פורומים

מהו צג נהדר עבור ה-Macbook Air החדש 2020?

ש

תוהה

פוסטר מקורי
6 במאי 2013
  • 28 בפברואר 2020
אני מפתח תוכנה (אל תשחק משחקים) וקניתי זה עתה את Air 2020 החדש.
שדרגתי מ-Mid 2013 Air, אז אני יודע שאני אהנה ממנו כשהוא יגיע,
אבל אני משתמש כרגע במסך 1080P ישן אז אני רוצה צג חדש שיתאים למכונה החדשה שלי!

איזה צג נהדר להשיג עבור המכונה הזו שלא תפר את חשבון הבנק שלי?
קוסטקו?

תנאים מוקדמים -
1. Thunderbolt 3 ל-Thunderbolt 3 - אין דונגלים ואני רוצה להיות מסוגל לטעון דרך היציאה מכיוון שלמכונה יש רק 2 בסך הכל
2. קצב רענון של לפחות 60Hz, אבל 120Hz יהיה מצוין
3. 27-32 אינץ'
4. 4K? ס

SuperSonic80

20 באפריל, 2019


  • 28 בפברואר 2020
השתמש בזה לעבודה ומאוד מרוצה ממנו.

צג LG UltraFine 4K

קנה עכשיו ב-apple.com www.apple.com
תגובות:אני55 ש

תוהה

פוסטר מקורי
6 במאי 2013
  • 28 בפברואר 2020
כן. אשמח לקבל את המסך הזה, אבל אחרי שראיתי את אפל מורידה את המחיר בהתחלה, ואז מעלה אותו, עושה לי חשק להמשיך לקנות אחד! IN

רצון0407

ל
20 במאי, 2006
  • 28 בפברואר 2020
Dell p2720dc? בדיוק קיבלתי את ה-24 המקביל ל-p2421dc. במבצע בבריטניה כרגע וקיבל 15% הנחה נוספים דרך העבודה

עריכה: אני לא יכול להחליט אם זה נהדר כי זה סובייקטיבי, אבל זה מתקתק את התיבות עבורי נערך לאחרונה: 29 במרץ, 2020
תגובות:Stitch666 ר

רגיל גיא09

20 בפברואר 2015
  • 29 בפברואר 2020
מה המפרט של ה-MBA שלך? ש

תוהה

פוסטר מקורי
6 במאי 2013
  • 29 בפברואר 2020
16G/i5/256SSD

כמהין קרחוני

13 ביוני 2013
  • 29 בפברואר 2020
אין מתאמים מגבילים בהרבה את האפשרויות שלך. משהו כמו ה מתאם AV של אפל אולי שווה לשקול, אבל לא ברור אם זה יכול לעשות 4k60 ב-2020 MBA. שנת 2020 אינה רשומה בתיאור העמוד, ו-2018 הוגבלה ל-4k30. אני עדיין מחכה ל-MBA שלי שיגיע (ההערכה היא להגיע ביום חמישי הבא,) כדי שאוכל לאמת את המתאם הזה.

אני מטלטל LG 27UK650 (27' 4K 60Hz IPS, HDR חסר ערך.) בהשוואה למסך של $700 שפורסם בשרשור הזה קודם לכן, זה יותר זול ויותר, אבל תצטרך לוותר על התמיכה ב-USB-C. עבור 120Hz/144Hz, כנראה תצטרך להסתכל על פאנל 1440p. לוחות 4K עם קצב רענון גבוה הם מאוד יקרים ו- Macbook Air כנראה לא יכול להניע אותו.

אם מתאם ה-AV הזה תומך בסופו של דבר ב-60Hz 4K, אז מגניב, דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון.
אם לא, אתה עדיין יכול להתגבר על 4k60 DisplayPort עם כבל USB-C ל-DisplayPort . אני יודע כי יש לי כרגע MBA 2018. למרות שזה דורש יציאה שלמה, היציאה השנייה יכולה לשמש עם רכזת USB-C ליציאות ומתח. נערך לאחרונה: 29 במרץ, 2020

austyn23

ל
22 בנובמבר 2017
  • 30 באפריל, 2020
4K זה נהדר אבל ברזולוציה מקורית הממשק קטן מדי. וכדי להשתמש בו ב'מצב רשתית' צריך להגדיר את הרזולוציה ל-1920x1080, שם הכל גדול מדי...

הרזולוציה המושלמת של IMO היא 2560x1440 ויש לך 2 אפשרויות:
  • קבל פאנל 2560 כמו Dell U2520 (הוא USB-C) אבל הוא ייראה מעט מפוקסל ליד מסך ה-Air retina; 25 אינץ' ייראה חד יותר מה-27.
  • קבל מסך 5K כדי לקבל את 'מצב הרשתית'.
השימוש בפאנל 4K ב-2560x1440 נראה קצת מוזר...
תגובות:היפנטית ובורגנית

אדריאנלונדון

28 בנובמבר 2013
שוויץ
  • 30 באפריל, 2020
אני חושב על Dell p2219hc. זה חייב להיות דגם 'hc' כדי לקבל את חיבור ה-USB מסוג C.

צג 22 אינץ' יתאים על השולחן הקטן שלי, ובגודל הזה Full HD 1080p זה בסדר.

כמהין קרחוני

13 ביוני 2013
  • 2 באפריל, 2020
היי, רק רציתי לעקוב ולומר ש-4k60 עושה לעבוד על ה-Macbook Air 2020 דרך מתאם Apple AV. נערך לאחרונה: 2 באפריל, 2020
תגובות:me55 ו-throAU ט

TechieGeek

12 בפברואר 2012
  • 2 באפריל, 2020
SuperSonic80 אמר: השתמש בזה לעבודה ומאוד מרוצה ממנו.

צג LG UltraFine 4K

קנה עכשיו ב-apple.com www.apple.com
השאלהפלאה אמרה: כן. אשמח לקבל את המסך הזה, אבל אחרי שראיתי את אפל מורידה את המחיר בהתחלה, ואז מעלה אותו, עושה לי חשק להמשיך לקנות אחד!

אם היה LG Ultrafine, לא הייתי ממליץ עליו. ללא HDMI או DisplayPort אומר שאתה לא יכול להשתמש בו עם Xbox, מתג, GPU חיצוני, כל מחשב ללא תצוגה מקורית מתוך USB-C.

קבל את אחת מבחירות ה-Wirecutter, שניהם טובים.

רגליים

13 בפברואר 2012
פרת', מערב אוסטרליה
  • 2 באפריל, 2020
Glacial Truffle אמר: אין מתאמים שמגבילים הרבה את האפשרויות שלך. משהו כמו ה מתאם AV של אפל אולי שווה לשקול, אבל לא ברור אם זה יכול לעשות 4k60 ב-2020 MBA. שנת 2020 אינה רשומה בתיאור העמוד, ו-2018 הוגבלה ל-4k30. אני עדיין מחכה ל-MBA שלי שיגיע (ההערכה היא להגיע ביום חמישי הבא,) כדי שאוכל לאמת את המתאם הזה.

זֶה.

קניתי צג 4K חדש לאחרונה, AOC U2790PQU.

יש לו USB, אבל לא USB-C.

אולם זה היה
  • סופר זול
  • יש תמונה נהדרת - צבע של 10 סיביות, 4k, IPS, עקביות תאורה אחורית ממש טובה וכו'. אני משתמש בו ליד התצוגה של ה-Retina 13' macbook pro שלי כרגע וזה לא נראה נחות ממני בשום צורה.
רציתי USB-C אבל לא טרחתי כי את הכסף שחסכתי אני יכול להכניס למעגן ברעם, שיכול להישאר על השולחן שלי מחובר לצג ולספק Ethernet, הרבה USB-As, יציאות תצוגה מרובות, כרטיס SD קורא וכו'. אני עדיין אשתמש בכבל בודד על השולחן שלי, הוא פשוט יופעל מהרציף שלי, לא מהצג שלי.

אני מבין את זה אם אתה רודף אחר USB-C, אבל כמו לעיל, זה מצמצם את האפשרויות שלך מאוד, ו-IMHO אתה יכול לחסוך כסף כדי לבזבז טוב יותר על רציף שייתן לך הרבה יותר תכונות וגמישות.


לַעֲרוֹך:
אני משתמש בו ב-Native res, אני חושב ש-4k הוא קטן, כן - אבל אני באמת מעדיף את המסך בנדל'ן. YMMV ו-4k עשויים להתאים יותר בתצוגה של 30-40 אינץ' עבור אנשים מסוימים. נערך לאחרונה: 2 באפריל, 2020

edubfromktown

14 בספטמבר 2010
החוף המזרחי, ארה'ב
  • 17 באפריל, 2020
אני מחפש צג 4k USB-C עבור ה-Air 2020 (קיבלתי בהזמנה i7 שאמור להגיע בקרוב).

לא גיימר וכל דבר מ-24 אינץ' ומעלה יספיק אז Dell U2520 מסקרן. למישהו אחר יש הצעות בתחום המשנה של 400$?

תודה. ח

היפנטי

5 באוקטובר 2010
  • 18 באפריל, 2020
austyn23 אמר: 4K זה נהדר אבל ברזולוציה מקורית הממשק קטן מדי. וכדי להשתמש בו ב'מצב רשתית' צריך להגדיר את הרזולוציה ל-1920x1080, שם הכל גדול מדי...

הרזולוציה המושלמת של IMO היא 2560x1440 ויש לך 2 אפשרויות:
  • קבל פאנל 2560 כמו Dell U2520 (הוא USB-C) אבל הוא ייראה מעט מפוקסל ליד מסך ה-Air retina; 25 אינץ' ייראה חד יותר מה-27.
  • קבל מסך 5K כדי לקבל את 'מצב הרשתית'.
השימוש בפאנל 4K ב-2560x1440 נראה קצת מוזר...
מסכים לגמרי. קניתי צג Dell U2518D 25' 2560x1440 לא מזמן (וזמן מה אחר כך קניתי 2nd). זה הוחלף מאוחר יותר בהרכב של Dell ב-U2520D שאותו הזכיר austyn23.

חיברתי את המספרים מבעוד מועד כדי לקבוע את ה-PPI ה'יעיל' (פיקסלים לאינץ') ו/או ה-Dot Pitch. רציתי להשוות איך ה-U2518D שפועל במצב מלא של 2560x1440 (כדי למקסם את כמות החלונות וכו'. אוכל להתאים למסך) ישווה למסך הרשתית של ה-MacBook Pro 13 שלי 2013 הפועל במצב מוקטן עם 'יותר מקום'.

ל-MacBook Pro 13 הישן שלי 2013 היה אותו גודל מסך ורזולוציה מקורית כמו של ה-MacBook Air החדש שלך. זהו צג אלכסוני בגודל 13.3 אינץ' ברזולוציה מקורית של 2560x1600, אך ריצה במצב 'יותר מקום' מעניקה לך רזולוציה פסאודו של 1680x1050. מה זה אומר? ובכן, זה אומר שדברים כמו גובה גופן, גובה אייקונים, גובה שורת התפריטים, לחצני מזעור/מקסם חלון וכו' יהיו 'בגודל' בערך שווה ערך לגודלם של צג מקורי בגודל 1680x1050 בימים שלפני הרשתית. אם ה-Mac OS לא היה עושה את הקסם הנוסף הזה, הדברים האלה היו סופר זעירים תוך שימוש ברזולוציה המקורית של 2560x1600. אבל הם לא לגמרי 'זורקים' את הרזולוציה הנוספת הזו, מכיוון שדברים כמו גופנים ואייקונים יהיו חדים יותר, והתמונות ישתמשו בכל הפיקסלים. אתה יכול לפרוץ למערכת ההפעלה כדי לאפשר לך לא לשנות את קנה המידה בכלל ולנצל את הרזולוציה של 2560x1600 לכל דבר, מה שמאפשר לך להתאים יותר חלונות על המסך שלך, למשל, אבל זה יביא לסמלים קטנים שלא ניתן להשתמש בהם וסופר זעירים וקשים לביצוע. לקרוא טקסט.

אז הנה מחשבון מקוון טוב שתוכל להשתמש בו כדי לחשב PPI וגובה נקודות:
www.calculatorsoup.com

מחשבון פיקסלים לאינץ' PPI

מחשבון PPI מוצא פיקסלים לאינץ' (PPI) ופיקסלים לאינץ' רבוע (PPI^2). חשב את רזולוציית המסך וצפיפות הפיקסלים באמצעות רוחב וגובה מסך התצוגה בפיקסלים. מצא גם גובה נקודות ואלכסון בפיקסלים. הזן את אלכסון המסך באינצ'ים או ס'מ. www.calculatorsoup.com www.calculatorsoup.com
הבה נסתכל על כמה דוגמאות כדי למצוא רזולוציה/גודל צג שבה נוכל להשתמש כדי לתת לנו אייקונים/ווידג'טים בגובה/רוחב פיזי דומים לתצוגת 13.3' של MacBook Air 2020 בעת שימוש ברזולוציית 'יותר שטח' המוקטנת (מקבילה של 1680x1050) :

סימוכין: MacBook Air 2020 (אלכסון 13.3', רזולוציה מקורית של 2560x1600, אך חיבור ברזולוציה של 1680x1050, שהיא הרזולוציה המקסימלית שניתן לבחור דרך האפשרות 'יותר מקום')
* גובה נקודות: 0.1705 מ'מ

1) Dell U2520D (אלכסון 25 אינץ', רזולוציה מקורית של 2560x1440)
* גובה נקודות: 0.2162 מ'מ
* ~ 127% גובה נקודות (בהשוואה לגובה הנקודות של MacBook Air 2020 של 0.1705 מ'מ) פירושו סמלים/גופנים גדולים יותר. אבל מכיוון שצפוי צג שולחן העבודה שלך ימוקם קצת יותר רחוק מהעיניים שלך, בהשוואה למרחק שתצוגת ה-MacBook Air שלך תהיה מהעיניים שלך בשימוש טיפוסי, למעשה רצוי שהסמלים/טקסט יהיו קצת יותר גדולים.

2א) מסך LG UltraFine 4K (אלכסון של 23.7 אינץ', רזולוציה מקורית של 3840x2160)
* גובה נקודות: 0.1366 מ'מ
* גודל של 80% נקודות (לעומת 2020 MBA) פירושו סמלים/גופנים קטנים יותר. בשילוב עם הצבת הצג קצת יותר רחוק, זה עלול להיות קשה לשימוש/קריאה.

2ב) צג LG UltraFine 4K (אלכסון 23.7 אינץ', רזולוציה מקורית של 3840x2160, אך מוקטן לאותה רזולוציה של 2560x1440 כמו ה-Dell 25)
* גובה נקודות (סימולציה): 0.2049 מ'מ
* גודל של 95% נקודות (לעומת 2020 MBA) פירושו סמלים/גופנים קטנים מאוד. בשילוב עם הצבת הצג קצת יותר רחוק, הם ייראו עדיין קטנים יותר, אבל כנראה שמישים לחלוטין. תקבלו פונטים חדים יותר, אייקונים חלקים יותר ופרטים נוספים בתמונות שלכם בהשוואה ל-Dell 25, אבל במרחק קצת יותר רחוק, האם תוכלו להבחין/להעריך זאת? אולי. אבל נהיגה ברזולוציה גבוהה יותר של 3840x2160 והקטנתה ל-2560x1440, כנראה תגבה את המיסוי על המעבד/GPU שלך בהשוואה לנהיגה ברזולוציית 2560x1440 של Dell 25 (מישהו מוזמן לקפוץ פנימה אם אתה לא מסכים). ותשלמו כפול מהמחיר של ה-Dell.

FWIW, כאשר קיבלתי את שני Dell U2518D שלי בזמנים שונים, נדהמתי עד כמה המחירים השתנו. אני חושב שקיבלתי את הראשון שלי בסביבות $250 מ-Best Buy, ועד שהשגתי את השני, הייתי צריך לשלם עבורו $330 מ-Dell (אבל אני חושב שאולי יצא פרומו שבו תקבל מאוחר יותר כרטיס מתנה של Dell - שכחתי את הסכום). נראה שה-U2520D החדש יותר נמכר כעת בכ-375 דולר, ללא מבצעים מיוחדים (כנראה בגלל COVID-19 ועוד אנשים שקונים מוניטורים כדי לשפר את ההגדרות שלהם לעבודה בבית).

אז, אלה רק כמה דוגמאות לעיל. אתה יכול להפיק יותר ערך ממסך 4K אם אתה הולך גדול יותר ותוכל להפעיל אותו ברזולוציה המקורית שלו. ככל שתתרחקי יותר מהפנים שלך *תצטרך* למקם אותם כדי להפחית כמה תזיז את הראש כדי לראות פינה לפינה.

תצוגה ברזולוציה גבוהה, רחבה יותר/מעוקלת יכולה להיות אפשרות נוספת (טובה יותר, IMO) אם אתה רוצה יותר נכס מסך מאשר משהו כמו Dell U2520D. רק בדיקה מהירה באתר של Dell, יש להם צג U3415W 34' מעוקל עם רזולוציה מקורית של 3440x1440 במחיר של כ-$627 כרגע. הפעלתו ברזולוציה מקורית תיתן לך גובה נקודות של 0.2316 מ'מ, שזה בטווח שהייתי מחפש. אני לא יודע כלום על המסך המסוים הזה, ואני לא עובד של Dell...אני רק משתמש בזה כדוגמה. נערך לאחרונה: 21 באפריל, 2020
תגובות:satchmo, audiokid, alexandero ו-2 אחרים ט

חחח

26 באפריל, 2020
  • 4 במאי 2020
אני קצת הולך לאיבוד עם כל המסכים האלה של DELL.

נכון לעכשיו אני מחפש לחזור באמצעות תחנת העגינה של Caldigit USB-C ולמכור את ה-DELL 2715h שלי ולהחליף אותו ב-2x, למשל. DELL 2520 או שוב עם מסך DELL אחד בגודל 27 אינץ'. אני בעצם קצת מאוכזב איך למשל. גופן נראה על מסך 27 אינץ' שלי ברזולוציית 2560. אולי 25' עם DPI גבוה יותר עוזר קצת?!

אני לא עושה עבודות מטורפות שדורשות אספקה ​​של 90W אבל זה צריך להיות לפחות 65 וואט אני מניח.

אני חושב שאני מעדיף את 2 המסכים הקטנים על פני מסך רחב במיוחד. יש מחשבות אחרות על ההרכב של DELL? ט

חחח

26 באפריל, 2020
  • 4 במאי 2020
אני מניח שזה עניין של העדפת זרימת עבודה, אבל באותו המחיר אתה יכול לקבל:

1) 1x U2720Q (4K עם USB-C ו-90 וואט)
2) 2x U2520 (2560 עם USB-C ו-90 וואט)

עבור עדיפות בעריכת תמונות, אני מניח ש-1) ולעבודה משרדית זה עשוי להיות 2)

AroundTheFur922

30 בינואר 2013
NJ
  • 5 במאי 2020
אני משתמש ב-27 אינץ' 4K Dell P2715Q עם שלי וזה מצוין. אני חושב שהם בסביבות $300-$400 בימים אלה.

ctyrider

15 ביולי 2012
  • 5 במאי 2020
Apple 6K XDR Display הוא ללא ספק התצוגה הטובה ביותר עם Air 2020. למי מי יכול להרשות זאת לעצמו.

edubfromktown

14 בספטמבר 2010
החוף המזרחי, ארה'ב
  • 6 במאי 2020
רכשתי 31.5 אינץ' HP E324q וזה נראה מדהים - במיוחד עבור אחד בטווח המחירים של $400. כמו כן, יציאת ה-USB-C טוענת את ה-MBA שלי בקצב נמוך ואיטי.

מעריצי ה-MBA core i7 שלי עדיין כמעט ולא מופיעים בכלל באופן כללי. מניע גם את התצוגה החדשה - אפילו כאשר עוברים בתמונות RAW של Nikon ב-Light Room 6 ודוחים חלק בדרך. מהירות המאוורר הנמוכה ביותר הופיעה לזמן קצר כאשר מחקתי ~70 תמונות שנדחו ויצאתי מהאפליקציה. ל

ARJR84

16 באפריל, 2020
  • 6 במאי 2020
היזהר - חיבור האוויר לצג גדול בהרבה יגביר את הטמפ' יותר ממה שהם כבר דוחפים מסך קטן יותר, שלא לדבר על מסך 4k. תחשוב מחדש על המצב שלך כאילו אתה מקצוען המכונה הזו תהיה הכלי שלך. הייתי מקבל את ה-$1800 MBP 2020. תהיה לו גרפיקה מהירה יותר (G7 ב-10w לעומת 28w, האחרון יהרוג אותו), יכול להניע עד 6k, ויפעל קריר יותר עם מאווררים כפולים שבאמת מחוברים. M

מיק2

5 באוקטובר 2017
בְּרִיטַנִיָה
  • 6 במאי 2020
ARJR84 אמר: היזהר - חיבור האוויר לצג גדול בהרבה יגביר את הטמפ' יותר ממה שהם כבר דוחפים מסך קטן יותר, שלא לדבר על מסך 4k. תחשוב מחדש על המצב שלך כאילו אתה מקצוען המכונה הזו תהיה הכלי שלך. הייתי מקבל את ה-$1800 MBP 2020. תהיה לו גרפיקה מהירה יותר (G7 ב-10w לעומת 28w, האחרון יהרוג אותו), יכול להניע עד 6k, ויפעל קריר יותר עם מאווררים כפולים שבאמת מחוברים.

אני מפעיל את ה-MBA שלי עם צג 24'4k כבר 3 שבועות; הוא נשאר קריר (35-40 מעלות צלזיוס סרק) והמאווררים כבויים. אני גם משתמש במכונה שלי בצורה 'מקצועית'. זה כלי.

היסטוריית הפרסומים שלך בזמן הקצר שהיית כאן עסקה אך ורק בביצועים התרמיים הגרועים של ה-MBA החדש, על פני שרשורים רבים ושונים, בדיוק כמו זה.

תגיד לי, האם אתה באמת הבעלים של MBA 2020 בעצמך? האם נתקלת בבעיות טמפרטורה בשימוש בו עם 'צג גדול יותר'? אני שואל כי נראה שהפוסטים שלך פשוט לא תואמים את החוויות שלי עם תואר שני במנהל עסקים של 2020 בפועל.
תגובות:Tenkaykev, Dannuts, adrianlondon ו-2 אחרים

edubfromktown

14 בספטמבר 2010
החוף המזרחי, ארה'ב
  • 6 במאי 2020
ARJR84 אמר: היזהר - חיבור האוויר לצג גדול בהרבה יגביר את הטמפ' יותר ממה שהם כבר דוחפים מסך קטן יותר, שלא לדבר על מסך 4k. תחשוב מחדש על המצב שלך כאילו אתה מקצוען המכונה הזו תהיה הכלי שלך. הייתי מקבל את ה-$1800 MBP 2020. תהיה לו גרפיקה מהירה יותר (G7 ב-10w לעומת 28w, האחרון יהרוג אותו), יכול להניע עד 6k, ויפעל קריר יותר עם מאווררים כפולים שבאמת מחוברים.

אני לא מודאג בכלל... חום מוגזם מכל סוג שהוא לא היה בעיה עבורי במשך שבועיים+ של שימוש 'גבוה מהרגיל'. אני מניח שזה יצורף לתצוגה חיצונית עבור<50% of the time.

אני לא משתמש בכרום (מה שמפחית באופן דרמטי את גרגרנות המשאבים הכוללת)
אני לא משתמש בתוספים של דפדפן בדפדפנים של Opera או SRWare Iron
אני לא מפעיל כלי ניטור מערכת הפעלה של צד שלישי שאגב, אפל לא ממליצה (לפתרון בעיות חומרה)
התקן רק אפליקציות שאני משתמש בהן באופן תדיר (אף אחת מהן אינה מבוססת מנויים בענן)
אני לא מסנכרן נתונים לענן של אף אחד... אפילו לא של אפל. כמה דברים אני בוחר לאחסן שם (ידנית)
Lightroom הוא תחביב - לא המקצוע שלי במשרה מלאה
שאר הדברים שפועלים על בסיס תכוף או 24x7 בוקעים במיכלי Docker המופעלים על Raspberry Pi's

יש לי תיעוד עם התמיכה של אפל שמכשירי Air 2020 נבדקו בהרחבה עם צגי 4k חיצוניים ואחרים והם לא רואים שום בעיה בשימוש בו כמתוכנן. אני אהיה עליהם כמו צרעה אם זה יהיה בעייתי. נערך לאחרונה: 6 במאי, 2020
תגובות:שמונה עשרה ח

היפנטי

5 באוקטובר 2010
  • 6 במאי 2020
edubfromktown אמר: אני לא מפעיל כלי ניטור מערכת הפעלה של צד שלישי שאגב, אפל לא ממליצה
כדי להיות ברור, המאמר שקישרת אליו אומר:
אם אתה משתמש באפליקציות של צד שלישי המודדות את הטמפרטורה של המחשב הנייד שלך, חשוב להבין שהן אינן מודדות את טמפרטורת המארז החיצוני. טמפרטורת המארז נמוכה בהרבה. לעולם אל תשתמש באפליקציות של צד שלישי כדי לאבחן בעיות חומרה אפשריות.
אז, הם לא ממליצים לא להשתמש באפליקציות האלה... הם רק אומרים שאתה לא צריך להשתמש באפליקציות האלה כדי לאבחן בעיות חומרה.
תגובות:edubfromktown ד

dliu99

21 באוגוסט 2020
מרין, קליפורניה
  • 1 בספטמבר 2020
ThinkVision P27h-10 נהדר... 144p, 60hz, כבל יחיד

קניתי קופסה פתוחה ב-$150.
תגובות:שמונה עשרה ד

שמונה עשרה

14 ביוני 2010
לָנוּ
  • 3 בספטמבר 2020
@dliu99 מוניטור מעניין. רוצה לשתף היכן מצאת את עסקת הקופסה הפתוחה?