אחר כמו T-Mobile כדי לראות אם הוא כבר לא נעול?

כן יש לי סים של tmobile שהוא פעיל והוא לא יעבוד.
[doublepost=1489899313][/doublepost]
Applejuiced אמר: הם יתנו לך להתרוצץ במשך שבועות וישגע אותך.
הפסק להתקשר או ליצור קשר עם AT&T.
הגש תלונה רשמית ל-bbb ול-FCC.
לאחר מכן AT&T תאגיד ייצור איתך קשר ויפתור את הבעיה.

זה רעיון טוב. למעשה אתחיל בתהליך הזה, תודה על העצה
[doublepost=1489899447][/doublepost]
bopajuice אמר: כשהם אומרים שהם לא יכולים לעזור לך איזו סיבה הם נותנים?

עסקתי בעבר בשירות לקוחות ארגוני, ולא הצלחתי לפתור את הבעיה שלי. בסופו של דבר הגשתי תביעה קטנה. נוצר קשר תוך פחות משבוע והכל נפתר. אולי תהיה התקווה היחידה שלך. תתבע אותם במחיר הטלפון. זה ימשוך את תשומת לבם.

הנציגים שאני מדבר עליהם כמעט בכל המחלקות אומרים שהם לא רואים שום דבר בחשבון שלי שמראה שאני בחוזה אבל הם לא יכולים לעזור לי לפתוח את ה-imei שהשתמשתי בו ברשת שלהם בשנתיים האחרונות. אפילו חטיבת הניידות שפותחת נעילה אומרת שאין להם גישה והם יכולים להשתמש רק באתר כמו שאני עושה, שאני קורא לו BS כי חייבת להיות מערכת פנימית כלשהי.
תגובות:מיץ תפוחים פ

תמנונים

8 במרץ 2008
  • 18 באפריל, 2017
זה מה שאתה צריך לעשות...
שים את ה-AT&T SIM שלך בטלפון אחר...
השתמש בו במשך כמה דקות...
בבקשת ביטול הנעילה שלך בחר, לא לקוח...
הטלפון שלך יבוטל מיד...
אם לא נסה שוב פי 3 או 4 יותר...
זה תמיד עובד
תגובות:לוליS ה

לוליS

8 במרץ 2017
  • 18 באפריל, 2017
פולבוס אמר: זה מה שאתה צריך לעשות...
שים את ה-AT&T SIM שלך בטלפון אחר...
השתמש בו במשך כמה דקות...
בבקשת ביטול הנעילה שלך בחר, לא לקוח...
הטלפון שלך יבוטל מיד...
אם לא נסה שוב פי 3 או 4 יותר...
זה תמיד עובד
כֵּן.

Statusnone88

19 ביוני, 2010
  • 19 באפריל, 2017
amyangel אמר: כן יש לי סים של tmobile שהוא פעיל והוא לא יעבוד.
[doublepost=1489899313][/doublepost]

זה רעיון טוב. למעשה אתחיל בתהליך הזה, תודה על העצה
[doublepost=1489899447][/doublepost]

הנציגים שאני מדבר עליהם כמעט בכל המחלקות אומרים שהם לא רואים שום דבר בחשבון שלי שמראה שאני בחוזה אבל הם לא יכולים לעזור לי לפתוח את ה-imei שהשתמשתי בו ברשת שלהם בשנתיים האחרונות. אפילו חטיבת הניידות שפותחת נעילה אומרת שאין להם גישה והם יכולים להשתמש רק באתר כמו שאני עושה, שאני קורא לו BS כי חייבת להיות מערכת פנימית כלשהי.

AT&T משתמש באופן בלעדי באתר האינטרנט שלהם כדי לפתוח מכשירים. יש דברים מסוימים ש-AT&T נועלת בכוונה את החנויות ואת נציגי שירות הלקוחות, כך שאנחנו לא יכולים לעשות. כמנהל חנות AT&T, אתה יכול לשים אקדח לראש שלי ולאיים על חיי אם לא אפתח את הנעילה של הטלפון שלך, ואין ממש שום דבר שאוכל לעשות ואתה תצטרך ללחוץ על ההדק, כי לא אני, ולא שירות הלקוחות הגבוה ביותר שמנהל נציג יכול לעשות.

הניחוש שלי הוא שקו הבעלים המקורי נמצא בחוזה. המערכת מאוד שחור ולבן. העצה שלי היא הגש את בקשת ביטול הנעילה תחת לא לקוח. השתמש בכתובת דוא'ל חלופית ש-AT&T לא רשומה עבורך. אל תשתמש גם במספר הטלפון שלך.

התרחיש הגרוע ביותר, הסבר ברוגע מאוד לנציג שימור בטלפון שאתה רוצה לשלוח כרטיס למחלקת המשרד האחורי ולבדוק אם זה משהו שהם יכולים לעזור לך בו. אם הם לא יכולים, זה לא בגלל שהם לא רוצים. זה פשוטו כמשמעו בגלל שהם לא יכולים.

אנשים צריכים להבין שאם אנחנו אומרים שאנחנו לא יכולים לעזור במשהו, זה בגלל ש-AT&T אמר לנו שאנחנו לא יכולים, או נעלה אותנו מחוץ לזה בכוונה.

בהצלחה עם בקשת ביטול הנעילה שלך. אני יודע שזה בטח מתסכל מאוד אבל אני מבטיח שכל מי שדיברת איתו רצה לעזור לך ב-1000%. אנחנו לא חסרי לב כמו שכולם עושים מאיתנו. תגובות:Bclawson, Jetro, bmac4 ו-2 אחרים

גאתומבליפוב

macrumors חצי אל
18 באפריל, 2009
  • 19 באפריל, 2017
LoliS אמר: כן.

לא עבד לי. ל

אמיאנג'ל

פוסטר מקורי
12 בספטמבר 2012
  • 19 באפריל, 2017
פולבוס אמר: זה מה שאתה צריך לעשות...
שים את ה-AT&T SIM שלך בטלפון אחר...
השתמש בו במשך כמה דקות...
בבקשת ביטול הנעילה שלך בחר, לא לקוח...
הטלפון שלך יבוטל מיד...
אם לא נסה שוב פי 3 או 4 יותר...
זה תמיד עובד
תודה!
[doublepost=1489943451][/doublepost]
Statusnone88 אמר: AT&T משתמש באופן בלעדי באתר האינטרנט שלהם כדי לפתוח מכשירים. יש דברים מסוימים ש-AT&T נועלת בכוונה את החנויות ואת נציגי שירות הלקוחות, כך שאנחנו לא יכולים לעשות. כמנהל חנות AT&T, אתה יכול לשים אקדח לראש שלי ולאיים על חיי אם לא אפתח את הנעילה של הטלפון שלך, ואין ממש שום דבר שאוכל לעשות ואתה תצטרך ללחוץ על ההדק, כי לא אני, ולא שירות הלקוחות הגבוה ביותר שמנהל נציג יכול לעשות.

הניחוש שלי הוא שקו הבעלים המקורי נמצא בחוזה. המערכת מאוד שחור ולבן. העצה שלי היא הגש את בקשת ביטול הנעילה תחת לא לקוח. השתמש בכתובת דוא'ל חלופית ש-AT&T לא רשומה עבורך. אל תשתמש גם במספר הטלפון שלך.

התרחיש הגרוע ביותר, הסבר ברוגע מאוד לנציג שימור בטלפון שאתה רוצה לשלוח כרטיס למחלקת המשרד האחורי ולבדוק אם זה משהו שהם יכולים לעזור לך בו. אם הם לא יכולים, זה לא בגלל שהם לא רוצים. זה פשוטו כמשמעו בגלל שהם לא יכולים.

אנשים צריכים להבין שאם אנחנו אומרים שאנחנו לא יכולים לעזור במשהו, זה בגלל ש-AT&T אמר לנו שאנחנו לא יכולים, או נעלה אותנו מחוץ לזה בכוונה.

בהצלחה עם בקשת ביטול הנעילה שלך. אני יודע שזה בטח מתסכל מאוד אבל אני מבטיח שכל מי שדיברת איתו רצה לעזור לך ב-1000%. אנחנו לא חסרי לב כמו שכולם עושים מאיתנו. תגובות:bmac4 ו-Statusnone88

ויקינגג'וניור

17 באוגוסט 2011
  • 19 באפריל, 2017
אם אתה כל כך נואש אתה יכול להשתמש באחד משירותי פתיחת הנעילה הרבים תמורת כ-30-50 דולר.
תגובות:מיץ תפוחים ואמיאנג'ל ה

לוליS

8 במרץ 2017
  • 19 באפריל, 2017
Gathomblipoob אמר: לא עבד בשבילי.
תמשיך לנסות. שים טלפון אחר בקו שלך, השתמש בכתובת דוא'ל אחרת והגש כלקוח שאינו AT&T.
תגובות:אמיאנג'ל

Statusnone88

19 ביוני, 2010
  • 19 באפריל, 2017
אמיאנג'ל אמר: תודה!
[doublepost=1489943451][/doublepost]

אני מסכים איתך לחלוטין ואמרתי לכל נציג ונציג שהתסכול שלי הוא מהחברה ולא ישירות מהצוות או האנשים. אבל אנסה את הצעתך להשתמש בכתובת דוא'ל אחרת וכו'. אני מעריך את ההשקעה והמשוב שלך. כבר יזמתי כרטיס איתם דרך השיחה האחרונה שלי החל מיום שישי. לרוע המזל, הגברת שניסתה לעזור לי אמרה שאין ערובה.

