פורומים

50 Mbps מול 100 Mbps

coolbreeze2

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
24 בספטמבר 2009
  • 9 בפברואר 2018
יש לי מהירות אינטרנט של 24 מגהביט לשנייה במשך זמן מה, ואיתה בדרך כלל אני מקבל HDR10 ו/או Dolby Vision כאשר זמין. מכיוון שהמהירות הזו בקושי מתאימה להזרמת 4k, אני מוכן לשדרג עכשיו כשספק שירותי האינטרנט שלי מציע מהירויות מהירות יותר. האם עלי להזמין 50 Mbps או 100 Mbps. בערך השימוש האינטנסיבי ביותר בבית שלי יהיה 2 טלוויזיות שמזרימות תוכן שונה הן באמצעות טרקטורון 4k משלה והן טלוויזיה שלישית המשמשת למשחקים חיים. אני חושב שמהירות 100 לא תספק איכות תמונה טובה יותר באופן ניכר ממהירות 50. האם אני צודק?

techwarrior

30 ביולי 2009


קולורדו
  • 9 בפברואר 2018
נטפליקס טוענת שסרטון 4K דורש זרם קבוע של 15Mbps.

אז אולי אתה בסדר עם 50, אולי תתחיל שם ואם אתה מוצא את זה לא מספיק, תקפיץ את זה שוב

איכות התמונה לא תהיה שונה עם שירות 100Mbps, רק יותר זרמים בו-זמניים אפשריים ברמת השירות שלך. כאשר מגיעים למגבלות רוחב הפס, אתה נוטה לראות גמגום, הקפאת פריים וכו'.

קופסה עסיסית

23 בספטמבר 2014
  • 9 בפברואר 2018
לאחרונה הכנתי פוסט על אנשים שמשלמים על מהירויות אינטרנט שהם לא צריכים.

במקרה שלך, אני חושב ש-50 Mbps יהיה בסדר. אני חושב ש-25Mbps הוא הקצה העליון של דרישות הזרמת 4K, אז כל עוד מדובר ב-2 זרמים בו-זמנית, אתה אמור להיות בסדר.

מחשבה נוספת, יש לי גישה ל-2 ספקי אינטרנט באזור שלי, ואני שם לב ששניהם נוטים לקבל מהירויות קצת יותר גבוהות ממה שמפורסם.

לדוגמה, יש לי כרגע הורדות של FiOS 50Mbps, ובדרך כלל אני מתקרב ל-60Mbps גם ב-speedtest.net וגם ב-fast.com

כשהיה לי Comcast לפני כמה חודשים, שירות ה-25Mbps שלי היה קרוב יותר ל-30Mbps.

הנקודה שלי היא שכנראה שתסתדר עם מהירות ה-50Mbps, ואם השירות שלך דומה לשלי ונותן לך קצת תוספת, אולי זה ייתן לך קצת יותר שקט נפשי לגבי הבחירה בתוכנית הזולה יותר.
תגובות:fathergll

coolbreeze2

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
24 בספטמבר 2009
  • 9 בפברואר 2018
אוקי תודה לכולכם. אני אנסה קודם את ה-50.
תגובות:Macalicious2011

oneMadRssn

8 בספטמבר 2011
אֵירוֹפָּה
  • 9 בפברואר 2018
לך עם 50 כדי להתחיל.

בדוק את המהירות שלך עם fast.com, אשר למעשה משתמש בשרתים בפועל של Netflix עבור מבחן המהירות. זה אמור לתת לך קריאה מציאותית של המהירות שלך (בניגוד לאתרים/אפליקציות כמו speedtest שספקי האינטרנט יודעים לתעדף ובכך לתת קריאה שגויה). ט

Tech198

21 באפריל, 2011
אוסטרליה, פרת'
  • 9 בפברואר 2018
coolbreeze2 אמר: הייתה לי מהירות אינטרנט של 24 מגהביט לשנייה במשך זמן מה, ואיתה בדרך כלל אני מקבל HDR10 ו/או Dolby Vision כאשר זמין. מכיוון שהמהירות הזו בקושי מתאימה להזרמת 4k, אני מוכן לשדרג עכשיו כשספק שירותי האינטרנט שלי מציע מהירויות מהירות יותר. האם עלי להזמין 50 Mbps או 100 Mbps. בערך השימוש האינטנסיבי ביותר בבית שלי יהיה 2 טלוויזיות שמזרימות תוכן שונה הן באמצעות טרקטורון 4k משלה והן טלוויזיה שלישית המשמשת למשחקים חיים. אני חושב שמהירות 100 לא תספק איכות תמונה טובה יותר באופן ניכר ממהירות 50. האם אני צודק?

דבר טוב בנטפליקס, בניגוד ל-iTunes כאשר המשתמש חייב לנהל התאמה, כברירת מחדל לנטפליקס יש 'אוטומטי' שמתכוונן *אוטומטית על סמך רוחב פס.. אבל אתה יכול לעקוף את ההגדרות 'בינוני' או 'גבוה'.

במקרה כזה, 50Mbps אמור להספיק למסך אחד, אחרת 100Mbps (או יותר)

כל זה לא כולל דברים אחרים שבהם אתה משתמש באותו חיבור. IN

westrock2000

ל
18 באוקטובר 2013
  • 10 בפברואר 2018
רק שים לב שספקי שירותי אינטרנט נתפסו מראים העדפה לאתרי בדיקות מהירות במספר הזדמנויות. כך תקבל את המספר הטוב ביותר האפשרי.

קופסה עסיסית

23 בספטמבר 2014
  • 10 בפברואר 2018
westrock2000 אמר: רק שים לב שספקי שירותי אינטרנט נתפסו כשהם מראים העדפה לאתרי בדיקת מהירות במספר הזדמנויות. כך תקבל את המספר הטוב ביותר האפשרי.
זה הוזכר בפוסט הקודם.

נטפליקס התלוננה על כך ש-Verizon מצמצמת אותם, אז נטפליקס פתחה את Fast.com כדי להציג מהירויות בפועל מהשרתים שלהם.

אני תמיד עושה גם Fast.com וגם Speedtest.net, מכיוון ש-Fast.com אומר לך רק את מהירות ההורדה, ולא פינג או העלאה.

מניסיוני מאז השימוש ב- Fast.com, המהירויות נוטות להיות דומות.

זה מלפני כמה דקות:


הצג את פריט המדיה '>
[doublepost=1518279145][/doublepost] הצג את פריט המדיה '>
תגובות:טרנסקינג26 M

מלופלו

1 בפברואר 2011
  • 10 בפברואר 2018
כל דבר מעל 50 מגהביט לשנייה עבור משק בית סטנדרטי הוא מוגזם imo. כדאי לבזבז כסף בבניית רשת ה-WiFi שלך כדי להגיע לכל פינה.
תגובות:Macalicious2011

מיכלאסו

20 בפברואר 2012
טרוויזו, איטליה
  • 10 בפברואר 2018
@coolbreeze2 עבור שימוש ממוצע 50Mbps אמור להספיק, אבל אני חושב שסרטוני iTunes 4k HDR עוברים מעל 30Mbps (בדקתי את ה-HUD בסרטון YouTube המשווה בין Dolby Vision מ-iTunes ו-UHD Blu Ray). אז במקרה של שתי הזרמת iTunes 4K HDR בו-זמנית (אם אתה משתמש בה) הם עשויים לחצץ.

אז אני לא בטוח יותר (ואני לא יכול להפעיל את ה-HUD כי הוא דורש Xcode 9.3 בטא עם tvOS 11.3 בטא), אבל אני חושב שראיתי את Amazon Video (שוב, אם אתה משתמש בו) עולה על 25Mbps.

אבל בטח, אם אתה יכול לשדרג בקלות ל-100 Mbps התחל עם 50. M

Macalicious2011

15 במאי 2011
לונדון
  • 10 בפברואר 2018
יש לי סיבים של 52 מגה עד הבית ומזרים תוכן 4k ללא כל חציצה. סרטוני 4k אף פעם לא משדרגים את האיכות שלהם ל-1080p או פחות.

בזמן צפייה ב-4k נוכל להזרים באייפד באופן סימונטני ולהעלות תמונות ל-iCloud ללא בעיות.

המהירות המקסימלית התיאורטית חשובה אבל היכולת של הקו שלך להגיע למהירות הנדרשת ולהיות אמין, חשובות הרבה יותר.

אני לא מדמיין שדרוג ל-10mbit בקרוב.


mellofello אמר: כל דבר מעל 50mbps עבור משק בית סטנדרטי הוא מוגזם imo. כדאי לבזבז כסף בבניית רשת ה-WiFi שלך כדי להגיע לכל פינה.

100%

מתאם 1.3Gbit TP Link Powerline שלי מבטיח שהרשת שלי חסינת כדורים. קניתי אותו לפני שנתיים והוא פנטסטי לחלוטין. WiFi ו-Ethernet מהירים רקטי ועובדים בצורה אמינה ללא בעיות. מעולם לא הייתי צריך להתעסק עם הגדרות או ערוצים.

http://www.tp-link.com/uk/products/details/cat-18_TL-WPA8630P-KIT.html


ה-PS4 והטרקטורון מחוברים כולם. נערך לאחרונה: 10 בפברואר 2018 ר

rmoliv

20 בדצמבר 2017
  • 13 בפברואר 2018
מהירות האינטרנט שלי היא (תיאורטית) 200 Mbps כאשר Ethernet מחובר לחשמל, ברור שהאלחוטי פחות אבל אני בודק באופן קבוע וזה בערך 70 Mbps שעות שפל וכ-30-40 Mbps בשעות השיא (בדרך כלל בערב) שזה כאשר לפעמים התמונה מגמגם או קופא לחלוטין כשאני מזרים סרטי 4K HDR. אני הולך לשדרג ל-1 Gbps. M

Macalicious2011

15 במאי 2011
לונדון
  • 13 בפברואר 2018
rmoliv אמר: מהירות האינטרנט שלי היא (תיאורטית) 200 Mbps כאשר ה-ethernet מחובר לחשמל, ברור שהאלחוט פחות אבל אני בודק באופן קבוע וזה בערך 70 Mbps שעות מחוץ לשיא וכ-30-40 Mbps בשעות השיא (בדרך כלל בערב) כלומר כאשר לפעמים התמונה מגמגמת או קופאת לגמרי כשאני מזרים סרטי 4K HDR. אני הולך לשדרג ל-1 Gbps.

אני חושב שאתה צריך להתלונן בפני ספק האינטרנט שלך במקום לשדרג.
תגובות:steve62388 ו-rmoliv

jav6454

14 בנובמבר, 2007
1 פלאזה מגדל גיאוסטציונרי
  • 13 בפברואר 2018
rmoliv אמר: מהירות האינטרנט שלי היא (תיאורטית) 200 Mbps כאשר ה-ethernet מחובר לחשמל, ברור שהאלחוט פחות אבל אני בודק באופן קבוע וזה בערך 70 Mbps שעות מחוץ לשיא וכ-30-40 Mbps בשעות השיא (בדרך כלל בערב) כלומר כאשר לפעמים התמונה מגמגמת או קופאת לגמרי כשאני מזרים סרטי 4K HDR. אני הולך לשדרג ל-1 Gbps.

כבל או סיבים?

קופסה עסיסית

23 בספטמבר 2014
  • 13 בפברואר 2018
rmoliv אמר: מהירות האינטרנט שלי היא (תיאורטית) 200 Mbps כאשר ה-ethernet מחובר לחשמל, ברור שהאלחוט פחות אבל אני בודק באופן קבוע וזה בערך 70 Mbps שעות מחוץ לשיא וכ-30-40 Mbps בשעות השיא (בדרך כלל בערב) כלומר כאשר לפעמים התמונה מגמגמת או קופאת לגמרי כשאני מזרים סרטי 4K HDR.

זה לא נשמע לי נכון. זה לא אמור להיות כל כך נמוך.

אולי משהו לא בסדר ברשת ה-Wifi שלך? הייתי בודק הכל עם זה קודם. אולי תתקשר לספק האינטרנט כדי לראות מה קורה. מה המהירויות שקיבלת בחיבור ה-Ethernet שלך?

rmoliv אמר: אני הולך לשדרג ל-1 Gbps.

אני לא בטוח, אבל אני חושב שאם אתה נתקל בבעיות בקבלת המהירות המובטחת בשירות ה-200Mbps שלך, אני בספק אם הגדלת זה יעבוד, אולי אם זה היה משהו בצד של ISP, ואתה עובר לשירות אחר.

אני בטוח שזו בעיה ברשת הביתית. M

מלופלו

1 בפברואר 2011
  • 13 בפברואר 2018
rmoliv אמר: מהירות האינטרנט שלי היא (תיאורטית) 200 Mbps כאשר ה-ethernet מחובר לחשמל, ברור שהאלחוט פחות אבל אני בודק באופן קבוע וזה בערך 70 Mbps שעות מחוץ לשיא וכ-30-40 Mbps בשעות השיא (בדרך כלל בערב) כלומר כאשר לפעמים התמונה מגמגמת או קופאת לגמרי כשאני מזרים סרטי 4K HDR. אני הולך לשדרג ל-1 Gbps.
סביר להניח שלא תראה הבדל עצום בשדרוג המהירות המרבית. יותר מ-200 מגה-ביט לשנייה זה שיווק טהור. הייתי מנסה לשדרג את הראוטר שלך. אם אתה יכול לאמת 200mbps עם Ethernet, אז תיאורטית אתה אמור להיות מסוגל לקבל את אותו אלחוטי.

בהחלט ייתכן שאתה רק חווה הפרעות אלחוטיות. במהלך הערב בזמן שכולם משתמשים ב-WiFi זה יאט.

באיזה ראוטר אתה משתמש? ט

thisismmy שם משתמש

1 בנובמבר 2015
  • 13 בפברואר 2018
אחרי שחי עם אינטרנט של 1Gb/S במשך כשנה, יהיה לי קשה לחזור ל-sub-50Mb/S. היכולת להוריד משחק של 50 ג'יגה-בייט תוך דקות ספורות מבלי להשפיע על שידורי הווידאו המתרחשים בבית (ולשלם רק 50$ לחודש) היא מפוארת. אינטרנט בפס רחב רגיל מרגיש עכשיו כמו חיוג.

rmoliv אמר: אני הולך לשדרג ל-1 Gbps.

זכור שאתה צריך להתחיל לדאוג לגבי התפוקה של הנתב שלך כאשר אתה מתחיל להסתכל על מהירויות אינטרנט כל כך מהירות. הרבה נתבים ברמה של צרכנים לא יכולים להתמודד עם תפוקת WANLAN של 1Gb/S (תוכל לבדוק זאת על ידי הצבת מחשב משני צידי הנתב ושימוש במשהו כמו 'iperf'). לעזאזל, הרבה מהם לא יכולים אפילו להתמודד עם 100Mb/S. בניתי נתב משלי כששדרגתי את האינטרנט שלי, עם זאת, זה לא אמור להיות קשה מדי למצוא נתב בדרגת צרכן שיכול להתמודד עם המהירויות האלה בימים אלה אם יתברר שהנתב שלך לא עומד במשימה.

https://www.smallnetbuilder.com/old-tools/charts/router/bar/74-wan-to-lan

mellofello אמר: יותר מ-200mbps זה שיווק טהור.

אני מוריד באופן שגרתי דברים גדולים במהירויות הקרובות ל- 1Gb/S וכך גם להרבה מחבריי ועמיתיי לעבודה שיש להם את אותו שירות אינטרנט כמוני. אלו הן דוגמאות מהעולם האמיתי ולא רק מה ש-speedtest.net אומר לי. נערך לאחרונה: 13 בפברואר 2018

קופסה עסיסית

23 בספטמבר 2014
  • 13 בפברואר 2018
mellofello אמר: אם אתה יכול לאמת 200mbps עם Ethernet, אז תיאורטית אתה אמור להיות מסוגל לקבל את אותו אלחוטי.
בְּדִיוּק!

שדרוג האינטרנט שלך לא יפתור את בעיית ה-Wifi שלך, אלא אם תחליף את ציוד הרשת שלך בשדרוג.

ממגה

macrumors חצי אל
30 בדצמבר 2009
DFW, טקסס
  • 13 בפברואר 2018
mellofello אמר: כל דבר מעל 50mbps עבור משק בית סטנדרטי הוא מוגזם imo. כדאי לבזבז כסף בבניית רשת ה-WiFi שלך כדי להגיע לכל פינה.
אני מסכים עם זה לחלוטין.

הרבה מנתבי ה-all-in-one שספקים נותנים לך יכולים פלט wifi נורא נורא. לפעמים בקושי מסוגל לכסות דירת חדר שינה אחד במהירויות מפורסמות כאשר אתה באמת מקבל את המהירות שלך בנתב ובכך גורם לאנשים מסוימים לבחור לשלם עבור אינטרנט מהיר יותר מתוך מחשבה שזה ישפר את ה-WiFi שלהם.
זה לא תמיד מסתדר טוב יותר מכיוון שלפעמים קפיצה בשירות האינטרנט יכולה להיות 30-50 דולר יותר במעבר מרמה אחת לאחרת.
עלות חודשית ואפילו $30 כפול 12 חודשים היא תוספת של $360 לשנה כאשר הורדת $200 על רכישה חד פעמית של נתב wifi טוב יותר או רשת בסגנון רשת יכולה לספק לך חוויה הרבה יותר טובה.

הדבר הטוב ביותר הוא שיש מדיניות החזרה קלה על רכישת נתב wifi חדש, חיבור וניסיון לסוף השבוע או לשבוע כדי לראות אם אתה מבחין במהירויות ו/או כיסוי טובות יותר. אם לא אז החזר אותו ולא נגמר לך כסף.
ספקי שירותי אינטרנט יכולים לפעמים לנעול אותך בחוזים שמאפשרים לך להחליף רק פעם או פעמיים בשנתיים.

אני מעדיף לשים 200 דולר על ציוד רשת חדש ולנסות אותו מאשר להינעל על שכבה במחיר גבוה יותר שלא פותר את הבעיה הראשונית ובסופו של דבר לשלם פי שלושה מהעלות באותו פרק זמן.

נגיד תוספת של 720 דולר, כמה שעות היית צריך לעבוד כדי להרוויח את המזומן הזה כדי לזרוק בעיה שלא תוקנה.



דוגמה: יש לי 300Mbs בבית ואני מקבל 320-340Mbps ב-WiFi ו-Ethernet. אז אתה יכול להשיג ציוד טוב יותר שיכול לתת לך מהירות מחוברת ל-ethernet דרך wifi. ר

rmoliv

20 בדצמבר 2017
  • 13 בפברואר 2018
jav6454 אמר: כבל או סיבים?

כֶּבֶל.

mellofello אמר: כנראה לא תראה הבדל עצום בשדרוג המהירות המרבית. יותר מ-200 מגה-ביט לשנייה זה שיווק טהור. הייתי מנסה לשדרג את הראוטר שלך. אם אתה יכול לאמת 200mbps עם Ethernet, אז תיאורטית אתה אמור להיות מסוגל לקבל את אותו אלחוטי.

בהחלט ייתכן שאתה רק חווה הפרעות אלחוטיות. במהלך הערב בזמן שכולם משתמשים ב-WiFi זה יאט.

באיזה ראוטר אתה משתמש?

אני גר בבניין (מוקף בבניינים אחרים) אז סביר להניח שזו הפרעה (עצומה) מהשכנים שלי. כולם בבית בערב, זו התקופה הכי עמוסה. אין מושג לגבי הנתב או המפרט שלו, מעולם לא דאג ללמוד עליו יותר. זה שייך לספקית האינטרנט שלי.

thisismyusername אמר: זכור שאתה צריך להתחיל לדאוג לגבי התפוקה של הנתב שלך כשאתה מתחיל להסתכל על מהירויות אינטרנט כל כך מהירות. הרבה נתבים ברמה של צרכנים לא יכולים להתמודד עם תפוקת WANLAN של 1Gb/S (תוכל לבדוק זאת על ידי הצבת מחשב משני צידי הנתב ושימוש במשהו כמו 'iperf'). לעזאזל, הרבה מהם לא יכולים אפילו להתמודד עם 100Mb/S. בניתי נתב משלי כששדרגתי את האינטרנט שלי, עם זאת, זה לא אמור להיות קשה מדי למצוא נתב בדרגת צרכן שיכול להתמודד עם המהירויות האלה בימים אלה אם יתברר שהנתב שלך לא עומד במשימה.

https://www.smallnetbuilder.com/old-tools/charts/router/bar/74-wan-to-lan

זה טכני מדי בשביל המוח שלי לעבד. כל מה שאני יודע זה שהם ישנו את הנתב שיש לי כרגע למקרה ששדרגתי מ-200 Mbps ל-1 Gbps, אז אני מניח שלנתב החדש יש איזשהו שדרוג/שיפור שמאפשר לו להתמודד עם המהירות הזו.

חיוך אנכי אמר: בדיוק!

שדרוג האינטרנט שלך לא יפתור את בעיית ה-Wifi שלך, אלא אם תחליף את ציוד הרשת שלך בשדרוג.

כפי שאמרתי לעיל, הם יחליפו אותו בדגם חדש שמתמודד עם 1 Gbps.

אגב, מכיוון שאין לי יותר מחשב נייד אני לא יכול לעשות את מבחן המהירות המחובר ישירות לנתב דרך Ethernet. הנתב נמצא בחדר אחר. ובכן, אני יכול לקחת את ה-iMac לשם, אבל אני לא במצב רוח עכשיו. נערך לאחרונה: 13 בפברואר 2018

jav6454

14 בנובמבר, 2007
1 פלאזה מגדל גיאוסטציונרי
  • 13 בפברואר 2018
rmoliv אמר: כבל.
כבל, שפעם היה גבוה מהיכולת של הקווים הראשיים, הוא מאוד לא אמין מבחינת מהירות.

קופסה עסיסית

23 בספטמבר 2014
  • 13 בפברואר 2018
rmoliv אמר: כפי שאמרתי למעלה, הם היו מחליפים אותו בדגם חדש שמתמודד עם 1 Gbps.

אגב, מכיוון שאין לי יותר מחשב נייד אני לא יכול לעשות את מבחן המהירות המחובר ישירות לנתב דרך Ethernet. הנתב נמצא בחדר אחר. ובכן, אני יכול לקחת את ה-iMac לשם, אבל אני לא במצב רוח עכשיו.

אז אתה משתמש בנתב האלחוטי שלהם? כמה עולה שירות Gigabit? כדאי לנסות נתב משלך לפני שדרוג השירות שלך, בהנחה שהשירות יקר.

אתה עשוי לגלות שהנתב שלהם מבאס, ורכישת אחד משלך תהיה עלות חד פעמית שיכולה לחסוך לך הרבה כסף בטווח הארוך בהשוואה לאינטרנט המשודרג. אני

IvanEd747

9 במאי 2017
  • 13 בפברואר 2018
techwarrior אמר: נטפליקס טוענת שווידאו 4K דורש זרם קבוע של 15Mbps.

אז אולי אתה בסדר עם 50, אולי תתחיל שם ואם אתה מוצא את זה לא מספיק, תקפיץ את זה שוב

איכות התמונה לא תהיה שונה עם שירות 100Mbps, רק יותר זרמים בו-זמניים אפשריים ברמת השירות שלך. כאשר מגיעים למגבלות רוחב הפס, אתה נוטה לראות גמגום, הקפאת פריים וכו'.

זֶה. התחל תמיד עם התוכנית הזולה יותר. הם תמיד ישמחו לשדרג אותך, אבל לעולם לא יתנו לך לשדרג לאחור.

קופסה עסיסית

23 בספטמבר 2014
  • 13 בפברואר 2018
IvanEd747 אמר: זה. התחל תמיד עם התוכנית הזולה יותר. הם תמיד ישמחו לשדרג אותך, אבל לעולם לא יתנו לך לשדרג לאחור.
אני מסכים.

אני יודע שיש הרבה אנשים שם בחוץ על תשלום עבור רוחב פס שהם לא צריכים.

חבר שלי, שגר לבד, שילם 90 דולר לחודש עבור אינטרנט של 400Mbps. הוא גם היה ממש גאה בזה.

שאלתי אותו מה הוא עשה עם זה, הוא בעצם אמר נטפליקס, יוטיוב, ושיחק WoW. לא רציתי לעצבן אותו, אבל כן אמרתי לו שהוא כנראה לא צריך את תוכנית ה-400Mbps.

ואני שומע סיפורים כאלה כל הזמן. ר

rmoliv

20 בדצמבר 2017
  • 13 בפברואר 2018
חיוך אנכי אמר: אז אתה משתמש בנתב האלחוטי שלהם? כמה עולה שירות Gigabit? כדאי לנסות נתב משלך לפני שדרוג השירות שלך, בהנחה שהשירות יקר.

אתה עשוי לגלות שהנתב שלהם מבאס, ורכישת אחד משלך תהיה עלות חד פעמית שיכולה לחסוך לך הרבה כסף בטווח הארוך בהשוואה לאינטרנט המשודרג.

אני. שירות Gigabit הוא כ-90 אירו (כולל טלוויזיה+טלפון) אשר בדולרים אמריקאיים יהיו כ-110 דולר. אני לא חושב שזה יקר אבל רק בדקתי את הראוטר וכנראה שזה מבאס. זה פס יחיד, MIMO 2x2 ואילו הנתב שאקבל במקרה שאשדרג ל-1 Gbps הוא דו-פס, MIMO 3x3 ויש לו כמה טכנולוגיות אחרות כגון beamforming ומה לא. אולי כדאי לי לקנות ראוטר ולהשתמש בזה שיש לי בתור גשר?