פורומים

Final Cut Pro: כיצד אוכל להוסיף תמונה לציר הזמן?

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 21 בפברואר 2018
היי. יש לי דוגמה של אחד מהשירים שלי בשורה ב-FCP, על ציר הזמן. אני צריך לכלול את התמונה של עטיפת האלבום. יש לי את התמונה בפינה השמאלית העליונה, אבל היא לא תאפשר לי לבחור 'הוסף לציר הזמן', וגם לא תאפשר לי לשחרר אותה לציר הזמן. זה PNG אבל ניסיתי גם JPG... נראה ש-FCP לא נותן לי להוסיף תמונות כלשהן לציר הזמן... וזה מה שאני צריך לעשות. האם תוכל לומר לי בבקשה כיצד ליצור רצועה חדשה ולהוריד את התמונה לציר הזמן? או פשוט איך להכניס את התמונה וליצור אוטומטית רצועה? זוהי FCP גרסה 10.2.1

תודה על כל עזרה!

casperes1996

26 בינואר 2014


הורנס, דנמרק
  • 21 בפברואר 2018
Fcpx הוא ללא מעקב וזה אמור לעבוד. שחרר בבקשה צילום מסך. משהו לא בסדר בהגדרות שלך. זה צריך להיות פשוט כמו לגרור אותו מהספרייה או מכל מקום אחר.

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
היי קספרס, תודה מקרב לב שהצעת לעזור. הנה צילום מסך של פרויקט FCP. האודיו למטה מתנגן בסדר. התמונה בפינה השמאלית העליונה, אני פשוט רוצה שזו תהיה התמונה עבור כל דגימת האודיו של 30 שניות. אני לא מצליח להעלות את זה על ציר הזמן. ניסיתי גם לגרור את זה פנימה. אני מסכים שמשהו לא בסדר. תודה על כל עזרה.

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2018-02-22 בשעה 10.32.07 AM.png צילום מסך 2018-02-22 בשעה 10.32.07 AM.png'file-meta'> 249 KB · צפיות: 268

joema2

3 בספטמבר 2013
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: ...שירים מסודרים ב-FCP, על ציר הזמן. אני צריך לכלול את התמונה של עטיפת האלבום. יש לי את התמונה בפינה השמאלית העליונה, אבל היא לא תאפשר לי לבחור 'הוסף לציר הזמן', וגם לא תאפשר לי לשחרר אותה לציר הזמן. זה PNG אבל ניסיתי גם JPG...

אתה פשוט בוחר את התמונה בדפדפן האירועים בפינה השמאלית העליונה ולחץ על 'Q' כדי להוסיף כקליפ מחובר במיקום ראש ההשמעה הנוכחי. התמונה שנוספה יושבת מעל קו העלילה, הלא הוא קו זמן. או שאתה יכול לגרור/לשחרר אותו מדפדפן האירועים כדי לשבת על קו העלילה הראשי. לאחר מכן תוכל לבחור את התמונה המחוברת מעל קו העלילה ולגרור את הקצה כדי להתאים את האורך שתרצה.

תמונות רבות הן ביחס גובה-רוחב של 3:2 כך שאם הפרויקט שלך הוא 16:9, ייתכן שיהיה עליך לבצע זום (כלומר לשנות) את התמונה כדי למלא את המסך. בחר את התמונה המחוברת מעל קו העלילה, ואז בפינה השמאלית התחתונה של הצופה לחץ על כפתור 'התמיר', ואז שנה את הגודל על ידי גרירת התיבה או שאתה יכול להזיז את מחוון קנה המידה במפקח. אם חלונית המפקח בפינה השמאלית העליונה אינה מוצגת, CMD+F4 מפעילה ומכבה אותה.

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
תודה רבה על התגובה joema2. כשאני בוחר את התמונה ולוחץ על Q, הוא אומר לי 'אתה משלב קטעי אודיו ווידאו מחוץ לקו העלילה הראשי' ולא נותן לי להוסיף אותו. אנא יעץ.

שוב תודה רבה, מכל הלב על כל עזרה.

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2018-02-22 בשעה 12.14.23 PM.png צילום מסך 2018-02-22 בשעה 12.14.23 PM.png'file-meta'> 58.1 KB · צפיות: 187

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
joema2 אמר: אתה פשוט בוחר את התמונה בדפדפן האירועים בפינה השמאלית העליונה ולחץ על 'Q' כדי להוסיף כקליפ מחובר במיקום ההשמעה הנוכחי. התמונה שנוספה יושבת מעל קו העלילה, הלא הוא קו זמן. או שאתה יכול לגרור/לשחרר אותו מדפדפן האירועים כדי לשבת על קו העלילה הראשי. לאחר מכן תוכל לבחור את התמונה המחוברת מעל קו העלילה ולגרור את הקצה כדי להתאים את האורך שתרצה.

