פורומים

קלוריות אימון של Apple Watch (MTB)

ה

לואיג'י7

פוסטר מקורי
28 ביולי 2017
  • 5 באוגוסט 2019
שלום לכולם! יש לי כמה שבועות אימון אופני הרים עם Apple Watch ומשתמש באפליקציית האימון המקורית. השאלה היא עד כמה ספירת הקלוריות מדוייקת??? לפני יומיים: 50 ק'מ, 3 שעות 43 מ', 985 קלוריות. אני חושב שזה מעט מדי. חבר אחר שהשתמש באנדומונדו אמר 3500 קלוריות (מה שלדעתי יותר מדי). ראיתי בדף שזה צריך להיות בסביבות 1800. מה אתה חושב? מה דעתך על ספורט אחר?
תודה

ג'פנטון

11 בדצמבר 2012
סינסינטי, אוהיו


  • 5 באוגוסט 2019
רוב אפליקציות הרכיבה שאינן של אפל מעריכות ספירת קלוריות גבוהה מדי, ואני מאמין שהאפליקציה מייצרת הערכות סבירות עבורי. רכבתי אתמול ורשמתי אימון רכיבה בחוץ: 2:50:19; 54.61 מיילים; 19.2 קמ'ש; ממוצע HR 123; קלוריות פעילות 2,055; סה'כ קלוריות 2,338.

אבל לא רכבתי על אופני הרים. באיזה סוג אימון השתמשת? רכיבה על אופניים? איזה מרחק הוא נמדד עבור רכיבת ה-50 אלף שלך? כשאני רץ בשבילי אופני הרים, אני מקבל דיוק GPS גרוע יחסית בגלל כיסוי העצים.

מעבר לכך, סגנון הרכיבה על אופני הרים עלול לבלבל את האלגוריתם. עבור סוגי תרגילים נפוצים, ל-Watch יש אלגוריתמים המותאמים לאותו תרגיל. עבור רכיבה על כביש, שריפת הקלוריות תלויה בקצב בגלל התנגדות הרוח. אתה שורף הרבה יותר קלוריות למייל ברכיבה על 20 קמ'ש מאשר רוכב על אופניים במהירות של 15 קמ'ש. לרוב, זה לא נכון לריצה. עבור רכיבה על אופני הרים, שריפת הקלוריות שלך תהיה תלויה יותר בשינויי גובה ובשטח מאשר במהירות. אולי המהירות הנמוכה יחסית בלבלה את האלגוריתם, במיוחד אם הוא לא הצליח לקלוט את שינויי הגבהים והפניות העדינות במסלול אופני הרים טיפוסי.
תגובות:Virgilinsanity ו-akash.nu ה

לואיג'י7

פוסטר מקורי
28 ביולי 2017
  • 5 באוגוסט 2019
תודה רבה!!! אחלה הסבר!! ומאוד מפורט ומנומק. אולי בחרתי אופניים רגילים ולא הרים, אני אבדוק את זה.
אבל הדיוק של gps היה די טוב.



המרחק היה פחות או יותר זהה מד מהירות אופניים, אז... אני לא יודע.

ג'פנטון

11 בדצמבר 2012
סינסינטי, אוהיו
  • 5 באוגוסט 2019
Luiggi7 אמר: תודה רבה!!! אחלה הסבר!! ומאוד מפורט ומנומק. אולי בחרתי אופניים רגילים ולא הרים, אני אבדוק את זה.

אבל הדיוק של gps היה די טוב. המרחק היה פחות או יותר זהה מד מהירות אופניים, אז... אני לא יודע.

לצערי, אני לא חושב שיש אופציה לאופני הרים. אני לא רואה אחד ב-Watch שלי, אפילו נכנס להוסיף סוגי אימון נוספים, רק 'Bici' ו-'Bici (int.)'

אני חושב שהבעיה היא כנראה המהירות. אם היית רוכב על אופני כביש במהירות של 13.5 קמ'ש, תהיה לך שריפת קלוריות איטית מאוד. הייתם חושבים שזה ישקול שטח ו-HR, אבל אולי זה לא. איך היה HR שלך במהלך הנסיעה?

הצג את פריט המדיה '> נערך לאחרונה: 5 באוגוסט, 2019 ה

לואיג'י7

פוסטר מקורי
28 ביולי 2017
  • 5 באוגוסט 2019
jhfenton אמר: לצערי, אני לא חושב שיש אופציה לאופני הרים. אני לא רואה אחד ב-Watch שלי, אפילו נכנס להוסיף סוגי אימון נוספים, רק 'Bici' ו-'Bici (int.)'

אני חושב שהבעיה היא כנראה המהירות. אם היית רוכב על אופני כביש במהירות של 13.5 קמ'ש, תהיה לך שריפת קלוריות איטית מאוד. הייתם חושבים שזה ישקול שטח ו-HR, אבל אולי זה לא. איך היה HR שלך במהלך הנסיעה?

צפה בקובץ המצורף 851668

אתה צודק. ניסיתי לפני זמן מה ואין אפשרות אחרת מלבד bici. יש לי את זה גם בספרדית.

השעה הממוצעת שלי הייתה גבוהה יחסית. בפעם הבאה אנסה עם Endomondo

ג'פנטון

11 בדצמבר 2012
סינסינטי, אוהיו
  • 5 באוגוסט 2019
Luiggi7 אמר: אתה צודק. ניסיתי לפני זמן מה ואין אפשרות אחרת מלבד bici. יש לי את זה גם בספרדית.

השעה הממוצעת שלי הייתה גבוהה יחסית. בפעם הבאה אנסה עם Endomondo

כֵּן. זו הייתה נסיעה ארוכה מוצקה, אינטנסיבית בינונית. 985 זו הערכה מגוחכת. הייתי קונה 2,500, אולי 3,000.

אפליקציה של צד שלישי היא רעיון טוב. הם יכולים ליצור חישובי קלוריות משלהם השונים מאפליקציית האימון של אפל, אך עדיין ניזונים לפעילות ובריאות. הייתה לי בעיה הפוכה עם כמה אפליקציות שניסיתי, בכך שהן יצרו ספירת קלוריות מנופחת, במיוחד עבור רכיבה על אופניים (כביש).

הסתפקתי בשימוש באפליקציית האימון המוגדרת כברירת מחדל עבור רוב הריצות וכל רכיבת האופניים (כביש). אני משתמש ב'מרווחים' לריצות עם חזרות/מרווחים. אני משתמש באפליקציית האייפון 'ErgData' עבור חתירה פנימית. (ErgData מכוער להחריד, אבל זו האפליקציה של Concept2 משלהם שמתחברת למכונות החתירה שלהם באמצעות בלוטות' ומושכת נתוני חתירה בפועל. אימון ה-'Remo' המובנה רק מעריך ביצועים וקלוריות על סמך HR.) ואני משתמש ב-'Gymaholic' לאימון משקולות. כולם טובים יותר למקרי השימוש הספציפיים שלהם.

כנראה יש אפליקציה של צד שלישי שתעבוד טוב יותר עבורך. אולי אנדומונדו. פשוט אף פעם לא השתמשתי בזה. M

millerj123

6 במרץ 2008
  • 5 באוגוסט 2019
Luiggi7 אמר: היי לכולם! יש לי כמה שבועות אימון אופני הרים עם Apple Watch ומשתמש באפליקציית האימון המקורית. השאלה היא עד כמה ספירת הקלוריות מדוייקת??? לפני יומיים: 50 ק'מ, 3 שעות 43 מ', 985 קלוריות. אני חושב שזה מעט מדי. חבר אחר שהשתמש באנדומונדו אמר 3500 קלוריות (מה שלדעתי יותר מדי). ראיתי בדף שזה צריך להיות בסביבות 1800. מה אתה חושב? מה דעתך על ספורט אחר?
תודה
השתמשתי בו רק כמה פעמים לרכיבה על אופניים, אבל עם Runkeeper, באותה ריצה עם כמעט אותם זמנים, ספירת הקלוריות יכולה להיות שונה ביותר מ-200. אז, פעם אחת זה יגיד ששרפתי 500 ובפעם הבאה. הזמן הקרוב ביותר הוא 700. אני פשוט משתמש בו כהנחיה כללית מאוד. י

jz0309

תוֹרֵם
25 בספטמבר 2018
טמקולה, קליפורניה
  • 5 באוגוסט 2019
Luiggi7 אמר: היי לכולם! יש לי כמה שבועות אימון אופני הרים עם Apple Watch ומשתמש באפליקציית האימון המקורית. השאלה היא עד כמה ספירת הקלוריות מדוייקת??? לפני יומיים: 50 ק'מ, 3 שעות 43 מ', 985 קלוריות. אני חושב שזה מעט מדי. חבר אחר שהשתמש באנדומונדו אמר 3500 קלוריות (מה שלדעתי יותר מדי). ראיתי בדף שזה צריך להיות בסביבות 1800. מה אתה חושב? מה דעתך על ספורט אחר?
תודה
אני משתמש ב-MapmyRide באייפון שלי במשך 7+ שנים כדי לעקוב אחר ה-MTB שלי, Apple Watch עכשיו כבר 3+ שנים, אני בדרך כלל משתמש בשניהם. ספירת הקלוריות היא בדרך כלל ~50-80 גבוהה יותר ב-mapmyride. עם זאת, יש הבדל של ~.6 מייל במרחק, Mapmyride מציג ~.6 מייל יותר.
הנסיעה הטיפוסית שלי היא ~ 2 שעות ו-15-16 מיילים, בדרך כלל 800-900 קלוריות פעילות.
אבל מעניין, פגעתי ברכיבה מקורה בטעות כמה פעמים ובאותו מסלול, זה מראה ששרפתי עוד כ-200 קלוריות. אני יודע שרכיבה על אופניים בתוך הבית ממשיכה שריפת קלוריות כשלא זזה, מחזור בחוץ לא עושה זאת - זה לא מסביר את ההבדל של 200 קלוריות. ה

לואיג'י7

פוסטר מקורי
28 ביולי 2017
  • 6 באוגוסט 2019
תודה לכולם.
לאחר מכן. האם זה נורמלי ש-Apple Watch מודד כל כך רע את הקלוריות בזמן רכיבה על אופניים???? זה מאוד מפתיע .... האם יש פוסט באג באבן?

chrfr

11 ביולי, 2009
  • 6 באוגוסט 2019
Luiggi7 אמר: תודה לכולם.
לאחר מכן. האם זה נורמלי ש-Apple Watch מודד כל כך רע את הקלוריות בזמן רכיבה על אופניים???? זה מאוד מפתיע .... האם יש פוסט באג באבן?
הערכות שימוש בקלוריות מאפליקציות הן למעשה רק ניחושים: https://www.reuters.com/article/us-...ers-at-counting-calories-burned-idUSKBN18L2OZ

כמו כן, מדי דופק שחוקים בפרק כף היד אינם אמינים במיוחד ברכיבה על אופניים, במיוחד ברכיבה על אופני הרים, אז זה עוד גורם שיכול לגרום לבעיות בהערכות.
תגובות:ג'פנטון ה

לואיג'י7

פוסטר מקורי
28 ביולי 2017
  • 17 באוגוסט 2019
chrfr אמר: הערכות שימוש בקלוריות מאפליקציות הן למעשה רק ניחושים: https://www.reuters.com/article/us-...ers-at-counting-calories-burned-idUSKBN18L2OZ

כמו כן, מדי דופק שחוקים בפרק כף היד אינם אמינים במיוחד ברכיבה על אופניים, במיוחד ברכיבה על אופני הרים, אז זה עוד גורם שיכול לגרום לבעיות בהערכות.

בסדר. אבל מאמר זה אומר שלכמעט מכשירים יש מרווח שגיאה של 25% ו-Apple Watch הוא המדויק ביותר. אז אני עדיין לא יודע מה ספירת הקלוריות הגרועה ביותר שלי. עכשיו אני נזכר שיש לי חבר שעובד כנהג ניצנים והוא יכול להרוויח הרבה קלוריות ביום יותר ממני, שהם יותר פעילים והולכים כל יום יותר ממנו. למעשה, אם אתה רואה את הצעדים שלו, הם די קטנים מהמוקשים, אבל הקלוריות שלו די גדולות מהמוקשים. למה? האם עלי לדבר עם אפל? כמה קלוריות יש לך ביום רגיל ללא כל אימון?

תודה!!!!!!

ג'פנטון

11 בדצמבר 2012
סינסינטי, אוהיו
  • 17 באוגוסט 2019
Luiggi7 אמר: כמה קלוריות יש לך ביום רגיל בלי שום אימון?

ביום חול רגיל אני 'ארוויח' משהו בין 400 ל-500 קלוריות 'אקטיביות' בנוסף לאימונים שלי. אתמול, הגעתי בסוף 1309 עם ריצת שביל שבערה 896. אז את שאר היום היה 403. יום חמישי היה 1748 עם ריצה של 1305, כך 443. זה רק מפני הליכה סביב המשרד, לוקח כמה גרמי מדרגות כמה פעמים, הליכה בלוק לארוחת צהריים וכו'. כשהייתי חולה ביוני ונשארתי במיטה רוב השבת, הרווחתי רק 228. למחרת, קמתי, אבל ישבתי יותר מהרגיל, והרווחתי 344.

אז זה הטווח עבורי, זכר בן 49, 5'11', 165# מהבוקר. M

mk313

6 בפברואר 2012
  • 18 באוגוסט 2019
אני מניח שכבר עשית זאת, אבל וודא שהמשקל שלך מוגדר נכון, מכיוון שהוא משתמש בזה בחישוב הקלוריות המשמשות. 985 נראה סופר נמוך, אז אני בספק שזה כל הנושא, אבל הגדרה נכונה של המשקל שלך בהחלט תיתן חישוב קלוריות מדויק יותר מאשר לא. ה

לואיג'י7

פוסטר מקורי
28 ביולי 2017
  • 8 בספטמבר 2019
סליחה שלא עניתי מוקדם יותר. רכבתי היום 2:15 ו-27,41 ק'מ ו-1733 קלוריות. עם אנדומונדו. זה הבדל מאוד מאוד גדול בין אימון אפל לאנדומונדו, לא? בפעם האחרונה אימון ארוך יותר רשם (אימון אפל) רק 985 קלוריות. אני אנסה לשאול את אפל. י

jon08

14 בנובמבר 2008
  • 8 בספטמבר 2019
חבר'ה, סליחה שאני קופץ, אבל יכול להסביר לי
Luiggi7 אמר: אתה צודק. ניסיתי לפני זמן מה ואין אפשרות אחרת מלבד bici. יש לי את זה גם בספרדית.

השעה הממוצעת שלי הייתה גבוהה יחסית. בפעם הבאה אנסה עם Endomondo


חברים, סליחה שאני קופץ, אבל האם sb יכול להסביר לי מה זה בדיוק אומר כשתרשים הדופק מציג קווים אנכיים (ארוכים) כמו בצילום המסך למעלה, בניגוד לנקודות?

oeagleo

5 בפברואר 2016
מערב ירדן, יוטה
  • 8 בספטמבר 2019
jon08 אמר: חבר'ה, סליחה שאני קופץ, אבל יכול sb להסביר לי


חברים, סליחה שאני קופץ, אבל האם sb יכול להסביר לי מה זה בדיוק אומר כשתרשים הדופק מציג קווים אנכיים (ארוכים) כמו בצילום המסך למעלה, בניגוד לנקודות?

הקווים האנכיים הארוכים הם 'טווח' פעימות הלב עבור פרק זמן זה. הלב שלך לא פועם בקצב עקבי, אפילו מרגע לרגע, ואם אתה אומר טיפס במדרגות בשביל משהו, ואז ירד בחזרה במהלך תקופת 'המדידה', אז הגרף שלך יראה קו אנכי.
תגובות:jon08