פורומים

שדרוג RAM ישן של macbook pro retina ל-32go?

parisinvest

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2017
פריז
  • 31 באוקטובר 2018
שלום חבר'ה, מצאתי סרטון ב-YouTube שדרוג RAM עבור macbook air:


אבל לא יודע אם ניתן לעבוד על macbook pro, למישהו יש רעיון אידיאלי איך לשדרג את 32go עבור הדגם הישן? תודה ס

טריקה5

22 בינואר 2011


  • 31 באוקטובר 2018
parisinvest אמר: שלום חברים, מצאתי סרטון ב-YouTube שדרוג RAM עבור macbook air:


אבל לא יודע אם ניתן לעבוד על macbook pro, למישהו יש רעיון אידיאלי איך לשדרג את 32go עבור הדגם הישן? תודה לחץ להרחבה...

בן כמה ה-MacBook Pro? ישן יותר כן, חדש יותר לא. ס

טריקה 5

22 בינואר 2011
  • 31 באוקטובר 2018
parisinvest אמר: שלום חברים, מצאתי סרטון ב-YouTube שדרוג RAM עבור macbook air:


אבל לא יודע אם ניתן לעבוד על macbook pro, למישהו יש רעיון אידיאלי איך לשדרג את 32go עבור הדגם הישן? תודה לחץ להרחבה...

הסרטון הזה מטורף! האפשרות של טכנאי לא מיומן לבטל הלחמה והלחמה מחדש של מודולי זיכרון משטחים היא כמעט בלתי אפשרית. טעות אחת יכולה לטגן את האוויר שלך. זה פשוט כמו זה.

maerz001

2 בנובמבר 2010
  • 1 בנובמבר 2018
עבור כל שבב יש רמפות מיוחדות של זמן-טמפרטורת שאתה צריך לעקוב אחר הלחמה. אחרת השבבים עלולים להתקלקל או לרפידות הלחמה לבלום מאוחר יותר בשימוש.

ללא ציוד מקצועי (אקדח אוויר חם לא תגובות:iPhonagain

e1me5

11 ביוני 2013
קַפרִיסִין
  • 1 בנובמבר 2018
חוץ מזה, האם המעבד יכול לתמוך ב-32GBs של זיכרון RAM? ל

_קיקי_

13 באוגוסט 2017
  • 1 בנובמבר 2018
לרשתית יש 2 חריצים מולחמים עם שבבי זיכרון, כך שהמגבלה המקסימלית לחריץ אחד DDR3 או LPDDR3 (תלוי בדגם) היא 8GB, כך שדרוג מקסימלי אפשרי יהיה 16GB, גם הסרטון הזה לא מציג את ההליך בדגם ה-Retina

השדרוג המקסימלי לדגם AIR הוא מ-4GB ל-8GB, גם אתה צריך לקנות שבבי זיכרון חדשים מ'השוק האפור' ואם מישהו מהשבב יהיה פגום המחשב הנייד לא יידלק, זה לא שווה גם אם יש לך ציוד מקצועי , יותר מדי סיכון נערך לאחרונה: 1 בנובמבר, 2018

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 1 בנובמבר 2018
רק טיפש ינסה את זה בבית.
(אלא אם כן אחד הוכשר בטכניקות הלחמה מקצועיות והיה לו את הציוד שבאמצעותו ניתן לבצע זאת)
תגובות:Roko99991

parisinvest

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2017
פריז
  • 1 בנובמבר 2018
_Kiki_ אמר: לרשתית יש 2 חריצים מולחמים עם שבבי זיכרון, כך שהמגבלה המקסימלית לחריץ אחד DDR3 או LPDDR3 (תלוי בדגם) היא 8GB, כך שדרוג מקסימלי אפשרי יהיה 16GB, גם הסרטון הזה לא מציג את ההליך בדגם ה-Retina

השדרוג המקסימלי לדגם AIR הוא מ-4GB ל-8GB, גם אתה צריך לקנות שבבי זיכרון חדשים מ'השוק האפור' ואם מישהו מהשבב יהיה פגום המחשב הנייד לא יידלק, זה לא שווה גם אם יש לך ציוד מקצועי , יותר מדי סיכון לחץ להרחבה...

פישרמן אמר: רק טיפש ינסה את זה בבית.
(אלא אם כן אחד הוכשר בטכניקות הלחמה מקצועיות והיה לו את הציוד שבאמצעותו ניתן לבצע זאת) לחץ להרחבה...


כן אתה צודק, אבל בכל זאת רוצה לנסות לעשות את זה, יש אנשים שאוהבים לרוץ, יש אנשים שאוהבים כדורגל, אני חי ב-Mac, בזמני הפנוי אני מפרק את המחשב הנייד ואת ה-Mac Pro, ואז דומה להם שוב לפיזור העבודות היומיומיות , באמת רוצה לראות איך עושים שדרוג של 32 ג'יגה-בייט, אבל אתה צודק צריך למצוא קודם את שבבי ה-RAM, אני חושב שאמור להיות סוף השנה הנוכחית שהשוק בסין יספק את יד שניה. ל

_קיקי_

13 באוגוסט 2017
  • 2 בנובמבר 2018
parisinvest אמר: כן, אתה צודק, אבל בכל זאת רוצה לנסות לעשות את זה, יש אנשים שאוהבים לרוץ, יש אנשים שאוהבים כדורגל, אני חי ב-mac, בזמני הפנוי אני מקלקל את המחשב הנייד וה-mac pro, ואז דומה להם שוב לפיזור של יצירות יומיומיות, באמת רוצה לראות איך לעשות שדרוג של 32 ג'יגה-בייט, אבל אתה צודק צריך למצוא את שבבי ה-RAM תחילה, אני חושב שאמור להיות סוף השנה הנוכחית שהשוק בסין יספק את יד שניה. לחץ להרחבה...
אמרתי לך, 32GB זה לא אפשרי, המקסימום הוא 16GB, גם שבבי הזיכרון האלה יקרים וזה סיכון גדול לקבל שבב פגום, כי אתה צריך לקנות מאיזה 'שוק אפור', לא מחנות חוקית, אבל אם אתה רוצה להרוס את לוח ההיגיון זו הדרך שלך לעשות את זה
תגובות:בלוקים פ

בלוקים

21 בינואר 2008
  • 2 בנובמבר 2018
ערכת השבבים לא תומכת ב-16GB - זו הסיבה שהם עברו ל-DDR4 ב-MacBook Pro של 2018.

תצטרך לעשות הרבה יותר מאשר רק ריתוך מחדש של שבבי RAM כדי לקבל 32GB ב-mbps של הרשתית הישנה.

parisinvest

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2017
פריז
  • 2 בנובמבר 2018
פלוקי אמר: ערכת השבבים לא תומכת ב-16GB - זו הסיבה שהם עברו ל-DDR4 ב-MacBook Pro של 2018.

תצטרך לעשות הרבה יותר מאשר רק ריתוך מחדש של שבבי RAM כדי לקבל 32GB ב-mbps של הרשתית הישנה. לחץ להרחבה...

זה נכון, אולי אחשוב על זה מחדש אולי אעשה את זה בשנה הבאה
[doublepost=1541174777][/doublepost]
_קיקי_ אמרה: אמרתי לך, 32GB זה לא אפשרי, המקסימום הוא 16GB, גם שבבי הזיכרון האלה יקרים וזה סיכון גדול לקבל שבב פגום, כי אתה צריך לקנות מאיזה 'שוק אפור', לא מחנות חוקית, אבל אם אתה רוצה להרוס את לוח ההיגיון זו הדרך שלך לעשות את זה לחץ להרחבה...

למה זה: לא נתמך ב-32GB? אנחנו יודעים שבעצם המערכת יכולה לקחת 8 ו-16, אז למה לא 32? אפל צריכה לעשות עוד עבודות נוספות על המערכת שלה כדי לעשות משהו שאף אחד לא יכול לעשות, אני לא יודע אם זה סביר או ניתן להשכרה לעשות את זה.

maerz001

2 בנובמבר 2010
  • 2 בנובמבר 2018
parisinvest אמר: אפל צריכה לעשות עוד עבודות נוספות על המערכת שלהם כדי לעשות משהו שאף אחד לא יכול לעשות, אני לא יודע אם זה סביר או ניתן להשכרה לעשות את זה. לחץ להרחבה...

מבחינה עסקית יש סיבה למה הם לא עושים את זה: כסף
הם מרוויחים יותר אם אתה רק קונה מכונה חדשה עם 32 ג'יגה-בייט. קל כמו זה פ

בלוקים

21 בינואר 2008
  • 2 בנובמבר 2018
maerz001 אמר: מבחינה עסקית יש סיבה למה הם לא עושים את זה: כסף
הם מרוויחים יותר אם אתה רק קונה מכונה חדשה עם 32 ג'יגה-בייט. קל כמו זה לחץ להרחבה...

לא כל כך ברור.
לא כל דגמי הרטינה המעבדים תומכים ב-32GB של זיכרון RAM.
2012 לא. 2015 צריך.
עם זאת, בלי לדעת בדיוק באיזו ערכת שבבים משתמשים, ייתכן שגם אם המעבד מאפשר 32GB של זיכרון RAM, ערכת השבבים לא עושה זאת.

לא יודע על אחרים ל

_קיקי_

13 באוגוסט 2017
  • 4 בנובמבר 2018
parisinvest אמר: זה נכון, אולי אני אחשוב על זה מחדש אולי אעשה את זה בשנה הבאה
[doublepost=1541174777][/doublepost]

למה זה: לא נתמך ב-32GB? אנחנו יודעים שבעצם המערכת יכולה לקחת 8 ו-16, אז למה לא 32? אפל צריכה לעשות עוד עבודות נוספות על המערכת שלה כדי לעשות משהו שאף אחד לא יכול לעשות, אני לא יודע אם זה סביר או ניתן להשכרה לעשות את זה. לחץ להרחבה...
מכיוון שהעיצוב של MacBook Pro לא מאפשר לעשות זאת, אתה מהנדס טוב יותר מאפל? קדימה, עצב מחדש את לוח ההיגיון, אנא הוסף גם שקעים עבור SO-DIMMs

parisinvest

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2017
פריז
  • 5 בנובמבר 2018
_קיקי_ אמרה: בגלל שהעיצוב של MacBook Pro לא מאפשר לעשות זאת, אתה מהנדס טוב יותר מאפל? קדימה, עצב מחדש את לוח ההיגיון, אנא הוסף גם שקעים עבור SO-DIMMs לחץ להרחבה...
זה לא השאלות של מהנדס טוב יותר או לא, כרגיל apple מכריזה על הגבלה על ancien mac, אם אתה זוכר את macbook pro non retina תמיד יש קיבולת כפולה של RAM מאשר מקסימום apple הודיעה, וכן דברים אחרים, אז בגלל זה אני חושב שזה אולי קצת יותר מסובך, אבל סוף סוף יעבוד עבור גרסה אחרת. תגיד לי אם אף אחד לא ניסה עדיין, איך ידעת שזה לא עובד? הניסיון הוא הדרך היחידה לבחון את האמת. ל

_קיקי_

13 באוגוסט 2017
  • 6 בנובמבר 2018
parisinvest אמר: זה לא השאלות של מהנדס טוב יותר או לא, כרגיל apple מכריזה על הגבלה על ancien mac, אם אתה זוכר את macbook pro non retina תמיד יש קיבולת כפולה של RAM מאשר מקסימום apple הודיעה, וכך דברים אחרים, אז זו הסיבה אני חושב שזה אולי קצת יותר מסובך, אבל לבסוף יעבוד עבור גרסה אחרת. תגיד לי אם אף אחד לא ניסה עדיין, איך ידעת שזה לא עובד? הניסיון הוא הדרך היחידה לבחון את האמת. לחץ להרחבה...
איזה דגם/שנה של MacBook Pro יש לך?

parisinvest

פוסטר מקורי
24 בדצמבר 2017
פריז
  • 6 בנובמבר 2018
_Kiki_ אמרה: איזה דגם/שנה של MacBook Pro יש לך? לחץ להרחבה...
MBP 15 2014 2015 ל

_קיקי_

13 באוגוסט 2017
  • 6 בנובמבר 2018
יש לך רק 2 חריצים מולחמים, אתה צריך 4 חריצים עד 32GB כי הגבלת מעבד/PCH, יש לי מחשב נייד למשחקים עם 4 חריצים DDR3 וכרגע יש לי זיכרון של 32GB

Roko99991

25 ביולי 2017
  • 6 בנובמבר 2018
קח את המחשב הנייד שלך וזורק אותו לפח. פשוט חסכתי לך הרבה זמן ותסכול.