פורומים

ייעוץ iPad Pro iPad (זרימת עבודה בצילום)

י

juanmaasecas

פוסטר מקורי
26 באוקטובר 2014
  • 7 באוקטובר 2021
פעם היה לי אייפד פרו 10.5 שנתן לאמא שלי לפני כמה חודשים כשהלכתי לעיר הולדתי לחגים.

עכשיו אני שוקל לקנות דגם מקצוען (11, 12.9 או דור מבוגר יד שניה) ואני מתלבט:

אני עובד במעבדה כחוקר ומשתמש בה כדי לרשום הערות לפעמים. גם הדברים הקז'ואלים בבית (אינטרנט, יוטיוב וכו').

אני גם צלם חובבים ולוקח עבודות יחיד לפעמים (אירועים), אז אני עורך המון תמונות. אני עושה את זה ב-15 MacBook Pro שלי.

רוב הזמן אני חושב ללכת על 11' בעיקר בשביל ניידות, אבל אז אשמח לקבל את המסך הגדול כדי לראות את התמונות שלי טוב יותר, מכיוון שאני מאוד בררן לגבי צבע וכו', למקרה שהחלטתי להתחיל לערוך ב- אייפד, אבל השאלה שלי לגבי זרימת העבודה היא:

האם אני יכול לחבר את כרטיס ה-cfexpress (בבעלותי Canon R5) דרך יציאת usb-c עם המתאם, לערוך ישירות מהכרטיס מבלי להעביר את התמונות לזיכרון הפנימי, לייצא מהאייפד ואז לחבר את אותו כרטיס זיכרון שלי מחשב נייד כדי להעביר את ה-raw ל-hdd האחסון שלי, תוך שמירה על נתוני הספרייה ב-lightroom (הגדרות וכו').

אם אין לי זרימת עבודה קלה עם האייפד, בהחלט אלך על ה-11 אינץ', או אפילו אקנה 11 יד שניה משנת 2018 ואולי אשדרג ל-11 חדש עם מסך ישן (מינימלי) בעוד כמה שנים .

אני משתמש בלייטרום כדי לערוך ב-MacBook 95% או בזמן. קראתי שבדרך כלל מה שאנשים עושים זה להוסיף את התמונות למחשב ולסנכרן בענן, אבל אם אתה עושה את זה יש לך רק גישה לתצוגות המקדימות החכמות באייפד, נכון? אני אוהב להציץ פיקסלים כדי לבדוק חדות וכו'. כמו כן, זה דורש הרבה זמן נוסף, ואני חושש שאסיים רק באמצעות המחשב... ס

sparksd

7 ביוני 2015


סיאטל, וושינגטון
  • 7 באוקטובר 2021
LR דורש שהקבצים יהיו תושבים.
תגובות:juanmaasecas י

juanmaasecas

פוסטר מקורי
26 באוקטובר 2014
  • 7 באוקטובר 2021
בֶּאֱמֶת? אוקיי אז לא שווה לי בכלל לקבל אייפד יקר.

סלרטיבארט

19 באוגוסט 2020
  • 7 באוקטובר 2021
ל.) RAWPower , צילום Pixelmator ו צילום זיקה מאפשר לך לערוך תמונות במכשיר חיצוני. ב.) ה-Exif Viewer עשוי להיות שימושי. ג.) עבור קובץ I/O (העתקה בין ישירות בין כוננים חיצוניים, שינוי שם אצווה וכו') אני ממליץ לקבל FileBrowser Professional . ד.) בעוד שאני מסכים שמסך גדול זה נחמד - לאייפד פרו יש תצוגה מעולה. IMHO יש משהו מיוחד בעריכת תמונות עם עיפרון על iPP.

זרימת העבודה האישית שלי עבור תמונות שאני מצלם בעבודה (בעצם מאקרו צילום או פנורמות, ערימות או HDR במיקרוסקופ) ופרטיות (בעיקר אנשים ולעתים צמחים ובעלי חיים), בעצם כל ה-RAW (תמונה בודדת בין 20 - 50 Mb, תלוי במצלמה ) הוא זה: אני בוחר מראש ומעתיק את ה-RAW הזה מכרטיס SD ל-SSD (אני משתמש ב-T5 ו-T7 של Samsung) או באייפד. תפירה, חיבור ערימות, חיבור HDR, עריכה מקומית באמצעות מסכות וכו'. אני עושה ב-Affinity Photo... שזה די שונה מ-Adobe PS/LR. לפיתוח ועיבוד אצווה אני מעדיף את RAwPower ו-Pixelmator Photo - תוכניות אלו משולבות ככל שניתן להגיע ל-iPadOS. RAWPower פותח על ידי המנהיג לשעבר של Aperture. אני שומר את התמונות הטובות ביותר שלי באייפד באלבומים ומשתמש ב-FilebrowserPro כדי לגבות את האלבומים האלה כתיקיות ל-NAS בעבודה או SSD.
חלק מהדברים מאוד מאוד שונים באייפד בהשוואה למחשב נייד... חלק מהדברים מסורבלים... חלק מהדברים אלגנטיים להפליא - בדרכים, תוך כדי נסיעה למקום מרחוק והשמחה שבשימוש בעיפרון מאפשרים לי להעדיף ולהשתמש ב-iPP 11 2020 . אני בשום אופן לא צלם מקצועי, אתה יכול להציץ במדור המדיה בחשבון MR שלי, כל צילום שם מפותח וערוך באייפד.
תגובות:juanmaasecas ג

קאפקייקס2000

13 באפריל, 2010
  • 7 באוקטובר 2021
סלרטיבארט אמר: אני בוחר מראש ומעתיק את ה-RAW הזה מכרטיס SD ל-SSD
מתעניין באיזו תוכנה אתה משתמש בשביל זה.. File Browser Pro?

ארווינסים

17 במאי 2018
  • 8 באוקטובר 2021
אין באמת טעם ללכת עם האייפד לצילום ברגע שקיבלנו את המחשבים הניידים M1.
תגובות:juanmaasecas

אבזיגל

תוֹרֵם
18 ביולי 2011
סינגפור
  • 8 באוקטובר 2021
arvinsim אמר: אין באמת טעם ללכת עם האייפד לצילום ברגע שקיבלנו את המחשבים הניידים M1.

אני מתאר לעצמי שחלק מהאנשים יעדיפו אייפד לתצוגה, וקישוריות סלולרית.

austinmann.com

iPad Pro M1 לצלמים — אוסטין מאן

iPad Pro עם M1 לצלמים austinmann.com י

juanmaasecas

פוסטר מקורי
26 באוקטובר 2014
  • 8 באוקטובר 2021
סלרטיבארט אמר: א.) RAWPower , צילום Pixelmator ו צילום זיקה מאפשר לך לערוך תמונות במכשיר חיצוני. ב.) ה-Exif Viewer עשוי להיות שימושי. ג.) עבור קובץ I/O (העתקה בין ישירות בין כוננים חיצוניים, שינוי שם אצווה וכו') אני ממליץ לקבל FileBrowser Professional . ד.) בעוד שאני מסכים שמסך גדול זה נחמד - לאייפד פרו יש תצוגה מעולה. IMHO יש משהו מיוחד בעריכת תמונות עם עיפרון על iPP.

זרימת העבודה האישית שלי עבור תמונות שאני מצלם בעבודה (בעצם מאקרו צילום או פנורמות, ערימות או HDR במיקרוסקופ) ופרטיות (בעיקר אנשים ולעתים צמחים ובעלי חיים), בעצם כל ה-RAW (תמונה בודדת בין 20 - 50 Mb, תלוי במצלמה ) הוא זה: אני בוחר מראש ומעתיק את ה-RAW הזה מכרטיס SD ל-SSD (אני משתמש ב-T5 ו-T7 של Samsung) או באייפד. תפירה, חיבור ערימות, חיבור HDR, עריכה מקומית באמצעות מסכות וכו'. אני עושה ב-Affinity Photo... שזה די שונה מ-Adobe PS/LR. לפיתוח ועיבוד אצווה אני מעדיף את RAwPower ו-Pixelmator Photo - תוכניות אלו משולבות ככל שניתן להגיע ל-iPadOS. RAWPower פותח על ידי המנהיג לשעבר של Aperture. אני שומר את התמונות הטובות ביותר שלי באייפד באלבומים ומשתמש ב-FilebrowserPro כדי לגבות את האלבומים האלה כתיקיות ל-NAS בעבודה או SSD.
חלק מהדברים מאוד מאוד שונים באייפד בהשוואה למחשב נייד... חלק מהדברים מסורבלים... חלק מהדברים אלגנטיים להפליא - בדרכים, תוך כדי נסיעה למקום מרחוק והשמחה שבשימוש בעיפרון מאפשרים לי להעדיף ולהשתמש ב-iPP 11 2020 . אני בשום אופן לא צלם מקצועי, אתה יכול להציץ במדור המדיה בחשבון MR שלי, כל צילום שם מפותח וערוך באייפד.
אבל זו עבודה כל כך מפותלת. אני מאוד בררן בצבע ואני משתמש ב-lightroom עם הגדרות ופרופילים מראש שלי. קניתי תמונה של pixelmator כשניסיתי לערוך ב-ipad pro 10.5 שלי לפני זמן מה אבל לא, בחזרה למחשב.

