פורומים

iTunes עבור Windows לא מסתנכרן עם iPhone

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 1 בפברואר 2021
--- עריכה - אני חושב שתיקנתי את זה, עדכן בסוף הפוסט ---

הנה הבעיה:
iTunes לא יופעל אוטומטית כאשר האייפון מחובר.
iTunes לא יסונכרן באופן אמין כאשר האייפון מחובר.
iTunes לא יראה באופן אמין את האייפון כשהוא מחובר.
iTunes יפסיק לעתים קרובות את הסנכרון וה-iPhone ייעלם מ-iTunes לאחר שהסנכרון התחיל.
iTunes לא יסונכרן באופן אמין באופן אוטומטי דרך Wi-Fi למרות אפשרות זו מופעלת.

להלן הצעדים שעשיתי:
הפעיל מחדש את המחשב.
הפעיל מחדש את האייפון.
אומת ש-Windows מזהה שהתקן USB מחובר.
הסר את כל שאר התקני ה-USB, ניסיתי כבלי USB שונים, ניסיתי יציאות USB שונות, ניסיתי גם את כבל ה-USB2 הישן וגם את כבל ה-USB-C.
iTunesHelper מאומת פועל.
אייפון נמחק ושוחזר.
נמחק את האייפון ולא שוחזר.
הסר את ההתקנה של iTunes באמצעות תוכנית ההסרה הרגילה.
הסר את ההתקנה של iTunes באמצעות Revo Uninstaller (כדי להסיר שאריות שמסיר ההתקנה הסטנדרטי משאיר אחריו).
בצע את השלבים המפורטים בדף התמיכה של אפל 'אם המחשב שלך לא מזהה את ה-iPhone, iPad או ה-iPod שלך.
הסרתי והתקנתי מחדש את מנהלי ההתקן עבור האייפון, או ידנית באמצעות 'usbaapl64.inf' לפי דף התמיכה או באמצעות התמיכה במכשירים ניידים של Apple מתוכנית ההתקנה של iTunes.exe.

שיחות מרובות במשך מספר שעות בטלפון עם התמיכה של Apple.

זה השפיע על טלפון קודם (אייפון 7 פלוס) ועל האייפון הנוכחי שלי (אייפון 12 Pro Max). הבעיה קיימת עבורי בגרסאות רבות של iOS בדרגות שונות. פעם היה קל יותר לעקוף את זה, עכשיו אני לעתים קרובות לא מצליח לסנכרן בהצלחה בכלל. זה הבחין לראשונה לאחר ש-iTunes הסירה את אפשרות הסנכרון הידני ב-iOS, כך בדרך כלל הייתי מסנכרן קודם. זה קיים כבעיה עבורי מאז אותו עדכון iOS.
iTunes מעודכן ומתעדכן עם הגרסה הזמינה הנוכחית. אני משתמש בתוכנית ההתקנה של Windows 64bit ישירות מ-iTunes. ניסיתי את גרסת Windows 10 App Store כדי לראות אם זה עשה הבדל, זה לא עשה את זה. אני משתמש כרגע במתקין העצמאי. כמו עם iOS, זו הייתה בעיה בכל גרסה של iTunes מאז ששמתי לב לבעיה לראשונה. לעדכון או החזרה של iTunes לא הייתה השפעה ניכרת.
ניסיתי להתחבר למחשב נייד רק כדי לסנכרן את הספרייה השונה שם, ונראה שזה מתפקד כרגיל. בכך אני מתכוון ש- iTunes רואה את המכשיר באופן עקבי ומנחה אותי לסנכרן אותו. זה (ושזה קרה בשני מכשירי אייפון שונים) גורם לי להאמין שזו בעיה בהתקנה במחשב האישי שלי.

כמה דברים ששמתי לב שאולי הם חלק מהבעיה:
רישומי מנהלי התקן USB שלי של Apple Mobile Device נופלים תחת 'התקני אפיק טורי אוניברסלי' ודף התמיכה של אפל מרמז שיש למצוא אותם תחת 'בקרי אפיק טורי אוניברסלי'.
נראה שהאייפון נמצא על ידי Windows ומופיע כהתקן עם 'אחסון פנימי' בסייר הקבצים.
האייפון תמיד ייטען כאשר הוא מחובר למחשב. נראה שחלונות יכולים למצוא את האייפון, אבל אני חושד שהוא עשוי לנתב אותו כסוג המכשיר הלא נכון.
לאחר הסרת ההתקנה של iTunes ו/או מנהלי ההתקן של האייפון, Windows יתקין לעתים קרובות עדכון מנהלי התקנים. העדכון מופיע תחת 'עדכוני מנהל התקן' ו-'Apple, Inc. - USBDevice - 486.0.0.0'. נראה לי חשוד שאזדקק לזה מכיוון שהוא מותקן לאחר התקנת הגרסה העדכנית ביותר של iTunes ו/או Apple Mobile Device Support.

אני יכול מדי פעם (כעת לעתים רחוקות מאוד) להשלים סנכרון בהצלחה על ידי ביצוע הפעולות הבאות. הפעלה מחדש של המחשב והאייפון. הפעלת iTunes. חיבור האייפון. בשלב זה הוא יסונכרן כרגיל או יתחיל להסתנכרן ואז ייעלם. אם הסנכרון נכשל והמכשיר ייעלם האייפון לא יימצא שוב ב-iTunes אלא אם אחזור על סדרת ההפעלה מחדש. אם הסנכרון יסתיים בהצלחה, ואני אנסה לסנכרן שוב את המכשיר הסנכרון ייכשל והמכשיר ייעלם שוב עד שאחזור על סדרת ההפעלה מחדש. נראה שהסרה מלאה/התקנה מחדש של iTunes מאפשרת לי סנכרון/חיבור מוצלח אחד לפני שהבעיה תחזור.

כל עזרה תתקבל בברכה. ניסיתי כל מה שאני יכול לחשוב עליו, ואני תולשת את השיער שלי. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב כדי לנסות בשלב הבא הוא התקנה מחדש מלאה של Windows, אבל אני רוצה להימנע מכך אם זה אפשרי. אני רק רוצה לדעת מה השתבש.

--- ערוך ---

הפריע לי שמנהלי התקן ה-USB מופיעים תחת הכותרת השונה של התקני USB במקום בקרי USB ב-Device Manager. היו שתי רישומי Apple USB תחת התקנים, אז ניסיתי ידנית 'לעדכן' את מנהל ההתקן מ-Windows 10 המעודכנת אוטומטית של 486.0.0.0 מאוקטובר 2020 עם מנהל ההתקן שנמצא ב-Apple Mobile Devices. אחת מהרשומות סירבה ואחת מהרישומים נתנה לי לעדכן את הדרייבר. זה העביר מיד את הרישום לבקרי USB. מנהל ההתקן רשום כעת כגרסה 6.0.9999.69 משנת 2017. הרישום השני נעלם. הפעלתי מחדש את המחשב ואני יכול לסנכרן את האייפון שלי עם iTunes כמה פעמים שאני רוצה. הפעלתי מחדש את המחשב מספר פעמים, סנכרנתי מספר פעמים ברציפות, הפעלתי מחדש את iTunes, השתמשתי ב-iTunes כדי לאלץ סנכרון דרך Wi-Fi... כל מה שאני יכול לחשוב עליו. כל הסנכרון עובד ונראה שהוא אמין עד כה. עברה רק שעה, אבל מעולם לא היה לי שום שינוי או הצלחה לפני כן. הדבר היחיד שלא עובד כמו שזה נשמע כמו שצריך הוא iTunes לא נפתח אוטומטית כשאני מחבר את האייפון שלי למחשב. לא ממש אכפת לי. נראה שתיקנתי את זה. חשבתי שאשאיר את זה כאן אם מישהו אחר נאבק עם זה. נראה שאוכל להיתקל בתשובה לא במהלך החודשים של מאבק בבעיה זו והפעלת פתרון הבעיות שלה, אלא כשעה לאחר פרסום העזרה. נערך לאחרונה: 1 בפברואר 2021
תגובות:andondragov

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 28 בפברואר 2021
והבעיה חזרה.

עדיין יש לי שני מנהלי התקנים מותקנים תחת 'התקני אפיק טורי אוניברסלי' עבור Apple Mobile USB Composite Device ו-Apple Mobile USB Device. גרסת דרייבר 486.0.0.0. האייפון מופיע תחת 'התקנים ניידים' כשהוא מחובר כ-'MTP USB Device' בגרסה 10.0.19041.746. אני מאמין שכשזה עבד זה הופיע בתור 'אפל אייפון' אבל לא הצלחתי לגרום לזה לתפקד כרגיל בשבועיים האחרונים אז יכול להיות שאני טועה.

נגמרו לי הרעיונות. בכל פעם שנראה לי שאני יכול להתקין את עצמי מחדש באייפון בסנכרון, זה בהכרח ישבר שוב. הצלחתי לשמור את האבחון מ- iTunes אם זה שימושי. כל עזרה תתקבל בברכה. י

jetsam

28 ביולי 2015


  • 1 במרץ 2021
WarmPuddle אמר: והבעיה חזרה.

עדיין יש לי שני מנהלי התקנים מותקנים תחת 'התקני אפיק טורי אוניברסלי' עבור Apple Mobile USB Composite Device ו-Apple Mobile USB Device. גרסת דרייבר 486.0.0.0. האייפון מופיע תחת 'התקנים ניידים' כשהוא מחובר כ-'MTP USB Device' בגרסה 10.0.19041.746. אני מאמין שכשזה עבד זה הופיע בתור 'אפל אייפון' אבל לא הצלחתי לגרום לזה לתפקד כרגיל בשבועיים האחרונים אז יכול להיות שאני טועה.

נגמרו לי הרעיונות. בכל פעם שנראה לי שאני יכול להתקין את עצמי מחדש באייפון בסנכרון, זה בהכרח ישבר שוב. הצלחתי לשמור את האבחון מ- iTunes אם זה שימושי. כל עזרה תתקבל בברכה. לחץ להרחבה...

יש לי 12 Pro עם Windows 10 20H2 19042.844. אתה צודק במחשבה ש'Apple iPhone' אמור להופיע תחת 'מכשירים ניידים'.

שתי מחשבות, כנראה חסרות תועלת:

האם אתה משתמש ב-iTunes מ-Microsoft Store או נטען ישירות מאפל? לא היו לי שום דבר מלבד בעיות עם iTunes ו-iCloud עבור Windows שנטענו מחנות Microsoft. עבור שני המוצרים, חזרתי להוריד ישירות מאפל.

אם אתה משתמש ב-iTunes ישירות מאפל - האם הסרת את כל הרכיבים כמתואר פה לפני התקנה מחדש?

הלוואי ויכולתי לעזור יותר. מכיוון שנראה שסינכרון האייפון עובד במחשב שלי, אם זה יעזור לי לבדוק משהו במנהל ההתקנים או במקום אחר במערכת שלי, אנא הודע לי.

עריכה: חיפשתי בגוגל 'MTP USB' ונראה שזה מעיד על מכשיר נייד אנדרואיד. האם אתה גם מסנכרן טלפון אנדרואיד עם המחשב האישי שלך? אם כן, אולי יש איזשהו התנגשות בין מכשיר האנדרואיד לאייפון?
תגובות:WarmPuddle

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 1 במרץ 2021
jetsam אמר: יש לי 12 Pro עם Windows 10 20H2 19042.844. אתה צודק במחשבה ש'Apple iPhone' אמור להופיע תחת 'מכשירים ניידים'.

שתי מחשבות, כנראה חסרות תועלת:

האם אתה משתמש ב-iTunes מ-Microsoft Store או נטען ישירות מאפל? לא היו לי שום דבר מלבד בעיות עם iTunes ו-iCloud עבור Windows שנטענו מחנות Microsoft. עבור שני המוצרים, חזרתי להוריד ישירות מאפל.

