פורומים

איזה שדרוג אתה ממליץ עבור Mac Mini (סוף 2012)

G

חייב להיות טוב

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2014
  • 19 בפברואר 2021
שלום, לאמי יש Mac Mini (סוף 2012) עם 2.5 גיגה-הרץ Dual Core Intel Core I5, זיכרון של 4 גיגה-בייט ו-500 גיגה-בייט SATA Disk HD. היא משתמשת בו רק לגלישה ברשת, מייל, כתיבת עבודות וכו'...אם הייתי עושה רק שדרוג אחד, מה היית ממליץ? הכספים דקים. IN

ווארדי

ל
18 באוגוסט, 2008


  • 19 בפברואר 2021
SATA SSD זול להחלפת הספינר. עשה זאת בכמה מחשבי Mac ישנים, גורם להם להרגיש הרבה יותר חדשים.
תגובות:iAssimilated G

חייב להיות טוב

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2014
  • 19 בפברואר 2021
wardie אמר: SATA SSD זול להחלפת הספינר. עשה זאת בכמה מחשבי Mac ישנים, גורם להם להרגיש הרבה יותר חדשים.
תודה. תוכל בבקשה לספק קישור של אחד שאתה יכול להמליץ ​​עליו?

וונדו64

11 ביולי 2013
  • 19 בפברואר 2021

Crucial MX500 1 TB CT1000MX500SSD1-עד 560 MB/s (3D NAND, SATA, 2.5 אינץ', SSD פנימי), שחור

הפעל את המערכת תוך שניות, אחסן עד 2 TB של נתונים, ושדרג עם SSD שאתה יכול לסמוך עליו. הצטרפו ליותר ויותר אנשים ששומרים את סרטוני הווידיאו המשפחתיים שלהם, תמונות נסיעות, מוזיקה ומסמכים חשובים על כונן SSD, וקבלו את הביצועים הכמעט מיידיים והאמינות המתמשכת שמגיעים עם כל כך... smile.amazon.co.uk G

חייב להיות טוב

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2014
  • 19 בפברואר 2021
Wando64 אמר:

Crucial MX500 1 TB CT1000MX500SSD1-עד 560 MB/s (3D NAND, SATA, 2.5 אינץ', SSD פנימי), שחור

הפעל את המערכת תוך שניות, אחסן עד 2 TB של נתונים, ושדרג עם SSD שאתה יכול לסמוך עליו. הצטרפו ליותר ויותר אנשים ששומרים את סרטוני הווידיאו המשפחתיים שלהם, תמונות נסיעות, מוזיקה ומסמכים חשובים על כונן SSD, וקבלו את הביצועים הכמעט מיידיים והאמינות המתמשכת שמגיעים עם כל כך... smile.amazon.co.uk
הצלחתי למצוא את גרסת ה-500 GB. תודה! נערך לאחרונה: 19 בפברואר 2021

אופטר

5 באוגוסט 2007
סלובניה, ארה'ב
  • 20 בפברואר 2021
ושדרגו את זיכרון ה-RAM לפחות ל-2 x 4 ג'יגה-בייט עד שהוא יהיה זמין במחירים זולים יחסית (DDR3 יופסק בקרוב לחלוטין). עדיין זמין בחלק מחנויות המחשבים ובמקומות אחרים. אז אתה מקבל קצת אחריות.

אבל כמובן שאתה יכול לקנות משומש. לא באמת משנה.

בויד01

מַנחֶה
חבר צוות
21 בפברואר 2012
ניו ג'רזי Pine Barrens
  • 20 בפברואר 2021
הייתי חושב פעמיים על הכנסת SSD פנימי למיני הזה, זה כרוך בפירוק של המחשב ויש חלקים שבירים שעלולים להינזק, במיוחד כשהם מזדקנים. הרבה פוסטים כאן מאנשים שחשבו שהם יכולים לעשות את זה אבל בסופו של דבר נתקלו בבעיות. אם הכספים מצומצמים, זו עלולה להיות בעיה גדולה עוד יותר.

אני מציע להשיג SSD חיצוני USB 3, כל מה שאתה צריך לעשות זה לחבר זה. הרצתי שני מיני 2012 בצורה זו וזה עובד טוב מאוד. אני אוהב את Samsung T3, T5 ו-T7, אבל אתה אמור להיות מסוגל למצוא גם אפשרויות פחות יקרות. אני גם מסכים שאתה צריך לשדרג את זיכרון ה-RAM, שהוא קל מאוד (נועד לשדרוג) ויעזור מאוד. נערך לאחרונה: 20 בפברואר 2021
תגובות:איווה לין ומקצ'יטה3

iluvmacs99

ל
9 באפריל, 2019
  • 20 בפברואר 2021
gottabegood אמר: שלום, לאמי יש Mac Mini (סוף 2012) עם 2.5 גיגה-הרץ Dual Core Intel Core I5, זיכרון של 4 גיגה-בייט ו-500 גיגה-בייט SATA Disk HD. היא משתמשת בו רק לגלישה ברשת, מייל, כתיבת עבודות וכו'...אם הייתי עושה רק שדרוג אחד, מה היית ממליץ? הכספים דקים.
אם הכספים שלך דקים, שדרוג זיכרון יהיה עסקה טובה יותר עבורה, מכיוון שדוא'ל, גלישה ברשת וכתיבת מסמכים לא יפיקו תועלת רבה מ-SSD מהיר יותר מלבד אתחול למסך מהר יותר. ברשותה של יותר מ-4 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM תועיל לה מאוד אם יש לה דפדפן, אפליקציית דואר אלקטרוני ואפליקציית כתיבה פועלים יחד. אפילו מקל אחד של זיכרון DDR3 של 8Gb ישפר משמעותית את הביצועים במעט. למיני שלי יש זיכרון RAM של 12 ג'יגה-בייט, אחד מהם הוא מקל של 4 ג'יגה-בייט והשני הגיע מהמחשב הנייד שלי Acer שנפטר עם מקל DDR3L 8 ג'יגה-בייט. זה עובד במיני שלי ומאיץ את תפקוד השרת על רק 8Gb של זיכרון RAM שממנו זה היה. אני יודע שזה לא ערוץ כפול, אבל 12Gb עדיף על 8Gb או 4Gb של זיכרון RAM לצורך העניין מבחינת מהירות. כן, יש לי גם SSD ב-Mini שלי, אבל זיכרון RAM של 12Gb מפחית את הצורך בהחלפת זיכרון חזרה ל-SSD והגלישה עם Edge או Brave היא מהירה יותר עם מספר כרטיסיות כמו גם מילוי חובות שרת הרשת של המשפחה שלנו עם 12Gb. מאשר עם 8Gb. ושדרוג הזיכרון הוא פשוט עם ה-Mini 2012. פשוט פתחו את צלחת הפלסטיק בתחתית ואז החליפו. מקווה שזה עוזר. נערך לאחרונה: 20 בפברואר 2021
תגובות:מקצ'יטה 3

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 20 בפברואר 2021
אני מסכים עם (ולסיכום) מה ש-@Boyd01 ו-@iluvmacs99 ציינו...

שדרג/הוסף זיכרון RAM מכיוון שהוא הזול, הפשוט ביותר וכנראה היעיל ביותר. אתה יכול להשתמש במפיץ המתמקד ב-Mac כגון OWC*:
eshop.macsales.com

שדרוגי זיכרון עבור דגמי Mac mini Unibody 2012

שדרג את ה-Mac mini 2012 שלך עד 16GB של זיכרון עם ערכות OWC DIY. סרטוני התקנת עשה זאת בעצמך בחינם שלנו באינטרנט מקלים על זה. eshop.macsales.com עם זאת, זה לא הכרחי (לדוגמה):

Patriot 1.35V 8GB DDR3 1600MHz PC3-12800 CL11 SODIMM זיכרון PSD38G1600L2S

מודולי הזיכרון של Patriot for Ultra book SODIMM הם השדרוג המושלם, ללא טרחה, עבור כל מחברת בדרגת ספר Ultra. מודולי SODIMM אלה תואמים למעבדים ניידים מהדור השלישי של אינטל ופועלים במתח של 1.35 וולט בלבד, מותאמים לצריכת חשמל נמוכה במיוחד ומספקים יעילות במיוחד... www.amazon.com
אם התקציב, הזמן והמאמץ מאפשרים יותר, SSD חיצוני יהיה מועיל (לדוגמה)

Crucial X8 500GB SSD נייד – עד 1050MB/s – USB 3.2 – כונן מוצק חיצוני, USB-C, USB-A – CT500X8SSD9

הגן על הזיכרונות שלך עם ה-SSD הנייד Crucial x8 - גבה תמונות, סרטונים ומסמכים חשובים בקיבולת של עד 1TB. הרחב את האחסון ב-PS4, XBOX one, iPad Pro, מכשיר אנדרואיד, או פשוט פנה מקום במחשב במהירות עם מהירויות של עד 1050 MB/s. ה-Crucial x8 מגיע עד... www.amazon.com
* למרות הקלות של התקנת RAM ב-Mac mini 2012, אל תהססו להשתמש בסרטוני ההתקנה החינמיים של OWC:

כיצד להתקין שדרוגי חומרה ב-Mac mini (2012)

סרטוני הווידאו של OWC שלב אחר שלב כיצד להתקין זיכרון, כונן קשיח או מגן מודול בלוטות' ב-Apple Mac mini (סוף 2012). eshop.macsales.com
תגובות:בויד01 M

mdgm

2 בנובמבר 2010
  • 20 בפברואר 2021
יש לי TB3 SSD מחובר לשרת מיני משנת 2011 עם 4GB RAM. זה גרם למחשב להרגיש הרבה יותר מהיר ומספק ביצועים מהירים יותר מאשר SATA III SSD פנימי יחיד. אני רוצה לשדרג גם את ה-RAM בשלב מסוים.

חיבור TB3 SSD אינו זול (Mini -> TB(1/2) כבל -> Apple TB3 to TB2 מתאם -> TB3 Dock -> TB3 SSD) אבל אז ל-Mini 2011 אין USB3. USB3 SSD הוא אופציה מצוינת עבור Mini 2012.

MBAir2010

30 במאי 2018
פלורידה שטופת שמש
  • 20 בפברואר 2021
שדרגתי את הזיכרון במיני שלי בשנת 2019 וזה עזר להאיץ את העניינים עבור Mojave.
זה היה די קל גם כן! G

חייב להיות טוב

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2014
  • 21 בפברואר 2021
תודה רבה לכולם! הלכתי עם Patriot 8GB Memory Stick לעת עתה. אם היא עדיין רוצה את זה מהר יותר, אני אלך על ה-USB3 SSD החיצוני.
תגובות:בויד01

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 22 בפברואר 2021
OP כתב:
4 ג'יגה-בייט של זיכרון ו-500 ג'יגה-בייט SATA Disk HD. היא משתמשת בו רק לגלישה ברשת, מייל, כתיבת עבודות וכו'...אם הייתי עושה רק שדרוג אחד, מה היית ממליץ? הכספים דקים״.

בסדר, אתה צריך 3 דברים זולים:
1. DIMM אחד של 8GB RAM. החלף את ה-DIMM העליון ביותר (כאשר הלוח האחורי כבוי). זה ייתן לה 10 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM מותקן, כנראה כל מה שהיא אי פעם תצטרך.

המממ... רואים שכבר הוספת זיכרון RAM.
אבל... זה לא יספיק.
אתה צריך נסיעה מהירה יותר, אז... תמשיך...

2. SSD 500gb 2.5 אינץ' SATA 'חשוף'. קנה 'במחיר', לא במהירות. אז קבלו...

3. מארז עבור ה-SSD:

מארז כונן קשיח חיצוני של SABRENT 2.5 אינץ' ל-USB 3.0 ללא כלים [מותאם ל-SSD, תמיכה ב-UASP SATA III] שחור (EC-UASP)

מארז כונן קשיח חיצוני של SABRENT 2.5 אינץ' ל-USB 3.0 ללא כלים [מותאם ל-SSD, תמיכה ב-UASP SATA III] שחור (EC-UASP) tinyurl.com
החומר הזה לא יעלה הרבה.

לאחר מכן עשה זאת:
א. הכנס את ה-SSD למארז, חבר אותו למיני.

ב. מחק/פרמט את ה-SSD ל'Mac OS מורחבת עם הפעלת יומן, פורמט מחיצת GUID'.

ג. הורד את CarbonCopyCloner מכאן:

הורד Carbon Copy Cloner | Carbon Copy Cloner | תוכנת Bombich

www.bombich.com CCC בחינם להורדה ולשימוש למשך 30 יום -- לא עולה לך כלום לעשות זאת.

ד. השתמש ב-CCC כדי 'לכפיל' את תוכן הכונן הפנימי ל-SSD.

ה. עבור לחלונית המועדפת של דיסק האתחול והגדר את ה-SSD להיות כונן האתחול החדש.

ו. לְאַתחֵל. האם אתה מקבל אתחול טוב מה-SSD?
אם כן, הכל נעשה! G

חייב להיות טוב

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2014
  • 27 בפברואר 2021
פישרמן אמר: OP כתב:
4 ג'יגה-בייט של זיכרון ו-500 ג'יגה-בייט SATA Disk HD. היא משתמשת בו רק לגלישה ברשת, מייל, כתיבת עבודות וכו'...אם הייתי עושה רק שדרוג אחד, מה היית ממליץ? הכספים דקים״.

בסדר, אתה צריך 3 דברים זולים:
1. DIMM אחד של 8GB RAM. החלף את ה-DIMM העליון ביותר (כאשר הלוח האחורי כבוי). זה ייתן לה 10 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM מותקן, כנראה כל מה שהיא אי פעם תצטרך.

המממ... רואים שכבר הוספת זיכרון RAM.
אבל... זה לא יספיק.
אתה צריך נסיעה מהירה יותר, אז... תמשיך...

2. SSD 500gb 2.5 אינץ' SATA 'חשוף'. קנה 'במחיר', לא במהירות. אז קבלו...

3. מארז עבור ה-SSD:

מארז כונן קשיח חיצוני של SABRENT 2.5 אינץ' ל-USB 3.0 ללא כלים [מותאם ל-SSD, תמיכה ב-UASP SATA III] שחור (EC-UASP)

מארז כונן קשיח חיצוני של SABRENT 2.5 אינץ' ל-USB 3.0 ללא כלים [מותאם ל-SSD, תמיכה ב-UASP SATA III] שחור (EC-UASP) tinyurl.com
החומר הזה לא יעלה הרבה.

לאחר מכן עשה זאת:
א. הכנס את ה-SSD למארז, חבר אותו למיני.

ב. מחק/פרמט את ה-SSD ל'Mac OS מורחבת עם הפעלת יומן, פורמט מחיצת GUID'.

ג. הורד את CarbonCopyCloner מכאן:

הורד Carbon Copy Cloner | Carbon Copy Cloner | תוכנת Bombich

www.bombich.com CCC בחינם להורדה ולשימוש למשך 30 יום -- לא עולה לך כלום לעשות זאת.

ד. השתמש ב-CCC כדי 'לכפיל' את תוכן הכונן הפנימי ל-SSD.

ה. עבור לחלונית המועדפת של דיסק האתחול והגדר את ה-SSD להיות כונן האתחול החדש.

ו. לְאַתחֵל. האם אתה מקבל אתחול טוב מה-SSD?
אם כן, הכל נעשה!
תודה. אני אראה איך היא תאהב את שדרוג הזיכרון. אם היא רוצה להוציא יותר, אני אבדוק מארז עבור SSD.

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 28 בפברואר 2021
'אם היא רוצה להוציא יותר, אני אבדוק מארז עבור SSD'.

אם התלונה העיקרית שלה היא על 'מהירות', הדרך היחידה לתקן את זה היא באמצעות SSD.
זיכרון RAM הולך לתת שיפור קטן מאוד בתחום הזה...
תגובות:opeter ו-Boyd01

מקצ'יטה 3

14 בנובמבר, 2003
מרכז MN
  • 28 בפברואר 2021
@Fishrrman זה לא בדיוק/לגמרי נכון. אם אנחנו מדברים על זמן לאתחל, להפעיל אפליקציה, לטעון סרט וכדומה, כן, SSD יגרום לשיפור גדול ו-RAM כנראה לא יספק. עם זאת, אם אנחנו מדברים על כתיבת מאמר תוך כדי מחקר דרך האינטרנט והאזנה לתוכן זורם - לאחר פתיחת האפליקציות והמסמך - שיש מספיק זיכרון RAM כדי לשמור הכל הופך את מהירות האחסון למופרכת. אני יכול להעיד על כך שאין למיני הזה מדיית אחסון שחרוגה מ-125 MB/s בכתיבה או קריאה עד לפני חודש בערך, כולל אפילו הלא ידוע לי<10 MB/s write performance of APFS on a Fusion Drive.

אז, אלא אם אמא של @gottabegood תכבה ותפעיל מחדש את ה-Mac עבור כל שימוש במהלך היום או תיסגר מאפליקציות מספיק זמן כדי שהמערכת תטהר את המופע ב-RAM, זיכרון ה-RAM (משודרג ל-10 GB) אמור להיות מספיק כדי להחזיק את זרימת העבודה שלה כל היום.

בויד01

מַנחֶה
חבר צוות
21 בפברואר 2012
ניו ג'רזי Pine Barrens
  • 28 בפברואר 2021
מניח שנצטרך להסכים כדי לא להסכים על זה. IMO, SSD עושה הבדל עצום בחוויית המק הכוללת. חלונות נפתחים מיד, אפליקציות מתחילות עם הקפצה אחת או שתיים ברציף. כאשר קיבלתי את ה-MacBook Air הראשון שלי בשנת 2011, זו הייתה התגלות אמיתית, השימוש ב-MacOS היה חוויה שונה לחלוטין ולעולם לא יכולתי לחזור אחורה לאחר מכן.

אין לי מושג איך אחרים משתמשים במחשבי ה-Mac שלהם, אבל אני צריך לפתוח אפליקציות, להסתכל על תיקיות ב-Finder, להעתיק קבצים, להגדיר העדפות וכו' במהלך היום. אני מניח שאם מישהו פשוט יושב ומשתמש בספארי כל היום, זה יכול להיות אחרת. אני אישית לא מכיר מישהו כזה, אבל אין ספק שהם קיימים. תגובות:בויד01

בויד01

מַנחֶה
חבר צוות
21 בפברואר 2012
ניו ג'רזי Pine Barrens
  • 28 בפברואר 2021
אני זוכר כשקיבלתי את ה-MacBook Air 2011 כדי להחליף את ה-MacBook Pro 2008 שלי שהיה לו כונן קשיח פנימי. לשני המחשבים היה 4GB RAM. לקח כל כך הרבה זמן לפתוח תוכנית ב-MacBook Pro, ניסיתי לא לצאת מאפליקציות כשסיימתי, רק כדי להימנע מהמתנה בפעם הבאה.

ב-MacBook Air, אפליקציות הרגישו כאילו הן נטענות באופן מיידי, אז הייתי מפסיקה בסיום כי הן מיהרו להיפתח שוב. שינה לצמיתות את הדרך בה השתמשתי ב-Mac שלי והביא ליותר זיכרון פנוי. תגובות:בויד01

שלג755

12 בספטמבר 2012
  • 27 במרץ 2021
gottabegood אמר: תודה לכולם! הלכתי עם 8 ג'יגה-בייט של זיכרון פטריוט והיא התמוגגה מההבדל שזה עשה מבחינת האצת המחשב שלה. היא הצהירה שהיא נוהגת ללכת למטבח למשך כ-30 דקות רק כדי לתת לו להתניע. זו אולי הגזמה מצידה, אבל זה בהחלט היה די ארוך יותר ממה שהוא עכשיו. היא גם ציינה שפתיחת אפליקציות ושימוש בהן, כמו ספארי למשל, היא די מהירה יותר.

היא די מרוצה מהשיפורים, ואינה מרגישה צורך להוסיף SSD. לפי הסטנדרטים שלי, זה עדיין איטי מאוד אז אני מתכנן להביא לה גם כונן חיצוני בעוד כחודש.
כל הכבוד אבל זכור שתצטרך לשדרג בשלב מסוים ה

כאילו לגמרי אקראי

15 באוגוסט 2016
  • 13 באפריל, 2021
ה-i5 2012 Mac Mini של חברתי לא מגיב מדי פעם בעת מעבר בין אפליקציות שכבר נטענו. היא מריץ את High Sierra עם 4 GB RAM והכונן המקורי של 5200 סל'ד. הסתכלתי על השימוש בזיכרון עם ה-Activity Monitor, וזה נראה די ברור שהוא רעב ליותר RAM.

יש לי i7 2012 Mac Mini שבו התקנתי SSD ו-16 GB RAM זמן קצר לאחר שקיבלתי אותו ב-2014 (הזמנתי במהירות מרובע ליבות חדש 2012 ברגע שראיתי כמה איטיים היו דגמי 2014). אני מסכים שזה מאוד נחמד שיש SSD, והשלי עוזר לי בכל ההתחלה והעצירה של אפליקציות ועבודות צילום ווידיאו, אבל החברה שלי משתמשת בעיקר באותן אפליקציות (דפדפן, iTunes ועוד כמה) ומשאיר אותם טעונים כל הזמן, כך שבמקרה שלה, השדרוג ל-8 GB (כרטיסי 2 x 4GB) באמת עשה הבדל גדול. למעשה, זה היה שיפור גדול יותר ממה שציפיתי. כשהיא תיפטר מהמחשב שלה, אזרוק לתוכו SSD ואשתמש בו למשהו בעצמי ;-)
תגובות:לובי