אַחֵר

Apple Watch נגד רולקס

הקודם
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 24
הַבָּא ראשון הקודם

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון

בירננדו

12 ביולי, 2009
אוסלו, נורווגיה
  • 30 ביולי 2015
fania123 אמר: מסכים, אבל אני אענוד צמיד מדי פעם ואני לא מצפון קליפורניה תגובות:jmikhail490 ובירננדו

בירננדו

12 ביולי, 2009


אוסלו, נורווגיה
  • 30 ביולי 2015
fania123 אמר: צפה בקובץ המצורף 572014 Panerai שלי, זה עצמות חשופות כמו שאתה הולך לקבל אבל זו הסיבה שאני אוהב את זה.


זו חתיכת אומנות מעולה!!
אוהב את זה!

fania123

29 ביולי 2015
  • 30 ביולי 2015
תודה

בירננדו אמר: זו חתיכת אומנות מעולה!!
אוהב את זה!

אראן

7 במרץ 2008
אטלנטה, ארה'ב
  • 30 ביולי 2015
רולר אמר: אני לא רואה טעם להשוות את Apple Watch לרולקס. חוץ מהלבישה על פרק כף היד ומציינת זמן, הן חיות שונות מאוד, לכל אחת מהן קבוצת היתרונות והחסרונות שלה.
קצת כמו להשוות מכונית סמארט זעירה להאמר: יתרונות וחסרונות משני הצדדים.

הערעור ישתנה בהתאם למקום מגוריכם (מנהטן / לונדון הצפופה מול החוץ), מה אתה עושה, ומי אתה מנסה להרשים (אם מישהו).

אראן

7 במרץ 2008
אטלנטה, ארה'ב
  • 30 ביולי 2015
JayLenochiniMac אמר: העובדה שיש לנו כעת חברים שאומרים שהם כנראה לא יחזרו לעולם לשעונים האוטומטיים היקרים שלהם חולקת על כך.
מרים יד.

אני שוקל ברצינות לקנות עוד מלאי תפוח בגלל הניסיון שלי עם השעון עד כה. לאחר שנטשתי את המכונאי השוויצרי האהוב שלי לפני כמה חודשים לטובת הספורט הזול ביותר, אני חושב שיש לאפל משהו עָצוּם על הידיים שלהם כאן. פוטנציאל שהשוק והתקשורת הלא קשובה עדיין לא הבינו.
תגובות:מתבדח

אראן

7 במרץ 2008
אטלנטה, ארה'ב
  • 30 ביולי 2015
Paco II אמר: כדאי להזכיר את ההיבט הרגשי של שעון נחמד, בין אם זה רולקס, אומגה, סייקו או כל דבר אחר. זה משהו שתשמור בסביבה עוד הרבה זמן, תמיד עובד כמצופה. שעון חכם, בציפייה שתחליף אותו באופן קבוע, זה לא משהו שתתחבר אליו. זה יהיה רק ​​עוד מכשיר. קשה לומר מה תהיה ההשפעה ארוכת הטווח של הקשר הרגשי הזה על עסקי השעונים המכניים.
אני מסכים איתך לגבי ההתקשרות הרגשית הבלתי נמנעת לשעון משובח שבבעלותך כבר שנים - אבל מה זה נְקוּדָה של ההתקשרות ההיא, והאם זה טוֹב ?

אני יודע שזה משהו שהמפרסמים השוויצרים דוחפים במשך עשרות שנים: אריכות ימים, תורשתיות, ערך השקעה וכו', אבל האם ההיבטים האלה באמת חָשׁוּב ? אנחנו, למשל, לא מצפים לאיכויות האלה מטלוויזיות או טוסטרים, אז למה זה טוב או בכלל הכרחי בשעון?
תגובות:HopefulHumanist, Bromeo ו- Night Spring

ג'תיאון

3 ביולי 2015
לָנוּ
  • 30 ביולי 2015
אני חושב ששני המותגים הללו אינם ניתנים להשוואה. לשעון אפל יש כמה פונקציות שאין לרולקס, וגם לרולקס יש כמה איכויות שאין לשעון של אפל. אולי אני טועה, אבל זו דעתי.
תגובות:OllyW עם

zetaplus93

7 במאי 2015
  • 30 ביולי 2015
ארן אמר: אני יודע שזה משהו שהמפרסמים השוויצרים דוחפים כבר עשרות שנים: אריכות ימים, תורשתיות, ערך השקעה וכו', אבל האם ההיבטים האלה באמת חָשׁוּב ? אנחנו, למשל, לא מצפים לאיכויות האלה מטלוויזיות או טוסטרים, אז למה זה טוב או בכלל הכרחי בשעון?

זו התקשרות רגשית שאי אפשר להסביר בהיגיון.

טוב או רע, זה תלוי הלובש. אפשר ללכת לשני הכיוונים בהתאם לדעות שלך. למשל מורשת: מצד אחד, זו דרך עבורך להתחבר לעבר, ומצד שני, זה אומר ששום דבר לא התקדם הרבה.

אז לכל אחד משלו.

מה שאי אפשר להכחיש הוא שאלו תכונות שקבוצות מסוימות מוקירות וילחמו בשיניים כדי להגן עליהן (ראה שרשורים ב-WatchUSeek).
תגובות:מתבדח

צריפים כן

מוּשׁהֶה
14 ביולי 2015
  • 30 ביולי 2015
אני מרגיש כאילו אני במיעוט, כי אני יכול לדמיין שעזב את שעוני הקוורץ שלי תוך שמירה על שעון אפל לצד המכאניות השוויצריות [והיפניות] שלי.

פאקו השני

13 בספטמבר 2009
  • 30 ביולי 2015
מוסכם. זה אותו דבר עם אולר אהוב. למה אדם רוצה להעביר את זה הלאה? מי יודע? תכונה של המין האנושי? סוג של אלמוות? בעוד שעונים רגילים נחמדים קיימים, אנשים ירצו להעביר אותם. האם שעונים חכמים יהרגו את השעונים האלה? לא ברור. אלה קוורץ לא. הדיגיטליים לא. הזמן יגיד.

zetaplus93 אמר: זו התקשרות רגשית שאי אפשר להסביר בהיגיון.

טוב או רע, זה תלוי הלובש. אפשר ללכת לשני הכיוונים בהתאם לדעות שלך. למשל מורשת: מצד אחד, זו דרך עבורך להתחבר לעבר, ומצד שני, זה אומר ששום דבר לא התקדם הרבה.

אז לכל אחד משלו.

מה שאי אפשר להכחיש הוא שאלו תכונות שקבוצות מסוימות מוקירות וילחמו בשיניים כדי להגן עליהן (ראה שרשורים ב-WatchUSeek).

אולנשפיגל

8 בנובמבר 2014
ארץ פלנדריה ובמקומות אחרים
  • 30 ביולי 2015
ארן אמר:...אנחנו, למשל, לא מצפים לאיכויות האלה מטלוויזיות או טוסטרים, אז למה זה טוב או בכלל הכרחי בשעון?


אני מסכים לגבי דעתי שזה ה-AW שנכלל בקטגוריה של מכשירים אלקטרוניים, כמו מכשירי טלוויזיה או טוסטרים. אז, ההיגיון שלך עובד גם להיפך.
תגובות:בירננדו

QCassidy352

20 במרץ, 2003
אזור המפרץ
  • 30 ביולי 2015
אני לא רואה את הטעם בהשוואה. אף אחד לא לובש רולקס כי זו הדרך הטובה ביותר, הרבה פחות חסכונית, לדעת זמן. זה תכשיט, טהור ופשוט. אני לא עושה שם שיפוט ערכי - יש אנשים שאוהבים תכשיטים ויש כאלה שלא. אבל זה מה שזה.

אנזו החתול

7 באפריל, 2010
המערב התיכון ארה'ב
  • 30 ביולי 2015
JayLenochiniMac אמר: העובדה שיש לנו כעת חברים שאומרים שהם כנראה לא יחזרו לעולם לשעונים האוטומטיים היקרים שלהם חולקת על כך.
החשיבה האידיוטית שלו כמו זו שגורמת לי לפקפק בסוג האדם שרוכש ומגן על ה-AW.
תגובות:אולנשפיגל

אניגמטי

ל
27 בינואר 2015
שׁוֹנִים
  • 30 ביולי 2015
ג'יפיק אמר: אני בשום אופן לא עשיר

אני קונה לקסוס כי היא יותר יקרה במעט מטויוטה, עם זה אני מקבל שירות מדהים ורכב איכותי יותר

אני קונה רולקס, בשביל האיכות, בשביל התכונות שרוב המותגים מציעים באותו מחיר, בשביל האמינות והיכולת לקבל החזר על ההשקעה שלי אם אבחר אי פעם להיפרד ממנו.
בדיוק... יש אנשים שהם כל כך מתנשאים שהם באמת מאמינים שאנשים אחרים מבצעים רכישות כדי לנסות ולהרשים אותם. תחשוב על זה שנייה... זה כמעט פסיכוטי. עם

zetaplus93

7 במאי 2015
  • 30 ביולי 2015
Enygmatic אמרה: בדיוק... יש אנשים שהם כל כך מתנשאים שהם באמת מאמינים שאנשים אחרים מבצעים רכישות כדי לנסות ולהרשים אותם. תחשוב על זה שנייה... זה כמעט פסיכוטי.

זה לא להרשים אותי, אלא שהרולקס (או עונד שעוני יוקרה אחר) קנה אותו כסמל סטטוס.

פגשתי לובשי רולקס שמתגאים בעובדה שהם לא יודעים כלום על רולקס, אבל גאים בעובדה שהם הצליחו ורכשו את הרולקס כפרס כדי להראות שהם מצליחים. הם לא דוחפים לך את השעון בפרצוף, אבל כן קנו אותו כדי להראות סטטוס (בנוסף למותג והאיכות של רולקס, כמובן).

וכמובן תפגשו עם WIS שמעריכים את האיכות של שעוני רולקס.

אז לכל אחד משלו. אבל בהחלט יש חלק גדול של לובשי רולקס שקנו אותו כסמל סטטוס.

redman042

13 ביוני, 2008
  • 30 ביולי 2015
אני כן רואה את Apple Watch מחליף רולקס כמה פרקי כף היד של עונדי שעונים. אבל זה מאוד תלוי באדם. לאלו שכן באמת לתוך שעונים מכניים בגלל אומנות, אופנה והערצה לרכיבים המכניים, Apple Watch הוא מכירה קשה מאוד. אני לא רואה שם הרבה משיכה. עבור בעלי השעונים המכניים המזדמנים (מי שמחזיק רק אחד ובעיקר משתמש בו לפונקציונליות וקצת לאופנה), ה-Apple Watch די מושך. אני בטוח שיש כמה אנשים שנופלים על הקו בין שני המחנות, וייתכן שהם מנהלים ויכוח גדול עם עצמם עכשיו.
תגובות:Bromeo, zetaplus93 ו- Night Spring

טכני 90

28 בינואר 2008
ונקובר, לפני הספירה
  • 30 ביולי 2015
אם מישהו נותן לי את ה-Explorer II שלו עם מזהה החוגה הלבנה תן לו בשמחה כל מוצר Apple שבבעלותי בתמורה. Apple watch והכל
תגובות:jmikhail490

אניגמטי

ל
27 בינואר 2015
שׁוֹנִים
  • 30 ביולי 2015
zetaplus93 אמר: זה לא להרשים אותי, אלא שהרולקס (או עונד שעוני יוקרה אחר) קנה אותו כסמל סטטוס.

פגשתי לובשי רולקס שמתגאים בעובדה שהם לא יודעים כלום על רולקס, אבל גאים בעובדה שהם הצליחו ורכשו את הרולקס כפרס כדי להראות שהם מצליחים. הם לא דוחפים לך את השעון בפרצוף, אבל כן קנו אותו כדי להראות סטטוס (בנוסף למותג והאיכות של רולקס, כמובן).

וכמובן תפגשו עם WIS שמעריכים את האיכות של שעוני רולקס.

אז לכל אחד משלו. אבל בהחלט יש חלק גדול של לובשי רולקס שקנו אותו כסמל סטטוס.
עדיין נשמע כמו תיוג בעלים כמנסים להרשים. אני מניח שזה פשוט טבעי עבור חלק. או שאולי אני פשוט מאוד מרוכז בעצמי... חחח. אם אני קונה משהו, זה לא כדי להרשים אף אחד או לשמש סמל סטטוס. זה להנאתי, נקודה. אם קניתי למבורגיני, נא להאמין שזה בגלל שרציתי אותה. גם לא בשביל סטאוס כלשהו - אם יונדאי מייצרת את אותה מכונית בדיוק ב-15 אלף דולר, הייתי נוהג בה בגאווה (כנראה מקבל כמה).

אני בהחלט מסכים שיש אנשים שרוכשים עבור קהל או סטטוס, ומתהדרים בשם או בתג המחיר. אבל אני גם יודע שיש חלק עצום - כנראה הרוב - שנמצאים במצב פיננסי שבו קו הבסיס שלהם הוא מה שאחרים יחשבו כ'מותרות'.

הנקודה המקורית שלי הייתה ועודנה שזה מעצבן לקרוא/לשמוע כל הזמן שכל מי שרוכש דברים יפים או פריטי יוקרה יקרים עושה זאת כדי להרשים מישהו אחר. י

JayLenochiniMac

7 בנובמבר 2007
סן פרקוטה החדשה
  • 30 ביולי 2015
enzo thecat אמר: החשיבה האידיוטית שלו כמו זו שגורמת לי לפקפק בסוג האדם שרוכש ומגן על ה-AW.

אין שום דבר אידיוטי בכך שחברים היו עצובים שהורידו את הרולקסים שלהם למגירה כי הם שואבים יותר שימוש ב-AW. מגיני רולקס היו רוצים לחשוב שזה לא יכול לקרות, אבל זה יהיה נפוץ יותר ויותר אם הציוד הלביש ישתלט על תעשיית השעונים. בסופו של דבר הם מתחרים על אותו שטח פרק כף היד, ורבים לא רוצים להכפיל את פרק כף היד שמא הם ייראו כמו כלי עבודה.
תגובות:bevsb2

אראן

7 במרץ 2008
אטלנטה, ארה'ב
  • 30 ביולי 2015
JayLenochiniMac אמר: ...ורבים לא רוצים להכפיל את פרק כף היד שמא הם ייראו כמו כלי עבודה.
זה לא רַק על להיראות כמו כלי. השעון המכני על אַחֵר פרק כף היד מיותר לחלוטין. חסר טעם.

אראן

7 במרץ 2008
אטלנטה, ארה'ב
  • 30 ביולי 2015
enzo thecat אמר: החשיבה האידיוטית שלו כמו זו שגורמת לי לפקפק בסוג האדם שרוכש ומגן על ה-AW.
מה אידיוטי בזה? אכפת לך להסביר?

Mikegp

6 ביוני 2015
  • 30 ביולי 2015
לא קראתי את כל השרשור. אבל אני מחשיב את עצמי כחובב שעונים, יש לי אומגה, רולקס ואודמר פיג'ה, וכמובן SS Apple WTch, ולאהבה והערכתי לשעונים אין שום קשר ל'הכרת הזמן'.

יש כל כך הרבה יותר בשעון מהזמן. מהתנועה, החומרים, תקופת העיצוב, חלקם אייקוניים וכו'. זה כמו להגיד שתליית פוסטר תלת מימד בסלון שלך הרבה יותר נוחה מיצירת אמנות כי היא מציעה 'כל כך הרבה יותר'.

במקרה זה, או שאתה מקבל את זה או שאתה לא. עם

zetaplus93

7 במאי 2015
  • 30 ביולי 2015
Enygmatic אמרה: עדיין נשמע כמו תיוג בעלים כמנסים להרשים. אני מניח שזה פשוט טבעי עבור חלק. או שאולי אני פשוט מאוד מרוכז בעצמי... חחח. אם אני קונה משהו, זה לא כדי להרשים אף אחד או לשמש סמל סטטוס. זה להנאתי, נקודה. אם קניתי למבורגיני, נא להאמין שזה בגלל שרציתי אותה. גם לא בשביל סטאוס כלשהו - אם יונדאי מייצרת את אותה מכונית בדיוק ב-15 אלף דולר, הייתי נוהג בה בגאווה (כנראה מקבל כמה).

ובכן, חלקם כן. רבים אחרים אינם, כולל אותך מאיך שאתה מתאר את עצמך.

Enygmatic אמרה: אני בהחלט מסכים שיש אנשים שרוכשים עבור קהל או סטטוס, ומתהדרים בשם או בתג המחיר. אבל אני גם יודע שיש חלק עצום - כנראה הרוב - שנמצאים במצב פיננסי שבו קו הבסיס שלהם הוא מה שאחרים יחשבו כ'מותרות'.

הנקודה המקורית שלי הייתה ועודנה שזה מעצבן לקרוא/לשמוע כל הזמן שכל מי שרוכש דברים יפים או פריטי יוקרה יקרים עושה זאת כדי להרשים מישהו אחר.

נקודה נלקחה. אני חושב שאנחנו בעצם באותו עמוד.

אנחנו לא צריכים ללכת לקיצוניות. לא כל מי שקונה דברים יפים הוא רק כדי להתהדר. מנה קונה בגלל _____ (מלא את החסר). וגם ההפך הוא הנכון. יש הרוכשים אותו לצורך הצגת מעמד ועושר (ובאיזו דרגת התהדרות, זה תלוי באדם). עם

zetaplus93

7 במאי 2015
  • 30 ביולי 2015
ארן אמר: זה לא רַק על להיראות כמו כלי. השעון המכני על אַחֵר פרק כף היד מיותר לחלוטין. חסר טעם.

לא אלא אם כן הוא עונד כתכשיט...

לא הייתי עושה כף היד כפולה, אבל קראתי שיש אנשים שעושים זאת וזו הסיבה.
תגובות:Arran Prev
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • לך לעמוד

    ללכת
  • 24
הַבָּא ראשון הקודם

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון