אַחֵר

תמונות שצולמו עם האייפון 1 שלך (אייפון מקורי, 2g, la la la)

SPNarwhal

פוסטר מקורי
22 באפריל, 2009
אילינוי
  • 4 באפריל, 2012
האייפון הראשון. (אסור 3 גרם ומעלה).

אם יש לכם פליקר, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת האייפון 1 שלי ולהוסיף למאגר.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


6170016377_cebbe5fb0d_b.jpg

רוכב תחביב

27 באוגוסט 2010


  • 4 באפריל, 2012
SPNarwhal אמר: האייפון הראשון. (אסור 3 גרם ומעלה).

אם יש לכם פליקר, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת האייפון 1 שלי ולהוסיף למאגר.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


תמונה

לחץ להרחבה...



1o7uc9.jpg

SPNarwhal

פוסטר מקורי
22 באפריל, 2009
אילינוי
  • 4 באפריל, 2012
חובבי רייסר אמר:

תמונה לחץ להרחבה...

וואו, היי! ל

אדריאן ק

19 בפברואר 2011
  • 4 באפריל, 2012
רעיון טוב.

IMG_0060.jpg

רואסנחאן

16 בספטמבר 2007
ABQ
  • 4 באפריל, 2012
יש לי רק כמה שעדיין מרחפים מסביב. הנה כמה מ-Chatsworth House כשהייתי בבריטניה.

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_0006_2-jpg.334190/' > IMG_0006_2.jpg'file-meta'> 1 MB · צפיות: 696
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_0041_2-jpg.334191/' > IMG_0041_2.jpg'file-meta '> 1,001 KB · צפיות: 422

אאוויל

18 במאי 2008
  • 17 באפריל, 2012
לקח את זה עם האפליקציה המקורית לאייפון ופאנו.

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_0265-jpg.336255/' > IMG_0265.jpg'file-meta '> 513.1 KB · צפיות: 583
ד

הורס את האול

28 בפברואר 2012
ארצות הברית
  • 17 באפריל, 2012
איזה סוג מצלמה יש באייפון 1? הצילומים האלה נראים מדהימים!! 9

9367942

מבוטל
16 במאי 2010
  • 18 באפריל, 2012
Destroysall אמר: איזה סוג מצלמה יש באייפון 1? הצילומים האלה נראים מדהימים!! לחץ להרחבה...

לאייפון 1 הייתה מצלמת 2 מגה פיקסל קטנה ללא פוקוס מתכוונן, ולמעשה בזמן שהאייפון המקורי יצא, המצלמה הייתה אחד הגורמים שספגו עליו הכי הרבה ביקורת כי היו כבר טלפונים אחרים עם איכות מצלמה טובה יותר. בשוק.

אבל כפי שהתברר מאוחר יותר, האייפון היה מהפכני במובנים רבים שכן מצלמת האייפון התחילה טרנד חדש לגמרי בצילום, שהפכה לאיקונית עם השנים והראתה שלצלם תמונות נהדרות זה לא עניין של המצלמה עצמה, אלא של עין הצלם והמצלמה שלך מוכנה בקצות אצבעותיך בדיוק בזמן כדי לתפוס את הרגע. זו הסיבה שמצלמת האייפון המקורית קידמה את הפיתוח של טרנד חדש בשם 'אייפוןוגרפיה' המספקת יצירת תמונות נהדרות עם משהו נפוץ כמו טלפון שאתה נושא בכיס. זו גם הסיבה שמצלמת האייפון השתפרה במהלך השנים וכעת הגיעה לאיכות מקצועית מדהימה עם דגם ה-4S.

אבל בכל מקרה, מצלמת האייפון 1 נחשבת כיום כדבר חשוב מכיוון שהיא הייתה הראשונה שהחלה את הטרנד הזה, תוך שמירה על סוג של תחושת 'רטרו'. ואני חושב שזו הסיבה שהיום אנחנו נהנים לאסוף ולהסתכל על תמונות שצולמו עם טלפון בן 5 שנים. נערך לאחרונה: 18 באפריל, 2012 ח

חפר

21 בספטמבר 2011
  • 18 באפריל, 2012
Gibsonsoup אמר: לאייפון 1 הייתה מצלמת 2 מגה-פיקסל קטנה ללא פוקוס מתכוונן, ולמעשה בזמן שהאייפון המקורי יצא, המצלמה הייתה אחד הגורמים שספגו עליו הכי הרבה ביקורת כי היו טלפונים אחרים עם מצלמה טובה יותר איכות שכבר זמינה בשוק.

אבל כפי שהתברר מאוחר יותר, האייפון היה מהפכני במובנים רבים שכן מצלמת האייפון התחילה טרנד חדש לגמרי בצילום, שהפכה לאיקונית עם השנים והראתה שלצלם תמונות נהדרות זה לא עניין של המצלמה עצמה, אלא של עין הצלם והמצלמה שלך מוכנה בקצות אצבעותיך בדיוק בזמן כדי לתפוס את הרגע. זו הסיבה שמצלמת האייפון המקורית קידמה את הפיתוח של טרנד חדש בשם 'אייפוןוגרפיה' המספקת יצירת תמונות נהדרות עם משהו נפוץ כמו טלפון שאתה נושא בכיס. זו גם הסיבה שמצלמת האייפון השתפרה במהלך השנים וכעת הגיעה לאיכות מקצועית מדהימה עם דגם ה-4S.

אבל בכל מקרה, מצלמת האייפון 1 נחשבת כיום כדבר חשוב מכיוון שהיא הייתה הראשונה שהחלה את הטרנד הזה, תוך שמירה על סוג של טעם 'רטרו'. ואני חושב שזו הסיבה שהיום אנחנו נהנים לאסוף ולהסתכל על תמונות שצולמו עם טלפון בן 5 שנים. לחץ להרחבה...

תמיד חשבתי שזה נובע יותר מכמה קל היה לצלם תמונה ולהעלות אותה לפליקר, פייסבוק וכן הלאה מאשר 'המצלמה בהישג יד' שהפכה את הצילום באייפון לגדול כל כך. לא צילמתי יותר תמונות עם האייפון המקורי שלי מאשר עם הנוקיה שהיה לי קודם, אבל אני בטוח נהניתי להסתכל עליהן ולהעלות אותן יותר עם האייפון. 9

9367942

מבוטל
16 במאי 2010
  • 18 באפריל, 2012
hafr אמר: תמיד חשבתי שזה נובע יותר מכמה קל היה לצלם תמונה ולהעלות אותה לפליקר, פייסבוק וכן הלאה מאשר שהמצלמה בהישג ידך הפכה את הצילום באייפון לגדול כל כך. לא צילמתי יותר תמונות עם האייפון המקורי שלי מאשר עם הנוקיה שהיה לי קודם, אבל אני בטוח נהניתי להסתכל עליהן ולהעלות אותן יותר עם האייפון. לחץ להרחבה...

בטוח שליכולת השיתוף היה חלק בהגדלת הצילום באייפון, אבל דיברתי יותר מנקודת מבט של צלם, ומבחינתי, היו לי הרבה טלפונים אחרים לפני האייפון, אבל מעולם לא שקלתי להשתמש בהם בתור כלי יצירתי, בעוד שהאייפון נתן לי את האפשרות הזו. צילמתי איתו כמה תמונות ממש מעניינות שלעולם לא הייתי עושה את זה לפני שיהיה לי אייפון. אבל שוב, ברור שאני מדבר מנקודת מבט צילומית ואמנותית. כל טלפון סלולרי מתאים לצלם את החבר השיכור שלך במסיבה ולפרסם אותה בפייסבוק

SPNarwhal

פוסטר מקורי
22 באפריל, 2009
אילינוי
  • 18 באפריל, 2012
אני ממש אוהב את האיכות של אייפון 1. זה די נורא אבל נותן לו מראה מסוים שלדעתי הוא ממש נחמד. זה כמעט כמו להשתמש במצלמה דיגיטלית ישנה, ​​לפני שהם באמת התחילו להמריץ את הטכנולוגיה ועכשיו הם סופר חדים. כמעט כמו סרט, במובן מסוים, כשהוא לא יוצא מושלם. נותן לזה יותר תחושה מציאותית, ולא רק תמונה וצורת אמנות. איך שהוא מטשטש הכל ביחד, אני פשוט אוהב את זה מאוד. אני לא יודע למה, באופן מציאותי תמונה באיכות סופר גבוהה היא יפה ומושכת למראה, אבל האיכות הנמוכה כמעט גורמת לזה להיראות כמו ציור ולא כמו צילום.

אני לא מנסה לתת תירוץ לכך שלאייפון 1 יש מצלמה נוראית, ואני בספק שזה מה שאפל ניסתה לעשות. הם היו צריכים לשחרר מצלמה טובה יותר אם הם היו מסוגלים, הם אומרים שהם אוהבים לשחרר רק את הטובים ביותר ולהשתמש בדברים מהקצה הגבוה ביותר, אבל המצלמה של המתחרים הייתה איכותית יותר, סביר להניח שהייתה לו פוקוס, וכנראה אפילו היה לה פלאש. אבל אני שמח שזה היה נורא. שוב זה מגיע ממישהו שחושב שהגרפיקה של NES נראית טוב יותר מ-Xbox360.

זו הסיבה שאני מאפשר רק את ה-iPhone 1s בזה, אייפון 3 ואילך הם באיכות גבוהה מדי, אפשר גם להוסיף את אלה לשרשור הצילום שעשיתי קודם. ח

חפר

21 בספטמבר 2011
  • 18 באפריל, 2012
Gibsonsoup אמר: בטוח שליכולת השיתוף היה חלק בהגדלת הצילום באייפון, אבל דיברתי יותר מנקודת מבט של צלם, ומבחינתי, היו לי הרבה טלפונים אחרים לפני האייפון, אבל מעולם לא שקלתי שימוש בהם ככלי יצירתי, בעוד שהאייפון נתן לי את האפשרות הזו. צילמתי איתו כמה תמונות ממש מעניינות שלעולם לא הייתי עושה את זה לפני שיהיה לי אייפון. אבל שוב, ברור שאני מדבר מנקודת מבט צילומית ואמנותית. כל טלפון סלולרי מתאים לצלם את החבר השיכור שלך במסיבה ולפרסם אותה בפייסבוק לחץ להרחבה...

באיזה אופן האייפון התאים יותר מכל סלולרי אחר עם מצלמה בנקודת מבט צילומית ואמנותית?

זה מה שאמרת: 'להראות שלצלם תמונות נהדרות זה לא עניין של המצלמה עצמה, אלא של העין של הצלם והמצלמה שלך מוכנה בקצות האצבעות בדיוק בזמן כדי לתפוס את הרגע'.

אז זה לא קשור לאיכות המצלמה. לטלפונים אחרים של מצלמה הייתה גישה מיידית למצלמה בעוד שאייפון היה צריך להיות פתוח ואז למצוא את אפליקציית המצלמה ולפתוח אותה, כך שהאייפון לא נמצא יותר 'בקצות אצבעותיך' מטלפונים אחרים, אלא ההיפך הגמור. זה משאיר את האדם שמצלם את התמונות כגורם היחיד, וזה לא קשור כלל לאייפון. אז אתה מבין למה אני סקרן. שכחת משהו, או שאני מפספס משהו ברור? 9

9367942

מבוטל
16 במאי 2010
  • 18 באפריל, 2012
hafr אמר: באיזה אופן האייפון התאים יותר מכל סלולרי אחר עם מצלמה בנקודת מבט צילומית ואמנותית?

זה מה שאמרת: 'להראות שלצלם תמונות נהדרות זה לא עניין של המצלמה עצמה, אלא של העין של הצלם והמצלמה שלך מוכנה בקצות האצבעות בדיוק בזמן כדי לתפוס את הרגע'.

אז זה לא קשור לאיכות המצלמה. לטלפונים אחרים של מצלמה הייתה גישה מיידית למצלמה בעוד שאייפון היה צריך להיות פתוח ואז למצוא את אפליקציית המצלמה ולפתוח אותה, כך שהאייפון לא נמצא יותר 'בקצות אצבעותיך' מטלפונים אחרים, אלא ההיפך הגמור. זה משאיר את האדם שמצלם את התמונות כגורם היחיד, וזה לא קשור כלל לאייפון. אז אתה מבין למה אני סקרן. שכחת משהו, או שאני מפספס משהו ברור? לחץ להרחבה...

לא, אתה צודק לגמרי.
זה אף פעם לא קשור למצלמה. תמונה נהדרת תמיד מגיעה מצלם מעולה, לא משנה באיזו מצלמה אתה מצלם.

אני חושב שהערך המוסף שהאייפון הביא היה רק ​​הממשק והעובדה שבעצם היותו מסך פשוט ומסודר שאתה מחזיק בידיים, האייפון מדגיש את התמונה עצמה ומצמצם את תהליך יצירת התמונה רק לך ולך. התמונה. (והאייפון 1 עשה זאת טוב במיוחד מכיוון שכל התהליך כלל לחיצה על כפתור, ללא מיקוד, ללא הגדרות, ללא הסחות דעת מהממשק) זה רק אתה והתמונה שאתה רוצה לצלם. אתה מלחין ומצלם. אני חושב שזו הסיבה לכך שהאייפון מתאים יותר מכל סלולרי אחר עם מצלמה בנקודת מבט צילומית ואמנותית.
וזו גם הסיבה שזה כל כך חשוב בצורה איקונית. זה בדיוק כמו הפולארויד... בטוח שיש מצלמות אחרות, בטוח שכל מצלמה יכולה לצלם תמונה נהדרת, אבל זה בערך התחושה שיש לה.

זו הסיבה שיש כל כך הרבה בטרנד האייפוןוגרפיה ומדוע אנחנו נהנים להסתכל על תמונות שצולמו עם אייפון ישן. הכל תלוי בתחושה שיש להם. ואני חושב ש-SPNarwhal, שפתח את השרשור הזה, תיאר היטב את התחושה הזו בתגובה הקודמת שלו. ד

הורס את האול

28 בפברואר 2012
ארצות הברית
  • 19 באפריל, 2012
Gibsonsoup אמר: לא, אתה צודק לגמרי.
זה אף פעם לא קשור למצלמה. תמונה נהדרת תמיד מגיעה מצלם מעולה, לא משנה באיזו מצלמה אתה מצלם.

אני חושב שהערך המוסף שהאייפון הביא היה רק ​​הממשק והעובדה שבעצם היותו מסך פשוט ומסודר שאתה מחזיק בידיים, האייפון מדגיש את התמונה עצמה ומצמצם את תהליך יצירת התמונה רק לך ולך. התמונה. (והאייפון 1 עשה זאת טוב במיוחד מכיוון שכל התהליך כלל לחיצה על כפתור, ללא מיקוד, ללא הגדרות, ללא הסחות דעת מהממשק) זה רק אתה והתמונה שאתה רוצה לצלם. אתה מלחין ומצלם. אני חושב שזו הסיבה לכך שהאייפון מתאים יותר מכל סלולרי אחר עם מצלמה בנקודת מבט צילומית ואמנותית.
וזו גם הסיבה שזה כל כך חשוב בצורה איקונית. זה בדיוק כמו הפולארויד... בטוח שיש מצלמות אחרות, בטוח שכל מצלמה יכולה לצלם תמונה נהדרת, אבל זה בערך התחושה שיש לה.

זו הסיבה שיש כל כך הרבה בטרנד האייפוןוגרפיה ומדוע אנחנו נהנים להסתכל על תמונות שצולמו עם אייפון ישן. הכל תלוי בתחושה שיש להם. ואני חושב ש-SPNarwhal, שפתח את השרשור הזה, תיאר היטב את התחושה הזו בתגובה הקודמת שלו. לחץ להרחבה...

ניסוח טוב. אני לגמרי מסכים. יש לי את ה-Samsung BEHOLD הישן מ-T-Mobile שאני משתמש בו כרגע (עדיין לא עברתי את הקפיצה לסמארטפון), אבל אני עוסק בצילום יחד עם וידאו. לטלפון שלי יש מצלמת פוקוס אוטומטי של 5 מגה פיקסל והוא יכול לעשות פלאים אם אתה יודע איך (פשוט בדוק את Flickr שלי). צילמתי איתו תמונות גרועות, אבל אולי זו רק אשמתי. אני מאוד מתעניין באייפון (כל דגם), אבל אני אוהב את המראה של ה-4S וגם של האייפון המקורי. לא היה לי מושג שהאייפון המקורי יכול לצלם תמונות מדהימות. תודה על המידע, חבר'ה! נערך לאחרונה: 19 באפריל, 2012