פורומים

לשנות את השם של כונן קשיח חיצוני ב-Mojave? לא מחיצות, אלא הכונן עצמו.

SnarkyBear

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2014
  • 15 במאי 2019
יש לי שני כוננים קשיחים חיצוניים זהים שבהם אני רוצה להשתמש ב-iMac שלי. שניהם מופיעים ב-Disk Utility בתור 'WD Elements 25A3 Media'. הצלחתי לחלק אותם כרצוני, אבל אני רוצה לשנות את שמות הכוננים עצמם כדי למנוע בלבול.

בימים הטובים שלפני Mojave, יכולתי פשוט ללכת ל-Finder, להציג מידע על הכונן ולשנות שם את השם. ב-Mohave, לעומת זאת, אני רואה רק את שמות המחיצות. הדיסק הקשיח עצמו אינו מופיע.

ניסיתי גוגל ולא הגעתי לשום מקום. מישהו מכיר תיקונים לזה? תודה! ט

Tech198

21 באפריל, 2011


אוסטרליה, פרת'
  • 15 במאי 2019
אני לא חושב שאתה יכול לשנות את הכונן... (ראשון) . זה שם הכונן (השם שמזהה את עצמו ככונן), לא נפח.

בדוגמה שלי, אני יכול לשנות את 'St'

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/screen-shot-2019-05-16-at-6-44-58-am-png.837247/' > צילום מסך 2019-05-16 בשעה 6.44.58 am.png'file-meta'> 233.6 KB · צפיות: 784
תגובות:SnarkyBear

SnarkyBear

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2014
  • 15 במאי 2019
Tech198 אמר: אני לא חושב שאתה יכול לשנות את הכונן... (ראשון) . זה שם הכונן (השם שמזהה את עצמו ככונן), לא נפח.
זה יעשה אותי מאוד עצוב. זה היה דבר שפעם היינו מסוגלים לעשות. אני תוהה מה קרה שגרם לאפל להסיר את התכונה הזו.

mikecwest

7 ביולי 2013
  • 15 במאי 2019
זה מאוד קל... כל כך קל, אתה עלול להרגיש מטופש.
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

אוֹ


הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
תגובות:olad ו-SnarkyBear

SnarkyBear

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2014
  • 15 במאי 2019
mikecwest אמר: זה מאוד קל... כל כך קל, אתה עלול להרגיש מטופש.
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> הדוגמה שאתה מציג משנה רק את שם המחיצה, לא את שם הכונן הקשיח.

כדי לתת לך דוגמה למה שאני מדבר עליו, שנה את התצוגה ב-Disk Utility מ'הצג רק אמצעי אחסון' ל'הצג את כל ההתקנים' (לחץ על command+2 או ⌘2). לאחר מכן תראה את השם האמיתי של הכונן הקשיח החיצוני וכן את שם אמצעי האחסון (כלומר המחיצה). זה השם שאני מנסה לשנות.

בתמונה למעלה, הראית לי איך לשנות את 'גיבוי 5K צהוב'. אני רוצה לשנות את 'WD My Passport 25E2 Media' [/ציטוט]

mikecwest

7 ביולי 2013
  • 15 במאי 2019
SnarkyBear אמר: הצג את הקובץ המצורף 837259 הדוגמה שאתה מציג משנה רק את שם המחיצה, לא את שם הכונן הקשיח.

כדי לתת לך דוגמה למה שאני מדבר עליו, שנה את התצוגה ב-Disk Utility מ'הצג רק אמצעי אחסון' ל'הצג את כל ההתקנים' (לחץ על command+2 או ⌘2). לאחר מכן תראה את השם האמיתי של הכונן הקשיח החיצוני וכן את שם אמצעי האחסון (כלומר המחיצה). זה השם שאני מנסה לשנות.

בתמונה למעלה, הראית לי איך לשנות את 'גיבוי 5K צהוב'. אני רוצה לשנות את 'WD My Passport 25E2 Media'
[/ציטוט]

אוקיי...עכשיו אני מרגיש טיפש...
תגובות:SnarkyBear

קליקס פיקס

macrumors חצי האלה
9 באוקטובר 2005
8 מיילים מחנות אפל בטייסונס (VA)
  • 15 במאי 2019
אני בדרך כלל משנה את השם של הכונן החיצוני ישירות על שולחן העבודה..... בדיוק כמו שאני משנה כל תיקיה או קובץ. פשוט מאוד!
תגובות:MSastre ו-SnarkyBear

mikecwest

7 ביולי 2013
  • 15 במאי 2019
Clix Pix אמר: אני בדרך כלל משנה את השם של הכונן החיצוני ישירות על שולחן העבודה..... בדיוק כמו שאני משנה כל תיקיה או קובץ. פשוט מאוד!

חשבתי שאני עושה את אותו הדבר...אבל כנראה שלא...פתחו את כלי הדיסק ועברו אל View:Show All Devices....הראו לי אחרת.
[doublepost=1557975251][/doublepost]
SnarkyBear אמר: הצג את הקובץ המצורף 837259 הדוגמה שאתה מציג משנה רק את שם המחיצה, לא את שם הכונן הקשיח.

כדי לתת לך דוגמה למה שאני מדבר עליו, שנה את התצוגה ב-Disk Utility מ'הצג רק אמצעי אחסון' ל'הצג את כל ההתקנים' (לחץ על command+2 או ⌘2). לאחר מכן תראה את השם האמיתי של הכונן הקשיח החיצוני וכן את שם אמצעי האחסון (כלומר המחיצה). זה השם שאני מנסה לשנות.

בתמונה למעלה, הראית לי איך לשנות את 'גיבוי 5K צהוב'. אני רוצה לשנות את 'WD My Passport 25E2 Media'
[/ציטוט]


האם ניסית :

diskutil cs שנה שם lvgUUID 'newName'

תזדקק לרשימת lvgUUID(קבוצת נפח לוגי): diskutil cs
תגובות:SnarkyBear

SnarkyBear

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2014
  • 15 במאי 2019
mikecwest אמר: האם ניסית:

diskutil cs שנה שם lvgUUID 'newName'

תזדקק לרשימת lvgUUID(קבוצת נפח לוגי): diskutil cs
ניסיתי את זה, אבל נראה שהוא משפיע רק על שמות נפח (כלומר מחיצות). תגובות:SnarkyBear

crjackson2134

6 במרץ 2013
שרלוט, צפון קרוליינה
  • 15 במאי 2019
אם אני מבין אותך נכון, אתה מנסה לשנות את שם זהות החומרה של המכשיר (שמאוחסן בקושחה במכשיר עצמו). אני לא מודע לכך שאי פעם יכולתי לשנות את זה.

@SnarkyBear
אם התקנת 2 כוננים זהים, אז כמובן יש להם את אותו מזהה נומנקלטורה בקושחה של הכוננים. המספרים הסידוריים יהיו שונים, אבל אתה לא באמת יכול לשנות את זהות המדיה דרך מערכת ההפעלה. נערך לאחרונה: 15 במאי, 2019
תגובות:SnarkyBear ט

treekram

9 בנובמבר 2015
הונולולו HI
  • 15 במאי 2019
SnarkyBear אמר: יש לי שני כוננים קשיחים חיצוניים זהים שבהם אני רוצה להשתמש ב-iMac שלי. שניהם מופיעים ב-Disk Utility בתור 'WD Elements 25A3 Media'. הצלחתי לחלק אותם כרצוני, אבל אני רוצה לשנות את שמות הכוננים עצמם כדי למנוע בלבול.

בימים הטובים שלפני Mojave, יכולתי פשוט ללכת ל-Finder, להציג מידע על הכונן ולשנות שם את השם. ב-Mohave, לעומת זאת, אני רואה רק את שמות המחיצות. הדיסק הקשיח עצמו אינו מופיע.

ניסיתי גוגל ולא הגעתי לשום מקום. מישהו מכיר תיקונים לזה? תודה!

אני חושב שהזכרון שלך שגוי. לא חשבתי שזה אפשרי אבל אי אפשר לדעת אז בדקתי את נמר השלג, אריה הרים, סיירה, היי סיירה ומוהאבי. הכל אותו דבר - שם יצרן הדיסקים לעולם לא מופיע ב-Finder. אתה יכול ללחוץ על עוצמת הקול -> קבל מידע אבל החלון הזה גם לא יציג את יצרן הדיסק - רק את שם אמצעי האחסון, אותו תוכל לשנות. אם תלחץ על מקש alt לאחר לחיצה ימנית על עוצמת הקול ב-Finder, 'קבל מידע' הופך ל'הצג מפקח' אבל הוא מציג את אותו חלון שמציג 'קבל מידע'. אולי יש איזה שינוי מפתח אחר או אולי משנה המפתח עובד אחרת ב-Mojave לעומת גרסאות אחרות. אם יש לך רעיונות - אני יכול לבדוק את זה. מערכת ההפעלה הללו נמצאת עבורי ב-SSD אז זה לא כל כך קשה לי לבדוק. אם אתה חושב שזה היה בגרסה אחרת, יש לי את Lion, Yosemite ו-El Capitan על HDD's (ללא Mavericks).

בזמן שחיפשת, אני בטוח שראית תוצאות שבהן אנשים שאלו את אותה שאלה והתשובה הייתה שאתה לא יכול לשנות זאת. יש לכך סיבה טובה - זה יקל הרבה יותר על הזיוף. היה פוסטר לפני כחודש בערך שקנה ​​MBP משומש שלא יכול לאתחל את El Capitan. מכיוון שלא ניתן היה לשנות את פרטי יצרן הדיסק הזה, קל היה להבין שהמוכר הכניס SSD שאינו של Apple ל-MBP, דבר שלא נחשף לקונה בתחילה. אם ניתן היה לשנות את המידע הזה, יהיה הרבה יותר קשה לפתור בעיות כמו אלה.
תגובות:SnarkyBear

SnarkyBear

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2014
  • 16 במאי 2019
טריקראם אמר: אני חושב שהזכרון שלך שגוי. לא חשבתי שזה אפשרי אבל אי אפשר לדעת אז בדקתי את נמר השלג, אריה הרים, סיירה, היי סיירה ומוהאבי. הכל אותו דבר - שם יצרן הדיסקים לעולם לא מופיע ב-Finder.
תודה שבדקת שוב את מערכת ההפעלה הישנה יותר. אתה צודק, כנראה הזיכרון שלי טועה בעניין הזה. לקח שנלמד - מעתה ואילך אשתמש בשתי חברות שונות בכוננים קשיחים חיצוניים כדי למנוע בלבול.

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 16 במאי 2019
פשוט חיברתי כמה כונני USB (מריץ את Mojave במיני 2018).
אני יכול לשנות את שמות הכוננים על ידי לחיצה עליהם במאתר ושינוי שמם. נראה שזה עובד ב-Mojave 'כמו שתמיד'.

ה-OP נאמר בפוסט 1 שיש לו כונני ווסטרן דיגיטל.

האם ייתכן ששניהם כוננים אלה יצאו מהקופסה עם תוכנת WD קניינית מותקנת, שתמנע את שינוי שמות הכוננים?

במקרה כזה, יהיה צורך ללכת ל-Western Digital ולהוריד את תוכנת ניהול הכוננים, ולאחר מכן להשתמש בה כדי להסיר כל תוכנה קניינית על הכוננים.
ראה את הדף הזה:
https://support.wdc.com/downloads.aspx?p=157

לאחר מכן... לאתחל/למחוק מחדש באמצעות כלי השירות דיסק. כמובן, פעולה זו תמחק את כל הנתונים בכוננים. ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 16 במאי 2019
SnarkyBear אמר: אני רוצה לשנות את 'WD My Passport 25E2 Media'
אני לא חושב שאתה יכול. אני לא חושב שאי פעם היית יכול. אני לא יודע למה תרצה, כי אתה מקיים אינטראקציה עם מחיצות, לא עם כוננים. פשוט תן למחיצות שלך שמות נפרדים ותסיים עם זה. ט

treekram

9 בנובמבר 2015
הונולולו HI
  • 16 במאי 2019
SnarkyBear אמר: תודה שבדקת שוב את מערכת ההפעלה הישנה יותר. אתה צודק, כנראה הזיכרון שלי טועה בעניין הזה. לקח שנלמד - מעתה ואילך אשתמש בשתי חברות שונות בכוננים קשיחים חיצוניים כדי למנוע בלבול.

אם אתה רוצה להימנע מבלבול בין שני כוננים חיצוניים מאותו יצרן/דגם ב-Disk Utility כאשר אתה מחבר אותם בו-זמנית, אתה יכול לחבר כונן אחד תחילה, חפש ב-Disk Utility, בחר את הכונן והסתכל על 'התקן' ' תיבה בפינה הימנית התחתונה והיא תגיד 'diskX' כאשר X הוא מספר כלשהו. זכור את המספר הזה - סביר להניח שהוא יהיה חד ספרתי. לאחר מכן חבר את הכונן השני ועשה את אותו הדבר. יהיה לו מספר שונה (מספרים אלו אינם קבועים, הם עשויים להשתנות בפעם הבאה שתחבר את הכוננים). ברור, אתה יכול לשנות את שמות הכרך ואתה יכול לתת להם שם כדי למנוע בלבול. אם אתה רוצה לקבל את אותם שמות אמצעי אחסון וסמכת על שינוי יצרן/דגם כדי למנוע בלבול, זה לא יכול להיעשות ויש רק דרכים לעקיפת הבעיה - אתה יכול לקבל מחיצה קטנה מאוד בשני הכוננים ולקרוא להם משהו שונה.

קליקס פיקס

macrumors חצי האלה
9 באוקטובר 2005
8 מיילים מחנות אפל בטייסונס (VA)
  • 16 במאי 2019
בשביל לשנות שם של כונן חיצוני אני בכלל לא נכנס ל-Disk Utility. כאשר אני מחבר כונן חיצוני, הוא עולה והסמל מוצג על שולחן העבודה (כלומר שהוא נראה ב-Finder). בדיוק כפי שהייתי עושה עם תיקיה או קובץ על שולחן העבודה, אני פשוט לוחץ לחיצה ימנית, התפריט עולה ואני לוחץ על 'שנה שם' ומקליד את השם הנבחר. אני עושה את זה כבר שנים ורק בשבוע שעבר שיניתי את שמו של Samsung T5 SSD חיצוני כי שיניתי את המטרה שלו.

שיניתי גם את שם הכונן הפנימי שלי באותה שיטה.

אני כן משתמש ב-Disk Utility, כמובן, עבור פירמוט כוננים חיצוניים, והדבר הראשון שאני עושה כשאני מקבל אחד חדש הוא לעשות בדיוק את זה, מה שמסיר דברים שאני לא צריך או רוצה (קבצים קנייניים שהוכנסו על ידי יצרן וכו'), פלוס מכניס את המכשיר לפורמט שאני מעדיף להשתמש בו, APFS. גם בזמן הזה אני כמובן יכול לבחור שם חדש לכונן, ובדרך כלל כן. עם זאת, מאוחר יותר, מסיבה זו או אחרת אולי ארצה לשנות את זה, וזה כאשר אני משתמש באסטרטגיה שהוזכרה לעיל.
תגובות:MSastre ט

treekram

9 בנובמבר 2015
הונולולו HI
  • 16 במאי 2019
Clix Pix אמר: בשביל לשנות שם של כונן חיצוני אני בכלל לא נכנס ל-Disk Utility. כאשר אני מחבר כונן חיצוני, הוא עולה והסמל מוצג על שולחן העבודה (כלומר שהוא נראה ב-Finder). בדיוק כפי שהייתי עושה עם תיקיה או קובץ על שולחן העבודה, אני פשוט לוחץ לחיצה ימנית, התפריט עולה ואני לוחץ על 'שנה שם' ומקליד את השם הנבחר. אני עושה את זה כבר שנים ורק בשבוע שעבר שיניתי את שמו של Samsung T5 SSD חיצוני כי שיניתי את המטרה שלו.

שיניתי גם את שם הכונן הפנימי שלי באותה שיטה.

אני כן משתמש ב-Disk Utility, כמובן, עבור פירמוט כוננים חיצוניים, והדבר הראשון שאני עושה כשאני מקבל אחד חדש הוא לעשות בדיוק את זה, מה שמסיר דברים שאני לא צריך או רוצה (קבצים קנייניים שהוכנסו על ידי יצרן וכו'), פלוס מכניס את המכשיר לפורמט שאני מעדיף להשתמש בו, APFS. גם בזמן הזה אני כמובן יכול לבחור שם חדש לכונן, ובדרך כלל כן. עם זאת, מאוחר יותר, מסיבה זו או אחרת אולי ארצה לשנות את זה, וזה כאשר אני משתמש באסטרטגיה שהוזכרה לעיל.

מה שמופיע בשולחן העבודה עבור כונן חיצוני הוא שם אמצעי האחסון, לא שם היצרן/דגם, וזה מה שה-OP רצה לשנות את שמו. אם זה מופיע בשולחן העבודה במקום שם אמצעי האחסון עבורך, נשמח לדעת על כך. חלק מהיצרנים יפרמטו מראש את הכוננים שלהם ויגדירו את שם אמצעי האחסון לשם היצרן (כונני הבזק של קינגסטון עשו - עדיין עושים את זה.)
תגובות:crjackson2134

קליקס פיקס

macrumors חצי האלה
9 באוקטובר 2005
8 מיילים מחנות אפל בטייסונס (VA)
  • 16 במאי 2019
אה, זה עשוי להסביר את הדברים, אם כן, מכיוון שאני לא מחלק את הכוננים החיצוניים שלי ואני מעדיף לשמור אותם רק על אמצעי אחסון אחד, שעובד עבור מה שאני רוצה לעשות איתם. אני חושב שבכונני Samsung T5 שלי כתוב Samsung T5 כשהם חדשים, לפני שפירמטתי אותם מחדש או עשיתי משהו...... אני משנה את השם ב-Disk Utility כשפורמטים מחדש ל-APFS ושומר אותו למחיצה אחת בלבד באותו זמן , אז השם החדש מופיע על שולחן העבודה כאשר תהליך העיצוב מחדש מסתיים.

עם זאת, זה תמוה, שכן אפשר לחשוב שניתן יהיה לשנות את שמות המחיצות בכונן נתון, או את שם אמצעי האחסון.....

DeltaMac

30 ביולי, 2003
דלאוור
  • 16 במאי 2019
יש לי בעיות דומות, מכיוון שלחלק מהחלקים החיצוניים שלי יש עד 20 מחיצות. לכן, זה אתגר לזכור איזה מכשיר נמצא בפועל בשימוש.
יש לי מחיצה אחת בכל כונן שאני שם בצורה ייחודית, כולל סמל ייחודי, והמחיצה הזו משמשת למספר כלי שירות ותמונות דיסק.
הפעם היחידה שבה אני צריך לדעת איזה התקן הוא איזה, היא ביטול הרכבה כדי לנתק את הכונן. אני פשוט מחפש את המחיצה ה'מיוחדת' עבור הכונן שאני רוצה לנתק. הוצא את המחיצה הזו, ששואל אם אני רוצה להוציא את כל המחיצות במכשיר הזה. הכונן הזה נפלט לגמרי, ואני מתנתק כדי ללכת בדרכי העליזה למשרד אחר או למקום כלשהו באתר. מחיצה אחת ייחודית עוזרת לי מאוד. אולי זה גם יעזור לך. ט

treekram

9 בנובמבר 2015
הונולולו HI
  • 16 במאי 2019
Clix Pix אמר: אה, זה עשוי להסביר את הדברים, אם כן, מכיוון שאני לא מחלק את הכוננים החיצוניים שלי ואני מעדיף לשמור אותם לנפח אחד בלבד, מה שעובד עבור מה שאני רוצה לעשות איתם. אני חושב שבכונני Samsung T5 שלי כתוב Samsung T5 כשהם חדשים, לפני שפירמטתי אותם מחדש או עשיתי משהו...... אני משנה את השם ב-Disk Utility כשפורמטים מחדש ל-APFS ושומר אותו למחיצה אחת בלבד באותו זמן , אז השם החדש מופיע על שולחן העבודה כאשר תהליך העיצוב מחדש מסתיים.

עם זאת, זה תמוה, שכן אפשר לחשוב שניתן יהיה לשנות את שמות המחיצות בכונן נתון, או את שם אמצעי האחסון.....

אם אתה פותח את אפליקציית Disk Utility ב-Mojave, ובשורת התפריטים בחלק העליון של הצג שלך, בחר 'View' - צריכות להיות שתי אפשרויות בחלק העליון - 'Show Only Volumes' ו-'Show All Devices'. אני מנחש שסימנת את 'הצג רק כרכים'. אם תבחר 'הצג את כל ההתקנים', תראה עוד דברים בצד שמאל של חלון כלי השירות לדיסק. אם תבחר באחד מהפריטים השמאליים ביותר, יופיע שילוב כלשהו של יצרן/דגם. זה לא יופיע בשום מקום אחר (לדעתי) ב-Disk Utility אלא אם כן תסמן את 'הצג את כל ההתקנים'. נראה שסמסונג מפרמטת מראש מחיצה ב-T5 שלהם ל-'Samsung T5' ממה שאתה אומר או שהבנתי לא נכון את מה שאמרת? בדיוק קיבלתי Samsung 860 QVO והוא לא מעוצב מראש אז אולי הם עושים משהו שונה עבור ה-SSD הפנימיים לעומת החיצוניים שלהם. אפשר לשנות את שם המחיצה/נפח אבל לא את שם היצרן/דגם וגם לא את שם ה-Container (APFS - לפחות זה נראה כך).

קליקס פיקס

macrumors חצי האלה
9 באוקטובר 2005
8 מיילים מחנות אפל בטייסונס (VA)
  • 16 במאי 2019
כן, אני צופה בתוכנית השירות לדיסק בתור הצג את כל ההתקנים כבר זמן מה, אז אני מודע למה שמוצג כשאני בפנים עומד לעשות שינוי. אני חושב שכאשר אני מוחק ומפרמט T5 חדש, אני גם נפטר מהחומר המעוצב מראש שנשלח עם T5 SSD חיצוני חדש. אני לא יודע מה קורה כשמישהו קונה SSD של סמסונג שמיועד להיות כונן פנימי והם תוקעים אותו במארז.... אף פעם לא טיפל בזה, אין צורך או רצון לעשות זאת כשאני יכול לקנות כבר -T5 ארוז מוכן לחיבור, לפרמט ולשימוש...... כרגע אני ב-iPad אבל כשאני אהיה הבא במחשב ויכול לחבר T5, אני אכנס ל-Disk Utility ואראה רק מה רשום בתור המכשיר עצמו והמיכל.... ט

Tech198

21 באפריל, 2011
אוסטרליה, פרת'
  • 18 במאי 2019
פישרמן אמר: פשוט חיברתי כמה כונני USB (מריץ את Mojave במיני 2018).
אני יכול לשנות את שמות הכוננים על ידי לחיצה עליהם במאתר ושינוי שמם. נראה שזה עובד ב-Mojave 'כמו שתמיד'.

ה-OP נאמר בפוסט 1 שיש לו כונני ווסטרן דיגיטל.

האם ייתכן ששניהם כוננים אלה יצאו מהקופסה עם תוכנת WD קניינית מותקנת, שתמנע את שינוי שמות הכוננים?

במקרה כזה, יהיה צורך ללכת ל-Western Digital ולהוריד את תוכנת ניהול הכוננים, ולאחר מכן להשתמש בה כדי להסיר כל תוכנה קניינית על הכוננים.
ראה את הדף הזה:
https://support.wdc.com/downloads.aspx?p=157

לאחר מכן... לאתחל/למחוק מחדש באמצעות כלי השירות דיסק. כמובן, פעולה זו תמחק את כל הנתונים בכוננים.

כן, הם עושים זאת... אני משתמש בכוננים חיצוניים של WD והם אכן מגיעים בפורמט NTFS עם מעט כלי עזר פעילים, אבל אני בדרך כלל מדליק את Terminal, וכונן zerodisk בכל מקרה ברגע שאני מקבל כוננים אם אני צריך להשתמש בהם ראשוני ב-Mac. התוכנה שהם מגיעים איתה היא לא הבעיה

חוץ מזה, שם הכונן צריך להיות לא רלוונטי. מכיוון שרק הווליום מופיע ב-finder (זה שאתה רואה) במקרה שלי 'ST' שניתן לשנות בקלות.. אני חושב שהבלבול שלו יותר מכל דבר אחר. פשוט שנה את שמות הכרכים והם יהיו שונים.... ב-Finder. נערך לאחרונה: 18 במאי, 2019