פורומים

אייפד אפל מסרבת להחליף את סוללת האייפד

ר

ריקטיסקווייר

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2020
  • 24 באוקטובר 2020
יש לי אייפד דור 6 בגרסה 14.1 עם יותר מ-400 מחזורים ומצב סוללה של 86.3% לפי סוללת קוקוס. שמתי לב שהסוללה מתרוקנת די מהר בזמן גלישה באינטרנט וביצוע משימות לא אינטנסיביות אחרות. פניתי לאפל והם הפעילו את האבחון שלהם שאמר שזה 'טוב' עם 91% בריאות. הם המליצו לי לאפס את האייפד ולהגדיר אותו מאפס מבלי לייבא הגדרות ואפליקציות, מה שעשיתי וזה לא עזר בכלל.

זה מחוץ לאחריות ואני יותר ממוכן לשלם 99$ עבור דמי שירות הסוללה. עם זאת אפל לא תאפשר לי לעשות זאת. במקום זאת הם אומרים שאין שום דבר רע. האם האפשרות היחידה שלי ללכת לצד שלישי ולבקש ממנו להחליף את הסוללה?

קיספאן

7 בדצמבר 2011
פלורידה


  • 24 באוקטובר 2020
לכו לסוללות פלוס, שלמו פחות, היו מרוצים.

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 24 באוקטובר 2020
kisfan אמר: שלם פחות לחץ להרחבה...
לשלם פחות בכמה? האם זה שווה את זה?
תגובות:max2 ופישלס

Zazoh

4 בינואר 2009
סן אנטוניו, טקסס
  • 24 באוקטובר 2020
תחת הגדרות | סוללות מהי אפליקציית ההתרוקנות הגדולה ביותר שלך ומה זמן המסך ואחוז הטעינה שלך?

אז כאילו, 50% ב-6 שעות 3 מ'?
תגובות:מקצ'יטה 3 אני

אם

3 בינואר 2007
  • 24 באוקטובר 2020
הסיבה שבגללה אפל נלחמת קשה כדי לא להחליף סוללות שמראות אחוז בריאות כל כך גבוה היא כי כשהם מחזירים את הסוללות הללו למחסן, הן בריאות ב-99% מהמקרים.

סביר הרבה יותר שהגדרות תוכנה או משהו אחר תורמים לניקוז שלך בשילוב עם השפלה מסוימת מהשימוש.

הייתה לי אותה שיחה עם גאון בחנות מקומית לפני כמה שנים, ובסופו של דבר דיברתי עם מנהל. הם היו מוכנים להחליף אותו אם אני ממש ממש נחוש, אבל הם ניסו לחסוך לי כסף.

ברגע שאתה מקבל מתחת ל-80% בריאות הסוללה זה כאשר הם מוכנים הרבה יותר להחליף את הסוללה.

אם בכל זאת תרצו להחליף אותו, קבעו פגישה גאונית ושוחחו בנימוס עם מנהל שיכיל אתכם.
תגובות:TKNDWN, AutomaticApple, Lemon Olive ועוד 6 ר

ריקטיסקווייר

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2020
  • 24 באוקטובר 2020
iFan אמר: הסיבה שבגללה אפל נלחמת קשה כדי לא להחליף סוללות שמראות אחוז בריאות כל כך גבוה היא כי כשהם מקבלים את הסוללות האלה בחזרה למחסן, הן בריאות ב-99% מהמקרים.

סביר הרבה יותר שהגדרות תוכנה או משהו אחר תורמים לניקוז שלך בשילוב עם השפלה מסוימת מהשימוש.

הייתה לי אותה שיחה עם גאון בחנות מקומית לפני כמה שנים, ובסופו של דבר דיברתי עם מנהל. הם היו מוכנים להחליף אותו אם אני ממש ממש נחוש, אבל הם ניסו לחסוך לי כסף.

ברגע שאתה מקבל מתחת ל-80% בריאות הסוללה זה כאשר הם מוכנים הרבה יותר להחליף את הסוללה.