אם אתה משתמש ב-iTunes ישירות מאפל - האם הסרת את כל הרכיבים כמתואר פה לפני התקנה מחדש?

הלוואי ויכולתי לעזור יותר. מכיוון שנראה שסינכרון האייפון עובד במחשב שלי, אם זה יעזור לי לבדוק משהו במנהל ההתקנים או במקום אחר במערכת שלי, אנא הודע לי.

עריכה: חיפשתי בגוגל 'MTP USB' ונראה שזה מעיד על מכשיר נייד אנדרואיד. האם אתה גם מסנכרן טלפון אנדרואיד עם המחשב האישי שלך? אם כן, אולי יש איזשהו התנגשות בין מכשיר האנדרואיד לאייפון? לחץ להרחבה...
תודה על המחשבות. זה היה מאוד מתסכל מכיוון שהמחשב הנייד של אשתי עובד בצורה מושלמת עם האייפונים שלנו, אז אני יכול לראות איך זה אמור לעבוד. זה נראה כל כך קל.

אני מריץ את iTunes מאפל, אם כי ניסיתי את גרסת Microsoft Store בשלב מסוים כדי לראות אם זה עזר. זה לא קרה, אז חזרתי להורדה של אפל. זו גרסת 64bit אם זה משנה.

אני מתרגש מהמחשבה השנייה. איכשהו בגוגל במשך שעות לא ראיתי רשימה כל כך מפורטת להסרה מוחלטת של iTunes, ואני הולך לעבור עליה עכשיו. יש כמה שלבים שבהחלט לא עשיתי קודם.

זה מצחיק שאתה מזכיר שה-MTP USB קשור לאנדרואיד. בדיוק חשבתי על זה הבוקר. היה לי אנדרואיד לפני שעברתי לאייפון לפני 3 שנים. השתמשתי ב-iTunes עם תוכנית בשם iSyncr כדי לסנכרן לטלפון אנדרואיד. כל מה שקשור לאנדרואיד הוסר עד כמה שאני יכול לדעת. כרגע אני חושב שזה ווינדוס שמחליף/מעדכן אוטומטית את אחד הדרייברים ברקע. אני מתקשה להבין איזה מהם מכיוון ששינוי אחד ישפיע בדרך כלל על האחרים ולרוב נראה שהרישומים השונים חולקים מנהלי התקנים.

כבוי כדי לנסות את הוראות ההסרה.

--- ערוך ---

לאחר ביצוע הוראות ההסרה זה עובד, אבל זה נורמלי. לאחרונה לוקח יום או יומיים עד שהוא מתחיל לפעול. בשביל מה זה שווה האייפון הוא מופיע שוב בתור 'Apple iPhone' במקום MTP USB. הדבר המאכזב הוא שהצעדים הנוספים לא היו נחוצים. זה היה החומר על מחיקת תיקיות שנשארו מאחור 'במקרים נדירים'. אני מניח שהם לא התבדחו מכיוון שהסרת ההתקנה של iTunes מחקה את כולם, אז למעשה לא עשיתי משהו שונה. אני אמשיך לנסות כל כמה ימים ואפרסם בחזרה אם/כאשר הכל יישבר שוב.

דבר אחד ששמתי לב שאולי אומר משהו הוא שהוא אמר להסיר את ההתקנה של Apple Application Support (32 סיביות, 64 סיביות או שניהם). Apple Application Support לא הותקנה כלל. לאחר התקנה מחדש זה עדיין לא מותקן. מצאתי פוסט תמיכה בפורומים של אפל שמזכיר שהוא הוסר אולי באוקטובר 2020. נערך לאחרונה: 1 במרץ 2021
תגובות:jetsam י

jetsam

28 ביולי 2015
  • 1 במרץ 2021
מותקנת אצלי גם Apple Application Support 32 סיביות ו-64 סיביות עם תאריכי התקנה של 12/14/20, שהיה כאשר iTunes עודכן לאחרונה.

Bonjour, Apple Software Update ו-Apple Mobile Device Support הותקנו גם הם ב-14/12/20.

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 1 במרץ 2021
jetsam אמר: מותקנת אצלי גם Apple Application Support 32 סיביות ו-64 סיביות עם תאריכי התקנה של 14/12/20, שהיה כאשר iTunes עודכן לאחרונה.

Bonjour, Apple Software Update ו-Apple Mobile Device Support הותקנו גם הם ב-14/12/20. לחץ להרחבה...

מְשׁוּנֶה. זה iTunes 12.11.0.26? בדקתי פעמיים במחשב של אשתי שהוא פועל כהלכה, וגם לא מותקנת לה Apple Application Support. הסתכלתי בתוך מתקין ה-iTunes שהורדתי היום ואני לא רואה אותו שם. כל מה שיש בפנים הוא AppleMobileDeviceSupport64.msi, AppleSoftwareUpdate.msi, Bonjour64.msi, iTunes64.msi & SetupAmin.exe. אני לא בטוח אם זה קשור, אבל זה נראה מוזר. אולי אוכל לאתר גרסה ישנה יותר של iTunes כדי לבטל את תמיכת האפליקציות למקרה שהדברים ילכו דרומה. זה השרשור גיליתי שהזכרתי שזה הוסר.

עד כה זרקתי כמה אתחולים למחשב שלי, ואני עדיין מסנכרן כרגיל. מנהל ההתקנים עדיין מציג את Apple iPhone. שמתי לב שבקישור שפרסמת היה כתוב 'אל תסיר את הרכיבים האלה בסדר אחר, או רק תסיר את ההתקנה של חלק מהם.' אני מחזיק אצבעות, פשוט הסרתי הכל בסדר לא נכון קודם.

אה, עוד סימפטום מוזר, הוא תמיד או כמעט תמיד מבקש ממני 'לסמוך' על המחשב שלי באייפון שלי. אני די בטוח שזה שאל רק פעם אחת עם הטלפון של אשתי. י

jetsam

28 ביולי 2015
  • 2 במרץ 2021
WarmPuddle אמר: מוזר. זה iTunes 12.11.0.26? בדקתי פעמיים במחשב של אשתי שהוא פועל כהלכה, וגם לא מותקנת לה Apple Application Support. הסתכלתי בתוך מתקין ה-iTunes שהורדתי היום ואני לא רואה אותו שם. כל מה שיש בפנים הוא AppleMobileDeviceSupport64.msi, AppleSoftwareUpdate.msi, Bonjour64.msi, iTunes64.msi & SetupAmin.exe. אני לא בטוח אם זה קשור, אבל זה נראה מוזר. אולי אוכל לאתר גרסה ישנה יותר של iTunes כדי לבטל את תמיכת האפליקציות למקרה שהדברים ילכו דרומה. זה השרשור גיליתי שהזכרתי שזה הוסר.

עד כה זרקתי כמה אתחולים למחשב שלי, ואני עדיין מסנכרן כרגיל. מנהל ההתקנים עדיין מציג את Apple iPhone. שמתי לב שבקישור שפרסמת היה כתוב 'אל תסיר את הרכיבים האלה בסדר אחר, או רק תסיר את ההתקנה של חלק מהם.' אני מחזיק אצבעות, פשוט הסרתי הכל בסדר לא נכון קודם.

אה, עוד סימפטום מוזר, הוא תמיד או כמעט תמיד מבקש ממני 'לסמוך' על המחשב שלי באייפון שלי. אני די בטוח שזה שאל רק פעם אחת עם הטלפון של אשתי. לחץ להרחבה...
כן, יש לי את אותה גרסה של iTunes.

בשרשור שציטטת, מישהו העלה השערות שעדיין יש להם תמיכה באפליקציות של אפל מכיוון שהם משתמשים ב-iCloud עבור Windows. גם אני משתמש ב-iCloud עבור Windows.

עריכה: הורדתי את iCloudSetup.exe מאפל. בתוך תוכנית ההתקנה יש שתי הגרסאות של Apple Application Support. בגלל זה יש לי את זה ולך אין.

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 3 במרץ 2021
jetsam אמר: כן, יש לי את אותה גרסה של iTunes.

בשרשור שציטטת, מישהו העלה השערות שעדיין יש להם תמיכה באפליקציות של אפל מכיוון שהם משתמשים ב-iCloud עבור Windows. גם אני משתמש ב-iCloud עבור Windows.

עריכה: הורדתי את iCloudSetup.exe מאפל. בתוך תוכנית ההתקנה יש שתי הגרסאות של Apple Application Support. בגלל זה יש לי את זה ולך אין. לחץ להרחבה...

ובכן, זה מסביר את זה. אני לא משתמש ב-iCloud. קיוויתי שאולי זה משהו שיכול לעזור.

בעיות הסנכרון חזרו. נראה שהוא פועל בסדר ביומיים האחרונים ואז בום! כאשר הטלפון מחובר לחשמל, נראה ש-Windows יכול לראות את האייפון בצורה נכונה, אבל iTunes לא. אני אפילו מקבל את ההנחיה 'לסמוך' על המחשב בכל פעם מחדש. כשאני מפעיל את אבחון ה-iTunes זה אומר שלא נמצא 'אייפוד, אייפון או אייפד'.

עקבתי אחר מנהלי ההתקן כדי לראות אם Windows מעדכן/מעדכן אותם ברקע ובסמוך כפי שאני יכול לראות שום דבר לא השתנה. גרסאות מנהל ההתקן זהות (Apple iPhone 10.0.19041.746, Apple Mobile Device USB Composite Device 486.0.0.0 ו-Apple Mobile Device USB Device 486.0.0.0). שמתי לב במנהל ההתקנים שב-Apple iPhone 'מאפיינים' כתוב 'יצרן: (התקן MTP סטנדרטי)'. הערכים האחרים של מנהל ההתקן אומרים 'Apple, Inc.'. נראה שגם זה צריך, נכון?

אם אני מנסה ידנית לעדכן את מנהל ההתקן של Apple iPhone עם usbaapl64.inf כפי שהומלץ בחלק מאתרי התמיכה, אני מקבל הודעה האומרת 'התיקיה שציינת אינה מכילה מנהל התקן תוכנה תואם למכשיר שלך. אם התיקיה מכילה מנהל התקן, ודא שהיא תוכננה לעבוד עם Windows עבור מערכות מבוססות x64.'

בשלב זה אין לי מושג מה משתנה או מה לנסות הלאה. האפשרות היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא להתקין מחדש את ווינדוס. י

jetsam

28 ביולי 2015
  • 3 במרץ 2021
WarmPuddle אמר: שמתי לב במנהל ההתקנים שב-Apple iPhone 'מאפיינים' כתוב 'יצרן: (התקן MTP סטנדרטי)'. הערכים האחרים של מנהל ההתקן אומרים 'Apple, Inc.'. נראה שגם זה צריך, נכון? לחץ להרחבה...
כן, זה אמור להיות 'Apple Inc.' שלי כן.
WarmPuddle אמר: אם אני מנסה ידנית לעדכן את מנהל ההתקן של Apple iPhone עם usbaapl64.inf כפי שהומלץ בחלק מאתרי התמיכה, אני מקבל הודעה האומרת 'התיקיה שציינת אינה מכילה מנהל התקן תוכנה תואם למכשיר שלך. אם התיקיה מכילה מנהל התקן, ודא שהיא תוכננה לעבוד עם Windows עבור מערכות מבוססות x64.'

בשלב זה אין לי מושג מה משתנה או מה לנסות הלאה. האפשרות היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא להתקין מחדש את ווינדוס. לחץ להרחבה...
אתה משתמש ב-usbaapl64.inf שנמצא ב'%ProgramFiles%Common FilesAppleMobile Device SupportDrivers', נכון? כשהתקנתי את הדרייבר הזה, 'התקנתי בהצלחה'.

כששדה היצרן משתנה במערכת שלך ל'מכשיר MTP סטנדרטי', אני חושב שעדיין יש לך קוד אנדרואיד בסביבה. אם זה הייתי אני, הייתי מחפש ב-'Program Files', 'Program Files (X86)', 'ProgramData', במדריכים הנפוצים השונים וכו' אחר כל הקבצים שנותרו. אולי תרצה גם לחפש ברישום כל מה שקשור לאנדרואיד ולמחוק את זה. ייתכן שלמעשה יהיה קל יותר להתקין מחדש את Windows, אם כי באופן אישי הייתי שונא לעשות זאת.

תוכנית ב' - מעקף במקום תיקון.

מה בדיוק אתה מנסה להשיג?

ישנן מספר תוכניות של צד שלישי שעושות את רוב מה ש-iTunes עושה, אם לא יותר. אחד מאלה עשוי לעשות את העבודה עבורך. אני חלק מ-iMazing, אם כי יש כמה מתחרים שאנשים אוהבים גם הם.

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 4 במרץ 2021
jetsam אמר: כן, זה צריך להיות 'Apple Inc.' שלי כן.

אתה משתמש ב-usbaapl64.inf שנמצא ב'%ProgramFiles%Common FilesAppleMobile Device SupportDrivers', נכון? כשהתקנתי את הדרייבר הזה, 'התקנתי בהצלחה'. לחץ להרחבה...
כן, משם אני מביא את הנהג. בדרך כלל, אני יכול להשתמש במנהל ההתקן הזה רק כדי לעדכן 1 מתוך 3 מנהלי ההתקן של האייפון. אכפת לך לספר לי מהי גרסת מנהל ההתקן של מנהל ההתקן של אפל אייפון?

jetsam אמר: כששדה היצרן משתנה במערכת שלך ל'מכשיר MTP סטנדרטי', אני חושב שעדיין יש לך קוד אנדרואיד בסביבה. אם זה הייתי אני, הייתי מחפש ב-'Program Files', 'Program Files (X86)', 'ProgramData', במדריכים הנפוצים השונים וכו' אחר כל הקבצים שנותרו. אולי תרצה גם לחפש ברישום כל מה שקשור לאנדרואיד ולמחוק את זה. ייתכן שלמעשה יהיה קל יותר להתקין מחדש את Windows, אם כי באופן אישי הייתי שונא לעשות זאת. לחץ להרחבה...
אז... בדקתי ומצאתי משהו. הייתה עדיין תיקיית סמסונג במחשב שלי עם תיקיה אחת בפנים שנקראת USB Drivers שהכילה שני קבצים של מסיר התקנה ו-dgderapi.dll. הרצתי את תוכנית הסרת ההתקנה ולאחר מכן מחקתי את התיקיה באופן ידני. אני לא מוצא שום דבר אחר כשאני מחפש ידנית ושום דבר לא עולה כשאני מחפש. אני חושב שהתקינו לי רק שלושה דברים עבור האנדרואיד שלי, חבילת מנהלי התקנים של סמסונג, תוכנת גיבוי/שחזור של סמסונג ו-iSyncr. למיטב ידיעתי כל זה נעלם. עשיתי חיפוש פשוט של סמסונג ברישום ומצאתי לא מעט הפניות. רובם היו קשורים לכונן הבזק של סמסונג שיש לי, אבל לא מעט מהם היו ל-S7 הישן שלי. מנהל התקן USB של Samsung S7 ו-MTP שהוזכר במיוחד. מחקתי כל מה שיכולתי לקבוע שהוא מקושר ל-S7. אני מניח שאם זה ישבר משהו, זה רק אומר שאני אצטרך להתקין מחדש, שליו אני נוטה לאט לאט בכל מקרה. זה מבטיח והייתה הצעה מצוינת. אם שום דבר אחר לא יצא מזה המחשב שלי קצת יותר מסודר, וזה בהחלט הרגיש פרודוקטיבי!
jetsam אמר: תוכנית ב' - פתרון עוקף במקום תיקון.

מה בדיוק אתה מנסה להשיג? לחץ להרחבה...
בעיקרון אני רק רוצה לסנכרן את המוזיקה שלי עם האייפון שלי. ספירות השמעה, דירוגים, מוזיקה חדשה וכו'. היה לי אייפוד בזמנו, אז יש לי ספריית iTunes כבר ... עשרות שנים? השתמשתי ב-iSyncr כך שאפילו אנדרואיד שלי החזיק הכל. אחת הסיבות שעברתי לאייפון הייתה במיוחד בגלל הפשטות של iTunes. זה בערך העיקרון של זה! אבל בדקתי כמה אפשרויות כשהתחלתי להיתקל בבעיות. שקלתי להשתמש ב-MediaMonkey שהשתמשתי בה בעבר. זה אולי יעבוד. iMazing נראה די נהדר, ולא היה לי מושג שזה קיים. זו בהחלט אופציה ונראה שהיא עושה מה שאני רוצה. סביר להניח שהייתי מתקין מחדש לפני שאסתפק. משהו יציק לי לדעת שהבעיה הקטנה הזו עדיין קיימת, רק חיה בתוך המחשב האישי שלי.

כרגע הכל עובד שוב. אתמול, אחרי ש-Windows אמר שהוא לא יכול לעדכן את מנהל ההתקן של Apple iPhone/MTP, חיפשתי את מנהל ההתקן של Windows באופן אוטומטי אחר מנהל התקן, הוא מצא שהמנהל התקן הטוב ביותר 'MTP USB' כבר מותקן ולא נראה שהוא עושה כלום, אבל ב- באותו זמן iTunes פעל ברקע, וזה מיד התחיל להסתנכרן שוב. 🤷‍♂️ אני אפילו לא יודע למה זה עובד בכלל. כעת, לאחר שפרקתי את הדברים הללו, אני הולך לבצע הסרה/התקנה מחדש מהירה כמו שהקישור שפרסמת קודם אמר ומקווה לטוב!

--- ערוך ---

לאחר הסרה/התקנה מחדש, הוא עדיין הופיע תחת התקנים ניידים כמכשיר MTP סטנדרטי של Apple iPhone. הסרתי את זה ממנהל ההתקנים, הוספתי חומרה חדשה היא החליפה אותה בהתקן MTP USB גנרי. הסרתי את זה והשתמשתי במתקין של iTunes כדי 'לתקן' את התקנת iTunes. טען את iTunes כדי לסנכרן, והוא רשום כעת כ-Apple iPhone מבית Apple Inc! אני חושב שזו התקדמות. עכשיו לראות אם זה מחזיק מעמד. נערך לאחרונה: 4 במרץ 2021 י

jetsam

28 ביולי 2015
  • 4 במרץ 2021
WarmPuddle אמר: כן, משם אני מביא את הנהג. בדרך כלל, אני יכול להשתמש במנהל ההתקן הזה רק כדי לעדכן 1 מתוך 3 מנהלי ההתקן של האייפון. אכפת לך לספר לי מהי גרסת מנהל ההתקן של מנהל ההתקן של אפל אייפון? לחץ להרחבה...
10.0.19041.746, כמוך.


מחשבה - בדקת את מתזמן המשימות? עשויות להיות שם משימות שעושות שובבות על בסיס מתוזמן - כמו שחזור 'התקן MTP USB'. הרגע הסתכלתי על מתזמן המשימות במחשב שלי, והיו כמה תוכניות שהוסרו שעדיין יש להן ערכים.

בכרטיסייה 'אירועים' ב'מאפייני Apple iPhone' במנהל ההתקנים - האם יש ערכים בלתי צפויים? יש לי שני ערכים עבור 'שירות מנהל התקן נוסף' ואחד עבור 'התקנת מכשיר מבוקשת' - כולם מ-9:27:24 בבוקר 20/1/21, חותמת זמן שאין לה משמעות מיוחדת עבורי.

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 5 במרץ 2021
jetsam אמר: מחשבה - האם בדקת את מתזמן המשימות? עשויות להיות שם משימות שעושות שובבות על בסיס מתוזמן - כמו שחזור 'התקן MTP USB'. הרגע הסתכלתי על מתזמן המשימות במחשב שלי, והיו כמה תוכניות שהוסרו שעדיין יש להן ערכים.

בכרטיסייה 'אירועים' ב'מאפייני Apple iPhone' במנהל ההתקנים - האם יש ערכים בלתי צפויים? יש לי שני ערכים עבור 'שירות מנהל התקן נוסף' ואחד עבור 'התקנת מכשיר מבוקשת' - כולם מ-9:27:24 בבוקר 20/1/21, חותמת זמן שאין לה משמעות מיוחדת עבורי. לחץ להרחבה...
בדקתי דרך מתזמן המשימות ליתר בטחון, אבל זה די נקי שם. נראה ששום דבר לא קשור בבירור. מצאתי ערך אחד עבור תוכנית ישנה שאינה קשורה וכמה ערכי Windows סטנדרטיים שעשויים להפעיל בדיקות עדכוני מנהלי התקנים.

הכרטיסייה אירועים מעניינת. זה חלק מהסיבה שבגללה תקפתי את הערך של Apple iPhone Standard MTP Device. אתמול הסתכלתי שם ושמתי לב שיש בערך 20 ערכים שמקורם מינואר. רוב הערכים היו בתחילת, אמצע וסוף פברואר, שנראה שהם מתאימים לזמנים שבהם התקשיתי לסנכרן וכנראה היו קשורים להסרה/התקנה מחדש של iTunes. מה שנראה לי מוזר הוא שלא היו ערכים חדשים במרץ, למרות שבדיוק עשיתי הסרה/התקנה מחדש יסודית. כשאני מסתכל עכשיו אני עדיין על הדרייבר הנכון של Apple iPhone/Apple Inc והיסטוריית האירועים רק מציגה שלושה ערכים, התקנת מכשיר התבקשה ב-3/4/2021 18:17:19 PM, שירות מנהל התקן נוסף (WUDFWpdMtp) ב-3 /4/2021 18:17:20, שירות נהגים נוסף (WinUsb) ב-4/3/2021 18:17:20.

מכאן אני הולך לראות כמה זמן הכל נשאר טוב. זה הכי קרוב שהגעתי להתקנה פונקציונלית נקייה כפי שכנראה הייתה לי אי פעם. אני מקווה שזה יישאר במיוחד לאחר הסרת ערכי הרישום ומנהלי ההתקן. ליתר ביטחון (דפוק על עץ) שהפלגה חלקה מכאן והלאה רציתי להגיד תודה. עזרת מאוד, ואני מעריך שהקדשת מזמנך כדי לפתור את הבעיה איתי. י

jetsam

28 ביולי 2015
  • 5 במרץ 2021
WarmPuddle אמר: מכאן אני הולך לראות כמה זמן הכל נשאר טוב. זה הכי קרוב שהגעתי להתקנה פונקציונלית נקייה כפי שכנראה הייתה לי אי פעם. אני מקווה שזה יישאר במיוחד לאחר הסרת ערכי הרישום ומנהלי ההתקן. ליתר ביטחון (דפוק על עץ) שהפלגה חלקה מכאן והלאה רציתי להגיד תודה. עזרת מאוד, ואני מעריך שהקדשת מזמנך כדי לפתור את הבעיה איתי. לחץ להרחבה...
אני שמח שנראה שזה עובד, ומקווה שזה יישאר כך. אני שמח שהצלחתי לעזור קצת.
תגובות:WarmPuddle ר

שמועת גשם

2 באפריל, 2021
  • 2 באפריל, 2021
WarmPuddle אמר: בדקתי דרך מתזמן המשימות כדי להיות בטוח, אבל זה די נקי שם. נראה ששום דבר לא קשור בבירור. מצאתי ערך אחד עבור תוכנית ישנה שאינה קשורה וכמה ערכי Windows סטנדרטיים שעשויים להפעיל בדיקות עדכוני מנהלי התקנים.

הכרטיסייה אירועים מעניינת. זה חלק מהסיבה שבגללה תקפתי את הערך של Apple iPhone Standard MTP Device. אתמול הסתכלתי שם ושמתי לב שיש בערך 20 ערכים שמקורם מינואר. רוב הערכים היו בתחילת, אמצע וסוף פברואר, שנראה שהם מתאימים לזמנים שבהם התקשיתי לסנכרן וכנראה היו קשורים להסרה/התקנה מחדש של iTunes. מה שנראה לי מוזר הוא שלא היו ערכים חדשים במרץ, למרות שבדיוק עשיתי הסרה/התקנה מחדש יסודית. כשאני מסתכל עכשיו אני עדיין על הדרייבר הנכון של Apple iPhone/Apple Inc והיסטוריית האירועים רק מציגה שלושה ערכים, התקנת מכשיר התבקשה ב-3/4/2021 18:17:19 PM, שירות מנהל התקן נוסף (WUDFWpdMtp) ב-3 /4/2021 18:17:20, שירות נהגים נוסף (WinUsb) ב-4/3/2021 18:17:20.

מכאן אני הולך לראות כמה זמן הכל נשאר טוב. זה הכי קרוב שהגעתי להתקנה פונקציונלית נקייה כפי שכנראה הייתה לי אי פעם. אני מקווה שזה יישאר במיוחד לאחר הסרת ערכי הרישום ומנהלי ההתקן. ליתר ביטחון (דפוק על עץ) שהפלגה חלקה מכאן והלאה רציתי להגיד תודה. עזרת מאוד, ואני מעריך שהקדשת מזמנך כדי לפתור את הבעיה איתי. לחץ להרחבה...
אתה יכול בבקשה להודיע ​​לי איזה סוג של מחשב יש לך (יצרן, דגם, בן כמה?) יש לי בדיוק אותו טלפון ואותה בעיה בדיוק אבל לא רוצה להתאמץ להתקנת מערכת הפעלה וכו' לשנות רישום וכו'. אם זו בעיה משותפת לאייפון 12 pro max הזה......או אם זו בעיה משותפת למחשב ספציפי שאולי מגיע עמוס במשהו שמתנגש עם אייפון 12 חדש..
ניסיתי את כל השלבים האחרים המתוארים על ידי Apple ואתחולים רבים, בדיקות מנהלי התקנים וכו' וכו'.
למעשה, הטלפון שלי מתנהג באופן דומה למה שתיארת כאשר מחובר. כעת תמונות לא יכולות להוריד תמונות/סרטונים כי 'משהו השתבש' בנוסף לבעיית האייטונס
יצרנית המחשבים אומרת שזה המכשיר של אפל אשם. אפל אומרת שזה המחשב שלי. המחשב שלי עדיין מדבר עם ה-ipad pro שלי והאייפון 8 הישן שלי

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 2 באפריל, 2021
rainrumor אמר: אתה יכול בבקשה להודיע ​​לי איזה סוג של מחשב יש לך (יצרן, דגם, בן כמה?) לחץ להרחבה...

בטוח. החדשות הרעות הן שמדובר במחשב בנוי בהתאמה אישית שגילו בסביבות 4-5 שנים. אני מריץ מעבד AMD Ryzen 7 1800X עם לוח אם ASRock X370 Killer SLI (AM4). שום דבר לא הותקן עליו מראש מלבד Windows 10.

לאחר הפוסט האחרון שלי הבעיות שלי חזרו, ומאז התקנתי מחדש את Windows 10 (פירמטתי את הכונן ועשיתי התקנה נקייה). נראה שההתקנה מחדש פתרה את הבעיות. הכל עבד כמו שצריך מיד, תקנו מנהלי התקנים מותקנים, ללא הנחיות חוזרות ונשנות של 'בטח במכשיר הזה', ללא שינוי דרייבר או !'s פתאומי במנהל ההתקנים, Windows שואל מה אני רוצה לעשות עם המכשיר, iTunes מיד מזהה את זה אפילו דרך Wi -Fi, והוא מסתנכרן בכל פעם ללא כל בעיה. אני רץ עכשיו בלי בעיה מאז (3 שבועות ומספר). זה היה כאב להתקין הכל מחדש ולקח כמה ימים, אבל בסופו של דבר זה היה פחות עבודה ממה שהשקעתי בפתרון כל השאר. YMMV אבל נראה שזו הייתה הדרך הטובה ביותר לעקוף את בעיות iTunes במקרה שלי. ר

שמועת גשם

2 באפריל, 2021
  • 3 באפריל, 2021
WarmPuddle אמר: בטח. החדשות הרעות הן שמדובר במחשב בנוי בהתאמה אישית שגילו בסביבות 4-5 שנים. אני מריץ מעבד AMD Ryzen 7 1800X עם לוח אם ASRock X370 Killer SLI (AM4). שום דבר לא הותקן עליו מראש מלבד Windows 10.

לאחר הפוסט האחרון שלי הבעיות שלי חזרו, ומאז התקנתי מחדש את Windows 10 (פירמטתי את הכונן ועשיתי התקנה נקייה). נראה שההתקנה מחדש פתרה את הבעיות. הכל עבד כמו שצריך מיד, תקנו מנהלי התקנים מותקנים, ללא הנחיות חוזרות ונשנות של 'בטח במכשיר הזה', ללא שינוי דרייבר או !'s פתאומי במנהל ההתקנים, Windows שואל מה אני רוצה לעשות עם המכשיר, iTunes מיד מזהה את זה אפילו דרך Wi -Fi, והוא מסתנכרן בכל פעם ללא כל בעיה. אני רץ עכשיו בלי בעיה מאז (3 שבועות ומספר). זה היה כאב להתקין הכל מחדש ולקח כמה ימים, אבל בסופו של דבר זה היה פחות עבודה ממה שהשקעתי בפתרון כל השאר. YMMV אבל נראה שזו הייתה הדרך הטובה ביותר לעקוף את בעיות iTunes במקרה שלי. לחץ להרחבה...
תודה!
-אפשר לשאול איך נראים בקרי ה-USB והתקני ה-USB שלך עכשיו במנהל ההתקנים? יש לי מכשיר USB מורכב של מכשיר נייד של Apple, ומכשיר USB של מכשיר נייד של אפל מוצג מתחת להתקני USB.
-האם התקנת תוכנה כלשהי המשתמשת בדרייבר כדי לחבר את הטלפון שלך למחשב באמצעות Bluetooth לצורך שיקוף, התראות וכו'?
אני לא רוצה להתקין מחדש את win על מתקן חדש שעדיין באחריות למקרה שהוא יתבטל..

WarmPuddle

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2021
  • 3 באפריל, 2021
rainrumor אמר: -אפשר לשאול איך נראים בקרי ה-USB והתקני ה-USB שלך עכשיו במנהל ההתקנים? יש לי מכשיר USB מורכב של מכשיר נייד של Apple, ומכשיר USB של מכשיר נייד של אפל מוצג מתחת להתקני USB. לחץ להרחבה...
התקני אפיק טורי אוניברסלי - התקן USB Composite Composite של Apple Mobile Device והתקן USB של Apple Mobile Device
&
מכשירים ניידים - אפל אייפון

rainrumor אמר: -האם התקנת תוכנה שמשתמשת במנהל התקן כדי לחבר את הטלפון שלך למחשב באמצעות Bluetooth לצורך שיקוף, התראות וכו'? לחץ להרחבה...
לפני התקנה מחדש? לא מעט. לא יכולתי אפילו להתחיל לספר לכם רשימה מלאה בשלב זה, אבל כן התקנתי (וברוב המקרים במהירות הסרתי) כמה תוכניות שונות במהלך השנים לדברים כמו שיקוף מסך וסנכרון מוזיקה ותמונות. היו לי כמה תוכניות לגיבוי ושחזור נתונים, תוכניות שנועדו למצוא נתונים שנמחקו וכמה תוכניות לגיבוי ושחזור טקסטים. עם זאת, כולם הותקנו עבור אנדרואיד, אני לא זוכר ששום דבר הותקן לאחר שיש לי אייפון. התוכנית הנפוצה ביותר שלי הייתה iSyncr לסנכרון מכשיר אנדרואיד עם iTunes.

לאחר התקנה מחדש? iTunes, iCloud, אפליקציית 'הטלפון שלך' חסרת התועלת ותוכנית לסנכרון תמונות באמצעות Wi-Fi. זהו אני חושב.

מקווה שזה עוזר.
תגובות:דגימה-7 ס

דגימה-7

12 בנובמבר 2021
  • 12 בנובמבר 2021
בבקשה תסלחו על הבליטות, אבל די קשה למצוא שרשורים/שורות מוצקות אחרונות דרך גוגל.

יש לי בעיות כמעט זהות היום עם אייפון 13 מיני חדש לגמרי שנרכש לפני יומיים.

פורמט מחדש מלא רענן של המחשב והטלפון כאחד.
Windows 10 האחרונה מתקינה עדכוני מנהלי התקנים, עדכון ביוס, ערכת שבבים וכו' וכו'
טומהוק מקס
3900x


נראה שלי רק עובד, אם אני לא מריץ את העדכון האוטומטי של Windows, זה יתקין את Appleinc, USBDEVICES (כמה קילובייט). לאחר הפעלת עדכון זה, אקבל את סך 3 הרישומים של מנהל ההתקנים:

1. מכשיר נייד (כמו Apple iPhone או MTP, תלוי איפה אני נמצא בתוך פתרון בעיות ושכפול באג, וגם תלוי אם פגעתי ב- Trust PC או לא בטלפון(?))

התקני אוטובוס טורי אוניברסלי
2. מכשיר USB Composite Composite התקן נייד של Apple
3. התקן USB של Apple Mobile Device

אם אני מפעיל את העדכון, וכך מנהל ההתקנים נראה כעת כך^, אני לא יכול לגרום ל-iTunes לזהות את הטלפון. אז אני ממשיך (לשמור את הטלפון מחובר לחשמל):-

שלבים לסוג של תיקון:

לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על הסר את ההתקנה של MTP/Apple iPhone,
קליק ימני הסר את ההתקנה של Apple Mobile Device USB Composite Device, סמן את התיבה כדי למחוק תוכנה, המתן 30 שניות, לחץ על כן כדי להפעיל מחדש (השאר את הטלפון מחובר).

המחשב מאתחל, ואני פשוט לוחץ על iTunes והכל פשוט עובד, אולם זה יכול להיות ממש ממש לא יציב, לעתים קרובות יקפא או ינעל את iTunes, ובמקרה כזה אני חייב למשוך את הכבל החוצה ואז לחבר אותו בחזרה. עם זאת, הוא יופיע ב-iTunes, והוא יסונכרן בהצלחה כ-50 אחוז מהזמן.

אני כבר עשר שעות בפתרון בעיות, התמיכה של אפל הייתה חסרת תועלת ברובה, ואני זה שלימד אותם, מנסה לבקש פיצוי על בזבוז זמן ו/או להחזיר את הטלפון לחנות. הבעיה עם התמיכה היא שכל כך קשה להשיג מהם קישור מתאים לספק תגובה בסיסית באימייל/טקסט ועדכונים לפתרון הבעיות, ודברים כמו מתן צילומי מסך הם בלתי אפשריים. הם פשוט בסופו של דבר סגרו את רוב הקישורים/מזהה התיק שלי, ה-CSR פשוט עשה לי רץ.

זה מבאס כי בסופו של דבר העדכון הזה פשוט יעבור, כשאני צריך לבצע עדכון ממשי של Windows Update/Windows Defender, הוא פשוט יגיע עם העדכון הזה, ולכן אני צריך לחזור דרך 'שלבים'. זה נראה כמו בעיה נפוצה למדי עם משתמשי Windows 10, האם זה קשור ל-Ryzen, כל משתמשי אינטל עם אותן בעיות?

אני יכול להשיג רק סוג של תיקון לבעיה, אבל הוא מאוד לא יציב ותמיד ידרוש ממני למחוק מחדש את ערכי מנהל ההתקנים בכל עדכון Windows נתון (אי אפשר אפילו להסיר את העדכון הספציפי הזה).