תמונות רבות הן ביחס גובה-רוחב של 3:2 כך שאם הפרויקט שלך הוא 16:9, ייתכן שיהיה עליך לבצע זום (כלומר לשנות) את התמונה כדי למלא את המסך. בחר את התמונה המחוברת מעל קו העלילה, ואז בפינה השמאלית התחתונה של הצופה לחץ על כפתור 'התמיר', ואז שנה את הגודל על ידי גרירת התיבה או שאתה יכול להזיז את מחוון קנה המידה במפקח. אם חלונית המפקח בפינה השמאלית העליונה אינה מוצגת, CMD+F4 מפעילה ומכבה אותה.


כפי שהבנתי את זה, ה-OP כבר ניסה את זה אבל משום מה זה לא עבד

אני ממליץ למחוק זמנית את האודיו מציר הזמן, להוסיף את התמונה ולהוסיף מחדש את האודיו. לחלופין צור קובץ פרוייקט חדש
[doublepost=1519319877][/doublepost]
Christopher11 אמר: תודה רבה על התגובה joema2. כשאני בוחר את התמונה ולוחץ על Q, הוא אומר לי 'אתה משלב קטעי אודיו ווידאו מחוץ לקו העלילה הראשי' ולא נותן לי להוסיף אותו. אנא יעץ.


אה. טוב אז יש לך את זה. התמונה שלך שם אומרת הכל. אתה לא עובד בתוך ציר זמן רגיל של הפרויקט. אתה עובד בקליפ מורכב. אתה לא צריך ליצור קליפים מורכבים עבור האודיו שלך. פשוט צור פרוייקט, גרור את האודיו והתמונה וסיימת

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
casperes1996 אמר: כפי שהבנתי את זה, ה-OP כבר ניסה את זה אבל משום מה זה לא עבד

אני ממליץ למחוק זמנית את האודיו מציר הזמן, להוסיף את התמונה ולהוסיף מחדש את האודיו. לחלופין צור קובץ פרוייקט חדש
[doublepost=1519319877][/doublepost]


אה. טוב אז יש לך את זה. התמונה שלך שם אומרת הכל. אתה לא עובד בתוך ציר זמן רגיל של הפרויקט. אתה עובד בקליפ מורכב. אתה לא צריך ליצור קליפים מורכבים עבור האודיו שלך. פשוט צור פרוייקט, גרור את האודיו והתמונה וסיימת


זה עבד! התחלתי ציר זמן חדש, ירדתי לתמונה, ואז את האודיו. אתם שולטים. תודה רבה.

כן, התמונה מרובעת לחלוטין, לפי iTunes והנחיות דומות עבור עטיפות אלבומים. אני חושב שאולי יהיה הגיוני אם כן לעבוד ב-4:3, כדי לקבל את הכמות המינימלית של עיוות בתמונה? אתה יכול להגיד לי בבקשה איך להגדיר את היחס בפרויקט FCP, כדי שאוכל להפוך אותו ל-4:3?

שוב תודה רבה, עזרתם מאוד.

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: כן, התמונה מרובעת לחלוטין, בהתאם ל-iTunes והנחיות דומות לגבי עטיפות אלבומים. אני חושב שאולי יהיה הגיוני אם כן לעבוד ב-4:3, כדי לקבל את הכמות המינימלית של עיוות בתמונה? אתה יכול להגיד לי בבקשה איך להגדיר את היחס בפרויקט FCP, כדי שאוכל להפוך אותו ל-4:3?


כשמגדירים את הפרוייקט (עכשיו כשכבר הגדרת אותו, אפשר ללחוץ כדי להקרין בדפדפן ובמפקח, לבחור 'שנה מאפיינים'), בוחרים ב'מותאם אישית' ואז פשוט כותבים ברזולוציה כלומר 4:3, או כל יחס רוחב-גובה אחר - הרזולוציה של התמונה תהיה הגיונית כבחירה.

נ.ב. בשביל עבודה מהסוג הפשוט הזה, למה בכלל להשתמש ב-FCP ולא ב-iMovie? או אפילו GarageBand/לוגיקה/מה שלא יהיה? רוב ה-DAWs תומכים ביצירה של קבצי סרטים עם תמונות או משהו

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
זאת נקודה טובה. אני משתמש ב-Logic Pro X. זה יהיה פשוט יותר. אני מניח שהייתה לי תחושה שזה לא מתאים ליצוא סרטונים, עם אפשרויות לדחיסת וידאו באיכות שונות וכו'. השתמשתי בעבר ב-FCP, גרסה קודמת. זה חדש לי.

ובכן, בכל מקרה, האם הדפדפן הוא הפינה השמאלית העליונה של FCP? לשינוי מאפיינים כפי שציינת?

תודה לך שוב.

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: זו נקודה טובה. אני משתמש ב-Logic Pro X. זה יהיה פשוט יותר. אני מניח שהייתה לי תחושה שזה לא מתאים ליצוא סרטונים, עם אפשרויות לדחיסת וידאו באיכות שונות וכו'. השתמשתי בעבר ב-FCP, גרסה קודמת. זה חדש לי.

עד כמה שידוע לי, אפל משתמשת באותה פונקציית ייצוא וידאו הן עבור Logic והן עבור Final Cut. אם אתה באמת רוצה כלי לייצוא הסופי שלך, אתה תרצה Compressor.

הרבה השתנה ביניהם<=7 and X. As I mentioned in my original reply, FCP is now trackless and we're working with a magnetic timeline. I personally love this way of editing, but it's very different to the traditional method

Christopher11 אמר: טוב, בכל מקרה, האם הדפדפן הוא הפינה השמאלית העליונה של FCP? לשינוי מאפיינים כפי שציינת?

הדפדפן נמצא בצד שמאל למעלה. המפקח כל הדרך ימינה. בחר את הפרויקט בדפדפן, ולאחר מכן פנה אל המפקח לשינוי מאפיינים. אני חושב שככה קוראים לזה בכל מקרה. יכול להיות 'שנה הגדרות' או משהו כזה, אבל זה אמור להיות קל לזהות. אם לא תודיע לי ואני אבדוק בוודאות.

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
casperes1996 אמר: עד כמה שידוע לי, אפל משתמשת באותה פונקציית ייצוא וידאו הן עבור Logic והן עבור Final Cut. אם אתה באמת רוצה כלי לייצוא הסופי שלך, אתה תרצה Compressor.

הרבה השתנה ביניהם<=7 and X. As I mentioned in my original reply, FCP is now trackless and we're working with a magnetic timeline. I personally love this way of editing, but it's very different to the traditional method



הדפדפן נמצא בצד שמאל למעלה. המפקח כל הדרך ימינה. בחר את הפרויקט בדפדפן, ולאחר מכן פנה אל המפקח לשינוי מאפיינים. אני חושב שככה קוראים לזה בכל מקרה. יכול להיות 'שנה הגדרות' או משהו כזה, אבל זה אמור להיות קל לזהות. אם לא תודיע לי ואני אבדוק בוודאות.

ה? או אפילו GarageBand/לוגיקה/מה שלא יהיה? רוב ה-DAWs תומכים ביצירה של קבצי סרטים עם תמונות או מה לא[/QUOTE]

אתה מאוד מועיל, ואני באמת מעריך את זה ידידי. תודה. אממ, אני חושב שאני צריך קודם כל לשמור את זה כפרויקט משלו. קראתי את זה באינטרנט:'
  1. לחץ על Control-לחץ על נכס הפרויקט של Final Cut Pro, ולאחר מכן בחר ייצוא מתפריט הקיצור.
  2. בחלון ייצוא Final Cut Pro, בחר מיקום לשמירת קובץ הפרויקט המיוצא של Final Cut Pro והמדיה שלו על ידי לחיצה על כפתור הבחירה וזיהוי מיקום בדפדפן הקבצים.
'

אבל כשאני לוחץ על מוזיקה, או 2-21-18, או אוספים חכמים בדפדפן, אין לי ייצוא כבחירה בתפריט. בבקשה לייעץ אם אתה יכול. צירפתי צילום מסך. שוב תודה אחי. אתה תותח.

