פורומים

ביטול נעילת FaceID של iPhone X מבלי להחליק למעלה?

ב

Baymowe335

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
6 באוקטובר 2017
  • 31 באוקטובר 2017
זה אולי כוסה, אבל נראה שאפשר 'לבטל את הנעילה' עם FaceID ולגרום לטלפון לעבור מיד למסך הבית מבלי להחליק למעלה.

7:43 בסרטון הזה.


האם אושר שזה משהו שאתה יכול להפעיל, כמו הנחת האצבע על TouchID עם iPad Pro? (אין צורך בלחיצת כפתור)
תגובות:יום ראשון 2017

רנו

15 בספטמבר 2014


SR, CA
  • 31 באוקטובר 2017
Baymowe335 אמר: אולי זה היה מכוסה, אבל נראה שאפשר 'לבטל את הנעילה' עם FaceID ולגרום לטלפון לעבור מיד למסך הבית מבלי להחליק למעלה.

7:43 בסרטון הזה.


האם אושר שזה משהו שאתה יכול להפעיל, כמו הנחת האצבע על TouchID עם iPad Pro? (אין צורך בלחיצת כפתור)


לא, אנחנו לא רוצים את זה. כל הרעיון של החלקה למעלה הוא להגיע להודעות שלנו. FaceID מפעיל התראות כדי להופיע כך שתוכל לבדוק אותן מבלי להיכנס למסך הבית. אם לא היה החלקה למעלה, לעולם לא היינו רואים התראות. האם זו תהיה הגדרה שניתן לשנות בעתיד עבור אנשים שלא אכפת להם מהתראות... אולי
תגובות:Barbareren, seezar, Channan ועוד 4

cwosigns

8 ביולי 2008
קולומבוס, אוהיו
  • 31 באוקטובר 2017
זה עשה את זה רק בגלל שהיא ניסתה לפתוח את הטלפון על ידי החלקה למעלה. תצטרך להחליק למעלה כדי לפתוח את הטלפון, לפני או אחרי שאתה מסתכל בטלפון שלך.
תגובות:MyMacintosh, jgelin, lancastor ו-2 אחרים אני

iphoneuser227

23 באוקטובר 2017
  • 31 באוקטובר 2017
היא החליקה למעלה לפני FaceID. הסדר לא משנה, אתה עדיין צריך להחליק
תגובות:Rina11, MyMacintosh, chabig ועוד 5 ב

Baymowe335

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
6 באוקטובר 2017
  • 31 באוקטובר 2017
cwosigns אמרה: זה עשה את זה רק בגלל שהיא ניסתה לפתוח את הטלפון על ידי החלקה למעלה קודם. תצטרך להחליק למעלה כדי לפתוח את הטלפון, לפני או אחרי שאתה מסתכל בטלפון שלך.
תפיסה טובה, אתה צודק.

לא בטוח מדוע זו לא תהיה אופציה מטעמי נוחות אם תרצה בכך. האם לדעתך יש אפשרות?

cwosigns

8 ביולי 2008
קולומבוס, אוהיו
  • 31 באוקטובר 2017
Baymowe335 אמר: תפיסה טובה, אתה צודק.

לא בטוח מדוע זו לא תהיה אופציה מטעמי נוחות אם תרצה בכך. האם לדעתך יש אפשרות?
לא, כי כפי שכבר נאמר, אם הוא ייפתח מיד כשהסתכלת עליו, זה יהפוך את מרכז ההתראות לבטל ומבוטל. לעולם לא תוכל לראות או לפעול לפי הודעות כלשהן.
תגובות:Baymowe335

רנו

15 בספטמבר 2014
SR, CA
  • 31 באוקטובר 2017
Baymowe335 אמר: תפיסה טובה, אתה צודק.

לא בטוח מדוע זו לא תהיה אופציה מטעמי נוחות אם תרצה בכך. האם לדעתך יש אפשרות?

