אַחֵר

מהן הסיבות להשתמש באימייל @iCloud ולא ב-gmail או בשירות אחר?

ד

DramaLLama

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2011
  • 18 באפריל, 2014
מלבד היותו כולו בתוך המערכת האקולוגית של אפל, מה מספק @iCloud שאחרים לא? נראה כאילו אהיה בחסרון אם אשתמש בכתובת דוא'ל @iCloud כי לפי מה שהבנתי, כל האימיילים האלה נחשבים למכסת האחסון החינמית של 5GB של iCloud. אז מה נותן? נערך לאחרונה: 18 באפריל, 2014 ל

אלרשה

1 בינואר 2008


  • 18 באפריל, 2014
אני משתמש ב-iCloud כיעד עבור מעבירי הדואר השונים שלי. אני אוהב את זה כי אני מקבל הודעת דחיפה על דוא'ל חדש, לא משנה באיזה מכשיר (אייפון, אייפד, מקבוק וכו') אני עשוי להיות ליד.

אני לא מאחסן שום אימייל ב-iCloud לטווח ארוך, הוא מועבר לתיקיה מתאימה ב-Macbook שלי.

אני לא משתמש ב-gmail כי לא נוח לי עם הרעיון שסיבת היסוד שלהם היא לאסוף מידע עליי כדי 1) לדחוף פרסומות לפנים שלי, או 2) למכור אותו לצדדים שלישיים.

ל. אני

משפד

20 בפברואר 2006
FL
  • 19 באפריל, 2014
האימייל של iCloud נחשב למגבלת האחסון שלך.

היתרונות העיקריים שראיתי עבור iCloud לעומת ספקים אחרים הם:
- דחוף דואר אלקטרוני במכשירי Mac ו-iOS
- תיבת סימון מוגדרת ב-OS X וב-iOS (שילוב טוב יותר עם חומרת אפל)
- פתרון IMAP אמיתי (תוויות סגנות תיקיות) - אחרים יכולים לראות בזה חיסרון והייתי מבין
- אינטגרציה ברחבי האינטרנט וצד הלקוח עבור אנשי קשר
- ניתן להגדיר בכל לקוח IMAP בכל פלטפורמה (אנדרואיד, ווינדוס, לינוקס וכו')
-
- אם אתה אוהב את הדומיין (אני עדיין משתמש שלי xxx@mac.com כתובת מלפני שנים) - יש גם XXX@me.com ו xxx@icloud.com
- אתר האינטרנט די פשוט ונקי
- ללא פרסומות
- שימוש בכינויים כדי להסתיר את הכתובת הראשית שלך עבור דברים מקוונים

יש גם חסרונות:
- סינון שקט של הודעות דוא'ל אומר מדי פעם שלעולם לא תקבל/תוכל לשלוח... הפורומים מלאים בדיונים האלה
- חוסר במסננים חזקים בצד האינטרנט, חוסר עקביות (כלומר למייל ב-OS X יש סינון חזק, אבל הוא מבוסס לקוח; אין מסננים עבור iOS)
- ספירת תיבת הדואר אינה מסונכרנת, עד שנעשה דחיפה/משיכה עבור מיילים חדשים. זה בעיצובו, אפליקציית IMHO...Gmail עבור iOS, אמנם מסנכרנת קריאה/לא נקראה, אבל שומרת על חיבור מתמשך - מה שעלול להשפיע על הסוללה.
- מגבלת אחסון של 5GB, כולל כל השאר (אני משלם $40 לשנה עבור 25GB, אז לא בעיה, מכיוון שאני שומר רק כ-1GB של דואר).

אני אגיד, מה שאדם אחד עשוי לראות כפלוס, יכול אחר לראות כמינוס. אלה הגדולים מעל הראש שלי.
תגובות:ikjadoon

Satcomer

19 בפברואר 2008
אזור אגמי האצבעות
  • 19 באפריל, 2014
DramaLLama אמר: מלבד היותו כולו בתוך המערכת האקולוגית של אפל, מה מספק @iCloud שאחרים לא? נראה כאילו אהיה בחסרון אם אשתמש בכתובת דוא'ל @iCloud כי לפי מה שהבנתי, כל האימיילים האלה נחשבים למכסת האחסון החינמית של 5GB של iCloud. אז מה נותן?

אם אתה הולך ל אפל - מזהה אפל שלי היכנס אליו והוסף כינוי דוא'ל שרוצים להשתמש בו. כך תוכל לקבל כל אימייל @מה שתרצה. נערך לאחרונה: 22 באפריל, 2014

SnowLeopard2008

4 ביולי 2008
עמק הסיליקון
  • 20 באפריל, 2014
iCloud:
- פתרון IMAP אמיתי
- אבטחה/גיבויים טובים יותר מאשר Gmail
- ללא פרסומות
- הגדרה קלה במכשירי אפל
- הגדרה קלה במכשירים שאינם של אפל
- דחוף דואר אלקטרוני במכשירי אפל
- כינויים חד פעמיים
- גישה קלה לא משנה באיזה מכשיר/מערכת הפעלה
- מותאם לנייד ולא ירוקן את הסוללה כמו ש-Gmail עושה

אני לא משתמש בג'ימייל או בשירותי גוגל כלשהם כי הם רוצים לדחוף לי פרסומות בפרצוף ואין לי אפילו אפשרות לשלם כדי להיפטר מהם. הם גם צבועים (אל תהיו רשעים... אלא אם כן אתם גוגל). Gmail אינו IMAP רגיל/רגיל. השלמתי איתם עד היום שבו הם רוקנו את שני חשבונות הג'ימייל שלי בלי שום סיבה. בפעם האחת שמחקתי בטעות אימייל מ-iCloud/MobileMe, התמיכה של Apple החזירה את החשבון שלי לגיבוי תוך 5 דקות. גוגל? בעצם אמרו לי 'זה מבאס לך'. איך אתה יכול לעשות עסקים עם בעיות שרת אקראיות שמרוקנות את כל החשבון שלך, בלי תמיכה בכלל, פרסומות בכל מקום... זה פשוט לא מקצועי. זה פשוט לא עובד. אפל/אייקלאוד? זה פשוט עובד. פרק זמן. אין תוספת. אין מסקנה. פשוט עובד. ד

DramaLLama

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2011
  • 20 באפריל, 2014
SnowLeopard2008 אמר: iCloud:
- פתרון IMAP אמיתי
- אבטחה/גיבויים טובים יותר מאשר Gmail
- ללא פרסומות
- הגדרה קלה במכשירי אפל
- הגדרה קלה במכשירים שאינם של אפל
- דחוף דואר אלקטרוני במכשירי אפל
- כינויים חד פעמיים
- גישה קלה לא משנה באיזה מכשיר/מערכת הפעלה
- מותאם לנייד ולא ירוקן את הסוללה כמו ש-Gmail עושה

אני לא משתמש בג'ימייל או בשירותי גוגל כלשהם כי הם רוצים לדחוף לי פרסומות בפרצוף ואין לי אפילו אפשרות לשלם כדי להיפטר מהם. הם גם צבועים (אל תהיו רשעים... אלא אם כן אתם גוגל). Gmail אינו IMAP רגיל/רגיל. השלמתי איתם עד היום שבו הם רוקנו את שני חשבונות הג'ימייל שלי בלי שום סיבה. בפעם האחת שמחקתי בטעות אימייל מ-iCloud/MobileMe, התמיכה של Apple החזירה את החשבון שלי לגיבוי תוך 5 דקות. גוגל? בעצם אמרו לי 'זה מבאס לך'. איך אתה יכול לעשות עסקים עם בעיות שרת אקראיות שמרוקנות את כל החשבון שלך, בלי תמיכה בכלל, פרסומות בכל מקום... זה פשוט לא מקצועי. זה פשוט לא עובד. אפל/אייקלאוד? זה פשוט עובד. פרק זמן. אין תוספת. אין מסקנה. פשוט עובד.

Outlook.com עושה את כל מה ש-iCloud עושה ממה שאני יכול לדעת. מלבד זה לא נחשב למכסת האחסון שלך ב-iCloud ויש לו סינון ספאם טוב יותר. ג

campyguy

21 באפריל, 2014
  • 20 באפריל, 2014
אני משתמש בדוא'ל iCloud למרות שיש לי חשבון דוא'ל של Outlook.com. לאאוטלוק יש מודעות - שאני מתעב - וכל כך סינון דואר זבל. היו לי הודעות ספאם כשאני נכנס לחשבון Outlook.com שלי מדפדפן - נראה ש-MS תמיד מאפשרת הודעות מיידיות ואני מקבל הזמנות 'חבר' מזונות והאקרים בזמן החיבור. נכנסתי ל-iCloud בזמן ש-MS חשבה ראה כיצד להפעיל IMAP ב-Live/Outlook.com. לאפל הייתה תמיכת 'כינוי' הרבה לפני MS. iCloud הוא העיקרי שלי, Outlook.com הוא מחשבה שלאחר מכן עבורי - ואני משתמש גם ב-Exchange Server וגם ב-Office 365 עבור העסק הקטן שלי.

לא היה לי האומץ להעלות את אנשי הקשר שלי ל-Outlook.com שלי.

ל-iCloud יש דוא'ל ללא פרסומות, תאימות 2.1/3.0 vCard, תמיכה טובה יותר ב-CalDAV. QED בשבילי.

richwoodrocket

7 באפריל, 2014
באפלו, ניו יורק
  • 20 באפריל, 2014
ל-iCloud הייתה דחיפה. זו הסיבה שאני משתמש באיקלוד מייל. יש לי את ה-gmail שלי מוגדר להעביר ל-iCloud ואז אני מקבל push gmail.

SnowLeopard2008

4 ביולי 2008
עמק הסיליקון
  • 20 באפריל, 2014
DramaLLama אמר: Outlook.com עושה את כל מה ש-iCloud עושה ממה שאני יכול לדעת. מלבד זה לא נחשב למכסת האחסון שלך ב-iCloud ויש לו סינון ספאם טוב יותר.

מיקרוסופט מסתכלת על המיילים שלך? אני לא יודע מה המדיניות של אפל בדיוק לגבי זה. קראתי על מדיניות הפרטיות שלהם עם iMessage, בעוד ששירות אחר, כן אומר קצת על הערכים הכלליים של החברה. פ

פריג'ימבו

10 באוגוסט, 2008
סְבִיב
  • 21 באפריל, 2014
DramaLLama אמר: Outlook.com עושה את כל מה ש-iCloud עושה ממה שאני יכול לדעת. מלבד זה לא נחשב למכסת האחסון שלך ב-iCloud ויש לו סינון ספאם טוב יותר.

campyguy אמר: אני משתמש בדוא'ל iCloud למרות שיש לי חשבון דוא'ל של Outlook.com. לאאוטלוק יש מודעות - שאני מתעב - וכל כך סינון דואר זבל. היו לי הודעות ספאם כשאני נכנס לחשבון Outlook.com שלי מדפדפן - נראה ש-MS תמיד מאפשרת הודעות מיידיות ואני מקבל הזמנות 'חבר' מזונות והאקרים בזמן החיבור. נכנסתי ל-iCloud בזמן ש-MS חשבה ראה כיצד להפעיל IMAP ב-Live/Outlook.com. לאפל הייתה תמיכת 'כינוי' הרבה לפני MS. iCloud הוא העיקרי שלי, Outlook.com הוא מחשבה שלאחר מכן עבורי - ואני משתמש גם ב-Exchange Server וגם ב-Office 365 עבור העסק הקטן שלי.

לא היה לי האומץ להעלות את אנשי הקשר שלי ל-Outlook.com שלי.

ל-iCloud יש דוא'ל ללא פרסומות, תאימות 2.1/3.0 vCard, תמיכה טובה יותר ב-CalDAV. QED בשבילי.
יש לי תחזית לכל מה שצריך יותר אבטחה בגלל האימות הדו-שלבי, ועכשיו זה כמעט תכונה חובה. ה-iCloud שלי מיועד לחברים ובני משפחה לשלוח לי אימייל. הלוואי ש-iCloud ישתמש באימות הדו-שלבי, ובדרך להפוך את שם המשתמש שלי ב-iTunes לכתובת האימייל שלי ב-iCloud.

גם אני אוהב את דף האינטרנט של Outlook והתוספות לא מפריעות לי וגם אני מקבל עליו מעט מאוד ספאם. לא ראיתי אף אחת מהנושאים של הזמנות 'חבר', וה-IM שלי אף פעם לא פועל גם כן. אולי הגדרה?

אל תבינו אותי לא נכון, אני אוהב גם את האינטרנט של iCloud. נקי מאוד וקל לקריאה, אבל דבר אחד שאני כן שונא הוא שאני לא יכול להיכנס ל-iCloud.com מה-iPad שלי. הלוואי שיכולתי כי אתה יכול לעשות כל כך הרבה עם ההגדרות ב-iCloud.com

SnowLeopard2008 אמר: iCloud:
- פתרון IMAP אמיתי
- אבטחה/גיבויים טובים יותר מאשר Gmail
- ללא פרסומות
- הגדרה קלה במכשירי אפל
- הגדרה קלה במכשירים שאינם של אפל
- דחוף דואר אלקטרוני במכשירי אפל
- כינויים חד פעמיים
- גישה קלה לא משנה באיזה מכשיר/מערכת הפעלה
- מותאם לנייד ולא ירוקן את הסוללה כמו ש-Gmail עושה

אני לא משתמש בג'ימייל או בשירותי גוגל כלשהם כי הם רוצים לדחוף לי פרסומות בפרצוף ואין לי אפילו אפשרות לשלם כדי להיפטר מהם. הם גם צבועים (אל תהיו רשעים... אלא אם כן אתם גוגל). Gmail אינו IMAP רגיל/רגיל. השלמתי איתם עד היום שבו הם רוקנו את שני חשבונות הג'ימייל שלי בלי שום סיבה. בפעם האחת שמחקתי בטעות אימייל מ-iCloud/MobileMe, התמיכה של Apple החזירה את החשבון שלי לגיבוי תוך 5 דקות. גוגל? בעצם אמרו לי 'זה מבאס לך'. איך אתה יכול לעשות עסקים עם בעיות שרת אקראיות שמרוקנות את כל החשבון שלך, בלי תמיכה בכלל, פרסומות בכל מקום... זה פשוט לא מקצועי. זה פשוט לא עובד. אפל/אייקלאוד? זה פשוט עובד. פרק זמן. אין תוספת. אין מסקנה. פשוט עובד.

מצטער, לאפל אין אבטחה טובה יותר ואני יכול גם להגדיר את ההשקפה שלי לגבי הרבה דברים. גם Gmail וגם Outlook מציעים אימות דו-שלבי כאשר אפל לא עושה זאת עבור iCloud, אלא רק מציעה את זה עבור iTunes. עכשיו, אלא אם כן זה ישתנה, אני לא חושב שתוכל להשתמש ב-iCloud שעובד על מוצר שאינו אפל בקלות גם עם אנשי קשר ולוח שנה. לפני כשנה הסתכלתי על טלפון Windows ואי אפשר להגדיר אנשי קשר מ-iCloud לעבוד עליו, שוב אלא אם כן הוא ישתנה.

שוב, אני אוהב את iCloud, אבל יש להם עוד דרך ארוכה לעבור. הם זקוקים לתמיכה עבור דברים שאינם תפוח, גישה ל-iCloud.com מ-iOS ולא בכוח להשתמש באפליקציות בלבד, אבטחה טובה יותר ודרך להשתמש ב-iCloud שלי ככניסה ל-iTunes שלי. עד אז אמשיך להשתמש ב-iCloud וב-outlook ואני אני בסדר עם זה. נערך לאחרונה: 21 באפריל, 2014
תגובות:jagooch ל

אלרשה

1 בינואר 2008
  • 21 באפריל, 2014
Primejimbo אמר: יש לי אופק לכל מה שצריך יותר אבטחה בגלל האימות הדו-שלבי, ועכשיו זה כמעט תכונה חובה.

אני מסכים, אימות דו-שלבי הוא דבר טוב, ואני שמח שיש לזה את זה של Apple ID שלי. האם ארצה לעבור תהליך כזה רק כדי לקרוא את הדואר החדש שלי? לא. האם אני שמח לקבל את זה לצורך תחזוקת חשבון ושינוי סיסמא? אתה מהמר.

ל.

תוספת: אימות דו-שלבי של iCloud: http://support.apple.com/kb/PH14668 פ

פריג'ימבו

10 באוגוסט, 2008
סְבִיב
  • 21 באפריל, 2014
אלרשה אמר: אני מסכים, אימות דו-שלבי הוא דבר טוב, ואני שמח שיש לזה את זה של Apple ID שלי. האם ארצה לעבור תהליך כזה רק כדי לקרוא את הדואר החדש שלי? לא. האם אני שמח לקבל את זה לצורך תחזוקת חשבון ושינוי סיסמא? אתה מהמר.

ל.

תוספת: אימות דו-שלבי של iCloud: http://support.apple.com/kb/PH14668

אתה לא צריך להכניס את האימות הדו-שלבי בכל פעם שאתה קורא אימייל, יש אפשרות 'גישה תדיר למחשב' כך שאתה בודק את זה ולא צריך להשתמש בו עבור אותו מחשב, אייפד או כל דבר אחר.

הקישור הזה מיועד רק ל-iTunes כמו שאמרתי ולא כדי לגשת לחשבון ה-iCloud שלך לאימיילים וכאלה. ל

אלרשה

1 בינואר 2008
  • 21 באפריל, 2014
Primejimbo אמר: הקישור הזה מיועד רק ל-iTunes כמו שאמרתי ולא כדי לגשת לחשבון ה-iCloud שלך לאימיילים וכאלה.

זה מיועד לניהול חשבון Apple ID שלך, לא רק עבור iTunes. לא הייתי רוצה שינדנדו רק כדי לבדוק את הדואר שלי, כמו שאמרתי.

ל. פ

פריג'ימבו

10 באוגוסט, 2008
סְבִיב
  • 21 באפריל, 2014
Alrescha אמר: זה לניהול חשבון Apple ID שלך, לא רק עבור iTunes. לא הייתי רוצה שינדנדו רק כדי לבדוק את הדואר שלי, כמו שאמרתי.

ל.
זה לניהול iTunes/iTunes/Apple ID.. אותו דבר. אני רוצה את זה עבור iCloud.com ואני רוצה את זה כי יותר מדי דברים חשובים מצורפים למייל כיום. הפעם היחידה שבה אי פעם אני משתמש באימות הדו-שלבי היא במחשב העבודה שלי, מלבד זאת, האייפד, האייפון וה-Mac האישי שלי, אני לא צריך את זה כדי לבדוק את האימייל שלי. ד

DramaLLama

פוסטר מקורי
6 בפברואר 2011
  • 21 באפריל, 2014
עבורכם המשתמשים בדומיין @icloud... האם קיבלתם כתובת טובה? הצלחתי לקבל את שלי firstlastname@outlook.com אבל לא עבור iCloud כשנרשמתי במקור, מי יודע מתי לפני שנים תגובות:jagooch