בבקשה שלח לי PM אם כל השאר נכשל. לא מבטיח שום הבטחה, אבל אולי אוכל להדריך אותך למסלול אחר אם האמור לעיל לא יעבוד.

בהצלחה!
תגובות:רמסטר ואמיאנג'ל M

מרבוב

27 באוגוסט 2012
  • 19 באפריל, 2017
החוק בארה'ב השתנה אז תשכחו מהצד השלישי. אם AT&T לא תעשה את זה, ur S.O.L.

חוויה דומה עם הטלפון האחרון שלי, במחשבה שאוכל לפתוח אותו מאוחר יותר. לא. טרחה גדולה. הפעם הלך עם חדש לגמרי לא נעול. החיסכון לא שווה את הטרחה.

אפל_רוברט

21 בספטמבר 2012
באמצע מספר ספרים.
  • 19 באפריל, 2017
מרבוב אמר: החוק בארה'ב השתנה אז תשכחו מהצד השלישי. אם AT&T לא תעשה את זה, ur S.O.L.

חוויה דומה עם הטלפון האחרון שלי, במחשבה שאוכל לפתוח אותו מאוחר יותר. לא. טרחה גדולה. הפעם הלך עם חדש לגמרי לא נעול. החיסכון לא שווה את הטרחה.
לאיזה חוק אתה מתכוון?
תגובות:RetroCase

AttilaTheHun

18 בפברואר 2010
שימושים
  • 20 בפברואר 2017
amyangel אמר: אז אני הבעלים של האייפון 6 שלי שרכשתי ב-$600 מ- Walmart.com כטלפון מחודש ב-2015/יוני.

היה לי את הטלפון הזה ברשת At&t בתוכנית ללא חוזה מאז. מהר קדימה לעכשיו כשאני צריך לנסוע וביקשתי לפתוח אותו כדי שאוכל לעשות זאת. ההודעה באתר At&t הייתה שהוא בחוזה ולא ניתן לבטל את הנעילה.

התקשרתי לקו הניידות ב-3 הימים האחרונים הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה בשבילי וללכת לחנות. הלכנו היום לחנות חברה ליד הבית שלי והנציג שם אמר שהם לא יכולים לעשות כלום אבל הם התקשרו אלינו ל-AT&T והבחורה באימון בטלפון אמרה שהוא לא נעול אחרי המתנה של 30 דקות. הלכתי הביתה וחיפשתי שוב באינטרנט וזה עדיין אמר נעול התקשרתי בחזרה והם שלחו אותי לתמיכה טכנית שרצו שאשלח בפקס עותקים של הקבלה שלי משנת 2015, למרות שהחשבון שלי מראה בבירור שהשתמשתי בטלפון הזה וזה לא בחוזה ואני הבעלים שלו.


אף אדם אחד לא יכול לעזור לי. שלחתי בפקס את הניירת היום והם התקשרו בחזרה ואמרו שהם רוצים שוולמארט תיתן לי הוכחה עם imei מודפס על ניירת. טענתי שזה לא משנה כי ברור שאין לי חוזה ואני הבעלים של הטלפון הזה. לבסוף הם פתחו כרטיס אבל אמרו לא בטוח אם הם יכולים לפתוח לי ואני צריך לחכות עוד 3 ימים.

האם מישהו יכול לייעץ לשירות צד שלישי מכובד שיכול לפתוח טלפונים של AT&T?
עברתי דרך כמה מנהלים, טכנאים ואפילו מומחי ניידות ב-at&t וכולם מסכימים איתי אבל לא יכולים או לא רוצים לעשות את זה.

ההודעה המדויקת בביטול הנעילה שלי מהאתר שלהם אומרת שאני בחוזה כשאני לא.

תודה על העצות מראש.

העצה שלי אליך היא, ATT יבטל את נעילת האייפון לאחר שנתיים, הייתה לי בעיה זו איתם כל הזמן, פעם אחת התקשרתי וה-CS צעק עליי, מאז אני קונה את האייפונים שלי מחנות אפל ללא נעילה, אתה יכול גם לקנות אותם משומשים ללא נעילה.

מיץ תפוחים

16 באפריל, 2008
במדור פריצות לאייפון.
  • 20 בפברואר 2017
מרבוב אמר: החוק בארה'ב השתנה אז תשכחו מהצד השלישי. אם AT&T לא תעשה את זה, ur S.O.L.

