פורומים

איזו תצורת M1 MacBook Pro היא הטובה ביותר עבור עיצוב גרפי?

ט

hugr

פוסטר מקורי
19 באוקטובר 2021
  • 19 באוקטובר 2021
שלום! החזקתי מעמד ל-MacBook Pro האחרון הזה במשך מה שנראה כמו נצח. אני מתלבט בין איזו תצורה תהיה הטובה ביותר לצרכים שלי ואעריך מאוד עזרה/תובנות!

אני מעצב גרפי שעובד בעיקר עם אפליקציות Adobe Creative, כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין וכו'. אני אמנם לא עושה כרגע עבודת וידאו, אבל הייתי רוצה ללמוד (אם כי אני בספק אם אעשה עבודת וידאו גדולה ). אותו דבר עם אנימציה.

הצ'אט של נציג אפל ציטט לי 3,799 דולר (לפני מס) עבור M1 Max בגודל 16 אינץ' עם מעבד 10 ליבות, מנוע עצבי 16 ליבות, GPU 32 ליבות, זיכרון מאוחד של 32GB ואחסון SSD של 1TB. רק תוהה אם זה מתאים, או שזה יותר ממה שאני צריך (אחרי הכל, האם הנציג לא ירצה למכור למעלה ככל האפשר??). האם אני צריך את ה-GPU של 32 ליבות או זיכרון של 32GB - או שזה יהיה מוגזם עבור סוג העבודה שאני עושה?

תודה! פ

pmiles

12 בדצמבר 2013
  • 19 באוקטובר 2021
כמה זמן אתה עוסק בעיצוב גרפי? אתה אמור כבר לדעת מה הצרכים שלך על סמך שעשית את זה.

אם הייתם שואלים את השאלה הזו לפני ההכרזה על מחשבי ה-Mac החדשים האלה, כולם היו נשבעים ש-M1 Air מספיקה לכל אחד.

הדבר המהנה הוא שאתה אף פעם לא יכול לחזות מה יהיו הדרישות שלך בעתיד, אתה יכול רק לחשב מה זה עכשיו.

הרקע שלי בעבודה בגרפיקה מעולם לא החזיק אותי במחשב נייד מכל סוג שהוא. זה תמיד היה מגדל מפוצץ עם כרטיס גרפי משופר, הרבה אחסון וזיכרון RAM. עד כמה שהיית נשבע שהיה לך בדיוק את מה שאתה צריך, תמיד נתקלת בעבודות האלה שהראו כמה אתה טועה. למען האמת, אם המערכת שלך חלקה כמו חמאה וכמעט ואי פעם יש לה שיהוק, זה יותר סימן למידת הקלה של העבודה שלך, לא לכמה היא כבדה. אתה גם מבין את הצד הזה של הדברים. שבו כל מה שיש לך הוא מוגזם עבור המשימה שלפניך. אבל בעולם העסקים, אתה צריך למצוא איזון בין השניים. אז זה מוגזם בשביל זה אבל נאבק עם זה.

זכור זאת, Adobe לא הופכת את התוכנות שלהם לקלות יותר. עם תוכנית המנויים המחורבנת הזו שלהם תמיד מאכילים אותך בכוח את פיסת הקוד הנפוחה והמעודכנת ביותר שיכולה לשלוח. עם זה מגיע צורך ליותר כוח. יותר כוח פירושו חומרה טובה יותר. בימים שבהם אתה באמת יכול לקנות את התוכנה שלהם, אתה יכול לשבת על סוויטה במשך 10 שנים אם אתה רוצה... אם החומרה שלך לא מתה, אתה יכול להמשיך עם מה שהיה לך.

אפל הוא המחשב היקר ביותר שאפשר להשיג. ה-Mac Pros החדשים הללו הם היקרים ביותר שהם הציעו עד כה. באמת תסתכל על כמה מהמפרטים שאתה יכול לקבל... 64GBs של זיכרון RAM... במחשב נייד... אני אומר את זה שוב... במחשב נייד... מה אתה חושב שהתינוק הזה יעלה לך עם מס אפל?

השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך היא האם אתה יכול להרשות לעצמך אחת. זאת אומרת, אל תפרט את הדגם הנמוך, כי כל דבר נמוך הוא בדיוק זה, משהו שנועד לקדם אותך. פרט את זה עם כמה תכונות שהיית אוהב לקבל אבל בכנות לא יכול להצדיק את העלות. אני אומר את זה כי בעוד פחות משנתיים, הדגם הבשרני הזה שנשמע כאילו עולה שתי כליות שמאליות להשיג עכשיו, ייחשב לדגם הנמוך שאתה שוקל היום.

אפל מרוויחה המון כסף על הדברים האלה בדיוק בגלל האופן שבו הם משווקים אותם. הם מראים לך מחיר שאתה אומר, כן, אני יכול לעשות את זה, אבל עמוק בפנים אתה יודע שאתה צריך רק קצת יותר כדי להפוך את הקנייה לכדאית. ואז המחיר קופץ לטווח שגורם לך להתחיל לשאול... האם כדאי לי או לא כדאי. כשאתה צריך לשאול את השאלה הזאת, אתה כבר יודע את התשובה. ט

hugr

פוסטר מקורי
19 באוקטובר 2021


  • 19 באוקטובר 2021
pmiles אמר: כמה זמן אתה עוסק בעיצוב גרפי? אתה אמור כבר לדעת מה הצרכים שלך על סמך שעשית את זה.

אם הייתם שואלים את השאלה הזו לפני ההכרזה על מחשבי ה-Mac החדשים האלה, כולם היו נשבעים ש-M1 Air מספיקה לכל אחד.

הדבר המהנה הוא שאתה אף פעם לא יכול לחזות מה יהיו הדרישות שלך בעתיד, אתה יכול רק לחשב מה זה עכשיו.

הרקע שלי בעבודה בגרפיקה מעולם לא החזיק אותי במחשב נייד מכל סוג שהוא. זה תמיד היה מגדל מפוצץ עם כרטיס גרפי משופר, הרבה אחסון וזיכרון RAM. עד כמה שהיית נשבע שהיה לך בדיוק את מה שאתה צריך, תמיד נתקלת בעבודות האלה שהראו כמה אתה טועה. למען האמת, אם המערכת שלך חלקה כמו חמאה וכמעט ואי פעם יש לה שיהוק, זה יותר סימן למידת הקלה של העבודה שלך, לא לכמה היא כבדה. אתה גם מבין את הצד הזה של הדברים. שבו כל מה שיש לך הוא מוגזם עבור המשימה שלפניך. אבל בעולם העסקים, אתה צריך למצוא איזון בין השניים. אז זה מוגזם בשביל זה אבל נאבק עם זה.

זכור זאת, Adobe לא הופכת את התוכנות שלהם לקלות יותר. עם תוכנית המנויים המחורבנת הזו שלהם תמיד מאכילים אותך בכוח את פיסת הקוד הנפוחה והמעודכנת ביותר שיכולה לשלוח. עם זה מגיע צורך ליותר כוח. יותר כוח פירושו חומרה טובה יותר. בימים שבהם אתה באמת יכול לקנות את התוכנה שלהם, אתה יכול לשבת על סוויטה במשך 10 שנים אם אתה רוצה... אם החומרה שלך לא מתה, אתה יכול להמשיך עם מה שהיה לך.

אפל הוא המחשב היקר ביותר שאפשר להשיג. ה-Mac Pros החדשים הללו הם היקרים ביותר שהם הציעו עד כה. באמת תסתכל על כמה מהמפרטים שאתה יכול לקבל... 64GBs של זיכרון RAM... במחשב נייד... אני אומר את זה שוב... במחשב נייד... מה אתה חושב שהתינוק הזה יעלה לך עם מס אפל?

השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך היא האם אתה יכול להרשות לעצמך אחת. זאת אומרת, אל תפרט את הדגם הנמוך, כי כל דבר נמוך הוא בדיוק זה, משהו שנועד לקדם אותך. פרט את זה עם כמה תכונות שהיית אוהב לקבל אבל בכנות לא יכול להצדיק את העלות. אני אומר את זה כי בעוד פחות משנתיים, הדגם הבשרני הזה שנשמע כאילו עולה שתי כליות שמאליות להשיג עכשיו, ייחשב לדגם הנמוך שאתה שוקל היום.

אפל מרוויחה המון כסף על הדברים האלה בדיוק בגלל האופן שבו הם משווקים אותם. הם מראים לך מחיר שאתה אומר, כן, אני יכול לעשות את זה, אבל עמוק בפנים אתה יודע שאתה צריך רק קצת יותר כדי להפוך את הקנייה לכדאית. ואז המחיר קופץ לטווח שגורם לך להתחיל לשאול... האם כדאי לי או לא כדאי. כשאתה צריך לשאול את השאלה הזאת, אתה כבר יודע את התשובה. לחץ להרחבה...
אני עוסק ב-GD כבר 25 שנה - עוד לפני שזה נעשה במחשבים. אני מעצב, לא איש טכנולוגיה, אז אני אף פעם לא ממש בטוח איזו תצורה תהיה הטובה ביותר, אבל בדרך כלל הולך עם רמה בינונית. תמיד קניתי מגדלי Mac Pro, אבל עכשיו, כשה-MacBook Pros כל כך חזקים, אני מחפש להשתמש בזה בתור המחשב הראשי שלי - לחבר אותו לצג ולמקלדת Bluetooth בזמן העבודה שלי במשרד - ולהשתמש בו 'כמו שהוא'. כשאני רוצה לעבוד במקום אחר, כמו בחוץ על הלנאי (הטבה למחשב נייד מס' 1). זה גם יחסוך ממני את הצורך לקנות מק שני לשימוש בזמן עבודה מרחוק או בחופשה (הטבה למחשב נייד מס' 2).

אני מסכים איתך לגבי המנוי של אדובי - זה שוד כביש מהיר. אני לא אוהב את זה שאתה לא הבעלים של התוכנה בשום צורה - אם אתה לא משלם את המנוי, אתה נשאר בלי כלום. החזקתי את זה כל הזמן הזה, והסתדרתי עם CS6. רק עכשיו אעלה ל-Creative Cloud אחרי שאקבל את ה-MacBook Pro החדש. המגדל הישן וה-MacBook Pro שלי לא יכולים להתמודד עם תוכנת ה-CC ממילא מכיוון שהם מאחור במערכת ההפעלה.

כאמור, אני באמת רק צריך לדעת אם ה-GPU בעל 32 ליבות ו/או זיכרון ה-32GB יתאימו טוב או אם הם מוגזמים. הם מציעים גם GPU 24 ליבות.

ruka.snow

6 ביוני 2017
סקוטלנד
  • 19 באוקטובר 2021
אתה כנראה לא צריך GPU 32 ליבות אם כי זה ייתן ביצועים נוספים לפוטושופ ו- Lightroom או Capture One. לגבי זיכרון ה-RAM ראיתי של מעצבים גרפיים יש ועושים שימוש ב-16, 32, 64 ואפילו 128 GB RAM. ראה מה השימוש הנוכחי שלך ב-RAM ב-Activity Monitor (במהלך פרויקט) ואז הכפיל אותו.

לעריכת תמונות הייתי הולך על 64 GB RAM ו-32 ליבות GPU כפי שאני יודע Capture One יכול להשתמש בו, במיוחד בעיבוד אצווה (יבוא ויצוא). אבל אני לא בטוח אם אינדיזיין או אילוסטרייטור יפיקו מזה משהו, אני יכול לעשות את מה שאני עושה עם אלה ב-Mac Pro משנת 2010 בלי האטה.
תגובות:hugr ל

אַבִּיק

13 באוקטובר 2005
  • 19 באוקטובר 2021
לא קשור לנושא, ואני לא יודע את דרישות הלקוח הנוכחיות שלך, אבל האם שקלת לעבור משירותי המנויים של Adobe? Serif מפרסם את חבילת האפליקציות של Affinity. הם אמנם חסרים כמה תכונות מתקדמים בהשוואה למה ש-Adobe מציעה, אבל הם עשויים להתאים לצרכים שלך. אין מנוי, במחיר סביר מאוד, ולפעמים יש להם 50% הנחה על כל האפליקציות. גרסאות ניסיון זמינות גם כן. הייתי מרוצה מצילום ומעצב (למרות שאני לא מקצוען).

affinity.serif.com

זיקה - תוכנה יצירתית מקצועית

מהתוכנה החלקה והמהירה ביותר לעריכת תמונות ועיצוב גרפי ועד לתוכנת הפרסום החזקה ביותר, אפליקציות Affinity פורצות את הגבולות של מה שאפשר עם טכנולוגיה יצירתית. affinity.serif.com
אני עדיין משתמש ב-MBP 2015 עם 16GB RAM. אבל צרכי העיבוד שלי קלים. חסכתי עבור מכונה חדשה עם לפחות 32GB, אולי 64GB כדי להבטיח את הרכישה בעתיד.
תגובות:hugr פ

pmiles

12 בדצמבר 2013
  • 19 באוקטובר 2021
almbic אמר: לא קשור לנושא, ואני לא יודע את דרישות הלקוח הנוכחיות שלך, אבל האם שקלת לעבור משירותי המנויים של אדובי? Serif מפרסם את חבילת האפליקציות של Affinity. הם אמנם חסרים כמה תכונות מתקדמים בהשוואה למה ש-Adobe מציעה, אבל הם עשויים להתאים לצרכים שלך. אין מנוי, במחיר סביר מאוד, ולפעמים יש להם 50% הנחה על כל האפליקציות. גרסאות ניסיון זמינות גם כן. הייתי מרוצה מצילום ומעצב (למרות שאני לא מקצוען).

affinity.serif.com

זיקה - תוכנה יצירתית מקצועית

מהתוכנה החלקה והמהירה ביותר לעריכת תמונות ועיצוב גרפי ועד לתוכנת הפרסום החזקה ביותר, אפליקציות Affinity פורצות את הגבולות של מה שאפשר עם טכנולוגיה יצירתית. affinity.serif.com
אני עדיין משתמש ב-MBP 2015 עם 16GB RAM. אבל צרכי העיבוד שלי קלים. חסכתי עבור מכונה חדשה עם לפחות 32GB, אולי 64GB כדי להבטיח את הרכישה בעתיד. לחץ להרחבה...
אני שומע אותך. בדקתי את זה. הבעיה היחידה שאני רואה ברמה המקצועית היא האם אתה צריך לשתף את הקבצים שלך עם אחרים. הדברים של Adobes הם קנייניים, כך שבעוד שאתה יכול לפתוח חלק מהם באופן טכני ביישומים אחרים, זה במצב כזה שהופך את העריכה לכמעט בלתי אפשרית. LOL, ניסיתי מספר גישות כדי להכניס את זה לתוכנה שלהם וכולם בעצם הפכו את העריכה ללא אפשרות. עכשיו אם היית עובד רק בחבילת התוכנה שלהם, סביר להניח שזו תהיה בחירה מצוינת.

ל-OP, כאשר אתה מתחיל להשתמש ב-Creative Cloud. היזהר מאוד לקרוא את הנוסח על המנוי שלך לפני שאתה מתחיל אותו. הם לא מציעים תוכנית חודש לחודש, אלא רק תוכנית שנתית שהם גובים ממך לפי חודש. אם תנסה לבטל את זה, הם יחייבו אותך עבור החודשים שנותרו. בקיצור, בסופו של דבר תשלמו את אותו המחיר ששילמתם עבור עותקי ה-CS הישנים שיש לכם רק כדי להשתמש בתוכנה שלהם... גם אם תצטרכו להשתמש בה רק לחודש. אז כן, כל דבר אחר שאינו מבוסס על מנוי הוא בהחלט הדרך ללכת. למרות שאני מניח שלהיות סטודנט נצחי זו האפשרות השנייה.
תגובות:hugr ט

hugr

פוסטר מקורי
19 באוקטובר 2021
  • 27 באוקטובר 2021
תודה על התשובות. בסופו של דבר הלכתי עם שבב M1 Max בגודל 16 אינץ' עם מעבד 10 ליבות, GPU 32 ליבות ומנוע עצבי בעל 16 ליבות וזיכרון מאוחד של 32GB. הגדלתי את האחסון שלי ל-2TB כדי לקזז כל עלייה עתידית בגודל בתוכנות, קבצים וכו'.
תגובות:SpotOnT

zarathu

14 במאי 2003
  • 27 באוקטובר 2021
treehugr אמר: תודה על התשובות. בסופו של דבר הלכתי עם שבב M1 Max בגודל 16 אינץ' עם מעבד 10 ליבות, GPU 32 ליבות ומנוע עצבי בעל 16 ליבות וזיכרון מאוחד של 32GB. הגדלתי את האחסון שלי ל-2TB כדי לקזז כל עלייה עתידית בגודל בתוכנות, קבצים וכו'. לחץ להרחבה...
זה יותר ממה שאתה צריך .... אלא אם כן אתה מתחיל להשתמש ב-Final Cut Pro ואחרים, ואז זה עדיין יותר ממה שאתה צריך עכשיו, אבל זה יוכיח לך בעתיד. אני משתמש ב-Affinity Photo. זה מוגדר לשימוש ב-Mac ובמיוחד M1, כמו גם Final Cut Pro. יש להם אמות מידה משלהם, והם אומרים שדגם הבסיס M1Pro הוא המכונה המהירה ביותר שהם הקליטו אי פעם.