פורומים

ניסיון ב-iPad Pro עם iPad Pro בגודל 11 אינץ' לעומת 12.9 אינץ' לרישום הערות

י

ג'ייק3231

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2021
  • 3 במאי 2021
אני מחפש לקנות אייפד פרו חדש בקיץ הזה כשדרוג מהאייפד אייר 3 הנוכחי שלי. תכננתי להשתמש באייפד אייר 3 כדי להעביר אותי 3 שנים ומעלה, למרות שבאופן בלתי צפוי הצלחתי להשיג תמחור טוב יותר עבור החדש דגמים. אני משתמש בעיקר באייפד אייר לכתיבה, והוא היה די מוצק. השאלה הגדולה ביותר (אם אני משדרג) היא האם ארצה להישאר עם הגודל הקטן יותר (11') או לשדרג לגודל 12.9'.

כשמגיעים מתצוגה בגודל 10.5 אינץ', כל אחד מהאייפד פרו יהיה גדול יותר, אם כי הרעיון שה-12.9 אינץ' הוא בערך בגודל של גיליון נייר אמיתי מושך מאוד, שלא לדבר על תצוגת המיני-LED. אני מודאג לגבי כמה גדול זה יהיה עבור כל משימות מלבד כתיבה, מכיוון שהוא נראה לא נוח להחזיק או להשתמש על שולחן קטן. יש לי גם MacBook Pro 13' לכל עבודה אמיתית, כך שלא אצטרך להשתמש בו כתחליף למחשב נייד.

בהקשר של כתיבה עם Apple Pencil, האם אתה מוצא ש-11' מספיק, או ש-12.9' טוב מספיק כדי להצדיק את החסרונות של הגודל הגדול יותר? ד

Digitalguy

15 באפריל, 2019


  • 3 במאי 2021
לרישום הערות קבל את ה-11in... אלא אם כן אתה מציין את ה-PDF, שמגיע ממישהו שיש לו את שניהם ואוהב את ה-12.9. 11 אינץ' הוא הטוב ביותר לרישום הערות

DoubleFlyaway

16 בנובמבר 2017
  • 3 במאי 2021
תלוי מה אתה כותב. אם תוסיף דיאגרמות וכו', אולי תעדיף גדול יותר. יש לי את שניהם, וכשאני עובד אני צריך את המסך נדל'ן.
תגובות:הערה 235

meDANOcine

18 בספטמבר 2014
  • 3 במאי 2021
אייפד בגודל רגיל העביר אותי מספר תארים אקדמיים לפני שהם הציגו את העיפרון (כן, אני 'זקן' עבורכם הצעירים). אני משתמש ב-11 אינץ' כדי לרשום הערות במהלך פגישות עכשיו, ואני מוצא את זה מספיק גדול. היה לי 12.9 במשך שנה וגם השתמשתי בו לרישום הערות. אילו אפליקציות נוספות תצטרך להפעיל? לאלה יש הצדקה טובה יותר למסך הגדול יותר מאשר רישום הערות. אני לא זוכר שחווית רישום ההערות ב-12.9 הייתה יותר טובה או גרועה מהמסך הקטן יותר.
תגובות:Vinceh99 ו-note235 4

4pp13

21 בנובמבר 2020
  • 3 במאי 2021
אני אוכל להגיב על זה ברגע שה-11 שלי יופיעו. היה לו את ה-12.9 אבל פשוט החליף אותו מכיוון שהפתק על זה היה טוב, אבל הניידות לא גדולה מדי פירושה שימוש פחות. יש לי גם 13 macbook pro ולכן זה היה די מיותר מכיוון שהעדפתי להשתמש בזה לעבודה במחשב נייד. ה-12.9 היה גדול וכבד יותר מהמחשב הנייד כשהוא נמצא במארז מקלדת. ט

TheRealAlex

2 בספטמבר 2015
  • 3 במאי 2021
Jake3231 אמר: אני מחפש לקנות אייפד פרו חדש בקיץ הזה כשדרוג מהאייפד אייר 3 הנוכחי שלי. תכננתי להשתמש באייפד אייר 3 כדי להעביר אותי 3+ שנים, אם כי הצלחתי באופן בלתי צפוי לקבל תמחור טוב יותר על הדגמים החדשים. אני משתמש בעיקר באייפד אייר לכתיבה, והוא היה די מוצק. השאלה הגדולה ביותר (אם אני משדרג) היא האם ארצה להישאר עם הגודל הקטן יותר (11') או לשדרג לגודל 12.9'.

כשמגיעים מתצוגה בגודל 10.5 אינץ', כל אחד מהאייפד פרו יהיה גדול יותר, אם כי הרעיון שה-12.9 אינץ' הוא בערך בגודל של גיליון נייר אמיתי מושך מאוד, שלא לדבר על תצוגת המיני-LED. אני מודאג לגבי כמה גדול זה יהיה עבור כל משימות מלבד כתיבה, מכיוון שהוא נראה לא נוח להחזיק או להשתמש על שולחן קטן. יש לי גם MacBook Pro 13' לכל עבודה אמיתית, כך שלא אצטרך להשתמש בו כתחליף למחשב נייד.

בהקשר של כתיבה עם Apple Pencil, האם אתה מוצא ש-11' מספיק, או ש-12.9' טוב מספיק כדי להצדיק את החסרונות של הגודל הגדול יותר?

אתה חייב לקבל את ההגדרה הזו. 4

4pp13

21 בנובמבר 2020
  • 3 במאי 2021
TheRealAlex אמר:
אתה חייב לקבל את ההגדרה הזו.
בהחלט ממליץ בחום על כמה עפרונות נוספים ומגן מסך מנייר ל-OP כמו בסרטון הזה. כבר הזמנתי אחד ל-11 שיגיע בקרוב.

אני שם לב בסרטון הזה שמי שיש לו את ה-12.9 לא משתמש במארז - זה נראה כמו הבדל גדול מבחינת איך החוויה תהיה.

DoubleFlyaway

16 בנובמבר 2017
  • 3 במאי 2021
4pp13 אמר: בהחלט ממליץ בחום על כמה קוביות עיפרון נוספות ומגן מסך מנייר ל-OP כמו בסרטון הזה. כבר הזמנתי אחד ל-11 שיגיע בקרוב.

אני שם לב בסרטון הזה שמי שיש לו את ה-12.9 לא משתמש במארז - זה נראה כמו הבדל גדול מבחינת איך החוויה תהיה.
אני משתמש בעיפרון שעות ביום, כל יום, ומעולם לא ראיתי שחיקה על הקצה. מעולם לא שיניתי את זה.

ניסיתי מגן מסך דמוי נייר ואני מאוד אוהב את התחושה, אבל לא אהבתי שזה הפך את המסך לכהה יותר. יש לי ראייה גרועה ונוטה לאהוב את הבהירות עד הסוף כמעט כל הזמן. אז אני על הגדר בקצה הזה.
תגובות:מקינטושמק 4

4pp13

21 בנובמבר 2020
  • 3 במאי 2021
DoubleFlyaway אמר: אני משתמש בעיפרון שעות ביום, כל יום, ומעולם לא ראיתי שחיקה על הקצה. מעולם לא שיניתי את זה.

ניסיתי מגן מסך דמוי נייר ואני מאוד אוהב את התחושה, אבל לא אהבתי שזה הפך את המסך לכהה יותר. יש לי ראייה גרועה ונוטה לאהוב את הבהירות עד הסוף כמעט כל הזמן. אז אני על הגדר בקצה הזה.
אה כן - לא מצאתי בלאי אלא אם כן אתה משתמש במגן מסך כמו נייר.

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 3 במאי 2021
Jake3231 אמר: אני מחפש לקנות אייפד פרו חדש בקיץ הזה כשדרוג מהאייפד אייר 3 הנוכחי שלי. תכננתי להשתמש באייפד אייר 3 כדי להעביר אותי 3+ שנים, אם כי הצלחתי באופן בלתי צפוי לקבל תמחור טוב יותר על הדגמים החדשים. אני משתמש בעיקר באייפד אייר לכתיבה, והוא היה די מוצק. השאלה הגדולה ביותר (אם אני משדרג) היא האם ארצה להישאר עם הגודל הקטן יותר (11') או לשדרג לגודל 12.9'.

כשמגיעים מתצוגה בגודל 10.5 אינץ', כל אחד מהאייפד פרו יהיה גדול יותר, אם כי הרעיון שה-12.9 אינץ' הוא בערך בגודל של גיליון נייר אמיתי מושך מאוד, שלא לדבר על תצוגת המיני-LED. אני מודאג לגבי כמה גדול זה יהיה עבור כל משימות מלבד כתיבה, מכיוון שהוא נראה לא נוח להחזיק או להשתמש על שולחן קטן. יש לי גם MacBook Pro 13' לכל עבודה אמיתית, כך שלא אצטרך להשתמש בו כתחליף למחשב נייד.

בהקשר של כתיבה עם Apple Pencil, האם אתה מוצא ש-11' מספיק, או ש-12.9' טוב מספיק כדי להצדיק את החסרונות של הגודל הגדול יותר?
בהחלט ה-iPad Pro בגודל 11 אינץ' בשל הניידות שלו. י

ג'ייק3231

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2021
  • 3 במאי 2021
תודה על כל המשוב. עד כה זה נשמע ש-11' אולי הדרך ללכת.

רישום הערות לשיעורים הוא מקרה השימוש העיקרי שלי, אבל אני משתמש בו גם לצריכת תוכן מזדמנת וכמה משחקים ניידים מזדמנים.

אני רגיל להשתמש באייפד עם עיפרון בלי שום סוג של מגן מסך, אבל גם אחרי כמה שנים הוא עדיין מרגיש חלק מדי. ניסיתי מגן מסך כמו נייר, אם כי איכות המסך המופחתת הטרידה אותי מספיק כדי להסיר אותו.
תגובות:סרסר ט

tazdevl

6 ביולי 2010
  • 3 במאי 2021
חחח אני ממשיך לקפוץ קדימה ואחורה. הוזמן מראש 1T 12.9 סלולרי אבל יש לי אותו מפרט 11 בשקית הקניות שלי של אפל.

יש לך IPP 2018 11 עכשיו. מסכים עם אחרים, 11 טוב להערות (אני משתמש ב- notability) אולם ישנן מגבלות נדל'ן למסך באמצעות OSK (מקלדת על המסך). אני שם לב לזה בעיקר עם אפליקציות מיפוי מחשבות (mindly, iThoughts, MindNode) ואפליקציות MS Office (אקסל, מילה במיוחד).
תגובות:4pp13 4

4pp13

21 בנובמבר 2020
  • 4 במאי 2021
Jake3231 אמר: תודה על כל המשוב. עד כה זה נשמע ש-11' אולי הדרך ללכת.

רישום הערות לשיעורים הוא מקרה השימוש העיקרי שלי, אבל אני משתמש בו גם לצריכת תוכן מזדמנת וכמה משחקים ניידים מזדמנים.

אני רגיל להשתמש באייפד עם עיפרון בלי שום סוג של מגן מסך, אבל גם אחרי כמה שנים הוא עדיין מרגיש חלק מדי. ניסיתי מגן מסך כמו נייר, אם כי איכות המסך המופחתת הטרידה אותי מספיק כדי להסיר אותו.
במיוחד אם אתה שם לב לקחת עם המחשב הנייד במיוחד אז 11 חייב להיות הדרך ללכת. אם אתה מתכוון לנסות לעשות שיעורים שבהם אתה רוצה להערות במסך מפוצל, עיין במסך המפוצל בין 11 ל-12.9 כדי לראות אם אתה יכול להתמודד עם ההבדל. נראה שזה ההבדל העיקרי בתכונה שהרבה אנשים ילכו על 12.9 עבור שיעורים.

חבל שאפל לא מסדרת מסך מקורי שדומה יותר לנייר בלי החסרונות של מגן המסך. נראה כאילו זה יימכר בצורה מאסיבית - אני זוכר שפעם היו עושים מסך מט למחשבים הניידים שלהם ואני עדיין מעדיף את זה עד היום.

tazdevl אמר: חחח אני ממשיך לקפוץ קדימה ואחורה. הוזמן מראש 1T 12.9 סלולרי אבל יש לי אותו מפרט 11 בשקית הקניות שלי של אפל.

יש לך IPP 2018 11 עכשיו. מסכים עם אחרים, 11 טוב להערות (אני משתמש ב- notability) אולם ישנן מגבלות נדל'ן למסך באמצעות OSK (מקלדת על המסך). אני שם לב לזה בעיקר עם אפליקציות מיפוי מחשבות (mindly, iThoughts, MindNode) ואפליקציות MS Office (אקסל, מילה במיוחד).
אתה מעורר בי תקווה לקראת המסחר שלי בין 12.9 ל-11! למרות שכן, בהחלט מסכים שה-OSK יהיה הפסד. ראיתי שהוא מנסה לחקות בגודל מלא ב-11 אבל אז אתה מאבד את מקשי המספרים וזה די חיסרון. אני מניח שאם אתה משתמש הרבה ב-OSK אתה תעריך את ה-12.9.

SenorWhyMe

1 באפריל, 2021
  • 4 במאי 2021
פשוט השתמשתי במצב אופקי של Ipad pro 11 כדי לרשום את ההערות שלי, ניסיתי את ה-12.9 לפני הכתיבה המגניבה שלו אנכית אבל עד כדי גדול ולמען האמת אין טעם, זה לא נייר שלו דיגיטלי אז ה-ipad pro 11 האופקי היה בערך באותו אורך מבחינת 12.9 אנכית אז אתה באמת לא מרגיש הבדל בעת הכתיבה

סרסר

9 באפריל, 2010
שבו מדברים ירך
  • 4 במאי 2021
Jake3231 אמר: תודה על כל המשוב. עד כה זה נשמע ש-11' אולי הדרך ללכת.

רישום הערות לשיעורים הוא מקרה השימוש העיקרי שלי, אבל אני משתמש בו גם לצריכת תוכן מזדמנת וכמה משחקים ניידים מזדמנים.

אני רגיל להשתמש באייפד עם עיפרון בלי שום סוג של מגן מסך, אבל גם אחרי כמה שנים הוא עדיין מרגיש חלק מדי. ניסיתי מגן מסך כמו נייר, אם כי איכות המסך המופחתת הטרידה אותי מספיק כדי להסיר אותו.
החלטה טובה, IMO, ללכת עם ה-11' Pro. לגבי מגני מסך, יש מגני מסך מט ויש את המגנים דמויי נייר. הם קצת שונים. גיליתי שלמרות ששני הסוגים מפחיתים את איכות המסך, מגיני מט שומרים על איכות מסך מעט טובה יותר מאשר דמוי נייר, אך עדיין מציעים מעט התנגדות כדי לעזור בכתיבה.

השתמשתי הרבה ב-12.9 Pro כמחברת/מתכנן/יומן דיגיטלי והוא הרגיש גדול מדי כתחליף לגרסת הנייר שלי. אבל זה בגלל שהשתמשתי ב-'padfolio' שגודלו בערך 5.5' x 8.5' (חצי גיליון של נייר US Letter). ברגע שה-iPad Mini 5 הופק עם תמיכה בעיפרון של אפל, הלכתי לזה שמצליח אפילו יותר מכיוון שהוא כמעט באותו גודל כמו הפנקס שלי.
תגובות:4pp13 ו-Jake3231 ו

ejin222

ל
12 באוקטובר 2011
  • 4 במאי 2021
אני חושב שהשאלה הגדולה ביותר היא: האם תזדקק למסך מפוצל תוך כדי צילום? הקניית נכס המסך הקטן הזה עבור אפליקציה שנייה תהיה קלה לא פשוטה עבור ה-12.9 אינץ'. בשבילי, הרבה פעמים תהיה לי אפליקציה לרישום הערות ומסך מפוצל עם משהו אחר. אני לא יכול לראות את עצמי עושה את זה עם 11 אינץ'. אבל, אם אתה מתכוון בעיקר לרישום הערות במסך מלא, אני יכול לראות איך ה-11' מספיק.
תגובות:Reggiebaldwin, RiotMilk, secretk ועוד 4 פ

מבשר

מבוטל
29 בספטמבר 2015
איסטנבול
  • 4 במאי 2021
השתמשתי ב-12.9 iPP לרישום הערות מאז שיצא. קניתי את ה-11' אבל אחרי 12.9' נדל'ן זה הרגיש כאילו אני כותב על מחברת קטנה שבה אפשר להכניס רק כל כך הרבה מילים בשורה אחת. העובדה ש-12.9 אינץ' הוא בגודל של נייר A4 זה הרגיש טבעי יותר. לכו עם 11 אינץ' אם אתם מתכוונים לרשום הערות תוך כדי החזקת האייפד ביד אחת וכותבת ביד השנייה. לכו עם 12.9 אינץ' אם אתם מתכוונים להניח אותו על שולחן לכתיבה.

nick42983

18 במאי 2009
קליפורניה
  • 17 במאי 2021
ejin222 אמר: אני חושב שהשאלה הכי גדולה היא: האם תזדקק למסך מפוצל תוך כדי צילום? הקניית נכס המסך הקטן הזה עבור אפליקציה שנייה תהיה קלה לא פשוטה עבור ה-12.9 אינץ'. בשבילי, הרבה פעמים תהיה לי אפליקציה לרישום הערות ומסך מפוצל עם משהו אחר. אני לא יכול לראות את עצמי עושה את זה עם 11 אינץ'. אבל, אם אתה מתכוון בעיקר לרישום הערות במסך מלא, אני יכול לראות איך ה-11' מספיק.
נושא מהותי יותר שכדאי לשקול הוא האם אתה בכלל רוצה להתמודד עם יישום המסך המפוצל זה לצד זה של אפל במערכת ההפעלה של אייפד. זה נחות בהרבה מהפונקציונליות הבסיסית מאוד ב-Mac של שני חלונות מוערמים זה על גבי זה (או זה לצד זה אם תרצה). ה-12.9 ייתן לך קצת יותר מרחב נשימה אבל זה מחורבן בכל מקרה, ניסיתי את זה ב-11' Pro שלי וזה כמעט בלתי שמיש כשמסתכלים על PDF בצד אחד ומקלידים הערות בצד השני, השטח מנוצל מאוד. . ה-12.9' Pro מגושם וכבד להחזיק יותר מכמה דקות בכל פעם. אם אתה מתכוון לשמור אותו על מקלדת קסם רוב הזמן, אתה יכול באותה מידה לקבל M1 Macbook. עד שנראה מה iPad OS 15 מביא לשולחן, לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות אייפד פרו. אפל גוררת בכוונה את הרגליים עם שדרוגי תוכנה כדי למכור יותר יחידות של iPad Pros ו-MacBooks/Macs. הגיע הזמן שהם יממשו את החזון שהם הציגו ב-2010 ויהפכו את האייפד למחשב פונקציונלי לחלוטין. אני לא עוצר את נשימתי. נערך לאחרונה: 17 במאי, 2021

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 17 במאי 2021
nick42983 אמר: הגיע הזמן שהם יממשו את החזון שהם הציגו ב-2010 ויהפכו את האייפד למחשב פונקציונלי לחלוטין, אבל אני לא עוצר את הנשימה.

כזכור, זה בכלל לא היה החזון. האייפד נועד להיות מכשיר פשוט יותר, בין סמארטפון למחשב (משאית).
תגובות:ברודוס ר

RiotMilk

30 באוקטובר 2020
  • 17 במאי 2021
nick42983 אמר: נושא מהותי יותר שכדאי לשקול הוא האם אתה בכלל רוצה להתמודד עם יישום המסך המפוצל זה לצד זה של אפל במערכת ההפעלה של אייפד. זה נחות בהרבה מהפונקציונליות הבסיסית מאוד ב-Mac של שני חלונות מוערמים זה על גבי זה (או זה לצד זה אם תרצה). ה-12.9 ייתן לך קצת יותר מרחב נשימה אבל זה מחורבן בכל מקרה, ניסיתי את זה ב-11' Pro שלי וזה כמעט בלתי שמיש כשמסתכלים על PDF בצד אחד ומקלידים הערות בצד השני, השטח מנוצל מאוד. . ה-12.9' Pro מגושם וכבד להחזיק יותר מכמה דקות בכל פעם. אם אתה מתכוון לשמור אותו על מקלדת קסם רוב הזמן, אתה יכול באותה מידה לקבל M1 Macbook. עד שנראה מה iPad OS 15 מביא לשולחן, לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות אייפד פרו. אפל גוררת בכוונה את הרגליים עם שדרוגי תוכנה כדי למכור יותר יחידות של iPad Pros ו-MacBooks/Macs. הגיע הזמן שהם יממשו את החזון שהם הציגו ב-2010 ויהפכו את האייפד למחשב פונקציונלי לחלוטין. אני לא עוצר את נשימתי.
אלא ש-OP כבר בתור MBP והשאלה שלהם הייתה 'בהקשר של כתיבה עם Apple Pencil, האם אתה מוצא ש-11' מספיק, או שה-12.9' מספיק טוב כדי להצדיק את החסרונות של הגודל הגדול יותר?'

לכן, לאדם שהגבת לו הייתה נקודה מצוינת, והדחיפה שלך לעבר macbook שלא ניתן להשתמש בו עבור מקרה השימוש הזה של רישום הערות הוא ממש מעבר לעניין

אני כן מתנצל על שהלכתי אליך לכאן אבל זה מרגיש כאילו ההתדרדרות הזו לגשם במצעד האייפד מתרחשת בכל שרשור, כולם כאן יודעים שקיימים macbooks, אנחנו מנסים ללמוד ולדון ב-ipads החדשים
תגובות:AutomaticApple, Jake3231 ו-jdb8167

nick42983

18 במאי 2009
קליפורניה
  • 8 ביוני 2021
RiotMilk אמר: אלא ש-OP כבר בתור MBP והשאלה שלהם הייתה 'בהקשר של כתיבה עם Apple Pencil, האם אתה מוצא ש-11' מספיק, או שה-12.9' מספיק טוב כדי להצדיק את החסרונות של הגודל הגדול יותר?'

לכן, לאדם שהגבת לו הייתה נקודה מצוינת, והדחיפה שלך לעבר macbook שלא ניתן להשתמש בו עבור מקרה השימוש הזה של רישום הערות הוא ממש מעבר לעניין

אני כן מתנצל על שהלכתי אליך לכאן אבל זה מרגיש כאילו ההתדרדרות הזו לגשם במצעד האייפד מתרחשת בכל שרשור, כולם כאן יודעים שקיימים macbooks, אנחנו מנסים ללמוד ולדון ב-ipads החדשים
תודה מר משטרת מחשבות. אם למישהו יש MacBook והוא מחפש מקום לשמור הערות בכתב יד, עליו לקנות מחברת נייר. יש לי אייפד פרו ולא הייתי ממליץ לרוב האנשים לקנות אחד, זה צעצוע במחיר מופקע בהשוואה לכל מקבוק מודרני, שני הגדלים מסורבלים לרישום הערות. אייפד או מיני סטנדרטיים התואמים לעיפרון מהדור הראשון הם אפשרות טובה יותר, אך עדיין מוגזמת לרישום הערות. מכשירי אייפד בצדק נקרעים כי הם מכשירים בעלי מוגבלויות מלאכותיות. זה אומר הרבה שרוב מבקרי האייפד פרו הם בעלי אייפד פרו, הם יודעים עד כמה המכשיר מוגבל בצורה מתסכלת בהשוואה לחזון שאפל מכרה לנו עליו.

nick42983

18 במאי 2009
קליפורניה
  • 8 ביוני 2021
rui no onna אמר: כזכור, זה בכלל לא היה החזון. האייפד נועד להיות מכשיר פשוט יותר, בין סמארטפון למחשב (משאית).
הוא שווק בתור 'המחשב הבא שלך' ו'עתיד המחשוב', במשך שנים הוא היה המועדף הברור אחרי האייפון, אפל עשתה סיבוב קשה בחזרה למק עם השבבים שלהם בשנה שעברה ועדכוני ה-iPad OS האנמיים מאז להבהיר היכן נמצא העדיפויות שלהם (iOS ו-Mac OS)