אַחֵר

משתמשי אייפד 2! האם שלך כמעט בלתי שמיש עם iOS 9.x?

י

גלגל ג'ון

ל
פוסטר מקורי
30 בדצמבר 2010
אני בא מארץ למטה...
  • 19 בספטמבר 2016
עקבתי באדיקות אחר כל עדכון Apple iOS מומלץ עבור המכשיר שלי, שנקנה ב-2011, וחושב שהגענו לסוף הדרך עם iOS 10, שאינו זמין עבור iPad 2.

עם זאת, מאז iOS 7 או 8, הביצועים הולכים ומחמירים. אני לא אומר שהכל תלוי ב-iOS, מכיוון שדפי אינטרנט ויישומים ללא ספק הפכו הרבה יותר מנופחים ומורכבים מאז 2011, אבל אני מצפה שחלק ניכר מהבעיה נובע מכך ש-iOS 9 דורש חומרה הרבה יותר טובה מאשר לאייפד ישנים יש.

כעת החלטתי שהביצועים והיציבות של אפליקציות רבות, ובראשן Safari, עברו מ'איטי, אבל נסבל' ל'בלתי מקובל'.

במקרים רבים, לדפי אינטרנט לוקח עשרות שניות להיטען במלואו (עם אות Wi-Fi מהיר וחזק), ולעתים קרובות אני לא יכול לגלול בזמן שזה קורה. טעינות חוזרות של דפים הן תכופות, במיוחד לאחר התעוררות מנעילת מסך זמנית והיא לא יכולה להחזיק יותר מכמה כרטיסיות עם דפי אינטרנט קטנים מבלי לטעון מחדש.

קריסות והפעלה מחדש של יישומים נפוצים - אני מתאר לעצמי שהזיכרון של 512MB פשוט מוגבל מכדי לעבוד בצורה אמינה עם אפליקציות מודרניות רבות.

בשנה שעברה הבנתי שאני צריך גם מחשב קטן, אבל נרתעתי ממחיר ה-MacBook, אז קניתי Surface 3 (לא ה-Pro, גרסת Atom 10.8 אינץ' ארבע ליבות). זה גם די איטי ודפדפן MS Edge נראה לא טוב בהרבה מה-iPad Safari הנכה! יש לו כמה יתרונות על פני אייפד לשימוש קל, היכולת להפעיל מערכת הפעלה שולחנית, אבל הלוואי שאפל תעשה משהו כזה (ולא, אייפד פרו עדיין לא מחליף מחשב נייד אמיתי לשימוש שלי - אני צריך להפעיל תוכנה מתמחה).

אז אני מבין שאני כנראה צריך אייפד טוב יותר, או מחשב נייד קל משקל טוב יותר (בוא נראה אילו מחשבי Mac חדשים יופיעו בהמשך השנה).

בינתיים שתי שאלות:

1) האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לשפר את הביצועים של האייפד 2 שלי - למשל. דפדפנים קלים, שדרוג מערכת הפעלה וכו'.

2) כשאני כן מוצא שדרוג, מה הם השימושים הטובים לאייפד 'בדימוס למחצה'? זה לא ממש מספיק טוב למסור (לא הייתי רוצה שאחרים יסבלו מהתסכול שלי), אבל אני שונא לזרוק את זה לפח בזמן שזה עדיין עובד. קורא ספרים אלקטרוניים או תחנת בקרת מוזיקה אולי? האם הרחמן יהיה לקחת אותו ליער ולהכניס כדור דרכו?

sleworthy

5 בדצמבר 2008


Penarth, וויילס, בריטניה
  • 20 בספטמבר 2016
johngwheeler אמר: 1) האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לשפר את הביצועים של האייפד 2 שלי - למשל. דפדפנים קלים, שדרוג מערכת הפעלה וכו'.

2) כשאני כן מוצא שדרוג, מה הם השימושים הטובים לאייפד 'בדימוס למחצה'? זה לא ממש מספיק טוב למסור (לא הייתי רוצה שאחרים יסבלו מהתסכול שלי), אבל אני שונא לזרוק את זה לפח בזמן שזה עדיין עובד. קורא ספרים אלקטרוניים או תחנת בקרת מוזיקה אולי? האם הרחמן יהיה לקחת אותו ליער ולהכניס כדור דרכו?

1) לא ממש. שדרגתי מ-ipad2 לאייפד פרו השנה. השתמשתי ב-ipad2 שלי כל יום במשך שנים עד ששדרגתי. אבל זה נהיה איטי יותר ויותר עד כדי הפיכתו לשריד שלא יכול אפילו להתמודד עם מיילים. ברור כי החומרה לא מתמודדת עם התוכנה העדכנית ביותר.
ניסיתי את כל הטיהורים ואופטימיזציית התוכנה תחת השמש. שום דבר. הפתרון הטוב ביותר יהיה לשדרג לאחור את ה-ios אבל זה בלתי אפשרי פיזית. ה-ipad2 שלי על iOS 8.x וזה טיפשי. ios6/7 היה מושלם. הלוואי שהייתי נשאר שם.

2) גם אני מחפש חלופה ראויה לעבודה. משהו שהוא יכול לעשות שה-ipad הנוכחי שלי לא יכול לעשות. ואין שום דבר עד כה. הכל שלי עובד בצורה מושלמת, אבל היתרון היחיד שיש לי על ה-Pro הוא שיש לו GPS, איפה שה-Pro שלי לא. אז זה שימושי בנסיעות במכוניות לפעמים להשתמש כנווט לווייתי. שימושי מאוד. M

מתמטיקה889

7 בינואר 2016
  • 20 בספטמבר 2016
johngwheeler אמר: עקבתי באדיקות אחר כל עדכון Apple iOS מומלץ עבור המכשיר שלי, שנקנה ב-2011, וחושב שהגענו לסוף הדרך עם iOS 10, שאינו זמין עבור iPad 2.

עם זאת, מאז iOS 7 או 8, הביצועים הולכים ומחמירים. אני לא אומר שהכל תלוי ב-iOS, מכיוון שדפי אינטרנט ויישומים ללא ספק הפכו הרבה יותר מנופחים ומורכבים מאז 2011, אבל אני מצפה שחלק ניכר מהבעיה נובע מכך ש-iOS 9 דורש חומרה הרבה יותר טובה מאשר לאייפד ישנים יש.

כעת החלטתי שהביצועים והיציבות של אפליקציות רבות, ובראשן Safari, עברו מ'איטי, אבל נסבל' ל'בלתי מקובל'.

במקרים רבים, לדפי אינטרנט לוקח עשרות שניות להיטען במלואו (עם אות Wi-Fi מהיר וחזק), ולעתים קרובות אני לא יכול לגלול בזמן שזה קורה. טעינות חוזרות של דפים הן תכופות, במיוחד לאחר התעוררות מנעילת מסך זמנית והיא לא יכולה להחזיק יותר מכמה כרטיסיות עם דפי אינטרנט קטנים מבלי לטעון מחדש.

קריסות והפעלה מחדש של יישומים נפוצים - אני מתאר לעצמי שהזיכרון של 512MB פשוט מוגבל מכדי לעבוד בצורה אמינה עם אפליקציות מודרניות רבות.

בשנה שעברה הבנתי שאני צריך גם מחשב קטן, אבל נרתעתי ממחיר ה-MacBook, אז קניתי Surface 3 (לא ה-Pro, גרסת Atom 10.8 אינץ' ארבע ליבות). זה גם די איטי ודפדפן MS Edge נראה לא טוב בהרבה מה-iPad Safari הנכה! יש לו כמה יתרונות על פני אייפד לשימוש קל, היכולת להפעיל מערכת הפעלה שולחנית, אבל הלוואי שאפל תעשה משהו כזה (ולא, אייפד פרו עדיין לא מחליף מחשב נייד אמיתי לשימוש שלי - אני צריך להפעיל תוכנה מתמחה).

אז אני מבין שאני כנראה צריך אייפד טוב יותר, או מחשב נייד קל משקל טוב יותר (בוא נראה אילו מחשבי Mac חדשים יופיעו בהמשך השנה).

בינתיים שתי שאלות:

1) האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לשפר את הביצועים של האייפד 2 שלי - למשל. דפדפנים קלים, שדרוג מערכת הפעלה וכו'.

2) כשאני כן מוצא שדרוג, מה הם השימושים הטובים לאייפד 'בדימוס למחצה'? זה לא ממש מספיק טוב למסור (לא הייתי רוצה שאחרים יסבלו מהתסכול שלי), אבל אני שונא לזרוק את זה לפח בזמן שזה עדיין עובד. קורא ספרים אלקטרוניים או תחנת בקרת מוזיקה אולי? האם הרחמן יהיה לקחת אותו ליער ולהכניס כדור דרכו?
קנה אייפד חדש. אייפד מיני 4, אייפד פרו או אייר 2. י

גלגל ג'ון

ל
פוסטר מקורי
30 בדצמבר 2010
אני בא מארץ למטה...
  • 20 בספטמבר 2016
כניסוי, ביצעתי איפוס מלא של ה-iPad 2 שלי והתקנתי מחדש כתריסר מהאפליקציות הנפוצות ביותר שלי.

כעת הוא מגיב יותר באופן ניכר. זה עדיין איטי, אבל לפחות חזר להיות שמיש.

אני אשדרג בשלב מסוים, אבל אני מרגיש שקיבלתי קצת יותר חיים מהאייפד 2 עם המהלך הזה.

(בטוח, ביצעתי בעבר איפוס ואחריו שחזור של הגיבוי שלי - זה לא שינה שום הבדל, כך שלמעשה נראה שהקטנת מספר האפליקציות עוזרת) IN

כאב חלון

ל
19 באפריל, 2008
יפן
  • 20 בספטמבר 2016
האייפד 2 של האישה ב-ios9 כמעט בלתי שמיש..איטי מאוד. אולי התקנה מחדש תהיה טובה, אבל למען האמת שדרוג כנראה יקרה בעתיד הקרוב. היא קנתה אותו רק לאחר השחרור אז לא באמת יכולה להתלונן על השימוש שהיה לו. עם זאת, היה צריך להישאר על iOS7.

ה-mini1 שלי איטי אבל לא כל כך גרוע, אני משתמש בו לגלישה קלה וצפייה בסרטונים, הוא עושה את העבודה.

כיבוי רוב התכונות כמו iCloud, JavaScript בדפדפן, התראות ופעילות ברקע יעזור קצת..אבל כנראה לא מספיק..

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 20 בספטמבר 2016
johngwheeler אמר: 2) כשאני כן מוצא שדרוג, מהם השימושים הטובים לאייפד 'בדימוס למחצה'? זה לא ממש מספיק טוב למסור (לא הייתי רוצה שאחרים יסבלו מהתסכול שלי), אבל אני שונא לזרוק את זה לפח בזמן שזה עדיין עובד. קורא ספרים אלקטרוניים או תחנת בקרת מוזיקה אולי? האם הרחמן יהיה לקחת אותו ליער ולהכניס כדור דרכו?
קורא ספרים אלקטרוניים, תחנת מוזיקה, נגן נטפליקס, מסגרת תמונה דיגיטלית, רטרו-ארקייד. אני בטוח שיש אינספור שימושים אחרים.

bufffilm

מוּשׁהֶה
3 במאי 2011
  • 21 בספטמבר 2016
johngwheeler אמר: כניסוי, ביצעתי איפוס מלא של ה-iPad 2 שלי והתקנתי מחדש כתריסר מהאפליקציות הכי בשימוש שלי.

כעת הוא מגיב יותר באופן ניכר. זה עדיין איטי, אבל לפחות חזר להיות שמיש.

אני אשדרג בשלב מסוים, אבל אני מרגיש שקיבלתי קצת יותר חיים מהאייפד 2 עם המהלך הזה.

(בטוח, ביצעתי בעבר איפוס ואחריו שחזור של הגיבוי שלי - זה לא שינה שום הבדל, כך שלמעשה נראה שהקטנת מספר האפליקציות עוזרת)

שני דברים לעשות... אחד מהם די עשית.

1) הגדר את המכשיר שלך כחדש. לא יכול להדגיש את זה מספיק. התקן מחדש אפליקציות אך אל תשחזר מגיבוי.

2) ספארי הוא הרוצח השני...הוא פועל כמו מולסה אחרי iOS 6.

השתמש במקום זאת בדפדפן Puffin (גרסה חינמית זמינה אם אתה זול).

ניסיתי את כולם (Chrome, Dolphin, Foxfire ועוד כמה)...כולם הופיעו לאט או התרסקו לאחר שנפתחו יותר מ-4-5 חלונות.

ביצוע שני הדברים האלה יעזור להרחיב קצת את ה-ipad2. באופן אידיאלי, היית צריך להישאר ב-ios7.

האריווילד

27 באוקטובר 2012
  • 23 בספטמבר 2016
אני לומד לעולם לא לשדרג את ה-iOS שלי במכשירי אפל שלי! כולם פועלים באותה מהירות כמו שרכשתי אותם. כן, אפליקציות מסוימות לא יפעלו אבל אני פשוט מוחק אותן ומנסה למצוא אפליקציות דומות שעדיין פועלות בסדר עם ה-iOS שלי! נראה שחברות לומדות שאנשים רבים עושים את אותו הדבר ופשוט משאירים את הגרסאות שלהם לבד כדי שמשתמשים עדיין יוכלו להשתמש באפליקציה שלהם!
תגובות:arobert3434 וכישוף

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 23 בספטמבר 2016
HarryWild אמר: אני לומד לעולם לא לשדרג את ה-iOS שלי במכשירי אפל שלי! כולם פועלים באותה מהירות כמו שרכשתי אותם. כן, אפליקציות מסוימות לא יפעלו אבל אני פשוט מוחק אותן ומנסה למצוא אפליקציות דומות שעדיין פועלות בסדר עם ה-iOS שלי! נראה שחברות לומדות שאנשים רבים עושים את אותו הדבר ופשוט משאירים את הגרסאות שלהם לבד כדי שמשתמשים עדיין יוכלו להשתמש באפליקציה שלהם!
גם אני עשיתי את זה, חוץ מזה שבהתאם לחומרה, אני אהיה בסדר לעדכן לגרסה הגדולה הבאה.

iPod Touch דור 4 -> נשאר ב-iOS 4 מכיוון ש-256MB באמת לא מספיק עבור iOS 5 + רשתית

אייפון 3GS -> iOS 4
אייפון 4 -> iOS 5
אייפון 4S -> iOS 6

הבעיה היא כאשר אתה רוצה אפליקציה חדשה שאין לה מהדורות לגרסת iOS נמוכה יותר (למשל HBONow - iOS 8 מינימום). או שאתה מעדכן את הקושחה ומתמודד עם ההאטה או שאתה משדרג את האייפד שלך לדגם חדש יותר. תגובות:MrAverigeUser ו- merkinmuffley ח

headsh0t95

21 בדצמבר 2013
הולנד
  • 24 בספטמבר 2016
bufffilm אמר: הדבר הראשון שצריך לעשות כשאתה מקבל אייפון או אייפד הוא לכבות את העדכונים האוטומטיים.
זה לא Windows או macOS אחי...
עדכונים צצים, ואם תלחצו עליהם הם לא יותקנו. אֵיִ פַּעַם.

QCassidy352

20 במרץ, 2003
אזור המפרץ
  • 24 בספטמבר 2016
HarryWild אמר: אני לומד לעולם לא לשדרג את ה-iOS שלי במכשירי אפל שלי! כולם פועלים באותה מהירות כמו שרכשתי אותם.
אני עוצר בשלב מסוים אבל לא ממש במערכת ההפעלה איתה הם הגיעו. אני לא יכול לחשוב על מקרה אחד שבו מכשיר iOS האט בצורה משמעותית עם עדכון מערכת הפעלה אחד. אפילו שניים זה בדרך כלל בסדר.

עצרתי את ה-iPad 2 שלי ב-iOS 6, והוא פעל יפה עד היום שבו מכרתי אותו, 3.5 שנים מאוחר יותר. לאיר 2 שלי יש iOS 10 עכשיו, וזה עשוי להיות העדכון האחרון שאני מתקין על זה. IN

כאב חלון

ל
19 באפריל, 2008
יפן
  • 24 בספטמבר 2016
bufffilm אמר: זה גם אומר שפחות אנשים ימצאו תמריץ לקנות אייפד חדשים יותר אם תוכל לשדרג לאחור את גרסת ה-iOS שלך.

אנשים באמת צריכים להבין שהמטרה מספר 1 של אפל היא לקדם ולתחזק מכירות.

אני מבין את הצורך להמשיך במכירות. תקראו לי משוגע אבל הם יכולים אולי לעשות את זה על ידי שחרור תכונות חומרה ותוכנה חדשות ומשופרות בדגמים חדשים יותר במקום להסתכל על הדגמים הנוכחיים. מודל עסקי מצליח אבל מאוד ציני.

כמה תוכנות חדשות יותר עובדות רק על חומרה חדשה יותר, ואני בסדר עם זה..אבל למה בכוונה לשתק כל כך הרבה מכשירים? בבית שלי יש לנו אייפד 1, אייפוד טאץ' 4, אייפוד טאץ' 5 ואייפד 2, כולם מופחתים למשקולת נייר, שכן התוכנה החדשה יותר הפכה אותם לחסרי תועלת כמעט.

אילו הם עדיין היו ניתנים לשימוש (על ידי החזרת מערכת ההפעלה לאחור) הייתי יכול להעניק אותם במתנה לחברים וקרובי משפחה, ולהכיר לאנשים נוספים את המוצרים הנפלאים של אפל, במקום זאת הם פשוט צוברים אבק.

ה-iPad Air 2 שלי נשאר על iOS9 לנצח, אני חושב, למדתי את הלקח שלי.

bufffilm

מוּשׁהֶה
3 במאי 2011
  • 25 בספטמבר 2016
windowpain אמר: אני מבין את הצורך להמשיך במכירות. תקראו לי משוגע אבל הם יכולים אולי לעשות את זה על ידי שחרור תכונות חומרה ותוכנה חדשות ומשופרות בדגמים חדשים יותר במקום להסתיר את הדגמים הנוכחיים. מודל עסקי מצליח אבל מאוד ציני.

כמה תוכנות חדשות יותר עובדות רק על חומרה חדשה יותר, ואני בסדר עם זה..אבל למה בכוונה לשתק כל כך הרבה מכשירים? בבית שלי יש לנו אייפד 1, אייפוד טאץ' 4, אייפוד טאץ' 5 ואייפד 2, כולם מופחתים למשקולת נייר, שכן התוכנה החדשה יותר הפכה אותם לחסרי תועלת כמעט.

אילו הם עדיין היו ניתנים לשימוש (על ידי החזרת מערכת ההפעלה לאחור) הייתי יכול להעניק אותם במתנה לחברים וקרובי משפחה, ולהכיר לאנשים נוספים את המוצרים הנפלאים של אפל, במקום זאת הם פשוט צוברים אבק.

ה-iPad Air 2 שלי נשאר על iOS9 לנצח, אני חושב, למדתי את הלקח שלי.

על כל ipad2 שיועבר לחבר או קרוב משפחה כמתנות, יהיו עוד 10-20 שיישמרו מיד על ידי בעליהם הנוכחיים...במכשיר iOS נמוך יותר, אם הם יכולים.

לאפל לא אכפת...הם רוצים שתקנה אחד חדש. אתה ואני רק סימנים של $$$ עבורם.

אין שום סיבה שה-ipad2 שלך לא היה יכול לפעול 10 שנים לו היית נשאר ב-iOS 7.

FaceTime, מוזיקה, ספרים אלקטרוניים/PDF, שימוש קל/מתון באינטרנט, נטפליקס וכו'... הרבה דברים שאתה עדיין יכול לעשות בו. אני יודע כי אני יודע.

אני כנראה אקבל את ה-Pro 12.9 ברגע שהוא יעודכן על ידי אפל, אבל גם אז, לאייפד הזה עדיין יהיו חיים.

טיפלתי בסוללה ברוב המקרים...תמיד הוסיפו או הטעינו כשהיא לא נמוכה מ-40-50%. סוללה בסביבות 75% מהמקור עכשיו...לא נורא אחרי כמעט 5.5 שנות שימוש.

זמן המתנה מצלצל סביב ה-Pro 9.7'...ומשמש כ-ereader עם wifi כבוי, הדבר הזה פועל בצורה מטופשת. נערך לאחרונה: 25 בספטמבר, 2016 IN

כאב חלון

ל
19 באפריל, 2008
יפן
  • 25 בספטמבר 2016
bufffilm אמר: לאפל לא אכפת...הם רוצים שתקנה אחד חדש. אתה ואני רק סימנים של $$$ עבורם.

מסכים לחלוטין.

bufffilm אמר: אין שום סיבה שה-ipad2 שלך לא היה יכול לפעול 10 שנים לו היית נשאר ב-iOS 7.

שוב, מסכים איתך לגמרי.

bufffilm אמר: FaceTime, מוזיקה, ספרים אלקטרוניים/PDF, שימוש קל/מתון באינטרנט וכו'... הרבה דברים שאתה עדיין יכול לעשות בו. אני יודע כי אני עדיין יודע.

אולי שלך רץ מהר יותר משלי (יש לי מיני 1 שלמרות שהוא איטי, הוא שמיש) אבל שלי לא מתאים אפילו לשימוש קל באינטרנט. אני לא מגזים כשאני אומר שהוא כמעט בלתי שמיש.
נראה לי שאני זוכר דגמים מאוחרים יותר (של האייפד 2) המשתמשים בגודל מעובד קטן יותר ויעיל יותר, אולי שלך הוא אחד מאלה? או שאולי סתם התמזל מזלך ואני לא.

למעשה זה של אשתי ואני צריך להקשיב לתלונות על איך העדכון(ים) גרמו לזה. היא קנתה אותו זמן קצר לאחר השחרור וקיבלה ממנו כמה שנים טובות, אז לא יכולה להתלונן יותר מדי. שלוש שנים הן זמן רב בעולם המחשוב הנייד.

ללא ספק יקבל אחד חדש יותר די בקרוב, אבל זה מאכזב איך הדגמים הישנים שלי יושבים עכשיו לא אהובים ולא בשימוש. אני 'מסכים' עם הנקודות שלך, אבל זה לא חייב להיות כך.

וודסטוקי

12 באוגוסט 2015
חָדָשׁ
  • 25 בספטמבר 2016
אני עדיין ב-iOS7 באייפד 2 השבור שלי. הוא פועל בסדר וידע ששדרוג ל-iOS 8 או 9 ישתק אותו במובנים רבים. אפל לא הייתה צריכה להציע את האייפד 2 כל כך הרבה זמן. בדיוק כמו השעון הנוכחי של אפל סדרה 1, הם היו צריכים לשדרג את המעבד לפחות פעם אחת.

מצד אחד זה נחמד שהם מציעים עדכוני מערכת למכשירים ישנים יותר, אבל אתה גם יודע שהם ילכו לאט יותר ויותר. בשלב מסוים אתה רק צריך להפסיק לשדרג את ה-iOS.

BenTrovato

29 ביוני 2012
קנדה
  • 25 בספטמבר 2016
iOS 9 רץ מהר מאוד. לא שמתי לב להאטה מ-8. iOS 10 לעומת זאת, יש קצת פיגור וגמגום.

bufffilm

מוּשׁהֶה
3 במאי 2011
  • 25 בספטמבר 2016
windowpain אמר: מסכים לגמרי.



שוב, מסכים איתך לגמרי.



אולי שלך רץ מהר יותר משלי (יש לי מיני 1 שלמרות שהוא איטי, הוא שמיש) אבל שלי לא מתאים אפילו לשימוש קל באינטרנט. אני לא מגזים כשאני אומר שהוא כמעט בלתי שמיש.
נראה לי שאני זוכר דגמים מאוחרים יותר (של האייפד 2) המשתמשים בגודל מעובד קטן יותר ויעיל יותר, אולי שלך הוא אחד מאלה? או שאולי סתם התמזל מזלך ואני לא.

למעשה זה של אשתי ואני צריך להקשיב לתלונות על איך העדכון(ים) גרמו לזה. היא קנתה אותו זמן קצר לאחר השחרור וקיבלה ממנו כמה שנים טובות, אז לא יכולה להתלונן יותר מדי. שלוש שנים הן זמן רב בעולם המחשוב הנייד.

ללא ספק יקבל אחד חדש יותר די בקרוב, אבל זה מאכזב איך הדגמים הישנים שלי יושבים עכשיו לא אהובים ולא בשימוש. אני 'מסכים' עם הנקודות שלך, אבל זה לא חייב להיות כך.

לאחותי יש את ה-Mini1... אותו דגם כמו של אשתך. לגיסי יש ipad2 64gb (יש לי דגם 32gb.) שניהם מהדור הראשון של ipad2...לא הדגם המאוחר יותר.

עבור לדפדפן Puffin. זה ממש עוזר!

אני לא בטוח באיזו גרסת iOS פועלת ה-Mini1 של אחותי עכשיו... אבל שני הדברים שרשמתי קודם עשויים לעזור לך עדיין.

בהצלחה!
[doublepost=1474812632][/doublepost]

BenTrovato אמר: iOS 9 רץ מהר מאוד. לא שמתי לב להאטה מ-8. iOS 10 לעומת זאת, יש קצת פיגור וגמגום.

Ipad2 לא יכול להריץ את iOS10.​ נערך לאחרונה: 25 בספטמבר, 2016 י

joeblow7777

7 בספטמבר 2010
  • 25 בספטמבר 2016
נראה שחלק מהאנשים חושבים שחוסר היכולת 'לשדרג לאחור' את iOS הוא חלק מזימת ההתיישנות המתוכננת המרושעת של אפל, אבל אני חושב שרק אפל היא פריקי השליטה שהם. הם רוצים את כל המשתמשים שלהם באותו דף. בניגוד לעולם המפוצל של אנדרואיד, אפל רוצה לשמור על שליטה ואבטחה טובים יותר בכך שכולם ישתמשו במערכת ההפעלה העדכנית ביותר, ואני לא חושב שהם מתכננים בכוונה גרסאות חדשות כדי להאט מכשירים ישנים יותר, אבל זה רק טבעה של התוכנה המתקדמת בזמן החומרה נשארת זהה.
תגובות:בנסיסקו

bufffilm

מוּשׁהֶה
3 במאי 2011
  • 25 בספטמבר 2016
joeblow7777 אמר: נראה שחלק מהאנשים חושבים שחוסר היכולת 'לשדרג לאחור' את iOS הוא חלק ממזימת ההתיישנות המתוכננת המרושעת של אפל, אבל אני חושב שרק אפל היא פריקי השליטה שהם. הם רוצים את כל המשתמשים שלהם באותו דף. בניגוד לעולם המפוצל של אנדרואיד, אפל רוצה לשמור על שליטה ואבטחה טובים יותר בכך שכולם ישתמשו במערכת ההפעלה העדכנית ביותר, ואני לא חושב שהם מתכננים בכוונה גרסאות חדשות כדי להאט מכשירים ישנים יותר, אבל זה רק טבעה של התוכנה המתקדמת בזמן החומרה נשארת זהה.

הטיעון שלך פורסם בעבר.

אבל זה עדיין מתעלם מהאמת הגדולה שאפל מעדיפה למכור לך אייפד חדש במקום לראות אותך ממשיך להשתמש באייפד ישן יותר. זה לא מועיל להם בכלל (חוץ מסטטיסטיקה) לשמור אותנו בסביבה.

ישנן מספר סיבות לכך שדרוג לאחור לעולם לא יקרה. חפש בשרשורים ישנים לחומר נוסף אם אתה באמת מעוניין.

הסיבה היחידה לכך שה-ipad2 נתמך כל כך הרבה זמן הייתה בגלל שאפל מכרה את ה-ipad2 לחינוך והבטיחה חלון 5 שנים. נערך לאחרונה: 25 בספטמבר, 2016
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון