פורומים

MacBook Air (2020): i5 או i7? למה?

לפרק את זה

פוסטר מקורי
17 באפריל, 2020
  • 17 באפריל, 2020
שלום לכולם. אני חדש באתר והייתי משתמש מק ב-15 השנים האחרונות. העבודה שלי מאלצת אותי להשתמש במחשב אז אני כבר לא משתמש ב-MacBook Pro בגודל 15 אינץ' לכל דבר.

אני רוצה לרכוש את האוויר, אבל אני לא יכול להחליט בין ה-i5 לדגם i7. לאחר מחקר ניכר, נראה שהתרמיות ימנעו מה-i7 לשמור על ביצועים טובים יותר על ה-i5. יש הרבה אנשים ביוטיוב שמשווים את ה-i3 ל-i5, אבל כמעט אף אחד לא סוקר את דגמי i7.

אני מתכוון להשתמש ב-MacBook Air כמכונת פרודוקטיביות ותחביבים רגילים, ואני מתכנן לעשות עריכת תמונות סתמית. אני גם מתכנן להתקין ספריות Python ו-R עבור מדעי הנתונים, אבל אני לא מתכוון להפעיל מערכי נתונים נרחבים דרך המחשב הזה. יתרה מזאת, אני גם רוצה להשתמש במציג צוות לרחוק למחשב האישי שלי לשימוש בכלי נתונים ואוטומציה כמו Alteryx ו- UIPath.

האם מישהו מכם רכש את דגם i7? אם כן, האם אתה מרוצה ממנו, או שהיית רוצה שהיית רוכש את ה-i5

CheesePuff

3 בספטמבר 2008


דרום מערב פלורידה, ארה'ב
  • 17 באפריל, 2020
אני חושב שענית על זה בעצמך, בגלל המגבלות התרמיות לא שווה את השדרוג ל-i7, שמרוויח רק בקצב שעון מהיר יותר של 100 מגה-הרץ, טורבו בוסט מהיר יותר ב-300 מגה-הרץ ו-2 מגה-בייט יותר מטמון L3. מטמון ה-L3 יכול להיות שימושי אבל אם זה מכונת תחביב אז אין צורך לשלם את 150 $ הנוספים, השתמש בזה עבור זיכרון RAM.
תגובות:לפרק את זה ל

KPOM

23 באוקטובר 2010
  • 17 באפריל, 2020
DeconstructThis אמר: שלום לכולם. אני חדש באתר והייתי משתמש מק ב-15 השנים האחרונות. העבודה שלי מאלצת אותי להשתמש במחשב אז אני כבר לא משתמש ב-MacBook Pro בגודל 15 אינץ' לכל דבר.

אני רוצה לרכוש את האוויר, אבל אני לא יכול להחליט בין ה-i5 לדגם i7. לאחר מחקר ניכר, נראה שהתרמיות ימנעו מה-i7 לשמור על ביצועים טובים יותר על ה-i5. יש הרבה אנשים ביוטיוב שמשווים את ה-i3 ל-i5, אבל כמעט אף אחד לא סוקר את דגמי i7.

אני מתכוון להשתמש ב-MacBook Air כמכונת פרודוקטיביות ותחביבים רגילים, ואני מתכנן לעשות עריכת תמונות סתמית. אני גם מתכנן להתקין ספריות Python ו-R עבור מדעי הנתונים, אבל אני לא מתכוון להפעיל מערכי נתונים נרחבים דרך המחשב הזה. יתרה מזאת, אני גם רוצה להשתמש במציג צוות לרחוק למחשב האישי שלי לשימוש בכלי נתונים ואוטומציה כמו Alteryx ו- UIPath.

האם מישהו מכם רכש את דגם i7? אם כן, האם אתה מרוצה ממנו, או שהיית רוצה שהיית רוכש את ה-i5
יש לי את ה-i7, בעיקר כי כשהזמנתי אותו, התצורה נשלחה מוקדם יותר, וה-150 דולר הנוספים לא הפריעו לי. עם זאת, ה-i5 אמור לבצע ביצועים דומים בשימוש יומיומי מכיוון שתחת עומסים מתמשכים של מעבד, הן ה-i5 והן ה-i7 יתאימו בפחות מהמקסימום התיאורטי שלהם. אפל משתמשת בשבבים בעלי הספק נמוך של 10W לעומת שבבי הספק הגבוה יותר של 15W ב-13 Pro. ראיתי סקירה אחת של YouTube של i7 לעומת i5 בקישור למטה. הוא כן המליץ ​​על ה-i7, אבל אם זו בחירה בין i7 ל-16GB, הייתי הולך על 16GB.

תגובות:fbr$ ו-DeconstructThis M

מגבארן

25 באוקטובר 2008
  • 17 באפריל, 2020
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
זה ה-i7 שלי, יומיים לאחר מכן כדי לוודא שהאינדקס נעשה

זה ה-i5
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

אתה חושב שזה שווה את זה?

לא נראה לי....

לוג

14 באפריל, 2020
  • 18 באפריל, 2020
זה ה-I7 שלי 45 דקות לתוך ועידת וידאו עם יישומים מוגבלים שפועלים וניצול של 15%.

בעוד שלי עשוי להיות פגום או ייחודי, אין להתעלם מכך שאתה לא יכול לדחוף את המכונות האלה בכלל לפרקי זמן ממושכים.

חיי הסוללה גם נמוכים בהרבה מה-MBA 2018, יום שלם לא סביר אלא אם כן תעמעם את המסכים ותגביל את הגברת הטורבו. למרבה הצער, זה עתה קיבלתי את ההחלטה לבקש החזר על שלי ואשמור על 2018 שלי עוד קצת... אני חושב שהסיפור של בעיות חום יתגלה ככל שיותר אנשים יקבלו את המכשירים האלה.

כשהם לא נדחפים בכלל הם מגיבים מאוד, אבל לדעתי התרחקו צעד אחד מהמנטרה המרכזית שלהם, מחשב נייד אולטרה נייד עם סוללה כל היום ושקט. המראה, התחושה והאסתטיקה מושלמים כמו תמיד. מקלדת הקסם החדשה עשויה להיות טובה יותר עבור חלקם, אולם התחלתי לאהוב את גרסת הפרפר ובאופן אישי מעדיף זאת כעת (אני מקווה שהמקלדת שלי לא תיכשל לאחר ההערה הזו!)

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/screenshot-2020-04-17-at-17-04-42-png.907079/' > צילום מסך 2020-04-17 ב-17.04.42.png'file-meta'> 1.4 MB · צפיות: 883
נערך לאחרונה: 18 באפריל, 2020 ח

הקטור

18 בספטמבר 2006
צ'לטנהאם, בריטניה
  • 18 באפריל, 2020
Loog אמר: זה ה-I7 שלי 45 דקות לתוך ועידת וידאו עם יישומים מוגבלים שפועלים וניצול של 15%.

בעוד שלי עשוי להיות פגום או ייחודי, אין להתעלם מכך שאתה לא יכול לדחוף את המכונות האלה בכלל לפרקי זמן ממושכים.

חיי הסוללה גם נמוכים בהרבה מה-MBA 2018, יום שלם לא סביר אלא אם כן תעמעם את המסכים ותגביל את הגברת הטורבו. למרבה הצער, זה עתה קיבלתי את ההחלטה לבקש החזר על שלי ואשמור על 2018 שלי עוד קצת... אני חושב שהסיפור של בעיות חום יתגלה ככל שיותר אנשים יקבלו את המכשירים האלה.

כשהם לא נדחפים בכלל הם מגיבים מאוד, אבל לדעתי התרחקו צעד אחד מהמנטרה המרכזית שלהם, מחשב נייד אולטרה נייד עם סוללה כל היום ושקט. המראה, התחושה והאסתטיקה מושלמים כמו תמיד. מקלדת הקסם החדשה עשויה להיות טובה יותר עבור חלקם, אולם התחלתי לאהוב את גרסת הפרפר ובאופן אישי מעדיף זאת כעת (אני מקווה שהמקלדת שלי לא תיכשל לאחר ההערה הזו!)

אני מסכים עם זה - לחצתי על ההדק ב-i7 מתוך הנחה שזו הייתה הבחירה ההגיונית למכונה שרציתי לשמור לאורך זמן - החלפת ה-MBP 2013 האמינה שלי.

האוויר קל ויפה יותר, אבל למען האמת לא נראה שווה את השדרוג, אז אני חושב שאני הולך להחזיר אותו ולחכות ל-MBP החדש.

לוג

14 באפריל, 2020
  • 18 באפריל, 2020
הקטור אמר: אני מסכים עם זה - לחצתי על ההדק ב-i7 מתוך הנחה שזו הייתה הבחירה ההגיונית למכונה שרציתי לשמור לאורך זמן - מחליף את ה-MBP 2013 המהימן שלי.

האוויר קל ויפה יותר, אבל למען האמת לא נראה שווה את השדרוג, אז אני חושב שאני הולך להחזיר אותו ולחכות ל-MBP החדש.

זו הייתה המחשבה שלי, מערכת יחסים ארוכת טווח, אפילו בחרתי ב-1TB ובטיפול בתפוח. עכשיו כמוך אני הולך לחכות ולראות מה ה-MBP החדש יביא ואז לבחור. לאחר 2018 ו-2020 גב אל גב, 2018 היא מכונה לא רעה בכלל אם אתה רוצה חיי סוללה ומקבל את הביצועים, שלא היו שונים מהותית מה-i7 שלי 2014. הייתי תומך ב-16GB היכן שאפשר, זה עושה כל כך הרבה הבדל עם כמה אפליקציות MS פתוחות וכמה כרטיסיות אינטרנט באינטרנט.

פאגלי

7 ביוני 2016
  • 18 באפריל, 2020
אני סקרן לגבי ההבדלים, אבל זה לא נראה שווה את זה. זה קצת יותר מהיר, אבל באמת שדרוג קשה להגיע ל-$150 עבור אולי שיפור של 5%... כאשר הולכים ל-i5 זה בעצם כפול ביצועים עבור $100.

קניתי את ה-i7 ב-Air 2015 הנוכחי שלי, וזה נראה שדרוג טוב יותר. זה יותר כמו 15% מהיר יותר... קיוויתי לחיזוק דומה, אבל אני מניח שלא.

ללא גיבוי

19 באפריל, 2008
  • 19 באפריל, 2020
בסופו של יום זה יהיה כמו הדיון ב-MacBook 12' לפני 3 שנים, רוב המשתמשים גילו שה-i5 יותר RAM ו-SSD גדול יותר היא הדרך ללכת... האיזון הטוב ביותר בין ביצועים לסוללה... אני בטוח שזה בסופו של דבר יהיה זהה כאן ה-i7 ב-MacBook גם נתן רק שיפורי ביצועים שוליים על ה-i5/i3. זכור שבזמנו כולם היו רק כפול ליבה... עדיין משתמש בשלי היום.. אבל חושב לעבור ל AIR i5/16gb/512 או 1tb ברגע שאני באמת יכול לקבל הזמנה, צריך ללכת לסוחר הרשמי המקומי ולבקש ממנו להזמין אותו (עדיין בנעילה כאן) אין כאן חנות אפל... YMMV
תגובות:מגבארן ל

AirBud

19 באפריל, 2020
  • 19 באפריל, 2020
נראה לי ברור להשיג את ה-i5 ולחסוך את ה-150$ לשדרוג בעוד כמה שנים או על זיכרון RAM/אחסון נוסף. M

מגבארן

25 באוקטובר 2008
  • 19 באפריל, 2020
nobackup אמר: בסופו של יום זה יהיה כמו הדיון ב-MacBook 12' לפני 3 שנים, רוב המשתמשים גילו שה-i5 יותר RAM ו-SSD גדול יותר היא הדרך ללכת... האיזון הטוב ביותר בין ביצועים לסוללה... אני בטוח שזה בסופו של דבר יהיה זהה כאן ה-i7 ב-MacBook גם נתן רק שיפורי ביצועים שוליים על ה-i5/i3. זכור שבזמנו כולם היו רק דו-ליבות... עדיין משתמש בשלי היום.. אבל חושב לעבור ל-AIR i5/16gb/512 או 1tb ברגע שאוכל לקבל הזמנה, צריך ללכת לסוחר הרשמי המקומי ולבקש ממנו להזמין אותה (עדיין בנעילה כאן) אין כאן חנות אפל... YMMV
זה בעצם זה. התכוונתי להשיג את ה-m7 של ה-MacBook, אבל לאחר שראיתי את הביקורות הראשוניות קיבלתי את ה-m5 המעבד במקום. התבדיתי מכיוון שה-MBA האחרון שלי שהיה בבעלותי (2015) היה דגם i7 ובאותם ימים הדלתא של הביצועים הייתה הרבה יותר משמעותית לעומת i5.

בשנת 2015, על ידי שדרוג ה-MBA אז לדגם i7 קירב אותו לביצועי MBP דאז. כעת, אפילו דגם i7 נופל בהרבה מגרסאות ה-i5 MBP האחרונות. אני מאמין שמכאן נובעת חלק מהחרדה (כולל שלי). נערך לאחרונה: 19 באפריל, 2020
תגובות:פאגלי