פורומים

אפל מנקה מקרים לאורך זמן

ר

RiotMilk

פוסטר מקורי
30 באוקטובר 2020
  • 2 בנובמבר 2020
כמו רבים אחרים כאן, יש לי את המארז קליר של תפוח ולמרות שבאופן אישי לא אכפת לי שעיגול ה-magsafe שעליו (עושה את זה קצת ייחודי/בולט?), פורצי העסקאות עבורי הם הכפתורים הקשוחים ורמת הסבון. של חלקלקות.

בכמה שרשורים ראיתי שמישהו מזכיר באופן ישיר שהדברים האלה משתפרים עם הזמן. חיפשתי שרשורים וסקירות ישנים יותר על המקרה של שנה שעברה כדי לראות אם יש איזכור לזה שזה אמיתי, ללא הצלחה.

מישהו יכול לאשר מניסיון אם המארז שקוף התפוח התלבש יפה בכלל? אני באמת מניח שלא כי אחרת כל האנשים הטובים שלכם כנראה היו מנסים לעבור את תקופת הפריצה הזו גם... אבל רק רציתי לראות. אם זה אפילו היה קצת פחות חלקלק, אני חושב שהייתי טוב...

הערה צדדית, כי אולי אין לזה טעם, מישהו יודע אם כשאתה מטעין Magsafe דרך מארזים דקים אחרים (מה שכן עובד) אתה מאבד חלק מהכוח בדרך כלשהי? כלומר, האם זה מה שמסייעת להבטיח ה-magsafe של מארז התפוחים, או שמא זה באמת יותר כדי להעניק חיבור חזק יותר עם אביזרים אחרים?

תודה! ו

evrard

20 באוקטובר 2014


ברוקלין
  • 2 בנובמבר 2020
גם לי יש את המקרה הברור. אני לא יודע אם זה רק אני אבל הטעינה דרך MagSafe היא איטית מאוד. זה גם מאוד חלקלק, אני הולך להחזיר אותו. ס

SCP

16 בינואר 2017
  • 2 בנובמבר 2020
evrard אמר: זה גם מאוד חלקלק
אני מסכים, מאוד חלקלק. בושה לאפל על כך שאין את כיסויי העור זמינים בשחרור. הזמנתי מארז LONLI מאמזון (לא זמין יותר) וההתאמה הייתה נוראית אז זה חוזר.

טוראטק

10 באוקטובר 2019
  • 2 בנובמבר 2020
המארז הברור של ה-11 Pro היה חלקלק באותה מידה, ולא, הוא לא משתפר עם הזמן, לא לפחות.

עבורי זו לא בעיה גדולה - הטלפון כמעט ולא עוזב את כיסי הטלפון הייעודיים שלי וכשאני כן צריך אותו, אני אוהב את העובדה שאני יכול לצייר אותו במהירות ללא תקלות.

כמו כן, נראה שהמארז הברור של 12 Pro פותר את הבעיה הגדולה ביותר שהייתה לי עם המארז ב-11 Pro- הוצאת הטלפון פנימה והוצאה מהמארז (לפעמים שהשתמשתי במארז סיליקון, במהלך רכיבה על אופנוע ושימוש קשה יותר) ישאיר הרבה שריטות קטנות בתוך המארז, ועם טלפון Space Black (עכשיו, גרפיט) ​​היו מאוד ברורים.

המארז השקוף ל-12 Pro מתאים לשילוב של מגנטיות והתאמה קלה יותר. סביר להניח שההתאמה המתוקנת תיצור את השריטות הפנימיות. אני מוצא את הלחיצות על הכפתורים בסדר, וגם הגישה למתג ההשתקה טובה.

המארז השקוף החדש מושך אותי, ולאופן שבו אני משתמש בטלפון. אני אף פעם לא הולך ומדבר בטלפון שלי, ומשתמש ב-Apple Watches שלי עבור 90% מהאינטראקציות שלי עם המערכת בזמן שהטלפון יושב בכיס.

וגם, לא אכפת לי העיגול המרחף של MagSafe על המארז. אני חושב שזה נראה נהדר עם טלפון הגרפיט שלי.

עם זאת, המשטח החלקלק בהחלט יהווה מעצור עבור משתמשים רבים ומקרי שימוש רבים.

בהתבסס על ניסיון קודם, כיסויים שקופים של אפל אינם מצהיבים כמו כל כיסוי שקוף אחר שאי פעם השתמשתי בו או ראיתי (למעט כיסויים כלליים של מארזי Power Support Made in Japan ב-3G, 4 ו-5- כולם היו הרבה יותר טובים מההצעות הנוכחיות שלהם).

המארזים השקופים של אפל לעולם אינם נסדקים וההתנגדות החיצונית לשריטות שלהם טובה למדי, מניסיוני.

תחושת היד של המכשיר במארז השקוף הרבה יותר טובה בעיני, מאשר עם נרתיק העור הזמני עשוי היטב שאספתי מאמזון כשהטלפון הגיע.

ועוד דבר אחד...

למעט מקרה סיליקון לבן, אין קל יותר לשמור על ניקיון. טביעות האצבע האלה שמצטברות על מקרים אחרים הן זוהמה חבויה, אבל המקרה הברור מאפשר לך לדעת אם זה לא נקי ככל שיכול להיות, ובנסיבות הנוכחיות, זה ללא ספק דבר טוב מאוד. נערך לאחרונה: 3 בנובמבר, 2020
תגובות:Boardiesboi, Jovijoker ו-izzle22 ר

RiotMilk

פוסטר מקורי
30 באוקטובר 2020
  • 3 בנובמבר 2020
Toratek אמר: המארז הברור של ה-11 Pro היה חלקלק באותה מידה, ולא, הוא לא משתפר עם הזמן, לא לפחות.

עבורי זו לא בעיה גדולה - הטלפון כמעט ולא עוזב את כיסי הטלפון הייעודיים שלי וכשאני כן צריך אותו, אני אוהב את העובדה שאני יכול לצייר אותו במהירות ללא תקלות.

כמו כן, נראה שהמארז הברור של 12 Pro פותר את הבעיה הגדולה ביותר שהייתה לי עם המארז ב-11 Pro- הוצאת הטלפון פנימה והוצאה מהמארז (לפעמים שהשתמשתי במארז סיליקון, במהלך רכיבה על אופנוע ושימוש קשה יותר) ישאיר הרבה שריטות קטנות בתוך המארז, ועם טלפון Space Black (עכשיו, גרפיט) ​​היו מאוד ברורים.

המארז השקוף ל-12 Pro מתאים לשילוב של מגנטיות והתאמה קלה יותר. סביר להניח שההתאמה המתוקנת תיצור את השריטות הפנימיות. אני מוצא את הלחיצות על הכפתורים בסדר, וגם הגישה למתג ההשתקה טובה.

המארז השקוף החדש מושך אותי, ולאופן שבו אני משתמש בטלפון. אני אף פעם לא הולך ומדבר בטלפון שלי, ומשתמש ב-Apple Watches שלי עבור 90% מהאינטראקציות שלי עם המערכת בזמן שהטלפון יושב בכיס.

וגם, לא אכפת לי העיגול המרחף של MagSafe על המארז. אני חושב שזה נראה נהדר עם טלפון הגרפיט שלי.

עם זאת, המשטח החלקלק בהחלט יהווה מעצור עבור משתמשים רבים ומקרי שימוש רבים.

בהתבסס על ניסיון קודם, כיסויים שקופים של אפל אינם מצהיבים כמו כל כיסוי שקוף אחר שאי פעם השתמשתי בו או ראיתי (למעט כיסויים כלליים של מארזי Power Support Made in Japan ב-3G, 4 ו-5- כולם היו הרבה יותר טובים מההצעות הנוכחיות שלהם).

המארזים השקופים של אפל לעולם אינם נסדקים וההתנגדות החיצונית לשריטות שלהם טובה למדי, מניסיוני.

תחושת היד של המכשיר במארז השקוף הרבה יותר טובה בעיני, מאשר עם נרתיק העור הזמני עשוי היטב שאספתי מאמזון כשהטלפון הגיע.
תודה!!! ס

מוּצָקוּת

8 באוגוסט 2008
  • 3 בנובמבר 2020
המארז של Apple Clear Magsafe נראה נהדר, ברור מאוד ומציג היטב את הטלפון.

הייתי צריך להחזיר אותו כי הוא היה מאוד חלקלק, אבל המפסק היה כמה קשה היה ללחוץ על הכפתורים. הרגשתי שאני נלחם עם כפתור ההפעלה כדי להפעיל את Siri או להפעיל/לכבות את הטלפון.
תגובות:אמא עצבנית ס

רצון מיומנות

12 בפברואר 2008
  • 4 בנובמבר 2020
הבעיה העיקרית שפיתח המארז הצלול שלי של אפל עם הזמן היה סדקים בקצוות התחתונים כתוצאה מהסרתו והחזרתו. אני אפילו לא מסיר את זה לעתים קרובות מאוד והם שם.
תגובות:מדטיגר27 ר

rawCpoppa

ל
23 בפברואר 2010
  • 4 בנובמבר 2020
האם נרתיקים של אפל מצהיבים עם הזמן?

AlecEdworthy

1 במאי 2007
לסטרשייר, בריטניה
  • 4 בנובמבר 2020
אהבתי את ה-Apple Clear Case שלי לאייפון 12 שלי בכל היבט מלבד כמה שהוא חלקלק. זה לבד אומר שזה היה צריך לחזור. כעת השימוש ב-JETech Clear Case והמטען של MagSafe עובד דרכו מצוין ונראה שאין ירידה ניכרת בכוח. ההצמדה המגנטית לא ממש מוצקה כמו ב-MagSafe Clear Case אבל היא עדיין מתחברת ומחזיקה מספיק חזק כדי לאסוף כדי לבדוק את ההודעה המוזרה וכו'. המגנטים במארז השקוף כלל לא משפרים את זרימת הכוח עד כה כפי שאני יכול לראות, רק ודא שהאחיזה המגנטית תהיה חזקה כמו כשהיא עירומה.
תגובות:Jovijoker ו-Grumpy Mom

izzle22

ל
13 ביולי 2004
קנזס סיטי, MO
  • 4 בנובמבר 2020
Toratek אמר: המארז הברור של ה-11 Pro היה חלקלק באותה מידה, ולא, הוא לא משתפר עם הזמן, לא לפחות.

עבורי זו לא בעיה גדולה - הטלפון כמעט ולא עוזב את כיסי הטלפון הייעודיים שלי וכשאני כן צריך אותו, אני אוהב את העובדה שאני יכול לצייר אותו במהירות ללא תקלות.

כמו כן, נראה שהמארז הברור של 12 Pro פותר את הבעיה הגדולה ביותר שהייתה לי עם המארז ב-11 Pro- הוצאת הטלפון פנימה והוצאה מהמארז (לפעמים שהשתמשתי במארז סיליקון, במהלך רכיבה על אופנוע ושימוש קשה יותר) ישאיר הרבה שריטות קטנות בתוך המארז, ועם טלפון Space Black (עכשיו, גרפיט) ​​היו מאוד ברורים.

המארז השקוף ל-12 Pro מתאים לשילוב של מגנטיות והתאמה קלה יותר. סביר להניח שההתאמה המתוקנת תיצור את השריטות הפנימיות. אני מוצא את הלחיצות על הכפתורים בסדר, וגם הגישה למתג ההשתקה טובה.

המארז השקוף החדש מושך אותי, ולאופן שבו אני משתמש בטלפון. אני אף פעם לא הולך ומדבר בטלפון שלי, ומשתמש ב-Apple Watches שלי עבור 90% מהאינטראקציות שלי עם המערכת בזמן שהטלפון יושב בכיס.

וגם, לא אכפת לי העיגול המרחף של MagSafe על המארז. אני חושב שזה נראה נהדר עם טלפון הגרפיט שלי.

עם זאת, המשטח החלקלק בהחלט יהווה מעצור עבור משתמשים רבים ומקרי שימוש רבים.

בהתבסס על ניסיון קודם, כיסויים שקופים של אפל אינם מצהיבים כמו כל כיסוי שקוף אחר שאי פעם השתמשתי בו או ראיתי (למעט כיסויים כלליים של מארזי Power Support Made in Japan ב-3G, 4 ו-5- כולם היו הרבה יותר טובים מההצעות הנוכחיות שלהם).

המארזים השקופים של אפל לעולם אינם נסדקים וההתנגדות החיצונית לשריטות שלהם טובה למדי, מניסיוני.

תחושת היד של המכשיר במארז השקוף הרבה יותר טובה בעיני, מאשר עם נרתיק העור הזמני עשוי היטב שאספתי מאמזון כשהטלפון הגיע.

ועוד דבר אחד...

למעט מקרה סיליקון לבן, אין קל יותר לשמור על ניקיון. טביעות האצבע האלה שמצטברות על מקרים אחרים הן זוהמה חבויה, אבל המקרה הברור מאפשר לך לדעת אם זה לא נקי ככל שיכול להיות, ובנסיבות הנוכחיות, זה ללא ספק דבר טוב מאוד.
אני מסכים עם כל מה שאמרת כאן. לא יכולתי להגיד את זה טוב יותר.

izzle22

ל
13 ביולי 2004
קנזס סיטי, MO
  • 4 בנובמבר 2020
rawCpoppa אמר: האם מקרים ברורים של אפל מצהיבים עם הזמן?
לא. היה לי נרתיק אולי של אפל על ה-11Pro שלי במשך שנה והוא מעולם לא הצהיב וכמעט לא היו עליו שריטות.
תגובות:rawCpoppa ר

rawCpoppa

ל
23 בפברואר 2010
  • 4 בנובמבר 2020
izzle22 אמר: לא. היה לי נרתיק אולי אפל על ה-11Pro שלי במשך שנה והוא מעולם לא הצהיב וכמעט לא היו עליו שריטות.

תודה. מצפה להזמין את המארז השקוף של אפל עבור ה-12 pro max שלי.

טכנו-זן

27 באפריל, 2015
גילברט, אריזונה
  • 4 בנובמבר 2020
ה-12 Pro בהחלט חופר בפינות התחתונות בתוך השפה. מְאַכזֵב

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/b7adfc27-183b-42c5-94a6-ff9fb2ebdb4c-jpeg.1077481/' > B7ADFC27-183B-42C5-94A6-FF9FB2EBDB4C.jpeg'file-meta'> 358.3 KB · צפיות: 511
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/b7adfc27-183b-42c5-94a6-ff9fb2ebdb4c-jpeg.1077482/' > B7ADFC27-183B-42C5-94A6-FF9FB2EBDB4C.jpeg'file-meta'> 358.3 KB · צפיות: 511
תגובות:cjgrif, Madtiger27 ו-GrumpyMom ח

humayunr

23 ביוני 2020
  • 4 בנובמבר 2020
solideliquid אמר: מארז ה-Apple Clear Magsafe נראה נהדר, ברור מאוד ומציג היטב את הטלפון.

הייתי צריך להחזיר אותו כי הוא היה מאוד חלקלק, אבל המפסק היה כמה קשה היה ללחוץ על הכפתורים. הרגשתי שאני נלחם עם כפתור ההפעלה כדי להפעיל את Siri או להפעיל/לכבות את הטלפון.
אתה ממש לא צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה עבור Siri, שמעת פעם על 'היי סירי'. ובכל מקרה באיזו תדירות אתה מכבה/מדליק. שימוש נוסף בכפתור ההפעלה הוא/היה לנעול אותו, אבל עכשיו עם הקשה אחורית אפילו זה לא נדרש יותר תגובות:מילובן

טכנו-זן

27 באפריל, 2015
גילברט, אריזונה
  • 5 בנובמבר 2020
izzle22 אמר: אין לי את הבעיה הזו. אולי תיק פגום?
לא. ראיתי כמה דיווחים דומים על reddit.

אני מודה מבטל את התיק כל כמה ימים. אני משתמש במארז השקוף בעבודה כדי שאוכל לנקות אותו עם מגבוני אלכוהול/לחטא - אני לא אוהב לעשות את זה למארזי הסיליקון או העור שלי.

אבל בעצם זה המקום שבו קצה הטלפון פוגע בקצה הזה - זה לא נראה שיש שם חיכוך בעת הסרת הטלפון אז מי יודע?

זה חבל כי אני אוהב את המארז.. הלוואי שתפוח פשוט יכסה את התחתית - אני לא יכול לראות איך זה היה מקשה הרבה יותר על ההסרה.

אני עובר ל-12 Pro Max אז אולי אנסה אותו שוב בדגם הזה.

סי רוברט

1 באוקטובר 2013
בולטימור
  • 5 בנובמבר 2020
אני פשוט שונא את איך שכל המקרים הברורים נראים, גם כשהם חדשים. הם נראים כמו ג'לי דג בטלפון ועם הזמן מחמירים.

טוראטק

10 באוקטובר 2019
  • 11 בנובמבר 2020
techno-Zen אמר: ה-12 Pro בהחלט חופר בפינות התחתונות בתוך השפה. מְאַכזֵב

שמתי לב לאותו הדבר, אבל הסימנים נעלמים כאשר הטלפון מוסר. נראה שזה חפץ של מגע עם הפינות. ר

RiotMilk

פוסטר מקורי
30 באוקטובר 2020
  • 11 בנובמבר 2020
רק כדי לעקוב כאן אחר הבירורים הראשוניים שלי... מסתבר שלא יכולתי להחזיר את התיק הברור שלי בכל מקרה, כי התבאסתי על ידי חנות Chase Ultimate Rewards Apple ללא מדיניות החזרת תפוחים רגילה... מטורף...

עם זאת, למעשה החלטתי לשמור את המארז בכל מקרה, כי יש לי גם את ארנק העור הכחול לנסות, ואני נהנה עם החידוש והמראה של זה על המארז השקוף! זה גם עוזר בגדול עם בעיית החלקלקות, והלחצנים הולכים ומשתפרים ללחיצה, אם כי גם עברתי להשתמש ב-back-tap אפילו יותר, שהגדרתי לנעול מסך ב-2 הקשות.

עם זאת הזמנתי גם 6 מארזים ברורים מאליאקספרס כדי לנסות ולראות אם אני מוצא זהב עם אחד מהם, חה חה, לאחר שלמדתי על Aliexpress בפורומים האלה

תודה לכולם!

טכנו-זן

27 באפריל, 2015
גילברט, אריזונה
  • 12 בנובמבר 2020
Toratek אמר: שמתי לב לאותו הדבר, אבל הסימנים נעלמים כשהטלפון מוסר. נראה שזה חפץ של מגע עם הפינות.
זה עובר? זה מעניין. אני אוהב את המארז של Apple Clear ויכול להתעלם מהבעיה עם גרסת 12 Pro Max של המארז. 12 Pro חוזר לאפל. ס

אווז סדינים

12 בספטמבר 2020
  • 12 בנובמבר 2020
סי רוברט אמר: אני פשוט שונא את איך שכל המקרים הברורים נראים, גם כשהם חדשים. הם נראים כמו ג'לי דג בטלפון ועם הזמן מחמירים.
אנלוגיית דגי ג'לי טובה. אני מרגיש בדיוק אותו הדבר. אני אשמח להשתמש באחד כדי שאוכל לראות את הטלפון שלי אבל מעולם לא נתקלתי באחד שנראה כמו החלק.

סי רוברט

1 באוקטובר 2013
בולטימור
  • 12 בנובמבר 2020
sheetgoose אמר: אנלוגיית דגי ג'לי טובה. אני מרגיש בדיוק אותו הדבר. אני אשמח להשתמש באחד כדי שאוכל לראות את הטלפון שלי אבל מעולם לא נתקלתי באחד שנראה כמו החלק.
כשמישהו מוסר לי טלפון עם נרתיק שקוף, אני לא רוצה לגעת בו. אתה יכול לראות כל כך הרבה זוהמה וסימנים על זה.

טכנו-זן

27 באפריל, 2015
גילברט, אריזונה
  • 12 בנובמבר 2020
ג. רוברט אמר: כשמישהו מוסר לי טלפון עם נרתיק שקוף, אני לא רוצה לגעת בו. אתה יכול לראות כל כך הרבה זוהמה וסימנים על זה.
המקרים של אפל לגיטימיים בחזית הזו. אבל אני יודע למה אתה מתכוון

טוראטק

10 באוקטובר 2019
  • 12 בנובמבר 2020
ג. רוברט אמר: כשמישהו מוסר לי טלפון עם נרתיק שקוף, אני לא רוצה לגעת בו. אתה יכול לראות כל כך הרבה זוהמה וסימנים על זה.
בניגוד למארז עור שהוא הרבה יותר מטונף, אבל מסתיר את הלכלוך. לפחות קל לשמור על ניקיון המקרים השקופים הללו.
תגובות:מילובן

סי רוברט

1 באוקטובר 2013
בולטימור
  • 12 בנובמבר 2020
אמר תורתק: לעומת נרתיק עור שהוא הרבה יותר מטונף, אבל מסתיר את הלכלוך. לפחות קל לשמור על ניקיון המקרים השקופים הללו.
אני מבין את זה וזה נכון אבל זה הוויזואלי.

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/yellowing-phone-cases-jpg.1661513/' > yellowing-phone-cases.jpg'file-meta'> 28.5 KB · צפיות: 253
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/m_5c4fcbdb194dad26abb418d2-jpg.1661514/' > m_5c4fcbdb194dad26abb418d2.jpg'file-meta'> 148.8 KB · צפיות: 209
תגובות:פצצת ידע
  • 1
  • 2
  • 3
הַבָּא

לך לעמוד

ללכתהַבָּא אחרון