פורומים

מסייע העברה USB-C ל-USB-C או אחר?

ר

rjyoungSD

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2015
  • 21 בנובמבר 2019
היי,

אני מנסה להעביר נתונים מ-MBP ישן יותר עם USB-C ל-16 חדש.

האם ניתן לעשות זאת באמצעות USB-C? נראה שהוא כברירת מחדל ל-WiFi והתהליך איטי בטירוף.

האם יש דרך מהירה יותר? י

jaytv111

25 באוקטובר 2007


  • 21 בנובמבר 2019
rjyoungSD אמר: היי,

אני מנסה להעביר נתונים מ-MBP ישן יותר עם USB-C ל-16 חדש.

האם ניתן לעשות זאת באמצעות USB-C? נראה שהוא כברירת מחדל ל-WiFi והתהליך איטי בטירוף.

האם יש דרך מהירה יותר?

מכיוון שאתה אומר MBP עם USB-C (אז Thunderbolt 3) אתה אמור להיות מסוגל להכניס את הישן למצב Target Disk ולהשתמש ב-Assistant עם זה: https://support.apple.com/en-us/HT201462

דורש כבל Thunderbolt 3. G

גאדג'ט פריקי

28 באוקטובר 2007
  • 21 בנובמבר 2019
ניסיתי מגוון שיטות וזו השיטה הטובה ביותר

הם נותנים לך הנחיות עבור hi tynabcibea וזה עובד הכי טוב


השיטות האחרות מצאתי בעייתיות ר

rjyoungSD

פוסטר מקורי
24 באפריל, 2015
  • 21 בנובמבר 2019
סליחה על הנאיביות שלי, אבל האם יש הבדל בין ה-USB-C לכבל Thunderbolt 3? ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 21 בנובמבר 2019
USB-C הוא שם המחבר - התקע והשקע הפיזיים. Thunderbolt ו-USB הם פרוטוקולי העברת נתונים - מפרטי האיתות להעברת נתונים. השתמש ב-'USB-C' רק כאשר אתה מתייחס לתקע עצמו - או הקצה הנשי או הקצה הזכרי. השתמש ב-'USB' או 'Thunderbolt' כאשר אתה מדבר על סוג החיבור.

כדי לעבור מ-MacBook Pro אחד לאחר, אתה רוצה כבל עם שקעי USB-C זכרים בכל קצה. אין הבדל בין כבל 'USB-C' לכבל Thunderbolt 3. לשניהם יש את אותם חוטים והם נושאים כל סוג של נתונים שמכשירי הקצה תומכים בהם. אם תחבר התקן USB ליציאת USB-C של ה-Mac, הוא יפעל במהירויות USB. אבל אם תחבר מכשיר Thunderbolt לאותו מכשיר עם אותו כבל, השניים יתקשרו באמצעות פרוטוקולי Thunderbolt במהירויות Thunderbolt.

עריכה: ראה פוסט למטה. אני חושב שטעיתי לגבי כבלים נפוצים. נערך לאחרונה: 21 בנובמבר, 2019 ד

דובחקיינג

1 בנובמבר 2013
  • 21 בנובמבר 2019
אני
chabig אמר: אין הבדל בין כבל 'USB-C' לכבל Thunderbolt 3. לשניהם יש את אותם חוטים והם נושאים כל סוג של נתונים שמכשירי הקצה תומכים בהם.

אני לא מאמין שזה מדויק. אני זוכר שלכבלים של Thunderbolt יש ערכות שבבים ייעודיות המוטמעות בראשי הכבלים שמאפשרות לכבל לתפקד על פרוטוקול הנתונים של TB או כל מה שעובד. כבלים מסוג C התומכים ב-Thunderbolt 3 יהיו עם סמל בריח התאורה על ראש הכבל.
תגובות:jaytv111 ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 21 בנובמבר 2019
דובחקיינג אמר: אני לא מאמין שזה מדויק. אני זוכר שלכבלים של Thunderbolt יש ערכות שבבים ייעודיות המוטמעות בראשי הכבלים שמאפשרות לכבל לתפקד על פרוטוקול הנתונים של TB או כל מה שעובד. כבלים מסוג C התומכים ב-Thunderbolt 3 יהיו עם סמל בריח התאורה על ראש הכבל.
אני חושב שאתה צודק. כנראה טעיתי בזה. ד

דובחקיינג

1 בנובמבר 2013
  • 21 בנובמבר 2019
chabig אמר: אני חושב שאתה צודק. כנראה טעיתי בזה.
אני יודע רק בגלל שאני מתבלבל מזה בעצמי!
תגובות:קוואקרים י

jaytv111

25 באוקטובר 2007
  • 21 בנובמבר 2019
דובחקיינג אמר: אני לא מאמין שזה מדויק. אני זוכר שלכבלים של Thunderbolt יש ערכות שבבים ייעודיות המוטמעות בראשי הכבלים שמאפשרות לכבל לתפקד על פרוטוקול הנתונים של TB או כל מה שעובד. כבלים מסוג C התומכים ב-Thunderbolt 3 יהיו עם סמל בריח התאורה על ראש הכבל.

בְּדִיוּק. לכבלים יש יכולות שונות. אם אתה רוצה פשוט, אתה יכול ללכת עם כבל Apple Thunderbolt 3. הוא תומך בכל דבר מתחת לשמש, נתוני USB בכל המהירויות המיושמות כעת, הספק של 100 וואט, מצב Displayport alt ופרוטוקול Thunderbolt. קנה אחד כזה ותוכל לחבר את ה-Macbook Pro הישן עם Thunderbolt 3 ל-Macbook Pro החדש עם Thunderbolt 3. עובדה מהנה, אתה יכול גם לקבל רשת של 10 Gbit בין שני מחשבי המק עם Thunderbolt 3 או אפילו מחשב עם Thunderbolt 3 אם לא רצית לאתחל אותו במצב יעד.
תגובות:incoherent_1 ו-chabig

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • 22 בנובמבר 2019
של פישרמן 'הדרך הטובה ביותר לעשות את זה' שגרה:

1. השתמש ב-CarbonCopyCloner או ב-SuperDuper (שניהם חינם לשימוש למשך 30 יום) כדי ליצור שיבוט שלם של הכונן הפנימי 'הישן' שלך לכונן חיצוני USB3.
(זה יוצר 'תמונת מצב' של כל המחשב שלך רגע לפני שאתה מעביר דברים למחשב החדש)

2. חבר את הכונן החיצוני ואתחל את ה-Mac החדש בפעם הראשונה.

3. התחל בהגדרה וכאשר עוזר ההגדרה שואל אם ברצונך להעביר נתונים, 'הפנה אותם' אל הכונן החיצוני. תן לעוזר ההגדרה זמן 'לעכל' את כל מה שעליו (הוא לא מציע הרבה משוב למשתמש בזמן שהוא עושה זאת).

4. כעת בחר מה שברצונך להעביר מהרשימה שעוזר ההגדרה מציג לך. פשוט הייתי מקבל את כל ברירות המחדל (משאיר הכל מסומן), וממשיך.

5. שוב, תן לעוזר ההתקנה זמן להעתיק דברים.

6. בסיום, אתה אמור לראות את מסך הכניסה שלך. התחבר ו'הסתכל מסביב'. זה אמור להיראות בערך כמו הישן.

בוצע.
תגובות:edubfromktown, ignatius345 ו- ErikGrim נ

nikbongard

20 בדצמבר 2020
  • 20 בדצמבר 2020
דובחקיינג אמר: אני


אני לא מאמין שזה מדויק. אני זוכר שלכבלים של Thunderbolt יש ערכות שבבים ייעודיות המוטמעות בראשי הכבלים שמאפשרות לכבל לתפקד על פרוטוקול הנתונים של TB או כל מה שעובד. כבלים מסוג C התומכים ב-Thunderbolt 3 יהיו עם סמל בריח התאורה על ראש הכבל.
אתה כן צריך כבל Thunderbolt3 ל-Thunderbolt3 ספציפי - כבל הטעינה שמגיע עם ה-MacBooks לא עובד. כמו כן, נראה שמצב דיסק יעד לא עובד במחשבים אלה (במיוחד עם Big Sur). במקום זאת, הפעל את מסייע ההגירה בשני המחשבים, ובמחשב הישן, בחר למחשב אחר. בחדש, בחר ממחשב אחר. אמת את הקוד והמשך! פשוט נלחמתי עם זה במשך שעה, ולבסוף הבנתי את זה.

ignatius345

20 באוגוסט 2015
  • 20 בדצמבר 2020
פישרמן אמר: פישרמן 'הדרך הטובה ביותר לעשות את זה' שגרה:

1. השתמש ב-CarbonCopyCloner או ב-SuperDuper (שניהם חינם לשימוש למשך 30 יום) כדי ליצור שיבוט שלם של הכונן הפנימי 'הישן' שלך לכונן חיצוני USB3.
(זה יוצר 'תמונת מצב' של כל המחשב שלך רגע לפני שאתה מעביר דברים למחשב החדש)

2. חבר את הכונן החיצוני ואתחל את ה-Mac החדש בפעם הראשונה.

3. התחל בהגדרה וכאשר עוזר ההגדרה שואל אם ברצונך להעביר נתונים, 'הפנה אותם' אל הכונן החיצוני. תן לעוזר ההגדרה זמן 'לעכל' את כל מה שעליו (הוא לא מציע הרבה משוב למשתמש בזמן שהוא עושה זאת).

4. כעת בחר מה שברצונך להעביר מהרשימה שעוזר ההגדרה מציג לך. פשוט הייתי מקבל את כל ברירות המחדל (משאיר הכל מסומן), וממשיך.

5. שוב, תן לעוזר ההתקנה זמן להעתיק דברים.

6. בסיום, אתה אמור לראות את מסך הכניסה שלך. התחבר ו'הסתכל מסביב'. זה אמור להיראות בערך כמו הישן.

בוצע.
זו אכן דרך מצוינת ללכת. גם הכי בטוח מכיוון שבכל נקודה נתונה יש לך שני עותקים של הנתונים שלך. נ

nikbongard

20 בדצמבר 2020
  • 20 בדצמבר 2020
ignatius345 אמר: זו אכן דרך מצוינת ללכת. גם הכי בטוח מכיוון שבכל נקודה נתונה יש לך שני עותקים של הנתונים שלך.
כן, זה בהחלט יעבוד גם, אבל ייקח פעמיים את הזמן, ביצוע השיבוט ראשון. אני בדרך כלל עושה את זה אם כבר קיים גיבוי CCC או Time Machine. תודה!

ignatius345

20 באוגוסט 2015
  • 21 בדצמבר 2020
nikbongard אמר: כן, זה בהחלט יעבוד גם, אבל ייקח פעמיים את הזמן, ביצוע השיבוט ראשון. אני בדרך כלל עושה את זה אם כבר קיים גיבוי CCC או Time Machine. תודה!
כן בטח. בכל פעם שעשיתי דברים מהסוג הזה זה סוג של פעולה של 'תתרחק ותעזוב את זה לזמן מה'. אבל לעשות הכל במכה אחת יהיה פשוט יותר.

מסייע ההגירה הוא חלק פנטסטי של טכנולוגיה, איך שתעשה זאת. עדיין לא איכזב אותי.

edubfromktown

14 בספטמבר 2010
החוף המזרחי, ארה'ב
  • 25 בדצמבר 2020
פישרמן אמר: פישרמן 'הדרך הטובה ביותר לעשות את זה' שגרה:

1. השתמש ב-CarbonCopyCloner או ב-SuperDuper (שניהם חינם לשימוש למשך 30 יום) כדי ליצור שיבוט שלם של הכונן הפנימי 'הישן' שלך לכונן חיצוני USB3.
(זה יוצר 'תמונת מצב' של כל המחשב שלך רגע לפני שאתה מעביר דברים למחשב החדש)

2. חבר את הכונן החיצוני ואתחל את ה-Mac החדש בפעם הראשונה.

3. התחל בהגדרה וכאשר עוזר ההגדרה שואל אם ברצונך להעביר נתונים, 'הפנה אותם' אל הכונן החיצוני. תן לעוזר ההגדרה זמן 'לעכל' את כל מה שעליו (הוא לא מציע הרבה משוב למשתמש בזמן שהוא עושה זאת).

4. כעת בחר מה שברצונך להעביר מהרשימה שעוזר ההגדרה מציג לך. פשוט הייתי מקבל את כל ברירות המחדל (משאיר הכל מסומן), וממשיך.

5. שוב, תן לעוזר ההתקנה זמן להעתיק דברים.

6. בסיום, אתה אמור לראות את מסך הכניסה שלך. התחבר ו'הסתכל מסביב'. זה אמור להיראות בערך כמו הישן.

בוצע.
^^^^ זה ^^^^

לאחרונה ניסיתי לבצע העברה של מצב דיסק יעד של כבל TB3 מ-MBP 2018 13' (Mojave) ל-MBP 2020 דור 10 (Catalina) ולמרות שההעברה הושלמה, זה נגמר בבלגן.

הפעיל גיבוי CCC ושוחזר באמצעות מסייע ההגירה להתקנה נקייה של Catalina והכל היה בסדר.