פורומים

מהו מגן המסך הטוב ביותר עבור Macbook Pro

ב

bigsmile01

פוסטר מקורי
17 באפריל, 2013
  • 14 בספטמבר 2018
אני יודע שהרבה אנשים לא רואים את הטעם במגנים למחשבים ניידים, אבל אני אוהב שהם נמנעים מלקבל כתמים ומריחות.

בעבר השתמשתי ב- NuShield לרכישה. עם זאת, אני שם לב שיש זכוכית מחוסמת חדשים זמינים. ה-NuShiled גם די יקרים.

קראתי ביקורות על הזולים יותר ששולפים חלקים ממסך ה-Macbook Pro, אז איזה מגן מסך הכי טוב להשיג שלא יפגע במסך.

פישרמן

20 בפברואר 2009


  • 14 בספטמבר 2018
אני לא מאמין שאתה צריך להשתמש ב'מגן מסך' כלשהו ב-Retina MacBook Pros.

הנה למה:

למשטח התצוגה יש ציפוי דק מאוד ודק מאוד 'מרוסס' עליו מוחל נגד בוהק.

מגע עם כל דבר נוטה להפריע לציפוי הזה, והוא יכול להתחיל להתבלות ולהתקלף.

לפיכך, משהו שנקרא 'StainGate'. קרא על זה אם אתה לא יודע על מה אני מדבר.

אני הולך -לנחש- שמגן המסך יכול 'לקיים אינטראקציה' עם הציפוי נגד בוהק ולגרום לבעיות.

כמו כן - יש מעט מאוד מקום בין פני התצוגה לחלק העליון של המקשים. אתה לא רוצה הרבה מכל דבר 'שם' שיכול להפעיל לחץ על משטח התצוגה.

האם יש אחרים המשתמשים ב'מגן מסך' עם MBP של הרשתית?
אם כן, תוכל בבקשה להגיב על החוויות שלך?
תגובות:tranceking26, Vege-Taco, SDColorado ואדם אחד נוסף

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 14 בספטמבר 2018
bigsmile01 אמר: אני יודע שהרבה אנשים לא רואים את הטעם במגנים למחשבים ניידים, אבל אני אוהב שהם ימנעו מלקבל כתמים ומריחות.
אם לא תיגע במסך, לא תקבל כתמים ואין שום סיבה לגעת בו, כי זה לא מסך מגע.
תגובות:tigres, tranceking26, ATC ועוד 6 ב

bigsmile01

פוסטר מקורי
17 באפריל, 2013
  • 14 בספטמבר 2018
maflynn אמר: אם לא תיגע במסך, לא תקבל כתמים ואין שום סיבה לגעת בו, כי זה לא מסך מגע.
אתה מקבל כתמים מהמקלדת. וגם רק אבק ולכלוך שיש באטמוספירה.

הסימנים האלה לא יהיו מאוד דרסטיים, אבל אם יש מקום כדי להימנע מהם, אז אני לא מבין למה לא.

לאחותי יש MacBookPro והיא לא השתמשה במגן מסך. היא שמרה על זה מאוד נקי, אבל אחרי 3 שנים היו סימנים קטנטנים. שום דבר דרסטי (ואי אפשר לשים לב אליהם כשהמסך דולק), אבל הם עדיין שם.

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 14 בספטמבר 2018
bigsmile01 אמר: אבל אחרי 3 שנים היו סימנים זעירים. שום דבר דרסטי (ואי אפשר לשים לב אליהם כשהמסך דולק), אבל הם עדיין שם.
6 שנים של שימוש ב-rMBP 2012 שלי והמסך טוב כמו שהיה ביום הראשון ללא כל מגן. 2012 שלי, ו-2018 לא מקבל שום סימן מהמקשים ¯\_(ツ)_/¯
תגובות:tranceking26, marmiteturkey, Vege-Taco ואדם אחד נוסף

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 14 בספטמבר 2018
ה-OP כתב:
״לאחותי יש MacBookPro והיא לא השתמשה במגן מסך. היא שמרה על זה מאוד נקי, אבל אחרי 3 שנים היו סימנים קטנטנים. שום דבר דרסטי (ואי אפשר לשים לב אליהם כשהמסך דולק), אבל הם עדיין שם״.