דילגת על הפוסט שלי..חחח
תגובות:MEJHarrison ו-Baymowe335

phpmaven

12 ביוני, 2009
סן קלמנטה, קליפורניה, ארה'ב
  • 31 באוקטובר 2017
יש לי הרגשה די חזקה שאפל תוסיף את היכולת לפתוח ישירות למסך הבית כאופציה בשלב מסוים.
תגובות:decypher44, Abraxastv, eyeseeyou ועוד 3 ב

Baymowe335

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
6 באוקטובר 2017
  • 31 באוקטובר 2017
רנו אמר: דילגת על הפוסט שלי..חחח
הבנתי אותך... תודה.

נראה שהם יכולים לחשוב על דרך לתת לשנינו.

רנו

15 בספטמבר 2014
SR, CA
  • 31 באוקטובר 2017
phpmaven אמר: יש לי הרגשה די חזקה שאפל תוסיף את היכולת לפתוח ישירות למסך הבית כאופציה בשלב מסוים.

היית חושב. אבל אני משתמש במרכז ההתראות כל הזמן. אז זה לא יעבוד לי. תחשוב על זה איך הם יכלו להכניס התראות בזמן בלי להחליק למעלה כדי להיכנס, גם פעולת כפתור הצד לא תעבוד. אין דרך לעקוף, נכון לעכשיו

phpmaven

12 ביוני, 2009
סן קלמנטה, קליפורניה, ארה'ב
  • 31 באוקטובר 2017
רנו אמר: היית חושב. אבל אני משתמש במרכז ההתראות כל הזמן. אז זה לא יעבוד לי. תחשוב על זה איך הם יכלו להכניס התראות בזמן בלי להחליק למעלה כדי להיכנס, גם פעולת כפתור הצד לא תעבוד. אין דרך לעקוף, נכון לעכשיו
הם יכולים להפוך את זה לשינוי בהגדרות או אפילו על ידי יצירת סוג מסוים של פרצוף כשאתה פותח את הנעילה. או אפילו עבור למסך הבית כאשר אין התראות.
תגובות:Givmeabrek and Sunnyday2017

רנו

15 בספטמבר 2014
SR, CA
  • 31 באוקטובר 2017
phpmaven אמר: הם יכולים להפוך את זה לשינוי בהגדרות או אפילו על ידי יצירת סוג מסוים של פרצוף כשאתה פותח את הנעילה. או אפילו עבור למסך הבית כאשר אין התראות.

זה יעבוד, אם אין התראות... אני אוהב את הרעיון הזה
תגובות:מקצ'יטה 3 V

ווניבומבונטו

14 ביוני 2007
  • 31 באוקטובר 2017
רנו אמר: היית חושב. אבל אני משתמש במרכז ההתראות כל הזמן. אז זה לא יעבוד לי. תחשוב על זה איך הם יכלו להכניס התראות בזמן בלי להחליק למעלה כדי להיכנס, גם פעולת כפתור הצד לא תעבוד. אין דרך לעקוף, נכון לעכשיו

לכן כל מה שאנחנו צריכים זה אפשרות פשוטה.

בכל פעם שאנשים שלא כל כך אכפת להם מהתראות ירצו לבדוק אותן, הם ימחקו למטה, במקום שיאלצו להחליק בכל פעם.

הייתי אומר ש-50% זו אופציה שתגיע עם הזמן: הניחוש שלי למה זה לא שם מלכתחילה הוא שאפל רוצה לדחוף את הקרירות של פשוט 'להסתכל' על ההודעות הפרטיות האלה ולחשוף אותן (וזה מגניב, אבל אני לא משתמש בהתראות...).

רנו

15 בספטמבר 2014
SR, CA
  • 31 באוקטובר 2017
vannibombonato אמר: זו הסיבה שכל מה שאנחנו צריכים זה אפשרות פשוטה.