כלומר, אולי עבור תמונה אחת או 2 חילוף לפעמים ה-ipad יכול להיות נחמד, אבל אני צריך לערוך 1000-2000 תמונות לאירועים מסוימים, ולבסוף לייצא אולי 500-800 או משהו כזה, אז להעביר את כל הקבצים לזיכרון הפנימי, ואז לערוך, ואז לחזור לדיסק קשיח, לא, אני אמשיך להשתמש במחשב הנייד טוב יותר, אני עדיין ארגיש 'קלסטרופובי' כפי שהרגשתי בפעם האחרונה שניסיתי.
חשבתי שעם המהירות הגבוהה יותר של יציאת ה-USB-C הדברים יהיו קלים יותר בימינו עם lightroom, אבל נראה שעדיין בגלל מגבלות מערכת ההפעלה והתוכנה הוא לא יהיה מוכן לפריים טיים למרות הכוח הנוסף של ה-M1, אז עדיף בשבילי פשוט להתמקד בו בתור 'טאבלט' ולא לבזבז יותר מדי כי בסופו של דבר אשתמש בו בעיקר עבור יוטיוב והערות מעבדה. ס

sparksd

7 ביוני 2015
סיאטל, וושינגטון
  • 8 באוקטובר 2021
juanmaasecas אמר: אבל זו עבודה כל כך מפותלת. אני מאוד בררן בצבע ואני משתמש ב-lightroom עם הגדרות ופרופילים מראש שלי. קניתי תמונה של pixelmator כשניסיתי לערוך ב-ipad pro 10.5 שלי לפני זמן מה אבל לא, בחזרה למחשב.

כלומר, אולי עבור תמונה אחת או 2 חילוף לפעמים ה-ipad יכול להיות נחמד, אבל אני צריך לערוך 1000-2000 תמונות לאירועים מסוימים, ולבסוף לייצא אולי 500-800 או משהו כזה, אז להעביר את כל הקבצים לזיכרון הפנימי, ואז לערוך, ואז לחזור לדיסק קשיח, לא, אני אמשיך להשתמש במחשב הנייד טוב יותר, אני עדיין ארגיש 'קלסטרופובי' כפי שהרגשתי בפעם האחרונה שניסיתי.
חשבתי שעם המהירות הגבוהה יותר של יציאת ה-USB-C הדברים יהיו קלים יותר בימינו עם lightroom, אבל נראה שעדיין בגלל מגבלות מערכת ההפעלה והתוכנה הוא לא יהיה מוכן לפריים טיים למרות הכוח הנוסף של ה-M1, אז עדיף בשבילי פשוט להתמקד בו בתור 'טאבלט' ולא לבזבז יותר מדי כי בסופו של דבר אשתמש בו בעיקר עבור יוטיוב והערות מעבדה.

כשאני נוסע, אם אני מתכוון לעשות הרבה עיבוד תמונה עם Lightroom (אני מצלם RAW כל הזמן), אקח את המחשב הנייד Surface Pro 7 שלי. אני מוצאת שהזרימה שם פשוטה ובדיוק כמו בבית. ה-i7 SP7 נחמד מכיוון שהוא אפילו קל יותר מ-2021 12.9 שלי עם מקלדת מחוברת וזה מה שאני משתמש בו בבית עם צג 4K. י

juanmaasecas

פוסטר מקורי
26 באוקטובר 2014
  • 8 באוקטובר 2021
sparksd אמר: כשאני נוסע, אם אני מתכוון לעשות הרבה עיבוד תמונה עם Lightroom (אני מצלם RAW כל הזמן), אקח את המחשב הנייד Surface Pro 7 שלי. אני מוצאת שהזרימה שם פשוטה ובדיוק כמו בבית. ה-i7 SP7 נחמד מכיוון שהוא אפילו קל יותר מ-2021 12.9 שלי עם מקלדת מחוברת וזה מה שאני משתמש בו בבית עם צג 4K.
כן חשבתי גם על זה, הבעיה היא שאני לא סומך על צבעים במכשירי חלונות וללא נפילת אוויר. אני אוהב את הכיול מתוך צגים של אפל. אולי עם כיול טוב שאפשר לעשות בחלונות...
הצבע הוא בעצם הסיבה שיש לי אייפון ומקבוק ואני לא משתמש באנדרואיד או בחלונות יותר (למרות שעדיין יש לי מחשב נייד קטן של חלונות במשרד). ס

sparksd

7 ביוני 2015
סיאטל, וושינגטון
  • 8 באוקטובר 2021
juanmaasecas אמר: כן חשבתי גם על זה, הבעיה היא שאני לא סומך על צבעים במכשירי חלונות ואין לי טיפת אוויר. אני אוהב את הכיול מתוך צגים של אפל. אולי עם כיול טוב שאפשר לעשות בחלונות...
הצבע הוא בעצם הסיבה שיש לי אייפון ומקבוק ואני לא משתמש באנדרואיד או בחלונות יותר (למרות שעדיין יש לי מחשב נייד קטן של חלונות במשרד).

אני מוצא שהצבע ב-SP7 שלי דומה ל-12.9 Pro. לא הייתי משתמש בו אם לא הייתי סומך עליו - יש לי עשרות אלפי תמונות RAW מעובדות.

כמה דוגמאות - https://1drv.ms/u/s!Anc-Op_NG6YI2klZaxEkQ4vxCHYq?e=dwqPgu
תגובות:juanmaasecas

סלרטיבארט

19 באוגוסט 2020
  • 8 באוקטובר 2021
juanmaasecas אמר: אבל זו עבודה כל כך מפותלת. אני מאוד בררן בצבע ואני משתמש ב-lightroom עם הגדרות ופרופילים מראש שלי. קניתי תמונה של pixelmator כשניסיתי לערוך ב-ipad pro 10.5 שלי לפני זמן מה אבל לא, בחזרה למחשב.

כלומר, אולי עבור תמונה אחת או 2 חילוף לפעמים ה-ipad יכול להיות נחמד, אבל אני צריך לערוך 1000-2000 תמונות לאירועים מסוימים, ולבסוף לייצא אולי 500-800 או משהו כזה, אז להעביר את כל הקבצים לזיכרון הפנימי, ואז לערוך, ואז לחזור לדיסק קשיח, לא, אני אמשיך להשתמש במחשב הנייד טוב יותר, אני עדיין ארגיש 'קלסטרופובי' כפי שהרגשתי בפעם האחרונה שניסיתי.
חשבתי שעם המהירות הגבוהה יותר של יציאת ה-USB-C הדברים יהיו קלים יותר בימינו עם lightroom, אבל נראה שעדיין בגלל מגבלות מערכת ההפעלה והתוכנה הוא לא יהיה מוכן לפריים טיים למרות הכוח הנוסף של ה-M1, אז עדיף בשבילי פשוט להתמקד בו בתור 'טאבלט' ולא לבזבז יותר מדי כי בסופו של דבר אשתמש בו בעיקר עבור יוטיוב והערות מעבדה.
עם RAWPower ו-Pixelmator אינך צריך להעביר את התמונות שלך לזיכרון הפנימי. אני אישית מעדיף לא לעבוד על כרטיסי ה-SD ממגוון סיבות ישירות (בעיקר אמינות ומהירות), זו הסיבה שאני מעתיק את כל התמונות המעניינות בכרטיס SD ישירות ל-T7 או T5. ואז אני מפתח/עורך אותם שם. בתרחיש זה אף אחת מהתמונות לא מאוחסנת בזיכרון הפנימי של iPP.
למעשה: לעתים קרובות אני מעתיק את התמונות של סשן ישירות ל-SSD וממשיך לשם. אבל אז שוב אני עושה רק כמה מאות תמונות בכל סשן... ומנסה לצמצם את מספר הצילומים הסופיים שאני שומר בסופו של דבר.

קביעות מוגדרות מראש ו-LUTs זמינות ב-RAWPower, משהו שווה ערך לפרופילי LR לא. יש כנראה זמינים ב-Affinity Photo (LUTs הם בוודאות), אבל אני מתייחס ל-AP יותר כמו תחליף פוטושופ שלם למדי בנייד, RAWPower הוא DAM הבחירה שלי (אבל אני מעריץ את הדברים המבוססים על ML ב-PP).

אבל אם LR הוא הכלי המועדף עליך, ובכן, נכון לעכשיו אין עריכה במדיה חיצונית, לגבי זה ברור שעדיף עם Macbook או iMac.

סלרטיבארט

19 באוגוסט 2020
  • 8 באוקטובר 2021
cupcakes2000 אמר: מתעניין באיזו תוכנה אתה משתמש בשביל זה.. File Browser Pro?
אם אני רוצה לבחור ולהעתיק מכרטיס SD ל-SSD FileBrowserPro זה. בעוד שהקבצים של אפל השתפרו ב-iPadOS 15, FBP עדיין -די הרבה IMHO 🤓- קדימה.

אם אני רק רוצה להציץ מה יש בכרטיס SD RAWPower, PP או אפילו הקבצים או התמונות של אפל זה בסדר. בשבילי המטרד העיקרי (אני מודה שזו תלונה מאוד מאוד מאוד מיוחסת 🤪) היא המהירות שבה נוצרות תצוגות מקדימות מ-RAW בכרטיס SSD. ניתן לטפל בזה כמובן על ידי שמירת תצוגה מקדימה של RAW+JPEG בעת צילום ישירות במצלמה שלך, אבל איכשהו אני שוכח לעשות את זה 🤣 (ואז אצטרך להתמודד עם 2 תמונות עבור כל תמונה ב-FBP)
תגובות:קאפקייקס2000 י

juanmaasecas

פוסטר מקורי
26 באוקטובר 2014
  • 8 באוקטובר 2021
סלרטיבארט אמר: אם אני רוצה לבחור ולהעתיק מכרטיס SD ל-SSD FileBrowserPro זה כן. בעוד שהקבצים של אפל השתפרו ב-iPadOS 15, FBP עדיין -די הרבה IMHO 🤓- קדימה.

אם אני רק רוצה להציץ מה יש בכרטיס SD RAWPower, PP או אפילו הקבצים או התמונות של אפל זה בסדר. בשבילי המטרד העיקרי (אני מודה שזו תלונה מאוד מאוד מאוד מיוחסת 🤪) היא המהירות שבה נוצרות תצוגות מקדימות מ-RAW בכרטיס SSD. ניתן לטפל בזה כמובן על ידי שמירת תצוגה מקדימה של RAW+JPEG בעת צילום ישירות במצלמה שלך, אבל איכשהו אני שוכח לעשות את זה 🤣 (ואז אצטרך להתמודד עם 2 תמונות עבור כל תמונה ב-FBP)
אני בדרך כלל מצלם jpg + raw. מסכים שהעריכה המהירות ישירות מכרטיס sdcard עשויה להיות איטית, אבל יש לי עכשיו CFExpress עם קורא USB-C והמהירות דומה ל-SSD. לכן אני לא רוצה להזיז את הקבצים הלוך ושוב. זה כל כך טוב פשוט לערוך מהכרטיס ואז לעבור לאחסון החיצוני. זה יהיה מדהים אם אדובי תוכל לעקוב אחרי זה ולסנכרן בין הספריות ב-ipad וב-mac, כדי שאוכל לערוך באייפד, ואז לחבר את הכרטיס ב-mac ולעבור לאחסון החיצוני בעודי באותו Lightroom. סִפְרִיָה...

sparksd אמר: אני מוצא שהצבע ב-SP7 שלי דומה ל-12.9 Pro. לא הייתי משתמש בו אם לא הייתי סומך עליו - יש לי עשרות אלפי תמונות RAW מעובדות.

כמה דוגמאות - https://1drv.ms/u/s!Anc-Op_NG6YI2klZaxEkQ4vxCHYq?e=dwqPgu
הנושא השני של ה-Surface הוא חיי הסוללה נכון? לא ניתן להשוות לאייפד למיטב ידיעתי...

עריכה: אז אף אחד לא משתמש כאן בדברי הענן? ייבוא ​​למחשב הנייד ואז עריכה מה-ipad ברגע שהוא מסתנכרן בענן. רק כדי לוודא שאתה משתמש רק בתצוגה המקדימה החכמה או שאתה יכול לקבל את הדבר המלא וכמה מהר זה...

ומה לגבי שיקוף התצוגה של המק? ניסיתי את זה עם ה-10.5 הישן שלי אבל זה היה קצת איטי... ס

sparksd

7 ביוני 2015
סיאטל, וושינגטון
  • 8 באוקטובר 2021
juanmaasecas אמר: הנושא השני של ה-Surface הוא חיי הסוללה נכון? לא ניתן להשוות לאייפד למיטב ידיעתי...

עריכה: אז אף אחד לא משתמש כאן בדברי הענן? ייבוא ​​למחשב הנייד ואז עריכה מה-ipad ברגע שהוא מסתנכרן בענן. רק כדי לוודא שאתה משתמש רק בתצוגה המקדימה החכמה או שאתה יכול לקבל את הדבר המלא וכמה מהר זה...

לא, חיי הסוללה אינם טובים כמו האייפדים, אבל מעולם לא עשיתי עבודה ארוכת טווח על אף מחשב נייד (או אייפד לצורך העניין) ללא גישה לשקע חשמל או לסוללה.

אני אף פעם לא משתמש בענן למעט אחסון גיבוי. אני לא סומך על גישה טובה לאינטרנט בנסיעות.

סלרטיבארט

19 באוגוסט 2020
  • 8 באוקטובר 2021
juanmaasecas אמר: עריכה: אז אף אחד לא משתמש כאן בדברי הענן? ייבוא ​​למחשב הנייד ואז עריכה מה-ipad ברגע שהוא מסתנכרן בענן. רק כדי לוודא שאתה משתמש רק בתצוגה המקדימה החכמה או שאתה יכול לקבל את הדבר המלא וכמה מהר זה...
פתרון כמו iCloud - שבו רזולוציה נמוכה נשמרת במכשיר שלך והרזולוציה הגבוהה נשלפת מהענן בעת ​​הצורך - מבוסס על התמונות במכשיר שלך, כלומר בשלב מסוים אתה חייב להעתיק אותן לאייפד. והם זמינים רק כל עוד אתה שומר על הרמה הנמוכה.

אני מבוסס בסקנדינביה ויש לנו גישה מהירה לאינטרנט אמינה כמעט בכל מקום ולכן פתרון כמו OneDrive או כונן אחר ממופה רשת הוא כנראה פתרון בעל ערך. הדברים הופכים די שונים ממש מהר כשאני רק נוסע בתוך אירופה, אז SSD מציע כנראה בממוצע גישה מהירה יותר להרבה תמונות ברזולוציה גבוהה. מודה שלא ביצעתי מדידות מהירות, אז... M

מהסאמאטמן

26 בספטמבר 2017
  • 8 באוקטובר 2021
אני משתמש ב-iPad Pro 12.9 עם Lightroom עבור כל עריכת התמונות שלי, לעתים קרובות באצווה של עד 400 בכל פעם ללא בעיות. Lightroom ב-iOS הוא אזרח מהשורה הראשונה בעולם Adobe המסוגל לייבא, לאחסן ולערוך תמונות גולמיות מלאות, ופונקציונליות מסוימת חסרה בגרסת macOS של LR שקיימת בגרסת iOS.

אבל כך או כך, ברגע שתמונה נמצאת בענן של Adobe אתה יכול לערוך אותה בכל אחד מהמכשירים המצורפים בין אם הם macOS, Windows, אנדרואיד או iOS...

באופן אישי מעולם לא ראיתי בעריכת קובץ גולמי בכרטיס רעיון טוב - לאן הולכים המטא נתונים? האם העריכות הרסניות או לא ואם לא היכן מאוחסנות העריכות וכן הלאה. זה נראה לי הרבה יותר עבודה מאשר רק לייבא ל-Lightroom ולערוך שם.

זרימת העבודה שלי כוללת גם Affinity Photo ו-Adobe PS Express, פוטושופ זה יותר מדי בשבילי... ג

קאפקייקס2000

13 באפריל, 2010
  • 8 באוקטובר 2021
Mahasamatman אמר: אני משתמש ב-iPad Pro 12.9 עם Lightroom עבור כל עריכת התמונות שלי, לעתים קרובות באצווה של עד 400 בכל פעם ללא בעיות. Lightroom ב-iOS הוא אזרח מהשורה הראשונה בעולם Adobe המסוגל לייבא, לאחסן ולערוך תמונות גולמיות מלאות, ופונקציונליות מסוימת חסרה בגרסת macOS של LR שקיימת בגרסת iOS.

אבל כך או כך, ברגע שתמונה נמצאת בענן של Adobe אתה יכול לערוך אותה בכל אחד מהמכשירים המצורפים בין אם הם macOS, Windows, אנדרואיד או iOS...

באופן אישי מעולם לא ראיתי בעריכת קובץ גולמי בכרטיס רעיון טוב - לאן הולכים המטא נתונים? האם העריכות הרסניות או לא ואם לא היכן מאוחסנות העריכות וכן הלאה. זה נראה לי הרבה יותר עבודה מאשר רק לייבא ל-Lightroom ולערוך שם.

זרימת העבודה שלי כוללת גם Affinity Photo ו-Adobe PS Express, פוטושופ זה יותר מדי בשבילי...
אני משתמש ב-lightroom ב-iPad בשילוב עם lr classic ב-Mac שלי. זו אפליקציה נהדרת. אבל הבעיה הגדולה ביותר ב-lightroom cc היא שאתה נאלץ להשתמש בענן. אפילו עם חיבור מהיר, כדי לשכפל את השימוש בקלאסיקה אצטרך להעלות כמה 2k raws לענן לפני שאוכל לגזור ולערוך צילום גדול.
זה אבסורד בעליל.
הם אמורים לאפשר עריכה מכוננים חיצוניים ב-iPad lightroom cc. זו הסיבה הגדולה והיחידה שאני לא יכול להשתמש ב-ipad לחלוטין בזרימת העבודה המקצועית שלי בצילום. זה למען האמת מגוחך ומתסכל לחלוטין!
תגובות:juanmaasecas ו- sparksd M

מהסאמאטמן

26 בספטמבר 2017
  • 8 באוקטובר 2021
cupcakes2000 אמר: אני משתמש ב-lightroom ב-iPad בשילוב עם lr classic ב-Mac שלי. זו אפליקציה נהדרת. אבל הבעיה הגדולה ביותר ב-lightroom cc היא שאתה נאלץ להשתמש בענן. אפילו עם חיבור מהיר, כדי לשכפל את השימוש בקלאסיקה אצטרך להעלות כמה 2k raws לענן לפני שאוכל לגזור ולערוך צילום גדול.
זה אבסורד בעליל.
הם אמורים לאפשר עריכה מכוננים חיצוניים ב-iPad lightroom cc. זו הסיבה הגדולה והיחידה שאני לא יכול להשתמש ב-ipad לחלוטין בזרימת העבודה המקצועית שלי בצילום. זה למען האמת מגוחך ומתסכל לחלוטין!
למה אתה צריך להעלות לפני החיסול? אני לא טורח לסנכרן עד שלא אסלקתי מה שמפחית את ההעלאה למינימום.

עריכה בכוננים חיצוניים מרגישה יותר כמו מגבלה של iOS אבל אני מניח שאתה מתכוון לסגנון סנכרון מקומי עם כוננים קשיחים ולא דרך ה-clou... ס

sparksd

7 ביוני 2015
סיאטל, וושינגטון
  • 8 באוקטובר 2021
מהסמטמן אמר: למה אתה צריך להעלות לפני החיסול? אני לא טורח לסנכרן עד שלא אסלקתי מה שמפחית את ההעלאה למינימום.

עריכה בכוננים חיצוניים מרגישה יותר כמו מגבלה של iOS אבל אני מניח שאתה מתכוון לסגנון סנכרון מקומי עם כוננים קשיחים ולא דרך ה-clou...

זו לא מגבלה של iOS - LumaFusion תומכת כעת בעריכת וידאו בכוננים חיצוניים.
תגובות:מהסאמאטמן י

juanmaasecas

פוסטר מקורי
26 באוקטובר 2014
  • 9 באוקטובר 2021
Mahasamatman אמר: אני משתמש ב-iPad Pro 12.9 עם Lightroom עבור כל עריכת התמונות שלי, לעתים קרובות באצווה של עד 400 בכל פעם ללא בעיות. Lightroom ב-iOS הוא אזרח מהשורה הראשונה בעולם Adobe המסוגל לייבא, לאחסן ולערוך תמונות גולמיות מלאות, ופונקציונליות מסוימת חסרה בגרסת macOS של LR שקיימת בגרסת iOS.

אבל כך או כך, ברגע שתמונה נמצאת בענן של Adobe אתה יכול לערוך אותה בכל אחד מהמכשירים המצורפים בין אם הם macOS, Windows, אנדרואיד או iOS...

באופן אישי מעולם לא ראיתי בעריכת קובץ גולמי בכרטיס רעיון טוב - לאן הולכים המטא נתונים? האם העריכות הרסניות או לא ואם לא היכן מאוחסנות העריכות וכן הלאה. זה נראה לי הרבה יותר עבודה מאשר רק לייבא ל-Lightroom ולערוך שם.

זרימת העבודה שלי כוללת גם Affinity Photo ו-Adobe PS Express, פוטושופ זה יותר מדי בשבילי...
עם המחשב, אני מייבא לתוך הספרייה, לא מעביר את הקבצים ועורך מכרטיס CFExpress. לאחר ביצוע העריכה והייצוא, רק על ידי שימוש בספריית הלייטרום אני מעביר את התיקיה מכרטיס CFExpress ל-HDD החיצוני האיטי יותר שחיברתי לאחסון. זה שומר כמובן את כל הקבצים בספרייה עם העריכות וכו', רק שעכשיו הם יהיו פיזית ב-HDD במקום בכרטיס. אני מקווה שנוכל לעשות את זה עם האייפד. אני מרגיש שזה טיפשי לשים את כל הקבצים באחסון הפנימי (הקטן) של האייפד, לערוך, ואז להעביר אותם בחזרה ל-HDD... ג

קאפקייקס2000

13 באפריל, 2010
  • 9 באוקטובר 2021
מהסמטמן אמר: למה אתה צריך להעלות לפני החיסול? אני לא טורח לסנכרן עד שלא אסלקתי מה שמפחית את ההעלאה למינימום.

עריכה בכוננים חיצוניים מרגישה יותר כמו מגבלה של iOS אבל אני מניח שאתה מתכוון לסגנון סנכרון מקומי עם כוננים קשיחים ולא דרך ה-clou...
במה אתה גוזל באמצעות? אין לי מקום לייבא צילומים גדולים לאייפד שלי ישירות.

