פורומים

סדק מסך iPad Pro iPad - שוב!

גריט אמא

פוסטר מקורי
23 ביוני 2010
  • 25 ביוני 2019
יש לי את ה-iPad Pro בגודל 10.5 אינץ', ללא AppleCare. מעולם לא היה לי נזק כלשהו למסך, בכל שנות הבעלים של כל אייפד מאז שיצאו לראשונה. בסוף אפריל, למרות שמעולם לא נפל, היה לי סדק לאורך כל המסך, החל מהפסקת האנטנה ליד יציאת ה-USB-C. אפל אמרה שזה נראה כמו נזק פגיעה וגבה ממני 599 דולר להחלפה.

עכשיו, פחות מחודשיים לאחר מכן, יש לי עוד מסך סדוק! הדבר הזה לא הושמט, לא נפגע או נוצל לרעה בכל דרך שהיא. זה במארז חכם, אבל אין מגן מסך (מעולם לא השתמשתי בהם ועד עכשיו, מעולם לא נזקקתי להם). יש לי אפליקציה מחר באפל, ואם יגידו לי שזה נראה שוב כמו נפילה או נזק, אני לא אהיה מאושר.

אני רואה את כל החוטים על כיפוף, אבל שלי לא כפוף. אני לא רואה מגמת מסך סדוק, אבל האם יש בעיה ידועה עם זה?

אתה יכול להמר שבפעם הבאה אצא ל-AppleCare. באמת מעולם לא נזקקתי לזה, עבור אף אחד מהמכשירים שלי, עד עכשיו.

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018


מסצ'וסטס
  • 25 ביוני 2019
greytmom אמרה: יש לי את ה-iPad Pro בגודל 10.5 אינץ', ללא AppleCare. מעולם לא היה לי נזק כלשהו למסך, בכל שנות הבעלים של כל אייפד מאז שיצאו לראשונה. בסוף אפריל, למרות שמעולם לא נפל, היה לי סדק לאורך כל המסך, החל מהפסקת האנטנה ליד יציאת ה-USB-C. אפל אמרה שזה נראה כמו נזק פגיעה וגבה ממני 599 דולר להחלפה.

עכשיו, פחות מחודשיים לאחר מכן, יש לי עוד מסך סדוק! הדבר הזה לא הושמט, לא נפגע או נוצל לרעה בכל דרך שהיא. זה במארז חכם, אבל אין מגן מסך (מעולם לא השתמשתי בהם ועד עכשיו, מעולם לא נזקקתי להם). יש לי אפליקציה מחר באפל, ואם יגידו לי שזה נראה שוב כמו נפילה או נזק, אני לא אהיה מאושר.

אני רואה את כל החוטים על כיפוף, אבל שלי לא כפוף. אני לא רואה מגמת מסך סדוק, אבל האם יש בעיה ידועה עם זה?

אתה יכול להמר שבפעם הבאה אצא ל-AppleCare. באמת מעולם לא נזקקתי לזה, עבור אף אחד מהמכשירים שלי, עד עכשיו. לחץ להרחבה...
ובכן, זה יכול להיות המקרה החכם. ל

*~קים~*

6 במאי 2013
בְּרִיטַנִיָה
  • 25 ביוני 2019
חשבתי גם על המקרה החכם. היה פוסט דומה לא מזמן עם אחד מהמקצוענים של הדור השלישי, אני מאמין שבו זה נראה כאילו הסיבה היחידה יכולה להיות המקרה.

בהחלט לא הייתי משלם שוב, במיוחד על דגם הנוטה לפגם הכתם הלבן המפחיד. זה מרגיש כאילו אתה יכול כמעט להשיג אייפד חדש לגמרי עם AppleCare+ (אם כי לא דור 3 Pro) בכסף הזה.

StralyanPithecus

27 בספטמבר 2018
דרום טקסס הטוסטית, אני מתגעגע ל-roos שלי.
  • 25 ביוני 2019
יכול להיות המקרה כפי שכבר אמרו אחרים, אבל בבקשה, בפעם הבאה לקנות AppleCare+, זה באמת שווה. בארה'ב אתה יכול לשלם אותו מדי חודש ולבטל אותו בכל עת.

סרסר

9 באפריל, 2010
שבו מדברים ירך
  • 25 ביוני 2019
StralyanPithecus אמר: יכול להיות המקרה כפי שכבר אמרו אחרים, אבל בבקשה, בפעם הבאה לקנות AppleCare+, זה באמת שווה. בארה'ב אתה יכול לשלם אותו מדי חודש ולבטל אותו בכל עת. לחץ להרחבה...
אני לא מסכים. אני לא חושב שזה באמת שווה את זה. אם מכשיר כל כך פגום שהוא זקוק לתוספת אחריות, אז זה לא מכשיר שכדאי לקנות, IMO.

greytmom אמרה: יש לי את ה-iPad Pro בגודל 10.5 אינץ', ללא AppleCare. מעולם לא היה לי נזק כלשהו למסך, בכל שנות הבעלים של כל אייפד מאז שיצאו לראשונה. בסוף אפריל, למרות שמעולם לא נפל, היה לי סדק לאורך כל המסך, החל מהפסקת האנטנה ליד יציאת ה-USB-C. אפל אמרה שזה נראה כמו נזק פגיעה וגבה ממני 599 דולר להחלפה.

עכשיו, פחות מחודשיים לאחר מכן, יש לי עוד מסך סדוק! הדבר הזה לא הושמט, לא נפגע או נוצל לרעה בכל דרך שהיא. זה במארז חכם, אבל אין מגן מסך (מעולם לא השתמשתי בהם ועד עכשיו, מעולם לא נזקקתי להם). יש לי אפליקציה מחר באפל, ואם יגידו לי שזה נראה שוב כמו נפילה או נזק, אני לא אהיה מאושר.

אני רואה את כל החוטים על כיפוף, אבל שלי לא כפוף. אני לא רואה מגמת מסך סדוק, אבל האם יש בעיה ידועה עם זה?

אתה יכול להמר שבפעם הבאה אצא ל-AppleCare. באמת מעולם לא נזקקתי לזה, עבור אף אחד מהמכשירים שלי, עד עכשיו. לחץ להרחבה...
אני מצטער שאתה חווה את הבעיות האלה. זה יכול להיות מאוד מתסכל, אבל...

למה זו המסקנה שלך? אם אתה בטוח לחלוטין שלא עשית דבר כדי לגרום לנזק (אני מאמין לך), אז ברור שיש בעיה במכשיר עצמו. אם אפל לא מכירה בכך, אז למה שתגמל את אפל בכך שתיתן להם יותר כסף? תגובות:Mabus51, Sunshoopa, AutomaticApple ועוד 4

StralyanPithecus

27 בספטמבר 2018
דרום טקסס הטוסטית, אני מתגעגע ל-roos שלי.
  • 25 ביוני 2019
[doublepost=1561481009][/doublepost]
sracer אמר: אני לא מסכים. אני לא חושב שזה באמת שווה את זה. אם מכשיר כל כך פגום שהוא זקוק לתוספת אחריות, אז זה לא מכשיר שכדאי לקנות, IMO. לחץ להרחבה...

ל-iPad Pro 12.9 2018 שלי אין בעיות, אבל אפשר להפיל הכל על הקרקע ולהישבר, וללא AppleCare+ זה יהיה יקר במיוחד. AppleCare+ במקרה שלי מיועד לא רק לכיסוי פגמי מפעל אלא בעיקר לכיסוי טיפול במשתמש. טעויות מתרחשות.

אגב אם נחזור לנושא ה-OP, כשקניתי את האייפד Pro 9.7 שלי, קניתי את מארז המקלדת של Logitech, תוך זמן קצר אני מבין שההתאמה שלו הייתה כל כך הדוקה שזה היה עניין של זמן שהטאבלט יתכופף או ייסדק, אז הפסקתי להשתמש בו וקניתי מקלדת חכמה אפילו שיש לה פחות תכונות מהלוג'יטק.

סרסר

9 באפריל, 2010
שבו מדברים ירך
  • 25 ביוני 2019
StralyanPithecus אמר: לאייפד Pro 12.9 2018 שלי אין בעיות, אבל אפשר להפיל הכל על הקרקע ולהישבר, וללא AppleCare+ זה יהיה יקר מאוד. AppleCare+ במקרה שלי מיועד לא רק לכיסוי פגמי מפעל אלא בעיקר לכיסוי טיפול במשתמש. טעויות מתרחשות. לחץ להרחבה...
לכן הקפדתי להתייחס לפגמים במוצר. הקבועים כאן יודעים שאני תומך ב-AppleCare למי שיש לו היסטוריה של צורך בכך בגלל תאונות. מעולם לא רכשתי את AppleCare עבור אף אחד מ-30+ מכשירי Apple שרכשתי במהלך השנים... ומעולם לא היה זמן שאי פעם יכולתי להשתמש בו. בתי הבוגרת לעומת זאת, פוגעת באופן קבוע במכשירים שלה... בשבילה זה הכרחי.

אבל במקרה של ה-OP, הנזק לא נגרם מתאונה. זה פגם במוצר.


StralyanPithecus אמר: אגב אם נחזור לנושא ה-OP, כשקניתי את ה-iPad Pro 9.7 שלי, קניתי את מארז המקלדת של Logitech, תוך זמן קצר אני מבין שההתאמה שלו הייתה כל כך הדוקה שזה היה עניין של זמן שהטאבלט יתכופף או נסדק, אז הפסקתי להשתמש בו וקניתי מקלדת חכמה אפילו שיש לה פחות תכונות מהלוג'יטק. לחץ להרחבה...
אם די במארז מעט צמוד כדי לגרום למסך להיסדק אז זה פגם... כפליים אם מדובר במארז של אפל עצמה. אפל צריכה לייצר תיקים שלא יפגעו במכשירים שלהם.

RevTEG

28 באוקטובר 2012
סן חוזה, קליפורניה
  • 25 ביוני 2019
sracer אמר: אני לא מסכים. אני לא חושב שזה באמת שווה את זה. אם מכשיר כל כך פגום שהוא זקוק לתוספת אחריות, אז זה לא מכשיר שכדאי לקנות, IMO.


אני מצטער שאתה חווה את הבעיות האלה. זה יכול להיות מאוד מתסכל, אבל...

למה זו המסקנה שלך? אם אתה בטוח לחלוטין שלא עשית דבר כדי לגרום לנזק (אני מאמין לך), אז ברור שיש בעיה במכשיר עצמו. אם אפל לא מכירה בכך, אז למה שתגמל את אפל בכך שתיתן להם יותר כסף? תגובות:Jessemtz25 ו-sracer M

muzzy996

16 בפברואר 2018
  • 25 ביוני 2019
השאלה הראשונה שעולה במוחי היא באיזה סוג של מקרה חכם משתמשים. השני הוא איך מובילים ומאחסנים את המכשיר?

אולי המארז פגום או פשוט לא חזק מספיק עבור אופן הטיפול במכשיר. אני מניח שזה לא בלתי אפשרי שיהיו שני מכשירים פגומים אבל זה פשוט נראה לא סביר. עם זאת, אני מסכים עם אחרים, המכשירים האלה באמת צריכים להיות עמידים יותר מזה, אבל כבר שנים הייתה דחיפה לדקים וקלים, והנה אנחנו עם טאבלטים שבירים.

StralyanPithecus

27 בספטמבר 2018
דרום טקסס הטוסטית, אני מתגעגע ל-roos שלי.
  • 25 ביוני 2019
sracer אמר:...
אם די במארז מעט הדוק כדי לגרום למסך להיסדק אז זה פגם... כפליים אם מדובר במארז של אפל עצמה. אפל צריכה לייצר תיקים שלא יפגעו במכשירים שלהם. לחץ להרחבה...

ובכן, אני לא יודע אם זו הייתה בעיית ה-OP, אבל שלי לא היה 'קצת' אלא הדוק מאוד, וניתן לכופף את האלומיניום בקלות. אני יכול להסכים איתך שהמכשירים של היום בנויים בצורה כזו שקרובים יותר להיות חד פעמיים מאשר משהו שיחזיק מעמד זמן רב, אבל זה עוד נושא שלא קשור לליקויים במפעל אלא לתכנון גרוע. ד

דייב זי

26 ביוני 2012
  • 25 ביוני 2019
sracer אמר: אם מכשיר כל כך פגום שהוא צריך אחריות נוספת, אז זה לא מכשיר ששווה לקנות

[...]

כשאנשים קונים את המכשירים האלה וקונים AppleCare+ (כי הם מרגישים שזה נחוץ), מה שהם אומרים לאפל זה, 'היי תפוח. זה בסדר שלמוצרים שלך יש פגמים. אין צורך לתקן אותם. אפילו ניתן לך יותר כסף (AppleCare+) כדי לוודא שיש לנו מכשיר שמיש.' לחץ להרחבה...

לא יכולתי להגיד את זה טוב יותר בעצמי. בסופו של דבר אני הולך לוותר על האייפד הפגום שלי בגודל 12.9 אינץ' וכנראה אשאר עם האייפד מיני 4 שלי, שעדיין עובד. (אני באמת רוצה Mini 5 אבל קראתי גם על בעיות במסכי מגע עם אלה.) IMO האיכות של אפל ירדה לאורך השנים ואני לא מתכוון לתמוך בהחלטה שלהם לבנות מוצרים באיכות נמוכה במחירים גבוהים . שוב, לדעתי.

ריצ'רד8655

11 באפריל, 2009
שיקגו
  • 25 ביוני 2019
לדעתי (אין הוכחות מוצקות אבל השכל הישר אומר לי) ככל שהמסך גדול יותר כך גדל הסיכוי לסדקים ושבירת זכוכית. נוסף על כך, אפל הופכת את ה-Pro לדק יותר וקל יותר מדי שנה, ובשלב מסוים המבנה פשוט לא יהיה כה משמעותי.

זו הסיבה שאני מאוד שמח לשמור על דורות 9.7 5 ו-6 שלי. כן, קצת יותר עבה וכבד, אבל מוצק וקצת יותר שקט נפשי.

גריט אמא

פוסטר מקורי
23 ביוני 2010
  • 25 ביוני 2019
muzzy996 אמר: השאלה הראשונה שעולה במוחי היא באיזה מקרה חכם משתמשים. השני הוא איך מובילים ומאחסנים את המכשיר?

אולי המארז פגום או פשוט לא חזק מספיק עבור אופן הטיפול במכשיר. אני מניח שזה לא בלתי אפשרי שיהיו שני מכשירים פגומים אבל זה פשוט נראה לא סביר. עם זאת, אני מסכים עם אחרים, המכשירים האלה באמת צריכים להיות עמידים יותר מזה, אבל כבר שנים הייתה דחיפה לדקים וקלים, והנה אנחנו עם טאבלטים שבירים. לחץ להרחבה...

המארז החכם של המותג אפל עם כיסוי. נסחב - בידיים שלי, ומאוחסן - על שולחן ליד הספה או שולחן קצה בחדר השינה. תאמין לי, זה לא אייפד שנכנס דרך הצלצול.

אלה שמפנים את האצבע לעבר המארז/הכריכה עשויים להיות נכונים... בשני המקרים, הסדק עובר אופקית על פני המסך בדיוק במקום שבו נסגר השליש התחתון של המכסה. אם זה המקרה (משחק מילים) זה מרגיז אותי עוד יותר, כי אני אמור להיות מסוגל לסמוך על כך שהמקרה מתוצרת אפל לא יפגע באייפד מתוצרת אפל!

אני לא חובב אפל, דרך אגב. היה לקוח נאמן כבר שנים רבות ומאמץ מוקדם של רוב המוצרים שלהם. זו הפעם הראשונה שחוויתי משהו כזה - זה מאכזב.
תגובות:muzzy996

סרסר

9 באפריל, 2010
שבו מדברים ירך
  • 25 ביוני 2019
RevTEG אמר: אני לא קונה את Apple Care כי אני מודאג מכך שהמכשיר פגום. אני קונה AC כי ידוע שיש לי טיפול לקוי במכשירים שלי. זה יותר ממה שעלול לקרות בטעות מאשר חששות לגבי כשל במכשיר בפועל. לחץ להרחבה...
בינגו. אבל אם מישהו קונה את AppleCare כי הוא חושב שהמכשיר פגום ו-AC עומד לקזז את ההשפעה שתהיה לפגם על השימוש במכשיר, אז אני מטיל ספק בהחלטה לקנות את המכשיר מלכתחילה.
תגובות:RevTEG

גריט אמא

פוסטר מקורי
23 ביוני 2010
  • 25 ביוני 2019
אני בספק שרוב האנשים קונים את AppleCare כי הם חושבים שהמוצר שהוא מכסה פגום. אבל שוב, לא ממש אכפת לי אם הם כן... הם בנים ובנות גדולים וזה הכסף שלהם.
תגובות:Jessemtz25, willmtaylor ו-StrallyanPithecus

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 26 ביוני 2019
דייב זי אמר: (אני באמת רוצה מיני 5 אבל קראתי גם על בעיות במסכי מגע עם אלה.) לחץ להרחבה...
נראה שתוקן ב-iOS 12.4 וב-iOS 13. ד

דייב זי

26 ביוני 2012
  • 26 ביוני 2019
AutomaticApple אמר: נראה שתוקן ב-iOS 12.4 וב-iOS 13. לחץ להרחבה...

יש פה שרשור עם אנשים שאומרים את זה?

אני לא מבקר את התגובה שלך, רק שכפי שראינו בשרשור הזה כל כך הרבה אנשים מדווחים שהעדכון האחרון מתקן את זה רק כדי שהבעיה תחזור.

RevTEG

28 באוקטובר 2012
סן חוזה, קליפורניה
  • 26 ביוני 2019
sracer אמר: בינגו. אבל אם מישהו קונה את AppleCare כי הוא חושב שהמכשיר פגום ו-AC עומד לקזז את ההשפעה שתהיה לפגם על השימוש במכשיר, אז אני מטיל ספק בהחלטה לקנות את המכשיר מלכתחילה. לחץ להרחבה...

אני לגמרי מסכים איתך. לא הייתי רוצה להרגיש נאלץ לקבל אחריות נוספת כדי לקזז מכשיר שחשבתי שיש לו סיכוי עצום להיות פגום. כנראה לא אקנה מכשיר שהרגשתי שהוא כזה. אופי העבודה שלי גורם לי לנסוע במשרה מלאה, פעמים רבות לכמה אזורים מרוחקים. אני מקבל AC בגלל איפה/איך אני משתמש במכשירים שלי יותר מאשר בגלל המכשיר. כמו כן, עבורי, AC הוא שימוש טוב יותר בכסף ללא מטרות רווח מאשר החלפת iPad Pro. למרבה המזל, לא נאלצתי להשתמש ב-AC לעתים קרובות, אבל פעם אחת לא היה לי את זה ב-gen one 12.9... 600 דולר להחליף אייפד בגלל מסך שרוט (הייתה תאונת מטורפת שהייתה באשמתי ) היה יותר $ ממה שהייתי מוכן להוציא. אני לא בטוח מדוע אפל לא מציעה החלפות מסך למקצועני האייפד.

וילמטילור

31 באוקטובר 2009
הנה (-יש)
  • 26 ביוני 2019
RevTEG אמר: אני מסכים איתך לחלוטין. לא הייתי רוצה להרגיש נאלץ לקבל אחריות נוספת כדי לקזז מכשיר שחשבתי שיש לו סיכוי עצום להיות פגום. כנראה לא אקנה מכשיר שהרגשתי שהוא כזה. אופי העבודה שלי גורם לי לנסוע במשרה מלאה, פעמים רבות לכמה אזורים מרוחקים. אני מקבל AC בגלל איפה/איך אני משתמש במכשירים שלי יותר מאשר בגלל המכשיר. כמו כן, עבורי, AC הוא שימוש טוב יותר בכסף ללא מטרות רווח מאשר החלפת iPad Pro. למרבה המזל, לא נאלצתי להשתמש ב-AC לעתים קרובות, אבל פעם אחת לא היה לי את זה ב-gen one 12.9... 600 דולר להחליף אייפד בגלל מסך שרוט (הייתה תאונת מטורפת שהייתה באשמתי ) היה יותר $ ממה שהייתי מוכן להוציא. אני לא בטוח מדוע אפל לא מציעה החלפות מסך למקצועני האייפד. לחץ להרחבה...
לך ל-ifixit teardown ותעשה זאת.

גריט אמא

פוסטר מקורי
23 ביוני 2010
  • 26 ביוני 2019
עדכון: גאון אמר שהוא מזהה עיקול קל. אני לא רואה את זה, בעצמי, אבל, תחליף חינם, אז אני טוב! בהחלט מקבל מקרה טוב יותר.
תגובות:lovetamarav, AutomaticApple, s15119 ו-2 אחרים

וילמטילור

31 באוקטובר 2009
הנה (-יש)
  • 26 ביוני 2019
greytmom אמר: עדכון: גאון אמר שהוא מזהה עיקול קל. אני לא רואה את זה, בעצמי, אבל, תחליף חינם, אז אני טוב! בהחלט מקבל מקרה טוב יותר. לחץ להרחבה...
זה לא דורש הרבה. זכוכית הפכפכה. חדשות טובות. מזל טוב.

steve62388

23 באפריל, 2013
  • 26 ביוני 2019
sracer אמר: אני לא מסכים. אני לא חושב שזה באמת שווה את זה. אם מכשיר כל כך פגום שהוא זקוק לתוספת אחריות, אז זה לא מכשיר שכדאי לקנות, IMO. לחץ להרחבה...

Apple Care פופולרי מאוד בקרב הפוסטרים של Macrumors. זוהי מדיניות אחריות מורחבת ואלה הוכחו פעם אחר פעם שלא כדאיות. אפל לא מציעים את זה מטוב ליבם, הם מרוויחים מזה. המחשבות שלי בסך הכל:

1. אם הייתי קונה את Apple Care עבור כל הרכישות שלי לעולם לא הייתי משתמש בה וכבר יצאתי מהכיס, גם אם הייתי צריך להחליף את אחד המכשירים שלי במחיר מלא (עדיין לא).
2. בהרבה מדינות חוקי הצרכנות מחייבים את אפל לתקן מוצרים מחוץ לאחריות הסטנדרטית שלהם מסיבות שונות. השתמשתי בשיטה זו בשתי הזדמנויות בעצמי.
3. אנשים רבים כבר יהיו מכוסים במידה רבה יותר או פחות במסגרת ביטוח הבית או כרטיס האשראי שלהם בהרבה פחות כסף.

StralyanPithecus

27 בספטמבר 2018
דרום טקסס הטוסטית, אני מתגעגע ל-roos שלי.
  • 26 ביוני 2019
steve23094 אמר: 3. אנשים רבים כבר יהיו מכוסים במידה רבה יותר או פחות תחת שלהם בית או כרטיס אשראי ביטוח בהרבה פחות כסף. לחץ להרחבה...

היזהר איתך בהגדלת הפרמיות של ביטוח דירה לאחר שתשתמש בביטוח שלך לתביעה קטנה כל כך (ביחס לשווי הדירה).

steve62388

23 באפריל, 2013
  • 26 ביוני 2019
StralyanPithecus אמר: היזהר עם העלאת פרמיות ביטוח דירה לאחר שתשתמש בביטוח שלך לתביעה קטנה כל כך (ביחס לערך הדירה). לחץ להרחבה...

לביטוח התכולה שלנו יש פוליסת גאדג'טים מובנית. מעולם לא נאלצתי להגיש תביעה, אבל אני מודע לאפשרות הזו ולכן אבדוק אותה לפני שעשיתי זאת. אבל תודה על ההתייחסות.

במדינה שלי חברות כרטיסי האשראי אחראיות ביחד לתביעות, אז זה עוד דרך. מסיבה זו אני תמיד מבצע רכישות של מעל 100 פאונד בכרטיס האשראי שלי. נערך לאחרונה: 26 ביוני 2019

וילמטילור

31 באוקטובר 2009
הנה (-יש)
  • 26 ביוני 2019
StralyanPithecus אמר: היזהר עם העלאת פרמיות ביטוח דירה לאחר שתשתמש בביטוח שלך לתביעה קטנה כל כך (ביחס לערך הדירה). לחץ להרחבה...
בדרך כלל במקרים כאלה, יש רוכבים או פוליסות ספציפיות לדברים כאלה, ותביעות לא ישפיעו על הפרמיה.