בכל פעם שאנשים שלא כל כך אכפת להם מהתראות ירצו לבדוק אותן, הם ימחקו למטה, במקום שיאלצו להחליק בכל פעם.

הייתי אומר ש-50% זו אופציה שתגיע עם הזמן: הניחוש שלי למה זה לא שם מלכתחילה הוא שאפל רוצה לדחוף את הקרירות של פשוט 'להסתכל' על ההודעות הפרטיות האלה ולחשוף אותן (וזה מגניב, אבל אני לא משתמש בהתראות...).

כן, גם אני יכול לראות את זה אבל אני לא חושב שזה מיועד רק להתראות. כלומר אם מישהו תופס את הטלפון שלך ומניח אותו מול הפנים שלך. המחווה האחרונה תיתן לך זמן לתפוס אותה בחזרה... חחח

אינברוז'

25 בנובמבר, 2012
הממלכה המאוחדת
  • 7 בנובמבר 2017
רניו אמר: לא, אנחנו לא רוצים את זה. כל הרעיון של החלקה למעלה הוא להגיע להודעות שלנו. FaceID מפעיל התראות כדי להופיע כך שתוכל לבדוק אותן מבלי להיכנס למסך הבית. אם לא היה החלקה למעלה, לעולם לא היינו רואים התראות. האם זו תהיה הגדרה שניתן לשנות בעתיד עבור אנשים שלא אכפת להם מהתראות... אולי

אני רוצה דרך להיכנס באמצעות FaceID וכפתור צד כדי שאוכל למשל לקרוא הודעה או לזהות שיר מבלי להסיר את הכפפות בחורף

צ'רלסשו

ל
8 במאי 2015
  • 7 בנובמבר 2017
InBruges אמר: אני רוצה דרך להיכנס באמצעות FaceID וכפתור צד, כדי שאוכל למשל לקרוא הודעה או לזהות שיר מבלי להסיר את הכפפות בחורף

בינתיים, סירי יכולה לעזור. או אפילו שעון ה- שלך (שים לב לאוואטר שלך). ט

tivoboy

15 במאי 2005
  • 7 בנובמבר 2017
רגע בלונדיני מוחלט ללא ספק.. אה ככה זה לא עובד. ברגע שאתה מחליק למעלה וזה לא נפתח היטב אז בטוח שהוא יפתח בלי להחליק שוב לאחר אימות FID.

THFourteen

ל
8 באפריל, 2010
לונדון
  • 7 בנובמבר 2017
InBruges אמר: אני רוצה דרך להיכנס באמצעות FaceID וכפתור צד, כדי שאוכל למשל לקרוא הודעה או לזהות שיר מבלי להסיר את הכפפות בחורף

קבל כמה מהכפפות האלה עם מסך מגע, יש לי כמה והן עובדות מצוין עבור פעולות אצבע שומן, פחות טובות להקלדה.
תגובות:מקצ'יטה 3

נחשול74

11 בנובמבר, 2017
  • 15 בנובמבר 2017
רנו אמר: היית חושב. אבל אני משתמש במרכז ההתראות כל הזמן. אז זה לא יעבוד לי. תחשוב על זה איך הם יכלו להכניס התראות בזמן בלי להחליק למעלה כדי להיכנס, גם פעולת כפתור הצד לא תעבוד. אין דרך לעקוף, נכון לעכשיו

אני אישית אף פעם לא משתמש ב-Notifcation Center. זה עתה קיבלתי את ה-X שלי וזה מיד מעצבן להחליק למעלה כדי לפתוח. במיוחד בהשוואה להחזקת האצבע למטה כדי לפתוח.
תגובות:הנסיך אקים ומשפחתו ל

andyw715

25 באוקטובר 2013
  • 15 בנובמבר 2017
יכולתי לראות אותה קוראת את המילון.
תגובות:m0sher ס

סטיילינגוי

17 בנובמבר 2017
לינדנהרסט, ניו יורק
  • 17 בנובמבר 2017
יש דרך להגיע למסך הבית מבלי להחליק למעלה. ניתן ליצור כפתור בית וירטואלי בחלק הנגישות. אתה יכול לשים את כפתור הבית בכל מקום שתרצה (כמו באמצע התחתון), אולם כאשר אתה מסובב את הטלפון הצידה, הוא תמיד חוזר בחזרה לפינה הימנית העליונה. אבל קל יותר ללחוץ כדי לעבור למסך הבית מאשר להחליק למעלה. כמו כן, אתה יכול להקיש פעמיים כדי לעבור אל מחליף אפליקציות. וכפתור הבית הווירטואלי הופך שקוף כאשר אינו בשימוש.
תגובות:DiveKitty, CobraPA ו-McFCologne

McFCologne

17 בספטמבר 2017
  • 19 בנובמבר 2017
cwosigns אמר: לא, כי כפי שכבר נאמר, אם זה ייפתח מיד כשהסתכלת עליו, זה יהפוך את מרכז ההתראות לבטל ומבוטל. לעולם לא תוכל לראות או לפעול לפי הודעות כלשהן.

אתה יכול פשוט להחליק מטה כדי לראות התראות. אני רוצה שהטלפון לא יהיה נעול עם מזהה פנים (כאופציה). איפה היתרון שלא צריך עדין כדי לפתוח כשאני צריך את האצבע כדי להחליק?
תגובות:Prince Akeem, decypher44 ו-Sunnyday2017

יום ראשון 2017

מוּשׁהֶה
10 בנובמבר 2017
  • 19 בנובמבר 2017
McFCologne אמר: אתה יכול פשוט להחליק מטה כדי לראות התראות. אני רוצה שהטלפון לא יהיה נעול עם מזהה פנים (כאופציה). איפה היתרון שלא צריך עדין כדי לפתוח כשאני צריך את האצבע כדי להחליק?

כך גם אני. זה יהיה מאוד נוח עבור רבים מאיתנו ואם אלה שלא אוהבים את זה צריכה להיות דרך להשבית את זה או אם אתה צריך להגיע להתראות שלך ברגע שהוא נפתח, פשוט מחק את האפשרות האפשרית. י

ג'וליאן ל

2 בפברואר 2010
לונדון, בריטניה
  • 19 בנובמבר 2017
Sunnyday2017 אמר: כך גם אני. זה יהיה מאוד נוח לרבים מאיתנו ואם אלה שלא אוהבים את זה צריכה להיות דרך להשבית את זה או אם אתה צריך להגיע להתראות שלך ברגע שהוא נפתח, פשוט מחק את האפשרות האפשרית .
אני מקווה שהם יהפכו את זה לאופציה. נקודות המבט השונות כאן עשויות להיות קשורות למספר ההתראות שאנשים מקבלים. אם למישהו יש כמעט תמיד התראות חדשות בכל פעם שהוא פותח את הטלפון שלו אז אני יכול לראות איך זה כמו שזה עכשיו זה לגמרי הגיוני עבורו. מצד שני, אני מכבה התראות כמעט בכל האפליקציות שלי ובכוונה לא הגדרתי אימייל אז אני מקבל מעט מאוד התראות ובהחלט הייתי מגדיר את זה להיפתח ישירות למסך הבית אם אפל הייתה מוסיפה אי פעם את האפשרות הזו.

אם לאפל אכן הייתה אפשרות ישר למסך הבית, יהיה הגיוני להוסיף גם מחוון גלוי מאוד על מסך הבית כדי ליידע את המשתמש שיש התראות חדשות לראות. אולי להפוך זמנית את סרגל ההחלקה למעלה לאדום או משהו כזה וכאשר הוא אדום המשתמש יכול להחליק עליו למעלה כדי לראות התראות. בהגדרה המשתמש כבר יהיה במסך הבית, כך שחטיפת פעולת ההחלקה כלפי מעלה רק עבור התצוגה הראשונה של ביטול הנעילה של מסך הבית לא צריכה להיות בעיה.
תגובות:הנסיך אקים וסאנידיי 2017

ראלף

22 בדצמבר 2016
אוֹסטְרַלִיָה
  • 19 בנובמבר 2017
רניו אמר: לא, אנחנו לא רוצים את זה. כל הרעיון של החלקה למעלה הוא להגיע להודעות שלנו. FaceID מפעיל התראות כדי להופיע כך שתוכל לבדוק אותן מבלי להיכנס למסך הבית. אם לא היה החלקה למעלה, לעולם לא היינו רואים התראות. האם זו תהיה הגדרה שניתן לשנות בעתיד עבור אנשים שלא אכפת להם מהתראות... אולי
אבל מה אם אין לך התראות?

האם זה לא יהיה נהדר אם כאשר אין התראות, הוא פשוט ייפתח ישירות למסך הבית, אבל אם היו לך אותם, הוא יציג אותם וידרוש ממך להחליק למעלה כמו (כפי שאתה עושה עכשיו)?

ראיתי צילומים של ה-OnePlus 5 עוברים ישר למסך הבית עם מערכת ה-Face ID שלו וזה היה כל כך מלוטש.
[doublepost=1511156431][/doublepost]
רנו אמר: דילגת על הפוסט שלי..חחח
אני תמיד מדלג על הפוסטים שלך.

(ג'ק חחח)
[doublepost=1511156987][/doublepost]
phpmaven אמר: הם יכולים להפוך את זה לשינוי בהגדרות או אפילו על ידי יצירת סוג מסוים של פרצוף כשאתה פותח את הנעילה. או אפילו עבור למסך הבית כאשר אין התראות.

ועכשיו אני מדביק את השרשור....

Surge74 אמר: אני אישית אף פעם לא משתמש במרכז ההודעות. זה עתה קיבלתי את ה-X שלי וזה מיד מעצבן להחליק למעלה כדי לפתוח. במיוחד בהשוואה להחזקת האצבע למטה כדי לפתוח.

הייתי אומר שאתה במיעוט שם. רוב האנשים יהיו תלויים בהתראות וירצו גישה מהירה אליהם ללא הצורך לפתוח את הטלפון.

אני מוצא תזכורות, התראות יומן, SMS, שיחות שלא נענו, ציוצים הם ההתראות המוצגות ביותר שלי. השניים הראשונים די חשובים מכיוון שאני אוהב להגדיר תזכורות לעתים קרובות.

andyw715 אמר: יכולתי לראות אותה קוראת את המילון.

מְצַמרֵר
ˈkriːpi/
תוֹאַר
לא רשמי

  1. גורם לתחושה לא נעימה של פחד או אי נוחות.
    'הרגשות המצמררים שמקבלים לעתים קרובות בבית זר'
    מילים נרדפות: מפחיד, מפחיד, מפחיד, מסמר שיער, מצמרר את עמוד השדרה, מקפיא דם, מצמרר, מבהיל, מדאיג, מזעזע, מחריד, מחריד, מחריד, נורא, נורא, מסויט, מקאברי, רפאים;

(חחח)

McFCologne אמר: אתה יכול פשוט להחליק מטה כדי לראות התראות. אני רוצה שהטלפון לא יהיה נעול עם מזהה פנים (כאופציה). איפה היתרון שלא צריך אצבע כדי לפתוח כשאני צריך את האצבע כדי להחליק?
גישה מהירה להתראות, והיכולת לנקות או להשיב להן, ללא צורך לבטל את נעילת הטלפון ולאחר מכן להחליק מטה היא חיסכון גדול בזמן עבור אלה שמקבלים התראות רבות.

אבל לזמנים שבהם ניקית את כולם, IOS צריך פשוט ישירות למסך הבית.

(גבר, אני אוהב להקליד על Logitech G810 שזה עתה רכשתי)... נערך לאחרונה: 19 בנובמבר, 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון