פורומים

סקירת השוואה של AirPods Max לעומת Bang ו-Olupsen H95

ה

דרך ארוכה הביתה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
18 באוקטובר 2020
  • 17 בינואר 2021
חשבתי להשוות בין ה-AirPods Max (APM) לבין אוזניות Bang and Olufsen H95 (של H95). בבעלותי את שתיהן כבר זמן מה (בתחילה החזרתי את ה-APM שלי - אכנס לזה מאוחר יותר) אבל חשבתי שחלקן מעוניינים בהשוואה בין שתי האוזניות האלחוטיות היפות והיקרות הללו. רוב התמונות הולכות להיות של ה-H95s מכיוון שיש כאן מיליון תמונות של ה-AirPods Max.

המקרים.

ברור שזה ניצחון עבור ה-H95. מקרה APM הוא פשוט די עצלן לדעתי. זה קצת פונקציונלי אבל בסך הכל לא מאוד מגן ופשוט נראה טיפשי. המארז של H95 ממש ממש נחמד. האלומיניום שלו ואיכות מוחלטת. למרות שאני אגיד גם לא סופר ידידותי לנסיעות מכיוון שהוא קצת מגושם אבל לא מונע לזרוק אותו בתיק. את הניצחון כאן הייתי נותן ל-H95s מכיוון שהוא רק מארז איכותי יותר. יש לו גם תא קטן ונחמד זה לאחסון כבלי השמע והטעינה שלך. אני גם אוהב שה-H95s מתקפלים וגם מתקפלים פנימה. זה הופך את הנסיעה איתם לנעימה יותר, כמו גם ללבוש אותם סביב הצוואר שלך להרבה יותר נוחה. הם גם מספקים כבל USB-C ושמע קלועים שהם מגע נחמד. אני פשוט לא מעריץ של מחבר הברק הדקיק שאפל מספקת.

הזוכה: H95, למרות שמקרים של צד שלישי יכולים להפוך את זה לניצחון עבור אפל. אבל מחוץ לקופסה זה ה-H95.
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>


לבנות איכות:

שתי האוזניות הללו בנויות בצורה מעולה. שניהם אלומיניום עם סוגים שונים של להקות וחומרים המשמשים בלהקות שלהם. ל-H95s יש רצועות אלומיניום וה-APM משתמש בפלדת אל חלד. שניהם מרגישים פרימיום. אני מתכוון לתת את היתרון כאן ל- H95s שכן הם משתמשים בעור פרימיום על כוסות האוזניים בניגוד לחומר הרשת שאפל משתמשת בו. לי העור מרגיש טוב יותר ופשוט יש לו יותר איכות. לשניהם כוסות אוזניים מגנטיות וכפתורים פיזיים לשליטה בביטול הרעשים ובעוצמת הקול. אני אישית אוהב את שני ההטמעות כאן אבל חושב שהחוגות ב-H95s מעט יותר טובות מכיוון שאתה יכול להתאים את ה-ANC והשקיפות לטעמך על ידי סיבוב החוגה למעלה ולמטה. אותו דבר לגבי הווליום. זה לא אומר שהיישום של אפל גרוע, זה גם נהדר. אבל אני אישית אוהב את H95s קצת יותר טוב. הסיבה הנוספת לכך שה-H95s מנצחים עבורי גם כאן היא בגלל שיש להם כפתור כיבוי שלדעתי מגוחך של-APM אין תכונה כל כך פשוטה.

אתה יכול לטעון שאפל הלכה עם החומר שבו הם משתמשים כדי להפוך אותו לנשימה יותר. לא מצאתי שזה המצב. אם אני לובש את ה-APM לתקופות ממושכות, אני מקבל עיבוי קל בחלק הפנימי של האוזניות שרבים אחרים דיווחו עליו. עם H95 מעולם לא קרה לי דבר כזה. אני לא יודע למה ה-APM גורם לזה אבל אני חושב שזה קשור לחומר שאיתו אפל הלכה עם כוסות האוזניים. מכל סיבה שהיא לוכדת את כל הלחות וגורמת להצטברות עיבוי. בעיני זה לא בעיה גדולה מכיוון שלא היו לי בעיות אבל רק הזמן יגיד אם זה הולך להיות משהו שגורם לבעיות עבור ה-Airpods Max.

הזוכה: H95

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>


מראה:

אז ברור שזה סובייקטיבי לחלוטין (כמו רוב הדברים כאן) אבל זה קשה בשבילי. אני אוהב את המראה של שתי האוזניות האלה. אני כן חושב שה-APM נראה מלוטש יותר כאשר הוא פועל אז אני הולך לתת להם לנצח כאן. אפל יודעת להבדיל בין המכשירים שלהם מאחרים וה-Airpods Max ניתנים לזיהוי מיד. גם ה-H95 בעיני נראים פנטסטיים אבל בכנות הם פשוט נראים כמו כל סט אחר של אוזניות כשאתה לובש אותם. שום דבר לא בסדר בזה כמובן, אבל ה-AirPods Max פשוט נראה מגניב יותר לדעתי.

הזוכה: AirPods Max

נוחות:

אז בהתחלה פיצצתי את ה-APM על כמה שהם לא נוחים עבורי והחזרתי אותם. עם החזרתן רכשתי את האוזניות H95. אהבתי הכל ב-APM, אבל כוח ההידוק שלהם ריסק את הגולגולת שלי והיה בלתי נסבל לאחר מספר דקות בלבד. עם זאת, ה-H95s נוחים במיוחד. אני יכול ללבוש אותם שעות ואני לא שם לב שהם דולקים. הם נוחים יותר מה- Sony XM3/XM4 וקילומטרים יותר נוחים מה- Bose 700. זה הכל העדפה אישית אבל לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתחושה של ה-H95 על הראש שלי.

מהר קדימה עד לפני כמה ימים ואני בחנות של אפל. שמעתי כל כך הרבה אנשים מדברים על כמה נוחים של ה-APM וזה המשיך להפריע לי שנוחות הייתה בעיה כזו עבורי איתם. לקחתי את הטלפון החדש של אשתי ושאלתי אם יש להם APM במלאי ויש להם זוג אחד וקניתי אותם. כל מה שאני יכול לומר הוא שעכשיו אני יודע שמשהו לא בסדר עם זוג ה-APM הראשון שלי. הנוחות של הזוג החדש הזה היא לילה ויום בהשוואה לזוג המקורי שלי. כוח ההידוק המוחץ בכלל לא שם וגם עם משקלם הרב הם נוחים לי במיוחד ללבוש שעות על גבי שעות בלי בעיות. אני לא בטוח למה הצמדתי את הזוג הראשון כל כך חזק, אבל ברור שהיה משהו לא בסדר איתם מכיוון שהם מדהימים ללבוש לפרקי זמן ממושכים ללא בעיות.

פתחי כוסות האוזניים מעט גדולים יותר ב-H95, מה שלדעתי מוסיף להם אפילו יותר נוחים מה-APM

אני חייב לתת יתרון קל ל-H95 בנוחות. פתחי כוס האוזניים הגדולים יותר כמו גם המשקל הקל יותר נותנים להם ניצחון קטן כאן. שניהם נוחים במיוחד ללבישה, אבל הקצה של ה-H95 יוצא מה-APM בקושי.

הזוכה: H95 (אבל שניהם מאוד נוחים)

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

ANC ושקיפות:

זה הוא ניצחון עבור APM. הם פשוט עושים עבודה כללית טובה יותר בביטול הצליל וגם מפיקים צליל טבעי יותר במצב שקיפות. זה לא אומר שה-H95s גרועים בזה, הם מצוינים. אבל איכשהו אפל הראתה לכולם מה ANC אמור להיות. זה מטביע כמעט כל צליל והשקיפות מדהימה, במיוחד בשיחות טלפון. דבר אחד שאני אוהב עם ה-H95s הוא היכולת להתאים אישית גם את ANC וגם את השקיפות עם החוגה. זו תכונה ממש נחמדה ואני נהנה מהיכולת לסובב את החוגה בצד שמאל של האוזניות כדי להתאים אישית את ה-ANC והשקיפות. אבל עם זה נאמר, אפל עדיין מנצחת כאן. בהתחלה חשבתי שהם שווים ב-ANC אבל עם צמד ה-APM השני שלי שאני יכול להשוות ישירות מול ה-H95 אני יכול לומר שאפל היא המנצחת הברורה כאן בשתי הקטגוריות.

הזוכה: AirPods Max

נשמע:

הרשו לי להקדים זאת ואומר שאני לא אודיופיל. אני אוהב מוזיקה שנשמעת נקייה שאינה מבולבלת או כבדה במיוחד. מצאתי את הדרך של Sony XM3s ו-XM4s להיות מבולבלים וכבדים לטעמי ובוסה בסך הכל בסדר אבל שום דבר מרהיב.. אז השאלה היא, לאיזו אוזניות יש סאונד טוב יותר? לדעתי, ושוב, זה סובייקטיבי לחלוטין, אני חושב שה-H95s אכן נשמעים טוב יותר בסך הכל. הם באמת האוזניות האלחוטיות שנשמעות הכי טוב שהשתמשתי בהן אי פעם. זו לא דפיקה נגד ה-APM בשום צורה. הם נשמעים מדהימים ואפל הוציאה אותו מהפארק בצורה נבונה. אבל בהשוואה ל-H95s הם פשוט לא ממש ברמה הזו. שניהם נשמעים מדהימים אבל אם הייתי צריך לומר מי מהם נשמע טוב יותר זה יהיה ה-H95. אפל הורגת את זה עם אודיו מרחבי, אבל אני באמת מרגיש של-H95 יש אודיו מרחבי קבוע עבור כל מכשיר שאתה מחובר אליו. הם נשמעים כל כך טוב. ה-H95s גם רועשים יותר מה-APM אבל אני מרגיש ששניהם מספיק רועשים בשבילי.

הזוכה: H95

תכונות נוספות:

אני חושב שהמעבר מאייפון לאייפד ב-APM הוא נחמד מכיוון שהוא עושה את זה אוטומטית, אבל זה לא עניין גדול עבורי מכיוון שזו ממש לחיצת כפתור כדי לעבור ל-H95s. זה כביסה עבורי באייפון למק מכיוון ששניהם היו צריכים כדי שאעבור למעשה ל-Bluetooth בשורת התפריטים ולחבר אותם. לשניהם יש ריבוי נקודות וניתן להחליף אותם בקלות רבה. החלפה אוטומטית עם ה-APM היא נחמדה כשהוא עובד, אבל גיליתי שהיא בעיקר באגי ולא ממש תכונה שמבדילה את ה-APM מכל אוזניות אלחוטיות אחרות כרגע. הייתי נותן את הזכייה כאן לאפל שכן התאמה מיידית בכל המכשירים היא נחמדה ודברים כמו סירי הכריזה על הודעות פשוט הופכים את השימוש במכשירי אפל יחד לחוויה נחמדה.

הזוכה: AirPods Max

מחיר: ברור שה-APM מנצח כאן. אני כן מרגיש שאתה מקבל קצת יותר עבור הכסף שלך עם ה-H95s, אבל ב-800 דולר הן מהאוזניות האלחוטיות היקרות ביותר בשוק. עבור 549 $ שאפל מבקשת אני מרגיש שהם מתומחרים בצורה הולמת. הם הרבה יותר טובים מכל מה שיש לסוני או Bose בחוץ וראוי לתמחר היכן שהם נמצאים.

הזוכה: AirPods Max

לסיכום, אתה לא יכול לטעות בשתי ההגדרות של האוזניות האלה. הגיחה הראשונה של אפל לאוזניות מעבר לאוזן היא חוויה מדהימה. ה-Band ו-Olupsen H95s מושלמים בעיני כמעט מכל הבחינות, אבל סופר יקרות. אם הייתי הולך לשמור זוג אחד כזה אני בכנות לא יודע איזה מהם אשמור. אני הולך לשמור על שניהם כי אני אוהב את מה ששניהם מביאים לשולחן. אתה בהחלט לא יכול להשתבש עם אף אחד מהם והניחוש שלי הוא שהגרסה הבאה של APM תהיה אפילו טובה יותר מה-H95s מכיוון שאפל תשכלל את העיצוב והתכונות. אם הייתי צריך להמליץ ​​על אחד זה יהיה ה-AirPods Max פשוט על סמך המחיר. אני חושב שאפל עשתה עבודה אדירה עם הסט הראשון של אוזניות אלחוטיות מעל האוזן (מחוץ ל-Beats) ואני מרגיש שהן בהחלט שוות את מה שהן טוענות. למי שהוא קצת יותר בררן עם אודיו הייתי ממליץ על ה-H95. הם יקרים, אבל יוקרה טהורה הן באיכות הבנייה והן בסאונד.

בכל מקרה, זה כל מה שיש לי. אם למישהו יש שאלות מוזמן לשאול. נערך לאחרונה: 18 בינואר 2021
תגובות:Swissfashion, Boardiesboi, FriendlyMackle ו-14 אחרים

נמרים

31 באוגוסט 2007


ארץ ההמתנה החופשית למגבלות התקופה
  • 17 בינואר 2021
כתיבה טובה, תודה על זה. יש לי גם h9 וגם h9i, אבל עברתי את h95 פשוט בגלל המחיר.
תגובות:FriendlyMackle ואלקגולד ה

דרך ארוכה הביתה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
18 באוקטובר 2020
  • 18 בינואר 2021
טיגרס אמר: כתוב טוב, תודה על זה. יש לי גם h9 וגם h9i, אבל עברתי את h95 פשוט בגלל המחיר.

תודה. אלו היו זוג אוזניות B&O הראשון שלי ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מכמה שהן נחמדות וכמה הן נשמעות נהדרות.
תגובות:FriendlyMackle

BaddAdvice

9 ביולי 2016
  • 18 בינואר 2021
נחמד, תודה על ההשוואה. מוזר שמערכת ה-APM הראשונה שלך לא נוחה והשנייה לא לא נוחה (אז זה יהיה 'נוח', נכון?). כנראה היה לי מזל כי אני מוצא את ה-APMs נוחים מאוד - דאגתי לקרוא את כל הפוסטים על כוח ההידוק ומשקל; גם לא המקרה עם הסט שלי. ה

דרך ארוכה הביתה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
18 באוקטובר 2020
  • 18 בינואר 2021
BaddAdvice אמר: נחמד, תודה על ההשוואה. מוזר שמערכת ה-APM הראשונה שלך לא נוחה והשנייה לא לא נוחה (אז זה יהיה 'נוח', נכון?). כנראה היה לי מזל כי אני מוצא את ה-APMs נוחים מאוד - דאגתי לקרוא את כל הפוסטים על כוח ההידוק ומשקל; גם לא המקרה עם הסט שלי.

כן, אני לא יודע למה, אבל הזוג הראשון שהרגשתי כאילו הם מוחצים את הגולגולת שלי. יכולתי לשמוע את פעימות הלב שלי ממש חזק שהלחץ היה כל כך חזק על הרקות שלי. מכל סיבה שהיא, אלה שונים לחלוטין. ברגע שהלבשתי אותם הם הרגישו מאוד נוחים, ואף אחד מלחץ ההידוק הזה לא היה שם. למעשה יש לי אותם מאז 6 בבוקר הבוקר ואני לא מרגיש שום לחץ או משקל מלבישת אותם. ב

ברנטסג

15 באוקטובר 2008
  • 18 בינואר 2021
תודה על התמונות. אני סובל מכאבים כשאני לובש APM לזמן ממושך, הן מכוח ההידוק והן מכוסות האוזניים הגדולות יותר (חיצוניות). כשאני נשען מעט, הכרית שלי דוחפת את כיסוי האוזן לחלק האחורי של האוזן שלי. אני חושב שהגודל הקטן יותר של ה-H95 יעזור לי.

אני אתגעגע לאינטגרציה אבל ה-APM חוזר, אז זה תלוי בפחיות הקוויות הישנות שלי או H95. ג

CookieFlow

4 באפריל, 2015
  • 18 בינואר 2021
קריאה מעניינת.

באיחוד האירופי, ה-APM הוא 630 יורו מול 700 יורו עבור H95.

-האם זה ישנה את דעתך מה היית ממליץ בהתחשב בהפרש המחירים לא כל כך גדול באירופה?
-לא ממש אכפת לי מהביצועים של ANC כל כך. אבל שנאתי את ה-XM2 שלי שהיה להם 'רעש שושן' בגלל ANC שגרם לי לכאבי הראש עם תחושת הלחץ בתא הנוסעים. זה די אישי מכיוון שלא כולם הגיוניים לסוג הרעש הזה, אבל האם מישהו מצליח יותר בהקשר הזה?
-השהייה בסרטים/משחקים בשניהם?


(H95 ממש מפתים, אבל אני אוהב כמה קל ומהיר זה למכור מחדש את המוצר של אפל כשאני צריך לשדרג, כנראה הולך להפסיד הרבה יותר ב-H95) נערך לאחרונה: 18 בינואר 2021
תגובות:אלקגולד ר

רובוסן

מוּשׁהֶה
21 באוגוסט 2020
  • 18 בינואר 2021
899$ AUD לעומת 1399$ כאן. G

גארת'ר

24 ביוני 2010
  • 18 בינואר 2021
רובוסן אמר: $899AUD לעומת $1399 כאן.
ו-549 ליש'ט מול 700 ליש'ט בבריטניה.
על האיזון הייתי אומר שה-H95 שווים יחסית את התוספת בהתבסס על המארז היפה (אך לא מעשי באותה מידה) ואיכות האביזרים המסופקים.
בחזית הסאונד, הם באמת קרובים מכדי להתקשר כך שכל העדפה תהיה סובייקטיבית במידה רבה. אם אתה בכל זאת מעוניין באפל, היתרונות של ה-H1 והשמע המרחבי הם די משכנעים.
תגובות:רובוסן ה

דרך ארוכה הביתה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
18 באוקטובר 2020
  • 18 בינואר 2021
CookieFlow אמר: מעניין לקרוא.

באיחוד האירופי, ה-APM הוא 630 יורו מול 700 יורו עבור H95.

-האם זה ישנה את דעתך מה היית ממליץ בהתחשב בהפרש המחירים לא כל כך גדול באירופה?
-לא כל כך אכפת לי מהביצועים של ANC. אבל שנאתי את ה-XM2 שלי שהיה להם 'רעש שושן' בגלל ANC שגרם לי לכאבי הראש עם תחושת הלחץ בתא הנוסעים. זה די אישי מכיוון שלא כולם הגיוניים לסוג הרעש הזה, אבל האם מישהו מצליח יותר בהקשר הזה?
-השהייה בסרטים/משחקים בשניהם?


(ה-H95 ממש מפתים, אבל אני אוהב כמה קל ומהיר זה למכור מחדש את המוצר של אפל כשאני צריך לשדרג, כנראה הולך להפסיד הרבה יותר על ה-H95)

שנאתי גם את צליל השריקה של סוני. זה תמיד הפריע לי. לא ל-H95 ולא ל-AirPods Max יש את הבעיה הזו מכיוון שאין קול שריקה. אם אתה מחפש רק איכות סאונד אז הייתי אומר את ה-H95. אין השהיה בסרטים בכלל. אני לא גיימר אז אני לא באמת יכול להגיד על זה.

אני חושב שתהיה מרוצה מהם, שניהם מצוינים.
תגובות:FriendlyMackle, souko, CookieFlow ואדם אחד נוסף G

גארת'ר

24 ביוני 2010
  • 18 בינואר 2021
LongWayHome אמר: גם אני שנאתי את צליל השריקה של סוני. זה תמיד הפריע לי. לא ל-H95 ולא ל-AirPods Max יש את הבעיה הזו מכיוון שאין קול שריקה. אם אתה מחפש רק איכות סאונד אז הייתי אומר את ה-H95. אין השהיה בסרטים בכלל. אני לא גיימר אז אני לא באמת יכול להגיד על זה.

אני חושב שתהיה מרוצה מהם, שניהם מצוינים.
כן, ה-AirPods Max או H95 ממש לא באותה ליגה כמו הסוני ודומיו. אלה משחקים בקטע אחר על סמך איכות הבנייה העילאית שלהם בלבד. ה

דרך ארוכה הביתה

מוּשׁהֶה
פוסטר מקורי
18 באוקטובר 2020
  • 18 בינואר 2021
GarethR אמר: כן, ה-AirPods Max או H95 ממש לא באותה ליגה כמו הסוני ודומיו. אלה משחקים בקטע אחר על סמך איכות הבנייה העילאית שלהם בלבד.

מסכים, ואני גם מסכים איתך כשאתה אומר שהשמע ממש קרוב. אני אגיד שבעוד שאני לא צופה בסרטים רבים באייפון או באייפד, ניסיתי אודיו מרחבי ב-APM וזה באמת מדהים. זה באמת כמו להיות בתיאטרון ואפל באמת תפסה את זה עם התכונה הזו.
תגובות:FriendlyMackle, alecgold ו-GarethR

JMM777

21 באפריל, 2021
  • 21 באפריל, 2021
תודה על סקירה זו. עוזר מאוד. סתם סקרן, האם אתה מתמודד עם כמה שיותר עיבוי עם הזוג השני שלך של APM?
תגובות:FriendlyMackle ג

קרייגסלורך

10 באפריל, 2015
  • 21 באפריל, 2021
יש דעה על חיי המתנה? הדבר היחיד שמאוד מעצבן אותי באוזניות אלחוטיות הוא חיי הסוללה במצב המתנה גרועים - עולים אחרי כמה ימים ללא פעילות ואי אפשר להשתמש בהם. עבורי המדד הוא Nura - אני יכול לעזוב לחודש, ולאסוף ועדיין יש לי חיי סוללה נאותים.

אני לא מבין למה זה מסובך. ה-B&O המוקדמים שלי באוזניים היו נוראיים (הייתי צריך להתעורר מחיבור מטען), ה-B&O H9 נראה טוב כמו Bose, אבל אני עדיין מוצא את ה-APM כאתגר (ואני לא מבין למה אני צריך להחזיר סט של אוזניות שולחן במארז בכל פעם לאחר השימוש!). זה מרגיש קצת מטורף שאני יכול להשאיר M1 MB Air במצב המתנה יותר מאשר סט של אוזניות!
תגובות:FriendlyMackle

RamGuy

7 ביוני 2011
נורווגיה
  • 21 באפריל, 2021
החלק הטוב ביותר ב-AirPods Max שלי הוא מצב השקיפות. זה נשמע כל כך טוב וטבעי, כך שבעצם אני יכול להשתמש באוזניות סביב האוזן שלי ועדיין לשמוע את כל מה שסביבי כאילו לא ענדתי אוזניות, וזה שימושי ביותר במצבים רבים. אבל זה כן גורם לי להיראות כמו דוש כשאני בחנויות בזמן שאני לוקח טייק אווי, שוכח להוריד את האוזניות שלי, כי למי שדיברתי איתם אין דרך להבין באמת שאני שומע אותם טוב באותה מידה, אם לא מעט טוב יותר עם האוזניות שלי בהשוואה להורדתן.

מצב השקיפות ב-Bose NC 700 שלי, B&O BeoPlay H9i ו-Sony WH-1000XM4 אפילו לא קרובים להתאים ל-AirPods Max.

RamGuy

7 ביוני 2011
נורווגיה
  • 21 באפריל, 2021
LongWayHome אמר: מסכים, ואני גם מסכים איתך כשאתה אומר שהשמע ממש קרוב. אני אגיד שבעוד שאני לא צופה בסרטים רבים באייפון או באייפד, ניסיתי אודיו מרחבי ב-APM וזה באמת מדהים. זה באמת כמו להיות בתיאטרון ואפל באמת תפסה את זה עם התכונה הזו.

אני מאוד נהנה מ-Spatial Audio. אני לא ממש אוהב איך זה מעגן את האודיו לאייפון/אייפד שלי. אבל ההדמיה ההיקפית מדהימה. ניסיתי אוזניות Dolby, Dolby Atmos לאוזניות, DTS Sound Unbound לאוזניות, Creative CMSS 3D, Creative SBX, Razer THX ומה לא. כולם מלבד מודעות Dolby Atmos for Headphones כל כך הרבה הדהוד שזה נשמע כאילו אתה מקשיב דרך קופסת פח. Dolby Atmos for Headphones עושה הרבה יותר טוב אבל זה לא באמת מספק הדמיית היקפית מצוינת באוזניות לדעתי. אודיו מרחבי לעומת זאת נהדר. זה מוסיף תחושה נהדרת של הדמיית היקפים ללא כמויות מטורפות של הדהוד. זה פשוט מכעיס שזה לא נתמך באמצעות Apple TV / tvOS וזה כל כך עצוב לראות שאפילו ה-Apple TV החדש לא כולל תמיכה באודיו מרחבי..

מטוס טורביני

19 באפריל, 2008
  • 21 באפריל, 2021
RamGuy אמר: זה פשוט מכעיס שזה לא נתמך באמצעות Apple TV / tvOS וזה כל כך עצוב לראות שאפילו ה-Apple TV החדש לא כולל תמיכה באודיו מרחבי.

זה באמת מקשה מאוד להתרגש מאודיו מרחבי.

הייתי מוותר על זה בכל מכשיר אחר אם הם היו יכולים לגרום לזה לעבוד ב-Apple TV.

זה המקום שבו אני רוצה לעשות את רוב צריכת התוכן. על הספה - מאוחר בלילה, על מסך ענק עם ה-Apple TV וקצת אודיו מרחבי המופעלים AirPods Pro/Max

זה מייאש שהם מכריזים על דגם חדש ולא ניסו להתמודד עם זה. זה גורם לחשוב שזה לעולם לא מגיע לטרקטורונים, מה שלדעתי בסופו של דבר יהרוג המון עניין או אכפת ממנו כפיצ'ר.
תגובות:ignatius345 ו-GarethR

קשמונה

27 במאי 2006
  • 23 באפריל, 2021
turbineseaplane אמר: זה באמת מקשה מאוד להתרגש מאודיו מרחבי.

הייתי מוותר על זה בכל מכשיר אחר אם הם היו יכולים לגרום לזה לעבוד ב-Apple TV.

זה המקום שבו אני רוצה לעשות את רוב צריכת התוכן. על הספה - מאוחר בלילה, על מסך ענק עם ה-Apple TV וקצת אודיו מרחבי המופעלים AirPods Pro/Max

זה מייאש שהם מכריזים על דגם חדש ולא ניסו להתמודד עם זה. זה גורם לחשוב שזה לעולם לא מגיע לטרקטורונים, מה שלדעתי בסופו של דבר יהרוג המון עניין או אכפת ממנו כפיצ'ר.

אני חושב שאנשים מערבבים בין אודיו מרחבי לסאונד היקפי. אני מופתע שהם הביאו אודיו מרחבי ל-iMac. אודיו מרחבי הוא צליל היקפי בתוספת מיקום המכשיר, ולפי אנשים שתודרכו על ידי אפל, מדובר יותר במיקום המכשיר מאשר בהיקפים. זה גורם לי להאמין שזה לעולם לא יגיע ל-Apple TV מכיוון שהמיקום הוא ביחס למסך גדול מאוד. מי יודע בכל זאת? זה אחד החלקים המקוממים של אפל.

אחרי שאמרנו את זה, אין סיבה שהם לא יוכלו להוסיף סראונד ל-AirPods Max בעת שימוש ב-Apple TV וזו השגחה בולטת.
תגובות:מטוס טורביני

אלקגולד

11 באוקטובר 2007
NLD
  • 22 במאי 2021
קרייגסלוראך אמר: יש דעה על חיי הכוננות? הדבר היחיד שמאוד מעצבן אותי באוזניות אלחוטיות הוא חיי הסוללה במצב המתנה גרועים - עולים אחרי כמה ימים ללא פעילות ואי אפשר להשתמש בהם. עבורי המדד הוא Nura - אני יכול לעזוב לחודש, ולאסוף ועדיין יש לי חיי סוללה נאותים.

אני לא מבין למה זה מסובך. ה-B&O המוקדמים שלי באוזניים היו נוראיים (הייתי צריך להתעורר מחיבור מטען), ה-B&O H9 נראה טוב כמו Bose, אבל אני עדיין מוצא את ה-APM כאתגר (ואני לא מבין למה אני צריך להחזיר סט של אוזניות שולחן במארז בכל פעם לאחר השימוש!). זה מרגיש קצת מטורף שאני יכול להשאיר M1 MB Air במצב המתנה יותר מאשר סט של אוזניות!
אף פעם לא שמתי את ה-APM שלי בחזייה, אז זה מתנקז בערך 3-5% בלילה. מכיוון שאני משתמש בהם מדי יום (הרבה) ומטעין אותם כל יומיים בערך של 75%-95%. אם לא תשתמש בהם במשך 3 ימים, נניח שהם יתנקזו<1% a day.

אם אתה רוצה זמן המתנה, ה- Sony xm3 שלי הם 100% לחודשים. אבל אתה צריך לדחות אותם פיזית. ואני לא סומך על ייצוג הכוח שלהם.

ומה התועלת שיש פחיות אם לא משתמשים בהן?
ה-APMs הרבה יותר נחמדים בשימוש יומיומי IMHO.

DMG35

תוֹרֵם
27 במאי 2021
  • 3 ביוני 2021
יש לי גם את שני זוגות האוזניות האלה. דבר אחד שאגיד הוא שלמרות שאני אישית חושב ששניהם נוחים באותה מידה, ל-H95s יש ביטול רעשים טוב יותר לדעתי עם העדכון האחרון שלהם. אני לא בטוח אם אפל החזירה קצת את שלהם לאחור או אם B&O שיפרה את שלהם אבל יש הבדל בולט עכשיו לדעתי עם ה-H95 מקבל את היתרון.

מבחינתי אתה לא יכול לטעות עם אף אחד מאלה, אבל אני עדיין כנראה הייתי בוחר את ה-APM אם הייתי צריך לבחור פשוט כי הם פחות יקרים.

אלקגולד

11 באוקטובר 2007
NLD
  • 4 ביוני 2021
DMG35 אמר: יש לי גם את שני זוגות האוזניות האלה. דבר אחד שאגיד הוא שלמרות שאני אישית חושב ששניהם נוחים באותה מידה, ל-H95s יש ביטול רעשים טוב יותר לדעתי עם העדכון האחרון שלהם. אני לא בטוח אם אפל החזירה קצת את שלהם לאחור או אם B&O שיפרה את שלהם אבל יש הבדל בולט עכשיו לדעתי עם ה-H95 מקבל את היתרון.

מבחינתי אתה לא יכול לטעות עם אף אחד מאלה, אבל אני עדיין כנראה הייתי בוחר את ה-APM אם הייתי צריך לבחור פשוט כי הם פחות יקרים.
זה ממש מפתיע אותי.
מה זה מרכך הרבה יותר טוב? קולות? מונוטונים?
רק עם מוזיקה, או גם בלי?
איך השקיפות עכשיו?

DMG35

תוֹרֵם
27 במאי 2021
  • 6 ביוני 2021
alecgold אמר: זה באמת מפתיע אותי.
מה זה מרכך הרבה יותר טוב? קולות? מונוטונים?
רק עם מוזיקה, או גם בלי?
איך השקיפות עכשיו?

כן גם אותי זה הפתיע. הם דחפו עדכון גדול לפני כמה שבועות וזה באמת שיפר הרבה דברים ב-H95s. הם כבר היו מעולים, אבל זה מבחינתי לקח אותם לשלב הבא בכל הנוגע לביטול רעשים.

ביטול הרעשים השתפר בכל ההיבטים. עם מוזיקה ובלעדיי, זה רק קצת יותר טוב מה-AirPods Max. גם השקיפות מצוינת. עם זאת, אני עדיין מעדיף את ה-AirPods Max לשיחות קוליות.

רקבול

תוֹרֵם
11 בספטמבר 2016
  • 14 ביוני 2021
יש לי גם את שניהם אבל אשמור רק זוג אחד... יש לי את ה-Airpods Max כ-6 שבועות ואת ה-B&O H95's כ-3 שבועות.. השעון מתקתק על היכולת שלי להחזיר את H95 אבל כבר החלטתי איזה זוג אני שומר...

אני רוצה זוג אחד של אוזניות איכותיות ובנויות היטב שיכולות לעשות הכל. אני משתמש בהם להאזנה למוזיקה, צפייה בסרטים, נסיעות (ביטול רעשים חשוב כאן) ומשחקים...

אני לא אודיופיל אבל אני יודע מה נשמע טוב לאוזני. אני מקשיב בעיקר לרוק ופופ משנות ה-70, ה-80 וה-90... יש לי PS5 ואני לא רוצה להשתמש באוזניות נפרדות כשאני משחק משחקים. אני די כבד על המערכת האקולוגית של אפל עם אייפון, מקבוק אייר ואפל TV.

ה-Airpods Max שלי בצבע כסף וה-B&O H95 שלי בצבע אפור ערפל.

הציונים מבוססים על סולם 1-10 כאשר 10 הוא מצטיין ו-1 הוא נורא לחלוטין.

איכות בנייה וחומרים:

שניהם בנויים היטב ויש להם חומרים ותחושה איכותיים. ה-Airpods Max קצת יותר כבדים מה-B&O H95, אבל אני בכנות לא שם לב לשום הבדל ביניהם באיכות הבנייה או במשקל פעם אחת על הראש שלי. אני יכול ללבוש את שניהם לפרקי זמן ממושכים ללא אי נוחות.

יש לי חששות לגבי העמידות של ה-Airpods Max לאורך זמן מכמה סיבות. מארז ה-Airpods Max הוא בדיחה מוחלטת ומציע מעט הגנה בפועל. כוסות האוזניים גם מתנגשות ומצלצלות זו בזו לעתים קרובות למדי בעת טיפול בהן, הנחתן והסרה שלהן. האם זה יגרום לבעיות בהמשך הקו? אולי, אולי לא.. אני גם דואג לאריכות החיים של הרשת ברצועת הראש.
  • Airpods מקסימום = 10
  • B&O H95 = 10
עיצוב / פונקציות:

הם מציעים עיצובים שונים בתכלית. ה-Airpods Max משתמש בכתר לעוצמת הקול ובכפתור כדי לעבור בין מצבי ANC, לדלג על שירים וכו'. ל-B&O H95 יש חוגות על כוסות האוזניים. צד אחד משמש לשליטה בעוצמת הקול והשני משמש לשליטה ברמות ANC..

אני מעדיף את הגישה של H95 אבל זה לא אומר שהיא טובה יותר. אני גם אוהב את פונקציות ההחלקה ב-H95 בניגוד לאפשרות הלחיצה מרובה של ה-Airpods Max.

Airpods Max משתמשים גם במחבר ה-lightning הקנייני שבו ה-B&O H95's משתמשים ב-USB C.. אני מעדיף את חיבור ה-USB. ל-Airpods Max אין כפתור הפעלה ול-B&O H95 יש..

ה-B&O H95 מתקפלים ואילו ה-Airpods Max לא. זה עשוי להיות בעיה עבורך ואולי לא, אבל אני אוהב את היכולת לכווץ את ה-B&O H95... לשניהם יש רפידות אוזניים להחלפה, המוחזקות על ידי מגנטים.
  • Airpods מקסימום = 9
  • B&O H95 = 9.5
המערכת האקולוגית של אפל או לא:

ברור שה-Airpods Max משתלבים בצורה חלקה עם מוצרי אפל אחרים, אבל ה-B&O H95 עושים עבודה טובה בחיבור, שמירה על קשר ומעבר בין מכשירים... ה-B&O מוגבל ל-2 מכשירים פעילים, כאשר כמו ה-Airpods Max אין.. אין לי כל בעיה בשימוש באוזניות עם האייפון, ה-MacBook Air או Apple TV שלי... אבל ה-AirPods Max מנצחים כאן כל עוד אתה ב-iOS...

אם אינך נמצא במערכת האקולוגית של אפל אז ה-Airpods Max מוגבלים ועדיף שיגישו לך את ה-B&O H95
  • Airpods Max במערכת האקולוגית של אפל = 10
  • B&O H95 במערכת האקולוגית של אפל = 9
  • Airpods מקסימום מערכת אקולוגית שאינה אפל = 7
  • B&O H95 לא אקוסיסטם של אפל = 9
נוחות:

שניהם מאוד מאוד נוחים... למרות שה-Airpods Max כבדים יותר, אני חושב שהם מחלקים את המשקל שלהם טוב יותר.. ה-B&O H95, מסיבה מוזרה, מרגישים כבדים יותר למרות שהם לא. אני יכול ללבוש כל אחד מהם בקלות במשך שעות בכל פעם ללא אי נוחות או כאב. אתה בהחלט תבחין ששניהם על הראש שלך בהשוואה למשהו כמו Bose QC35ii קל המשקל והפלסטיקי, אבל זה לא גורם לאי נוחות לאף אחד מהם בכלל..

לשניהם רפידות אוזניים נוחות מאוד. ה-Airpods max מרגישים כמו בד סינטטי קטיפה לאוזני ואילו ה-B&O H95 מרגישים כמו עור רך וקטיפה. לשניהם יכולת נשימה מצוינת אבל הייתי נותן יתרון קל ל-Airpods Max, מבחינת יכולת הנשימה. לכוסות האוזניים של B&O H95 יש קוטר פנימי מעט גדול יותר, מה שעשוי להתאים יותר אם יש לך אוזניים גדולות או מוזרות.

הראש של כולם שונה אז מה שנעים לי אולי לא. אני מציע לנסות אותם ולראות בעצמך. עבור ה-Airpods Max זה קל כמו טיול לחנות של אפל או ל-Best Buy מקומי שמציג אותם. עבור B&O H95 זה לא כל כך קל מכיוון שהם בדרך כלל לא מצוידים בשום מקום. עם זאת, B&O מציעה תקופת ניסיון/החזרה של 30 יום, כך שהמקרה הגרוע ביותר הוא שאתה מזמין אותם ומחזיר אותם.
  • Airpods מקסימום = 9
  • B&O H95 = 9
מוזיקת ​​סאונד:

השתמשתי בשניהם עם Apple Music ו-Tidal. לאוזני ה-Airpods Max נשמעים טוב יותר בהאזנה ל-Apple Music וה-B&O H95 נשמעים טוב יותר ב-Tidal HiFi. בשני המקרים אין הבדל עצום ביניהם בשני שירותי המוזיקה. הצליל הוא חד וברור והכל מאוזן בצורה מושלמת לאוזני..אם אתה אוהב בס כבד אז אף אחד מהם לא יכול לספק אותך כי הם לא אוזניות כבדות באס כמו Beats.

אני מעדיף את אפל מיוזיק על פני Tidal אבל שניהם נשמעים נהדר בכל אחד מהשירותים.. אני לא אכנס לעומק מכיוון שהאוזניים של כולם שונות וכך גם העדפות ההאזנה והטעם המוזיקלי שלהם. ההנחה היא ששניהם מצטיינים להאזנה למוזיקה.

לאוזני ה-B&O H95 אכן נעשים קצת יותר חזקים מה-Airpods Max.
  • Airpods מקסימום = 9.5
  • B&O H95 = 9.5
סרטי סאונד:

שניהם מצטיינים לחלוטין לצפייה בסרטים.. ל-B&O H95 יש כמעט אפס השהייה בעת חיבור דרך BT... אם אתה משתמש ב-Apple TV, לא תבחין בהבדל ביניהם, עם זאת, אם אתה מחבר אותם לטלוויזיה חכמה באמצעות BT אז ה-Airpods Max עשוי לתת לך כמה בעיות חביון (סנכרון שפתיים). יש לי טלוויזיית Sony X900H וכאשר מחברים אליהם את ה-Airpods Max, אני מקבל בעיות חביון קלות (כמעט לא מורגשות). אין לי בעיות כלשהן בעת ​​חיבור ה-B&O H95 לטלוויזיה..
  • Airpods Max iOS/Apple TV = 9.5
  • B&O H95 iOS/Apple TV = 9.5

  • Airpods Max שאינם iOS/Apple TV = 8.5 (הבחין בהשהייה קלה)
  • B&O H95 non iOS/Apple TV = 9.5 (שם לב אפס אטency)
ANC / שקיפות:

שניהם מציעים ANC יוצא מן הכלל. בכל הנוגע ל-ANC, הייתי נותן יתרון קל ל-B&O H95's. (לאחר העדכון האחרון) עם זאת, עבור מצב שקיפות ה-Airpods Max מנצחים כאן בקלות.. במצב שקיפות זה כאילו אתה אפילו לא לובש את ה-Airpods מקסימום ל-H95 יש גם קצת יותר 'לחץ בתא הנוסעים' במצב ANC. עבור חלק זה עלול לגרום לבעיות אבל עבורי, זה לא ממש מורגש או מטריד..

במצב ANC שניהם חוסמים כמעט הכל אבל אני מרגיש שה-B&O H95 עושים את זה קצת יותר טוב. במצב שקיפות ה-Airpods Max מכניסים הכל והם עושים זאת בצורה מאוד טבעית. ה-B&O H95 טובים במצב שקיפות, אבל אפשר לדעת שזה לא לגמרי טבעי...

  • Airpods Max ANC = 9
  • B&O H95 ANC = 9.5

  • מצב שקיפות מקסימום של Airpods = 10
  • B&O H95 מצב שקיפות = 8.5

משחקים:

יש לי PS5 למשחקים. אני משחק במגוון משחקים כמו Warzone, Resident Evil, Madden וכו'. למשחקים אתה בהחלט רוצה להשתמש בהם חוטי. לבקר PS5 יש שקע קלט של 3.5 מ'מ שיכול להתמודד עם אודיו וקול מכבל בודד.

אפשרויות קוויות מוגבלות מאוד עבור ה-Airpods Max מכיוון שיש לך רק אפשרות אחת שהיא הכבל הרשמי של Apple Lightning ל-3.5 מ'מ ($35). אפילו עם כבל זה אינך מסוגל לשדר קול. לבקר PS5 אמנם יש מיקרופון מובנה אבל כשאני משתמש בו כולם אומרים שאני נשמע נורא..

כעבודה סביב מיקרופון בקר PS5 שנשמע נורא, הזמנתי את הכבל הרשמי של אפל 3.5 מ'מ, מפצל 3.5 מ'מ ומיני מיקרופון (קישורים למטה אם מעוניינים). המפצל מתחבר לשקע 3.5 מ'מ של בקרי ה-PS5 והכבל של אפל 3.5 מ'מ עובר מה-Airpods Max ומתחבר ליציאת השמע במפצל. המיקרופון המיני מתחבר ליציאת המיקרופון במפצל. זה לא אידיאלי אבל זה עובד וכולם אומרים שאני נשמע טוב יותר אבל בשום מקום אפילו לא קרוב לטוב כמו שאני נשמע כשאני משתמש ב-B&O H95...

מפצל: https://www.amazon.com/gp/product/B07VFT95QW/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
מיני מיקרופון: https://www.amazon.com/gp/product/B00IP0ST78/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

עם ה-B&O H95's אין צורך במפצל או בעבודות סביבה.. פשוט הזמינו את כבל המיקרופון המוטבע הרשמי שלהם (קישור למטה) וסיימתם. חבר קצה אחד לאוזניות ואת השני לבקר PS5 וסיים... כולם אומרים שאני נשמע צלול באמצעות הכבל הזה..

כבל מיקרופון מוטבע B&O H95 ** : https://www.bang-olufsen.com/en/us/accessories/ios-cable?variant=headphone-cable-3-buttons-black

** זה לא רשום כתואם ל-H95 אבל זה עובד בצורה מושלמת עבור קול ושמע.

הפתרון לעקיפת ה-Airpods Max כדי לקבל מיקרופון צליל הגון ועובד מקובל אך לא אופטימלי. ה-B&O H95 הם בעצם Plug and Play עם כבל המיקרופון המוטבע שלהם ($35).

כשמשחקים במשחקי FPS כמו Warzone שבהם אודיו וצעדי רגליים חשובים, שתי האוזניות הללו עושות עבודה מדהימה. אין לי תלונות עם אף אחת מהאוזניות, אבל ה-Airpods Max עושה עבודה קצת יותר טובה, מבחינת אודיו מיקום, כשהם במצב שקיפות לאוזני...

  • Airpods Max (אם אין צורך במיקרופון) = 9
  • B&O H95 (אם אין צורך במיקרופון) = 9

  • Airpods Max (אם יש צורך במיקרופון) = 6
  • B&O H95 (אם יש צורך במיקרופון) = 9

חיי סוללה:

עם ה-Airpods Max אני באמת מקבל קצת יותר מ-20 השעות המפורסמות. הייתי אומר שאני מקבל איתם בערך 22 שעות וזה מעט יותר טוב מהמתחרים של אוזניות ANC. עם B&O H95's אני מקבל בערך 40 שעות. ל-Airpods Max יש חיי סוללה מקובלים אבל ה-B&O H95 לוקחים את זה לרמה אחרת..
  • Airpods מקסימום = 7
  • B&O H95 = 10
מקרים:

כן זה לא ייגמר טוב עבור ה-Airpods Max. המארז של ה-Airpods Max הוא אממממממממממממממממממממ... הוא מציע מעט עד לא הגנה אמיתית, הוא נראה כמו אני שנושא חזייה בתור ארנק, זה תחושה דקיקה וזולה. ברצינות אפל, מה חשבת עם הדבר הזה?

המארז של B&O H95 הוא בדילוגים טובים יותר.. זה אלומיניום, פרימיום, מציע הגנה מעולה וזה נראה מדהים... יש גם תא אחסון נסתר בפנים לאחסון כבלים..
  • Airpods Max = 2 (זה יותר טוב מכלום אני מניח)
  • B&O H95 = 10
אחר/שונות:

ה-Airpods Max מגיעים עם אחריות לשנה של אפל. ל-B&O H95 יש 3 שנות אחריות מבית B&O. אתה יכול לקנות Apple Care+ עבור ה-Airpods Max אבל אין אפשרות כזו עבור B&O H95. אני בטוח שאתה יכול לרכוש אחריות חיצונית ל-B&O H95 אבל אז יש לך עסק עם צד שלישי..

ל-B&O יש אפליקציית iOS ואנדרואיד שבה ניתן להתאים אישית הגדרות (EQ ect) ולקבל עדכוני קושחה. ל-Airpods max אין אפליקציה ואין דרך לבדוק ולקבל עדכוני קושחה. עם ה-Airpods Max אתה בעצם רק צריך לחכות עד שהעדכון יידחף. אין גם דרך להתאים אישית את הגדרות ה-EQ ב-Airpods Max.

רפידות האוזניים של ה-Airpods Max נמכרות במחיר של $69 והרפידות של B&O H95 נמכרות במחיר של $100.. אני גם די בטוח שיהיו הרבה יותר אפשרויות לאחר השוק עבור רפידות האוזניים של Airpods Max.

האחריות הבסיסית טובה יותר עם B&O אבל ל-Airpods Max יש Apple Care+ זמין והחלפת כריות האוזניים גם זולות יותר עבור ה-Airpods Max.

מסקנה / מה אני שומר:

תקופת ההחזרה שלי ל-Airpods Max עברה מזמן, אבל אני עדיין יכול להחזיר את ה-B&O H95 (לשבוע נוסף) אז שקלתי גם את זה. ה-B&O H95 יקרים להפליא! עם כבל המיקרופון המוטבע הרשמי הדרוש למשחקים, אתה עומד על 885 דולר בערך עבור ה-B&O H95. ה-Airpods Max עם הכבל הרשמי של אפל 3.5 מ'מ, המפצל והמיקרופון המיני שהוזכרו קודם מגיע בערך 625 דולר. זה הבדל של 260$ ואין מה להתעטש..

אחרי שאמרתי את זה, אני שומר על ה-B&O H95's וכבר יש לי קונה עבור ה-Airpods Max שלי.. למה? ובכן, כפי שאמרתי בהתחלה, אני רוצה אוזניות אחת איכותית ועשויה היטב שעושה הכל.. בעוד שה-Airpods Max יכול להשיג זאת, הדרכים לעקיפת המשחקים הדרושים לגיימינג, המקרה והדאגות שלי לגבי העמידות היו הגורמים העיקריים שהכריעו. .

שתיהן אוזניות פנטסטיות לחלוטין.. אם הייתי מוציא גיימינג (שאני לא יכול/לא יכול) אז כנראה שהייתי שומר על ה-Airpods Max. עדיין יהיו לי איתם דאגות לגבי עמידות ומקרה, אבל אני יכול לקנות Apple Care+ ומארז נחמד מאוד עם הכסף שנחסך מעל העלות הגבוהה של B&O H95.

אני לא יכול / לא אוציא את המשחקים לגורמים, כך שפתרון המיקרופון והדרכים לעקיפת הבעיה כדי לקבל צ'אט קולי מקובל במידת מה הם בלאגן מוחלט. אולי אפל (או אפטרמרקט) תשחרר בעתיד כבל מיקרופון מוטבע שיעבוד עם ה-Airpods Max. אם זה יקרה אז הם יחזרו להתחשב בי..

02 שלי הנחה מהמחיר של כל אחת מהאוזניות.. תגובות:FriendlyMackle ואלכסוויי

רקבול

תוֹרֵם
11 בספטמבר 2016
  • 15 ביוני 2021
חשבתי שאוסיף כמה תמונות מכיוון שלא פרסמתי אף אחת מההשוואה שלי למעלה. הנה כמה תמונות של Silver Airpods Max ושל Grey Mist B&O H95. חשבתי שכדאי לי לצלם כמה לפני שאמסור את ה-Airpods Max לבעלים החדש שלהם...











תגובות:FriendlyMackle ל

אלכסוויי

29 בספטמבר 2012
  • 15 ביוני 2021
תודה לשניכם על הביקורות המקיפות!
תגובות:רקבול