פורומים

Beats solo 2 wireless או Studio Wireless?

ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 16 בינואר 2016
לא אכפת לי מהטיעונים נגד ביטס אז בבקשה אם אתה שונא אותם בבקשה תתעלם מהשרשור הזה או אל תעלה אותו תגובות:DARKiLLUSiON ו-Closingracer ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010


  • 16 בינואר 2016
SRLMJ23 אמר: עברתי מה-Solo 2 ל-Studio 2 Wireless. הסטודיו, לדעתי, טובים פי 100 מה-Solo 2 Wireless. גם אפל/ביטס משחררת עדכוני תוכנה לסטודיו 2 שאני אוהב כי הם תמיד מנסים לשפר את הסאונד ולדעתי גם את הסוללה. אני לא מאמין שה-Solo 2 Wireless מקבל עדכוני תוכנה. הסטודיו גם הרבה יותר נוח משל הסולו, במיוחד אם אתה מרכיב משקפיים כי הם עוברים על כל האוזן שלך. גם מצב ביטול רעשים אקטיבי (שלא מאפשר להאזין למוזיקה) מדהים, טוב לנסיעה במטוס/רכבת/אוטובוס שבה לא רוצים לשמוע כלום. אני גם אוהב אותם כי הם מתחברים ל-Apple TV שלי (דור רביעי) כמו גם של Solo 2, אבל זה נהדר כי אם אני רוצה להאזין למוזיקה, סרטים או משהו כמו ESPN ב-Apple TV שלי מאוחר בלילה שלי. מתחם דירות זה לא מפריע לאף אחד מהשכנים שלי. במקומך הייתי קופץ על האולפנים האלה, במיוחד במחיר הזה. שילמתי קמעונאי מלא שהיה משהו כמו $370, ועם מס הגיע ל $413!!! קפוץ על האולפנים האלה!!!

:תפוח עץ: לחץ להרחבה...


הדבר היחיד מבחינתי הוא שבשבילי עם ה-V-moda M-100 אני לא יכול להרכיב את המשקפיים שלי איתם. למעשה יש לי בעיה קטנה עם הראייה אז אני לא מחשיב את זה כפורץ עסקות בכל מקרה. מצאתי את ה-Solo 2 טובים יותר עם משקפיים, אם כי בהתבסס על הניסיון שלי עם ה-Solo 2's החוטי שאיבדתי וה-M-100 שנמצאות מעל האוזניות. באשר ל-ANC, אני לא מעריץ אותו במיוחד, אבל אני מניח שהוא תכונה נחמדה. אני נוסע ברכבת התחתית לבית הספר בשעות העומס בסביבות 15:00-16:00 (בית ספר לילה) וגיליתי שהסולו 2 די מטביעים כל רעש ברכבת התחתית. פחות או יותר הסיבה היחידה שבגללה אני חושב לקנות את הסטודיו האלחוטי היא איכות המוזיקה ששווה את זה מספיק כדי להוציא על 40 דולר יותר?
[doublepost=1453008830][/doublepost]אין עליהם מבצע מ-BestBuy אבל אמזון מוכרת את האדומים ב-$249

http://www.amazon.com/gp/product/B0...rue&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

SRLMJ23

11 ביולי 2008
מרכז ניו יורק
  • 16 בינואר 2016
התשובה הפשוטה היא כן! כמו כן, במחיר שאתה מקבל אותם עבור זה צריך להיות כן בהחלט! כשהיה לי את הסולו 2, אחרי קצת האוזניים התחילו לכאוב לי כי הן היו על האוזן ומצמידות את האוזן שלי למשקפיים, עם אלו של סטודיו אני יכול להאזין שעות ואין לי שום בעיה בכלל. אני רק אגיד את זה שוב, במחיר הזה בהחלט לאסוף אותם. הם הרבה יותר טובים בסאונד לדעתי ובביקורות באתרים שונים. יש להם גם את Beats Acoustic Engine שמשתמש ב-DSP (עיבוד אותות דיגיטלי) מה שאני לא מאמין שיש ל-Solo 2. יש לי זוג מהדורות מיוחדות של Solo HD שהם חוטיים והאולפנים האלה מוציאים את אלה החוצה והסולו HD האלה הן אוזניות טובות. במחיר הזה, קחו אותם, לא תתאכזבו. רק זכור לעדכן את הקושחה לפני שאתה עושה משהו אחר. כמו כן, האם לכל בסט ביי יש את אלה במבצע, כי כמו שאמרתי קודם אני אקח אותם בחזרה להתאמת מחיר. הייתי מקבל כ-$163.00 בחזרה!

:תפוח עץ: M

מינרטים

28 באוקטובר 2011
  • 16 בינואר 2016
לבן שלי יש את הסולו 2 אלחוטי ולי יש את האולפן חוטי. אם האולפנים האלחוטיים נשמעים בדיוק כמו האולפנים האלחוטיים, אני רוצה למכור את החוטים שלי ולקבל קצת אלחוטי. האולפנים, imo נשמעים הרבה יותר טוב מהסולו 2. מושלם עבור הבן שלי בן העשר? כן אבל בשבילי, אני אוהב את האולפנים שלי.

חיפשתי באמזון בימים האחרונים לפני הספירה נדהמתי עד כמה הם יותר זולים שם מ-BB. $379 ראיתי היום ב-BB. השחור המט שזה מה שהקווים שלי הם רק $264 באמזון. אבל אני רוצה את השמיים המתכתיים או הטיטניום, אבל הם במחירים קצת יותר גבוהים. לא פחות ממה שהסולו האלחוטי 2 הולך אליו, האולפנים הם פשוטים יותר.

הרבה יותר טוב, אממ
תגובות:SRLMJ23

SRLMJ23

11 ביולי 2008
מרכז ניו יורק
  • 16 בינואר 2016
הסטודיו טובים יותר. למעשה, בסקירה זו נאמר של-Studio Wireless יש סאונד טוב יותר מה-Studio חוטי. כך או כך, עבור מה שהוא ישלם עבורם, כמו שאמרת, זה לא פשוט להשיג את ה-Studio Wireless.

הנה הביקורת:

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/beats-studio-wireless-review/

:תפוח עץ: ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 16 בינואר 2016
SRLMJ23 אמר: התשובה הפשוטה היא כן! כמו כן, במחיר שאתה מקבל אותם עבור זה צריך להיות כן בהחלט! כשהיה לי את הסולו 2, אחרי קצת האוזניים התחילו לכאוב לי כי הן היו על האוזן ומצמידות את האוזן שלי למשקפיים, עם אלו של סטודיו אני יכול להאזין שעות ואין לי שום בעיה בכלל. אני רק אגיד את זה שוב, במחיר הזה בהחלט לאסוף אותם. הם הרבה יותר טובים בסאונד לדעתי ובביקורות באתרים שונים. יש להם גם את Beats Acoustic Engine שמשתמש ב-DSP (עיבוד אותות דיגיטלי) מה שאני לא מאמין שיש ל-Solo 2. יש לי זוג מהדורות מיוחדות של Solo HD שהם חוטיים והאולפנים האלה מוציאים את אלה החוצה והסולו HD האלה הן אוזניות טובות. במחיר הזה, קחו אותם, לא תתאכזבו. רק זכור לעדכן את הקושחה לפני שאתה עושה משהו אחר. כמו כן, האם לכל בסט ביי יש את אלה במבצע, כי כמו שאמרתי קודם אני אקח אותם בחזרה להתאמת מחיר. הייתי מקבל כ-$163.00 בחזרה!

:תפוח עץ: לחץ להרחבה...


כפי שאמרתי קודם, יש לי אפס בעיות עם נוחות עם ה-Solo 2 עם המשקפיים שלי ומוצא את זה הפוך עם אוזניות Over ear לפחות עבורי. כשזה מגיע לזה האם זה באמת שווה 30 דולר להחליף אותם? כבר הוצאתי $1400 על Macbook pro אז זו חלקית הסיבה שאני שואל האם זה שווה את זה.



הקנייה הטובה ביותר היא לא למכור אותו ב-249 דולר אבל אמזון כן. פשוט הייתי אומר להם את זה ואשתווה את המחיר.
[doublepost=1453011715][/doublepost]
SRLMJ23 אמר: הסטודיו טובים יותר. למעשה, בסקירה זו נאמר של-Studio Wireless יש סאונד טוב יותר מה-Studio חוטי. כך או כך, עבור מה שהוא ישלם עבורם, כמו שאמרת, זה לא פשוט להשיג את ה-Studio Wireless.

הנה הביקורת:

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/beats-studio-wireless-review/

:תפוח עץ: לחץ להרחבה...


הם לא יכלו להישמע טוב יותר מהקווית... Bluetooth אכן מוריד חלק מהנאמנות כי אתה לוקח קובץ דחוס כמו Mp3 או AAC ודוחס אותו יותר עם Bluetooth.
תגובות:קרל אוונס

SRLMJ23

11 ביולי 2008
מרכז ניו יורק
  • 16 בינואר 2016
Closingracer אמר: כפי שאמרתי קודם יש לי אפס בעיות עם נוחות עם ה-Solo 2 עם המשקפיים שלי, ואני מוצא את זה הפוך עם אוזניות Over Ear עבורי לפחות. כשזה מגיע לזה האם זה באמת שווה 30 דולר להחליף אותם? כבר הוצאתי $1400 על Macbook pro אז זו חלקית הסיבה שאני שואל האם זה שווה את זה.



הקנייה הטובה ביותר היא לא למכור אותו ב-249 דולר אבל אמזון כן. פשוט הייתי אומר להם את זה ואשתווה את המחיר.
[doublepost=1453011715][/doublepost]


הם לא יכלו להישמע טוב יותר מהקווית... Bluetooth אכן מוריד חלק מהנאמנות כי אתה לוקח קובץ דחוס כמו Mp3 או AAC ודוחס אותו יותר עם Bluetooth. לחץ להרחבה...
[doublepost=1453012260][/doublepost]'מלבד הוספת $80 מעל המחיר של אוזניות Studio סטנדרטיות, Bluetooth מביא כמה הבדלים באופן השימוש בהם. מה שהפתיע, לעומת זאת, היה שונות בביצועים הקוליים״.

זה היה מהסקירה והם השוו אותם לאולפנים קוויים. הנה עוד ציטוט מהסקירה...

'אנחנו שמחים לדווח שה-Beats Studio Wireless נשמע קצת יותר טוב בזמן הזרמת מוזיקה באמצעות בלוטות' מאשר כשהם מחוברים לחיבורים קשיחים, או בהשוואה ישירות ל-Beats Studio.'

גם לי זה נשמע מוזר אבל אני לא מתכוון ללכת נגד אנשים שמבקרים אוזניות והם אודיופיליים סופר.

:תפוח עץ: ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 16 בינואר 2016
SRLMJ23 אמר: [doublepost=1453012260][/doublepost]'מלבד הוספת $80 מעל המחיר של אוזניות Studio סטנדרטיות, Bluetooth מביא כמה הבדלים באופן השימוש בהם. מה שהפתיע, לעומת זאת, היה שונות בביצועים הקוליים״.

זה היה מהסקירה והם השוו אותם לאולפנים קוויים. הנה עוד ציטוט מהסקירה...

'אנחנו שמחים לדווח שה-Beats Studio Wireless נשמע קצת יותר טוב בזמן הזרמת מוזיקה באמצעות בלוטות' מאשר כשהם מחוברים לחיבורים קשיחים, או בהשוואה ישירות ל-Beats Studio.'

גם לי זה נשמע מוזר אבל אני לא מתכוון ללכת נגד אנשים שמבקרים אוזניות והם אודיופיליים סופר.

:תפוח עץ: לחץ להרחבה...



אה לא הייתי קורא להם אודיופילים חחח. אני עוקב אחר פורומים של head-Fi.org אבל אני אפילו לא מתכוון לטרוח לשאול את השאלה הזו שם חחח מסיבות ברורות.
תגובות:קרל אוונס M

מינרטים

28 באוקטובר 2011
  • 17 בינואר 2016
Closingracer אמר: אה, אני לא הייתי קורא להם אודיופילים חחח. אני עוקב אחר פורומים של head-Fi.org אבל אני אפילו לא מתכוון לטרוח לשאול את השאלה הזו שם חחח מסיבות ברורות. לחץ להרחבה...
מהלך חכם שם. גם אני עוקב אחרי הפורומים שם די מקרוב ויודע טוב יותר מאשר לזרוק כל אהבה כלפי מוצר מכות שם.
תגובות:KarlEvans ו-Closingracer ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 17 בינואר 2016
מינרטים אמרו: מהלך חכם שם. גם אני עוקב אחרי הפורומים שם די מקרוב ויודע טוב יותר מאשר לזרוק כל אהבה כלפי מוצר מכות שם. לחץ להרחבה...

אני בדרך כלל מסכים עם הרבה שנאמר שם אבל השנאה כלפי מכות היא לא מתבקשת. אוזניות הדור הראשון של Beats אמנם היו מבאסות אבל הדור השני די טובות יחסית לעצמן כאוזניות. האם הם קצת יקרים מדי? כנראה אבל המוצרים האלו מהדור השני, הסטודיו 2.0 והסולו 2 מביאים סאונד ממש טוב להמונים עכשיו אבל שוב יחסית לביטים. בעוד קצת במחיר מופקע, להמונים יש כעת גישה לאוזניות עם צלילים הגונים, וזה הדבר החיובי היחיד שצריך להוציא מהמוצרים האלה.



מה שמצחיק בעיני זה כמה אהבה ש-v-moda מגיעה לשם בהתחשב בכך שה-LP היה רק ​​גרסה זולה יותר של האולפנים בלי ה-ANC. היה לו אותו באס מקרקר וזהו בערך. עם זאת, ה-m-100 היא אחת האוזניות האהובות עלי. ל-V-moda יש חתימת צליל v curve והפעימות החדשות הללו עוקבות אחר כך, אם כי ה-Beats Treble שקוע מעט במקום שבו הייתי אומר שה-m-100 מפסיק לצרוח.


אני מניח שבסופו של דבר אני מנסה להצדיק שני זוגות של אוזניות מעבר לאוזן מכיוון שאצטרך לבחור בין ה-v-moda m-100 לאולפנים ואני די בטוח שה-m-100 טובות יותר. גם לא אכפת לי מ-ANC. M

מינרטים

28 באוקטובר 2011
  • 17 בינואר 2016
Closingracer אמר: אני בדרך כלל מסכים עם הרבה מה שנאמר שם אבל השנאה כלפי מכות היא בלתי רצויה. אוזניות הדור הראשון של Beats אמנם היו מבאסות אבל הדור השני די טובות יחסית לעצמן כאוזניות. האם הם קצת יקרים מדי? כנראה אבל המוצרים האלו מהדור השני, הסטודיו 2.0 והסולו 2 מביאים סאונד ממש טוב להמונים עכשיו אבל שוב יחסית לביטים. בעוד קצת במחיר מופקע, להמונים יש כעת גישה לאוזניות עם צלילים הגונים, וזה הדבר החיובי היחיד שצריך להוציא מהמוצרים האלה.



מה שמצחיק בעיני זה כמה אהבה ש-v-moda מגיעה לשם בהתחשב בכך שה-LP היה רק ​​גרסה זולה יותר של האולפנים בלי ה-ANC. היה לו אותו באס מקרקר וזהו בערך. עם זאת, ה-m-100 היא אחת האוזניות האהובות עלי. ל-V-moda יש חתימת צליל v curve והפעימות החדשות הללו עוקבות אחר כך, אם כי ה-Beats Treble שקוע מעט במקום שבו הייתי אומר שה-m-100 מפסיק לצרוח.


אני מניח שבסופו של דבר אני מנסה להצדיק שני זוגות של אוזניות מעבר לאוזן מכיוון שאצטרך לבחור בין ה-v-moda m-100 לאולפנים ואני די בטוח שה-m-100 טובות יותר. גם לא אכפת לי מ-ANC. לחץ להרחבה...

מעניין. רציתי לאהוב את ה-m100 רק בגלל שחשבתי שכן לפי כל הביקורות. קניתי כמה ולא היה אכפת להם מהם. ראשית, הם היו הדוקים מדי, אבל בטוח שאפשר לשפר את זה עם הזמן. שנית, הסאונד לא התאים למה שחיפשתי. נשמע לא רע, אבל לא מהנה לי כמו האולפן. שוב יש לי עכשיו את האולפן חוטי אבל הייתי רוצה לנסות את האלחוט.

אני גם רוצה לנסות את אוזניות ghostek sodrop BT האלה שכל מה שקראתי עליהם הם דברים מדהימים. הם גם 90 דולר. אנשים אומרים שהסאונד טוב יותר מאוזניות פרימיום הרבה יותר וכולן מעור ואלומיניום. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 17 בינואר 2016
קניתי את האולפנים והם יחזרו מחר ויחזירו את הסולו 2. הסולו 2 נראה לי נשמע די טוב יותר וה-ANC הוא חרא. בנוסף, אני מוצא את אלה נופלים מהראש שלי בזמן שאני שוכב במיטה בעוד הסולו 2 לא. M

מינרטים

28 באוקטובר 2011
  • 17 בינואר 2016
Closingracer אמר: קניתי את האולפנים והם יחזרו מחר ויחזירו את הסולו 2. הסולו 2 נראה לי נשמע די טוב יותר וה-ANC הוא חרא. בנוסף, אני מוצא את אלה נופלים מהראש שלי בזמן שאני שוכב במיטה בעוד הסולו 2 לא. לחץ להרחבה...
אין סיכוי.

ובכן ה-ANC אני מסכים איתו. זה באמת לא פקטור אבל לסולו 2 אין אפילו את זה. לא יכול להגיב על הדברים הבאים מחוץ לראש כמינימום בסדר אבל זה לגמרי תלוי בראש.

אני חושב שסאונד האולפן מאיר שנים טוב יותר מאשר הבנים שלי סולו2. אבל זה אנשים. ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 17 בינואר 2016
מינרטים אמרו: אין מצב.

ובכן ה-ANC אני מסכים איתו. זה באמת לא פקטור אבל לסולו 2 אין אפילו את זה. לא יכול להגיב על הדברים הבאים מחוץ לראש כמינימום בסדר אבל זה לגמרי תלוי בראש.

אני חושב שסאונד האולפן מאיר שנים טוב יותר מאשר הבנים שלי סולו2. אבל זה אנשים. לחץ להרחבה...


אני שומע הרבה פופ ומאזין לשירה נשית יש קצת יותר טרבל ממה שאני אישית אוהב. אני ראש באסה לא ראש טרבל חחח. אני אוהב בס אבל למרות שאני לא שונא טרבל אני לא אוהב את ההרחבה שהסטודיו מציע בהשוואה לסולו 2. בנוסף, החיסכון של 30 דולר הוא סיבה מספקת להחליף אותם בחזרה ב-Bestbuy (אלוהים הם בטח שונאים אותי שם בכספומט חחח אבל אני פשוט אלך לאחד אחר). אני אקשיב להם למשך שארית הלילה כדי לקבל החלטה אבל זה יהיה האחרון שלי חחח.

בסך הכל אני מוצא את ה-Solo 2 יותר נוח אז זה כנראה הולך להיות הגורם המכריע עבורי M

מינרטים

28 באוקטובר 2011
  • 17 בינואר 2016
הם לא התקשו להתאמת מחירים נכון?
שמתי לב להרבה פעימות אלחוטיות של 'קופסה פתוחה' ב-BB שלי היום שהיו $249. מעט שחור מט ושחור רגיל. אני די רוצה לראות את השמיים המתכתיים. אלה או טיטניום על אלחוטי בשבילי. יש לי חוטי שחור מט עכשיו.

bigdog5142

13 ביולי, 2008
לִי
  • 17 בינואר 2016
נסה את Cowboom... מבצעים מצוינים שם. קיבלתי מהם את האולפן השחור מט שלי אלחוטי עבור $140. כמו חדש. אוהב אותם!

-V- /

מוּשׁהֶה
3 במאי 2012
  • 17 בינואר 2016
שניהם במחיר מופקע להחריד ונשמעים בסדר. ה-Solo 2 נשמע הרבה יותר טוב מהאיטרציה הקודמת שלהם, אם כי היו כבדי בס במיוחד. אלה נשמעים נקיים יותר. עם זאת, הן נשמעות כמו זבל מוחלט בהשוואה לאוזניות במחיר דומה. אם אתה אוהב אותם, יותר כוח לך. אני כן אוהב שהם נשארים בחוזקה על הכיפה שלך, אבל הם נעשים לא נוחים על האוזניים לאחר זמן מה. ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 17 בינואר 2016
-V-/ אמר: שניהם במחיר מופקע להחריד ונשמעים בסדר. ה-Solo 2 נשמע הרבה יותר טוב מהאיטרציה הקודמת שלהם, אם כי היו כבדי בס במיוחד. אלה נשמעים נקיים יותר. עם זאת, הן נשמעות כמו זבל מוחלט בהשוואה לאוזניות במחיר דומה. אם אתה אוהב אותם, יותר כוח לך. אני כן אוהב שהם נשארים בחוזקה על הכיפה שלך, אבל הם נעשים לא נוחים על האוזניים לאחר זמן מה. לחץ להרחבה...


התעלמת מההודעה המקורית?
תגובות:ארנזי

-V- /

מוּשׁהֶה
3 במאי 2012
  • 17 בינואר 2016
לא לא התעלמתי מזה. אני מעדיף את הסולוס על פני האולפנים כדי לענות על השאלה המקורית שלך. ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 17 בינואר 2016
-V-/ אמר: לא, לא התעלמתי מזה. אני מעדיף את הסולוס על פני האולפנים כדי לענות על השאלה המקורית שלך. לחץ להרחבה...



כפי שאמרתי אם אתה שונא אותם אל תטרח לכתוב כי זה לא הפואנטה של ​​השרשור הזה....


גַם


http://www.innerfidelity.com/content/time-rethink-beats-solo2-excellent#8KbitwrH56jCyZxR.97


מי בעצם מוכר בעולם האודיופיל. אם לא שמתם לב, אני ראש באס ורוצה אוזניות בלוטות' אז האפשרויות שלי מוגבלות לאלו שבחרתי.
תגובות:ארנזי

-V- /

מוּשׁהֶה
3 במאי 2012
  • 17 בינואר 2016
לא צריך להיות עצבני.

אם אתה ראש בס, אז כנראה שתעדיף את ה-Beats Solos המקוריים. יש להם יותר בס מה-Solo 2s החדשים.

יש לי אוזניים... והן מספיקות כדי לדעת מה ההבדל באיכות בין אוזניות. אני לא מנהל אתר אודיופיל, אבל זה לא מבטל את דעתי. מאמר האתר הזה בצורת TL;DR: הם נשמעים טוב יותר מהגרסה הקודמת. ג

סגירת רייסר

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2010
  • 17 בינואר 2016
-V-/ אמר: אין צורך להיות צרמני.

אם אתה ראש בס, אז כנראה שתעדיף את ה-Beats Solos המקוריים. יש להם יותר בס מה-Solo 2s החדשים.

יש לי אוזניים... והן מספיקות כדי לדעת מה ההבדל באיכות בין אוזניות. אני לא מנהל אתר אודיופיל, אבל זה לא מבטל את דעתי. לחץ להרחבה...


אני מטומטם אבל הסולואים המקוריים מחורבנים.


לפסול איזו דעה? אם מתעלמים מהלוגו של Beats, הסולו 2 הם למעשה די הגונים ובמחיר של 150$ הם די מוצקים ותוכלו למצוא בקלות את האדומים ב-150$ באמזון. הן אוזניות באסי ומהנה, לא מיועדות בכלל להתייחסות... אם אתה באסהד שרוצה אוזניות עם צליל טוב בטווח המחירים של 200$, הסולו 2 בסדר. כפי שאמרתי בתחילת השרשור אני לא רוצה להיכנס לשום ויכוח על זה ובכל זאת התעלמת מזה לחלוטין. אם אתה שונא ביטים טובים בשבילך? לא אכפת לי. אני מבקש ספציפית חוות דעת של אנשים על סוגי האוזניות הספציפיים האלה כי אני רוצה אוזניות באסי ובלוטות' וצמצמתי את זה לשני אלה.


הנמוכים הם מה שהם אבל נשלטים שלא כמו המקוריים והגבוהים שקועים וזה שינוי נחמד בהתחשב שהם צורחים על ה-HD הסולו. האמצעים שקועים אבל מספיק טובים עבור רוב המוזיקה שהאוזניות האלה מיועדות לה.