באיזו שנה ה-MBP של אחותך?
אם זו רשתית, היא עשויה להעפיל ל-a חינם החלפת התצוגה עקב StainGate.
אם היא נמצאת ליד חנות אפל, עליה לקבוע פגישה עם הבר הגאוני לבדיקה.
ייתכן שהיא מאוד מופתע לטובה!

פיקסלים מכופפים

22 ביולי 2010
  • 14 בספטמבר 2018
אל תשתמש .... אל תשתמש במגן מסך. כדי לנקות את המסך, או את המקלדת, השתמשו במטלית מיקרופייבר רטובה מעט
תגובות:SDColorado ב

bigsmile01

פוסטר מקורי
17 באפריל, 2013
  • 15 בספטמבר 2018
פיקסלים מכופפים אמרו: אל תשתמשו במגן מסך. כדי לנקות את המסך, או את המקלדת, השתמשו במטלית מיקרופייבר רטובה מעט
האם זה בגלל שהמגן פוגע במסך?

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 15 בספטמבר 2018
bigsmile01 אמר: האם זה בגלל שהמגן פוגע במסך?
ובכן, אם המקלדת נוגעת במסך ויוצרת סימנים, הוספת מגן מסך תחמיר את זה, כלומר, יותר לחץ על המסך?
תגובות:SDColorado וניוטון אפל

esaelias

30 בדצמבר 2016
  • 15 בספטמבר 2018
לשים בצד את איבוד איכות המסך...

האם יש בעיות אמיתיות? שרשורים מסוימים באתר הזה גרמו לי לספקן לגבי הדבקת אחד... לגבי הכתמתו, או שהציפוי ייפגע... אבל לאייפונים/שעונים וכו' לכולם יש גם ציפוי? ג

calbear92

19 ביוני 2014
  • 15 בספטמבר 2018
אני אכבד לא להסכים - היו לי 2 מסכים חלופיים תקינים ב-MacBook Pro Retina שלי בסוף 2013 13 אינץ'. מכיוון שהייתי בסוף התקופה המכוסה עם השני - הפעם, בחרתי לרכוש מגן מסך. כנראה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי- תמיד אהבתי את מוצרי Moshi (NFI) לאייפון ול-MBP שלי. יש להם קו של מגני מסך הנקרא iVisor: https://www.moshi.com/en/product/ivisor-pro-13-for-macbook-pro-13/black-clear-matte

קיבלתי מחיר טוב יותר באמזון.

זה לא רק מפחית סנוור (נראה כמעט בלתי נראה), אבל עכשיו, אין לי דאגות מכתמים על פני המסך. אני גם משתמש בנייר הלבן שנשלח בין המסך הסגור למקלדת עם MBP חדש ומשטח עכבר בכל פעם שאני סוגר את המסך.

זה כנראה מוגזם, אבל אין יותר סימנים על המסך שלי, בלי קשר.
תגובות:user843, bigsmile01 ו-88Keys

esaelias

30 בדצמבר 2016
  • 15 בספטמבר 2018
אני מסכים עם האמור לעיל בעבר לא היו לי בעיות בכלל...... הלחץ אני לא יכול לראות שזה כל כך הרבה לחץ שהתצוגה קופצת החוצה .....

ניוטון אפל

מוּשׁהֶה
12 באפריל, 2014
ג'קסונוויל, פלורידה
  • 15 בספטמבר 2018
אפל אומרת לא לכיסויי המקלדת. יש כמעט אפס מרווח בין המקלדת למסך עכשיו!

אני יודע שאחרים לא מסכימים אבל לא ישתמשו במגן מסך או בכיסוי מקלדת.

esaelias

30 בדצמבר 2016
  • 15 בספטמבר 2018
ניוטון אפל אמר: אפל תגיד לא לכיסויי המקלדת. יש כמעט אפס מרווח בין המקלדת למסך עכשיו!

אני יודע שאחרים לא מסכימים אבל לא ישתמשו במגן מסך או בכיסוי מקלדת.
אני לא מסכים שמגן המסך מתאים ישירות על המסך אם אתה נוגע מסביב לכל המסך יש גומי שחור מסביב לכל המסך שנוגע תחילה בצד הנגדי .... כלומר המסך לא נוגע בו במלואו בגומי מסביב לכל המסך עושה....

הווארד2k

10 באפריל, 2016
  • 15 בספטמבר 2018
אני משתמש בסט מיקרופייבר של Radtech. יש לו שרוול מיקרופייבר וסדין מיקרופייבר שיושב בין המקלדת למסך כשהוא סגור. ניתן להשתמש גם לניקוי המסך וניתן לכביסה במכונה.
תגובות:julsssark ו-kypsolo ס

שובב3000

24 בפברואר 2014
  • 16 בספטמבר 2018
שקלתי מגן מסך עבור 2017 15' MBP שלי אבל בחרתי לא לקבל אחד כי הם יכולים להיות כאב לעלות (מניסיוני - אני חושב שאני פשוט זבל ביישום אותם...)

חשבתי שאהיה בסדר אם רק אהיה זהיר ואנקה את המסך בעדינות עם מטלית לחה כל כמה ימים. נחרדתי לגלות שריטה עדינה מאוד אופקית על פני אמצע המסך מהמקום בו היא נוגעת באזור שמתחת למקש הרווח (מעל משטח העקיבה). אני חושב שיש כל כך מעט מרווח בין המסך לגוף, ו'היציאות' הגומי מסביב למסך לא מספיקות כדי למנוע מאמצע המסך להתכופף מספיק כדי לגעת במארז התחתון כשהוא בתיק. מופעל עליו כל לחץ. זה מאוד מאוד בסדר (בהתחלה חשבתי שזה רק כתם אבל לא ניתן לנקות אותו).

לצערי אני חושד שיגידו לי שהפעלתי יותר מדי לחץ על המחשב הנייד בזמן שהוא סגור, אבל כל מה שזה נעשה זה לשבת בתיק שלי עם תיקייה וספר בזמן שסחבתי אותו. אני חושב שהסבילות כל כך קטנות שזה הספיק כדי לגרום לבלאי (וזה קצת מגוחך לדעתי מכיוון שאני לא מחשיב את זה כמקרה שימוש קיצוני).

לאחר מכן קניתי בד מיקרופייבר שיושב בין המקלדת למסך כשאני מכניס את ה-macbook לתיק שלי וזה אמור להספיק כדי למנוע את זה לקרות שוב/להחמיר. אם הייתי עושה את זה מההתחלה אני בטוח שזה לא היה קורה. הלקח נלמד!

ניוטון אפל

מוּשׁהֶה
12 באפריל, 2014
ג'קסונוויל, פלורידה
  • 16 בספטמבר 2018
esaelias אמר: שימו בצד את איבוד איכות המסך...

האם יש בעיות אמיתיות? שרשורים מסוימים באתר הזה גרמו לי לספקן לגבי הדבקת אחד... לגבי הכתמתו, או שהציפוי ייפגע... אבל לאייפונים/שעונים וכו' לכולם יש גם ציפוי?

שרשור נוסף לזה? היית בשרשור אחר דנית בדיוק באותו דבר.
תגובות:SDColorado

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 16 בספטמבר 2018
סטואי כתב:
'חשבתי שאני אהיה בסדר אם רק אהיה זהיר ואנקה את המסך בעדינות עם מטלית לחה כל כמה ימים...'

לא, זה היה הדבר הלא נכון לעשות -- וגילית למה.

המטרה שלך צריכה להיות 'לעולם אל תיגע במשטח התצוגה בכלל'.

כמובן שזה סטנדרט בלתי אפשרי לשמור עליו, אז ה'מטרה האמיתית' צריכה להיות לגעת בו כמה שפחות ורק כשיש צורך מוחלט.

אז... כמה עקרונות בסיסיים שיש להנחות אותם:
- לעולם אל תיגע במשטח התצוגה באצבעותיך.
- היזהר מאוד בפתיחה וסגירה של המכסה כדי לא לגעת במשטח.
- אם יש מעט אבק על פני השטח, השתמשו במטלית רכה ו'אבק אותו קלות' מבלי להפעיל לחץ על המשטח - רק 'אבק את זה על פני'
- אם יש משהו על הצג שלא יאבד אבק, השתמש במטלית רכה מאוד רטובה במים. השתמש בלחץ קטן ככל האפשר כדי לעקור אותו. לאחר מכן, יבש אותו בתנועות 'איבוק' (כמו לעיל).

התצוגה שלי נמשכת בת שנתיים ועדיין נראית בסדר, ואני אף פעם לא מנקה אותה.
נאלצתי להסיר מעט מאוד חלקיקים 'תקועים' מדי פעם (לעתים רחוקות).
תגובות:טרנסקינג26

teohyc

24 במאי 2007
  • 16 בספטמבר 2018
אין צורך במגן מסך מכיוון שניתן לנגב כתמים עם מטלית מיקרופייבר.

זה נחוץ רק בגלל בעיית הסטינגייט. זה עתה שלחתי את ה-MBP שלי עבור הבעיה הזו. מרכז השירות אמר שהמספר המרבי של החלפות הוא 2 אז השתמשתי באחד.

esaelias

30 בדצמבר 2016
  • 16 בספטמבר 2018
ניוטון אפל אמר: שרשור נוסף לזה? היית בשרשור אחר דנית בדיוק באותו דבר.

מישהו מיזג את התגובה שהכנסתי לזה לא כתבתי את אותו הדבר כאן...

בכל מקרה אני לא חושב שמגן מסך עושה את הנזק הזה אנשים אומרים שיש מיליוני אנשים ששמים מגן מסך ואין בעיה בכלל

ניוטון אפל

מוּשׁהֶה
12 באפריל, 2014
ג'קסונוויל, פלורידה
  • 16 בספטמבר 2018
esaelias אמר: מישהו מיזג את התגובה שהכנסתי לזה לא כתבתי את אותו הדבר כאן...

בכל מקרה אני לא חושב שמגן מסך עושה את הנזק הזה אנשים אומרים שיש מיליוני אנשים ששמים מגן מסך ואין בעיה בכלל

אפל מציעה שלא. כמו כן, הם מציעים לא להשתמש בכיסוי מקלדת.

אני אשאר עם אלה שמספקים את האחריות. י

ג'ריק

תוֹרֵם
3 בנובמבר 2011
אזור מפרץ SF
  • 16 בספטמבר 2018
esaelias אמר: אני לא מסכים שמגן המסך מתאים ישירות על המסך אם אתה נוגע מסביב לכל המסך יש גומי שחור מסביב לכל המסך שנוגע תחילה בצד הנגדי .... כלומר המסך לא נוגע בו לגמרי בגומי מסביב כל המסך כן....

תסתכל על הבסיס מהצד. המקשים עולים מעל הבסיס כמעט באותה כמות שהגומי מסביב לקצה יורד מהתצוגה. המרחק הזה אינו מקרי. אפל עשתה את הפער בין המקשים למסך הכי קטן שיכלו כדי להקטין את היחידה כל פעם כשהיא סגורה, ובו בזמן למקסם את גובה המקשים. כל דבר שתשים על המסך מפחית את ההפרדה הזו.

esaelias

30 בדצמבר 2016
  • 16 בספטמבר 2018
ניוטון אפל אמר: אפל מציעה שלא. כמו כן, הם מציעים לא להשתמש בכיסוי מקלדת.

אני אשאר עם אלה שמספקים את האחריות.


זה עוזר עם כתמים וחלקיקי האבק האלה שנדבקים גם... מה הכי גרוע שיכול לקרות עם מגן מסך באמת?
תגובות:88 מפתחות ב

bigsmile01

פוסטר מקורי
17 באפריל, 2013
  • 17 בספטמבר 2018
calbear92 אמר: אני אכבד לא להסכים- היו לי 2 מסכים חלופיים תקינים על ה-MacBook Pro Retina שלי בסוף 2013, 13 אינץ'. מכיוון שהייתי בסוף התקופה המכוסה עם השני - הפעם, בחרתי לרכוש מגן מסך. כנראה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי- תמיד אהבתי את מוצרי Moshi (NFI) לאייפון ול-MBP שלי. יש להם קו של מגני מסך הנקרא iVisor: https://www.moshi.com/en/product/ivisor-pro-13-for-macbook-pro-13/black-clear-matte

שמעתי שהדבק עובר רק לצד אחד של המסך. האם זה נכון? אם כן, כמה טוב הוא נשאר?

שמעתי גם שהוא ניתן להסרה ולשימוש חוזר. האם זה נכון?
[doublepost=1537204382][/doublepost]
ניוטון אפל אמר: אפל מציעה שלא. כמו כן, הם מציעים לא להשתמש בכיסוי מקלדת.

אני אשאר עם אלה שמספקים את האחריות.
יש לך קישור לאן אומרים את זה? תודה!

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 18 בספטמבר 2018
esaelias שואל:
'מה הכי גרוע שיכול לקרות עם מגן מסך באמת?'

הציפוי הדק והמרוסס נגד בוהק על פני הצג יתחיל להתקלף.
איך זה?