כרגע כל עוד אני בבית, אני מייבא ל-classsic, מוציא, מסנכרן תצוגה מקדימה של smartn לענן, עורך את התצוגה המקדימה החכמה ב-lr iPad, מייצא קבצי JPEG מהקלאסיקה. לאחר מכן אני מספק את ה-JPEG, אבל זה אומר לפעמים לייבא מחדש של JPEG ל-CC, כך שאוכל להוסיף אותם לאתר שלי בקלות ולהעביר אותם דרך יכולת השיתוף של Adobes. זה עובד אבל זה קצת מפותל.

אם אין לי גישה למק שלי, אני מככב מכונן נצחי באמצעות File Browser Pro, לאחר שעברתי מהכרטיס לכונן באמצעות אותה אפליקציה. לאחר מכן אני מייבא את אלה המסומנים בכוכב ל-lightroom כדי לערוך, ואז מייצא קובצי JPEG כדי לספק אותם. אני עושה את כל התהליך הזה כשהסנכרון כבוי כי אני אף פעם לא נמצא בשום מקום שיש בו wifi מספיק טוב כדי לתמוך בהעלאה ענקית בלי לגרום לכל השאר לזחול. שוב. זה עובד אבל זה לא אידיאלי.

מה שיהיה אידיאלי הוא היכולת של lightroom cc לעבוד מדיסק חיצוני! זה בהחלט אפשרי מכיוון שאני עושה את זה עם לומה.
תגובות:juanmaasecas M

מהסאמאטמן

26 בספטמבר 2017
  • 13 באוקטובר 2021
cupcakes2000 אמר: במה אתה מוציא? אין לי מקום לייבא צילומים גדולים לאייפד שלי ישירות.

כרגע כל עוד אני בבית, אני מייבא ל-classsic, מוציא, מסנכרן תצוגה מקדימה של smartn לענן, עורך את התצוגה המקדימה החכמה ב-lr iPad, מייצא קבצי JPEG מהקלאסיקה. לאחר מכן אני מספק את ה-JPEG, אבל זה אומר לפעמים לייבא מחדש של JPEG ל-CC, כך שאוכל להוסיף אותם לאתר שלי בקלות ולהעביר אותם דרך יכולת השיתוף של Adobes. זה עובד אבל זה קצת מפותל.

אם אין לי גישה למק שלי, אני מככב מכונן נצחי באמצעות File Browser Pro, לאחר שעברתי מהכרטיס לכונן באמצעות אותה אפליקציה. לאחר מכן אני מייבא את אלה המסומנים בכוכב ל-lightroom כדי לערוך, ואז מייצא קובצי JPEG כדי לספק אותם. אני עושה את כל התהליך הזה כשהסנכרון כבוי כי אני אף פעם לא נמצא בשום מקום שיש בו wifi מספיק טוב כדי לתמוך בהעלאה ענקית בלי לגרום לכל השאר לזחול. שוב. זה עובד אבל זה לא אידיאלי.

מה שיהיה אידיאלי הוא היכולת של lightroom cc לעבוד מדיסק חיצוני! זה בהחלט אפשרי מכיוון שאני עושה את זה עם לומה.
אני משתמש ב-iPad Pro בנפח 256GB אז אני מייבא ישירות ל-LightRoom CC, עם הגדרה מראש. לאחר מכן באמצעות מסנן כדי להציג רק תמונות בדירוג, אני עובד עליהן אחת בכל פעם באמצעות מסך הדירוג והחלקה מטה על ה-RHS של המסך כדי לדחות (x) כל דבר שאינו מקובל באיכות. זהו מעבר מהיר, ואחריו מעבר איטי יותר שבו אני מבצע כמה התאמות כדי לקבוע אם כדאי לשמור על הזריקה לפני השימוש בהחלקה למעלה כדי לסמן את אלה שאני רוצה לעבוד איתם עוד.

לאחר מכן נמחקים יריות שנדחות - אני מצלם הרבה חיות בר אז זה רגיל שיהיו צילומים שהם בבירור על הכסף וכאלה שלא כדאי לשמור - ונמחקים לצמיתות לפני שאני מאפשר סנכרון, זה שומר על מספר הצילומים שאני סנכרון לענן עד למינימום.

שימוש ב-Eos R6, 1000 צילומים משתמש בסביבות 22GB של אחסון וזה בסדר מכיוון שרק קבצים אחרונים נשמרים ב-iPad שלי יחד עם תצוגות מקדימות חכמות - יש לי 80GB של אחסון מקומי ו-324GB של אחסון בענן בשימוש. כשאני משדרג את ה-IPP שלי בעוד שנה בערך, אני יכול ללכת על דגם של 1TB כדי לשמור על כל המקורות שלי מקומיים אבל זה לעתיד.

לבסוף, יש לי גישה ל-MBP ישן אבל אני עושה את כל הדברים שלי שאינם עובדים ב-IPP 2020 12.9 עם מקלדת קסם ועפרון Logitech...