אַחֵר

כמה שטח דיסק לוקח Windows 7 במחשב שלך?

ח

האנקסובו

פוסטר מקורי
23 ביולי 2009
  • 2 באוקטובר 2009
כן, אז כמה שטח דיסק לוקח Windows 7 במחשב שלך.

התקנתי את הגרסה האולטימטיבית של 64bit על unibody 2.66ghz וזה לקח 15gb! אני בספק אם זה נורמלי, או שזה נכון?

celticpride678

אוֹרֵחַ
15 בפברואר 2009


בוסטון, MA
  • 2 באוקטובר 2009
ווינדוס 7 לוקח הרבה מקום בדיסק. זה נורמלי לחלוטין.

Stridder44

24 במרץ, 2003
קליפורניה
  • 2 באוקטובר 2009
hankkosovo אמר: כן, אז כמה שטח דיסק לוקח Windows 7 במחשב שלך.

התקנתי את הגרסה האולטימטיבית של 64bit על unibody 2.66ghz וזה לקח 15gb! אני בספק אם זה נורמלי, או שזה נכון?

נשמע נכון. לשם השוואה, Leopard/Snow Leopard תופסת כ-12 GB. אז זה לא מטורף לתפוס כמות כזו של מקום. אבל בכנות, כוננים קשיחים הם עצומים וזולים בימינו, 16 ג'יגה-בייט הם שאריות שולחן. ג

cutcopypaste

28 בנובמבר, 2008
  • 3 באוקטובר 2009
Stridder44 אמר: אבל בכנות, כוננים קשיחים הם ענקיים וזולים בימינו, 16 ג'יגה-בייט הם שאריות שולחן.

כן במיוחד אם יש לך מחשב נייד עם יציאות usb מוגבלות.. שום דבר לא מונע ממך להוציא 100 דולר על HD חיצוני. אם רכשת מק, ברור שאין לך הוצאות מעשיות כמו אוכל וכו' לדאוג.

אבל ברצינות.
הפעם הבאה היא לראות מישהו משתמש בזקן העייף הזה 'אל תתלונן על כמה מקום מיותר שמשהו משתמש... קנה עוד כונן קשיח' טיעון (אם אפשר אפילו לקרוא לזה טיעון) אני הולך להכות אותם.

אבל בכל מקרה.

אני נשבע שקראתי איפשהו שלווינדוס 7 לוקח בערך 5 הופעות עד שהוא קיים כשחיפשתי בגוגל 'כמה שטח HD לוקח ווינדוס 7' או משהו בסגנון. אז אני מניח שזה לא בסדר .. שמח לקבל את המידע הזה לפני שאני מגדיר את הבוטקאמפ שלי חחח.

Stridder44

24 במרץ, 2003
קליפורניה
  • 3 באוקטובר 2009
cutcopypaste אמר: כן במיוחד אם יש לך מחשב נייד עם יציאות usb מוגבלות... שום דבר לא מונע ממך להוציא 100 דולר על HD חיצוני. אם רכשת מק, ברור שאין לך הוצאות מעשיות כמו אוכל וכו' לדאוג.


כן, אני יודע למה אתה מתכוון, כי יש לי מחשב נייד עם יציאות USB מוגבלות. אבל זה בסדר, נתעלם מזה.

עכשיו תסביר לי למה אתה קונה כונן קשיח חיצוני עבור Windows כאשר Boot Camp יותקן רק בכונן פנימי. אבל מה לעזאזל, אני אשחק יחד, כי אתה לא צריך להוציא $100 על כונן קשיח. הנה כונן מחשב נייד בנפח 320 גיגה-בייט 2.5 אינץ' תמורת 76 דולר. או א כונן שולחני בנפח 500 GB 3.5 אינץ' תמורת 63 דולר. גם Western Digital, גם Caviar Black (כונני הביצועים שלהם, כלומר הם בין היקרים יותר). אף אחד לא מכריח אותך לקנות אותם.

ואיפה אמרתי משהו על היכולת להרשות לעצמך מחשב מק ולא על הוצאות אחרות?

אבל ברצינות.
הפעם הבאה היא לראות מישהו משתמש בזקן העייף הזה 'אל תתלונן על כמה מקום מיותר שמשהו משתמש... קנה עוד כונן קשיח' טיעון (אם אפשר אפילו לקרוא לזה טיעון) אני הולך להכות אותם.

נשמע ששאלת את השאלה הזו בעבר וקיבלת את אותה תשובה. כנראה בגלל שהתשובה נכונה, שכוננים קשיחים זולים לכלוך ומרווחים מאוד. אבל לא, פנה לאיומים קטנוניים.

אבל בכל מקרה.

אני נשבע שקראתי איפשהו שלווינדוס 7 לוקח בערך 5 הופעות עד שהוא קיים כשחיפשתי בגוגל 'כמה שטח HD לוקח ווינדוס 7' או משהו בסגנון. אז אני מניח שזה לא בסדר .. שמח לקבל את המידע הזה לפני שאני מגדיר את הבוטקאמפ שלי חחח.

בבקשה. ג

cutcopypaste

28 בנובמבר, 2008
  • 3 באוקטובר 2009
כן אחי. אני בדרך כלל די קריר. פשוט יש לי שנאה לא הגיונית לנקודת המבט הזו.
מבחינתי, התלונה
'תוכנה זו נפוחה וצורכת יותר מקום ממה שצריך ו/או יעיל'
אין התייחסות מספקת בתגובה:
'כוננים קשיחים זולים אז פשוט תקנה עוד אחד'
אני יכול להעלות מספר אנלוגיות/נקודות נוספות וכו', אבל אני לא אטרח אלא אם תרצה שאעשה זאת, זה רק טיעון רע. אני פשוט לא יכול לא להגיב זה כמו החולשה שלי. אני מניח שזו העמדה שלי שבאופן כללי הצרכנים לא צריכים להתקפל לגחמותיהם של יצרנים שלא באמת חושבים על האינטרסים שלהם. זה לא מודיע ישירות לנושא הזה, אבל קשור.

הדוגמה שלמעלה גם לא ממש התייחסה לשרשור הזה. מחזיר את זה לנושא... אני לא מופתע בכלל מהגודל של Windows 7. אם אתה רוצה מערכת הפעלה קלה של חלונות, לך על XP כי היא יכולה לעשות את כל מה שהחדשים יותר יכולים והיא מהירה יותר ולוקחת הרבה פחות מקום. אתה יכול אפילו להשיג גרסאות מקוונות שמשוללות מכל הדברים המיותרים שמגיעים מתחת ל-200 מגה.

אבל נראה לי מוזר שחלקם אתרים מצב חלונות 7 לוקח בערך 6 הופעות אם זה ממש ממש לא. קראתי שזה תלוי כמה RAM יש לך כי זה יצור קובץ עמוד בגודל שווה, וייתכן שחסרות כמה אפשרויות בהתקנה 'נקייה'. ד

דייל.לואיז

3 באוקטובר 2009
  • 3 באוקטובר 2009
כמה שטח דיסק לוקח Windows 7 במחשב שלך?

היי, זה לוקח 16GB רווחים.

Stridder44

24 במרץ, 2003
קליפורניה
  • 4 באוקטובר 2009
cutcopypaste אמר: כן אחי. אני בדרך כלל די קריר. פשוט יש לי שנאה לא הגיונית לנקודת המבט הזו.
מבחינתי, התלונה
'תוכנה זו נפוחה וצורכת יותר מקום ממה שצריך ו/או יעיל'
אין התייחסות מספקת בתגובה:
'כוננים קשיחים זולים אז פשוט תקנה עוד אחד'
אני יכול להעלות מספר אנלוגיות/נקודות נוספות וכו', אבל אני לא אטרח אלא אם תרצה שאעשה זאת, זה רק טיעון רע. אני פשוט לא יכול לא להגיב זה כמו החולשה שלי. אני מניח שזו העמדה שלי שבאופן כללי הצרכנים לא צריכים להתקפל לגחמותיהם של יצרנים שלא באמת חושבים על האינטרסים שלהם. זה לא מודיע ישירות לנושא הזה, אבל קשור.

הדוגמה שלמעלה גם לא ממש התייחסה לשרשור הזה. מחזיר את זה לנושא... אני לא מופתע בכלל מהגודל של Windows 7. אם אתה רוצה מערכת הפעלה קלה של חלונות, לך על XP כי היא יכולה לעשות את כל מה שהחדשים יותר יכולים והיא מהירה יותר ולוקחת הרבה פחות מקום. אתה יכול אפילו להשיג גרסאות מקוונות שמשוללות מכל הדברים המיותרים שמגיעים מתחת ל-200 מגה.

אבל נראה לי מוזר שחלקם אתרים מצב חלונות 7 לוקח בערך 6 הופעות אם זה ממש ממש לא. קראתי שזה תלוי כמה RAM יש לך כי זה יצור קובץ עמוד בגודל שווה, וייתכן שחסרות כמה אפשרויות בהתקנה 'נקייה'.

מספיק הוגן. אני מסכים לגבי כל ההטעיה כמה מקום זה תופס, ואין לי מושג למה אנשים אומרים את זה. הניחוש היחיד שלי יהיה שהם משתמשים באיזו אפליקציה להרזיה כמו Vlite (שזה רעיון נורא). בדרך כלל אני פשוט נכנס ללוח הבקרה ומסיר רכיבים מסוימים של Windows (לדוגמה, אפליקציות/מנהלי התקנים לזיהוי עט/טאבלט מותקנים כברירת מחדל, וזה טיפשי).

אינפרא אדום

28 באפריל, 2007
  • 4 באוקטובר 2009
Stridder44 אמר: הוגן מספיק. אני מסכים לגבי כל ההטעיה כמה מקום זה תופס, ואין לי מושג למה אנשים אומרים את זה. הניחוש היחיד שלי יהיה שהם משתמשים באיזו אפליקציה להרזיה כמו Vlite (שזה רעיון נורא). בדרך כלל אני פשוט נכנס ללוח הבקרה ומסיר רכיבים מסוימים של Windows (לדוגמה, אפליקציות/מנהלי התקנים לזיהוי עט/טאבלט מותקנים כברירת מחדל, וזה טיפשי).

אני חושב שזה תלוי גם בשטח ההחלפה שלך. אנשים עם כמויות שונות
של זיכרון יסתיים עם קבצי החלפה בגודל שונה. יש גם את
קובץ שינה, אשר שוב עשוי להשתנות בגודלו בהתאם לכמות
זיכרון שיש לאדם (אבל אני לא בטוח לגבי זה). הנה מה שיש לי:

page.png

אז זה 7GB בדיוק שם. אפשר להתאים באופן ידני את קובץ ההחלפה
כך שהוא מנצל פחות מקום.

אני חושב Leopard/Snow Leopard עשוי להימנע מכך על ידי שימוש בהקצאה מושהית.
עם זאת, יתכנו כמה פשרות עם זה. ג

cutcopypaste

28 בנובמבר, 2008
  • 4 באוקטובר 2009
עכשיו הנה שאלה... האם חלונות 7 ב-Mac מדווחים על שטח כמו שלג נמר? כי אם כן זה הולך להיות יותר GB מאשר במחשב שווה ערך. אם לא, מחיצת החלונות תדווח כקטנה יותר מתוך חלונות.

Stridder44

24 במרץ, 2003
קליפורניה
  • 5 באוקטובר 2009
אינפרא אדום אמר: אני חושב שזה תלוי גם בשטח ההחלפה שלך. אנשים עם כמויות שונות
של זיכרון יסתיים עם קבצי החלפה בגודל שונה. יש גם את
קובץ שינה, אשר שוב עשוי להשתנות בגודלו בהתאם לכמות
זיכרון שיש לאדם (אבל אני לא בטוח לגבי זה). הנה מה שיש לי:

צפה בקובץ המצורף 197504

אז זה 7GB בדיוק שם. אפשר להתאים באופן ידני את קובץ ההחלפה
כך שהוא מנצל פחות מקום.

אני חושב Leopard/Snow Leopard עשוי להימנע מכך על ידי שימוש בהקצאה מושהית.
עם זאת, יתכנו כמה פשרות עם זה.

נכון מאוד, מכיוון שקובץ ההחלפה בדרך כלל יהיה גדול כמו כמות ה-RAM שברשותך. לכל מי שסקרן, אני ממליץ לא להשבית את זה (אבל זה עוד דיון לשרשור אחר מתישהו).

cutcopypaste אמר: עכשיו הנה שאלה... האם חלונות 7 ב-Mac מדווחים על שטח כמו שלג נמר? כי אם כן זה הולך להיות יותר GB מאשר במחשב שווה ערך. אם לא, מחיצת החלונות תדווח כקטנה יותר מתוך חלונות.

זה קרה, עד SL (נמר השלג). SL התחילה להשתמש בבסיס 10 (כאשר כל הגרסה הקודמת של OS X משתמשת בבסיס 2; Windows משתמשת גם בבסיס 2). זו הסיבה שנראה שאתה מקבל כל כך הרבה מקום בחזרה בעת התקנת Snow Leopard. כאשר יצרתי מחיצה עם Boot Camp עבור Windows, הגדרתי אותה ל-70 GB. בבסיס 2 (כמו שחלונות קראו אותו), הוא יצא ל-75.9 ג'יגה-בייט.

