פורומים

שריטות נפתרו בשעון

ר

רפרלברג

פוסטר מקורי
22 במאי 2010
  • 30 באפריל, 2017
לאחר 6 חודשים שמתי לב לשריטה הגלויה הראשונה שלי. החלק המצחיק הוא שקניתי לאשתי Apple Watch ואמרתי לה שהיא לא צריכה כיסוי כי שלי עדיין לא נשרט.

האם יש משהו שאני יכול לעשות עם השריטות או פשוט ללמוד לחיות איתן??

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_0850-jpg.697986/' > IMG_0850.jpg'file-meta '> 792.6 KB · צפיות: 18,798
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_0851-jpg.697987/' > IMG_0851.jpg'file-meta'> 1.2 MB · צפיות: 28,110

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016


  • 30 באפריל, 2017
למרבה הצער, אם התצוגה שרוטה, היא קבועה. כמו כן, אם האלומיניום נשרט, זה גם קבוע. אתה עדיין יכול לרכוש מגן מסך שעשוי להסתיר את השריטות בהתאם לחומרת ולמיקום שלה, אבל גם יעזור למנוע שריטות עתידיות. זה חלק מבעלות על שעון, שריטות הן בלתי נמנעות.

SDColorado

6 בנובמבר 2011
Highlands Ranch, CO
  • 30 באפריל, 2017
עבור האלומיניום, נסה מעט גימור מתכת של Birchwood Casey Aluminium Black. אתה יכול למצוא אותו באינטרנט או בחנות נשק מקומית. מטרתו היא לשפר את גימורי האלומיניום השרוטים והפגומים בחלקי האקדח, אבל השתמשתי בו כדי לגעת תחתיות אלומיניום באופנוע שלי. סביר להניח שזה לא יהיה התאמה מושלמת, צריך ללמוד את זה. לא ניסיתי את זה על אפור חלל, אבל אני מוצא שהוא בדרך כלל לא שחור כמו הנעליים שלי, יותר אפור כהה, אז זה עשוי לעבוד טוב. פשוט טפחו אותו לאורך השריטה עם קצה חוט או צמר גפן, נגב את העודפים, השאירו אותו בשריטה לזמן מה. ר

רפרלברג

פוסטר מקורי
22 במאי 2010
  • 30 באפריל, 2017
SDColorado אמר: עבור האלומיניום, נסה מעט גימור מתכת של Birchwood Casey Aluminium Black. אתה יכול למצוא אותו באינטרנט או בחנות נשק מקומית. מטרתו היא לשפר את גימורי האלומיניום השרוטים והפגומים בחלקי האקדח, אבל השתמשתי בו כדי לגעת תחתיות אלומיניום באופנוע שלי. סביר להניח שזה לא יהיה התאמה מושלמת, צריך ללמוד את זה. לא ניסיתי את זה על אפור חלל, אבל אני מוצא שהוא בדרך כלל לא שחור כמו הנעליים שלי, יותר אפור כהה, אז זה עשוי לעבוד טוב. פשוט טפחו אותו לאורך השריטה עם קצה חוט או צמר גפן, נגב את העודפים, השאירו אותו בשריטה לזמן מה. לחץ להרחבה...
תודה. זה על הזכוכית...
תגובות:ניוטון אפל

SDColorado

6 בנובמבר 2011
Highlands Ranch, CO
  • 30 באפריל, 2017
לאחד הזה אין הרבה שאתה יכול לעשות לגביו מלבד לשים סרט ו/או לחיות אותו אני חושש

ניוטון אפל

מוּשׁהֶה
12 באפריל, 2014
ג'קסונוויל, פלורידה
  • 30 באפריל, 2017
נראה שהוא נמצא בחלק המעוגל של המסך שמגני המסך לא מכסים אותו היטב. פשוט תנסה להתעלם מזה.
תגובות:דבורת הדס ר

רפרלברג

פוסטר מקורי
22 במאי 2010
  • 30 באפריל, 2017
ניוטון אפל אמר: נראה שהוא נמצא בחלק המעוגל של המסך שמגני המסך אינם מכסים היטב. פשוט תנסה להתעלם מזה. לחץ להרחבה...
כן זה החלק המעוקל, אז זה לא היה עוזר...
תגובות:ניוטון אפל

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 30 באפריל, 2017
rpearlberg אמר: כן זה החלק המעוגל, אז זה לא היה עוזר... לחץ להרחבה...

החיסרון עם ה-Ion-X Glass נשרט פעם אחת, לא שמעתי על דרך להסיר את השריטה עד כה. זה מאוד דומה לתצוגת האייפון. תלוי גם כמה עמוקה השריטה. הציפוי האולאופובי יכול גם לסייע במניעת שריטות קלות. סביר להניח שלא תהיה תרופה במצב זה.
תגובות:SDColorado

SDColorado

6 בנובמבר 2011
Highlands Ranch, CO
  • 30 באפריל, 2017
Power Relentless Power אמר: החיסרון עם ה-Ion-X Glass שרוט פעם, לא שמעתי על דרך להסיר את השריטה עד כה. זה מאוד דומה לתצוגת האייפון. תלוי גם כמה עמוקה השריטה. הציפוי האולאופובי יכול גם לסייע במניעת שריטות קלות. סביר להניח שלא תהיה תרופה במצב זה. לחץ להרחבה...

לפי מה שהבנתי האייפון 6 וה-6s משתמשים באותה זכוכית IonX של השעון. אייפון 7 אני לא בטוח לגביו. כיסויי עדשות המצלמה הם ספיר. אבל כן, לא הרבה אתה יכול לעשות עם זה ברגע ששורטים אותו.

חלק מהלק הזה של Cerium Oxide Glass עשוי לעבוד, אבל זה גם עלול לגרום לזה להיראות גרוע יותר. לא בטוח שיהיה שווה את הסיכון לגלות
תגובות:כוח בלתי פוסק

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 30 באפריל, 2017
SDColorado אמר: לפי מה שאני מבין האייפון 6 ו-6s משתמשים באותה זכוכית IonX של השעון. אייפון 7 אני לא בטוח לגביו. כיסויי עדשות המצלמה הם ספיר. אבל כן, לא הרבה אתה יכול לעשות עם זה ברגע ששורטים אותו.

חלק מהלק הזה של Cerium Oxide Glass עשוי לעבוד, אבל זה גם עלול לגרום לזה להיראות גרוע יותר. לא בטוח שיהיה שווה את הסיכון לגלות לחץ להרחבה...

אני מאמין שאתה צודק לגבי זכוכית Ion-X היא אותו חומר עבור 6/6S.

כשהייתי הבעלים של Apple Watch Sport לראשונה כשיצא, הייתי די זהיר איתו. יום אחד עבדתי במוסך שלי וה-Apple Watch התיישב עם הגריל שלי עם הכיסוי עליו. התצוגה בקושי נגעה בכיסוי הגריל ולא חשבתי על זה כלום. מאוחר יותר הסתכלתי על התצוגה של השעון וראיתי שריטה שעברה בערך חצי מאורך התצוגה. זו לא הייתה שריטה עמוקה, אבל בהחלט לא יכולתי להסיר אותה. בסופו של דבר מכרתי את דגם הספורט, ואז עברתי אל הנירוסטה עם התצוגה של ספיר ועדיין היו לי אפס שריטות על הצג עד היום.

אולי הזווית, החומר, כמות הכוח גרמו לתצוגה להישרט בדגם הספורט, כאשר חלק מהבעלים של דגם הספורט הסתפק באופן מפתיע כיצד התצוגה שלהם לא נשרטה כלל. אז אני מניח שזה רק עניין של איך זה קורה. אבל אני גם לא מעריץ גדול של מגיני מסך.

SDColorado

6 בנובמבר 2011
Highlands Ranch, CO
  • 1 במאי 2017
יש לי דגם ספורט מדור 1. זה למעשה החזיק מעמד די טוב, בהתחשב שמעולם לא היה לי מגן מסך או כל סוג של תיק מגן עליו. יש לו שפשוף קטן בקצה התחתון של התצוגה, שם דפקתי אותו על מסגרת האופנוע שלי בזמן העבודה עליו, אבל בכנות אחרי שפגעתי בו, באמת פחדתי ששברתי את הזכוכית. יש גם כמה חתיכות זעירות באלומיניום. לא רע בהתחשב בעובדה שהשעון בעצם גר בו. אני לא מוריד אותו לעבודה או למשחק.

לאחרונה החלפתי אותו ב-SBSS. אני מצפה שגביש הספיר יחזיק מעמד טוב יותר מה-Ion-X לעמידות בפני שריטות, אבל בהתחשב בעובדה שאין לי כזה ב-Gen 1, האם הוא יחזיק מעמד טוב יותר באופן כללי? אני לא בטוח.

Saphire, למרות שהוא עמיד יותר לשריטות, הוא גם פחות עמיד בפני פגיעות. זה יתנפץ, איפה ל-Ion-X יש קצת נתינה. אני תוהה אם אותו להיט שהיה לי ב-Ion-X היה באמת שובר את הספיר בסדרה 2 שלי? אני לא מתכוון לנסות ליצור מחדש את המבחן כדי לגלות תגובות:כוח בלתי פוסק

העסקה-האמיתית82

17 בינואר 2013
וויילס, בריטניה
  • 5 במאי 2017
לא שריטות, רק סימנים שנהניתם!
תגובות:יפן

לורי אן

6 ביולי 2011
  • 5 במאי 2017
השריטה שלי הרבה יותר גרועה. הנחתי מגן ArmorSuit לאחר מכן והוא הסתיר את השריטה די טוב. בנוסף זה מוגן עכשיו.

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> נערך לאחרונה: 6 במאי, 2017
תגובות:leandrocampos, Relentless Power ו-SDColorado

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 5 במאי 2017
לורי אן אמרה: השריטה שלי הרבה יותר גרועה. הנחתי מגן ArmourSuit לאחר מכן והוא הסתיר את השריטה די טוב. בנוסף זה מוגן עכשיו.

צפה בקובץ המצורף 698575 לחץ להרחבה...

מגן המסך הזה הסתיר באופן מפתיע את השריטה בצורה טובה למדי. במיוחד עד כמה זה בולט מהתמונה שלך. בהחלט משהו שהייתי ממליץ עליו בעתיד להשתמש ב- ArmorSuit for A brand. נערך לאחרונה: 6 במאי 2017
תגובות:לורי אן

leandrocampos

13 ביולי 2018
  • 13 ביולי 2018
לורי אן אמרה: השריטה שלי הרבה יותר גרועה. הנחתי מגן ArmorSuit לאחר מכן והוא הסתיר את השריטה די טוב. בנוסף זה מוגן עכשיו.

צפה בקובץ המצורף 698575 לחץ להרחבה...


תודה רבה על העזרה. אנסה זאת.

ג'רמי 1999

24 בספטמבר 2018
  • 24 בספטמבר 2018
Relentless Power אמר: למרבה הצער, אם התצוגה שרוטה, היא קבועה. כמו כן, אם האלומיניום נשרט, זה גם קבוע. אתה עדיין יכול לרכוש מגן מסך שעשוי להסתיר את השריטות בהתאם לחומרת ולמיקום שלה, אבל גם יעזור למנוע שריטות עתידיות. זה חלק מבעלות על שעון, שריטות הן בלתי נמנעות. לחץ להרחבה...
כן, אני מסכים איתך, אני הבעלים של סדרה 3 ואני דואג כל כך, אבל יום אחד אני שיכור, פגעתי בו על הרצפה ואני מקשט אותו בשריטות. זה בלתי נמנע שיש שריטות על השעון, לא על המסך או על המארז עצמו ו

פוסה

5 בנובמבר 2012
  • 24 בספטמבר 2018
לא שמתי לב לשריטות בגרסת האלומיניום שלי והיא חייבת להיות בת שנה עד עכשיו. עם זאת, אני כמעט ולא לובש את זה. ד

dwoo

25 בדצמבר 2018
  • 25 בדצמבר 2018
לורי אן אמרה: השריטה שלי הרבה יותר גרועה. הנחתי מגן ArmorSuit לאחר מכן והוא הסתיר את השריטה די טוב. בנוסף זה מוגן עכשיו.

צפה בקובץ המצורף 698575 לחץ להרחבה...

האם זה מוצר נוזלי שמרחת על השעון? אני לא מצליח למצוא אותו באתר ArmorSuit. האם תוכל בבקשה להפנות אותי למוצר בו השתמשת? מיליון תודות.

דניס U

ugadawgs00

30 באוגוסט, 2009
  • 26 בדצמבר 2018
dwoo אמר: האם זה מוצר נוזלי שמרחת על השעון? אני לא מצליח למצוא אותו באתר ArmorSuit. האם תוכל בבקשה להפנות אותי למוצר בו השתמשת? מיליון תודות.

דניס לחץ להרחבה...
לא, זה לא מגן נוזלי. זה סרט מגן...

https://www.amazon.com/ArmorSuit-Sc...h+series+4&dpPl=1&dpID=51wmfpUmufL&ref=plSrch

dotzero123

3 בספטמבר 2018
פרברי פילדלפיה
  • 26 בדצמבר 2018
ניסיתי את חליפת השריון והסרתי אותה תוך שבוע. למרות שאני יכול לראות את הערך, זה הוציא ממני את אורות היום מסיבה כלשהי והייתי צריך להוריד אותו.

מרי812

31 בדצמבר 2018
  • 31 בדצמבר 2018
לורי אן אמרה: השריטה שלי הרבה יותר גרועה. הנחתי מגן ArmorSuit לאחר מכן והוא הסתיר את השריטה די טוב. בנוסף זה מוגן עכשיו.

צפה בקובץ המצורף 698575 לחץ להרחבה...
[doublepost=1546266051][/doublepost]קניתי את מגן המסך הזה, הוא זבל והשריטה שלי דומה לשלך בתמונה. זה לא כיסה כלום. כדי לאתחל השעון נראה אחרת, תסתכל על הרצועות. ד

Davesdeviceis8770

9 באוקטובר 2016
פיטספילד מא 01201
  • 2 בינואר 2019
לורי אן אמרה: השריטה שלי הרבה יותר גרועה. הנחתי מגן ArmorSuit לאחר מכן והוא הסתיר את השריטה די טוב. בנוסף זה מוגן עכשיו.

צפה בקובץ המצורף 698575 לחץ להרחבה...
הוא מוסתר די יפה... מגניב

SDColorado

6 בנובמבר 2011
Highlands Ranch, CO
  • 2 בינואר 2019
Mary812 אמרה: [doublepost=1546266051][/doublepost]קניתי את מגן המסך הזה, זה זבל והשריטה שלי דומה לשלך בתמונה. זה לא כיסה כלום. כדי לאתחל השעון נראה אחרת, תסתכל על הרצועות. לחץ להרחבה...

אני לא יודע. אני חושב שהתמונות חוקיות. לרבים מאיתנו יש מספר להקות. אם אתה עוקב אחר השרשור המקורי כאן התמונות גדולות יותר. אתה עדיין יכול לראות את השריטה גם לפני וגם אחרי (פוסט 19), באותו מיקום בדיוק, אבל רק בקושי בתמונה של אחרי.

אולי המוצר השתנה בצורה משמעותית שבה הוא כבר לא עובד כמו פעם? או אולי לוריאן פשוט התמזל מזלה במקרה השימוש שלה שבו זה עבד לה טוב? ¯\_(ツ)_/¯

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 2 בינואר 2019
Mary812 אמרה: קניתי את מגן המסך הזה, זה זבל והשריטה שלי דומה לשלך בתמונה. זה לא כיסה כלום. לחץ להרחבה...

אולי השריטה שלך על התצוגה היא עמוקה יותר מאשר עם זה שהיו חברים אחרים. אם זה שטחי יותר, אתה יכול להתחבא עם מגן מסך, אבל אם זה עמוק יותר לתוך הזכוכית, אז ברור שאתה הולך לראות את זה לא משנה באיזה מגן מסך אתה משתמש.

לורי אן

6 ביולי 2011
  • 23 בינואר 2019
Mary812 אמרה: [doublepost=1546266051][/doublepost]קניתי את מגן המסך הזה, זה זבל והשריטה שלי דומה לשלך בתמונה. זה לא כיסה כלום. כדי לאתחל השעון נראה אחרת, תסתכל על הרצועות. לחץ להרחבה...
יש לי יותר מלהקה אחת. בסופו של דבר נתתי את השעון לבן שלי וקניתי לעצמי אפל ווטש 3 מפלדת אל חלד. מגן המסך עדיין בשעון שלי שנתתי לבן שלי אבל מתחיל להשתחרר מסביב לפינות. הרטבתו ודחיפתו חזרה למטה, שומרת אותו במקומו. לא נורא שיש את זה שם יותר משנה.