פורומים

XS Max - לא יכול לעדכן ל-14.8.1

ל

קוויגבו

פוסטר מקורי
28 בינואר 2012
  • 4 בנובמבר 2021
בעיית עדכון - ה-SE הישן שלי ב-14.8, קיבלתי רק XS Max ב-14.4.2 אבל OTA מציע רק עדכון ל-15.1.

לא רואה שום FW ב-ipsw.me לשדרג אליו ב-iTunes...איזה אפשרויות קיימות? האם אני צריך לחכות לגרסה הבאה (14.8.2?) ולעדכן לזה באופן ידני? מה אם לא פורסם FW בדיוק כמו 14.8.1?

מ-sixtozero

8 בפברואר 2019
  • 5 בנובמבר 2021
אני חושב שהאפשרות להישאר ב-ios 14 או לעדכן ל-ios 15 יושמה מאז iOS 14.6 או משהו כזה. לגרסה הקודמת אין אפשרות זו והיא יכולה לעדכן רק לגרסה האחרונה. ואתה לא יכול לעדכן יותר ל-14.6. אז לא בטוח שזה אפשרי. ל

קוויגבו

פוסטר מקורי
28 בינואר 2012


  • 5 בנובמבר 2021
fromsixtozero אמר: אני חושב שהאפשרות להישאר ב-ios 14 או לעדכן ל-ios 15 יושמה מאז iOS 14.6 או משהו כזה. לגרסה הקודמת אין אפשרות זו והיא יכולה לעדכן רק לגרסה האחרונה. ואתה לא יכול לעדכן יותר ל-14.6. אז לא בטוח שזה אפשרי.
אנחה... אז כשאפל אמרה שמשתמשים יכולים להישאר ב-iOS 14 מה שהם התכוונו היה, היה חלון קצר שבו זה היה אפשרי אבל אם אתה מתגעגע אליו, אתה חייב להשתמש ב-ios15. אז אני אפילו לא יכול לקבל עדכוני אבטחה ואני מריץ גרסה של iOS שמנוצלת באופן פעיל, בעוד שקרייג פדרגי אומר 'טעינת צד באייפון תפתח את שערי הצפה לתוכנות זדוניות'. גדול.

רעיון אחרון - מה אם אני יוצר גיבוי iTunes של ה-SE הנוכחי שלי ב-14.8 למק שלי ואז משחזר את ה-XS Max מהגיבוי הזה, האם זה אפשרי?

ראש התפוח

17 בדצמבר 2018
צפון קרוליינה
  • 5 בנובמבר 2021
kwijbo אמר: אנחה... אז כשאפל אמרה שמשתמשים יכולים להישאר ב-iOS 14 מה שהם התכוונו היה, היה חלון קצר שבו זה היה אפשרי אבל אם אתה מתגעגע אליו, אתה חייב להשתמש ב-ios15. אז אני אפילו לא יכול לקבל עדכוני אבטחה ואני מריץ גרסה של iOS שמנוצלת באופן פעיל, בעוד שקרייג פדרגי אומר 'טעינת צד באייפון תפתח את שערי הצפה לתוכנות זדוניות'. גדול.

רעיון אחרון - מה אם אני יוצר גיבוי iTunes של ה-SE הנוכחי שלי ב-14.8 למק שלי ואז משחזר את ה-XS Max מהגיבוי הזה, האם זה אפשרי?
לצערי לא. עליך להיות ב-14.5 ואילך כדי להישאר במחזור העדכונים של iOS 14. לאחר מכן, האפשרות הנוספת היחידה שלך היא iOS 15. אפל עשויה לשנות זאת בעתיד, אבל כרגע זו האפשרות היחידה שלך. האם יש סיבה כלשהי שלא תרצה לשדרג ל-iOS 15 אם יורשה לי לשאול? ל

קוויגבו

פוסטר מקורי
28 בינואר 2012
  • 5 בנובמבר 2021
theapplehead אמר: לצערי לא. עליך להיות ב-14.5 ואילך כדי להישאר במחזור העדכונים של iOS 14. לאחר מכן, האפשרות הנוספת היחידה שלך היא iOS 15. אפל עשויה לשנות זאת בעתיד, אבל כרגע זו האפשרות היחידה שלך. האם יש סיבה כלשהי שלא תרצה לשדרג ל-iOS 15 אם יורשה לי לשאול?
פשוט נראה כל כך מוזר אפילו להציע את זה ככה - עכשיו יש להם חלק זעיר של משתמשים שעבורם הם ישמרו ויספקו עדכוני אבטחה עבור, מחוץ ל-iOS 15?

iOS 14 היה יציב עבורי ולמען האמת, התכונה החדשה היחידה ב-iOS 15 שבאמת תפסה את תשומת לבי היא סוגי מפתחות/הכרטיסים החדשים של ארנק, אבל אפילו אלה היו vaporware מאז WWDC. חוץ מלעדכן לשם עדכון, זה בערך הכל.

ככל שאני חושב על זה, זה בעצם עוין למשתמש - זה ממש אומר שזו אופציה דף התכונות של iOS 15 :

iOS מציע כעת בחירה בין שתי גרסאות עדכון תוכנה באפליקציית ההגדרות. אתה יכול לעדכן לגרסה העדכנית ביותר של iOS 15 ברגע שהיא תשוחרר עבור התכונות העדכניות ביותר והסט השלם ביותר של עדכוני אבטחה. או להמשיך ב-iOS 14 ועדיין לקבל עדכוני אבטחה חשובים עד שתהיה מוכן לשדרג לגרסה הגדולה הבאה.
נערך לאחרונה: 5 בנובמבר, 2021

ראש התפוח

17 בדצמבר 2018
צפון קרוליינה
  • 5 בנובמבר 2021
kwijbo אמר: פשוט נראה כל כך מוזר אפילו להציע את זה ככה - עכשיו יש להם נתח קטנטן של משתמשים שעבורם הם ישמרו ויספקו עדכוני אבטחה, מחוץ ל-iOS 15?

iOS 14 היה יציב עבורי ולמען האמת, התכונה החדשה היחידה ב-iOS 15 שבאמת תפסה את תשומת לבי היא סוגי מפתחות/הכרטיסים החדשים של ארנק, אבל אפילו אלה היו vaporware מאז WWDC. חוץ מלעדכן לשם עדכון, זה בערך הכל.

ככל שאני חושב על זה, זה בעצם עוין למשתמש - זה ממש אומר שזו אופציה דף התכונות של iOS 15 :
כן אני מסכים שזה לא הגיוני לא לתת לכל מי שרוצה להישאר בגרסה העדכנית ביותר של 14 אבל מי יודע את תהליך החשיבה שלו על זה. אני מרגיש שזה יהיה קל מאוד להשאיר ipsw חתום של 14.8.1 אבל מכל סיבה שהם בחרו שלא.

מ-sixtozero

8 בפברואר 2019
  • 5 בנובמבר 2021
כן, אני חושב שבסופו של דבר הם רוצים שכולנו ב-ios 15 כמה שיותר מהר נוכל להפסיק לתמוך ב-ios 14 במכשירים שמסוגלים ל-ios 15, או שהם פשוט מתחו קו לתכונה הזו ולא אכפת להם יותר.

נגד מחאה

19 באפריל, 2010
  • 5 בנובמבר 2021
theapplehead אמר: כן, אני מסכים שזה לא הגיוני לא לתת לכל מי שרוצה להישאר בגרסה העדכנית ביותר של 14 אבל מי יודע את תהליך החשיבה שלו על זה. אני מרגיש שזה יהיה קל מאוד להשאיר ipsw חתום של 14.8.1 אבל מכל סיבה שהם בחרו שלא.
זה רק אמצעי עצירה להפחתת תגובה נגד באגים של iOS 15 וה-CSAM הקרוב. לאחר זמן קצר הם יפסיקו לעדכן את iOS 14 אני בטוח.
תגובות:מ-sixtozero ל

קוויגבו

פוסטר מקורי
28 בינואר 2012
  • 8 בנובמבר 2021
נגד מחאה אמר: זה רק אמצעי עצירה להפחתת תגובה נגד באגים של iOS 15 וה-CSAM הקרוב. לאחר זמן קצר הם יפסיקו לעדכן את iOS 14 אני בטוח.
זה חלק מהבעיה - לא תוכל יותר לקבל עדכוני אבטחה ויציבות מתמשכים מבלי לקבל גם פונקציונליות חדשה שנוספה. כל מכשיר ב-ios15 חייב כעת לקבל פונקציונליות חדשה שנוספה ב-.2, .3, .4 וכו' כדי להישאר לבטח.

באופן אישי ios14 יציב ותקין עבורי. רק רוצה עדכוני אבטחה. אסור לנו לעדכן ידנית, אסור לנו לטעון צד. נאמר לנו שנוכל להישאר ב-ios14 ולקבל עדכוני אבטחה. הגן המוקף חומה והעוינות הגוברת שלו מתעייפים. פ

משוט1

1 במאי 2013
  • 8 בנובמבר 2021
הדבר המצחיק הוא שסביר יותר שהייתי מתקין את iOS 15 במכשירים שלי אם הייתי יודע שאוכל לחזור אם אתקל במשהו. במקום זאת, אני לא מקבל את האפשרות הזו וצריך להישאר במקום.