פורומים

ביצועים גבוהים של סיירה מול סיירה?

אנדרייוש

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2015
  • 10 בפברואר 2018
איך High Sierra בהשוואה לסיירה בביצועים?
יש לי rMBP (8gb RAM) ו-MBA (4GB RAM) שניהם משנת 2012...ועם כל הבאגים והעדכונים אני מפחד לעדכן. שווה לשדרג את High Sierra? האם הביצועים טובים יותר?

ssmed

ל
28 בספטמבר 2009


בְּרִיטַנִיָה
  • 10 בפברואר 2018
היצמד לסיירה אלא אם כן אתה מוכן לבעיות מסוימות תהיה דעתי עם המכונות הישנות הללו במיוחד MBA.
תגובות:Glideslope, Martyimac ו- Mufasa804

MacDawg

מנחה אמריטוס
20 במרץ, 2004
'בין המשוכות'
  • 10 בפברואר 2018
אני מריץ את High Sierra ב-2011 MBA (4GB) ו-2013 MBP (16GB) ללא בעיות כלל
לא יכול לומר ששמתי לב לעלייה או ירידה בביצועים מסיירה
תגובות:arefbe

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 10 בפברואר 2018
ssmed אמר: היצמד ל-Sierra אלא אם כן אתה מוכן לבעיות מסוימות תהיה דעתי עם המכונות הישנות האלה במיוחד MBA.
אני לא יכול לענות על תואר שני במנהל עסקים, אבל עד כה High Sierra היה מדהים ב-iMac שלי.
[doublepost=1518301285][/doublepost]
andreyush אמר: איך High Sierra בהשוואה לסיירה בביצועים?
אני חושב שמכיוון ש-HS מבוסס על סיירה, לא תראה יותר מדי הבדל, לפחות לא שמתי לב הרבה
תגובות:arefbe ס

שמגר

28 ביוני 2015
  • 10 בפברואר 2018
נראה שיש ל-High Sierra דליפת VRAM עם לפחות כמה כרטיסי NVIDIA. היו מספר דיווחים על חוסר יציבות של rMBPs בעת שימוש ב-650M ו-750M לתקופות ארוכות. זה עתה בניתי מחדש rMBP של 2012 עם 650M והבחנתי בשימוש ב-VRAM גבוה משמעותית ב-High Sierra מאשר ב-Sierra בעת חיבור צג חיצוני. לא היו לי בעיות יציבות בבדיקות שלי, אבל החלטתי לשדרג לאחור לסיירה לפני העברת המחשב.

ssmed

ל
28 בספטמבר 2009
בְּרִיטַנִיָה
  • 10 בפברואר 2018
maflynn אמר: אני חושב שמאז HS מבוסס על סיירה, לא תראה יותר מדי הבדל, לפחות לא שמתי לב הרבה

היו לנו ביצועים איומים בעת ההפעלה מגיבויים ושיבוטים שהפכו את בדיקת הבטא לכאב מוחלט וכמה בעיות עם תוכנות מותאמות בתוכנה שפורסמה, שנראתה בעקביות רק ב-10.13, אך מעולם לא נראתה ב-10.12. מערכת ההפעלה דומה, אבל בהחלט לא זהה.

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 11 בפברואר 2018
ssmed אמר: היו לנו ביצועים נוראיים בסטארט-אפ
כן, אני אתן לך את זה. האתחול שלי איטי יותר באופן משמעותי, לעתים נדירות אני מאתחל את ה-iMac שלי, אז זה משהו שלא עולה לי בראש.

לגבי גיבויים, הגיבויים שלי מתוכננים לפעול שעות, מכיוון שהם איטיים בכל מקרה עקב שימוש ב-NAS (שפועל דרך Ethernet) ו

fivenotrump

ל
15 באפריל, 2009
מרכז אנגליה
  • 11 בפברואר 2018
HS פועל בסדר, ובמידת מה טוב יותר מאשר סיירה היה ב-2011 iMac עם דיסק מסתובב

MacDawg

מנחה אמריטוס
20 במרץ, 2004
'בין המשוכות'
  • 11 בפברואר 2018
maflynn אמר: כן, אני אתן לך את זה. האתחול שלי איטי יותר באופן משמעותי, לעתים נדירות אני מאתחל את ה-iMac שלי, אז זה משהו שלא עולה לי בראש.

לגבי גיבויים, הגיבויים שלי מתוכננים לפעול שעות, מכיוון שהם איטיים בכל מקרה עקב שימוש ב-NAS (שפועל דרך Ethernet)

נראה כי זמני האתחול קצת יותר איטיים, אבל כמוך, אני ממעט לאתחל כך שזה לא משהו שמדאיג אותי
לא הבחנתי בפיגור ביצועים בגיבויים שלי (Time Machine ו-CCC)

אנדרייוש

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2015
  • 11 בפברואר 2018
כל כך. xD אני אשאר עם סיירה ב-MBA שלי בוודאות... אולי תהיה מערכת ההפעלה האחרונה עבורה.

וגם אני אחזיק את סיירה ב-rMBP שלי.
כשסיירה שוחרר זה לא היה כל כך נורא.
תגובות:ג'ורג' דאוס ו-h9826790

דייג

16 ביולי 2010
ny איפשהו
  • 11 בפברואר 2018
פשוט אין תשובה אחת לשאלות מסוג זה; אדם אחד נהנה מאוד ב-HS, אחר לא. אבל בסופו של דבר, רובנו מתקדמים.

היו לי כמה פאניקות ליבה ב-HS (בגרסת הבטא, למען ההגינות), וכמה התנהגויות מוזרות עם הודעות; אבל בסך הכל, ה-mac שלי עולה מהר, מתעורר מהר יותר מתמיד, פועל היטב.

מקזן

2 בספטמבר 2013
צפון ונקובר
  • 11 בפברואר 2018
נראה ש-High Sierra פועל בסדר עד בסדר עבורי (בנסיעת מבחן) - אין בעיות ביצועים - מגפיים קצת יותר איטיים - לא בטוח למה.

הבעיה העיקרית שלי לפני השינוי למחשבי ה-mac העובדים שלי היא שאצטרך לוותר / לשדרג / לרכוש גרסאות חדשות של חלק מהתוכנות שבהן אני משתמש, כלומר דפים (v4.3), office, filemaker, omnigraffle ועוד כמה ועוד.

ניסיתי אופיס וזה אכן עובד - אבל אני מודאג שאולי לא עם עדכון עתידי (32bit מיושן?)

גם תאימות מערכת הקבצים החדשה עם כוננים ישנים שיש לי היא דאגה בגלל מערכת הקבצים החדשה.

בסך הכל אני לא רואה שום תכונות חדשות כדאיות או 'יתרונות במעבר' וכמה סיכונים ועלויות משמעותיות לשדרוג. נערך לאחרונה: 12 בפברואר 2018
תגובות:פלוטוניוס ב

ביג ג'ונו

1 בינואר 2007
סן פרנסיסקו
  • 11 בפברואר 2018
שמגר אמר: נראה שיש ל-High Sierra דליפת VRAM עם לפחות כמה כרטיסי NVIDIA. היו מספר דיווחים על חוסר יציבות של rMBPs בעת שימוש ב-650M ו-750M לתקופות ארוכות. זה עתה בניתי מחדש rMBP 2012 עם 650M והבחנתי בשימוש ב-VRAM גבוה משמעותית ב-High Sierra מאשר ב-Sierra בעת חיבור צג חיצוני. לא היו לי בעיות יציבות בבדיקות שלי, אבל החלטתי לשדרג לאחור לסיירה לפני העברת המחשב.

אני יכול לסמוך על זה. High Sierra כמעט ואינו שמיש ב-MacBook Pro 2013 שלי עם 750 מטר. בנוסף, קודה הוא בלגן. חזרתי לסיירה לעת עתה ואולי דילג על סיירה גבוהה השנה. מהדורה זו מותאמת לכרטיסי amd או intel vid IMO נערך לאחרונה: 11 בפברואר, 2018
תגובות:אנדרייוש

שאפז

3 ביולי 2011
מִצְרַיִם
  • 12 בפברואר 2018
ביג ג'ונו אמר: אני יכול להבחין בזה. High Sierra כמעט ואינו שמיש ב-MacBook Pro 2013 שלי עם 750 מטר. בנוסף, קודה הוא בלגן. חזרתי לסיירה לעת עתה ואולי דילג על סיירה גבוהה השנה. מהדורה זו מותאמת לכרטיסי amd או intel vid IMO

לגמרי לא מסכים איתך, High Sierra 10.13.3 פועל בסדר גמור ללא שיהוקים על ה-13' Retina שלי בסוף 2013 MacBook Pro עם 8gb, 256gb SDD, Intel Iris. ס

שמגר

28 ביוני 2015
  • 12 בפברואר 2018
shafez אמר: לא מסכים איתך לחלוטין, High Sierra 10.13.3 פועל בסדר גמור ללא שיהוקים על ה-13' Retina שלי בסוף 2013 MacBook Pro עם 8gb, 256gb SDD, Intel Iris.
פספסת את הנושא המרכזי. למחשב שלך אין כרטיס Nvidia.
תגובות:crjackson2134, asv56kx3088, h9826790 ועוד 3 אחרים

סטארפיה

ל
11 באפריל, 2011
  • 12 בפברואר 2018
זה עתה שדרגתי מק מיני 2010 ברמת הכניסה ל-High Sierra - ללא בעיות גדולות. אין לי מושג אם זה מרוויח משיפורים מודרניים ממוקדי חומרה כמו שרת החלון שנכתב מחדש במטאל 2, דברים כאלה.

השתמשתי בו עם הגרסה האחרונה של Logic Pro X, וזה מסתדר.

Signum17

11 ביוני 2013
ברקלי, קליפורניה
  • 13 בפברואר 2018
יש לי כאבי ראש כשפוטושופ נשארה ברשימת הפתיחה עם. זה שהושמט באקראי וקשירת התמונות שלי ל-Preview.app גרם לי לשדרג לאחור MBP אחד באמצע 2012 בחזרה לסיירה, שם הבעיה לא קיימת. Photoshop CC 2018 מציג יותר את כדור החוף המסתובב ב-HS מאשר בסיירה. אני אשמור MBP אחד ב-HS ואראה אם ​​יש שיפור. אם לא, זה קשור לסיירה. אה כן, בפעם הבאה שאכין SSD הניתן לאתחול עם המערכת הישנה יותר לפני השדרוג.
תגובות:אנדרייוש

לִכסוֹס

ל
26 ביוני 2008
קרייזי ל.א.
  • 15 בפברואר 2018
אני תוהה מה הטעם לעדכן כל מערכת הפעלה אם מערכת ההפעלה החדשה היא באמת איטי יותר בהרבה מקרים. הבעיה שלי היא iMovie. לאחרונה שדרגתי ל-High Sierra (10.3.3) וכשאני מנסה לפתוח את iMovie, הוא קורס מיד.

איזה בדיחה. אני רוצה להשתמש בתוכנה של אפל (iMovie) עם הגרסה העדכנית ביותר והטובה ביותר של מערכת ההפעלה שלה, כלומר, לכל דבר ועניין, שאינו עולה בקנה אחד , וזאת לאחר מלא שְׁלוֹשָׁה שחרור נקודתי לאחר שחרור המוצר הראשוני. האם אני באמת צריך לחזור ל-10.12.6??? תגובות:mikzn ו-Spikeosx

לִכסוֹס

ל
26 ביוני 2008
קרייזי ל.א.
  • 15 בפברואר 2018
פלוטוניוס אמר: הלוואי והייתי נצמד לסיירה. אני לא רואה עלייה בביצועים עבור High Sierra והכונן שלי הוא SSD.

במקום זאת, אני חווה זמן התחלה ארוך בהרבה, באגים שאפל תיקנה לרוב, ותוכניות שלא יפעלו תחת High Sierra.
[doublepost=1518723272][/doublepost]

זו הסיבה הכי טובה לא לשדרג.

אני מניח שזהו. אני הולך לשדרג לאחור ל-10.12.6. בדיוק כמו שאני כל כך שמח שנשארתי עם iOS 10.

כמה פתטי לחלוטין של אפל להמציא כל כך הרבה שטויות לתוכנת מערכת ההפעלה. הבאג האחרון עבור High Sierra 10.3.3 ו- iOS 11.2.5 הוא שהמערכת שלך תתרסק אם תשלח דמות הודית. חחחח...

באשר לתוכנת עריכת וידאו, כנראה שה-iMovie של אפל הפך לסך הכל שְׁטוּיוֹת גם כן. קרא את הביקורות האחרונות עבור iMovie 10.1.8 ותבין למה אני מתכוון.

ומה קראתי, אפל אמורה להתמקד ב'איכות' ושיפורים מתחת למכסה המנוע עבור macOS 10.14 ו-iOS 12? HAHAHA...High Sierra היה אמור להיות המהדורה הזו 'ללא תכונה מתחת למכסה המנוע'. בטח כל ראשי קרינת פוקושימה המטגנים בקופרטינו.
תגובות:ג'ורג' דאוס ואנדרייוש

דייג

16 ביולי 2010
ny איפשהו
  • 15 בפברואר 2018
פלוטוניוס אמר: הלוואי והייתי נצמד לסיירה. אני לא רואה עלייה בביצועים עבור High Sierra והכונן שלי הוא SSD.

במקום זאת, אני חווה זמן התחלה ארוך בהרבה, באגים שאפל תיקנה לרוב, ותוכניות שלא יפעלו תחת High Sierra.
[doublepost=1518723272][/doublepost]

זו הסיבה הכי טובה לא לשדרג.

high sierra (מחוץ לבעיות באפליקציית ההודעות) פועלת טוב יותר עבורי מאשר סיירה; מהיר יותר, יציב. ומכיוון שהוא עדכני, אנו רואים עדכוני בטא, שמובילים ל... עדכוני נקודות בפועל. תנשום אנשים, יהיה בסדר.... תגובות:אנדרייוש

אנדרייוש

פוסטר מקורי
24 באוקטובר 2015
  • 16 בפברואר 2018
תודה על התשובות חבר'ה!

iOS 10 ו-Sierra ftw

ג'סי פינקמן

מוּשׁהֶה
18 בפברואר 2018
  • 19 בפברואר 2018
high sierra מבצע ביצועים טובים יותר ואין זה מה להעדיף את זה.. metal api 2.0 תיקן בעיות ממשק משתמש רבות בדגמי macbook pro
אם אתה רוצה יציבות, הייתי חוזר אחורה לפני עידן טים בישול מכיוון שזה לא אפשרי אז אל קפיטן שלה אני לא יכול להמליץ ​​על סיירה... יש בעיות דליפת זיכרון ועיכובים ב-UI...