אם בכל זאת תרצו להחליף אותו, קבעו פגישה גאונית ושוחחו בנימוס עם מנהל שיכיל אתכם. לחץ להרחבה...

זה כנראה 'בריא' בסטנדרטים של אפל, אבל אחרי שנתיים ו-400+ מחזורים זה לא מחזיק מעמד כמו פעם. כאמור, אני יותר ממוכן לשלם את העמלה של 99$ כדי שאוכל לקבל סוללה חדשה, אבל אפל עצמם לא יתנו לי.

Zazoh אמר: תחת הגדרות | סוללות מהי אפליקציית ההתרוקנות הגדולה ביותר שלך ומה זמן המסך ואחוז הטעינה שלך?

אז כאילו, 50% ב-6 שעות 3 מ'? לחץ להרחבה...

מוקדם יותר היום איפסתי לחלוטין את האייפד בזמן שלקחתי אותו ל-Best Buy (מכיוון שהם ספק שירות מורשה של אפל), אז אין לי את המידע הזה יותר. אני כנראה מתכוון לעצור את השימוש בו עד שאחליט מה לעשות (כדי שלא אצטרך לנקות את הנתונים האישיים שלי פעם נוספת). ח

hugodrax

15 ביולי, 2007
  • 24 באוקטובר 2020
ל-ipad pro 2015 שלי עדיין יש חיי סוללה טובים איך אתה בודק את החיים שנותרו?

אבזיגל

תוֹרֵם
18 ביולי 2011
סינגפור
  • 24 באוקטובר 2020
ricketysquire אמר: יש לי אייפד דור 6 ב-14.1 עם יותר מ-400 מחזורים ומצב סוללה של 86.3% לפי סוללת קוקוס. שמתי לב שהסוללה מתרוקנת די מהר בזמן גלישה באינטרנט וביצוע משימות לא אינטנסיביות אחרות. פניתי לאפל והם הפעילו את האבחון שלהם שאמר שזה 'טוב' עם 91% בריאות. הם המליצו לי לאפס את האייפד ולהגדיר אותו מאפס מבלי לייבא הגדרות ואפליקציות, מה שעשיתי וזה לא עזר בכלל.

זה מחוץ לאחריות ואני יותר ממוכן לשלם 99$ עבור דמי שירות הסוללה. עם זאת אפל לא תאפשר לי לעשות זאת. במקום זאת הם אומרים שאין שום דבר רע. האם האפשרות היחידה שלי ללכת לצד שלישי ולבקש ממנו להחליף את הסוללה? לחץ להרחבה...

אפל לא מחליפה סוללות אייפד, הן מחליפות את כל האייפד לגמרי (לעיתים קרובות עם דגם מחודש), וזו כנראה הסיבה שהם מחמירים יותר במתן שירות לאייפד - הדגם הזה בהחלט עולה יותר מ-99 $ שאתה משלם.

הייתה חוויה דומה לשלך לפני מספר שנים (ל-iPad Pro 2016 חיי סוללה גרועים, האבחון שלהם הראה שעדיין יש לו 94% תקינות סוללה בעוד לקוקוס הראה 80%).

אני אגיד שאין לך מזל עם אפל, והאפשרויות שלך הן לבדוק עם חנות תיקונים של צד שלישי במקום אחר או לשדרג את האייפד שלך. בסופו של דבר קיבלתי את ה-iPad Pro 2018 מאוחר יותר באותה שנה.
תגובות:ericg301, Populus, BigMcGuire ו-2 אחרים

ריצ'רד8655

11 באפריל, 2009
שיקגו
  • 24 באוקטובר 2020
אני לא חושב ש-91% אחרי מספר שנים לא ידוע עבור אייפד 6 זה לא הגיוני. האם הוא מאבד טעינה תוך יום רגיל משימוש? אני פשוט נהנה מזה ולא אמשיך לבדוק סטטיסטיקות סוללה. זרקו אותו למטען למשך הלילה והוא אמור להיות בסדר לשימוש למחרת.
תגובות:airbatross, RevTEG, Christopher Kim ואדם אחד נוסף ד

דובוי

6 ביולי 2007
  • 24 באוקטובר 2020
החליפו את סוללת האייפון הישנה שלי @ ~93% כשהם הציעו החלפה במחיר מוזל. לא ידעתי שיש הגבלה בתשלום מכיסו. ר

ריקטיסקווייר

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2020
  • 24 באוקטובר 2020
Richard8655 אמר: אני לא חושב ש-91% אחרי מספר שנים לא ידוע עבור אייפד 6 זה לא הגיוני. האם הוא מאבד טעינה תוך יום רגיל משימוש? אני פשוט נהנה מזה ולא אמשיך לבדוק סטטיסטיקות סוללה. זרקו אותו למטען למשך הלילה והוא אמור להיות בסדר לשימוש למחרת. לחץ להרחבה...

91% זה מה שאפל אומרת, יש להם אינטרס פיננסי לא לבצע את ההחלפה מכיוון שהם פשוט מחליפים את היחידה כולה. שוב, אני ממש רואה אותו מתנקז בזמן שאני משתמש בו.

הייתי מחליף אותו על ידי צד שלישי, אבל אני מודאג מאיכות הסוללה שהם עשויים להשתמש ומסכנת הבטיחות הפוטנציאלית שעלולה להיות. ד

דובוי

6 ביולי 2007
  • 24 באוקטובר 2020
ricketysquire אמר: 91% זה מה שאפל אומרת, יש להם אינטרס פיננסי לא לבצע את ההחלפה מכיוון שהם פשוט מחליפים את היחידה כולה. שוב, אני ממש רואה אותו מתנקז בזמן שאני משתמש בו.

הייתי מחליף אותו על ידי צד שלישי, אבל אני מודאג מאיכות הסוללה שהם עשויים להשתמש ומסכנת הבטיחות הפוטנציאלית שעלולה להיות. לחץ להרחבה...
לא הייתי סומך על אף אחד אחר, אבל זה רק אני.

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 25 באוקטובר 2020
ricketysquire אמר: זה כנראה 'בריא' בסטנדרטים של אפל, אבל אחרי שנתיים ו-400+ מחזורים זה לא נמשך כל כך הרבה זמן כמו פעם. כפי שהוזכר, לחץ להרחבה...
אתה בוודאי תופתע עד כמה תפיסה/סובייקטיבית סוג זה של מסקנה.
ricketysquire אמר: שמתי לב שהסוללה מתרוקנת די מהר בזמן גלישה באינטרנט וביצוע משימות לא אינטנסיביות אחרות. לחץ להרחבה...
בראש ובראשונה, גלישה באינטרנט רחוקה מלהיות 'לא אינטנסיבית' בימינו. כל חישוב מיקום המודעה, עיבוד קובצי cookie, עיצוב וביצוע סקריפט דינמי של ממשק משתמש, טעינת ספריות ויישומים וכו'. יש מקרים שבהם היו לי מחשבים שולחניים/מחשבים ניידים שנעצרו לכאורה במהלך טעינת הדפים לא בגלל מהירות הרשת אלא בגלל כל אלה. משימות רקע -- לא משנה באיזה דפדפן אינטרנט.

בנוסף, אני חושב, הצעה זו תהיה מועילה.
Zazoh אמר: תחת הגדרות | סוללות מהי אפליקציית ההתרוקנות הגדולה ביותר שלך ומה זמן המסך ואחוז הטעינה שלך?

אז כאילו, 50% ב-6 שעות 3 מ'? לחץ להרחבה...
שוב, אולי אתה אפילו לא מבין בכמה אפליקציות לא אינטנסיביות אתה משתמש במשך תקופה ארוכה.

לבסוף, קח את זה ממישהו שלא מחליף מכשירים לעתים קרובות -- עדיין אפילו משתמש באייפד 2 עבור כמה משחקים ישנים ושיטוט מדי פעם באינטרנט -- והרבה סוללות נטענות לבקרים, הם יכולים לעמוד בהרבה מחזורי טעינה לפני הצגת סימנים משמעותיים של זמני שימוש מופחתים.

בסופו של דבר, החלפת סוללות כנראה לא תספק את התוצאות שאתה רוצה/מצפה.
תגובות:MvdM ו-blkjedi954 ר

ריקטיסקווייר

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2020
  • 27 באוקטובר 2020
MacChetah3 אמר: אתה בטח תופתע לגלות כמה תפיסה/סובייקטיבית סוג זה של מסקנה.

בראש ובראשונה, גלישה באינטרנט רחוקה מלהיות 'לא אינטנסיבית' בימינו. כל חישוב מיקום המודעה, עיבוד קובצי cookie, עיצוב וביצוע סקריפט דינמי של ממשק משתמש, טעינת ספריות ויישומים וכו'. יש מקרים שבהם היו לי מחשבים שולחניים/מחשבים ניידים שנעצרו לכאורה במהלך טעינת הדפים לא בגלל מהירות הרשת אלא בגלל כל אלה. משימות רקע -- לא משנה באיזה דפדפן אינטרנט.

בנוסף, אני חושב, הצעה זו תהיה מועילה.

שוב, אולי אתה אפילו לא מבין בכמה אפליקציות לא אינטנסיביות אתה משתמש במשך תקופה ארוכה.

לבסוף, קח את זה ממישהו שלא מחליף מכשירים לעתים קרובות -- עדיין אפילו משתמש באייפד 2 עבור כמה משחקים ישנים ושיטוט מדי פעם באינטרנט -- והרבה סוללות נטענות לבקרים, הם יכולים לעמוד בהרבה מחזורי טעינה לפני הצגת סימנים משמעותיים של זמני שימוש מופחתים.

בסופו של דבר, החלפת סוללות כנראה לא תספק את התוצאות שאתה רוצה/מצפה. לחץ להרחבה...

החלפת סוללה תשפר את חיי הסוללה שלי, נקודה. סוללה זו בלויה ועומדת על 86%. היה לי אייפד דור 5 וחיי הסוללה מעולם לא היו כל כך גרועים והיו לו הרבה פחות מחזורים עם 96% חיים.

זה מסתכם בכך שאפל לא מוכנה להציע שירות בתשלום שהם מפרטים באתר האינטרנט שלהם. הלכתי אתמול לחנות של אפל וזה נדחה גם כן בגלל הבדיקה השרירותית של אפל. זהו סכנה בטיחותית ואש פוטנציאלית אם האפשרויות היחידות שיש לצרכנים הן לבצע זאת אצל צד שלישי שבו מצב הסוללה ואיכות העבודה אינם ידועים. זה לא שאני מבקש מאפל להחליף אותו בחינם, אני יותר ממוכן לשלם מחיר סביר עבור השירות הזה.

לפני כמה שנים היה לי MacBook Pro בן 3 שנים 2013. השתמשתי בו די קבוע ושמתי לב שביצועי הסוללה לא היו טובים כמו פעם. אז קבעתי תור, הלכתי לבר גאון וביקשתי החלפת סוללה. הם לא היו צריכים להפעיל שום אבחון או לשאול באילו אפליקציות השתמשתי או להגיד לי שזה נורמלי ואני צריך לטפל בזה, הם פשוט גבו ממני את התשלום הנדרש עבור השירות האמור. הם פשוט סיפקו את השירות וקיבלתי את המכשיר בחזרה בזמן.

האם יש דרכים להגיש תלונה לאפל? זה מגוחך.
תגובות:G5isAlive, RevTEG, MvdM ואדם אחד נוסף אוֹ

odonnelly99

9 בינואר 2013
אוסטין, טקסס
  • 27 באוקטובר 2020
ricketysquire אמר: החלפת סוללות תשפר את חיי הסוללה שלי, נקודה. סוללה זו בלויה ועומדת על 86%. היה לי אייפד דור 5 וחיי הסוללה מעולם לא היו כל כך גרועים והיו לו הרבה פחות מחזורים עם 96% חיים.

זה מסתכם בכך שאפל לא מוכנה להציע שירות בתשלום שהם מפרטים באתר האינטרנט שלהם. הלכתי אתמול לחנות של אפל וזה נדחה גם כן בגלל הבדיקה השרירותית של אפל. זהו סכנה בטיחותית ואש פוטנציאלית אם האפשרויות היחידות שיש לצרכנים הן לבצע זאת אצל צד שלישי שבו מצב הסוללה ואיכות העבודה אינם ידועים. זה לא שאני מבקש מאפל להחליף אותו בחינם, אני יותר ממוכן לשלם מחיר סביר עבור השירות הזה.

לפני כמה שנים היה לי MacBook Pro בן 3 שנים 2013. השתמשתי בו די קבוע ושמתי לב שביצועי הסוללה לא היו טובים כמו פעם. אז קבעתי תור, הלכתי לבר גאון וביקשתי החלפת סוללה. הם לא היו צריכים להפעיל שום אבחון או לשאול באילו אפליקציות השתמשתי או להגיד לי שזה נורמלי ואני צריך לטפל בזה, הם פשוט גבו ממני את התשלום הנדרש עבור השירות האמור. הם פשוט סיפקו את השירות וקיבלתי את המכשיר בחזרה בזמן.

האם יש דרכים להגיש תלונה לאפל? זה מגוחך. לחץ להרחבה...

האם השפלת הסוללה גורמת לבעיות כלשהן בזמן השימוש באייפד?

השם שלך

1 בינואר 2002
  • 13 בדצמבר 2020
ricketysquire אמר: יש לי אייפד דור 6 ב-14.1 עם יותר מ-400 מחזורים ומצב סוללה של 86.3% לפי סוללת קוקוס. שמתי לב שהסוללה מתרוקנת די מהר בזמן גלישה באינטרנט וביצוע משימות לא אינטנסיביות אחרות. פניתי לאפל והם הפעילו את האבחון שלהם שאמר שזה 'טוב' עם 91% בריאות. הם המליצו לי לאפס את האייפד ולהגדיר אותו מאפס מבלי לייבא הגדרות ואפליקציות, מה שעשיתי וזה לא עזר בכלל.

זה מחוץ לאחריות ואני יותר ממוכן לשלם 99$ עבור דמי שירות הסוללה. עם זאת אפל לא תאפשר לי לעשות זאת. במקום זאת הם אומרים שאין שום דבר רע. האם האפשרות היחידה שלי ללכת לצד שלישי ולבקש ממנו להחליף את הסוללה? לחץ להרחבה...
בדיוק חוויתי את אותה חוויה. סוללת קוקוס אומרת 74%, אבל כשהם הפעילו את האבחון שלהם (ואני ביקשתי מהם לעשות את זה פעמיים), זה מראה 90%. אני מקבל רק כ-3 שעות מה-iPadPro 10.5 שלי... 1.5 שעות של חדשות אפל מרוקנות כ-50% מהטעינה! לא בטוח מה לעשות... לא חובב סוללות של צד שלישי...

WNYX

24 באוקטובר 2018
  • 14 בדצמבר 2020
אני יודע שזה למכשיר אחר, אבל כשלקחתי את ה-XS Max שלי בשבוע שעבר כדי להחליף סוללה, האבחון שלהם הראה שהכל טוב. מצב הסוללה בטלפון הראה 85%, ואני מסכים שהוא עדיין טוב. עם זאת, כשהסברתי שאני מתכנן לתת את הטלפון לאבא שלי לאחר החלפת הסוללה, הם הבינו והסכימו להחליף את הסוללה.

aakshey

13 ביוני 2016
  • 14 בדצמבר 2020
macagain אמר: בדיוק חוויתי את אותה חוויה. סוללת קוקוס אומרת 74%, אבל כשהם הפעילו את האבחון שלהם (ואני ביקשתי מהם לעשות את זה פעמיים), זה מראה 90%. אני מקבל רק כ-3 שעות מה-iPadPro 10.5 שלי... 1.5 שעות של חדשות אפל מרוקנות כ-50% מהטעינה! לא בטוח מה לעשות... לא חובב סוללות של צד שלישי... לחץ להרחבה...

אותה בעיה עם 10.5 Pro שלי. מבחן הסוללה של אפל לא אומר כלום. עד שתגיע ל-80% על Coconut הסוללה שלך תחזיק רק 30-50% מזמן הריצה המקורי שלה.
תגובות:cashinstinct, Saturn007 ו-Digitalguy

ספיידרמן0616

1 באוגוסט 2010
  • 14 בדצמבר 2020
אני חושב שהרבה אנשים נפגעו מזה (כולל את עצמי) כי ממש בתחילת קיומו של האייפד, המדיניות הייתה שאתה יכול להביא את האייפד שלך, לשלם את עלות החלפת הסוללה, והם פשוט יחליפו אותו עם אייפד אחר. מבחינה טכנית הם מעולם לא ביצעו החלפת סוללה עבור אייפד, אבל הם נהגו לטעון רק עבור הסוללה.

בימים אלה, לפחות כמו שזה הוסבר לי לא מזמן על ידי איש תמיכה של אפל, בשביל זה יש AppleCare+. פעם הם היו מקילים יותר ועשו יותר חריגים, אבל ככל ש-AppleCare+ הפכה לנפוצה יותר, הם נאלצו לפצח. אחרת אנשים בלי זה יקבלו את אותו יחס כמו אנשים עם זה אבל בלי לשלם את העלות הנוספת.

לא בטוח עד כמה כל זה מדויק, אבל כך זה הוסבר לי. אם האחריות המקורית של שנה אחת נגמרה, ואין לך AppleCare+, אתה משלם כדי להחליף את האייפד.
תגובות:ejin222 ו-BigMcGuire

SigEp265

15 בדצמבר 2011
דרום קליפורניה
  • 14 בדצמבר 2020
kissfan אמר: לך לסוללות פלוס, תשלם פחות, תהיה מאושר. לחץ להרחבה...
הייתה לי חוויה גרועה מאוד כשהם עבדו על האייפון שלי.
תגובות:supergt ל

Astonish_IT

1 בספטמבר 2017
  • 14 בדצמבר 2020
אני עדיין מוצא את זה לא מקובל. זאת אומרת, זו החלטה נבונה בעיצוב שלהם להפוך את המכשירים שלהם למסורבלים מכדי לתקן או להחליף סוללה ואם כמו אחד הפוסטרים שלמעלה, האייפד פרו שלי מת תוך 3 שעות של גלישה ואני מביא אותם אליהם והם אומרים לי את זה הבריאות היא 90%, זה בהחלט שגוי. אם אני עושה את אותם דברים, אותו אייפד החזיק לי 6-7 שעות לפני כן, והיום הוא מחזיק לי 3 שעות, הסוללה בהחלט התקלקלה מאוד וזה פוגע בשימוש שלי בדרכים, למרות שמחשבון תקינות הסוללה ה'אמין' שלהם מציין 90%. זה לא מחשב שולחני שאני אשתמש בו בבית, קרוב לאספקת חשמל. יכול מאוד להיות שאני אבחר להשתמש בו בחוץ ואם הוא מת עליי אחרי 3 שעות כשהיא הייתה חדשה, זה החזיק מעמד 6-7, צריכה להיות לי הזכות לשלם ולהחליף את הסוללה שלי. ואז אם הם יחליפו את הסוללה או יחליפו את האייפד, זו הבעיה שלהם ולא הלקוחות שכן זו הבחירה העיצובית שלהם והגישה הזו תפגע בחוויה שלי עם המכשיר בטווח הארוך.
תגובות:ssledoux, ouimetnick ו-rui no onna

ספיידרמן0616

1 באוגוסט 2010
  • 14 בדצמבר 2020
Astonish_IT אמר: אני עדיין מוצא את זה לא מקובל. זאת אומרת, זו החלטה נבונה בעיצוב שלהם להפוך את המכשירים שלהם למסורבלים מכדי לתקן או להחליף סוללה ואם כמו אחד הפוסטרים שלמעלה, האייפד פרו שלי מת תוך 3 שעות של גלישה ואני מביא אותם אליהם והם אומרים לי את זה הבריאות היא 90%, זה בהחלט שגוי. אם אני עושה את אותם דברים, אותו אייפד החזיק לי 6-7 שעות לפני כן, והיום הוא מחזיק לי 3 שעות, הסוללה בהחלט התקלקלה מאוד וזה פוגע בשימוש שלי בדרכים, למרות שמחשבון תקינות הסוללה ה'אמין' שלהם מציין 90%. זה לא מחשב שולחני שאני אשתמש בו בבית, קרוב לאספקת חשמל. יכול מאוד להיות שאני אבחר להשתמש בו בחוץ ואם הוא מת עליי אחרי 3 שעות כשהיא הייתה חדשה, זה החזיק מעמד 6-7, צריכה להיות לי הזכות לשלם ולהחליף את הסוללה שלי. ואז אם הם יחליפו את הסוללה או יחליפו את האייפד, זו הבעיה שלהם ולא הלקוחות שכן זו הבחירה העיצובית שלהם והגישה הזו תפגע בחוויה שלי עם המכשיר בטווח הארוך. לחץ להרחבה...
אני מסכים. יש דרך ביניים שהם צריכים להציע, במיוחד מכיוון שהאייפד אינו עמיד במים ואינו מסתכן בחתימות שבירות או משהו כזה. זה לא צריך להיות 'או לקנות AppleCare+ או לקנות iPad חדש לגמרי רק כדי לקבל סוללה חדשה.' זה נשך אותי בישבן יותר מפעם אחת, ואני חושב שצריך להיות פתרון טוב יותר.
תגובות:BigMcGuire ל

Astonish_IT

1 בספטמבר 2017
  • 14 בדצמבר 2020
גַם אם אני לא טועה , האתר שלהם מטעה כי אם אני זוכר היטב , הוא מציין שעם Apple Care+ אינך צריך לשלם עבור החלפת הסוללה ואילו אם אין לך Apple Care+, אתה צריך לשלם 99$. אז בסדר, אני אשלם 99 $ כדי לשנות את זה, אבל שנה.
תגובות:OSX15

SigEp265

15 בדצמבר 2011
דרום קליפורניה
  • 14 בדצמבר 2020
Astonish_IT אמר: אני עדיין מוצא את זה לא מקובל. זאת אומרת, זו החלטה נבונה בעיצוב שלהם להפוך את המכשירים שלהם למסורבלים מכדי לתקן או להחליף סוללה ואם כמו אחד הפוסטרים שלמעלה, האייפד פרו שלי מת תוך 3 שעות של גלישה ואני מביא אותם אליהם והם אומרים לי את זה הבריאות היא 90%, זה בהחלט שגוי. אם אני עושה את אותם דברים, אותו אייפד החזיק לי 6-7 שעות לפני כן, והיום הוא מחזיק לי 3 שעות, הסוללה בהחלט התקלקלה מאוד וזה פוגע בשימוש שלי בדרכים, למרות שמחשבון תקינות הסוללה ה'אמין' שלהם מציין 90%. זה לא מחשב שולחני שאני אשתמש בו בבית, קרוב לאספקת חשמל. יכול מאוד להיות שאני אבחר להשתמש בו בחוץ ואם הוא מת עליי אחרי 3 שעות כשהיא הייתה חדשה, זה החזיק מעמד 6-7, צריכה להיות לי הזכות לשלם ולהחליף את הסוללה שלי. ואז אם הם יחליפו את הסוללה או יחליפו את האייפד, זו הבעיה שלהם ולא הלקוחות שכן זו הבחירה העיצובית שלהם והגישה הזו תפגע בחוויה שלי עם המכשיר בטווח הארוך. לחץ להרחבה...
איזו גרסה של אייפד פרו? ל

Astonish_IT

1 בספטמבר 2017
  • 14 בדצמבר 2020
עשיתי אמפתיה לחוויה של @macagain עם ה-iPad Pro 10.5 שלו שהוא הסביר בשרשור.
תגובות:macagain ו-SigEp265
  • 1
  • 2
  • 3
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 7
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון