פורומים

אפל מיוזיק אפל מיוזיק זה נורא

valkov9191

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
14 באוגוסט 2020
  • 10 במרץ 2021
אפל צריכה לשנות את Apple Music באופן קיצוני. אין טעם להסביר כמה אני אוהב את אפל ולהשתמש בכל אחד מהמכשירים שלהם בהנאה רבה. אבל, אני מוזיקאי, וככזה, האזנה למוזיקה באיכות מעולה היא בעלת חשיבות רבה עבורי. השתמשתי בעבר באפל מיוזיק אבל אז השתמשתי באוזניות רגילות ולא שמתי לב להבדל עצום באיכות עם Spotify, נניח, אבל, לחג המולד קיבלתי במתנה אוזניות אלחוטיות מבית Audio Technica ולאחר השוואת הסאונד עם Spotify (אני יודע שאפל משדרת עם 256 קבצי AAC m4a, ו-Spotify עם 320 kbps), ספוטיפיי סוף סוף כבשה אותי כמנוי. תמיד העדפתי את Apple Music בגלל שהיא אפל ובגלל שאני אוהב את האפליקציה הישנה (iOS 10.,11,12) הרבה יותר מאשר Spotify. זה נקי יותר, גם הפלייליסטים מעולים, אבל כדי להתחיל עם הדברים שגרמו לי לעבור ל-Spotify
1. הכיף שבסאונד
כבר כתבתי על זה
2. חיפוש שירים מהיר במיוחד
בחיפוש נקודתי חיפוש שירים הוא כמו קסם, פשוטו כמשמעו, בעוד שב-Apple Music... טרגדיה. אני כותב דבר אחד, זה יוצא לגמרי אחר, זה אפילו לא צפוי או שזה רק עבור האמנים המפורסמים יותר כדי להקל על החיפוש
3. המעבר בין השירים
זה משהו שמשנה לחלוטין את האזנה למוזיקה עבורי. ספוטיפיי משלבת את השירים בצורה כזו, כאילו נוצקה סתם אחרת, זה מדהים.
ארבע. מציאת רשימות השמעה ציבוריות (משתמשים).
באפל מיוזיק זה מאוד מאוד נדיר, אני מקבל רק בערך 10 להגיד מוזיקה שאני אוהב.
5 המהירות של Spotify
האפליקציה שלהם סופר נוחה, קלה, חלקה, בעוד אפל מיוזיק איטית, מסורבלת כמו צב, מה גם שחלק מהשירים לא מטעין את העטיפות או שזה קורה אחרי 5 דקות של המתנה.
6. פודקאסטים
אפל זקוקה לשיפור גם שם. אני חושב שהגיע הזמן ליצור אפליקציה אחת גם למוזיקה וגם לפודקאסטים, למה אנחנו צריכים שתי אפליקציות כאלה? לדעתי, לאפל מיוזיק יש צורך רציני בשיפור, שינוי עיצוב, שיפור איכות הסאונד (2021 אנחנו למען השם) ושילוב פודקאסטים באפליקציית Music.
זה כל מה שאני חושב. אני איעלב ממעריצי אפל רבים אחרי הפוסט הזה, אבל רק רציתי לחלוק את הדעה כאן בחופשיות.
תגובות:Nightfury326, qoop ו-Runs For Fun

רץ בשביל הכיף

6 בנובמבר 2017


  • 10 במרץ 2021
אני מסכים עם כל הנקודות האלה. אני מאוד רוצה לאהוב את Apple Music ואשמח להשתמש בה בגלל כל האינטגרציה אבל זה פשוט IMO נורא. הממשק ממש גרוע. למה אתה עדיין לא יכול למיין פלייליסט לפי קריטריונים שונים? הפלייליסטים הציבוריים ב-Spotify הם ללא תחרות. מצאתי כל כך הרבה שירים טובים דרך רשימות השמעה ציבוריות. למצוא מוזיקה חדשה באופן כללי ב-Spotify זה הרבה יותר קל בגלל האלגוריתם שלהם. אבל הפודקאסטים בספוטיפיי הם נוראיים. אני משתמש ב-Pocket Casts לפודקאסטים. אפל בהחלט צריכה לשפר גם את הפודקאסטים.
תגובות:Feyl and valkov9191

valkov9191

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
14 באוגוסט 2020
  • 10 במרץ 2021
אני מקווה שנראה את Apple Music חדשה ב-iOS 15

בייפארם

15 בנובמבר, 2007
  • 18 במרץ 2021
אני מניח שזה יסביר מדוע BestBuy מציעה ניסיון חינם של שישה חודשים.

zorinlynx

31 במאי, 2007
פלורידה, ארה'ב
  • 19 במרץ 2021
בדיוק ניסיתי היום את תקופת הניסיון של 3 חודשים, וביטלתי אותה ממש תוך שעה. זה פשוט חסר תועלת. חיפוש אמנים מביא לי דפים ריקים ב-Mac שלי, אני כל הזמן מקבל הודעות 'אירעה שגיאה', וזה פשוט מרגיש... מסורבל.

אז תחשבו שגם אני נשאר עם Spotify. אני הולך להמשיך את המנוי שלי ל-iTunes Match עבור מוזיקה שבבעלותי, אבל אין לי Apple Music. עצוב שאחרי כל כך הרבה זמן אפל עדיין לא הבינה את זה נכון.
תגובות:princessLover, Lvivske, BMox81 ואדם אחד נוסף ס

soultripper

22 במרץ 2021
  • 22 במרץ 2021
Apple Music אינה שמישה לחלוטין ב-M1 MacBooks - הקפאה מתמדת, גרפיקת אלבום מהבהבת חובה (למרות פנקס ההעדפות שמציע אחרת), ניתנת ליציאה רק באמצעות יציאה מכוח. סטיב ג'ובס בטח מתהפך בקברו.
תגובות:מוּכָן

קוֹבֶץ

ל
24 באוגוסט 2013
הרפובליקה הצ'כית
  • 1 באפריל, 2021
הבעיות שלי עם אפל מיוזיק:

1. סאונד טוב יותר
לי AM נשמע טוב יותר מ-Spotify, אבל אני באמת רוצה אפשרות של איכות Hi-Fi.

2. חוויית משתמש
ממשק מגיב יותר יהיה נהדר. חלק מהשירים לא יתנגנו מיד ולפעמים הגרפיקה חסרה או שהיא באיכות נמוכה. העיצוב הכללי אמור להיות טוב יותר אבל זו הבעיה שלי עם התוכנה של אפל באופן כללי. אבל אוהב את ניהול הספרייה.

3. תמיכה של צד שלישי
אשמח לראות את AM בפלייסטיישן ובמקומות רבים אחרים. לא יזיק אם הם ישקיעו עבודה אמיתית גם בנגן האינטרנט. זה פשוט איטי מדי ובעייתי.

ארבע. שילוב פודקאסטים
נאמר מספיק. אבל זה צריך להיעשות כמו שצריך, לא כמו אפליקציית הפודקאסטים המגושם הנוכחית.

טאגברט

22 ביוני 2011
סיאטל
  • 1 באפריל, 2021
פייל אמר: הבעיות שלי עם אפל מיוזיק:

1. סאונד טוב יותר
לי AM נשמע טוב יותר מ-Spotify, אבל אני באמת רוצה אפשרות של איכות Hi-Fi.

2. חוויית משתמש
ממשק מגיב יותר יהיה נהדר. חלק מהשירים לא יתנגנו מיד ולפעמים הגרפיקה חסרה או שהיא באיכות נמוכה. העיצוב הכללי אמור להיות טוב יותר אבל זו הבעיה שלי עם התוכנה של אפל באופן כללי. אבל אוהב את ניהול הספרייה.

3. תמיכה של צד שלישי
אשמח לראות את AM בפלייסטיישן ובמקומות רבים אחרים. לא יזיק אם הם ישקיעו עבודה אמיתית גם בנגן האינטרנט. זה פשוט איטי מדי ובעייתי.

ארבע. שילוב פודקאסטים
נאמר מספיק. אבל זה צריך להיעשות כמו שצריך, לא כמו אפליקציית הפודקאסטים המגושם הנוכחית.
מה היתרון בשילוב פודקאסטים באפליקציית מוזיקה?

אני או מחפש מוזיקה או מחפש פודקאסטים, אף פעם לא שניהם או מיקס. אופן האינטראקציה שלך עם פודקאסטים שונה ממוזיקה. יש פרקים וקפיצה קדימה אחורה. יש יצירות אמנות של פרקים לאיורים. גם איך אתה משיג אותם שונה.

אני מבין שספוטיפיי עושה את זה כי יש להם רק את האפליקציה האחת אבל אני לא רואה שום תועלת למשתמשים.
תגובות:מוכן ווואגוס

קוֹבֶץ

ל
24 באוגוסט 2013
הרפובליקה הצ'כית
  • 2 באפריל, 2021
טאגברט אמר: מה היתרון בשילוב פודקאסטים באפליקציית מוזיקה?
לי אישית אני לא אוהב שיש הרבה אפליקציות וזה נראה כמו פתרון נוח יותר. כמו ה-iTunes פעם עד שהם נפרדו ליותר אפליקציות. יכולה להיות לשונית פודקאסטים נפרדת בתחתית והיא תשתנה למוזיקה ברגע שאתה בפודקאסטים ולהיפך. M

מראקון

12 ביוני 2013
  • 2 באפריל, 2021
אני מסכים לרוב, והפלטפורמות שיש להן אלמנטים טובים יותר אינן מוגבלות לספוטיפיי לצערי. היה לי הרבה מזל עם Tidal לאחרונה בגיוון דרמטי של מגוון המוזיקה המודרנית בספרייה שלי. אי אפשר לומר את אותו הדבר על אפל מיוזיק.

אפליקציית המוזיקה באייפון שאני לא רואה שתתוקן בקרוב (הדרישה הקבועה לכאורה לשנות את ממשק המשתמש על בסיס שנתי עבור אחד). אני לא בהכרח מסכים בחזית האיכות, אם מוזיקה נשמעת רע באחד זה בדרך כלל נשמע רע כשאני בודק אותה באחר.

עם זאת...זה אחד היחידים שמאפשרים לי להעלות את כל השירים המותאמים אישית או הרצועות ה'בלתי ניתנות': קאברים של יוטיוב, פסקולים, מהדורות מיוחדות, רכישות מפלטפורמות אחרות וכו' ולסנכרן אותם בענן עם כל שלי מכשירים. ספוטיפיי לא בֶּאֱמֶת לעמוד ראש וכתפיים מעל אפל מיוזיק מספיק כדי להצדיק את המאמץ בהחלפת הכל והצורך להפעיל מספר סוויטות במקביל כדי להאזין למוזיקה שכוחת האל שלי.

זה מבאס ומקווה מאוד שאפל תמשיך לשפר את זה - אבל הייתי טוען שהיא עשתה קפיצות טובות יותר עם הזמן שהיא קיימת במובנים רבים. אם עדכון ה-macOS של השנה ימשיך ליישר את לקוחות האפליקציה של macOS ו-iOS, אני מקווה שזה פותר כמה מבעיות הביצועים המביישות עם מוזיקה בכל הפלטפורמות.

עם השנים האחרונות של הצלחה מסחררת עבור אפל בטווחי מוצרי האודיו שלהם, ו אולי הסיכוי שהם ירכשו את Sennheiser (לא סביר מאוד אני יודע) Apple Music הופך מספיק קרוב (אני בספק אם היא אי פעם תסמן את כל התיבות עבור המשתמשים) ל-Spotify כדי להציג את עצמה כאופציה טובה יותר. אם ה'גילוי' מתקרב ליכולת של Spotify להמליץ ​​אז אני אשמח, פיצ'רים אחרים כמו מיקום ספרייה מסונכרנת בין מכשירים יהיו דבר לא מובן מאליו בהתחשב בספריות הענן המפלצתיות ממילא שיש להרבה משתמשים.
תגובות:Cayden and valkov9191

BMox81

ל
14 באפריל, 2014
הממלכה המאוחדת
  • 3 באפריל, 2021
אני מסכים שעם Apple לאפשר לך להעלות תוכן משלך ולסנכרן אותו בין המכשירים שלך היא תכונה נפלאה. כנראה שהייתי הולך במסלול iTunes Match אלמלא העובדה שהמשנה של Apple One הוא כל כך טוב עבור המשפחה שלי.

אפל מיוזיק בסדר ברובו אבל חסר לה את המגע האישי מבחינתי.

בעוד שרשימות ההשמעה הרבה יותר טובות (לטעמי המוזיקלי) ב-Spotify ו-Spotify Connect כל כך טוב שכן היא מאפשרת השמעה בכל המכשירים ולא רק באפל. אני כל כך אוהב את זה שיש לי סאב פרימיום נוסף לספוטיפיי לעצמי...

אני גם מאלה שאוהבים את גישת הכל באחד עם מוזיקה ופודקאסטים באפליקציה האחת (אם כי היעדר עדכוני RSS/Patreon הוא פספוס גדול).

סבתא

14 באוקטובר 2013
  • 13 באפריל, 2021
תקופת הניסיון שלי של Apple Music עומדת לפוג. אני אבטל את זה. נראה שזה לא תופס את טעם המוזיקה שלי. אסור שה-ML על זה יהיה כל כך חכם. זה חוזר על מוזיקה, אפילו את המוזיקה בפירוש לא אהבתי. אני מקווה שספוטיפיי יותר טוב.

תערוכות של 1969

מבוטל
25 באוגוסט 2013
  • 13 באפריל, 2021
grandM אמר: תקופת הניסיון שלי של Apple Music עומדת להסתיים. אני אבטל את זה. נראה שזה לא תופס את טעם המוזיקה שלי. אסור שה-ML על זה יהיה כל כך חכם. זה חוזר על מוזיקה, אפילו את המוזיקה בפירוש לא אהבתי. אני מקווה שספוטיפיי יותר טוב.
ספוטיפיי יותר טוב. אפל מיוזיק אמורה להיות הרבה יותר טובה במובנים רבים, אבל לטים לא אכפת...

נקבה

15 בדצמבר 2014
חרונינגן
  • 13 באפריל, 2021
מסכים לגמרי. הפודקאסטים והמוזיקה בהחלט צריכים להיות באפליקציה אחת.
תגובות:valkov9191

מרsmith1

ל
20 בפברואר 2017
נוטינגהאם, אנגליה
  • 14 באפריל, 2021
אני שמח להפריד בין פודקאסטים למוזיקה. אני משתמש באפליקציית Overcast עבור הפודקאסטים שלי ו-Apple Music. אני אוהב מוזיקת ​​אפל אבל לא אכפת לי מאפליקציית הפודקאסט של אפל.
תגובות:princessLover, valkov9191 ו-Guinnessduck

לבבסקה

22 באוגוסט 2011
  • 11 במאי 2021
האפליקציה נוראית. iTunes היה הרבה יותר טוב. פשוט סוף סוף נאלצתי לעבור מ-iTunes למוזיקה (אני משתמש בעבודה מאז שהמוזיקה הופיעה לראשונה) ואני נחרד מכמה שהמוזיקה עדיין גרועה.

כאפליקציה, עבור MacOS, זו שעת חובבים ******** שבאמת צריך לסדר אותה. זה כמו בטא בקושי מתפקד. לעזאזל, בטא האינטרנט לא גרוע יותר.

כל כך מתוסכל כרגע. איך אפל מקדישה מיליונים לשירות ואין לו צוות מפתחים שפועל כדי להפוך אותו ליצוגי? זו חברה של 2 טריליון דולר ואפליקציית המוזיקה שלהם מחמירה עם הזמן? wtf
תגובות:barcode00, princessLover, valkov9191 ו-2 אחרים ל

אלסקה מוס

26 באפריל, 2008
אלסקה
  • 17 במאי 2021
אני לא מדבר עכשיו על 'אפל מיוזיק' מכיוון שאני לא משתמש בה. אבל אני לא אוהב את הדרך שבה 'מוזיקה' עובדת בהשוואה ל-iTunes, וזה כדלקמן: כשאני מפעיל את מוזיקה בפעם הראשונה, חלון המוזיקה מופיע ואני לא יכול להפעיל את רשימות ההשמעה של הספרייה שלי עד שאני בוחר ב'המשך', ואז חפש את ספריית המוזיקה שלי או רשימות השמעה. משהו אחר, שלא יגיד שאשתי צופה בתוכנית של נטפליקס דרך ה-Apple TV בסלון ואני מחליט להשיק מוזיקה מהמחשב הנייד שלי בחדר האוכל. במקרה זה Music עוברת ל-Airplay ברסיבר ומשמיעה את Apple Music דרך ה-Apple TV והרסיבר של Yamaha. זה בתורו משבית את Netflix ומציג את נגן Apple Music בטלוויזיה תגובות:מקרוני ל

מעגל מושלם

9 בדצמבר 2020
  • 18 במאי 2021
valkov9191 אמר: אפל צריכה לשנות את Apple Music באופן קיצוני. אין טעם להסביר כמה אני אוהב את אפל ולהשתמש בכל אחד מהמכשירים שלהם בהנאה רבה. אבל, אני מוזיקאי, וככזה, האזנה למוזיקה באיכות מעולה היא בעלת חשיבות רבה עבורי. השתמשתי בעבר באפל מיוזיק אבל אז השתמשתי באוזניות רגילות ולא שמתי לב להבדל עצום באיכות עם Spotify, נניח, אבל, לחג המולד קיבלתי במתנה אוזניות אלחוטיות מבית Audio Technica ולאחר השוואת הסאונד עם Spotify (אני יודע שאפל משדרת עם 256 קבצי AAC m4a, ו-Spotify עם 320 kbps), ספוטיפיי סוף סוף כבשה אותי כמנוי. תמיד העדפתי את Apple Music בגלל שהיא אפל ובגלל שאני אוהב את האפליקציה הישנה (iOS 10.,11,12) הרבה יותר מאשר Spotify. זה נקי יותר, גם הפלייליסטים מעולים, אבל כדי להתחיל עם הדברים שגרמו לי לעבור ל-Spotify
1. הכיף שבסאונד
כבר כתבתי על זה
2. חיפוש שירים מהיר במיוחד
בחיפוש נקודתי חיפוש שירים הוא כמו קסם, פשוטו כמשמעו, בעוד שב-Apple Music... טרגדיה. אני כותב דבר אחד, זה יוצא לגמרי אחר, זה אפילו לא צפוי או שזה רק עבור האמנים המפורסמים יותר כדי להקל על החיפוש
3. המעבר בין השירים
זה משהו שמשנה לחלוטין את האזנה למוזיקה עבורי. ספוטיפיי משלבת את השירים בצורה כזו, כאילו נמזגת סתם אחרת, זה מדהים.
ארבע. מציאת רשימות השמעה ציבוריות (משתמשים).
באפל מיוזיק זה מאוד מאוד נדיר, אני מקבל רק בערך 10 להגיד מוזיקה שאני אוהב.
5 המהירות של Spotify
האפליקציה שלהם סופר נוחה, קלה, חלקה, בעוד אפל מיוזיק איטית, מסורבלת כמו צב, מה גם שחלק מהשירים לא מטעין את העטיפות או שזה קורה אחרי 5 דקות של המתנה.
6. פודקאסטים
אפל זקוקה לשיפור גם שם. אני חושב שהגיע הזמן ליצור אפליקציה אחת גם למוזיקה וגם לפודקאסטים, למה אנחנו צריכים שתי אפליקציות כאלה? לדעתי, לאפל מיוזיק יש צורך רציני בשיפור, שינוי עיצוב, שיפור איכות הסאונד (2021 אנחנו למען השם) ושילוב פודקאסטים באפליקציית Music.
זה כל מה שאני חושב. אני איעלב ממעריצי אפל רבים אחרי הפוסט הזה, אבל רק רציתי לחלוק את הדעה כאן בחופשיות.
אז אני חייב לא להסכים עקרונית עם הכותרת שלך - שאפל מיוזיק זה נורא.

ראשית, ועל זה אני ממש ממש לא מסכים - איכות סאונד. יש לי אודיו ביתי בשווי 35,000 דולר, ואפל מיוזיק בהחלט מעיפה את Spotify באיכות השמע. Spotify חזק יותר, ללא ספק, אבל AM הוא פשוט נשמע מעולה בהרבה (כולל כאשר עוצמת הקול תואמת). יש פשוט הפרדה ובימוי גדולים יותר עם AM בהשוואה לספוטיפיי; הבס מהודק יותר, נקי יותר, לשירה יש יותר אוויר, ההדמיה בעלת ניואנסים יותר. חוויתי את זה בכל פעם שהשוויתי בין השניים, והיו לי חברים שהסכימו כשהאזינו.

עכשיו, לטענות האחרות שלך - כן, יש לך כמה נקודות טובות. החיפוש הוא נורא, הוא איטי בהשוואה לספוטיפיי ואפל צריך לסדר את זה. אני לא יכול לדבר על מהירות השימוש באפליקציה, מכיוון שלדעתי השימוש ב-AM גם באייפון שלי (12 Pro Max) וגם ב-Apple TV 4K בסדר. לא שמתי לב להבדל בניווט כללי בהשוואה לספוטיפיי, אבל אני מסכים לגבי החיפוש. אני ארחיב את הנקודה שלך בחיפוש על ידי לא רק לקרוא את המהירות, אלא את התוצאות ש-AM קורא. אני יכול להקליד את הכותרת של שיר והוא פשוט לא ימצא אותו, אבל כשאני מוסיף את האמן לשאילתת החיפוש, הו, הנה זה הולך! הם צריכים למיין את החיפוש, וזו הבעיה הגדולה ביותר לצד המלצת AI (אם זה משנה לך).

עכשיו, מבחינת חווית המשתמש הכללית, אני שונא את Spotify. אני מוצא את AM פשוט עדיפה בהרבה. זה מאפשר לי לאצור ספריית אלבומים ושירים, ובמקביל לאצור את הפלייליסטים שלי (כמו גם להוסיף את רשימות ההשמעה הדינמיות של AM). אני יכול לבחור אם הוספת שיר לרשימת השמעה תוסיף אותו גם לספרייה שלי.

למה אני אוהב את זה? ובכן, אני לא תמיד רוצה פשוט לשים רשימת השמעה. אני אוהב להאזין לאלבומים (יש לי גם מערכת ויניל, אבל לפעמים אני עצלן מדי בשביל הטרחה הזו), ולעיין בספרייה שלי כשאני מאזין. זה לא הכל רשימות השמעה, מה שנראה איך Spotify מעוצבת.

אני אוהב את קלות השימוש של AM. אני מנגן שיר, אני יכול 'ללחוץ לחיצה ימנית' (לחיצה ארוכה, או ללחוץ על כפתור 3 הנקודות) ולהוסיף לספרייה שלי, להוסיף לפלייליסט, לעבור לאלבום שהשיר כבוי, או ללכת לאמן עמוד. אני מוצא את הניווט ב-AM פשוט הרבה יותר קל והגיוני מאשר Spotify. אני מרגיש שספוטיפיי מוטה מאוד לרשימות השמעה וחיפוש, וזו פשוט לא הדרך המועדפת עליי לנווט ולהאזין למוזיקה.

עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון, יש הרבה בעיות עם AM, אבל הייתי טוען שזה מספק חוויה אחרת ל-Spotify. לא חוויה נוראית. לשניהם יש בעיות, ובשבילי, AM פשוט עובד טוב יותר.
תגובות:vagos, Cayden, Lvivske ואדם אחד נוסף

סבתא

14 באוקטובר 2013
  • 18 במאי 2021
aperfectcircle אמר: אז אני חייב לא להסכים עקרונית עם הכותרת שלך - שאפל מיוזיק זה נורא.

ראשית, ועל זה אני ממש ממש לא מסכים - איכות סאונד. יש לי אודיו ביתי בשווי 35,000 דולר, ואפל מיוזיק בהחלט מעיפה את Spotify באיכות השמע. Spotify חזק יותר, ללא ספק, אבל AM הוא פשוט נשמע מעולה בהרבה (כולל כאשר עוצמת הקול תואמת). יש פשוט הפרדה ובימוי גדולים יותר עם AM בהשוואה לספוטיפיי; הבס מהודק יותר, נקי יותר, לשירה יש יותר אוויר, ההדמיה בעלת ניואנסים יותר. חוויתי את זה בכל פעם שהשוויתי בין השניים, והיו לי חברים שהסכימו כשהאזינו.

עכשיו, לטענות האחרות שלך - כן, יש לך כמה נקודות טובות. החיפוש הוא נורא, הוא איטי בהשוואה לספוטיפיי ואפל צריך לסדר את זה. אני לא יכול לדבר על מהירות השימוש באפליקציה, מכיוון שלדעתי השימוש ב-AM גם באייפון שלי (12 Pro Max) וגם ב-Apple TV 4K בסדר. לא שמתי לב להבדל בניווט כללי בהשוואה לספוטיפיי, אבל אני מסכים לגבי החיפוש. אני ארחיב את הנקודה שלך בחיפוש על ידי לא רק לקרוא את המהירות, אלא את התוצאות ש-AM קורא. אני יכול להקליד את הכותרת של שיר והוא פשוט לא ימצא אותו, אבל כשאני מוסיף את האמן לשאילתת החיפוש, הו, הנה זה הולך! הם צריכים למיין את החיפוש, וזו הבעיה הגדולה ביותר לצד המלצת AI (אם זה משנה לך).

עכשיו, מבחינת חווית המשתמש הכללית, אני שונא את Spotify. אני מוצא את AM פשוט עדיפה בהרבה. זה מאפשר לי לאצור ספריית אלבומים ושירים, ובמקביל לאצור את הפלייליסטים שלי (כמו גם להוסיף את רשימות ההשמעה הדינמיות של AM). אני יכול לבחור אם הוספת שיר לרשימת השמעה תוסיף אותו גם לספרייה שלי.

למה אני אוהב את זה? ובכן, אני לא תמיד רוצה פשוט לשים רשימת השמעה. אני אוהב להאזין לאלבומים (יש לי גם מערכת ויניל, אבל לפעמים אני עצלן מדי בשביל הטרחה הזו), ולעיין בספרייה שלי כשאני מאזין. זה לא הכל רשימות השמעה, מה שנראה איך Spotify מעוצבת.

אני אוהב את קלות השימוש של AM. אני מנגן שיר, אני יכול 'ללחוץ לחיצה ימנית' (לחיצה ארוכה, או ללחוץ על כפתור 3 הנקודות) ולהוסיף לספרייה שלי, להוסיף לפלייליסט, לעבור לאלבום שהשיר כבוי, או ללכת לאמן עמוד. אני מוצא את הניווט ב-AM פשוט הרבה יותר קל והגיוני מאשר Spotify. אני מרגיש שספוטיפיי מוטה מאוד לרשימות השמעה וחיפוש, וזו פשוט לא הדרך המועדפת עליי לנווט ולהאזין למוזיקה.

עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון, יש הרבה בעיות עם AM, אבל הייתי טוען שזה מספק חוויה אחרת ל-Spotify. לא חוויה נוראית. לשניהם יש בעיות, ובשבילי, AM פשוט עובד טוב יותר.
אני מסכים עם ההערה שלך לגבי איכות הסאונד. אתה ממעיט מאוד בחשיבות הבינה המלאכותית. בטח שקניתי תקליטורים מאמן אחד. בטח שהאזנתי לאותו אלבום אוסף שוב ושוב. אפילו יודע שאני מותנה שיר א' יבוא אחריו ב' (כן הייתה אפשרות ערבוב).

בדיוק כשנעורי הימים ההם חלפו. בשנת 2021 אני מצפה שה-AI יפתיע אותי שוב ושוב עם מוזיקה שאני חופר. אפל היא חברת טכנולוגיה, בינה מלאכותית היא טכנולוגיה.
תגובות:לבבסקה

לבבסקה

22 באוגוסט 2011
  • 18 במאי 2021
מה קרה לפלייליסטים גאוניים? זה עדיין עניין? אני רואה ש'עדכן גאונות' הוא כפתור ללחוץ עליו אבל כנראה לא עושה כלום, ו'נועד בשבילך' הוא רק עמוד ריק עבורי

סבתא

14 באוקטובר 2013
  • 18 במאי 2021
לבבסקה אמר: מה קרה לפלייליסטים גאוניים? זה עדיין עניין? אני רואה ש'עדכן גאונות' הוא כפתור ללחוץ עליו אבל כנראה לא עושה כלום, ו'נועד בשבילך' הוא רק עמוד ריק עבורי
במקרה שלי AM הציעה פלייליסט שהוכן עבורי. ענדתי את כפתור הדילוג. ר

רדסטר

11 באוגוסט 2021
  • 11 באוגוסט 2021
כמה שנים הייתה קיימת iTunes? אפל מיוזיק לא טובה יותר. איך לכל הרוחות מישהו רוצה, משתמש או מבין את הדברים האלה הוא מעבר לי. אני מחבר אייפוד למק, אני מחפש שירים לקנות ולהוריד, ואחרי זה... מוחלט כאוס מוחלט. איפה השירים שלי בדיוק? על איזו רשימה אני מסתכל בכלל? איך זה שאני רואה את הכותרים אבל זה לא נותן לי לשחק אותם? איך זה שאני מחבר את האייפוד למק ואני רואה 20 כותרות שירים, אבל כשאני מחבר אוזניות לאייפוד ולוחץ על play, אני שומע רק 10 מהם? חשבתי שהעתקתי אז הכל.. רגע מה? איך הם עלו לשם פעמיים???

זה לקח את הרעיון הבסיסי ביותר: לקנות שיר, להוריד קובץ, להעתיק קובץ לנגן שלי - והפך אותו לסיוט ביזנטי.
תגובות:מקרוני

כִּסֵא נַדנֵדָה

14 בספטמבר 2018
אדמונטון, אלברטה, קנדה
  • 12 באוגוסט 2021
הבקר שלי עם אפל מיוזיק הוא אחרי שאטען שירים של אפל מיוזיק לאייפון שלי, חלק מהם לא יורדו גם אחרי שאקיש על סמל ה'הורד'. כתוצאה מכך כשאני מנסה להפעיל אותם במערכת ה-Bluetooth שלי במכונית, אני מקבל הודעת שגיאה לשימוש עם אינטרנט או נתונים סלולריים כדי להפעיל אותם. למה שירים מסוימים 'אפורים' ואילו אחרים יתנגנו ללא בעיה.
תגובות:אביר אפל 1968 נ

נורבינהוסטון

14 באוקטובר 2011
יוסטון
  • 13 באוגוסט 2021
Redster אמר: כמה שנים קיים iTunes? אפל מיוזיק לא טובה יותר. איך לכל הרוחות מישהו רוצה, משתמש או מבין את הדברים האלה הוא מעבר לי. אני מחבר אייפוד למק, אני מחפש שירים לקנות ולהוריד, ואחרי זה... מוחלט כאוס מוחלט. איפה השירים שלי בדיוק? על איזו רשימה אני מסתכל בכלל? איך זה שאני רואה את הכותרים אבל זה לא נותן לי לשחק אותם? איך זה שאני מחבר את האייפוד למק ואני רואה 20 כותרות שירים, אבל כשאני מחבר אוזניות לאייפוד ולוחץ על play, אני שומע רק 10 מהם? חשבתי שהעתקתי אז הכל.. רגע מה? איך הם עלו לשם פעמיים???

זה לקח את הרעיון הבסיסי ביותר: לקנות שיר, להוריד קובץ, להעתיק קובץ לנגן שלי - והפך אותו לסיוט ביזנטי.
נראה שאתה משתמש בשני חשבונות iTunes/Music. מה שאתה מתאר הוא תכונה נגד פיראטים כך שלא תוכל לחבר את ה-iPod למחשב של חבר ולהוריד את המוזיקה שלו לשימושך.