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2018-02-22 בשעה 2.05.34 PM.png צילום מסך 2018-02-22 בשעה 2.05.34 PM.png'file-meta'> 99 KB · צפיות: 121

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: ה? או אפילו GarageBand/לוגיקה/מה שלא יהיה? רוב ה-DAWs תומכים ביצירה של קבצי סרטים עם תמונות או משהו

אתה מאוד מועיל, ואני באמת מעריך את זה ידידי. תודה. אממ, אני חושב שאני צריך קודם כל לשמור את זה כפרויקט משלו. קראתי את זה באינטרנט:'
  1. לחץ על Control-לחץ על נכס הפרויקט של Final Cut Pro, ולאחר מכן בחר ייצוא מתפריט הקיצור.
  2. בחלון ייצוא Final Cut Pro, בחר מיקום לשמירת קובץ הפרויקט המיוצא של Final Cut Pro והמדיה שלו על ידי לחיצה על כפתור הבחירה וזיהוי מיקום בדפדפן הקבצים.
'

אבל כשאני לוחץ על מוזיקה, או 2-21-18, או אוספים חכמים בדפדפן, אין לי ייצוא כבחירה בתפריט. בבקשה לייעץ אם אתה יכול. צירפתי צילום מסך. שוב תודה אחי. אתה מתנדנד.[/QUOTE]


אני לא בטוח מה אתה מנסה להשיג?

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
אני רוצה לשמור את זה כקובץ פרויקט, ייחודי לשיר הזה.

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: אני רוצה לשמור את זה כקובץ פרויקט, ייחודי לשיר הזה.


זה כבר קובץ פרויקט. אתה לא יכול לקבל ציר זמן בלי פרויקט.

בסדר, אנחנו צריכים להתחיל מאפס עם איך FCP עושה טיפול בקבצים.

ל-FCP X יש שלושה סוגים בסיסיים של 'קבצים'

1) ספריות. אלו הם מה שתמצאו ב-Finder, והם אוספים מהסוגים הבאים וכן (אופציונלי) כל מדיה המקור הרלוונטית.
2) אירועים. אלה מיועדים לארגון קבצי מדיה ופרויקטים בקטגוריות משנה.
3) פרויקטים. ממוקמים בתוך אירועים (בתוך ספריות), פרויקטים מחזיקים את קווי הזמן שלך.

בתמונה שפרסמת למעלה, חיפשת 'שנה מאפיינים' בתוך האירוע שלך, ומכיוון שאין לך מדיה או פרויקט בשם זה, שום דבר לא מופיע. מחק את שאילתת החיפוש, בחר את הפרויקט שלך בדפדפן, ובמפקח בצד ימין, בחר שנה מאפיינים. אם אתה עדיין מבולבל אחרי שקראת את זה, אפרסם סרטון או מדריך צילום בהתאם למה שאתה מעדיף

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
היי אחי, העצה שלך עבדה מצוין. תודה רבה על שיתוף המומחיות שלך. מה שעשיתי זה, יצרתי פרויקט חדש, ועכשיו כל מה שהצעת ברור. עם זאת, כשאני נכנס לשינוי הגדרות זה מראה לי מאפייני וידאו שונים... אני מבין שאני יכול להזין כל דבר ל-Custom... אבל לא בטוח מה האפשרות ל-4:3? אולי אני טועה, אבל נראה לי ש-16:9 ימתח תמונה מרובעת קצת הרבה, ו-4:3 פחות? אתה המומחה. בכל מקרה, צירפתי צילום מסך. תודה לך שוב.

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2018-02-22 בשעה 4.43.37 PM.png צילום מסך 2018-02-22 בשעה 4.43.37 PM.png'file-meta'> 59.4 KB · צפיות: 137

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: היי אחי, העצה שלך עבדה נהדר. תודה רבה על שיתוף המומחיות שלך. מה שעשיתי זה, יצרתי פרויקט חדש, ועכשיו כל מה שהצעת ברור. עם זאת, כשאני נכנס לשינוי הגדרות זה מראה לי מאפייני וידאו שונים... אני מבין שאני יכול להזין כל דבר ל-Custom... אבל לא בטוח מה האפשרות ל-4:3? אולי אני טועה, אבל נראה לי ש-16:9 ימתח תמונה מרובעת קצת הרבה, ו-4:3 פחות? אתה המומחה. בכל מקרה, צירפתי צילום מסך. תודה לך שוב.


בניגוד לכמה NLEs אחרים (עורכים לא ליניאריים - עורכי וידאו), FCP X אינו מותח או ממלא את התמונה שלך באופן אוטומטי. זה אומר שאם הפרויקט שלך הוא 16:9 והתמונה שלך היא 4:3, Final Cut ישמור את התמונה שלך ב-4:3 בתוך הפרויקט, אבל רק תוסיף שחור סביבו. זה באמת הופך לבעיה עבורך רק אם אתה מרכיב שכבות מרובות של תמונות/סרטונים זו על גבי זו. זה גם מגדיל את גודל הקובץ מכיוון שהשחור סביב התמונה חייב להיות חלק מהפלט הסופי אם קובץ הפרויקט שלך אינו תואם לתמונה.

כדי לקבוע אם זה 16:9, 4:3 או כל יחס רוחב-גובה אחר, הסתכל על הרזולוציה. לתמונה שלך למעלה יש כרגע רזולוציה של 1920x1080. עכשיו אנחנו עושים מתמטיקה! 1920/1080=1.7777 ¯. 1.777 ¯*9=16. לכן, 1920x1080=16:9. כדי לקבל יחס רוחב-גובה של 4:3, אתה פשוט מזין רזולוציה שהיא 4:3.

עם זאת, אינך צריך לקבל את המחשבון שלך. פשוט הזן את הרזולוציה של גרפיקת האלבום שלך והיא תתאים בצורה מושלמת.

נ.ב. לעתיד אינך צריך ליצור פרויקט חדש אם אתה מזין משהו שגוי.

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
שוב, אתה עוזר להפליא ידידי. תודה! אתה צודק; נראה שהוא שומר על הפן הריבועי. אני אנסה עם גודל עם זאת, אכניס את 1500 x1500 שזה גודל הפיקסלים של התמונה שלי.

תגיד לי בבקשה, איך אני מייצא למקום שאני יכול למצוא אותו? יש לי בעיה בנתיב הקובץ כשאני בוחר ב'שתף'. יצרתי 'דוא'ל' חדש ויכולתי לראות אותו בטיוטה של ​​דוא'ל... אבל הייתי רוצה פשוט לשמור אותו ולמצוא אותו בכונן הקשיח שלי. ניסיתי לחפש מספר פעמים, לא הצלחתי לאתר אותו לפי השם. בחרתי ב'מכשירי אפל' רק כדי שאוכל לראות את זה, לפני שאשתף ליוטיוב. תודה על כל עזרה עם נתיב הקובץ, ומציאת הדבר הארור.

תודה לך שוב.

joema2

3 בספטמבר 2013
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: ...כשאני עובר לשינוי הגדרות זה מראה לי מאפייני וידאו שונים... אני מבין שאני יכול להזין כל דבר ל-Custom... אבל לא בטוח מה האפשרות ל-4:3? אולי אני טועה, אבל נראה לי ש-16:9 ימתח תמונה מרובעת קצת הרבה, ו-4:3 פחות?...

בעוד ש-FCPX כברירת מחדל היא 'התאמה', אתה יכול בקלות לשנות אצווה שלמה של תמונות סטילס ל'מילוי' או מה שתרצה - לפני שמכניסים אותם לציר הזמן. למשל, בחר את קבוצת התמונות בדפדפן האירועים, ולאחר מכן ב-Inspector הגדר אותן ל'מלא'. כל אחד מאלה כאשר יתווספו לציר הזמן ימלא את המסגרת באופן אוטומטי.

יש קונפליקט קומפוזיציוני מובנה בכל פעם שאתה צריך לערבב וידאו 16:9 ותמונות 3:2. אלא אם כן תגדיל את התמונה, היא תופיע בעמודים (אם על רקע שחור) או שהקצוות של הסרטון הבסיסי יופיעו (אם התמונה היא קליפ מחובר).

מכיוון שזו בדרך כלל החלטה של ​​כל מקרה לגופו, אופייני להשאיר את התמונות כ'התאמה' ובכל פעם שאתה מוסיף אחת לציר הזמן, לשנות אותה לפי הצורך. אתה יכול להשתמש באפקט Ken Burns כדי להוסיף תנועה, ולהגדיר את נקודת ההתחלה כך שתמלא את המסגרת.

עם זאת, ישנם מקרים שבהם אינך יכול להגדיל את התמונה בשל אופן ההרכבה, ובכל זאת אתה זקוק להצגה אמנותית יותר. ישנם אפקטים שונים של צד שלישי שיכולים לסייע, כגון 'פתרונות וידאו אנכיים' מבית FCPEffects: https://www.fcpeffects.com/collections/entire-catalogue/products/vertical-video-solutions

מעולם לא השתמשתי בזה, פשוט ראיתי אותו במקרה.

הפתרון האמיתי היחיד הוא לצלם את התמונות כך שהן מורכבות 16:9. מצלמות מסוימות יכולות למעשה להשיג ב-16:9. בדרך כלל תמונות 3:2 הן לא עניין גדול, אבל אם אתה יודע מההתחלה שהתמונות מיועדות לשימוש במצגת וידאו, אז חיבור שלהן עבור 16:9 כשהן צולמו במקור יכול לעזור. אפילו מצלמות שאינן רוכשות בפועל ב-16:9 יכולות לפעמים לכסות קווים על העינית כדי לעזור לצלם לזכור להרכיב אותה לשימוש ב-16:9.

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
תודה רבה ג'אמה, הצעה מצוינת להשפעה. לעזור לי למצוא את הסרטונים שלי אחרי שעבדתי אותם? בטח FCP שם אותם במקום שבו אני יכול למצוא אותם. הלוואי שזה יאפשר לי לבחור את נתיב הקובץ.

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: אמור לי בבקשה, איך אני מייצא למקום שבו אני יכול למצוא אותו? יש לי בעיה בנתיב הקובץ כשאני בוחר ב'שתף'. יצרתי 'דוא'ל' חדש ויכולתי לראות אותו בטיוטה של ​​דוא'ל... אבל הייתי רוצה פשוט לשמור אותו ולמצוא אותו בכונן הקשיח שלי. ניסיתי לחפש מספר פעמים, לא הצלחתי לאתר אותו לפי השם. בחרתי ב'מכשירי אפל' רק כדי שאוכל לראות את זה, לפני שאשתף ליוטיוב. תודה על כל עזרה עם נתיב הקובץ, ומציאת הדבר הארור.


זה באמת די פשוט. כאשר אתה משתף עם מכשירי אפל כפי שעשית, אתה יכול לשנות כל מספר של הגדרות ייצוא, ולא משנה איך נקראת אפשרות הייצוא, כלומר מכשירי אפל, זה פשוט מוציא קובץ וידאו רגיל. (בהתאם להגדרות שתבחר).

באופן אישי, יצרתי אפשרות ייצוא משלי דרך העדפות
אם נבחר מכשירי אפל או 'מחשב', רק קובע אם הוא ייארז כ-m4v או MP4.

לאחר מכן תלחץ על הבא ודפדפן קבצים יאפשר לך לבחור היכן הפרויקט הסופי נשמר

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
תודה לך, ואני אוהב את הרעיון הזה... אבל FCP לא עושה את זה בשבילי. זה אומר 'שתף בהצלחה עם Apple Device' אבל זה לא נתן לי ברירה עבור נתיב הקובץ... ואני לא יכול כל חיי למצוא קובץ אם הוא יוצר אחד. אני זוכר ש-FCP 7 נהג לעשות את זה גם, אומר שזה היה עיבוד סרט אבל לא. אני לא בטוח מה הפתרון או התיקון עבור זה.

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: תודה, ואני אוהב את הרעיון הזה... אבל FCP לא עושה את זה בשבילי. זה אומר 'שתף בהצלחה עם Apple Device' אבל זה לא נתן לי ברירה עבור נתיב הקובץ... ואני לא יכול כל חיי למצוא קובץ אם הוא יוצר אחד. אני זוכר ש-FCP 7 נהג לעשות את זה גם, אומר שזה היה עיבוד סרט אבל לא. אני לא בטוח מה הפתרון או התיקון עבור זה.


רק שנייה - אני אכין סרטון הדרכה לייצוא

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
וואו תודה לך!

casperes1996

26 בינואר 2014
הורנס, דנמרק
  • 22 בפברואר 2018
Christopher11 אמר: וואו, תודה!
אין בעיה.

זו גרסה חדשה יותר של FCP X אבל זה בדיוק אותו הדבר בגרסה שלך

https://drive.google.com/file/d/1uRcPz9y8tLCCoaBVr2XDX7t95BXCQaMp/view?usp=sharing

כריסטופר 11

פוסטר מקורי
10 בפברואר 2007
  • 22 בפברואר 2018
אתה פשוט חבר מדהים! תודה! זה עבד. הייתי צריך ליצור קובץ מאסטר והוא נתן לי להגדיר את המסלול. שוב תודה אחי. אתה תותח.
[doublepost=1519353967][/doublepost]גם אני חושב שאני הולך עם ערכות FCP ביחס גובה-רוחב המקוריות, ולתת לה להתאים את קנה המידה סביב התמונה. זה לא נראה טוב כשהגדרתי אותו ל-1500 x 1500.