חוויה דומה עם הטלפון האחרון שלי, במחשבה שאוכל לפתוח אותו מאוחר יותר. לא. טרחה גדולה. הפעם הלך עם חדש לגמרי לא נעול. החיסכון לא שווה את הטרחה.

עדיין יש אפשרויות ביטול נעילה של צד שלישי זמינות עבור כל הספקים.
לא בטוח עד כמה זה חוקי מבחינת החוק, אבל הם עושים את העבודה אם אתה משלם להם. ל

אביר ^ סוסה

21 באוקטובר 2011
  • 20 בפברואר 2017
הייתי באותה סירה לפני כמה שבועות והסתובבתי בתמיכת הלקוחות של AT&T. ביליתי יותר משבוע בניסיון שעות כל יום בטלפון בוויכוח עם נציג אחר נציג. כל מה שהם יעשו זה להגיש בקשה חדשה והיא תמיד תידחה למרות ששילמתי את תעודת הסל שלי. אף נציג לא יכול היה לעשות שום דבר מלבד זה. לבקש לדבר עם מנהל או עם הממונה עליהם הייתה אותה השפעה. אף אחד לא יכול לעזור כי מחלקת הנעילה הייתה בקבוצה נפרדת.

לבסוף נמאס לי והגשתי דוח עם BBB. כבר למחרת בבוקר התקשר אליי מנהל מלשכת הנשיא. הם בדקו את התיק שלי בזמן שדיברתי בטלפון והגישו מיד את בקשת ביטול הנעילה.

באמת תהליך מתסכל, אבל קיבלתי תגובה מיידית על ידי שימוש ב-BBB כדי להגיש תלונה. מקווה שזה עוזר!
תגובות:amyangel, LoliS, Applejuiced ואדם אחד נוסף

מיץ תפוחים

16 באפריל, 2008
במדור פריצות לאייפון.
  • 20 בפברואר 2017
Knight^mare אמר: הייתי באותה סירה לפני כמה שבועות והסתובבתי בתמיכת הלקוחות של AT&T. ביליתי יותר משבוע בניסיון שעות כל יום בטלפון בוויכוח עם נציג אחר נציג. כל מה שהם יעשו זה להגיש בקשה חדשה והיא תמיד תידחה למרות ששילמתי את תעודת הסל שלי. אף נציג לא יכול היה לעשות שום דבר מלבד זה. לבקש לדבר עם מנהל או עם הממונה עליהם הייתה אותה השפעה. אף אחד לא יכול לעזור כי מחלקת הנעילה הייתה בקבוצה נפרדת.

לבסוף נמאס לי והגשתי דוח עם BBB. כבר למחרת בבוקר התקשר אליי מנהל מלשכת הנשיא. הם בדקו את התיק שלי בזמן שדיברתי בטלפון והגישו מיד את בקשת ביטול הנעילה.

באמת תהליך מתסכל, אבל קיבלתי תגובה מיידית על ידי שימוש ב-BBB כדי להגיש תלונה. מקווה שזה עוזר!


בדיוק מה שעשיתי אחרי שהתרוצצתי באותה תקופה במשך שבועות ואיבדתי את הראש והסבלנות איתם.
זה די עצוב שצריך לפנות לגורם ממשלתי לרדוף אחרי הספק האלחוטי שלך כדי לעשות משהו פשוט וחוקי כמו ביטול נעילת המכשיר שלך.
שירות הלקוחות של AT&T מבאס וזה חלק מהסיבה שהם ממשיכים לדמם מנויים בכל רבעון כספי.

אפל_רוברט

21 בספטמבר 2012
באמצע מספר ספרים.
  • 20 בפברואר 2017
המנגינה הזו יוצאת ל-OP וללקוחות אחרים המתוסכלים כרגע.

תגובות:amyangel, BigMcGuire, Gathomblipoob ואדם אחד נוסף ה

לוליS

8 במרץ 2017
  • 20 בפברואר 2017
Applejuiced אמר: די עצוב שצריך לפנות לגורם ממשלתי לרדוף אחרי הספק האלחוטי שלך כדי לעשות משהו פשוט וחוקי כמו ביטול נעילת המכשיר שלך.
BBB אינה סוכנות ממשלתית. ה-FCC הוא.
תגובות:מיץ תפוחים ס

Stevessvt

2 ביולי 2010
  • 20 בפברואר 2017
LoliS אמר: BBB אינה סוכנות ממשלתית. ה-FCC הוא.
BBB,..FCC,...ללא קשר ATT הוא POS לעשות זאת ל-OP.
תגובות:אמיאנג'ל ו-Applejuiced
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון