פורומים

הבדל של 30 FPS לעומת 60 FPS לעבודה משרדית?

M

mk313

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2012
  • 22 במאי 2020
בקיצור, האם אבחין בהבדל בין 30 FPS ל-60 FPS עבור צג לעבודה משרדית רגילה. אני לא משחק משחקים וממעט לראות סרטונים. אני חושב שאני אהיה בסדר, אבל רציתי לראות אם מישהו עם יותר ניסיון יכול להיכנס. 1

1193001

מבוטל
30 בספטמבר 2019
  • 22 במאי 2020
mk313 אמר: בקיצור, האם אבחין בהבדל בין 30 FPS ל-60 FPS עבור צג לעבודה משרדית רגילה. אני לא משחק משחקים וממעט לראות סרטונים. אני חושב שאני אהיה בסדר, אבל רציתי לראות אם מישהו עם יותר ניסיון יכול להיכנס. לחץ להרחבה...
אני לא חושב שהם מייצרים צגים של 30fps חחח אתה מתכוון ל-60 לעומת 120 מול 144. אני אומר שאם אתה רוצה חלקות גם אם זה רק עובד על המחשב תמיד הולך על 120hz זה הרבה יותר טוב מ-60hz, 60hz זה רק גמגום ובכנות פעם אחת אתה עובר על 120 הרץ תתחיל לראות עד כמה 60 הרץ גרוע עבור צגים
תגובות:mk313 M

mk313

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2012


  • 22 במאי 2020
תודה. זו הסיבה שאני צריך אתכם. אני מעריך את ההבהרה. הרגע בדקתי את זה ואתה צודק. התכוונתי ל-60 הרץ. תודה 1

1193001

מבוטל
30 בספטמבר 2019
  • 22 במאי 2020
mk313 אמר: תודה. זו הסיבה שאני צריך אתכם. אני מעריך את ההבהרה. הרגע בדקתי את זה ואתה צודק. התכוונתי ל-60 הרץ. תודה לחץ להרחבה...
בהחלט לא שווה ללכת על 30 הרץ שזה רק טוב לווידאו שהוא נורא לזמן תגובה לעבודה. אתה תבחין רק בפיגור וגמגום עושה את זה. אני אומר שמינימום 60 הרץ לעולם אל תרד מתחת ל-60 לא שווה את זה M

mk313

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2012
  • 22 במאי 2020
נשמע טוב. אני אחפש צג 120 הרץ. מעריך את העזרה

chrfr

11 ביולי, 2009
  • 22 במאי 2020
mk313 אמר: נשמע טוב. אני אחפש צג 120 הרץ. מעריך את העזרה לחץ להרחבה...
60Hz הוא יותר משביע רצון כמעט לכל דבר. ל-30Hz יש תגובה איטית באופן ניכר ואפקט מהבהב.
תגובות:mk313 M

mk313

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2012
  • 22 במאי 2020
chrfr אמר: 60Hz הוא יותר משביע רצון כמעט לכל דבר. ל-30Hz יש תגובה איטית באופן ניכר ואפקט מהבהב. לחץ להרחבה...
תודה על המשוב. זה נראה שרוב המסכים שאני רואה הם 60 הרץ אז זה נשמע כמו מה שאסיים איתו. טוב לדעת שזה אמור להספיק ולהתרחק מכל דבר נמוך יותר. י

jpadhiyar

15 באוקטובר 2012
אחמדאבאד, הודו
  • 23 במאי 2020
קצב רענון מציין את מספר הפעמים שתצוגה מתרעננת בשנייה. אז, בתצוגת 120Hz, המסך מתעדכן 120 פעמים בכל שנייה.

בדרך כלל, קשה להבחין בפיקסלים המתעדכנים מכיוון שהם כל כך מהירים. וכן, 120 הרץ זה מדהים למשחקים והכל, זה ללא ספק יותר מוצק מה-60 הרץ. הייתי מציע אם תוכל לבדוק את שניהם, במיוחד עם אפליקציות שבהן אתה הולך להשתמש באופן קבוע.
תגובות:1193001 ו-mk313

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 23 במאי 2020
אתה רוצה 60 הרץ...
תגובות:mk313 M

mk313

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2012
  • 23 במאי 2020
תודה לכולם. נשמע שאני צריך לבדוק אותם באופן אישי לפני שאני מבצע רכישה כלשהי. אני מעריך את העצות והמידע. 1

1193001

מבוטל
30 בספטמבר 2019
  • 23 במאי 2020
jpadhiyar אמר: קצב רענון מציין את מספר הפעמים שתצוגה מתרעננת בשנייה. אז, בתצוגת 120Hz, המסך מתעדכן 120 פעמים בכל שנייה.

בדרך כלל, קשה להבחין בפיקסלים המתעדכנים מכיוון שהם כל כך מהירים. וכן, 120 הרץ זה מדהים למשחקים והכל, זה ללא ספק יותר מוצק מה-60 הרץ. הייתי מציע אם תוכל לבדוק את שניהם, במיוחד עם אפליקציות שבהן אתה הולך להשתמש באופן קבוע. לחץ להרחבה...
כן, גלילה ב-120 הרץ היא הראשונה שתבחין
תגובות:jpadhiyar

chrfr

11 ביולי, 2009
  • 23 במאי 2020
mk313 אמר: תודה לכולם. נשמע שאני צריך לבדוק אותם באופן אישי לפני שאני מבצע רכישה כלשהי. אני מעריך את העצות והמידע. לחץ להרחבה...
לא כל מק תומך אפילו ב-120Hz. לא הייתי נתפס יותר מדי בקצבי רענון מעל 60 הרץ לעבודה משרדית.