אַחֵר

Apple Watch Sport - פריחה בעור שבה סיכת פלדה פוגשת את פרק כף היד

שועל כוכב

פוסטר מקורי
7 באפריל, 2011
  • 29 באפריל, 2015
קיבלתי Apple Watch Sport ב-24 וביומיים האחרונים שמתי לב לפריחה על פרק כף היד שלי בדיוק במקום שבו סיכת הנירוסטה יוצר מגע עם העור כשהרצועה סגורה. האם מישהו חווה משהו דומה? האם יכול להיות שאני אלרגי לנירוסטה? יש בכלל דבר כזה? ס

stephen1108

30 בספטמבר 2007


  • 29 באפריל, 2015
הלחות והחום שיכולים להצטבר בין הרצועה לעור שלך הם קרקע גידול מושלמת לפטרייה.

לא אומר שזה מה שקרה לך, אבל זה מאוד אפשרי! תגובות:מרקסאק ס

Surfer13134

ל
12 ביוני 2010
פלורידה
  • 29 באפריל, 2015
אתה יכול לנסות לצבוע את סיכות המתכת עם לק אקרילי שקוף אם אתה חייב. זה אמור לספק מחסום בין המתכת לעור. אבל קודם הייתי מביא את זה ל-apple, אני בטוח שהם היו רוצים לשמוע על זה. במיוחד עם הפיאסקו של Fitbit קודם לכן עם אנשים שהיו אלרגיים ללהקות שלהם.

caligurl

8 ביוני 2009
חברתי
  • 29 באפריל, 2015
לא קראתי שהם משתמשים בניקל? אולי אלרגיה לניקל?
תגובות:מרקסאק

sjinsjca

30 באוקטובר 2008
  • 29 באפריל, 2015
כן, אלרגיה לניקל תהיה החשודה הראשונה שלי.

תודיע לאפל. הם צריכים לדעת.
תגובות:מרקסאק

frumpy16

8 בדצמבר 2008
  • 29 באפריל, 2015
אני בספק אם השתמשו בניקל. ל-Fitbit הייתה חוויה של אלרגיה והייתה לה ריקול מסיבי. ניקל הוא אלרגן ידוע. הם לא היו רוצים שום חלק ממה שעבר Fitbit. ד

dyt1983

6 במאי 2014
ארה'ב ארה'ב ארה'ב
  • 29 באפריל, 2015
עריכה: להסיר מידע מזהה אישי שאינו רלוונטי לשרשור. נערך לאחרונה: 2 ביוני, 2015

frumpy16

8 בדצמבר 2008
  • 29 באפריל, 2015
dyt1983 אמר: בכל פלדות הנירוסטה מסדרת 300 יש ניקל, וכך גם רבות אחרות... אפילו 904L של רולקס. נדיר שיש שעון ללא ניקל (ואני מחשיב את השעונים השונים מזהב מלא ונדירים יחסית). וזה לא נדיר שאנשים יהיו אלרגיים לניקל. מגיני פלסטיק, לק ותחבושות שהוזכרו לעיל הם הצעות נפוצות בפורומים שאינם של Apple Watch.


אני עומד על האמירה המקורית שלי. אפל היא לא החברה הממוצעת וזה לא שעון רגיל.

caligurl

8 ביוני 2009
חברתי
  • 29 באפריל, 2015
הם משתמשים בניקל:
https://support.apple.com/en-us/HT204665
תגובות:מרקסאק

זה FXD

ל
15 ביוני, 2010
החוף המזרחי
  • 29 באפריל, 2015
frumpy16 אמר: אני עומד על ההצהרה המקורית שלי. אפל היא לא החברה הממוצעת וזה לא שעון רגיל.
?? אם כבר, אפל היא נובנית בשוק הלביש. אז הם לא רגילים; הם מתחילים. אני מאמין יותר במותגי השעונים המבוססים. גוגל נירוסטה. ניקל הוא חלק נפוץ בסגסוגות השונות. יש אנשים שרגישים לזה. נו טוב, כאלה הם החיים. יש אנשים שמתים מעצם היותם באותו חדר כמו בוטנים. החיים קשים ככה.

מק 128

16 באפריל, 2015
  • 29 באפריל, 2015
frumpy16 אמר: אני עומד על ההצהרה המקורית שלי. אפל היא לא החברה הממוצעת וזה לא שעון רגיל.

ובכן אתה טועה:

https://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1708/en_US/apple_watch_user_guide.pdf#page81

רגישויות בעור אנשים מסוימים עשויים לחוות תגובות לחומרים מסוימים המשמשים בתכשיטים, שעונים ופריטים לבישים אחרים שנמצאים במגע ממושך עם העור שלהם. זה יכול להיות בגלל אלרגיות, גורמים סביבתיים, חשיפה ממושכת לחומרים מגרים כמו סבון, זיעה או סיבות אחרות. סביר להניח שתחווה גירוי מכל מכשיר לביש אם יש לך אלרגיות או רגישויות אחרות. אם ידוע לך על רגישות בעור, נא לנקוט זהירות מיוחדת כאשר אתה עונד את Apple Watch. סביר להניח שתחווה גירוי מ-Apple Watch אם תלבש אותו חזק מדי. הסר את Apple Watch מעת לעת כדי לאפשר לעור שלך לנשום. שמירה על Apple Watch והרצועה נקיים ויבשים תפחית את האפשרות של גירוי בעור. אם אתה חווה אדמומיות, נפיחות, גירוד או כל גירוי או אי נוחות אחר על העור שלך סביב או מתחת ל-Apple Watch שלך, אנא הסר את Apple Watch והתייעץ עם הרופא שלך לפני שתמשיך ללבוש. המשך השימוש, גם לאחר שהסימפטומים פוחתים, עלול לגרום לגירוי מחודש או מוגבר.

Apple Watch, ה-Apple Watch Sport האפור-חלל, חלקי הנירוסטה של ​​כמה רצועות Apple Watch, והמגנטים בשעון וברצועות מכילים מעט ניקל. חשיפה לניקל מחומרים אלה אינה סבירה, אך לקוחות עם אלרגיות ניקל ידועות צריכים להיות קשובים כאשר הם לובשים אותם עד שהם יכולים לקבוע שהם לא חווים תגובה אלרגית.

רצועות Apple Watch, Milanese Loop, Modern Buckle ו-Leather Loop מכילות כמויות עקבות של מתאקרילטים מדבקים. מתאקרילטים נמצאים בדרך כלל במוצרי צריכה רבים הבאים במגע עם העור, כולל תחבושות דביקות, אך אנשים מסוימים עשויים להיות רגישים אליהם, או לפתח רגישויות לאורך זמן. חשיפת מתאקרילט מ-Apple Watch והרצועות המפורטות לעיל אינה סבירה, אך לקוחות עם אלרגיות ידועות ל-methacrylate צריכים להיות קשובים כאשר לובשים את הרצועות עד שיוכלו לקבוע שהם אינם חווים תגובה אלרגית.

החומרים המשמשים ב-Apple Watch וברצועות Apple Watch עומדים בסטנדרטים שנקבעו לתכשיטים על ידי הנציבות האמריקאית לבטיחות מוצרי צריכה, תקנות אירופאיות החלות ותקנים בינלאומיים אחרים.
תגובות:מרקסאק פ

פרגמטי

23 במאי 2012
  • 29 באפריל, 2015
גוגל נירוסטה.

אז אתה אומר לי שגוגל כל כך מומחית בשעונים שגוגל עיצבה פלדת אל-חלד משלהם?

מַקסִים. למה אין שעוני גוגל? למה כל האנדרואידים לובשים גומי ופלסטיק? אני לא זוכר שגוגל היה מותג מבוסס לשעונים. האם להאיר לי מתי זה קרה?

DynaFXD אמר: ?? אם כבר, אפל היא נובנית בשוק הלביש. אז הם לא רגילים; הם מתחילים. אני מאמין יותר במותגי השעונים המבוססים. גוגל נירוסטה. ניקל הוא חלק נפוץ בסגסוגות השונות. יש אנשים שרגישים לזה. נו טוב, כאלה הם החיים. יש אנשים שמתים מעצם היותם באותו חדר כמו בוטנים. החיים קשים ככה.
ב

ברטדס

14 בנובמבר 2012
אורלנדו
  • 29 באפריל, 2015
פרגמטי אמר: גוגל נירוסטה.



אז אתה אומר לי שגוגל כל כך מומחית בשעונים שגוגל עיצבה פלדת אל-חלד משלהם?


גוגל היה פועל במשפט הזה. הוא הציע לך לחפש נירוסטה בגוגל.
תגובות:mrxak ו-Thepixelsedge

frumpy16

8 בדצמבר 2008
  • 29 באפריל, 2015
Mac 128 אמר: ובכן, אתה טועה:

https://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1708/en_US/apple_watch_user_guide.pdf#page81

השארת את החלק שלא תמך בהצהרה שלך.

ניקל. Apple Watch, ה-Apple Watch Sport האפור-חלל, חלקי הנירוסטה של ​​כמה רצועות Apple Watch, והמגנטים בשעון וברצועות מכילים מעט ניקל. עם זאת, כולם נופלים מתחת למגבלות הניקל המחמירות שנקבעו בתקנת REACH האירופית. לכן, בעוד שחשיפה לניקל לא צפויה להיות בעיה, אתה צריך להיות מודע לאפשרות במקרה שאתה רגיש לתגובות הקשורות לניקל.

ההצהרה שלי על כך שאפל היא חברה מסוג אחר הייתה בהקשר הזה. ברור שהם תכננו את המוצר בכוונה כדי שרמת הניקל תהיה נמוכה ככל האפשר. חברות אחרות עלולות לא להסתבך.

אתה יכול להגיד שאני טועה אבל הכל פרשנות. ב

bulbousnub

12 בספטמבר 2014
  • 29 באפריל, 2015
הסיכה היא נירוסטה בכל מקרה, לא ניקל.

mf08UFm.jpg ל

אקוניקוי

30 ביוני 2007
  • 29 באפריל, 2015
frumpy16 אמר: ההצהרה שלי על כך שאפל היא חברה מסוג אחר הייתה בהקשר הזה. ברור שהם תכננו את המוצר בכוונה כדי שרמת הניקל תהיה נמוכה ככל האפשר. חברות אחרות עלולות לא להסתבך.

אתה יכול להגיד שאני טועה אבל הכל פרשנות.

מוסכם. הם אולי 'נובבים' בעסקי Watch, אבל הם מומחים ביצירת חוויית משתמש קצה. הם יעשו ככל יכולתם כדי להימנע מפיאסקו אלרגני עור. ב

bulbousnub

12 בספטמבר 2014
  • 29 באפריל, 2015
akonikui אמר: מסכים. הם אולי 'נובבים' בעסקי Watch, אבל הם מומחים ביצירת חוויית משתמש קצה. הם יעשו ככל יכולתם כדי להימנע מפיאסקו אלרגני עור.

במיוחד מאז ש-Fitbit כבר *פעמיים* בחדשות בגלל בעיות אלרגיה עם המוצרים שלהם.

frumpy16

8 בדצמבר 2008
  • 29 באפריל, 2015
bulbousnub אמר: הסיכה היא בכל מקרה נירוסטה, לא ניקל.

תמונה

VLB20pQ.jpg
תגובות:מרקסאק M

מייקל CM1

4 בפברואר 2008
  • 29 באפריל, 2015
frumpy16 אמר: אני בספק אם הם השתמשו בניקל. ל-Fitbit הייתה חוויה של אלרגיה והייתה לה ריקול מסיבי. ניקל הוא אלרגן ידוע. הם לא היו רוצים שום חלק ממה שעבר Fitbit.

הייתה לי את הבעיה הזו באותה נקודה ב-Fitbit, רק לא הדגם שנזכר. אני מניח שאפל תשתמש בחומרים טובים יותר מכיוון שרצועת הספורט שלה עולה 50 דולר ו-Fitbit מוכרת 3 ב-20 דולר. כמו כן, כפי שציינת, הריקול הזה לא היה בדיוק סיפור קבור.

מעניין אותי לראות איך שלי יגיב. אם יהיו לי בעיות, אני בהחלט אקח את הלהקה להחלפה כלשהי. אני רק מקווה שזה לא יקרה. M

modernccord

ל
20 באפריל, 2015
אזור סיאטל, וושינגטון
  • 29 באפריל, 2015
bulbousnub אמר: הסיכה היא בכל מקרה נירוסטה, לא ניקל.

תמונה

עדיין לא הייתי מוזיל את זה. Ni הוא אלמנט סגסוג מרכזי המשמש יחד עם Cr בתהליכי התקשות ועמידות בפני קורוזיה בפלדות אל חלד. אם יש לך פס עם ריכוז גבוה (יותר) של ניקל על פני השטח (מעיד על סגסוגת גרועה), אני לא אתפלא אם זה גורם לפריחה.

(למדתי MatSci (מטלורגיה) ו-MechE בקולג').
תגובות:מרקסאק

דרלינג

9 ביוני, 2007
שיעור קידוד ראשון באוניברסיטה = לפני 47 שנים
  • 29 באפריל, 2015
frumpy16 אמר: אני עומד על ההצהרה המקורית שלי. אפל היא לא החברה הממוצעת וזה לא שעון רגיל.

הוא עשוי באותו אופן, ומאותם חומרים, שמייצרים מיליוני שעונים אחרים:

ממטילי מתכת מגולגלים לרצועות, חתוכים לחסר, אשר מזויפים קר לצורה, ולאחר מכן טוחנים ומלוטשים.

יהיו לו אותן בעיות אלרגיה לניקל כמו כל שעון נירוסטה מודרני אחר. כלומר, לא מאוד, אבל יש אנשים שהם מאוד רגישים.

פרגמטי אמר: מרתק. למה אין שעוני גוגל? למה כל האנדרואידים לובשים גומי ופלסטיק?

ה-Apple Sport מגיע עם רצועת גומי סינטטית. מה הבעיה עם זה?

לגבי גוף הפלסטיק, זה נכון לגבי LG Watch G, Sony SW3 (למרות שיש לו גב נירוסטה), ו-Samsung Gear Live.

שעוני Android Wear אחרים הם בערך באותו מחיר כמו, או הרבה פחות מזה, אלומיניום Apple Sport, אבל מגיעים עם נירוסטה ועור:

  • Moto 360 הוא נירוסטה עם רצועת עור Horween (או קישור).
  • LG Watch R ו-LG Urbane הם נירוסטה עם רצועות עור.
  • Asus Zen Watch הוא נירוסטה עם רצועת עור.
  • ה-Huawei Watch עשוי מפלדת אל חלד עם רצועת עור.

הם יכולים גם להשתמש בכל רצועת שעון 22 מ'מ סטנדרטית. ל

apple_iBoy

ל
28 באוקטובר 2003
פילדלפיה, פנסילבניה
  • 29 באפריל, 2015
bulbousnub אמר: הסיכה היא בכל מקרה נירוסטה, לא ניקל.

תסתכל על הפרסומים למעלה. הסיבה שאתה לא מוצא נירוסטה בטבלה המחזורית היא בגלל שזה לא יסוד. פלדה היא סגסוגת ?? פתרון מצב מוצק של אלמנטים מתכתיים שונים. ברזל הוא תמיד המרכיב העיקרי. גם לפלדות אל חלד בהגדרה תמיד יש כרום. אבל הם יכולים לכלול מגוון מתכות אחרות בסגסוגת, כמרכיבי מיעוט. הנירוסטה של ​​אפל מכילה כמויות קטנות של ניקל. לרוב האנשים אין תגובה שלילית, אבל יש כאלה שכן.

הייתה לי תגובה לניקל בחומרת הנירוסטה שבה השתמש האורתודנט שלי כילד, אבל שעון הנירוסטה הנוכחי שלי לא עושה לי בעיות. מקווה שאותו הדבר לגבי Apple Watch.
תגובות:מרקסאק פ

פרגמטי

23 במאי 2012
  • 29 באפריל, 2015
אה אז אתה מדבר בשם הבחור שאמר את הדבר הזה? איך אתה יודע למה הוא התכוון? אלא אם כן... אתה הדופלגנר שלו!

BrettDS אמר: גוגל היה פועל במשפט הזה. הוא הציע לך לחפש נירוסטה בגוגל.
ל

אלן מק פארלן

16 באפריל, 2015
  • 29 באפריל, 2015
Kent01 אמר: אתה יכול להיות אלרגי לסגסוגת. הייתי מפקח על זה. זה בטוח יקרה לחלק.



אם זו תגובה אלרגית (ואני מסכים שסביר להניח שזה מה שקורה)... אז התגובה תחמיר עם מגע חוזר.

ממש כמו עקיצות דבורים... או כל דבר באמת.

הגוף שלך (מבנה ההגנה) מגיב יתר על המידה לתופעות טבע כמו לכלוך ... או עט כדורי ... ואומר ... 'זה גרוע' ... זה הולך להרוג אותי ואני צריך להתעטש ולהעלות היסטמינים ... לעשות מים ונפיחות.

כמו למשל בעקיצת הדבורה... הגוף שלך נכנס להלם אנפילקטי, ואתה בעצם מת מתשישות.

יכול רק להילחם כל כך הרבה וכל כך הרבה זמן.

יש שעוני יד שכולם מתכת... זהים לסיכה שיש ב-iWatch במגע עם העור שלך.. והמון אנשים מסתדרים עם זה מצוין.

אני לא חושב שאפל יצרה שם מוסך, למרות שזה בעצם ייצור סיני.

אבל אולי הסינים היו זולים עם לקוחות אפל ומכניסים חלקיקי קרינה גרעינית מפלדה שהם רצו למכור ולהעביר כמוצר ולהרוויח כסף.

הם חולים ככה...

אם כן... אז יהיו אחרים, הרבה אחרים שיש להם מגע עור עם סגסוגת רעילה שאינה עשויה בצורה גרועה.

נראה שמנוע ה-Tap... חייב להיות במגע עור כדי שתוכל לחוש אותו. אז מגע מתכתי עם העור שלך הוא חלק מהעיצוב גם אם יש לך רצועת שעון עור. סביר להניח שהמגע המתכתי יכלול חיישנים ביומטריים שאולי לא ידעתם עליהם דבר ואפל לוקחת עליכם ביומטריה ללא רשותכם והסכמתכם מראש.

שימו עין על זה... קחו לרופא אם זה מחמיר.

ככל שיהיה לך יותר מגע איתו .. כך גדל הסיכוי שתצטרך להיות מודאג לגבי פן אפי שיהיה בסביבה כדי להציל את חייך ... שכן מתישהו בעתיד יש לך מגע מתכת מסוג זה .. ואתה מקבל גזר דין מוות.

עניין התגובה האלרגית.

אה.. את התגובה האלרגית אפשר לרפא.. אבל לא לפי רפואת האדם הלבן.. הם פשוט נותנים לך תרופות ומחכים שתמות.

כמו רפואת האדם הלבן נחתכת, הרעיל ושרוף קנה את מספרי החולה.

אין לו מספר מטופל כדי שתוכל לקנות זה לא תרופה.

המדע שלהם אומר... שמכשיר דפיברילציה של 1000 וולט יעצור את הלב שלך.

אבל מכשיר Tazer של 50,000 וולט אינו מזיק.

הם משוגעים... ואני לא יודע את זה אני מצטער לומר.

:תפוח עץ: :תפוח עץ: :תפוח עץ: