פורומים

מדוע עדשות המגע שלי הופכות חומות?

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 3 ביולי 2015
שלום לכולם
יש לי עדשות מגע שנתיות רכות, ויש מקרים שבהם אני לא מרכיב את עדשות המגע שלי במשך זמן מה. יש לי משקפי ראייה שאני מרכיבה כל יום. אבל משום מה הם הופכים חומים. זה קרה לי פעמיים עם אותו רופא עיניים. במהלך בדיקת העיניים שלי, הזכרתי את זה בפניו והוא ציין שיש לו צרכן אחר עם אותה בעיה. הפעם הראשונה שזה קרה לי הייתה כשלושה חודשים של קבלת עדשות המגע החדשות. אז אני חוששת שאקנה ממנו עוד זוג עדשות מגע ושלא יהפכו לי שוב חומות. השתמשתי בפתרון opti free contact Lenes. יש עצות או הצעות? תודה

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/image-jpg.566075/' > image.jpg'file-meta '> 675.7 KB · צפיות: 2,346

לאורים

19 בספטמבר 2003
מינסוטה ארה'ב


  • 3 ביולי 2015
עברתי ניתוח לאסיק לפני שנים (הכסף הכי טוב שהוצאתי אי פעם, אגב) אז אני לא מכיר את הטכנולוגיה הנוכחית של עדשות מגע אבל הניחוש הכי טוב שלי יהיה הצטברות חלבון. האם אתה עושה טיפולי אנזימים באופן קבוע?

לאורים

19 בספטמבר 2003
מינסוטה ארה'ב
  • 3 ביולי 2015
מצאתי גם את זה:

אינטראקציה של עדשות מגע עם מוצרים פרמצבטיים וקוסמטיקה

שינוי צבע וחלק מהסיבות
לא כל שינוי צבע העדשה הרכה נובע מאי ציות של המטופל. במקרים מסוימים תרופות מקומיות עלולות להיספג בעוד שבמקרים אחרים תרופות סיסטמיות בסרט הדמעות עלולות לגרום לשינוי הצבע. שימוש לרעה במוצרי קוסמטיקה ובתמיסות עדשות מגע עלול לגרום גם לשינויים אלו.

הצהבה או שינוי צבע חום של עדשות מגע יכול להיגרם על ידי חומצה סורבית או אשלגן סורבט. מעבר מחיטוי כימי לחיטוי מי חמצן או עישון (ניקוטין) עלול לגרום לסוג זה של שינוי צבע. משלשלים המכילים phenolphthalein עלולים לגרום להצהבה ו-sulfasalazine שנרשם למחלות מעי דלקתיות עלול לגרום לשינוי צבע חום. צבעי אבחון כמו פלואורססאין יגרמו גם הם לצביעה צהובה/חום.

שינויים בצבע חום אפרפר יכולים להתרחש עקב שימוש מקומי באפינפרין, פנילפרין, דופמין פומי וטטרציקלין.

אפרוריות עלולה להיווצר בשימוש בתמיסה משומרת תימרוסל בנוכחות חיטוי בחום.

שינוי צבע עדשות מגע כתומות עלול להיגרם עקב שימוש בניטרופורנטואין או פנאזופירידין דרך הפה לזיהומים בדרכי השתן, או ריפמפין לשחפת ומנינגוקוק.

שינוי צבע ורוד יכול להתרחש כאשר הלובש עובר מחיטוי כימי לחיטוי פרוקסיד באמצעות מי חמצן בדרגת בית מרקחת (בקבוק חום) במקום הפרוקסיד המתאים המיועד לעדשות מגע. צביעה ורודה יכולה להתרחש עם שימוש בחומרים משלשלים המכילים פנולפטלין או רסורצינול.

שינוי צבע ירוק עלול לנבוע משימוש ממושך בחוסמי בטא מערכתיים. שימוש בכלורהקסידין עלול לגרום לשינוי צבע צהוב-ירוק. חיטוי או מתמיסה משומרת כלורהקסידין למי חמצן

aaronvan

מוּשׁהֶה
21 בדצמבר 2011
רפובליקת קסקדיה
  • 3 ביולי 2015
עדשות מגע לא עושות לך טוב לעיניים. הייתי מפסיק ללבוש אותם.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 3 ביולי 2015
לאורים אמר: עברתי ניתוח לאסיק לפני שנים (הכסף הכי טוב שהוצאתי אי פעם, אגב) אז אני לא מכיר את הטכנולוגיה הנוכחית של עדשות מגע אבל הניחוש הכי טוב שלי יהיה הצטברות חלבון. האם אתה עושה טיפולי אנזימים באופן קבוע?
לא. התקשיתי לאתר כמה מסירי הצטברות חלבון. אני אצטרך לבדוק את העניין של ניתוח לאסיק נערך לאחרונה: 3 ביולי, 2015

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 3 ביולי 2015
לאורים אמר: מצאתי גם את זה:

אינטראקציה של עדשות מגע עם מוצרים פרמצבטיים וקוסמטיקה

שינוי צבע וחלק מהסיבות
לא כל שינוי צבע העדשה הרכה נובע מאי ציות של המטופל. במקרים מסוימים תרופות מקומיות עלולות להיספג בעוד שבמקרים אחרים תרופות סיסטמיות בסרט הדמעות עלולות לגרום לשינוי הצבע. שימוש לרעה במוצרי קוסמטיקה ובתמיסות עדשות מגע עלול לגרום גם לשינויים אלו.

הצהבה או שינוי צבע חום של עדשות מגע יכול להיגרם על ידי חומצה סורבית או אשלגן סורבט. מעבר מחיטוי כימי לחיטוי מי חמצן או עישון (ניקוטין) עלול לגרום לסוג זה של שינוי צבע. משלשלים המכילים phenolphthalein עלולים לגרום להצהבה ו-sulfasalazine שנרשם למחלות מעי דלקתיות עלול לגרום לשינוי צבע חום. צבעי אבחון כמו פלואורססאין יגרמו גם הם לצביעה צהובה/חום.

שינויים בצבע חום אפרפר יכולים להתרחש עקב שימוש מקומי באפינפרין, פנילפרין, דופמין פומי וטטרציקלין.

אפרוריות עלולה להיווצר בשימוש בתמיסה משומרת תימרוסל בנוכחות חיטוי בחום.

שינוי צבע עדשות מגע כתומות עלול להיגרם עקב שימוש בניטרופורנטואין או פנאזופירידין דרך הפה לזיהומים בדרכי השתן, או ריפמפין לשחפת ומנינגוקוק.

שינוי צבע ורוד יכול להתרחש כאשר הלובש עובר מחיטוי כימי לחיטוי פרוקסיד באמצעות מי חמצן בדרגת בית מרקחת (בקבוק חום) במקום הפרוקסיד המתאים המיועד לעדשות מגע. צביעה ורודה יכולה להתרחש עם שימוש בחומרים משלשלים המכילים פנולפטלין או רסורצינול.

שינוי צבע ירוק עלול לנבוע משימוש ממושך בחוסמי בטא מערכתיים. שימוש בכלורהקסידין עלול לגרום לשינוי צבע צהוב-ירוק. חיטוי או מתמיסה משומרת כלורהקסידין למי חמצן
תודה

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 3 ביולי 2015
לאורים אמר: עברתי ניתוח לאסיק לפני שנים (הכסף הכי טוב שהוצאתי אי פעם, אגב) אז אני לא מכיר את הטכנולוגיה הנוכחית של עדשות מגע אבל הניחוש הכי טוב שלי יהיה הצטברות חלבון. האם אתה עושה טיפולי אנזימים באופן קבוע?
התקשרתי למרכז עיניים והם אמרו שאני צריך להחליף את נרתיק עדשות המגע שלי כל שלושה חודשים.

לאורים

19 בספטמבר 2003
מינסוטה ארה'ב
  • 3 ביולי 2015
determined09 אמר: התקשרתי למרכז עיניים והם אמרו שאני צריך להחליף את תיק עדשות המגע שלי כל שלושה חודשים.

זה נשמע די טיפשי, אם אתה שואל אותי. מה קשור נרתיק פלסטיק לזה? היה לי אותו מקרה במשך שנים ולא הייתה לי בעיה שלך.

כן, בדוק את ניתוח לאסיק. זה מדהים שלא צריך לדאוג יותר לגבי אנשי קשר ומשקפיים. הייתי בסביבות גיל 40 כשקיבלתי את שלי אז קיבלתי את החזון המונו כדי לשמור על עין אחת קצת קוצר ראייה כאשר העיניים שלי התחילו לקבל את הדבר שבו אנשים צריכים דו-מוקדים. אני בן 51 עכשיו ורק התחלתי לשים לב שהעיניים שלי משתנות מעט אז אני צריך להחזיק דברים קטנטנים קצת יותר רחוק מהעין הקריאה הקרובה שלי (אבל עדיין לא יוצא החוצה כמו שאנשים בלי לאסיק עושים, די הרבה מרחוק אנשים קוראים מ). סביר להניח שאוכל להשתמש בטאצ'אפ ב-Lasik שלי, אבל הכל עדיין נהדר בדרך כלל. היה לי 20/300 קוצר ראייה עם אסטיגמציה אז הראייה שלי הייתה ממש גרועה לפני כן. הם יכולים לעשות אנשים גרועים עוד יותר עכשיו אז יש מעט מאוד אנשים שלא יפיקו תועלת מ-Lasik. אני חושב שרוב המקומות מציעים תוכנית אשראי כדי לעזור לשלם עבורה בתשלומים לאורך זמן.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 3 ביולי 2015
לאורים אמר: זה נשמע די טיפשי, אם אתה שואל אותי. מה קשור נרתיק פלסטיק לזה? היה לי אותו מקרה במשך שנים ולא הייתה לי בעיה שלך.

כן, בדוק את ניתוח לאסיק. זה מדהים שלא צריך לדאוג יותר לגבי אנשי קשר ומשקפיים. הייתי בסביבות גיל 40 כשקיבלתי את שלי אז קיבלתי את החזון המונו כדי לשמור על עין אחת קצת קוצר ראייה כאשר העיניים שלי התחילו לקבל את הדבר שבו אנשים צריכים דו-מוקדים. אני בן 51 עכשיו ורק התחלתי לשים לב שהעיניים שלי משתנות מעט אז אני צריך להחזיק דברים קטנטנים קצת יותר רחוק מהעין הקריאה הקרובה שלי (אבל עדיין לא יוצא החוצה כמו שאנשים בלי לאסיק עושים, די הרבה מרחוק אנשים קוראים מ). סביר להניח שאוכל להשתמש בטאצ'אפ ב-Lasik שלי, אבל הכל עדיין נהדר בדרך כלל. היה לי 20/300 קוצר ראייה עם אסטיגמציה אז הראייה שלי הייתה ממש גרועה לפני כן. הם יכולים לעשות אנשים גרועים עוד יותר עכשיו אז יש מעט מאוד אנשים שלא יפיקו תועלת מ-Lasik. אני חושב שרוב המקומות מציעים תוכנית אשראי כדי לעזור לשלם עבורה בתשלומים לאורך זמן.
אתה צודק בשינוי המצב. האם ניתוח לאסיק שינה לך את צבע העיניים והאם זה כאב לך בעיניים? תודה

א.גולדברג

31 בינואר 2015
בוסטון
  • 3 ביולי 2015
determined09 אמר: התקשרתי למרכז עיניים והם אמרו שאני צריך להחליף את תיק עדשות המגע שלי כל שלושה חודשים.

זה בהחלט יכול להיות המקרה (משחק מילים). אולי יש לך כמה חיידקים מגעילים בחוץ. באיזו מהירות שינוי צבע זה מתרחש? אני מניח שתוחלת החיים של אנשי הקשר האלה היא חודש אחד?

רק עצה- אל תשטוף את נרתיק עדשות המגע שלך במי ברז, כי הוא מלא ב... 'חיים' (מיקרואורגניזמים). שטפו אותו במקום עם תמיסת העיניים. כדאי לשטוף ולהניח לייבוש על בסיס קבוע. חיידקים מהעין שלך ייכנסו לתוך המארז תוך טרמפ על העדשה. רופא העיניים שלי אמר לי להשתמש באלכוהול איזופרופיל על המארז כל שבועיים, או רתיחה מהירה. אלכוהול הוא חומר חיטוי יעיל מאוד (אני מנקה הכל תחת השמש עם רפידות ההכנה האלה), רק תוודא שהוא מתאדה והמארז יבש לפני שאתה מחזיר את המגעים + התמיסה. אני לא יכול לדמיין שאלכוהול בריא עבור עדשות.

היה לי המזל הכי גרוע עם אנשי קשר. אני יכול לעשות 6 שעות אם יהיה לי מזל לפני שהעיניים שלי נדלקות. ניסיתי מותגים רבים, אבל יש לי אסטיגמציות מתונות והעיניים שלי פשוט רגישות במיוחד. אני משתמש במגעים לריצה או אולי לאירועים רשמיים, אבל חוץ מזה זה המשקפיים או הראייה לקוצר הראייה (יותר כמו קוצר ראייה מכיוון שאני קרוב לראייה אבל הקריאה מטושטשת בגלל האסטיג.ס).

לאסיק עבורי לא יהיה יעיל לחלוטין בגלל האסטיגמציות שלי. במקרה כזה, זה לא שווה את זה. נערך לאחרונה: 3 ביולי, 2015

לאורים

19 בספטמבר 2003
מינסוטה ארה'ב
  • 4 ביולי 2015
א.גולדברג אמר: זה בהחלט יכול להיות המקרה (משחק מילים). אולי יש לך כמה חיידקים מגעילים בחוץ. באיזו מהירות שינוי צבע זה מתרחש? אני מניח שתוחלת החיים של אנשי הקשר האלה היא חודש אחד?

רק עצה- אל תשטוף את נרתיק עדשות המגע שלך במי ברז, כי הוא מלא ב... 'חיים' (מיקרואורגניזמים). שטפו אותו במקום עם תמיסת העיניים. כדאי לשטוף ולהניח לייבוש על בסיס קבוע. חיידקים מהעין שלך ייכנסו לתוך המארז תוך טרמפ על העדשה. רופא העיניים שלי אמר לי להשתמש באלכוהול איזופרופיל על המארז כל שבועיים, או רתיחה מהירה. אלכוהול הוא חומר חיטוי יעיל מאוד (אני מנקה הכל תחת השמש עם רפידות ההכנה האלה), רק תוודא שהוא מתאדה והמארז יבש לפני שאתה מחזיר את המגעים + התמיסה. אני לא יכול לדמיין שאלכוהול בריא עבור עדשות.

היה לי המזל הכי גרוע עם אנשי קשר. אני יכול לעשות 6 שעות אם יהיה לי מזל לפני שהעיניים שלי נדלקות. ניסיתי מותגים רבים, אבל יש לי אסטיגמציות מתונות והעיניים שלי פשוט רגישות במיוחד. אני משתמש במגעים לריצה או אולי לאירועים רשמיים, אבל חוץ מזה זה המשקפיים או הראייה לקוצר הראייה (יותר כמו קוצר ראייה מכיוון שאני קרוב לראייה אבל הקריאה מטושטשת בגלל האסטיג.ס).

לאסיק עבורי לא יהיה יעיל לחלוטין בגלל האסטיגמציות שלי. במקרה כזה, זה לא שווה את זה.

אתה בטוח שלסיק לא יעבוד בשבילך? הייתה לי אסטיגמציה והרכבתי עדשות טוריות לפני הניתוח. התקשיתי עם טוריקים כי נאמר לי שיש לי עיניים יבשות והטוריקה התקשתה להתאים את עצמם עם החלק המשוקלל למטה. אתה צריך לקבל את מבחן ההערכה בחינם כדי להיות בטוח אם אתה בכלל מעוניין. השלילי הקטן היחיד שחוויתי הוא בזמן נהיגה בלילה לאורות הבהירים יוצאות כמה קרני הילה. אבל כשאני מרכיב את משקפי נהיגת הלילה נתנו לי רוב זה נעלם ואני בסדר נוהג בלילה.

OP: לא, הם לא משנים את צבע העיניים שלך וזה לא כואב בכלל. הם נתנו לי קצת ואליום כדי לעזור לי להירגע ואז הכניסו לי טיפות מרדימות בעיניים. הלייזרים עשו את העבודה שלהם תוך כמה דקות ואבא שלי הסיע אותי הביתה. הייתי צריך ללבוש את המשקפיים כדי שלא אשפשף את עיני בזמן שישנתי אחרי שהגעתי הביתה, אבל למחרת בבוקר, הורדתי את המשקפיים והמשכתי בחיי ללא משקפיים או מגע. אולי היו כמה טיפות עיניים לשים במשך כמה ימים אבל בסך הכל, כל קל.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 4 ביולי 2015
לאורים אמר: אתה בטוח שלסיק לא יעבוד בשבילך? הייתה לי אסטיגמציה והרכבתי עדשות טוריות לפני הניתוח. התקשיתי עם טוריקים כי נאמר לי שיש לי עיניים יבשות והטוריקה התקשתה להתאים את עצמם עם החלק המשוקלל למטה. אתה צריך לקבל את מבחן ההערכה בחינם כדי להיות בטוח אם אתה בכלל מעוניין. השלילי הקטן היחיד שחוויתי הוא בזמן נהיגה בלילה לאורות הבהירים יוצאות כמה קרני הילה. אבל כשאני מרכיב את משקפי נהיגת הלילה נתנו לי רוב זה נעלם ואני בסדר נוהג בלילה.

OP: לא, הם לא משנים את צבע העיניים שלך וזה לא כואב בכלל. הם נתנו לי קצת ואליום כדי לעזור לי להירגע ואז הכניסו לי טיפות מרדימות בעיניים. הלייזרים עשו את העבודה שלהם תוך כמה דקות ואבא שלי הסיע אותי הביתה. הייתי צריך ללבוש את המשקפיים כדי שלא אשפשף את עיני בזמן שישנתי אחרי שהגעתי הביתה, אבל למחרת בבוקר, הורדתי את המשקפיים והמשכתי בחיי ללא משקפיים או מגע. אולי היו כמה טיפות עיניים לשים במשך כמה ימים אבל בסך הכל, כל קל.
תודה!! אני חושב שאני מפחד מדי מהלייזרים בשימוש בעיניים שלי.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 4 ביולי 2015
א.גולדברג אמר: זה בהחלט יכול להיות המקרה (משחק מילים). אולי יש לך כמה חיידקים מגעילים בחוץ. באיזו מהירות שינוי צבע זה מתרחש? אני מניח שתוחלת החיים של אנשי הקשר האלה היא חודש אחד?

רק עצה- אל תשטוף את נרתיק עדשות המגע שלך במי ברז, כי הוא מלא ב... 'חיים' (מיקרואורגניזמים). שטפו אותו במקום עם תמיסת העיניים. כדאי לשטוף ולהניח לייבוש על בסיס קבוע. חיידקים מהעין שלך ייכנסו לתוך המארז תוך טרמפ על העדשה. רופא העיניים שלי אמר לי להשתמש באלכוהול איזופרופיל על המארז כל שבועיים, או רתיחה מהירה. אלכוהול הוא חומר חיטוי יעיל מאוד (אני מנקה הכל תחת השמש עם רפידות ההכנה האלה), רק תוודא שהוא מתאדה והמארז יבש לפני שאתה מחזיר את המגעים + התמיסה. אני לא יכול לדמיין שאלכוהול בריא עבור עדשות.

היה לי המזל הכי גרוע עם אנשי קשר. אני יכול לעשות 6 שעות אם יהיה לי מזל לפני שהעיניים שלי נדלקות. ניסיתי מותגים רבים, אבל יש לי אסטיגמציות מתונות והעיניים שלי פשוט רגישות במיוחד. אני משתמש במגעים לריצה או אולי לאירועים רשמיים, אבל חוץ מזה זה המשקפיים או הראייה לקוצר הראייה (יותר כמו קוצר ראייה מכיוון שאני קרוב לראייה אבל הקריאה מטושטשת בגלל האסטיג.ס).

לאסיק עבורי לא יהיה יעיל לחלוטין בגלל האסטיגמציות שלי. במקרה כזה, זה לא שווה את זה.

תמיד היו לי עדשות מגע טוריות רכות שנתיות. מעולם לא היו לי עדשות מגע חד פעמיות. הפעם הראשונה שזה קרה זה היה בשלושה חודשים של קבלת עדשות מגע אלו. הזוג השני הפך לחום בערך 8 או 9 חודשים לאחר מכן.

הרופא שלי גם המליץ ​​לי להחליף את תמיסת המגע לפחות כל שבועיים כאשר אני לא לובש אותם. אני בדרך כלל לובש אותם אחרי העבודה לכמה שעות.

אני אנסה לשטוף את מארז עדשות המגע עם תמיסת המגע כפי שהצעת, לא עם מים.

אני אזמין את עדשות המגע שלי ביום שני הקרוב. תודה על עזרתך.

בנוסף אשתמש ב-Clear Care גם כדי להסיר את הצטברות החלבון. נערך לאחרונה: 4 ביולי 2015

לאורים

19 בספטמבר 2003
מינסוטה ארה'ב
  • 5 ביולי 2015
determined09 אמר: תודה!! אני חושב שאני מפחד מדי מהלייזרים בשימוש בעיניים שלי.

מקווה שתשקול מחדש. כל ההליך הוא ממש מהיר ואתה בקושי יודע מה קורה. בהצלחה!

מָחָר

2 במרץ 2008
תמיד במרחק של יום
  • 6 ביולי 2015
לפני שנים רבות השתמשתי בחום כדי לחטא את המגעים שלי, והם הפכו בהדרגה לצבע אוקר. חזרתי לחיטוי כימי והבעיה נעלמה.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 6 ביולי 2015
לאורים אמר: מקווה שתשקול מחדש. כל ההליך הוא ממש מהיר ואתה בקושי יודע מה קורה. בהצלחה!
אוקיי תודה. אני אבדוק עם עמיתי לעבודה שעברה את הניתוח הזה.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 6 ביולי 2015
מחר אמר: לפני שנים רבות השתמשתי בחום כדי לחטא את המגעים שלי, והם הפכו בהדרגה לצבע אוקר. חזרתי לחיטוי כימי והבעיה נעלמה.
באיזה חומר חיטוי כימי השתמשת? תודה נערך לאחרונה: 6 ביולי, 2015

מָחָר

2 במרץ 2008
תמיד במרחק של יום
  • 7 ביולי 2015
determined09 אמר: באיזה חומר חיטוי כימי השתמשת? תודה

אהבה בשבילי. עובד היטב ולא שורף לי את העיניים כמו Opti-Free עושה.

נקבע09

פוסטר מקורי
9 ביוני, 2009
  • 14 באפריל, 2016
lilybenu אמר: הרופא שלי גם המליץ ​​לי להחליף את תמיסת המגע לפחות כל שבועיים כשאני לא לובש אותם. אני בדרך כלל לובש אותם אחרי העבודה לכמה שעות.

תודה. אני חושב שאתה צודק בעניין הזה. לצערי, לא שיניתי את פתרון הקשר כשלא השתמשתי בהם על בסיס קבוע.

מקנאט

4 בינואר 2002
CT
  • 14 באפריל, 2016
הרופא שלי אמר שלאסיק צריך לעשות רק כשאתה מתבגר וזה ממש לא טוב לאסטיגמציה. הראייה שלך תמשיך להידרדר לאחר הניתוח והם לא רוצים להסתכן בכך שוב בהמשך החיים. זה כמו תמונת מצב של העדשה שלך. בדיוק כמו משקפיים העיניים שלך עדיין יסתגלו מחדש. אז אם המרשם שלך משתנה כל שנה העיניים שלך ימשיכו להשתנות.
תגובות:נקבע09 ט

Tech198

21 באפריל, 2011
אוסטרליה, פרת'
  • 14 באפריל, 2016
עברתי לאנשי קשר לפני כמה שנים, אבל אז פשוט הרכבתי משקפיים כשצריך (צפייה בטלוויזיה או נהיגה) בעיקר בגלל שהייתי מוציא $47 בערך עבור 6 אנשי קשר כל 3 חודשים...

תוסיף לעובדה עד עכשיו. הייתי צריך עוד בדיקת עיניים, וכנראה עצלן מדי תגובות:מוס ונחוש09

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 16 באפריל, 2016
פיל א' אמר: באופן אישי, לעולם לא הייתי שוקל ניתוח לייזר ומעדיף להרכיב עדשות מגע (כפי שעשיתי ב-20 השנים האחרונות).
אותו דבר כאן, הכרתי מספר אנשים שהיו להם סיבוכים, וזה מפחיד כשהראייה שלך, וגם כפי שצוין, העין שלך משתנה בהמשך החיים. אני מכיר מישהו שהיה לו את זה, אבל כמה שנים אחר כך היא חזרה להרכיב משקפיים.
תגובות:נקבע09