פורומים

מקור אייפון 8(+) למסכי OEM iphone 8?

U

אואבקאר

פוסטר מקורי
31 באוגוסט 2009
  • 11 באוקטובר 2018
שלום לכולם.

בדיוק החלפתי את מסך האייפון 8 הסדוק שלי באחד מ-ifixit. תהליך התיקון, הכלים והמדריך שלהם היו נהדרים. משום מה לא שקלתי את העובדה שאקבל מסך באיכות נמוכה יותר. לצערי המסך החדש הזה משגע אותי.

האם יש מקור טוב למסכים באיכות OEM/OEM? או שהם זמינים רק דרך אפל?

ניוטון אפל

מוּשׁהֶה
12 באפריל, 2014


ג'קסונוויל, פלורידה
  • 11 באוקטובר 2018
אפל היא היחידה אלא אם כן אתה יכול למצוא 8 שנפרדו.

אפל לא מוכרת חלקים לאף אחד.

JPack

27 באפריל, 2017
  • 11 באוקטובר 2018
https://www.rewatechnology.com/e-ca.../for-iphone-series/for-iphone-8?grade=OEM+NEW

BugeyeSTI

19 באוגוסט 2017
אריזונה
  • 11 באוקטובר 2018
JPack אמר: https://www.rewatechnology.com/e-ca.../for-iphone-series/for-iphone-8?grade=OEM+NEW לחץ להרחבה...
זה רק אומר שהוא מיוצר באותו מפעל. איך אתה יכול בכלל לאמת שזה אכן כך. זה גם מציין שהוא מורכב על ידי צד שלישי... OEM הוא מונח שיש לו הרבה מקום לפרשנות בדיוק כמו מזון אורגני. אני מסכים עם @Newtons Apple, אפל היא המקום היחיד להשיג חלקים מקוריים זהים למה שהגיע בטלפון כשהוא חדש. נערך לאחרונה: 11 באוקטובר 2018

JPack

27 באפריל, 2017
  • 11 באוקטובר 2018
BugeyeSTI אמר: זה רק אומר שהוא מיוצר באותו מפעל. איך אתה יכול בכלל לאמת שזה אכן כך. זה גם מציין שהוא מורכב על ידי צד שלישי... OEM הוא מונח שיש לו הרבה מקום לפרשנות בדיוק כמו מזון אורגני. אני מסכים עם @Newtons Apple, אפל היא המקום היחיד להשיג חלקים מקוריים זהים למה שהגיע בטלפון כשהוא חדש. לחץ להרחבה...

אתה יכול לאמת זאת מכיוון שעל כבלי הגמישות במכלול התצוגה החלופי יש לוגו של אפל.

בתמונה למטה, REWA השפילה את הלוגו של אפל עם Sharpie כדי להימנע מבעיות משפטיות, אבל אם תנגב את דיו הטוש עם אלכוהול, הלוגו יהיה שם.

https://www.rewatechnology.com/media/rewa_pc/product/13468/1509907103866275370.jpg'js-selectToQuoteEnd '>

BugeyeSTI

19 באוגוסט 2017
אריזונה
  • 11 באוקטובר 2018
JPack אמר: אתה יכול לאמת זאת מכיוון שלכבלים הגמישים במכלול התצוגה החלופי יש לוגו של אפל.

בתמונה למטה, REWA השפילה את הלוגו של אפל עם Sharpie כדי להימנע מבעיות משפטיות, אבל אם תנגב את דיו הטוש עם אלכוהול, הלוגו יהיה שם.

https://www.rewatechnology.com/media/rewa_pc/product/13468/1509907103866275370.jpg'bbCodeBlock-expandLink js-expandLink'> לחץ להרחבה...
אז נניח שה-OP מתקין אחד מהצגים האלה בטלפון שלו ואז מחליט ללכת להחליף סוללה באפל שבוע לאחר מכן. האם זה יעבור בדיקת חומרה או שאפל תחשוב שזו לא התצוגה המקורית שהגיעה עם הטלפון (גם אם הוא הסיר את הסמל של אפל)? ג

צ'רדיס

3 ביולי 2010
  • 11 באוקטובר 2018
אני ממליץ בחום על Etradesupply, קבל את ה-OEM האיכותי ביותר. אתה משלם פרימיום, אבל המסכים שקיבלתי היו טובים מכדי להבחין בהבדל איכות מהמסך המקורי

אתה יכול גם לקנות משיכת עבודה מ-eBay. בעוד שהם נחשבים בשימוש, הם יהיו מקוריים; רמות שונות של מצב לבחירה

JPack

27 באפריל, 2017
  • 11 באוקטובר 2018
BugeyeSTI אמר: אז נניח שה-OP מתקין אחד מהצגים האלה בטלפון שלו ואז מחליט ללכת להחליף סוללה באפל שבוע לאחר מכן. האם זה יעבור בדיקת חומרה או שאפל תחשוב שזו לא התצוגה המקורית שהגיעה עם הטלפון (גם אם הוא הסיר את הסמל של אפל)? לחץ להרחבה...

זה אמור לעבור בדיקות חומרה. במקרים מסוימים, חלקים אלה הם תצוגות OEM לא מכוילות שהוזמנו על ידי ASPs מאפל. במקרים אחרים, מכלול התצוגה נמשך מאייפון קיים ורק הזכוכית מוחלפת. כל שאר החלקים בהרכבה הם OEM.

מבחינת שירות הסוללה, המדיניות של אפל אינה מחייבת את התקנת התצוגה המקורית.

BugeyeSTI

19 באוגוסט 2017
אריזונה
  • 11 באוקטובר 2018
Charadis אמר: אני ממליץ בחום על Etradesupply, קבל את ה-OEM האיכותי ביותר. אתה משלם פרימיום, אבל המסכים שקיבלתי היו טובים מכדי להבחין בהבדל באיכות מהמסך המקורי

אתה יכול גם לקנות משיכת עבודה מ-eBay. בעוד שהם נחשבים בשימוש, הם יהיו מקוריים; רמות שונות של מצב לבחירה לחץ להרחבה...
השתמשתי בהחלפת מסך האייפד הטובה ביותר שם והם לא היו שום דבר מיוחד. לאחר שלושה חודשים, החלפת ה-oem לא הצליחה לרשום מגע באזורים מסוימים במסך כמו גם נגיעות פנטום... כמו כן בהשוואה בין המקור להחלפת Etradesupply היה הבדל באיכות ניכרת בכבלי הסרט כמו גם ריווח של תבנית הרשת ב-digitizer המזהה את קלט המגע. למסך המקורי של אפל היה רשת צפופה הרבה יותר בהשוואה להחלפה.. הייתי סומך על אלה ש-@JPack המליץ ​​על Etradesupply רק מניסיון אישי נערך לאחרונה: 11 באוקטובר, 2018

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 11 באוקטובר 2018
סוג של לא קשור אבל קשור:

מעניין שגיליתי שחברה המכונה 'Ubreakifix' משתמשת בתצוגות Apple OEM עבור האייפון 7 וה-8 שלהם להחלפות ללקוחות, עם זאת, הם כן מסירים כל מידע מזהה של אפל על המסכים, אבל זה מה שנאמר לי ישירות מ מנהל חנות. ו

אבוק

מוּשׁהֶה
22 באוגוסט 2018
  • 11 באוקטובר 2018
אואבקר אמר: היי לכולם.

בדיוק החלפתי את מסך האייפון 8 הסדוק שלי באחד מ-ifixit. תהליך התיקון, הכלים והמדריך שלהם היו נהדרים. משום מה לא שקלתי את העובדה שאקבל מסך באיכות נמוכה יותר. לצערי המסך החדש הזה משגע אותי.

האם יש מקור טוב למסכים באיכות OEM/OEM? או שהם זמינים רק דרך אפל? לחץ להרחבה...

הרכיב את הישן בחזרה ותעשה את זה דרך אפל.
תגובות:ניוטון אפל

golfnut1982

12 באוקטובר 2014
שיקגו, IL
  • 16 באוקטובר 2018
זכור כאשר אפל מבצעת תיקונים עבור מכשירי אייפון עם דירוג עמידות למים, העמידות שלך למים לא תיפגע, מכיוון שהם ישתמשו באטמים/אטמים חדשים בעת תיקון האייפון.
תגובות:SigEp265 ס

סטירה

25 ביולי 2008
  • 19 במאי 2019
JPack אמר: https://www.rewatechnology.com/e-ca.../for-iphone-series/for-iphone-8?grade=OEM+NEW לחץ להרחבה...

תודה על הקישור. אני צריך להחליף את המסך באייפון 5S כי הוא לא רושם מגע יותר. ל-Rewa אין כרגע מסכים חדשים של OEM ל-5S, האם אתה יודע אם הם עשויים לקבל עוד כמה למלאי, או שעלי להסתפק במסך באיכות נמוכה יותר?

כמו כן, מישהו יודע אם ה-5S יכול להשתמש במסך SE?

לקרו

23 באפריל, 2019
בודפשט, הונגריה
  • 19 במאי 2019
יש מסכים מחודשים. יש להם פאנל LCD מקורי של אפל מאייפון עם זכוכית שבורה, ואז הם עוברים שיפוץ עם זכוכית לאחר השוק. הצגים הללו הם הקרובים ביותר לאלו המקוריים של אפל.

כמו כן, עם iPhone 8 אתה צריך להעתיק את מזהה התצוגה כדי לשמור על פונקציונליות True Tone. ישנם מכשירים ספציפיים כדי להשיג זאת.
[doublepost=1558304139][/doublepost]
slapple אמר: תודה על הקישור. אני צריך להחליף את המסך באייפון 5S כי הוא לא רושם מגע יותר. ל-Rewa אין כרגע מסכים חדשים של OEM ל-5S, האם אתה יודע אם הם עשויים לקבל עוד כמה למלאי, או שעלי להסתפק במסך באיכות נמוכה יותר?

כמו כן, מישהו יודע אם ה-5S יכול להשתמש במסך SE? לחץ להרחבה...
5S ו-SE משתמשות באותו מסך.

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 19 במאי 2019
Lekro אמר: גם עם אייפון 8 אתה צריך להעתיק את מזהה התצוגה כדי לשמור על פונקציונליות True Tone. ישנם מכשירים ספציפיים כדי להשיג זאת לחץ להרחבה...

אתה מודע לכך ש-True-Tone משתמש בחיישנים רב-ערוציים? זה מבוסס חומרה, וזו הסיבה שהאייפון 8 כולל את הפונקציונליות הספציפית הזו.

לקרו

23 באפריל, 2019
בודפשט, הונגריה
  • 19 במאי 2019
Power Reentless Power אמר: אתה מודע לכך ש-True-Tone משתמש בחיישנים רב-ערוציים? זה מבוסס חומרה, וזו הסיבה שהאייפון 8 כולל את הפונקציונליות הספציפית הזו. לחץ להרחבה...
כן אני מודע. למסך יש מזהה ייחודי שמתחבר עם החיישן. אם לא תעביר את המזהה הזה למסך החדש, True Tone לא יעבוד.