הקוף המגובב

28 במאי 2005
פנסילבניה
  • 5 באוקטובר 2009
התקנת ה-32bit שלי תפסה פחות מ-10GB, כולל Office 2007. ג

cutcopypaste

28 בנובמבר, 2008
  • 8 באוקטובר 2009
Stridder44 אמר: זה קרה, עד SL (נמר השלג). SL התחילה להשתמש בבסיס 10 (כאשר כל הגרסה הקודמת של OS X משתמשת בבסיס 2; Windows משתמשת גם בבסיס 2). זו הסיבה שנראה שאתה מקבל כל כך הרבה מקום בחזרה בעת התקנת Snow Leopard. כאשר יצרתי מחיצה עם Boot Camp עבור Windows, הגדרתי אותה ל-70 GB. בבסיס 2 (כמו שחלונות קראו אותו), הוא יצא ל-75.9 ג'יגה-בייט.

רגע... בעיות מוחיות.. אם הכונן בסך הכל גדול יותר לפי נמר השלג, אז האם חלונות לא צריכים לראות את אותה מחיצה כמו קטנה יותר לא גדולה? אתה אומר שחילקת 70 הופעות ב-SL וזה אומר שזה 75.9 בחלונות? זה נראה לי לאחור.. נ

nph

ל
9 בפברואר 2005
  • 12 באוקטובר 2009
אוקיי, אולי אנחנו על משהו כאן, נראה שגרסת 32 סיביות לוקחת 10 Gig (כולל MS Office) אז כאשר חלק מהאתרים טוענים 6-7 Gig הם מתייחסים לגרסת 32 סיביות ואם (כמוני) אתה מתקין גרסת 64 סיביות אז אנחנו מדברים קרוב יותר ל-15 Gig.

רק מחשבה...

Stridder44

24 במרץ, 2003
קליפורניה
  • 12 באוקטובר 2009
cutcopypaste אמר: רגע... בעיות מוחיות.. אם הכונן בסך הכל גדול יותר לפי נמר השלג, אז האם חלונות לא צריכים לראות את אותה מחיצה כמו קטנה יותר לא גדולה יותר? אתה אומר שחילקת 70 הופעות ב-SL וזה אומר שזה 75.9 בחלונות? זה נראה לי לאחור..

אני לא יודע מספיק בנושא (של בסיס 2 לעומת בסיס 10) כדי לתת הסבר יסודי, אבל אני כן יודע שאנשים רבים שמו לב לרווח גדול בעת התקנת S.L. (ודבר הבסיס 10 הוא בחלקו הסיבה מאחוריו).

nph אמר: אוקיי, אולי אנחנו על משהו כאן, נראה שגרסת 32 סיביות לוקחת 10 Gig (כולל MS Office) אז כאשר חלק מהאתרים טוענים 6-7 Gig הם מתייחסים לגרסת 32 סיביות ואם (כמוני) אתה מתקין 64 גרסת סיביות אז אנחנו מדברים קרוב יותר ל-15 Gig.

רק מחשבה...

אכן, 64 סיביות אכן משתמשות במעט יותר מקום הן מבחינת כונן קשיח וזיכרון RAM, אבל הטענה שהתקנה של 6 עד 7 ג'יגה-בייט עדיין נראית די מופרכת.

FieryFurnace

19 בספטמבר 2008
ברלין, גרמניה
  • 12 באוקטובר 2009
ה-Win7 Pro 32Bit שלי עומד כעת על 15GB עם עדכונים מותקנים וכמה תוכניות.

אם אני מכבה את מצב שינה ומוחק נקודות שחזור מערכת ודברים אחרים, אני מניח שזה יהיה ~10GB.

RITZFit

16 בספטמבר 2007
ממש מסביב לעיקול הנהר
  • 12 באוקטובר 2009
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
מפרט רשמי ב

ברוסוואנר

10 בנובמבר, 2008
ניו יורק
  • 3 במאי 2010
4.1GB = אובונטו 10.04 מותקן במלואו עם 153 אפליקציות נוספות שאני אוהב

4.1GB = אובונטו 10.04 מותקן במלואו עם 153 אפליקציות נוספות שאני אוהב

התרופה נגד:

- bloatware
- וירוסים
- סחיטת תוכנת האח הגדול
- תקציב נמוך (חינם!)
- משאבים נמוכים (דורש 256MB RAM, אך מומלץ 384MB)
- דיסק קשיח בנפח 4.1GB (כולל 153 האפליקציות הנוספות שאני הכי אוהב)

אובונטו 10.04 סלעים! זה קל יותר לשימוש מכל גרסה של Mac או Windows אי פעם, וזול יותר (חינם!) ....וטוב פי 1,000. תאמין לי, השתמשתי בכולם... כבר כ-33 שנים שאני מקצוען IT. סבתא שלך יכולה להשתמש באובונטו החדשה ללא הדרכה או עזרה.

ברוס ואגנר
http://bredtech.com ל

kmikze

27 במאי 2010
  • 27 במאי 2010
brucewagner אמר: 4.1GB = Ubuntu 10.04 מותקן במלואו עם 153 אפליקציות נוספות שאני אוהב

התרופה נגד:

- bloatware
- וירוסים
- סחיטת תוכנת האח הגדול
- תקציב נמוך (חינם!)
- משאבים נמוכים (דורש 256MB RAM, אך מומלץ 384MB)
- דיסק קשיח בנפח 4.1GB (כולל 153 האפליקציות הנוספות שאני הכי אוהב)

אובונטו 10.04 סלעים! זה קל יותר לשימוש מכל גרסה של Mac או Windows אי פעם, וזול יותר (חינם!) ....וטוב פי 1,000. תאמין לי, השתמשתי בכולם... כבר כ-33 שנים שאני מקצוען IT. סבתא שלך יכולה להשתמש באובונטו החדשה ללא הדרכה או עזרה.

ברוס ואגנר
http://bredtech.com

כן בטח...

אני רוצה שתעשה הדגמה, ותשתמש במשחקי 3Ds Max, Photoshop ו-directX האחרונים באובונטו האהוב שלך, באותה מהירות כמו בחלונות... V

vistadude

3 בינואר 2010
  • 28 במאי 2010
אם תתקין את הגרסה המקצועית של חלונות 7, היא מפעילה עותקי צל כברירת מחדל, מה שדומה לגיבויים של מכונת זמן. זה ייצור עותקי גיבוי מרובים של קבצי הנתונים שלך, כך שזה גם יאכל הרבה מקום. אתה יכול לכבות עותקי צל בתיבת הדו-שיח של הגנת המערכת.

סיממי

9 במאי 2010
  • 29 במאי 2010
brucewagner אמר: 4.1GB = Ubuntu 10.04 מותקן במלואו עם 153 אפליקציות נוספות שאני אוהב

התרופה נגד:

- bloatware
- וירוסים
- סחיטת תוכנת האח הגדול
- תקציב נמוך (חינם!)
- משאבים נמוכים (דורש 256MB RAM, אך מומלץ 384MB)
- דיסק קשיח בנפח 4.1GB (כולל 153 האפליקציות הנוספות שאני הכי אוהב)

אובונטו 10.04 סלעים! זה קל יותר לשימוש מכל גרסה של Mac או Windows אי פעם, וזול יותר (חינם!) ....וטוב פי 1,000. תאמין לי, השתמשתי בכולם... כבר כ-33 שנים שאני מקצוען IT. סבתא שלך יכולה להשתמש באובונטו החדשה ללא הדרכה או עזרה.

ברוס ואגנר
http://bredtech.com

ובכן, נושא זה עוסק בשימוש ב-Windows ב-Mac. למה שתתקין לינוקס על מק אם יש לך OSX? ב

בריאנהורן

4 בדצמבר 2010
  • 21 בינואר 2011
אתה כל כך טועה...

kmikze אמר: כן, נכון...

אני רוצה שתעשה הדגמה, ותשתמש במשחקי 3Ds Max, Photoshop ו-directX האחרונים באובונטו האהוב שלך, באותה מהירות כמו בחלונות...

למעשה, אני באמת מעדיף לינוקס על כל דבר בעצמי. אני בטוח שמעולם לא השתמשת בזה, אז בגלל זה אתה בור. הוא צודק לגבי אובונטו באמצעות משאבים מועטים. זה בהחלט מהיר יותר מווינדוס. צחקתי כשקראתי 'באותה מהירות כמו בווינדוס'. לינוקס היא מערכת ההפעלה המהירה ביותר שאי פעם השתמשתי בה. הדבר היחיד שגרם לי לעבור למק הוא האפליקציות. יש הרבה תוכניות טובות ללינוקס, אבל אם אתה רוצה תוכניות נהדרות, אתה צריך Mac או Windows. אם הם משחררים את Adobe CS עבור לינוקס, אולי אחליף בחזרה. אבל כבר הוצאתי טונות של כסף על ה-Mac שלי, אז אני יודע. M

Med101

3 בינואר 2012
  • 3 בינואר 2012
שטח דיסק

אני מקווה שמישהו יכול לתת לי עצה. אני בכלל לא בקיא במחשבים ואני צריך קצת עזרה. אין לי מכונה גדולה (2GB זיכרון; 80GB HD וכו')

בדיוק פירמטתי את ה-HD שלי ושיניתי ל-Windows 7. התוכנה היחידה במחשב היא Windows 7 ותוכנית אנטי וירוס וה-80GB HD שלי מלא. יש עצה?